Монголд коронавирусийн 15 дахь тохиолдол бүртгэгдлээ | News.MN

Монголд коронавирусийн 15 дахь тохиолдол бүртгэгдлээ

Монголд коронавирусийн 15 дахь тохиолдол бүртгэгдлээ

Монголд коронавирусийн 15 дахь тохиолдол бүртгэгдлээ

Эрүүл мэндийн яамнаас коронавирусийн цаг үеийн нөхцөл байдлын талаар ээлжит мэдээлэл хийлээ. Өнөөдрийн байдлаар АНУ, Герман, Турк, Их Британид өвчлөл эрчтэй тархаж байна. Азийн улс орнуудаас Япон улсад халдвар нэмэгдэж байна. Монгол Улсын хувьд зөөвөрлөгдсөн 15 тохиолдлоос 13-нь ХӨСҮТ-д эмчлүүлж байна.  Өнөөдрийн байдлаар ажиглалтад 2075 хүн байна. Тусгаарлалтад байгаа иргэдээс 21 сартай хүүхэд халуурч эмнэлгийн ажиглалтад байна.

ХӨСҮТ-ИЙН ЗАХИРАЛ Д.НЯМХҮҮ:

-Дөрөвдүгээр сарын 5-нд улсын хэмжээнд сэжигтэй тохиолдол тусгаарлагдаагүй. Дархан-Уул аймагт тусгаарлагдсан гурван хүнээс коронавирус илрээгүй. Тусгаарлагдсан турк иргэнээс халдвар илэрч, нийт тохиолдлын тоо 15 боллоо. Дээрх батлагдсан иргэн нь өмнөх хоёр тохиолдолтой ойролцоо байсан бөгөөд өдөр бүр шинжилгээ авч, хянаж байна. Коронавирусийн халдвар илэрсэн турк иргэний өчигдрийн шинжилгээгээр коронавирус илэрсэн. Өвчтөний биеийн байдал хэвийн, шинж тэмдэггүй хэлбэртэй байна. Нийт хавьтлын 12 иргэнээс шинжилгээ авч коронавирус илрээгүй байна.

ЭМЯ-аас коронавирусийн цаг үеийн нөхцөл байдлын талаар мэдээлэл хийж байна.

Posted by News.mn on Sunday, April 5, 2020

Б.ЦЭЦЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
43
ХарамсалтайХарамсалтай
25
БурууБуруу
14
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

91 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-04-06 202.126.88.146

Derged n yavsan humuust haldsan bgaa daa, shinj temdeggui hurtel bna geed bhad, hotyn tuvuur frantsuud, hyataduud chalchaad l yavj bhyn bna, humuus oruulaad l bgaan bna, n****
Gai bolson humuust udur bur barag saya tugrugnii emchilgee hiine, hagas saraar dor hayaj biz dee
Henii munguurvene humuusiig emchilj bna ve, barigdaagui tartsan bgaa bol yaah ve,
Uursdiiguu zuvtgusun tailbar taviad l bj bna daa

Avatar

Зочин 2020-04-06 202.126.88.146

Horio togtoochihood yaagaaad gadaadchun nemj avchirsan heveer bgaan be, mongol bol duurch, bid nar dotroo bugd l harotslagatai blaa, har haluund masktai odoo hetsuu bhad nemj gadnaas yaaj orohyg n harah uu gesen shig virus zuuvurluud bhyn, albaar oruulj irj bna gej oligoj bna

Avatar

Зочин 2020-04-06 202.55.188.94

одоо хүн авчирхаа болиочээ.сонгуулийн шоу хийгээд л байх юм.гэнэт л ард түмэндээ хайртай болж гэнэ дээ эднүүс.дарганцаруудын хамаатан садангууд л ирж бна шүү дээ.ингэж бгаад монголд өвчин алдвал МАН хаан та на нар дахиж сонгогдох хөг чинь өнгөрнө шүү

Avatar

Xun 2020-04-06 85.218.48.83

Duugui baitsgaachee.Delhijn globalchlalaar mongolchuud haa saigui ayalaj ni ajillaj,suraltsah ni suraltsah bhad UB t baigaa uulnadaa Ch garch alhah Ch huselgui humuus yu Ch medehgui chalchitsgaah um.Olon ulsiin talaar ugee bodoltoi heleh ni zub bh.Olon holiin umnuh shigeeree setgeed OO- d hurtel Gadaadin hun iluu mungu tulnu gej mangartdagaa boloboo taarna…

Avatar

zochin 2020-04-06 64.119.17.88

mongoldoo irj yasaa tawitsgaa

Avatar

zochin 2020-04-06 64.119.17.88

hha irj yaduu buurai ulsaa ul murgui tegshil yah gj zovj bgn be bid agad gadaadiin tuluu zowoh yostoim be u ch hiideggui ulaan luivarchdiin hudal ugend itgen songood orond ni hiisen zuils aguu huniig songoh baital bid songoltoosoo bolj yadarch bgaa

Avatar

Зочин 2020-04-06 100.15.93.159

Хилээ бүрэн хаагаачээ.Одоо америкаас баахан вирус тээгчид авч ирнээ.Баян дарга нарын хүүхэд ,нууц амрагууд тэндээс аваач гээд л байгаа шүү

Avatar

Ариунаа. 2020-04-06 66.181.181.218

Японы нислэгээр бас л гадаадын 3 зорчигч ирсэн гэх.Тэд вирустэй бвал бас л асуудалдаа.монголчууд бүрэн авчирээгүй бж яагаад гадны хүн тээвэрлээд бгах юм болоо.Өвчтэй хүнтэй ирсний хариуцлагыг ярьмаар л бна шүү.

Avatar

Зочин 2020-04-06 212.174.190.24

Тэр чинь гадаадад төрсөн, гадаад иргэншилтэй боловч монгол ээжтэй, бага насны хүүхдүүд юм биш үү?

Avatar

хх 2020-04-06 192.82.64.216

Шинж тэмдэггүй хүн зөндөө байна. Тэр ч байтугай амьтанд халдаж байхад гаднаас хүн авч ирч иргэдээ эрсдэлд оруулах хэрэг байна уу. 3 сая иргэнээ бодмоор юм

Avatar

Amjilt 2020-04-06 24.46.100.17

Sain ajillaj b.a

Avatar

зочин 2020-04-06 103.80.210.150

энэ цаг үеийг завшаан хэмээн харж засаг төр рүүгээ давшилсан давшлахыг уриалсан завтай хүмүүс улс төрийн хүчний тэргүүн удирдах хэсгийн арчаагүй үйлдэл хүмүүст харагдаж л байгаа. 1990 онд бүх хүн эрх чөлөөтэй дураараа байж болно хөлөөрөө толгой хийгээд эмх журам ярьсан бүхнийг эсэргүүц намайг харж бай гээд тийчигнээд залуу үеийн тархийг угаагаад явсан даа. өнөөдөр эмх замбараагүйд турхирагсад ковид-19-ын өөдөөс чанга яригчаа бариад гудамжинд гарцгаахыг харах юмсан. их ярисан Эба хүртэл бусдын а

Avatar

Zochin 2020-04-06 103.229.120.202

Elbegdorj guai saihan niitlel bicheh yum. Ug ch gej uran mergen. Bicheed baigarai ta, amjilt husie.

Avatar

Bathurel 2020-04-06 202.9.46.208

Uasan zysarch n**** ve

Avatar

Зочин 2020-04-06 202.126.88.146

Хошгоруулсаар

Avatar

Зочин 2020-04-06 64.119.16.202

Энэ юун турк вэ. Бас ЭСЯ- ны хүн юм уу өөр юм уу. Чухал л хүн биш бол өөр элдэв янзын гаднын нөхдүүдийг оруулмааргүй л бгаам даа уг нь

Avatar

Zochin 2020-04-06 103.229.120.202

Ard tumen deer doorgui hicheej bhiin, tur zasag n uvchin oruulj irj ard irgedee ailgah…. mun taarvaa

Avatar

covid19 2020-04-06 202.131.253.66

urd ni korea gaas mongoliin 2 irgeniig haluuntai bna ged orhison bdag, edgeer turkuud korean air aar irehdee yamarch hyanaltgui orood irsen bhiin? iimerhuu nohdiig anhaarah heregtei,

Avatar

ИРГЭН 2020-04-06 202.126.89.51

ВИРУС ЗӨӨВӨРЛӨДӨГ ХӨГЖИЛ МОНГОЛД ХЭРЭГГҮЙ ЭЭ

Avatar

Зочин 2020-04-06 64.119.20.113

ГХЯ, ЗТХЯ хоёр л албаар гаднаас вирус зөөгөөд байгаа юм биш үү?

Avatar

zochin 2020-04-06 64.119.25.113

Хэний онгоцоор ирэх хамаагүй.Улсын хилээр өвчин зөөж оруулахаа болиоч ээ.

Avatar

ddd 2020-04-06 49.0.144.72

Тусгаарлаад эмчлээд байгаа болохоор санаа зовох хэрэггүй. тэртэй тэргүй коронагүй улс орон алга. нас баралт ч бүртгэгдээгүй байгаа. Байдал ийм хойно хөл хориогоо хавтгайруулан биш уян хатан, ард иргэддээ чиглэсэн байдлаар авмаар байнаа. Төсвийнхөн ч яахав цалингаа аваал явчихна. Нийгмийн даатгалыг нь улс төлөхөөр болж байна. Харин хувийн хэвшлийнхэн үнэхээр маш хэцүү байдалд байна шүү дээ. Ажил орлогогүй болсноор өр зээлэндээ баригдан бүр сөхөрч гүйцлээ.

Avatar

yu yariad bna 2020-04-06 202.131.253.66

tgeed sanaa zovoh hereggui gehiin, buun zardal garch bgaashd

Avatar

Зочин 2020-04-06 66.181.181.136

Европын х***а болсон түркүүд нутагтаа буц, шаардаж байна. Улс нь гурван иргэнээ татаж аваач ээээ.

Avatar

muuhai Mongol zand 2020-04-06 202.126.89.128

olon Mongolchuud Turk ulsad baigaa gedgiig bitgii martaarai bas ene delhii deer olon humuus negdeed undesten yastan, garal uusel zergees ul hamaarch ene virusny esreg temtsej baigaa gedgiig bitgii martaarai mun hezee udahgui ene buh muu muuhai ard hotsroh bolno ternii daraa chi gadagshaa bitgii yawaarai l geliidaa! huvia hicheesen yawuurgui zangaa orhi, ternii orond hairtai humuusee mask zuuleg garyn bainga uugaalgaj sur!!!

Avatar

Зочин 2020-04-06 202.21.108.221

Хилээ хаагаачээ, яагаад гадныхныг авчираад байгаа юм бэ, өвчин гараад байхад дипломат паспорттай эсэх ямар хамаа байна аа. Ямар учиртай хүмүүс ирээд байгаа юм бэ. Одоо хэвийн амьдралдаа буцаж ормоор байна, хар халуунд макстай явах амьсаглах боломж багасаж байна. Хилээ хаагаад байгаа хүмүүсээ амар амгалан амьдруулья.

Avatar

Зочин 2020-04-06 212.174.190.24

Дипломат харилцааны талаар Венийн конвенц гээд нэг юм байнаа даа?
Тэрэнд Монгол Улс нэгдээд орчихсон юм. Дипломат ажилтныг дэлхийн хаана ч байсан адилхан ханддаг. Монгол Улс Венийн конвенцоор олгогдсон эрхээ эдэлж байгаа юм чинь үүргээ бас хүлээх ёстой. Эсвэл Венийн конвенцоосоо гарна. Хэрэв гарвал бусад улс орнууд харилцаагаа тасалж, 2 дахь Хойд солонгос л болох байх даа. Ийм учраас л дипломат паспорттой нь хамгийн их хамаатай юм.

Avatar

n**** gej 2020-04-06 202.126.89.128

Mongol uls ene delhii deer gantsaaraa bish shuu dee, deerees n ene buhen udahgui duusna, ternii daraa huvia hicheen negniigee herhen harah bol, olon ulsyn tuwshind. ern tegeed manai uls chin edgeer ulsuudaas olon jil guilag guij ami zogooj baisan gedgiig bas bodooroi!!! Goln dor doroo l hicheegeed surah heregtei baina. tuunees bish Mongolyg sansart awaachih uhaany um bitgii yari, ugaasaa tegej bolohgui!!!

Avatar

Зочин 2020-04-06 212.174.190.24

Тийм шүү.
Тэгээд л энд тэнд тийм юм бариад өг. Зээл өгөөч гээд л гуйдаг.
Өчнөөн монгол иргэд туркэд хар цагаанаар ажиллаж байхад араа бодохгүй хуцацгаах юм даа.
Монгол хүн тусчихвал мал монголыг хөөж явуул гээд байвал яах вэ? Тэрнээс болоод эмнэлгийн тусламж авч чадахгүй болчихвол яах уу? Ядаж л сэтгэл санаанд нь хүртэл хэцүү байна биз дээ. Амь нэгтэй байх хэрэгтэй.

Avatar

иргэн 2020-04-06 59.153.112.253

н**ш юмаа. Зөвхөн монголчуудаа авчир. Юун гадны новшнуудыг авчираад байгаа новшнууд вэ.

Avatar

Зочин 2020-04-06 202.55.188.44

эрдэнэ даргын зөв юм байна. эрдэнэ даргыг дэмжиж байна.

Avatar

Зочин 2020-04-06 182.160.33.87

Ядаж байхад Наад гадаадын доншуучлагчдыг яагаад оруулаад байгаа юм бэ. Бас юун турк вэ?

Avatar

Zochin 2020-04-06 103.80.210.4

Manaihni hariutslaga sularch bna maskaa zuugeed. Bas mashintai humuust haldbar tarhahgui gej bodood bgaa yumuu bugd masktai. Harin ch mashin dotor ersdel ihtei bh shuu. Maskaaaa

Avatar

Zochin 2020-04-06 103.80.210.4

Manai ongotsoor bish Solongosin manaihaas humuusee tatsan ongotsoor diplomat buren erh geed l irsen bna lee.

Avatar

Иргэн 2020-04-06 202.9.46.175

Халдвар зөөж оруулж ирчихээд юугаа солиороод байдаг юм бэ. Одоо ямарч улс гаднаас иргэдээ орулахгүй болсон. Наадуул чинь короно гарч бүтэн 5 сар болж байхад ирэхгүй юугаа хийж байсан юм бэ. Монголдоо байгаа иргэд бид эрүүл амьдармаар байна. Биднийг хорьц цагдаж байхаар наад гаднаас зөөж байгаа өвчтэй хамаатнуудаа оруулхаа болиоч. Эд нараас л болж өвчин тарж байна

Avatar

Зочин 2020-04-06 150.129.140.204

Хамит онгоцоор ирсэн зүгээр хүмүүст халдвар тараасан бол хэн хариуцах вэ

Avatar

Sara 2020-04-06 66.181.184.203

Яах гэж Туркуудыг оруулаад байгаан бэ гаднынхныг оруулах байсан бол хөл хорио тогтоох ямар хэрэг байсын

Avatar

Зочин 2020-04-06 202.179.25.82

ЭЛБЭГДОРЖООС ВИРУС ИЛЭРСЭНИЙГ ЯАГААД НУУГААД БАЙГАА ЮМ БЭ?

Avatar

Зочин 2020-04-06 82.135.30.192

Hamar doorh hagarhai hamaagui dalchiganaj bolohgui shuu

Avatar

Зочин 2020-04-06 66.181.161.45

баерлаа

Avatar

Топор 2020-04-06 192.82.77.130

Хүүк зайлаа

Avatar

Монгол 2020-04-06 203.91.119.42

Байдал хүндрэх төлөвтэй…0-12 насны эхчүүдийн ажлын цагийг хязгаарлах асуудлыг дахин хөндөөчээ…хуучиндаа орчихлоо…ингэж дөчирч болохгүй шүү.

Avatar

Зочин 2020-04-06 122.201.24.78

Гадаад иргэдийг битгий оруулаад байгаач, Монгол иргэн бол яая гэхэв, бөөн вирус тээгээд ирчихнэ, өчнөөн зардал гарган байж эмчилнэ, бөөн эрсдэл. Өөрийн иргэн бол яахав гэхэд гадаад нөхдүүдийг эмчилхээр зардал өндөр ш дээ

Avatar

иргэн 2020-04-06 202.179.25.243

Хүрэлсүх , Энхтүвшин 2 одоо Шоудах аа зогсоо, Эрх баригчид Та нар ийм маягаар Сонгуулвд Ард иргэдээсээ Үнэлгээ авна гэвэл Худлаа шүү, МАН хэдэн Иргэдийнхээ Амь нас Эрүүл мэндээр тоглож байж Гаднаас Тахал зөөвөрлөх ажиллагаагаа зогсоох вэ, Гадны Иргэдийг хүртэл зөөж оруулж ирээд байх юмаа,

Avatar

MOGEUH 2020-04-06 202.55.188.93

Mongolin Ontsgoi Gamshigin ersdel unlegchdin holboo ard irged ta buhen gaduur baga garch maska zuuj garaa sain ugaaj hevshih MOGEUH

Avatar

зочин 2020-04-06 49.0.212.31

та нар гадаадаас битгий вирус оруулаад байгаач ээ, болиоч ээ та нар

Avatar

Иргэн 2020-04-06 202.21.118.138

Турк улсад нь мэдэгдээд тэр хүмүүсийг тусгай онгоцоор нь буцаамаар юм. Дээрээс нь байр сав голоод аймаар ааштай гэсэн биз дээ. Санаатайгаар манай улмад тараах гэж оролдвол хэн хариуцлага хүлээх юм бэ. Наад туркүүдээ буцаамаар байна шүү. Хорон санаа агуулсан байвал яахын бэ. Аймаар юм бэ яасан. Хичнээн их шүлс амаа үсчүүлсэнг хэн мэдлээ.

Avatar

бодлын хулгайч 2020-04-06 66.181.167.53

ГАДНААС ЗӨӨВӨРЛӨХӨӨ БОЛИОЧЭЭ. ГАДНЫ ОРНУУД ХИЛ ХЯЗГААРАА ХААГААД БАЙХАД МАНАЙХ НЭЭГЭЭД ЭНД ТЭНДЭЭС ХАЛДВАР ЗӨӨЖ ИРЭЭД БАЙНА.

Avatar

Зочин 2020-04-06 158.181.76.214

Сагсуу хулгайч Хүрэлсүх үндэсний баатар болчихсон их додигор бгаа шүү муу нусан таглаа. Намайг хэн хэлэх юм гэсэн аятай төрийн кармайг цөм цөм хулгайлж явах хоорондуур аймшигт тахал хяналтаа алдлаа!!!!

Avatar

иргэн 2020-04-06 202.179.25.243

Битгий Гаднаас Зөөвөрлөж оруулж ирэх ээ Зогсоогооч ээ, өнөө Гадны Иргэдийг оруулахгүй гээд байсан яасан вэ, ЗГ, УОК, Хүрэлсүх Энхтүвшин 2 цөөхөн Монголчууд аа Сүйрүүлэх нь дутаа юу,

Avatar

Зочин 2020-04-06 192.82.65.168

Одоо иргэдээ нэмж авчирвал вирустэй хүмүүс нэмэгдээд л байх юм байна. Оруулж ирэхээ бүүр зогсоовол яасан юм бэ. бид маск зүүсээр залхаж, агаараа бүрэн авч уушгиа бүрэн баярлуулж чадахгүй байна.

Avatar

Зочин 2020-04-06 66.181.183.164

эрдэхээ үиэи хэлсэн байна

Avatar

Was a 2020-04-06 192.82.78.197

Одоо гадаад гэж нялуурхаа болимоор юмдаа. Бид эх орондоо таиван амьдрах эрхтэи биздээ.

Avatar

Zochin 2020-04-06 202.9.46.240

Naad gadaadiin donshuuchdiig bitgii oruulj iryyleed baigaachdee

Avatar

Zochin 2020-04-06 103.229.120.202

Ad bolson Erdenii ug od bolj bnado

Avatar

Zochin 2020-04-06 103.229.120.202

Ontsgoigiinhon mash muu ajillaj bna, naanaa sur uzuuled yag nachir deere bodlogo deglem n muu bna

Avatar

Зочин 2020-04-06 103.57.93.9

нус.мн сэтгэгдлээ хаа л даа.

Avatar

Зочин 2020-04-06 100.15.93.159

Хилээ хаагаачээ.Одоо АНУгаас баахан вирус …

Avatar

Зочин 2020-04-06 202.21.100.210

Төв Азийн өндөрлөгт оршиж байгаа байгалийн эрс тэрс уур амьсгалтай эмийн ургамал иддэг малын махаар хооллодог ард түмэнд тийм хүчтэй тусахгүй. гэдгийг зарим эрдэмтэд нотлоод байна. Харин үүнд итгэлтэй маск ззүвэл бүр илүү нэмээд хамгаална

Avatar

Иргэн 2020-04-06 192.82.78.181

Tajikstan , Turkmenistan-д огт илрээгүй нь гаднаас тээвэр хийгээгүйд оршино.
Манайх өөрийхөө иргэдийг авалгүй яахав. Харин гадны иргэд нэвтрүүлэхээ боль.
Ирсэн хүмүүс нь ухамсартай байгаач. Талх шидэх, өрөө голох энэ тэр тэнэг үйлдэл.
Эмч нар , онцгой комисс сайн ажиллаж байна.

Avatar

gg 2020-04-06 202.55.191.130

naaduul chin tohioldol baisan ch zarlaad baih uls bish

Avatar

Зочин 2020-04-06 66.181.179.215

Заяагүй муу туркууд. Ер нь энэ лалууд хамгийн хөгийн нөхдүүд шүү.

Avatar

Зочин 2020-04-06 92.38.148.61

Yoo, iim yum yardigaa bolimoor yum. Franchiig garhad Frantsuud hogiin amitad geed l baahan uh ene tergej yarsan odoo Turk humuusig hogiin amitad geed. Mongolchuud yur n ingej dooguur zan gargadgaa bolimooriin. Hariin humuusiig muulaad bj bhaar Mongolchuud uursdiigiig n sain shuumjilmeer yum. Ene UB-g har… hog n****, nus tser, toos shooroondoo daragdsan gudamjaar duuren hot. Gudamj bairniih n talbai n shorootoi bohir.

Avatar

Зочин 2020-04-06 92.38.148.61

Hotiin gudamjaar duuren buduuleg humuus. Manai mongolchuudin setgehui yostoi bogino. Unuudriig l bodoj amidardag humuus. Yum helheer l za bitgii solior, chi yuiin gehiin.

Avatar

Зочин 2020-04-06 103.26.195.36

Дэлхийн хүчирхэг гүрнүүд "Covid-19"-ийн өмнө сөхөрч байхад хэрэв энэ тахал Монголд тарчихвал бид ёстой сүйрнэ шүү дээ Ихэс дээдэс маань мэдэж л байдаг байгаа даа Бурхан минь

Avatar

Зочин 2020-04-06 64.119.21.135

Туркээ хүнээ ав гээч. Төлбөр шаард. Сэжигтэй гээд манай онгоцыг авахгүй байж вирустээ хүмүүсийг нь бид аваад байх хэн вэ??????

Avatar

Зочин 2020-04-06 150.129.140.204

Төр засгийхан сайн мэдэж байгаа

Avatar

МоАХ ны Партизан 2020-04-06 66.181.161.44

ТУРКУУД ХҮНИЙ. ЭРХ ЗӨРЧӨӨД ХҮН ХУЛГАЙЛАХ. ГЭЭД ТУСГАЙ ОНГОЦ ЯВУУЛДАГ БАЙЖ ӨВЧИЛСӨН ИРГЭДЭЭ ЯДАРСАН МОНГОЛООС ТУРКДЭЭ АВААЧИЖ НАЙДВАРТАЙ ЭМЧЛЭЭЧ !!!

Avatar

Зочин 2020-04-06 100.15.93.159

Гаднаас баячуудын хүүхэд.,ну-А-нуудыг зөөхөө болиочээ.Одоо АНУ гаас баахан вирус тээсэн хүүхэд хүүхнүүдээ зөөнөө пис данууд

Avatar

зочин 2020-04-06 139.5.217.123

гадаадын иргэнээс яагаад шинжилгээ өгүүлэхийг шардахгүй байгаа юм бэ?

Avatar

Зочин 2020-04-06 212.174.190.24

Шинжилгээгээ өгөөд тэгээд хариу нь гараад байгаа юм биш үү?

Avatar

Зочин 2020-04-06 122.201.24.78

Хаддвартай иргэдийг илрүүлээд хянаад эмчилж байгаа нь сайн хэрэг, сайн ажиллаж байна, харин тэр гадаадТурк нөхдүүдийг яагаад оруулаад байгаа юм бэ? Халдваргүй улс руу бөөн халдвар тээж ирчихээд ихэрхээд байгаа Туркууд ичээсэй. Өчнөөн зардал, түвэг учруулж байна гэдгээ наадуул чинь ойлгож байгаа болов уу!!!

Avatar

Зочин 2020-04-06 66.181.187.32

Задлыг төлүүл Туркээр. Элчин яагаад уучлалт гуйхгүй байна.

Avatar

Зочин 2020-04-06 212.174.190.24

Ойлгож байгаа байлгүй дээ.
Монголд урьд нь өчнөөн тусламж үзүүлж байсан ш дээ.

Avatar

Зочин 2020-04-06 103.26.195.36

Хятадад өвчин гараад элэнгүүт хар амиа бодон гадаад руу зугтаж гарчихаад одоо болохоор Монголд иржчихээд бас ч гэж зүгээр байхгүй хоол ундаа голж эмч нарынхаа урдаас өгсөн хоол ундыг y, цацаж байгаа малнаас дор амьтадыг өрөвдөх хэрэг байсан юм уу даа !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-04-06 121.168.50.25

Тийм тэд нарт хатуу шийтгэл оногдуулах хэрэгтэй гэхдээ бүгдээрээ тийм үйлдэл хийгээгүй! Цөөн хэдэн балайнуудыг бусадтай нь адилтгаж болохгүй!!! Бид чөлөөт ард түмэн бие биенээ хүндлэх хэрэгтэй!

Avatar

Зочин 2020-04-06 202.55.188.85

сонгууль гэж шоу хийж өвчтэй хүмүүс авчирхаа болиочээ.

Avatar

Зочин 2020-04-06 103.68.107.22

Ийм хариуцлагагүй Засгийн газрыг огцруулаачээ. Гаднаас баахан вирустэй хүмүүс авчирч бид нарыг а**х гээд байна ш дээ. Авчирч байгаа хүмүүс нь дандаа ашиг сонирхлын зөрчилтэй хамаарал бүхий хүмүүс. Сайд дарга нарын авгай хүүхэд нууц амраг хамаатан садан, гадаадын дипломат ямба эрхтэй хүмүүс л байна ш дээ. Яг хэд нь ядарсан Монгол иргэд байгаан бэ? Нэг л их ард түмэндээ хайртай дүр эсгэсэн худлаа гар энэ Хүрэлсүх гэж… дандаа л баячуудын эхнэр нөхөр хүүхэд тойрон хүрээлсэн хүмүүс л ирээд байна

Avatar

Зочин 2020-04-06 172.58.140.204

Yadarsaniig ni avchirah estoi yu?

Avatar

зочин 2020-04-06 202.180.218.22

Гадаадын иргэн авахгүй гээд хилээ хаагаагүй бил үү. Ингэж дүрэм, журам гаргасан шийдвэрээ зөрчөөд байх юм. Хариуцлага гэж байх уу

Avatar

Хүрэлсүх огцор !!!!!!!!!!!!!!!!!! 2020-04-06 103.68.107.22

Хүрэлсүх гэж нэр эргүү Пиздууу байнаа. Сонгууль бодож нэг л их эх орон ч дүр эсгэж гэнэт л их ард түмэндээ хайртай хүн болж өвчний голомттой газраас баахан вирустэй хүмүүс авчирч зүгээр байсан 3 сая дэглэмээ сайн сахиж байсан хүмүүсийг маш ноцтой аюулд унагалаа. Энэ вирус хяналтаас гараад хүмүүс үхэж үрэгдвэл чи хариуцлагыг нь үүрээрэй. Чи ч үүрч чадахгүй л дээ худлаа баахан сүржин юм яриал өөрийгөө хамгаална биз. Тэнэг муу хар боловсролгүй мангуу дурак. Энэ Хүрэлсүхийг хурдан огцруулаачээ !!!!!

Avatar

Зочин 2020-04-06 202.21.107.74

Хүрэлсүх дандаа л толгойгоороо хариуцдаг ш дээ. Ха ха ха

Avatar

бб 2020-04-06 192.82.64.216

Хилээ хаагаал дотороо чөлөөтэй байсан бол эдийн засагт хүндрэл бага учрах байсан юм

Avatar

Ззз 2020-04-06 150.129.140.204

АСА бас японы нислэгээр 10 гадаад орж ирсэн гэсэн. Яагаад шадны халдваруудыг зөөгөөд байна. Эдний төлөө бид 4 сар гүрийсэн гэж үү. Тайлбар шаардаж байна.

Avatar

зочин 2020-04-06 103.9.88.162

улс орнууд хилээ хаагаад хүн оруулахгүй байхад манайх яагаад оруулаад байдаг юм бэ,түр зогсоовол яасан юм бэ,өдөрт 1, 2 оор нэмэгдээд байхад тоохгүй байгаад л зөөгөөд л

Avatar

Зочин 2020-04-06 66.181.187.32

ЭМЯ-аас 1 зүйлийг асууя. Турк иргэдийг онгоцноос буунгуут тусгаарласан юм бол яагаад 10 гаруй хавьтагч гараад ирэвээ. Ер ойлгохгүй юм.

Avatar

Иргэн 2020-04-06 66.181.181.57

Өмхий гайнууд чинь үлийгээ хийж өвчин чирж ирээд байнаа?

Avatar

Иргэн 2020-04-06 202.126.88.176

Зөнөсөн Шадар сайд Энхтүвшинд 14 хүн корона вирус импортлосоны төлөө ОГЦРУУЛ!!!!!!!@

Avatar

Зочин 2020-04-06 99.252.1.218

Энэ яагаад гадаад иргэнээс шинжилгээ шаардахгүй оруулаад байдаг юм бэ, тэр дипломат энэ тэр бол бусад монгол иргэний нэгэн адил шинжилгээ өгч оруулалдаа, ингээд ялгаад байхаар наад гадаад хүмүүсээс чинь илрээд байнашдээ. Бүгдэд адил журмаа чанд сахиж мөрд.

Avatar

Зочин 2020-04-06 66.181.168.157

gadaaad iin irged iiig mongold nevtruuulehgui gesen hirneee odoo hurtel gadaadiin irged ongotsooor avchraad baigaagaa yu gej tailbarlah uu, huuli aa guuli bolgoson yumnuuud

Avatar