Коронавирусийн тархалт өндөр орнуудад нас баралт буурч байна | News.MN

Коронавирусийн тархалт өндөр орнуудад нас баралт буурч байна

Коронавирусийн тархалт өндөр орнуудад нас баралт буурч байна

Коронавирусийн тархалт өндөр орнуудад нас баралт буурч байна

Коронавирусийн халдвар өнөөдөр /2020.04.06/-ийн байдлаар дэлхийн 208 улсын 1,7 сая хүнд халдварлаж, 69 мянган хүн уг халдварын улмаас нас барж, 262 мянга нь эдгэрээд байна. Халдварын тархалт хамгийн өндөр байгаа Испани, Итали, Герман, АНУ зэрэг улс орнууд нас баралтын тоо аажмаар буурч байгаа нь тархалтын оргил үе өнгөрч байж болзошгүй гэх найдварыг төрүүлээд байна.

Италид гэхэд сүүлийн 24 цагийн хугацаанд коронавирусийн халдварын улмаас 525 хүн нас барснаар нийт нас барсан хүний тоо 15,887-д хүрсэн ба энэ нь тус улсад өнгөрсөн гуравдугаар сарын 19-нөөс хойш өдөрт бүртгэгдсэн хамгийн бага үзүүлэлт болж байна. Нас баралтаар дэлхийд нэгдүгээрт бичигдэж буй энэ улсад гуравдугаар сарын 27-нд хамгийн олон буюу 969 хүн нас барсан бол тухайн өдрөөс хойшхи есөн өдрийн тавд нь нас баралтын тоо буурсан байна.

Дэлхийд халдвар авагсдын тоогоор тэргүүлж буй АНУ-д сүүлийн 24 цагийн хугацаанд 25 мянга гаруй шинэ халдвар бүртгэгдэж,  нийт халдварын тоо 336 мянга давсан бол нас баралт хоногт 1,165-аар нэмэгдэж, 9,616 боллоо.

Харин Азид Хятадаас гадна хамгийн их халдвар тархсан улс болох Өмнөд Солонгост өнгөрсөн 24 цагийн хугацаанд шинэ коронавирусийн халдварын 47 тохиолдол бүртгэгдсэн нь хоёрдугаар сарын 29-ний өдрөөс хойш нэг өдөрт илэрсэн халдварын тоо анх удаа 50-аас доош буурсан үзүүлэлт болж байна.

Оргил үедээ буюу хоёрдугаар сарын 29-ний өдөр тус улсад 909 тохиолдол бүртгэгдэж байжээ. Өнөөдрийн байдлаар Өмнөд Солонгост “covid-19” халдвар авсан нийт хүний тоо 10,284 хүрээд байна. Мөн гурван хүн нас барснаар нийт нас баралт 186 болжээ.

Халдвар авсан хүний тоогоор тэргүүлж буй 10 улсын мэдээлэл 2020.04.06-ны өдрийн 10.00 цагийн байдлаар 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-04-06 103.136.254.8

1.2 say gej bhad 1.7 say geed tenegteed baih umaa naad medeellee shalgaj tavij bai

Avatar

Шийтгэл 2020-04-06 88.18.95.245

Сав л хийвэл дайн хийгээлл ядуу буурай улсуудыг цөлмөөд зэвсгийн наймаа хийж мөнгө олж ихэд өөрсдийгөө шилмэл үүлдрийн мэтээр бодож их сагаад байсан юм гэсгээлээ амсаж дээ.жоохон явуулж байгаад нэг л бариад авна шүү дээ.бурханы барьц чанга шүү!!!!

Avatar

MOGEUH 2020-04-06 202.55.188.93

Mongolin Ontsgoi Gamshigin ersdel unlegchdin holboo ard irged ta buhen gaduur baga garch maska zuuj garaa sain ugaaj hevshih MOGEUH

Avatar

зочин 2020-04-06 43.228.131.105

ёстой хэцүү байнаа! сэтгэл санаа ч муухай болоод байна! энэ гадаадын гэх наад муу золбин, муухай сэхлүүн зантай туркүүдээ болиулаач ээ! монголчууд бид эх орондоо хагас амьсгалан маск зүүж, энэ өвчинг оруулахгүй гэж үнэхээр хичээж байна! муу новшнууд чинь өвчнөө нууж монголд эмчлүүлэх санаатай байгаа юм биш үү? анх-отгонтой барьцаад байгаа юм биш биз?!!! санаа муутай новшнууд шүү!

Avatar

Зочин 2020-04-06 176.63.23.116

Одоо яаая гэхэв дээ. Дипломат ажилчдыг ар гэрийг нь оруулахгүй гэвэл улс хоорондын ноцтой юм болно шүү дээ. Дэлхий дээр арай ч дипломат харилцаа алдагдахдаа тулаагүй байна

Avatar

ddd 2020-04-06 49.0.144.72

Asia Chinagas gadna hamgiin ih ni Iran shu

Avatar

MMnn 2020-04-06 202.55.191.194

Olon niitiin gazar , niitiin teevert maskgui yavaa humuusiig torgoh shiidver, juram gargayaa tor zasagaaaaaaaaa

Avatar

MAnXX 2020-04-06 202.55.191.194

Olon niitiin gazar , niitiin teevert maskgui yavaa humuusiig torgo juram gargayaa tor zasagaaaaaaaaa

Avatar

manX 2020-04-06 202.55.191.194

Olon niitiin gazar , niitiin teevert maskgui yavaa humuusiig torgo juram gargayaa tor zasagaaaaaaaaa

Avatar

Зочин 2020-04-06 202.131.249.86

Бурхан минь буураасай билээ.

Avatar

Доналд Трамп 2020-04-06 202.9.47.23

"Удахгүй тохиох их хэмжээний үхэлд сэтгэл зүйн бэлтгэлтэй байх хэрэгтэй " ГЭСЭН БАЙХАД ЮУН БУУРАХ ВЭ ХУДЛАА МЭДЭЭГЭЭ БОЛЬ

Avatar

ТАмаас 2020-04-06 103.10.21.38

Удахгүй тохиолдох их хэмжээний үхэл огт болохгүй. Үхлийн эзнийг өөрөө дээрээ дуудлаа даа чи. Харин чи удахгүй болох өөрийнхөө зайлшгүй үхэлд сэтгэл зүйн бэлтгэлтэй бай. Эрлэгийн элч энэ удаа чамайг ЭРЛЭГИЙН эзэнд аваачхаар ирнэ. Харин хүн төрлөхтөн бид хорвоогоос тонилсон чамайг байсаныг ч анзаарахгүй өглөө болгон нараа харж үдэш болгон огторгуйгаа өнгийж сайхан амьдрах болно.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж