ОХУ гадаадад гацсан иргэддээ 500 сая рубль зарцуулна | News.MN

ОХУ гадаадад гацсан иргэддээ 500 сая рубль зарцуулна

ОХУ гадаадад гацсан иргэддээ 500 сая рубль зарцуулна

ОХУ гадаадад гацсан иргэддээ 500 сая рубль зарцуулна

ОХУ-ын Засгийн газраас гадаадын оронд гацсан иргэддээ туслахад зориулан 500 сая рублийг захиран зарцуулах эрхийг Гадаад хэргийн яамдаа олгожээ. Дэлхийн 200 гаруй оронд тархсан коронавирусийн халдварын эсрэг олон улс хилээ хааж, нислэгүүдээ цуцалснаас ОХУ-ын олон мянган иргэн гадаадын улсад хүнд байдалд байгааг мэдээлсэн юм. Тус мөнгийг хэрхэн иргэдэд тарааж, яаж захиран зарцуулсан тайлангаа ОХУ-ын Гадаад хэргийн яам 2021 оны хоёрдугаар сард Засгийн газарт тайлагнах ёстой аж.

ОХУ-ын Засгийн газраас өмнө нь чартер нислэгээр татан авах боломжтой иргэдээ энэ долоо хоногийн эхээр нүүлгэн шилжүүлсэн юм. Тус улсад 4731 хүн халдвар авч, 43 хүн коронавирусийн халдварын улмаас нас бараад байна.

Эх сурвалж: Tass

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

10 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ХА ХА ХА Иргэн төвтөй гэнээ? 2020-04-05 103.10.21.38

500 сая рубль буюу 6 сая долларын талаас илүү нь олиграхуудынх нь хүүхэд шуухад, нууц амрагуудын баян барууны орнуудаас татхад зарцуулна шүү дээ. Оросын төрийн том албан тушаалтнуудын үр хүүхэд нь баруунаар нэг бэлжиж байгаа. Одоо л тэд нарыгаа авчирахгүй бол сүйд гээд сандаралдаж байна. Шавхруу болж үлдсэн хэдийн нэр тахалж бусад иргддээ хишиг болгон хүртээх ажгуу. Оросын ард түмэн даанч сайхан сэтгэлтэй цагаанхан шулуун хүмүүс. Харин одоогын Оросын төр засаг бол чөт.гөрүүдийн үүр орогнолын гэр

Avatar

Тэнэгийн туйл 2020-04-05 64.119.20.113

Оросын олигархиуд чим шиг хоосон гуйлгачин биш л дээ. ккккккк Яаж ингэж сэтгэж чадаж байна аа?

Avatar

Эргүү Ил.жигт 2020-04-05 103.10.21.38

Тэгвэл чи нэг муу нус.ан пулмёт Оросын олигархи шиг сэтгээд байна уу? Хувийн болоод бүх чартар нислэгүүдийг хориголсон бөгөөд зөвхөн л цар тахалд нэрвэгдсэн Европын улсуудаас иргдээ татан авах ганцхан боломж байгаа. Тэрбумтан байгаад ч Баруун Европын цар тахлын голомтоос мөнгөөр гарах боломжгүй. Тийм учраас COVID19 баян ядуу арьс өнгө юу үл харгалцах тахал гээд байгаад юм. Мунхралын тахал туссан бяцхан тархиандаа эмчилгээ хийлгэ дүү. Хоосон хүн хоосон л сэтгэдэг юм.

Avatar

Эргүү Ил.жигт 2020-04-05 103.10.21.38

Тэгвэл чи нэг муу нус.ан пулмёт Оросын олигархи шиг сэтгээд байна уу? Хувийн болоод бүх чартар нислэгүүдийг хориголсон бөгөөд зөвхөн л Европын улсуудаас иргдээ татан авах ганцхан боломж байгаа. Тэрбумтан байгаад ч Баруун Европын цар тахлын голомтоос мөнгөөр гарах боломжгүй. Тийм учраас COVID19 баян ядуу арьс өнгө юу үл харгалцах тахал гээд байгаад юм. Мунхралын тахал туссан бяцхан тархиандаа эмчилгээ хийлгэ дүү. Хоосон хүн хоосон л сэтгэдэг юм.

Avatar

zochin 2020-04-05 64.119.24.29

irgen tuvtei uls iim l baidag baih aa, gadaadad yalanguya amerikt gatssan mongolchuudaa hezee avrah ve, hyatad oros, solongos yaponoos irgedee avchirah talaar tuslaltsaa hussen ni deer baihaa, shuud nislegeer ulaanbaatart huleej avah heregtei, eshul zuvhun amerikaas damjin nisegchded biletee zarah heregtei bna aa

Avatar

Зочин 2020-04-05 61.102.135.60

Улс гэж ийм байдаг,. Гэтэл манайх тусгай уургийн онгоцоо хуртэл бизнес болгочихоод ядарсан танилгуй хэд нь хаягдаад естой хунд бна. Еронхий сайд нь энэ Солонгост гацаад байгаа иргэдэд анхаарахгуй бол арай хэтэрч байнаа!!! Менге тег дууссан хунээс ендер унэтэй вирусын шинжилгээ хий гэж бна. ДЭМБ эмнэлэг руу эруул хун б** явуул гээд байдаг?!

Avatar

Арай ч дээ 2020-04-05 192.82.78.170

Иргэдээ ялгаварлаад байгаа юм уу?? Ядарсан иргэд ирж чадахгүй байгаа гэж үү???
Ядарсан иргэдээ авчирч байгаа гэж ойлгоод байгаа ш дээ.

Avatar

Зочин 2020-04-05 64.119.20.113

Баячуудыг л авч ирж байгаа шүү дээ.

Avatar

Зочин 2020-04-05 103.212.119.201

Парламентийн гишүүдийн хамаатнууд, хүүхдүүд л ирж байгаа ш дээ. Энгийн ажиллаж, сурч байгаа хүмүүс ямар ч боломжгүй байна ш дээ.

Avatar

Зочин 2020-04-05 202.21.108.222

mongogui bol avchirah estoi

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж