ЭМЯ: Коронавирус хяналтаас гарч болзошгүй | News.MN

ЭМЯ: Коронавирус хяналтаас гарч болзошгүй

ЭМЯ: Коронавирус хяналтаас гарч болзошгүй

ЭМЯ: Коронавирус хяналтаас гарч болзошгүй

Эрүүл мэндийн яамнаас цаг үеийн нөхцөл байдлын талаар ээлжит мэдээллээ хийж байна. Өнөөдрийн байдлаар дэлхийн 208 улсад коронавирусийн халдвар бүртгэгджээ. Арлын улс орнуудад их газраас тархах хандлагатай байна. Монгол Улсын хувьд коронавирусийн 14 тохиолдол бүртгэгдсэнээс 12 тохиолдол эмнэлгийн ажиглалтад байгаа юм.

Токио-Улаанбаатар чиглэлийн нисэх онгоцоор ирсэн хүмүүсээс хоёр сэжигтэй тохиолдол илэрч, тусгаарлалтад авчээ. Эх орондоо ирсэн 276 иргэнийг ХӨСҮТ, Цэргийн Госпитал, Токио зочид буудалд тусгаарлажээ. ЗӨСҮТ-өөс 6800 ачаа тээшийг халдваргүйжүүлсэн байна. Дэлхийн эрүүл мэндийн байгууллагаас коронавирусийн халдвар хяналтаас гарч болзошгүйг анхааруулжээ.

ТАНДАЛТЫН ЗОРИЛГООР ШИНЖИЛГЭЭ АВСАН 27 ИРГЭНЭЭС КОРОНА ИЛРЭЭГҮЙ

ХӨСҮТ-ийн захирал Д.Нямхүү:

-Токио-Улаанбаатар чиглэлээр ирсэн 276 иргэн ирсэн. ХӨСҮТ-д 146 иргэн ажиглалтад байна. "Токио Иин" зочид буудалд 106 иргэн тусгаарлагдаж байна. Сөүл Улаанбаатар чиглэлийн нислэгээр ирсэн 104 иргэнээс 37 хүнээс коронавирус илрээгүй. Тандалтын зорилгоор шинжилгээ авсан 27 иргэнээс корона илрээгүй. "Амар" зочид буудалд тусгаарлагдсан 152 иргэний шинжилгээг өнөөдөр авна. Одоогоор өвчтөнүүдийн биеийн байдал тогтвортой байна. Токио-Улаанбаатар чиглэлийн нислэгээр ирсэн сэжигтэй тохиолдлын хоёр иргэний шинжилгээний хариу маргааш гарна.
ДЭЛХИЙ ДАХИНД КОРОНАВИРУСИЙН ХАЛДВАР ЭРЧИМТЭЙ НЭМЭГДЭЖ БАЙНА

ЭМЯ-ны Олон нийттэй харилцах, тандалт шуурхай удирдлагын хэлтсийн дарга Д.Нарангэрэл:

-Дэлхий дахинд коронавирусийн халдвар эрчимтэй нэмэгдэж байна. Халдварын шинж тэмдэггүй олон хэлбэр байгаа тул иргэд амны хаалт зүүх зөвлөмжийг мартаж болохгүй. Бид улсын хэмжээнд томуугийн сорьцоор шинжилгээ авч, коронавирусийн халдварыг илрүүлэх, урьдчилан сэргийлэх арга хэмжээ авч ажиллаж байна. Коронавирусийн халдвар өнөөдрийг хүртэлх хугацаанд манай ард иргэдийн дунд илрээгүй гэдгийг ХӨСҮТ-ийн захирал Д.Нямхүү мэдээлсээр байгаа юм.

ЭМЯ-аас коронавирусийн цаг үеийн нөхцөл байдлын талаар мэдээлэл хийж байна

Posted by News.mn on Friday, April 3, 2020

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
172
ХарамсалтайХарамсалтай
30
БурууБуруу
29
ТэнэглэлТэнэглэл
28
ЗөвЗөв
27
ХахаХаха
18
ХөөрхөнХөөрхөн
18
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

117 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Дүгэлт 2020-04-04 66.181.161.39

Ардчилал хаана байна. Тийшээ дүрвэгсдийн урсгал их байдаг. Короно хүртэл амьдрал хайж тийшээ арчилалын өлгий нутаг руугаа дүрвэж байна. АНУ руу. Тэнд эрх чөлөөтэй хүмүүс нь маск зүүдэггүй

Avatar

Л. Сүхээ 2020-04-04 202.55.188.94

Дэг журамыг өшөө чанга болгох хэрэгтэй. Гудамжинд тамхи татах нус шүлсээ хаях явдал их байна. Автобусны буудлуудыг хараанд авч өндөр торгууль ноогдуулах хэрэгтэй. Бид ганцхан дэлхийтэй. Эмч онцгой цагдаа болон энэ аюултай нөхцөлд ажиллаж байгаа хүмүүсийн цалинг сайн нэмэгдүүлж сэтгэл санааны том дэмжлэг үзүүлэх ёстой.

Avatar

ИРГЭНЖ 2020-04-04 202.55.188.94

ОНЦ БАЙДАЛ ЗАРЛАЖ БОЛДОГГҮЙ ЮМ УУ

Avatar

Иргэн 2020-04-04 103.212.116.29

Өшөө чанга байх ёстой байна Гадаад хүн зөөж авчрахаар болимоор байна Эрх мэдэлтэнгүүд ээ! Энэ аюулт өвчний өмнө дэлхийд хөгжлөөрөө тэргүүлдэг улс орон яаж сөхөрч байгааг харж байгаа биз дээ! Гаднаас авчрахаар болъё үлдсэн ард түмнээ бодож хууль дүрмээ чангатгаж ажиллах хэрэгтэй байна!!!

Avatar

Монгол 2020-04-04 203.91.119.42

1-12 насны эхчүүдийн ажлын цагийг хязгаарлаж өгөхгүй байна, хүүхдүүд гэрт цоожтой, асуудал хэцүү байна шүү.

Avatar

АЖЛАА ХИЙ, ШОУ ХЭРЭГГҮЙ 2020-04-04 202.9.40.41

11 ЦАГИЙН МЭДЭЭГ ЯАМНЫ ХЭВЛЭЛИЙН АЛБАНЫ ГАНЦ ХҮН ХИЙХЭД БОЛНО ШҮҮ ДЭЭ. ЯАСАН ХЭВЛЭЛЭЭР ГАРАХ ДУРТАЙ ЮМ, АЖЛАА ХИЙЦГЭЭ. НЭГ НЭГЭНТЭЙГЭЭ УРАЛДАЖ ДАХИН ДАХИН ИНДЭР ДЭЭР ГАРААД Л. ИЧМЭЭР ЮМ. СОЛИОРЧ ОЛОН ЮМ ЧАЛЧААД АЖИЛГҮЙГЭЭ ГАЙХУУЛЖ БАЙХААР ЭМНЭЛГИЙН АЖИЛЧДАА НЭГ УДААГИЙН ХЭРЭГСЛЭЭР ХАНГА, ЦАЛИНГ НЬ НЭМ, ИЛҮҮ ЦАГИЙГ НЬ ОЛИГТОЙ ӨГӨХ ХЭРЭГТЭЙ. СҮҮЛДЭЭ ТА НАРЫГ ХАРААД ЗАЛХАЖ БАЙНА ШҮҮ. ҮГ ЯРИАНЫ БАЯЛАГТАЙ ХЭВЛЭЛИЙН ТӨЛӨӨЛӨГЧ ЭМЯ 1 , ОБГ 1 ХҮН БАЙХАД БОЛНО.

Avatar

Зочин 2020-04-04 202.9.40.41

2 турк юу болсон бэ? Өвчтэй л бол өвчтэй, гадныхныг долдгонодогоо болиорой. Эсвэл халдвартын эмнэлгээс нь шууд турк руу нь явуул. Манайхыг үл тоож доромжилсон сэтгэцийн эмгэгтэй лал авгай байна гэсэн. Дарга нарт итгэж чадахгүй нь. Цаагуураа юу л хольж хутгаж байгаа болдоо. Гадаадын хүн гаднаас онгоцоор авахаа болиоч!!!!!!!! Гаргасан хууль шийдвэр дээр зөвхөн монгол иргэнээ авна гээ биз дэ!!!!!

Avatar

Иргэн 2020-04-04 66.181.161.21

Гадаад улс орны мэдээлэл арай их дотоодын мэдээлэл сулраад бага болоод байна. Дотоодын мэдээлэлээ авах арга хэмжээ зохион байгуулалтаа сайжруул

Avatar

Зочин 2020-04-04 202.9.46.198

Эх дэлхий, байгаль эх, хүн гэдэг ухвар мөчид,араатнуудаас өшөөгөө авч бга юм л да ! орчин үед байгаль дэлхийтэйгээ хүн гэдэг амьтан хичнээн хүнлэг бус харьцаж буйн хариу болгож энэ корона вирус гарч өшөөгөө авч бга ч юм билүү !!!

Avatar

зочин 2020-04-04 202.9.46.164

өвчний мэдээлэл өгөлгүй яах вэ. Гэхдээ сүүлийн өдрүүдэд хаана хаанаа нэг л хайнга байдал ажиглагдах болж .Урд хөршөд өвчлөл дагнаж байхад манайд ёстой бужигнаж байсан одоо өвчлөл дэлхийгээр тараад байхад бид ингэж сулар ч болохгүй баймаар.ер нь асуудал үүсвэл манайх ер нь хир бэлтгэлтэй улс вэ. Энэ хэдэн хөөрхий эмчээ урдаа барих уу ардаа барих уу.Аппарат хэрэгсэл хүрэлцээтэй юу гээд жирийн иргэд ихэд санаа зовож байх шиг. Ийм мэдээллийг түлхүү иргэддээ өгвөл дор бүрнээ нэгийг бодох бизээ

Avatar

irgen 2020-04-04 64.119.27.105

gadnaas owchin zooj awchrahaa boliochee hyanaltaas garchihwal ta nariin songuuliin taktik nurna shdee malnuudaa

Avatar

Зочин 2020-04-04 202.21.103.194

гарсан гэсэн үг

Avatar

Зочин 2020-04-04 192.82.72.219

Toyoko Inn

Avatar

Зочин 2020-04-04 202.179.24.10

ЭНЭ НАРАНГЭРЭЛ ГЭДЭГ ХҮН ЯГ ЮУ ЯРИАД БАЙГААГ НЬ ЕРӨНХИЙ ЗОРИЛГООР НЬ ОЙЛГОДОГГҮЙ ЮМ. ДЭМБ-ЫН ХҮН БАЙХАД ДЭМБ-ЫН МЭДЭЭЛЛЭЭС АВЧ ЯРИНА, ХӨСҮТ-ИЙН МЭДЭЭЛЛЭЭС АВЧ ЯРИНА. НӨГӨӨ БУЯНЖАРГАЛ НЬ ХАЙЧСАН БЭ. УГ НЬ ОДОО МОНГОЛЫН ЭМНЭЛГҮҮД КОРОНАВИРҮСИЙН ТАРХАЛТАНД ХЭР БЭЛТГЭЛТЭЙ ВЭ, БОЛСОН БОЛООГҮЙ ОЛОН ЖИЖИГ ХУВИЙН ЭМНЭЛГҮҮД ЯАЖ БЭЛТГЭЛЭЭ ХАНГАЖ БАЙГАА ВЭ, ЭМЧ, СУВИЛАГЧ НАРЫН ХАМГААЛАХ ХУВЦАС ХЭРЭГСЭЛ НЬ ХЭДЭН ӨДРИЙН НӨӨЦТЭЙ ВЭ, ХҮМҮҮСЭЭ ЧАДАВХИЖУУЛАХ СУРГАЛТАНД ХАМРУУЛЖ БАЙНА УУ, ГЭХ МЭТ ЗҮЙЛ ЯРИМААР ЮМ

Avatar

Нийслэлийн иргэн 2020-04-04 64.119.16.155

Монгол улс минь нэн тэргүүнд бидэнд эмнэлэг эмч маш хэрэгтэй гэдгийг ойлголоо.Хоёрдугаарт эв нэгдэл .. Цаашлаад энэ өвчин гарангуут манай эмч нар маш сайн ажиллаж байна. Өнөөдрийг хүртэл. Монголчууд минь маскаа сайн зүү.Гараа тогтмол угааж байх.Монголдоо төрсөндөө байнга санаж явж байх. Гадаадад байгаа монголчууд ямар сайхан эх оронтой байгааг ойлгож байна.Хичнээн их зардал гаргаж монголчуудаа авчирч байна. Бүгдээрээ эрүүл байж монгол улсаа хөгжүүлцгээе гэж уриалж байна

Avatar

Зочин 2020-04-04 100.15.60.253

Одоо АНУд байгаа хүүхдүүдээ авна л даа

Avatar

hehehe 2020-04-04 66.181.161.17

odoo bolii.neg udaa ch gesen mongoloo bodoy.gadnaas zooj awchirsaar btal diildehee boliloo.

Avatar

aaa 2020-04-04 89.24.44.179

odoo orsoos ireh humuusiig anhaarah shaardlagatai bolson. orsod mash ih ilerch bgaa

Avatar

Ог 2020-04-04 92.124.205.106

Гарчгаа зөв тавь л даа. Бүтэн уншдаггүй хүмүүс хямраад хэрэлдээд хараагаад уналаа!!!

Avatar

Zovhin 2020-04-04 202.179.10.106

Hooe ter uyangiin haliltai Hurelsuh chin uls undestnd ayul uchirvl haruitslga huleeh um bga bizde

Avatar

Zochin 2020-04-04 202.179.10.106

Yadj bhd songulitai tavhtsdg n ch yuch bilee.Erh barigchdiin songulin soynii heregsel bolj taarsan shde

Avatar

Зочин 2020-04-04 139.5.219.200

Гарчигаа зөв өгөөчээ, сургууль соёлд нь сурсан юм уу сураагүй юм уу бичэгч ээ. Энэ мэдээг чинь уншсан хүмүүс Монголд хяналтаас гарч байна гэж ойлгоод байна шүү дээ. Ийм юм бичиж уншиж байгаа хүмүүсийнхээ дархлааг унагааж байснаас бичээгүй нь дээр. Тийм л их хүмүүсийг шууруулж хандалт авмаар байгаа юм бол нийтэлж байгаа мэдээгээ аятайхан бич. Энэ чинь цаашлаад өдөр бүр ядарч унатлаа ажиллаж байгаа эрүүл мэндийн ажилтнууд, УОК үр дүнгүй ажиллаж байгаа гэсэн сэтгэгдлийг төрүүлнэ

Avatar

Түвшин 2020-04-04 64.119.26.206

Энхтүвшин сайд одоо хүүгээ оруулаад ирсэн юм чинь зүгээр одоо нэмж баахан халдвар оруулж ирэхээ зогсоочихоо. Заавал ард түмэндээ бүгдэд нь хайртай болох гэж зүтгэхээ больчихоо, тэртэй ирэхийг хүссэн бүгдийг авч чадахгүй. Хэдхэн хүнтэй улс нэг тэсэрвэл дуусна, чи хинээн арын хаалгатай байгаад үр хүүхдээ аварч чадахгүй

Avatar

Оюун 2020-04-04 64.119.22.187

Назгайраад байвал ,хяналтаа алдана Хүн бүр хичээх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-04-04 122.201.21.26

Нямхvv эмч биеэ бодоорой!! Хvний чадавх хязгаартай шvv!! Хvнд хэцvv орчинд ажиллаж байгаа хvн дархлаагаа унагаж болку шvv!! Та минь одоо болноо!! Бид ойлгоно оо!!!

Avatar

Зочин 2020-04-04 66.181.176.20

Орууллаж ирсэн имортолсон хүмүүс хариуцлага хүлээнэ

Avatar

Зочин 2020-04-04 192.82.75.119

ёр нь хяналтаас алдвал хэн хариуцлага хүлээх бэ
сүрданзөн хүлээх үү

Avatar

Зочин 2020-04-04 66.181.161.12

Хүн бүр дор бүртээ хувийн ариун цэвэр маш сайн сахих гар ариутгал халдваргүйжүүлэлтийг хийх гэх мэт заавар зөвлөмжийг дагаад мөрдөөд явбал болно. Хэн хариуцлага хүлээхдээ биш иргэд өөрөө өөртөө хариуцлагатай байх хэрэгтэй.

Avatar

ДЭМБ мэдэгдсэн байнаа хүмүүс ээ монгол биш. 2020-04-04 66.181.161.45

Дэлхийн эрүүл мэндийн байгууллага дэлхийн хэмжээнд хяналтаас алдах гээд байнаа гэсэн болохоос Монгол улс хяналтнаас гаргаад алдчих гээд байнаа гэж бичээгүй байна шүү дээ. Сайн уншиж ойлгочихоод дараа нь бич л дээ. Гарчигийг нь харчихаад баахан юм бичээд байх юм. Энэ сэтгүүлч нь гэж тэр. Нэг их сүртэй гарчиг өгөөд. Хаанаас гэдгийг нь тодорхой бичнэ байгаа даа.

Avatar

зочин 2020-04-04 64.119.17.98

Гаднаас хүн авчирах улам хэцүү болож байна шүү

Avatar

zochin 2020-04-04 66.181.161.37

gadnaas shinjilgee ogoogu gainuudg awch irehee zogsoomoor bnaa, odoo hyanaltnaas garah gj bgam bol bid udhgu uheh yum bn l daa.nowshiin sdakuudaas bolj sonoh wiidee

Avatar

Зочин 2020-04-04 103.229.122.176

Хяналтандаа авсан гаднаас ирэх эрсдэлээ тооцоолсон гэсэн биздээ!!!Одоо юун хяналтаас гарах вэ!!!! Ард түмэн хамаг орлого ажилаа хойш тавьж тэмцэж байна.Та нар өвчтэй хүмүүс зөөвөрлөж оруулж ирж байна.Энэ тэгээд шударга явдал уу!!!! Ядаж өвчингүй шинжилгээнд хамрагдсан хүмүүс авчраач!!!!

Avatar

Зочин 2020-04-04 66.181.186.142

Энд бичиж байгаа хүмүүсийн үг бүгд зөвөө. Бид өөрсдөө хичээж байна. Харин эрсдлийг нэмээд байх нь ямар учиртай юм бэ. Би бодохдоо 2.20-оор Италид ирсэн, тэгээд одоо эх орондоо буцмаар бна гээд яриад байгаа хүн бол Хятадад энэ өвчин гармагц амгалан тайван газар гээд эх орноо орхин Италыг зорьсон нь гарцаагүй. Гэтэл тэнд нь өвчин гарчихаар эх орон гээд байгаа нь " лам олдохгүй бол буцахдаа зална" гэдэг л болж байх шиг. Энэ мэт олон хүн бий. Тэднийг байгаа газарт нь тусгаарлалт ад байлгах нь зөв.

Avatar

Зочин 2020-04-04 66.181.189.52

Хчналтаа брьж чадна, эрсдлээ сайн тооцож гаднаас вирус бүхий хүмүүсээ авчирч байгаа гэдгийг анхны мэдэгдлээрээ хийж байсан. Одоо юун бхрьж чадахаа болилоо гж. Бид 3 сар чадлаараа гэртнэ бхйж тэмцлээ. Гаднаас авчрах хүиүүмтйн эрх ашгийг харж массыг золиомолж болохгүй баймаар …

Avatar

Зочин 2020-04-04 66.181.161.13

Гаднаас ирж буй улсууд өвчин тусахаараа л эх оронтойгоо мэдэж дээ . Энэ улсууд ухамсартай байж хорио цээрээ дуусгаж заавар журмыг нь сайн дагамаар юмаа…

Avatar

Зочин 2020-04-04 66.181.185.99

Гадуур сонин хувцасласан авгай нар нэмэгджээ, хамар нв сөнөөстэй эх орноо хаяад явсан нөхдүүд эргэж ирсийм байлгүй

Avatar

Зочин 2020-04-04 66.181.161.13

Юу яриа бнааа хяналтнаас гарч магадгүй гээд тэгвэл хорио цээрийн дэглэм ээ чангатгаачээ….зуурдаар үхчихмээргүй л бна шүү.

Avatar

зочин 2020-04-04 202.9.40.144

яагаад хяналтаас алдана гэж. одоохондоо боломж байна. гаднаас нэг ч хүн оруулахгүй, байгаа үхэл тахалчидаа болон эмнэлэгийн ажилтнуудаа сайн хянавал энэ үнэл тахалаас тойрч болно. хэрвээ нэг л алдчих юм бол монгол шиг дорой улс дуусна гэдгийг бүгд мэдэж байгаа ш дээ. үхэл 1 жил 6 сарын дотор 2,5 сая хүнийг авч явна. одоо боломж байна. яагаад алдчих ёстой юм бэ?. яагаад?

Avatar

зочин 2020-04-04 202.9.40.144

яагаад хяналтаас гарна гэж. одоохондоо боломж байна. гаднаас хүн зөөхгүй, байгаа үхэл тахалчидаа чанга хянаад байвал вирус дэлгэрэхгүй. хэрвээ алдчихвал монгол дуусах болно. дор хаяж 2 сая 800 хүн 1жил 6 сарын дотор үхнэ гэдгийг бүгд мэдэж байгаа. яагаад? яагаад хяналтаасаа алдана гэж.. н**ш гэж.

Avatar

архангайгаас 2020-04-04 202.179.31.21

Одоо больё, Хяналтаас вирусыг алдвал баларсан юм болно, Эхлээд тусгаарлах байрнуудад байгаа хүмүүсээ гүйцэд хянаж дуусаад байраа суллаад дараа нь дахин хүмүүсээ авчирья,
Манай Засгийн Газар сайн ажиллаж байгаа, гэхдээ одоо вирусаас айж байна. Манай хүү АНУ-д сурдаг, Би ч хүүгээ авчирмаар л байна.Гэхдээ улс үндэстний аюулгүй байдлаа бодьё

Avatar

Irgen 2020-04-04 151.231.99.224

ODOO HUN AVCHRAHAA TUR ZOGSOOCHEE ARAI HETERHII IH AVCHIRSNAAS BOLJ BNSHDEE TEGEED TER DARGA TSEREG NAR HUUHDUUD NI HORIGDOHGUI DURAARAA YAVAAD HARIAD BGAA YUM BNLEE SHDEE. Ulsiin ontsgoi komiss DARGA NART AR TAL ZASAAD BGAA GEE BIZ DEE. ER NI HUN AVCHIRDAG NI ARD TUMNEE GESEN HEREG BISH YAG UNENDEE HEDEN DARGA NARIIN HUUHED GER BUL IIG AVCHRAH GEJ DUND NI HEDEN ENGIIN IRGEN ARAI GEJ BAGTAJ IRJ BGAASHDEE.

Avatar

IRGEN 2020-04-04 202.21.124.28

Covid – 19 manaid gadnaas orj ireh ni todorhoi baisaan . harin hezee haanaas gedeg ni l tsag hugatsaanii asuudal gej manai terguuleh mergejilten emch nar anhaaruulj bichij baisaan . Getel odoo tashliin golomtoos zoovorlogdon irj bui zorchigchiddoo tavih hol horoi ,hyanaltiig l jurmiin daguu changa zov tavij chadval haldvar tarhah undeslelgui biz dee . Tegeheer UOK , Hiliin horio tseer , shalgan nevtruulrh ,Mergejliin hyanaltiinhan l orj irsen nohduuded tavih hyanaltaa aldchihgui bol uuguul nutg

Avatar

Зочин 2020-04-04 150.129.141.177

ХӨСҮТ ҮНЭН МЭДЭЭЛЖ БАЙГАА ЮУ ОДОО ГАДНААС ИМПОРТЛОХОО ЗОГСООХГҮЙ БОЛИДЭЛГНРЭНД ИРВЭЛ ХАРИУЦЛАГЫГ ГЬ ХЭН ХҮЛЭЭХ ВЭ????

Avatar

Зочин 2020-04-04 202.126.88.158

1 saraas l anhaaruulsan shuu dee, bitgii gadagshvzorch gej, durtaidaa urvaj yavsan humuusiig yaagaad oruulaad hyanaltaas garch magadgui ntr geed anhaaruulaad bgaan, tushmed noyodyn uursdiinh n hamaatnuud l deven delhiigeer teneed orj irj bgaa shd!!!!!!

Avatar

Zichun 2020-04-04 66.181.186.248

Gadnaas hun awahgui bh heregtei bna awahdaa ehnuuhiig ni gargaj bgaad oruulbal yasuun be bu ch gesen huugee amerkaas awmaar l bna surdag buh zuil mash hund bolj bna daa yah we hetsuu bnaa

Avatar

Зочин 2020-04-04 202.126.88.158

Урвагч вирус тээгч еронхийлөгч асан Элбэгдоржийг яаагаад оруулсан юм бэ, зугатаад мөнгөтэйгээ явсан хүнийг!

Avatar

Hurelsuh ogtsor!!!! 2020-04-04 202.126.89.212

Erguu Hurelsuh songuuliin show hiij baahan gadnaas virustei humuus avchirch bn. Erguu bolovsrolgui muu mal !!!!

Avatar

zochin 2020-04-04 64.119.22.52

yag odoo l xyanalt shalgalt xaldvarguijilelt tusgaarlaltiig mash sain xiine shuu zochid buudald baigaa ulsuud tagtan deereesee shulsee xayad baisan gesen shuu ene bol gemt xereg shuu

Avatar

Японоос нислэг үйлдэхээ боль 2020-04-04 58.143.236.7

Токиогоос битгий аваа бүх хүмүүсээ сөүлд төвлөрүүлж авах арга хэмжээ бодоо. Онгоцонд шинжилгээ өгсөн хүнийг суулга. Солонгост л шинжилгээ чөлөөтэй өгч бна элчингээр дамжуулж яриад нэг буудөл инчеон дээр хөлсөлчихөө. Сая токиогоос 57 транзиь шинжилгээ өгөөгүй хүмүүсийг авсан бна. Дандаа дарга нарын хамааралтай хүмүүс болвуу

Avatar

иргэн 2020-04-04 66.181.189.101

Одоо болоиочээ

Avatar

Зочин 2020-04-04 202.179.24.161

МУУ АМЛАСАН ГАРЧИГТАЙ ТЭНЭГ СЭТГҮҮЛЧИД ВЭ…

Avatar

123456 2020-04-04 103.26.195.192

Ger gertee durem jurmaa baridag mangarch umuu archaagyi ch umuu humuus gaigyi bizdee.Suraagyi bish 90eed ond ajilgyi humuus UBSeer sumo uzdeg sanaand orchihloo.Odoo bugdeeree hudalch hulgaich deeremchinguud hoorondoo barildahiig haraad l suustgaay.Bi Davgaa avargaa demjij baina.Bayaraa uzuuleerei 76han suudal uragshaa

Avatar

Зочин 2020-04-04 103.229.122.18

Эвгүйтээд ирвэл Мишээл экспог л 1000 ортой эмнэлэг болгох нь тохиромжтой байхдаа заал том хотын төв хөл хөдөлгөөнөөс хол дотор нь олон арван тасаг болгож хувиарлах боломжтой тусгаарлаж хянахад ч бололцоотой

Avatar

Зочин 2020-04-04 139.5.216.177

Тусгай үүргийн онгоцоо одоо болио . Манайх шиг нус цэрээ хаядаг ухамсаргүй хүмүүсийн дунд тарвал эмч нар мөлхөөд эцэс сүүлдээ эмч нар дийлэхгүй ард иргэдээ унтуулбал яах вэ

Avatar

Зочин 2020-04-04 192.82.74.191

Манайд усан оргилуурын оронд уушигны аппарат, музейн оронд эмнэлэг баримаар юм. Эрдэмтэд судлаачид 2 жил үргэлжлэх магадлалтай гэж байна. Сонгуулийн мөнгө чавчих гээд чичрээд байх юм.

Avatar

Зочин 2020-04-04 202.9.46.164

Хамгийн том голомт саарал ордон болох магадлалтай.

Avatar

Зочин 2020-04-04 202.9.46.164

Мэнэйд эхлэхдээ саарал ордноос эхлэх байх. Хамгийн тос голомт болж магадгүй.

Avatar

Зочин 2020-04-04 202.9.46.164

Манайд том

Avatar

зочин 2020-04-04 183.177.99.226

монголд удахгүй хар дарсан зүүд болно .

Avatar

Зочин 2020-04-04 202.9.46.91

Асашёорюү Д.Дагвадорж “Туркээр дамжиж орж ирсэн манай экс ерөнхийлөгч Корпорейт буудалд орсон! Энгийн иргэд ХӨСҮТ-д, МАН-ын дарга нар хүүхдүүдээ хар машинаар тосуулаад авдаг юм байна! Шударга ёс гэж энэ үү? Даргад үйлчилсэн УОК-ын хурган дарга нар аа!”

Avatar

Зочин 2020-04-04 202.126.88.158

Муу ерлосон комментоо энд нээчээд хувиа бодоод гадагш зугтсан экс еронхийлөгчиин сурталчилгаан дээр хаасан байх юм, урвасан хүмүсийг вирустэй нь бүр орох нь зөв гэж дэмжиж байгаа танай хямдхан урвагч сайтыг яаах вэ?

Avatar

Зочин 2020-04-04 43.242.243.136

Эрүүл мэндийн яамны газрын дарга Буянжаргал гэдэг менежер эфирт гарахаа байчихаж ! Талхаа чулуудаж шөлөө цацаж хоорондоо зодолдсон орк-уудыг гаргаж тависаных нь төлөө түүнийг ажлаас нь халчихсан юм уу ? Тийм бол тэдгээр даврагчид Сайд Д.Сарангэрэлийн ойр дотных нь хүмүүс байж таараа тэгээд л зоригтой цамнаж байгаа хэрэг

Avatar

Зочин 2020-04-04 66.181.190.106

Их газар биш эх газаг шүү. Зөсүт гэж юу юм?

Avatar

Зочин 2020-04-04 202.9.46.91

зоонозийн өвчин судлалын үндэсний төв сэтгүүлч маанагууд хаалтан дотор бичих ёстой л доо уул нь

Avatar

Зочин 2020-04-04 43.242.243.136

Эрүүл мэндийн Яамны Буянжаргал гэдэг менежер эфирт гарахаа байчихаж Талхаа чулуудаж шөлөө цацаж хоорондоо зодолдсон Орк-уудыг гаргаж тавилаа гээд ажлаас нь халчихсан юм болов уу Эдгээр дурак-ууд нь Сайд Д.Сарангэрэлийн хүмүүс байсан учраас л тийм их зоригтой бас бардам цамнасан байх л даа

Avatar

Асашёорюү Д.Дагвадорж 2020-04-04 202.9.46.91

Би карантинаа барина! Харин нэг асуудал байна! ХӨСҮТ-ийг ч голсон зүйл бхгүй! Улаан бурхны үед аппарат болон агаар шүүгч тусламж өгч байсан! Би хэвтрээ голох тийм хүн биш! Асуудал юундаа байсан бэ гэвэл Японд байсан бид нарыг Токиогийн өнөөдрийн нислэгт бусад улсаас амжиж ирсэн 57 хүнтэй цугтаа баймааргүй байнаа гэж хэлсэн! Хүнд хэцүү үе дэлхий тэр чигээрээ хэцүү байгаа энэ үед ийм өндөр эрсдэл үүрүүлхийг гэр бүлдээ хүсэхгүй! Хэн ч хүсэхгүй ! Асуудал энэ!

Avatar

Зочин 2020-04-04 202.9.46.91

Бусдыгаа муухай харагдуулж магад үнэн бодит зүйл нь энэ ойлгоно биз! Ерөнхий сайдынхаа үгийг ажил болгоорой. УОК-ынхон минь!!! Гадаад улсын иргэн орж ирсэн шүү! Зарчмаа бариарай! Энгийн иргэд ХӨСҮТ, МАН-ын дарга нар хүүхдүүдээ хар машинаар тосуулаад авдаг юм байна!! Шударга ёс зүй энэ үү тэгээд Даргад үйлчилсэн УОКын хурган дарга нараа! Би бодит зүйл ярина! Тэрнээс энэнээс сонссон гэж цуурахгүй! Би хэлсэн үгэндээ эзэн болно! Bуусайнууд намайг үгүйсгэж элдэв янзаар бичээрэй!!!! За !!!!

Avatar

Зочин 2020-04-04 202.9.46.91

УОК-ыг ямар их дэмжиж байлаадаа!!!! Одоо та нараас хариуцлага нэхнэ! Шаардлага хэлээд мушгилуулсандаа тийм бн!!!!! ХӨСҮТ-ийнхээ өрөөнд эхний шөнө 21 хоног 21 шөнө ккк Олл гүүд найт!

Avatar

Saraa 2020-04-04 150.129.140.149

хөөш ЭМЯ хяналтаа алдах гээд байгаам бол яах гэж гадаадаас вирус орж ирэх болможийг ихэсгээд байгаа юм бэ.

Avatar

Зочин 2020-04-04 66.181.179.107

ЭМЯ биш, Дэлхийн эрүүл мэндийн байгуулга ингэж анхаауулж байгааг ялгаж ойлгох ухаангүй юм уу даа

Avatar

зочин 2020-04-04 64.119.16.180

Үндсэн хуульд зааснаар эх орондоо ирэх эрхтэй гээд л байна. Яг үнэндээ тайван цагт Монгол шиг хэрэггүй газар байхгүй гээд л явсан хүмүүсийг яах гэж авчраад байгаа юм бэ дээ. Монголдоо утаанд дарлагдаж байсан нь Үндсэн хуульд зааснаао эрүүл байх амьд явах эрхгүй гэж үү Эрхээ эдэлмээр байна л даа адилхан. Ирсэн нь хоолоо голж мөнгөө төлөхгүй бүр өлсгөлөн зарлана гэнэ үү Ямар хүмүүс нь ийм илүү эрх дарх эдэлдэг байна аа

Avatar

Z 2020-04-04 202.126.88.56

Neg alduul tgwel duusna shuu for burned eruul ahuigaa sn dgaj mordoh heregtei.

Avatar

Хүннү 2020-04-04 202.179.25.29

Ийм онцгой нөхцөлд ажилдаг Хээрийн штаб байгуулах хэрэнтэй. 1000 хүний тусгаарлах байр, 200хүний эмнэлэг… мэт шаардлагатай бүхнийг бүрдүүлсэн байх хэрэгтэй. Энэ штаб нь ОБЕГ-мэдэлд байх нь зөв. Газрыг нь Тав аймаг шийдээд өгнө биз. Хустайн нуруунаас зүүн урагш Алтанбулаг сумаас хойш Туул голын хойно байгуучих. Энэ онцгой обьет. Ер нь цаашид ганц коронавирус гэлтгүй ийм төрлийн хөлөөлт вирус өч төчнөөн гарна. Бид бэлтгэлтэй байх хэрэгтэй. Хөрөнгийг нь нийслэл гарга. Нийслэл мөнгөө барж ядаж б/а

Avatar

Irgen 2020-04-04 202.126.89.177

Sanal niilj baina. Yun usan orgiluur

Avatar

Зочин 2020-04-04 182.160.2.146

Амны билэгээс ашдын билэг гэдэг дээ. Хуурай хатуу ширүүн уур амьсгалтай оронд энэ вирус тархдаггүй гэж уншсан шүү. Энэ чинь чийг бамаас үүдэлтэй вирус гэсэн. Төв азийн иргэд Монгол хүмүүс айж сандрах хэрэггүй гэж бичсэн байна лээ.

Avatar

Хүннү 2020-04-04 202.179.25.29

Түүнд итгэж болохгүй ээ. Юмыг яаж мэдхэв. “Гай газар доороос Гахай модон доторос” гэдэг шиг юм болж мэднэ.

Avatar

Зочин 2020-04-04 93.253.182.72

Ene um l bol delhiin eruul mendiin baiguullaga gedgee boliochee, oorsdoo baidliig sudlaad, tegeed ene virusnii talaar zow oilgolt ogoochee, dandaa surtei hiirhsen medeenuud l yawaad bn, enenii esreg setguulichid bolon albanii humuus bodit medeelel ogmoor bn

Avatar

Зочин 2020-04-04 192.82.74.191

Казакстанд өвчин гаарч байна

Avatar

Зочин 2020-04-04 103.229.122.18

Америк Европын орнуудад угаасаа хяналтаас гарчихсан шдээ харин ази зүүн хойд азид хяналтандаа оруулсан бна энэ хэдэн авгай сүүлдээ бүүр амандаа орсоноо чаадаг болжээ

Avatar

Irgen 2020-04-04 203.91.115.39

Odoo gadnaas awchrahaa zogsooson ni deeree ter humuus ch gej eh ornoo hairlahgui ynz bur bolj bhd bid mash ondor ersdel gargan bj shn setgel gargah hereg bnudaa odoo tsoonhiin bus olnii, undestnii erh ashgiig bodson ni deer odoo awch ireh asuudliig zogsoohgui bol uls oron suirlee awch irehee zogsooson ni deer gej bodoj baina

Avatar

Хүннү 2020-04-04 202.179.25.29

Монгол ямар ч байсан хяналтандаа байлгах хэрэгтэй. Та нарын хүчинд монголд өнөөг хүртэл вирус дэгдээгүй. Энэ 14 хүн бол гаднаас эх орондоо вирүс авч ирсэн хүмүүс. Хотын төвд 5 одтой зочид бууалд тарвалзаж байгаа нөхдийг бүгдийг нь хотоос гарга. Хээрийн штаб байгуулаад тэнд нь 30 хоног хорио цээрийн дэгмэл бариул. Тэгж байж энэ вирусыг хянаж чадна. Иым хүнд үед “ямба” хэрэгггүй. Наадуулдаа адууны ясны шөлөнд будаа (адуунд өгдөг)чанж өг. Энэ бол маш сайн хоол. УОК. БХЯ үүнд анхаар!!!

Avatar

Зочин 2020-04-04 66.181.160.9

"Дэлхийн эрүүл мэндийн байгууллагаас коронавирусийн халдвар хяналтаас гарч болзошгүйг анхааруулжээ" дэмб анхнаасаа л энэ анхааруулгыг өгч байгаа. Битгий сүржигнэсэн худлаа гарчиг өгөөд бай. news.mn -д итгэлгүй шүү. гарчиг тайлбар хоёр нь зөрөөд.

Avatar

Зочин 2020-04-04 150.129.142.216

Онгоцоор иргэдээ зөөх нь тодорхой эрсдлүүдийг хэн хэндээ учруулж буйнь мэдээж. Бас ихээхэн ажил чирэгдэл ч болж байгаа нь үнэн Халдварын эмч нарын багийн талаар маш их санаа зовж байнадаа. Сар гаруй л эмнэлэгтээ өвчтнүүдтэйгээ тусгаарлагдаж халдвартай хүмүүсээ эмчилж байгаа эмч нарын талаар үнэхээр санаа зовж байна. Эмчилгээг гардан хийх эмч цөөхөн байхад өвчтнүүдийн тоогоо нэмээд гаднаас авчрах нь их эрсдэл үүсгэж байна. Улс дотроо халдварыг алдвал тэгээд эмчилгээний баг л дутагдана.

Avatar

Иргэн 2020-04-04 139.5.219.213

ДЭМБ, ЭМЯ хэтэрхий сүржигнэхээ болиосой билээ?!?!?! КВ, уушигний хатгхлгах хоёроо члгаж, схлгаэ баыгаа өиз дээ

Avatar

Зочин 2020-04-04 66.181.160.9

Уушгины хатгалгаа чинь ямар нэг халдвараар л үүсгэгддэг. Корона уушгины хатгалгааг бий болгодог. Тусдаа зүйл биш.

Avatar

Зочин 2020-04-04 182.160.2.146

Хяналтаас гарч болзошгүй гэж сүржигнэн ярих хэрэггүй баймаар юм. Түгшүүр айдас хүний дархлааг сулруулдаг гэж өөрсдөө ярьсан биз дээ. Амаа мэдэж ярих хэрэгтэй. Төв азийн Монгол…………. зэрэг хуурай уур амьсгалтай нутагт энэ вирус тархдаггүй уншсан шүү. Тийм учраас Монголд амьдарч байгаа хүмүүст илрэхгүй байгаа гэнэ. Тэр франц маш олон контакттай байсан ч монголчуудад халдаагүй. Өөдрөгөөр ярих ёстой баймаар.

Avatar

Зочин 2020-04-04 103.229.122.226

Гадаадаас иргэдээ татахаа зогсоож харин зохих хэмжээний мөнгөн тусламж үзүүлж тэнд нь ядаж нэг сар гэрийн хорионд байлгаж болохгүй юу Манай эмнэлгийн эмчлэх бололцоо муу гэтэл гадаадаас хүмүүс замбраагүй оруулж ирсэнээр сайн үр дүн гарахгүй шүү

Avatar

tseegii 2020-04-04 103.57.95.178

hyana
ltaA aldaj magdgui gj baij bysad ard irgedee bodooch arai yumaa

Avatar

б 2020-04-04 59.153.85.107

Хянаж чадахгүй юм бол гадаадаас гай авч ирэхээ болиочээ. Здакууд гадаадад сурдаг хүүхдүүдээ авч ирээд байгаа юм уу хаашаа юм?

Avatar

Зочин 2020-04-04 103.10.23.119

Эрх мэдэл бүхий хулгайч нарын үр хүүхэд эхнэр эх дуус гадаадад олон би тэд эхний ээлжээр Монголд ирэж ирсэн хойно их зан гаргаж
байр хоолоо голож дэг журам жөрчсөөр байна тэдний нэрийг ил болго хэн хэн хэний хамаатан садан эхнэр хүүхэд ирсэнийг мэдээлэж бай Эрдэнэ дарагын хэдсэн үг үнэн байна эрх мэдэлтэний хамаатан садан ах дүү үр хүүхэдүүдийг зөөж байна гэсэн үнэн
Гаднаас ирсэн иргэдийг 1сар хүртлах хугцаагаар тусгайрлах хотоос хол зайтай түр байраар бхайрлуулах хэрэгтэй

Avatar

Оюун 2020-04-04 202.9.40.144

Уучлаарай түр зогсоосон гэнэ

Avatar

Оюун 2020-04-04 202.9.40.144

Орос гадаадаас өөрсдийн хүмүүсээ авчрах нислэгээ зогсоосон байна.

Avatar

иргэн 2020-04-04 37.120.148.93

Дэг зөрчсөн сахилга алдсан хүмүүсээ , нэр устай нь хэлж хариуцлага тооцож үүнийгээ мэдээл.Нөгөө Буянаргал дарга нь үнэн байдлыг хэлээд буруутан болсон уу? Одоо хариуцлага ярьдаг УОК-н Ууганбаяр л байна. Битгий адлаад байгаарай.

Avatar

Зочин 2020-04-04 202.9.46.117

Нямхүү эмч өнөөдөр ямар унжгар байсан бэ? хөөрхий минь их ядарч байгаа байх даа. Жоохон тиймэрхүү ярихаар нь японоос нэлээд илэрч дээ гээд дотор палхийсэн. Муу юм холуур өнгөрөх болтугай

Avatar

Зочин 2020-04-04 202.9.46.91

харин тх

Avatar

Эмма 2020-04-04 202.55.188.90

Нямхүү захриалаа таньдаа болон бүх хүмүүст баярлалаа биеэ сайн бодоорой

Avatar

Боди 2020-04-04 202.9.47.17

Гарчигаа бодолтой өгөхгүй бол тэртэй, тэргүй түгшүүртэй байгаа олныг үймүүлж хэрэггүй л дээ.
Муу ёр даллах хэрэггүй.

Avatar

Зочин 2020-04-04 202.21.108.29

Энэ хөл хориогоо дахин анхааралдаа авч цэгцлэхгүй бол манайхан ч жаахан сулраад л явчихлаа шүү. Гадуур хөл хөдөлгөөн ихэсч байна, хүүхдээ дагуулаад гадуур их явж байна, залуус, хүүхдүод бөөнөөрөө тоглоцгоож байна. УОК-ынхан гауур эргүүл гаргаж жаахан цэгцэлнэ байгаа!!@

Avatar

Buddha 2020-04-04 203.91.115.52

Teneg garchig ugdiin be

Avatar

Зочин 2020-04-04 122.201.31.10

uchigdur japanaas 10 gadaad hun suusan geh ym

Avatar

Зочин 2020-04-04 103.57.94.57

Тэнгэр ЭЗЭН Есүс Христ биднийг хамгаалж байгаа… Эр зоригтой байцгаа. Бас даруусаж сахилга хариуцлагаа өндөржүүлцгээ.

Avatar

Зочин 2020-04-04 202.179.31.12

bitgi shaagaad bai !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hamagyn ondr haldvartai USA Europe bn!!!

Avatar

Nnnn 2020-04-04 66.181.178.27

Tenegtene bz jinhene shutegchtei itgegchtei europ amerik chin daanch yawda boljdee hrist chin ter hediige martchihsan bololtoi mongoliin hediigee l bodood bgan boluuu hahaha

Avatar

Зочин 2020-04-04 66.181.161.80

esustegeee z**l

Avatar

Зочин 2020-04-04 66.181.161.78

Жаахан тайван хэлэхгүй бол зүрх өвдөөд бие муудаад айдас түгшүүртэй бна хүмүүс огт тоож бгаа юм алга зарим нь гадуур зөндөө яваал маскгүй хүн маш их бна

Avatar

Зочин 2020-04-04 202.126.88.141

Uhsen hatsanii chin ezen esus

Avatar

Esus 2020-04-04 202.126.88.141

h***

Avatar

Зочин 2020-04-04 103.212.116.98

Наал хүмүүсээ хотоос гадагш тусгаарлаач вун

Avatar

Ард 2020-04-04 202.126.89.239

Одоо л засагладаг цаг ирсэн байна. ДЭМБ нэг юм яриад анхааруулж байна гэдгийг ярьсан юм шиг байна.

Avatar

Зочин 2020-04-04 43.242.243.136

Монголын эмч нарын потенциал үнэхээр өндөр юм Та бидний бахархал Сүүлийн өдрүүдэд хоол ундаа голж "Шангрила" зочид буудлын хангамж шаардсан дурак-ууд гарахгүй байгаа нь сэтгэл тайюшруулсан бас нэг үзүүлэлт

Avatar

БЦ 2020-04-04 103.10.23.119

Зүгээр байж чадахгүй болТусгай шорон гаргаж тусгайрлаад хорь Их хурал цагийн байдалд тохирсон зүүл анги Эрүүгайн хууланд
энэ чуулагнаар маш хурдан нэм

Avatar

Зочин 2020-04-04 66.181.161.62

Гададаас татахаа болиоч өвчин оруулж ирчээд гамшигийн хэмжээнд хүрлээ гэх юм

Avatar

Zochin 2020-04-04 202.9.47.3

Ih medegch nar mini unshaad oilgohoo b san bol b** medemhiir

Avatar

Цагд 2020-04-04 202.9.40.126

Хяна

Avatar

Зочин 2020-04-04 64.119.20.220

Garchigaa anhaaraach!!!! Undsen medeellee bish, garchiga haraad tsuurdag humuus ih shuu dee. Hariutdlagatai baij boldoggui yum uu!!!??? Hudlaa sentsaatsildag tsag bish sh dee!!!!

Avatar

Зочин 2020-04-04 202.126.89.176

Тиймээ доторхий нь уншихгүй гарчигий нь харангуутаа шейрлеед бужигнуулдаг шүү!!! Гарчигаа засчихаач!!!

Avatar

Зочин 2020-04-04 202.126.88.133

Nuguu 2 turk yu bolov oo?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж