Сэтгүүлч Л.Болормаа таалал төгсчээ | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Сэтгүүлч Л.Болормаа таалал төгсчээ

Хуучирсан мэдээ: 2015.11.21-нд нийтлэгдсэн

Сэтгүүлч Л.Болормаа таалал төгсчээ

Сэтгүүлч Лунтангийн БОЛОРМАА 20-21-нд шилжих шөнө таалал төгсчээ. Түүний нас барсан шалтгаан тодорхойгүй байна. Түүний шарилыг  Шүүх шинжилгээний үндэсний төв рүү гадны нөлөөтэй амиа алдсан эсэхийг тогтоолгохоор авч явсан байна. Энэ хэргийн шалтгааныг тогтоохоор цагдаагийн байгууллага ажиллаж байна. 

Л.Болормаа нь The Mongolian Mining Journal, Үүсгэн байгуулагч, Эрхлэгчээр ажиллаж байлаа.

Эдийн засаг, бизнес, уул уурхайн сэдвээр дагнан бичдэг. Германы Олон улсын сэтгүүл зүйн (IIJ) хүрээлэн, АНУ-ын Олон улсын сэтгүүлчдийн институтэд  эдийн засаг, бизнесийн сэтгүүл зүйн чиглэлээр мэргэжил дээшлүүлсэн. Washington Post болон Grand Forks Herald сонины редакцуудад  туршлага судалсан.

“Өнөөдөр” сонинд 1998 оноос ажилласан.  2001-2008 онуудад “Өнөөдөр” сонины  Орлогч эрхлэгч, Нэгдүгээр орлогч эрхлэгчийн алба тус тус хашихдаа өдөр тутмын сонины сонгодог загварыг Монголд төлөвшүүлэх , барууны сэтгүүл зүйн бичлэгийн хэв маягийг Монголын сэтгүүл зүйд анх нутагшуулахад  хүч бололцоогоо дайчлан ажилласан. Шинэ сэтгүүл зүйн эхний өдрүүдэд тохиолдож байсан сорилт, туршлагынхаа талаар  өгүүлсэн “Даашинзтай сурвалжлагууд” номоо 2007 онд хэвлүүлсэн. Энэхүү номонд НҮБ-ын Ерөнхий нарийн бичгийн дарга  Кофи Аннанаас авсан  ярилцлагууд, Афганистанаас хийсэн сурвалжлага зэрэг багтжээ.

“Монголын 2003 оны сонины салбарын шилдэг сэтгүүлч” шагналтай. 

The Mongolian Mining Journal сэтгүүлийг 2008 онд үүсгэн байгуулсан. Эдийн засаг, уул уурхайн сэдвээр англи ба монгол хос хэл дээр хэвлэгддэг Монголын анхны сэтгүүл юм. Аль нэг байгууллага, хувь хүнээс хараат бус , мэдээллийн эрэлт хэрэгцээнд тулгуурлан ажилладаг. Бие даасан мэргэжлийн редакцитай. Монголын сэтгүүлчдийн нэгдсэн эвлэлээс тус сэтгүүлийг “Оны шилдэг сэтгүүл”-ээр шалгаруулжээ.

Дээрх  сэтгүүлээс гадна  эдийн засаг, уул уурхайн мэдээллийн зөвлөгөө өгөх, мониторинг хийх ажлуудыг “Завгүй” компаниараа дамжуулан эрхэлдэг.

Сэтгүүлчдийг давтан сургах, эдийн засаг, уул уурхайн сэдвээр мэргэшин бичихэд нь дэмжлэг үзүүлдэг “Хөгжлийн төлөө сэтгүүл зүй” төрийн бус байгууллагыг ажиллуулдаг. Залуу сэтгүүлчдийг сургах дадлагажуулах чиглэлээр тус Төрийн бус байгууллага нь тогтмол сургалт, аялал зохион байгуулдаг. Мөн Эдийн засаг, уул уурхайн мэдээллийн хөтөлбөр бэлтгэдэг “Хөгжил” телевизийн студийг 2011 онд байгуулсан. Eagle,С1, 25 дугаар телевизүүдээр “Хөгжил” хөтөлбөр тогтмол цацагдаж, олны танил нэвтрүүлэг болж байсан юм. 

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

итгэлт 2015-11-21 202.131.242.250

захиалж дээ түүнийг. шудрага үнэний төлөө явах аюултай шүү гэж сануулж байгаа юм байх даа

итгэлт 2015-11-21 202.131.242.250

захиалж дээ түүнийг. шудрага үнэний төлөө явах аюултай шүү гэж сануулж байгаа юм байх даа

Зочин 2015-11-21 202.179.11.170

алаад эхэлчихсэн үү дараагийнх нь хэн бээ

Зочин 2015-11-21 122.201.21.111

Хүмүүсээ дураараа тайлбар бичихээ болилдоо.Ядаж шүүхийн дүгнэлт нь гараг.

zsss 2015-11-21 60.247.46.113

yundaa naidhav bas tarhi ugaagaal genetiin osol ymuu uur 1 ym olool gargaad irii shdee manai hed eniigee yostoi 100 huvi chadna. Za odoo shine jil bolood setguulchid maan tur zasgaasaa yolkniihoo mungiig nemeed shagnaliihaa mungiig avna. Yagaad humuus buhimdaad gomdood bgaan??? Huurhii duu uursduu helj gargaj chadkuig n bichej ilerhiilj bsan bolhoor n. Amidral nice bnaa saak bn shdee gd busad shig tolgoi ugaadgui bsan hun bolhoor n ingeed bn. Hen ard n bsan oldoh eseh n uuruu mash tom uls tur show. Enen deer hen n togloj garch ireh ve yu geh ve gedgee ali hediin tuluvlutsun bgaa. Margaashnaas manai ulsiin gaviyatuud ardiin jujigchid eeljit jujigee toglono bid uzne.

Зочин 2015-11-21 218.52.91.114

Женко алсан нь гарцаагүй.

oko 2015-11-21 202.9.40.190

uneheer haramsaltai yum boljee. Ene mundag setguulchiig horloj chadsan humuus shuuh emnelegiinhniig bas ***** gejdaramtalj bgaad l gadnii nuluugui gesen dugnelt garguulchih bailgui dee. Uiliin ur gj yum bii shuu dee.

Зочин 2015-11-21 59.153.113.149

Тэр Эрдэнэ нухсан бол шизотой л нөхөр байгаа. Харц марц нь аймаар, хамаг юм нь унжчихсан, орон шоронгоор явсан, тийм балай хүнийг яагаад тийм хариуцлагатай газар тийм их мөнгө, боловсон хүчин хариуцуулаад даргаар тавиад байдаг юм бэ. тэр байгууллагаа явдаг авгай хүүхэн, хамаатнуудаараа дүүргэж байна гээд л байгаа ш дээ. Өмнө нь я дарга нь байхдаа их л хэл аманд ороод байсан ш дээ. За тэгээд үүний ард Женко баахан мөнгөө төлөхгүй сугарна ч гэж юу байхав

Зочин 2015-11-21 59.153.113.149

Тэр Эрдэнэ нухсан бол шизотой л нөхөр байгаа. Харц марц нь аймаар, хамаг юм нь унжчихсан, орон шоронгоор явсан, тийм балай хүнийг яагаад тийм хариуцлагатай газар тийм их мөнгө, боловсон хүчин хариуцуулаад даргаар тавиад байдаг юм бэ. тэр байгууллагаа явдаг авгай хүүхэн, хамаатнуудаараа дүүргэж байна гээд л байгаа ш дээ. Өмнө нь я дарга нь байхдаа их л хэл аманд ороод байсан ш дээ. За тэгээд үүний ард Женко баахан мөнгөө төлөхгүй сугарна ч гэж юу байхав

Зочин 2015-11-21 202.126.94.240

Энэ эмгэнэлт мэдээг уншаад харамсаж халаглахаас гадна бид буруутай юм шиг санагдах юм ййшударга үнэний дуу хоолой болж явсан энэ залуу сайхан бүсгүйд талархахаас өөр юу ч хийж чадах билээ дээ жирийн иргэд бид чинь Одоо ч зөвхөн маань уншихаас өөр яаж ч чадахгүй урд нь ч тийм л байсан

Эрдэнэ вангийн хошуу ноён би бээр 2015-11-21 182.160.1.216

Женко ч арай хүн алахгүй байхаа. Харин С.Эрдэнэ бол юуч хийж мэдэх хүн. Орон шоронгоор дамжиж овгор болчсон хүн. Эхнэр нь ч учир битүүлгээр нас барсан байдаг.

Bazaraa 2015-11-21 2.27.233.219

S. Erdene hezee haan halkhiin shorond ataman boss bsiin bi l huvidaa sonsoogui um bn shorond bsn bh ghdee naad ***** chin suraggui neg muu shrongiin ***** bdag tiim l ***** bsn bh bi tiim surhii ovgor tovgor bgaagui ch nmg bas tuhain ueiin halhiin shorongiinh meddeg shuu,,,bandi naraa asuugaarai har Bazaraa gd 80-,d onoo shoish olon jil shorongoor ywsan humuus medne ene alalriig bol uneheer medeh ch ugui um bnshuu

Эрдэнэ вангийн ноён 2015-11-21 182.160.1.216

Женко ч арай хүн алахгүй байхаа. Харин С.Эрдэнэ бол юуч хийж мэдэх хүн. Орон шоронгоор дамжиж овгор болчсон хүн. Эхнэр нь ч учир битүүлгээр нас барсан байдаг.

Zochim 2015-11-21 202.180.220.72

Arai chadaltai analysetai bichdeg ni bsan umsan.Yaasiin bol doo.Um ma ni bad mi hum.

Далд орцгоовол таарна та нар 2015-11-21 202.9.41.221

Улс орон ,Төр засаг, Ард түмнийг удирдаж авч явж чадахгүй байгаа гишүүн, дарга сэтэртэй хүмүүс, олигархиуд, луйварчид орон зайгаа тавьж өгч Ард түмнийг авраачээ. Ард түмэн Улс орноо шударга, бузаргүй цэвэр хүмүүсээр удирдуулж ирээдүй өөд алхмаар байна. Та нараас залхаж үзэн ядаж байна. Та нар хоорондоо зоосоо, эрх мэдлээ булаалдаж алалцахаас өөр юугаар гийгүүлэв. Зайлцгаа, зайлцгаа.

bgaa 2015-11-21 182.215.221.33

Suuliin niitlel deeree daraahiig bichsen bn. Үнэхээр би С. Эрдэнэ сайдын эдлэнгүүдийг, оффисийн зориулалттай өндөр тауэрийг сурвалжилсаан. Энэ удаа Нийгмийн даатгалын сангуудын үлдэгдэл, хүүгийн орлого юунд зарцуулагдаж байгааг мэдэхийг хүсч байна.  Ene huniig shalgah heregtei yum bn

Зочин 2015-11-21 202.179.28.150

Женко ч арай хүн алахгүй байхаа. Харин С.Эрдэнэ бол юуч хийж мэдэх хүн. Орон шоронгоор дамжиж овгор болчсон хүн. Эхнэр нь ч учир битүүлгээр нас барсан байдаг.

Зочин 2015-11-21 59.153.112.183

Адилхан ш дээ

Зочин 2015-11-21 59.153.113.149

сэтгүүлчидыг чиглэл чиглэлээр мэргэшүүлэх хэрэгтэй. манай сэтгүүлчид гэж хүний ам хараад л тэрийг нь нийтлэхээс цаашгүй, өөрсдөө хараад дүгнэлт хийдэг сэтгүүлчидийн халааг бэлтгэх хэрэгтэй. тэгж байж нийгэм цэвэршинэ. ямар муухай харанхуй нийгэм байгуулахыг зарим хүмүүс зориод байна вэ. ардчилал ч үгүй% хүний эрх ч үгүй. Ерөнхийлөгчийг хүртэл хэдхэн хүн сонгож байя ч гэх шиг.

Зочин 2015-11-21 59.153.113.149

сэтгүүлчидыг чиглэл чиглэлээр мэргэшүүлэх хэрэгтэй. манай сэтгүүлчид гэж хүний ам хараад л тэрийг нь нийтлэхээс цаашгүй, өөрсдөө хараад дүгнэлт хийдэг сэтгүүлчидийн халааг бэлтгэх хэрэгтэй. тэгж байж нийгэм цэвэршинэ. ямар муухай харанхуй нийгэм байгуулахыг зарим хүмүүс зориод байна вэ. ардчилал ч үгүй% хүний эрх ч үгүй. Ерөнхийлөгчийг хүртэл хэдхэн хүн сонгож байя ч гэх шиг.

Зочин 2015-11-21 202.179.28.150

Одоо манай сэтгүүлчид хэн гэдгээ харуулах цаг ирж байна. Болормаа ямар замаар тэнгэрт хальснаас үл хамааран бүтээлүүдийг нь ТВ,Цахим, Сонин, сэтгүүлүүдээр дахин дахин хэвлэж гаргах нь талийгаачид үзүүлэх том хүндэтгэл болноо. Энэ бол хэнээсч үл хамаарах та нарын гарын доорхи ажил шүү дээ.Нөгөө Галарид, УИХ-ын гишүүн Уянга, Сарангэрэл нар үгээ дуугарах хэрэгтэй байна шүү дээ.

DD 2015-11-21 150.129.143.233

Хайран сайхан сэтгүүлч! Үнэхээр ухаантай, мэдлэг чадвартай, зоригтой бүсгүй сэтгүүлч байсан юм. Монголчууд бас нэг Зоригоо алууллаа даа. Эх орныхоо төлөө зоригтой дуугарсан бүхэн ямар нэг байдлаар амь насаа алдаад байна шүү дээ!!!

Зочин 2015-11-21 202.179.28.150

Тийм. Эх оронч Зэнээ, Дашбалбар. Одоо энэ Болормаа.

Зочин 2015-11-21 202.179.28.150

Маш их харамсалтай байна. Үзэг үг хоёроор зэвсэглэсэн энэ сайхан бүсгүй эх орон газар шорооныхоо төлөө залуу насаа алдлаа. Түүний гэр бүл, төрөл төрөгсөдөд гүн эмгэнэл илэрхийлье.Тэр үнэхээр өндөр боловсролтой шудрага шулуун, эх оронч эмэгтэй байлаа. Энэ бол монгол орныг шулан цөлмөж байгаа гадга дотныхоны хийсэн ажил, мэдээж Сайханбилиг нар магадгүй өрөө амиа егүүтгэсэн г.м. хуурамч дүгнэлт гаргана. Нөгөө талаар эх оронч сэтгүүлчдыг айлган сүрдүүлж занал хийсэн давхар бодлолч байгаа. Сэтгүүлчдээ Болормаагийн ажил үйлсийг үргэлжлүүлж мөнхжүүлье.

Зочин 2015-11-21 59.153.112.183

Худалдагдаагүй, шударга үнэнийг зоригтой бичдэг, залуучуудад үлгэр дууриал болсон жинхэнэ сэтгүүлч, нийтлэлч үнэнийг илчилснийхээ төлөө хорлогдсон байх магадлал их байна даа. Танай сайтын сэтгүүлчид бас болгоомжтой байх хэрэгтэй байх

Зочин 2015-11-21 172.101.82.153

yunaas bolj, haana yamar gazar ami nasaa aldsan yum bol? Yaj? gertee yu? Ajil deeree yu? Gudamjind uu?

Зочин 2015-11-21 172.101.82.153

yunaas bolj, haana yamar gazar ami nasaa aldsan yum bol? Yaj? gertee yu? Ajil deeree yu? Gudamjind uu?

EУМ МААНИЙ БОДЬ МЭ ХУМ 2015-11-21 202.179.29.9

НЭГ... ХУН НУХАЖ ДЭЭ...

энэ чинь эх хүн, эмэгтэй хүн 2015-11-21 59.153.113.149

нэг муу нийтлэлээс болж хүн цааш нь хийж байдаг ямар хариугүй тархитай, кино үзсээр байгаад тархиа угаалгасан зомбинууд ш дээ. ямар ч мэдлэг чадвар байхгүй, уурхай ухаж мөнгө идэхээ л бодно.

Зочин 2015-11-21 103.26.194.16

АН засгийн эрхийг авах бүрд заавал олон нийтийн хэн нэгэн алуулдаг нь жам болж дээ

ANHAAR!!!! 2015-11-21 182.160.38.184

Tsusand garaa dursenn genko, orosyn mafiinhan davarj bainaa!!! Mafi shutdeg humuusiig erh medlees hol bailgaya! Mafi gedeg bol allagaas hol baij chaddaggui, mafi, allaga 2 iher yum. Alim modnoosoo hol unadaggui, mafi allagaas hol baidaggui!!!

Зочин 2015-11-21 182.160.3.149

Сэжигтэй л юм, яахаараа сүүлийн хэдэн нийтлэлүүд нь хоёр том толгойт АН-н атамануудын бузар үйлдлүүдийг баримтаар илчилсэн байдаг байнааа. Сэжигтэй, жоготой, учир битүүлэг юм их байна. Хөөрхий Монголын минь нэг сайхан эмэгтэй, сайн ээж цагаасаа дэндүү өмнө явчихаж дээ. Үнэн мөн нь олдооосой доо. Тайван амгалан нойрсох болтугай.

Zochin 2015-11-21 202.9.40.69

Х.Баттулга: Би улайрсаар дуусна. Улайрах байтугай юм хийнэ /Хар хайрцаг нэвтрүүлэг Монгол HD TV/

Tur 2015-11-21 212.2.248.210

Л.Болормаа үнэнч шударга сайн сэтгүүлч, Монголын нийгмийг эрүүлжүүлэх, сэтгүүл зүйг төлөвшүүлэхэд онцгой үүрэг гүйцэтгэсэн. Гэтэл энэ олон жил өнгөрөхөд түүний хөдөлмөрийг нь үнэлж, сэтгүүлчдийн эвлэл нь тодорхойлоод, төр нь түүнд төрийн хишиг хүртээгээгүй л байсан юм байна даа. Зөв хүнээ олж сэтгэлийн их дэм, урам хайрлаж байгаачээ.

Зочин 2015-11-21 202.126.89.176

http://bolormaa.niitlelch.mn/content/6765.shtml Энэ нийтлэлийг нь эргэн санацгаая

Зочин 2015-11-21 202.9.41.8

Энэ нийтлэлийг уншаагүй байсан юм.Сая уншлаа.Энэ чинь жинхэн бөмбөг байсан байна шүү дээ.

Ум маани бадми хум. 2015-11-21 202.126.89.199

Хүний сайн нь явчих юм даа.Явчих юм даа ч юу байхав.Ихэвчлэн олигархиудын үнэн нүүр царайг илчилсэн сэтгүүлчидд л ер зуурдаар нас бараад байгаа нь их сэжигтэй.Наранбаатар, Гангаа, Дашрэнцэн нар бас л цаг бусаар хорвоог орхисон.Одоо энэ Болормаа.Үнэнээс айсан авлигачид тэр дундаа МАН, АН, бас дээр нь МАХН-ынхан.Эд нар л захиалгаар алуулсан бас үхүүлсэн.Одоо юм хөгжсөн цаг.Хэн нэгэнд мөнгө өгөөд шууд буудуулдаг бас хутгалуулдаг цаг өнгөрсөн.Эрүүл мэндийг нь муутгаад л алж байгаа даа.

zochin 2015-11-21 49.0.186.189

Еренхийлогч сэтгуулч байсан болохоор айдас бага , одоо бур унэний дуу хоолой болсон сэтгуулчдыг ингэж алж байгаа н унхээр энэ уе аймшигтай уе бн.бурхан монгол орныг минь авараарай....

zochin 2015-11-21 49.0.186.189

Еренхийлогч сэтгуулч байсан болохоор айдас бага , одоо бур унэний дуу хоолой болсон сэтгуулчдыг ингэж алж байгаа н унхээр энэ уе аймшигтай уе бн.бурхан монгол орныг минь авараарай....

zochin 2015-11-21 49.0.186.189

Еренхийлогч сэтгуулч байсан болохоор айдас бага , одоо бур унэний дуу хоолой болсон сэтгуулчдыг ингэж алж байгаа н унхээр энэ уе аймшигтай уе бн.бурхан монгол орныг минь авараарай....

Zochin 2015-11-21 202.9.40.69

Herev Mongold tor zasag gej baigaa bol Jenko-g ikh hurlaas zailuulj, ongorson jilyyded yu hiisniig, yug nuun daragduulj irseniig, henii erkh ashgiin toloo ajillaj baigaag ny shalgah tsag bolson. Tsag ny ochigdor bolson. Mongoor irgediin tolgoig tyr zyyr ugaaj chadlaa ch gesen burkhanii shiitgelees zailj chadahgyi shyy.

nemo 2015-11-21 203.194.114.86

Цөвүүн цаг ирлээ дээ Монголчууд минь яана даа үр хүүхдийнхээ төлөө санаа зовчлоо .

Зочин 2015-11-21 122.201.31.22

huurhii dee aluulsan bh daa

Зочин 2015-11-21 180.149.78.20

энэ нийгэм л бишээ. улам л харгис бурангуй болоод байна. элбэгдорж та одоо үнэнд гүйцэгдэж байна. одоо хошгируулаад хэрэггүй. та улс төрөөс зайлж шударга бүтээлч гол нь эх оронч удирдагч хэрэгтэй байна. путин шиг,шуналт батүүл шиг найз нараа шийтгэж чаддаг сингапурын ерөнхийлөгч ли куан юү шиг ядаж назарбаев шиг. та одоо чадахгүй нь нэгэнт тодорхой боллоо.

Зочин 2015-11-21 180.149.78.20

элбэгдорж гуай энэ нийгэм нэг л биш ээ? хошгируулаад одоо хэрэггүй. үнэнээ хэлээд улс төрөөс зайлж дүр эсгэдэггүй бүтээлч шударга эх оронч хүнийг гаргамаар байна. путин шиг. сингапурын ли куан юү шиг байвал сайн байна. ядаж назарбаев шиг. та одоо нэгэнт чадахгүй нь тодорхой боллоо.

Зочин 2015-11-21 180.149.78.20

таал***** төгсжээ биш. алуулжээ

Манлай 2015-11-21 103.26.195.123

News.mn сэтгуулчийг Батзаяаг барьсан тухай мэдээлсний дараа орцонд нь зодсоныг хав дарсны гай. Тэр сэтгуулч темер замын тухай маш их материалтай болчоод алуулах шахаад таг болсон гэсэн

Зочин 2015-11-21 81.183.212.247

.

Bàaaaaassss 2015-11-21 172.56.41.4

Aldag yaridag An iin hulgaich aldag yaridag kapone battulga iin humuusiin hiisen ajil hulgai hiisen n barimtaar notlogson trrniug n il bolgoson gej shiitgelee.dahij hezee ch Aluurchdiin avilgalchdiin namiig ***** singogtun ard tumen bidniig denduu darkaj baina muu ch sain ch Ardiin nam arai ch iim yum hiih jijig nam bish

Bàaaaaassss 2015-11-21 172.56.41.4

Aldag yaridag An iin hulgaich aldag yaridag kapone battulga iin humuusiin hiisen ajil hulgai hiisen n barimtaar notlogson trrniug n il bolgoson gej shiitgelee.dahij hezee ch Aluurchdiin avilgalchdiin namiig ***** singogtun ard tumen bidniig denduu darkaj baina muu ch sain ch Ardiin nam arai ch iim yum hiih jijig nam bish

zochin 2015-11-21 174.103.163.32

AH iig ard tumen mini axij ***** songoochee!!!!

Зочин 2015-11-21 150.129.140.186

Ээ бурхан минь юу болж байна Маш зоригтой бичдэг бүсгүй байсан Мөнгө эрх мэдэлд шуналтсан новшнууд бие биенээ нухахгүй байж талийгаачийн хүүхэд өнчрүүлээд даварч байнаа

Зочин 2015-11-21 165.91.179.165

Jenko, tuunii gar hul, tagnuuliinhan guitsetgeh ajillagaa hiigee biz dee. Zavaan amitad,... Mongol tumnii maani negen huurhun Gunj, setguulch egch mini, tedniig huleej baigaad zaaval tamd hurgej uguurui. Divaajingiin tsetserlegtee ug ni hurts uil ni ariuhan heveerei saihan orshooroi.

зочин 2015-11-21 124.111.82.134

Уянга Ганбаатар нар хол хэвтнээ,тэр 2 той энэ зэрэгцэх хүн биш шүү,бүр эсрэг юм яриад уналааУянгад хэлхэд адилхан сэтгүүлч хүн чинь худалдагдаагүй бсан харин чи.. . . ,Чи бол мэдлэгээр дорой биш ч гсн ОГЦОР гэлгэжс өөр юм хийсэнгүй

Зочин 2015-11-21 99.234.64.62

Ийм л болчихоод байхад тэнэг бид одод хүртэл ийм болгосон ийм чигээр нь байлгах гээд байгаа АН, МАН-аа сонгоно гээд үүнийг илчлэх гэсэн Уянгаа, Ганбаатар нараа нүд үзүүрлээд байдаг улс даа. Энэ хангалттай дохио биш үү?!!! Сэрцгээе Монголчуудаа, Хувьсгалаас өөр гарцгүй болжээ.!!! Зориг, Дашбалбар, Зэнээ..........Болормаа............?!!!!!

Зочин 2015-11-21 99.234.64.62

Уурхайгаас бүх юм....

ELBEGDORJ 2015-11-21 86.66.31.238

ALUULCHIHLAA SHDEE. MONGOLCHUUDAA SEREECHEEE!!!!! BIDNIIG HEDII BOLTOL ENE MUU NOVSHIIN SDAKUUD DARLAHIIN BE? MONGOLIIN ARDCHILAL BISH SHUU!!!

Zaya 2015-11-21 74.121.216.2

Mash haramsaltai yum aa. Burhanii orond taivan noirsooroi

Яагаад? 2015-11-21 91.213.8.84

Түрүүн гарчиг нь "АМИА АЛДЖЭЭ" гэж бичсэн байсан. Одоо болсон чинь "ТААЛАЛ ТӨГСӨВ" гэж өөрчилсөн байна?

Зочин 2015-11-21 218.52.91.114

Женко эвгүйрхсэн юм байлгүй дээ. Нухчаад бас мэдээний гарчганд нь эвгүйрхдэг сонин мафи бэ?

Зочин 2015-11-21 91.213.8.84

джээ гэж бичсэн байсан. Одоо болсон чинь таал***** төгсөв гэж өөрчилсөн байна?

Зочин 2015-11-21 46.73.132.151

yamar haramsaltai yum be?

Зочин 2015-11-21 43.242.243.101

JJJJJJJ????

Зочин 2015-11-21 43.242.243.101

???

Зочин 2015-11-21 202.9.41.166

um maani badme hum, shudarga sain uils chin dursagdh boltugai, sain torliig olooroi

Gaihuulah yumer alga 2015-11-21 150.129.142.93

Gadnii Germanio bolon ANUSiin omnoos uls ornii emh zambaraagui baidal Hogjiliin eh uusver Uul uurhaig daraad busniulj alsiin hor urshigiig tarigch gadaadiin garhol hort uil erhlegch onoogiin mongoliin baidagl neg suitgegch baina bn yund ni gaihuulaav.Ene avgai baituga Zorigiin hergiig daraadl hudaldagdaadl odii huree bizdei luivarchidaa.

***** shyy 2015-11-21 59.153.114.85

Ж...Э..... нараа өөрсдийг чинь нухна шүү та муусайн чацагнуудаас айна гэж байхгүй шүү . Эрдэнээ лалаар минь авгай үхсэн хэрэг дуусаагүй байгаа шүү. Чи алсан монголчууд мэдэж байгаа шүү. Гөлөгнүүд минь аятайхан байхгүй бол бөмбөг зүүгээд хаячихна шүү заааа

Hen medeh vei dei 2015-11-21 150.129.142.93

Hiij bsan ajiluudaas ni harval golduu ih mongonii tarhi ugaalttail holbootoim baih shig. Ene hunii niigemm olon niitiin dund hutgasan hort uildel niitleleluudees ni harval uls oron maani uu hojiv. soninl yum.

sd 2015-11-21 203.132.166.132

сүүлийн хоёр гурван нийтлэлээс нь болоод алчих шиг боллоо, ямар аймаар юм бэ? монголд маань юу л болоод байна да

s 2015-11-21 203.132.166.132

сүүлийн хоёр гурван нийтлэлээс нь болоод алчих шиг боллоо, ямар аймаар юм бэ? монголд маань юу л болоод байна да

ddd 2015-11-21 203.132.166.132

сүүлийн хоёр гурван нийтлэлээс нь болоод алчих шиг боллоо, ямар аймаар юм бэ? монголд маань юу л болоод байна да

Nun surtei yum 2015-11-21 150.129.142.93

Yundaa gaihuulaad baam setguulchid ni l bish bol hen tanih yum neg hov bazdagl avgai bgaa biz. hudalaa chadarhaar ni gavyag ni olj gaiguulah uchiraa olj yadah yum.

150.129.142.*-d 2015-11-21 59.153.113.171

chi neg ooriinhoo buren ID-g yavuulaach, yamar hogiin yum baigaa bol, kk

Б 2015-11-21 220.248.62.46

Монгол улсын цорын ганц сэтгүүлч байсан юм шүү. Бусад нь бол ёстой юу ч биш

munkhuu 2015-11-21 104.59.120.41

юу уншчихав аа бурхан минь, эрүүл саруул залуу хүн яахаараа гэнэт нас барж шалтгаан нь тодорхойгүй байдаг юм, өвчин зовлон осол аваар биш юм байш дээ. Эхлээд нөгөө бие муутай, элэг солиулаад байсан тв-гийн хөтлөгчийг гэж бодлоо, уучлаарай...Сэтгүүлч бол дэлхийн хамгийн аюултай мэргэжлийн тоонд ордог, бузар булай гэмт хэргээ илчлүүлсэн балмад, баян этгээдийн гарт амь үрэгддэг учраас. Одоо монголд бас ийм болж байгаам байх даа, арай ч дээ монголчууд уг нь хүний амийг юугаар ч үнэлэхгүй гэдэггүй бил үү. Энэ яасан ч жирийн тохиолдол биш, үүний цаана маш ашиг сонирхол байгаа, Одоо манай цагдаа хуулийнханд энэ хэргийг илрүүлж үнэн мөнийг тогтоож гэмт хэрэгтэнг илрүүлнэ гэж найдах л үлдлээ. Монголын хувьд хамгийн чухал сэдвээр маш тодорхой баримттай бичдэг зоригтой сэтгүүлч юмсан, маш харамсалтай байна. Гэр бүлд нь гүн эмгэнэл илэрхийлье

munkhuu 2015-11-21 104.59.120.41

юу уншчихав аа бурхан минь, эрүүл саруул залуу хүн яахаараа гэнэт нас барж шалтгаан нь тодорхойгүй байдаг юм, өвчин зовлон осол аваар биш юм байш дээ. Эхлээд нөгөө бие муутай, элэг солиулаад байсан тв-гийн хөтлөгчийг гэж бодлоо, уучлаарай...Сэтгүүлч бол дэлхийн хамгийн аюултай мэргэжлийн тоонд ордог, бузар булай гэмт хэргээ илчлүүлсэн балмад, баян этгээдийн гарт амь үрэгддэг учраас. Одоо монголд бас ийм болж байгаам байх даа, арай ч дээ монголчууд уг нь хүний амийг юугаар ч үнэлэхгүй гэдэггүй бил үү. Энэ яасан ч жирийн тохиолдол биш, үүний цаана маш ашиг сонирхол байгаа, Одоо манай цагдаа хуулийнханд энэ хэргийг илрүүлж үнэн мөнийг тогтоож гэмт хэрэгтэнг илрүүлнэ гэж найдах л үлдлээ. Монголын хувьд хамгийн чухал сэдвээр маш тодорхой баримттай бичдэг зоригтой сэтгүүлч юмсан, маш харамсалтай байна. Гэр бүлд нь гүн эмгэнэл илэрхийлье

Зочин 2015-11-21 182.160.0.180

НУХНА ДАА.

Зочин 2015-11-21 182.160.0.180

МОНГОЛЧУУД АЙМХАЙ ЮМ АА.ДУУГАА ХУРААЧИХСАН БАЙНА.МАРГААШ БИДНИЙГ

Зочин 2015-11-21 202.9.41.249

Төрөл төрөгсөдөд нь гүн эмэгнэл илэрхийлэе.Юу ч тодорхой болоогүй байхад нэг нэг рүүгээ дайраад яах вэ дэ.Уужуу тайван байцгаа даа.

Болор 2015-11-21 139.227.245.211

Монгол улс ингээд сэтгүүлчгүй боллоо... Монголын Эрин Брокович байж... Гүн эмгэнэл илэрхийлье

Зочин 2015-11-21 202.179.18.61

ardachilsan nam ugaasaa iim um hiigeed garshsan shuu

Зочин 2015-11-21 202.179.18.61

mongold ardchilal sunuj bn

Зочин 2015-11-21 182.160.0.180

ЭНЭ БОЛ АЛЛАГА

Зочин 2015-11-21 43.242.243.101

Emgenel ilerhiilie. Medlegt suurilsan setguul zuin lider bailaa.

Зочин 2015-11-21 150.129.143.198

Эрдэнэ гэдэг хүнийг их хардсан байна, олны үг ч ортой л байдаг юм

Зочин 2015-11-21 103.57.93.202

Emgenel ilerhiiley. Mundag niitlelch baisan. Haramsaltai baina

зочин 2015-11-21 124.111.82.134

олны үг ортой бдаг шүү,женко,эрдэнэ 2 с гарцаагүй.сайн шалгаарай

Зочин 2015-11-21 49.0.186.160

Ийм сайхан шудрага бүсгүйг алсан хэн боловч өөрөө үхээрэй нүгэлт ***** оо

Аймаар 2015-11-21 116.6.31.105

С.Эрдэнэ гэж аймаар хүн юм аа. Сүүлд нийгмийн даатгалын талаар нийтлэл бичихэд нь заналхийлээд байсан.

Зочин 2015-11-21 81.183.234.144

.

Зочин 2015-11-21 202.179.29.214

Маш их харамсалтай байна. Үзэг үг хоёроор зэвсэглэсэн энэ сайхан бүсгүй эх орон газар шорооныхоо төлөө залуу насаа алдлаа. Түүний гэр бүл, төрөл төрөгсөдөд гүн эмгэнэл илэрхийлье.Тэр үнэхээр өндөр боловсролтой шудрага шулуун, эх оронч эмэгтэй байлаа. Энэ бол монгол орныг шулан цөлмөж байгаа гадга дотныхоны хийсэн ажил, мэдээж Сайханбилиг нар магадгүй өрөө амиа егүүтгэсэн г.м. хуурамч дүгнэлт гаргана. Нөгөө талаар эх оронч сэтгүүлчдыг айлган сүрдүүлж занал хийсэн давхар бодлолч байгаа. Сэтгүүлчдээ Болормаагийн ажил үйлсийг үргэлжлүүлж мөнхжүүлье.

Зочин 2015-11-21 182.160.2.254

Өдрийн сонинд 42 сая доллар авсан тухай материал гарсаны дараа Өчдөр Женко сонин бүрт өөрийгөө хамгаалсан нийтлэлээ яаруу сандруу их мөнгө цацан гаргуулсан. Өдрийн сонинд гарсан мэдээ талийгаачын бичдэг сэдэв байсан. Арай Ж мань хүнийг гэж бодож ийм үйлдэл хийсэн юм биш биздээ? Аймаар аймаар сэтгэдлүүд нэтээр яваад байгаа

mani bodmi hum 2015-11-21 59.153.113.136

um mani bodmi hum

dd 2015-11-21 103.229.121.218

Арева, Нүүрс шингэрүүлэх, Монголиан ланд деволопмент, С.Эрдэнэ, Женко энэ дунд л байгаа байх даа....Монголиан Ланд Деволоптентийн төсөл бүтэлгүйтсэн гэсэн Болормаа сэтгүүлч үүнийг мөнгө угааж байна гээд аль дээрээс л бичиж байсан...үүний өс байж болох юм...Монголиан ланд деволопментийн ард Женко байдаг гэж сонссон юм бна

Мөнгө угаана гэж юуг хэлэх вэ 2015-11-21 86.84.55.254

Мөнгө угаана гэдэг нэр томьёо мэдэхгүй байж битгий хэрэглээд бай. Мөнгө угаана гэж юуг хэлдэг вэ гэдгийг уншиж мэд. Санхүүгийн залилан бол мөнгө угаалт биш.

Зочин 2015-11-21 59.153.113.30

Gun emgenel ilerhiilj baina

hggggg 2015-11-21 99.97.112.205

xaramsaltai xaramsaltai,,,,yachivdaa 1 nomeriin setgvvlch baisiim,,

эх орноосоо урвагч 2015-11-21 124.111.82.132

Гэж бичсэн тэр мулгуу,махан толгойтоо.Чи нэг ном байтугай,нэг гарчиг ч бүрэн уншиж үзээгүй харанхуй хүн.Чамд бол Уянга,Ганбаатар,Женко нар үлгэрийн баатрууд биздэ.Чи наад үгээ тэр өөрийгөө шатаагч,бас тэр мээмээ огтлогч нарт очиж хэлээрэй.

Зочин 2015-11-21 59.153.113.149

за тэр нүүрснээс шингэн түлш гаргана гэдэг бол худлаа шүү. тэр бол зүгээр л мөнгө идэх арга. онолын хувьд болж болох юм практикийн %д тийм юм байхгүй шүү. тэгж мөнгө идэхээ болиорой. худлаа гоё гоё юм биччихээд мөнгө идээд байдаг. Хаана ч тэгж гаргасан юм алга.

Дашка 2015-11-21 202.9.41.224

С.эрдэнэ тв нэг нэвтруулгээр болормааг занаад байсан,тууний захиалгар алсан байх.с.эрдэнэг шалга

MglMan 2015-11-21 202.179.28.200

Xairan Setguulch, Bolovsroltoi, Uxaalag, Asuudliin Yag Xeldeg,.....Xaramsaj bn...Ene Ulsan Shudrag, Unench Xumuus Darluuldag Tsag Irsim Bnldaa....Shuud Aldag boljldee...Mongonoos bolj!!! Ex Orniig Min Ingej Doromjilj Boloxguieee!!!!Tsagdaa Prokuror Ajillaj CHadax Bolovuu?????!!!!!!!

хайран хүн 2015-11-21 124.111.82.132

Үхрүүдэд луйварчдыг аль эртнээс хэлээд бхад тоохгүй анзаарахгүй бөх бөх бөх бөх,женко,женко гээдл шүлсээ үсэргээд тархиа угаалгах нь байтугай тархиндаа хор суулгуулаад явж ирсний хариу элгээрээ хэвтээд,үнэтэй хүнээ алдлаадаа

Зочин 2015-11-21 150.129.140.81

үнэнийг бичсэн бол яалаа гэж явах вэ дээ ум мааний бадмийхум

Зочин 2015-11-21 182.160.3.149

Яасан эрт явчихав даа, үнэнийг бичлээ гэж тэр үү? Амаглан нойрсоорой, үнэн үнэнээ өөрөө олж очдог юм.

Зочин 2015-11-21 202.55.180.155

Эрдэнэ гэдэг нэг илэрдэггүй ***** байнаа даа. Тэр л алаа биз. Хамгийн сүүлд Эрдэний луйврын тухай бичсэн байсан.

Зочин 2015-11-21 202.21.106.150

setguulchidiin mungutei ko-nuud, erh medeltnuuded hudaldagdan zahialgat bichleguud sain yumand yavch hurgehgui. eh oron ard tumendee uneniig helj bichij bai, uneniig bicheed uhvel hend gomdohiin. harin mungunii tuluu , eh orniihoo erh ashigiin esreg bicheed hohirvol uldsen humuust chin ch hetsuu de. ene busguin amia aldsan gunee emgenej baina.

сдө 2015-11-21 202.21.106.157

зайл ***** минь энэ харин жинхэнэх эх оронч байсан юм

Харамс***** 2015-11-21 203.194.114.93

Ум маани бад ми хум

Зочин 2015-11-21 74.139.33.248

Um ma ni bad mi hum. Haramsaaltai um boljee. Ih shudarga hun shig sanagddag um.uchir oldoh b.gaa.ene namar yariltslagiig uzej bsanaa sanaj b.a.

иргэн 2015-11-21 103.57.94.73

Гүнээ харамсаж байна. Эмгэнэл илэрхийлье. Яагаад ийм болчихвоо. Сайн сэтгүүлч байсан юмсан.

Зочин 2015-11-21 202.179.29.214

Nugelt orchlong orhiod amgalang oloh boltugai.Yos zuitei mergejildee ezen bolson sain hun baijee.Bi her bargiin humuusiig ingej boddoggui.Zovlongiin toirog tasarch nirvan duriig olno gedegt ergelzehgui baina.Humuusiin sain ni ert yavdag ni minii oilgodoggui jam yos.

Хөөрхий дөө сайн сэтгүүлч байсан 2015-11-21 59.153.115.150

Зи, Жэнко-н булхайн талаар хамгийн үнэн юм бичдэг ганц сэтгүүлч байсымсан.

Зочин 2015-11-21 59.153.115.51

Тэгвэл тэднийг шалгаач дээ

Зочин 2015-11-21 59.153.115.118

же бол биш ээ, аль олон жилийн өмнөөс бичүүлж бгаа хүн, харин түүний өөрсөлдөгчид, зооригын аллагаас ашиг олсон хүмүүс, бас тэр эрдэнэ гдг сэтгэцийн хувьд эрүүл хүн эсэх гм таамгууд бн даа

Зочин 2015-11-21 103.10.23.71

yamar neg nuuts um medchij dee.

тт 2015-11-21 202.9.40.72

ЖААХАН ОНЦГҮЙ ЮМ БОЛЖЖЭЭ

Зочин 2015-11-21 59.153.113.149

хүн ү-хчихээд байхад жаахан онцгүй гэж юу байдаг юм

Зочин 2015-11-21 112.156.252.53

Эрдэнэ Женко Зи нараас их юм гарна шүү. Хүний амь таслахаас буцахгүй ноход юм аа.

Зочин 2015-11-21 202.21.101.142

shuud nuhdag bolj dee manaid

Зочин 2015-11-21 103.229.120.35

MCS-ийн сэтгүүлч байсан юм сан. Яасан юм бол оо хөөрхий

Зочин 2015-11-21 174.61.255.198

Uneheer Mongoliin sor bolsón setguulch baisan. Unenii tuluu yvj baij uuruur helvel ene uls ta bidnii tuluu unen zuv bodit medeelel hurgeh gej yvj baij amia aldlaadaa... Odoo bid bugdeeree unenii tuluu zogsoh bolsonshu.

Зочин 2015-11-21 174.61.255.198

Hun unschihaar yum bichdeg gants setguulch baisan yum. Unenii tuluu yavj baij amia aldlaadaa... Bid bugdeeree odoo ugee helj unenii tuluu zogsoh bolsonshu. Ene uls oron chin arai dendlee.

Зочин 2015-11-21 182.160.40.3

mundag setgyylch baijdee.um ma ni pad mi hum.

zochin 2015-11-21 150.129.140.28

Genco esvel MCS l ene huniii amind hursen.

Зочин 2015-11-21 202.21.106.150

odoo MMC,MCS-iig tagnuuliin albanaas shalgaval zuitei yum shig. edgeer ko-nuudiin mongoliin tur , zasag dahi nuluulul, hevlel medeelliin baiguulaguud dahi nuluulliig shalgaj faktuuudiig il boilgoh tsag boljee. ene busguin uhel ehlel ch bj bolohiig uguisgehgui.

Зочин 2015-11-21 59.153.113.149

за за ухаантай байцгааж үз. гадныхан, гадны гар хөлүүд л хооронд нь уралцуулах гэж яс хаяж байдаг шүү. манайхан ч үхэртээд бие биенээ, нөгөө улаан даавуугаа мөргөөд байхдаа сайн.

Зочин 2015-11-21 59.153.113.149

за за ухаантай байцгааж үз. гадныхан, гадны гар хөлүүд л хооронд нь уралцуулах гэж яс хаяж байдаг шүү. манайхан ч үхэртээд бие биенээ, нөгөө улаан даавуугаа мөргөөд байхдаа сайн.

Израйлын суйрэл 2022 онд 2015-11-21 31.4.204.181

Хятадуудын талд бичдэг байсан бол хятадууд нь галаа ноцоох гэж хорлоо байлгуйдээ. Ийм арга чинь аль эртний юмаа. Монголд одоо л орж ирж байгаа юм байлгуйдээ

Зочин 2015-11-21 59.153.114.83

Баабар аа чи дуугай суулгуй нэг юм хэлнэ байгаа Баг командын чинь сэтгуулч нар яваад байхад таг дулий думбо оргиод суугаад байх юм

Зочин 2015-11-21 103.57.92.142

Баабар будаа болсоншдээ нийгммйн даатгалын хөрөнгөнөөс хумсалдаг хулгайчийн нийтлэлийг Уншиж цагаа гарздаад яахав шүтэн бишрэгчид нь өмнөөс нь ичиж үхэж байгаа даа аль эсвэл улаан хамгаалагч царайлаад сууж байгаа юу ккк

Зочин 2015-11-21 202.9.41.8

Баабар лениний музейн ард байсаг 2 давхар хуучин модон байшингийн газрыг соонгосуудад зараад дараа нь баригдаж заваараад шүүхээр торгуул төлөхөөр болчихоод явж байгаа гэж байна.

unshigch 2015-11-21 218.249.50.135

Um ma ni bad me hum. Za odoo heterlee arai ch dee iim deeree tulsan bulainuudiig songojee. Ene chin ymar hedeer n gargaj tuhuurdug honi mal uuuuu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yu ym be ta nar? Heniigee huuraad bgaan? Tertei tergui har mur chin uldsen 1 hunii amiig haagaad bolcheh ym bishee aluurchdaa amisgaanuudaa!!!!! Sain hun, saihan hun, eh oronch er zorigtnuud n hezeed ta naraas olon bsan bsaar ch bh bolno. Ene busgui setguulch shig setguulch bj unen gdg zuiliin une tseniiig medruulj nudiig n neej bsan ym. Tiimee chamaas ta naraas aigaagui.

Зочин 2015-11-21 59.153.114.83

Баабар Эрдэнэ хоер суулийн уед хэрэлдээд байсан

Зочин 2015-11-21 150.129.141.197

Тохиолдол гэхэд итгэх хүн бий болов уу...

Bolor 2015-11-21 103.26.193.129

Jenkins bariachee erdene Jenko 2 medne

Бидний мэдэхгүй, мега тодотголтой хаалттай төслүүд 2015-11-21 202.21.106.129

http://news.gogo.mn/r/164851

jj 2015-11-21 150.129.141.25

orosuud bolon orosiin noloonoo mongolchuud l bna.Oilgomjtoi asuud*****

Зочин 2015-11-21 122.201.21.108

Өөрсдөө яачихаад бусад руу булхайга чихдэг тийм арга байдаг шүү дээ өрөвдмөөр энэний үхэл хэнд хэрэгтэй юм э

Зочин 2015-11-21 59.153.113.30

Hucavaa

Зочин 2015-11-21 122.201.21.108

Өөрсдөө яачихаад бусад руу булхайга чихдэг тийм арга байдаг шүү дээ өрөвдмөөр энэний үхэл хэнд хэрэгтэй юм э

Зочин 2015-11-21 84.55.89.178

mongoliin shildeg setguulchdiin neg baisan sorigtoi emegtei baisan

ghghgnbh 2015-11-21 202.179.10.150

Хайрлаж хүндлэж явдаг од болсон ганц сэтгүүлч маань ийнхүү бурханы оронд биднийгээ орхин цэл залуугаараа одсонд гүнээ харамсаж эх эцэг хань ижил үр хүүхэд хамаатан садан ойр дотныхонд нь гүн харамсал илэрхийлье

Eniig neg unshdaaa 2015-11-21 103.10.21.43

http://bolormaa.niitlelch.mn/content/7299.shtml

Zochin 2015-11-21 202.9.40.153

Tiim ee, ene niitlel ch nileed heden khynii egdyyg ikh hyrgesen baih. Ter tusmaa tomor zamiin talaar tsaashid sonin setgyyld yum bichyylehgyi baih sonirhol baigaa bololtoi. haramsaltai yavdal boljee.

Монгол хүн 2015-11-21 49.0.186.192

Харамсалтай байна. Сэтгүүлч хүн гэж ийм л байх ёстой доо гэдгийг харуулдаг, хүндэлж явдаг ганц мэргэжлийн сэтгүүлч маань байлаа. Гэр бүл, үр хүүхэд, ойр дотныхонд нь гүн эмгэнэл илэрхийлье! Ум мани бадми хум!

Зочин 2015-11-21 203.194.114.114

ene yum l bol jenko geed chichleed baigaa humuus barimttai yarina shuu

Зочин 2015-11-21 122.201.31.243

Энэ яалтчгүй захиалгатай! Хэнийг илчилж, хэний ашиг сонирхол хөндөгдөж бсн нь даанч ойлгомжтой шүү дээ. Харин сэтгүүлч, арай ч дэээ

Зочин 2015-11-21 103.229.121.27

Юу вэ С.Эрдэнийн но булхайг хамгийн сүүлд илчилсэн нийтлэл бичсэн биздээ???

алим хол унаагүй байх өө олно биз 2015-11-21 59.153.113.149

нэгэнт ил болсон хэргийн төлөө хүн нухаж өөр дээрээ гал дуудахгүй байлгүй дээ. харин хэн нэг нь хэрэг нь илрэх гээд нухсан эсвэл хэрэг нь илэрсэн хүнийг унагсан дээр нь унагах гэсэн олигархуудын хоорондын золиос болсон. гэхдээ манай цагдаа нар олчих байлгүй дээ.

Зочин 2015-11-21 89.204.138.143

YXCЭН БААСНЫ ЧИНЬ НYYРСДИЙН НАМ...АЛЛАГА БОЛОХОД ЯМАР Ч КРИМИНАЛ ОФИЦЕР МОТИВ БУЮУ MOTIVITIAN ГЭДЭГ АСУУЛТ ТАВЬДАГ. ХОХИРОГЧ ХЭНИЙ ЭРХ АШГИЙГ АЮУЛД УЧРУУЛЖ БАЙСАН ХЭНИЙ АШИГ СОНИРХОЛД ХОР БОЛЖ БАЙСАН ЦААШИД БYР СААД БОЛОХ БАЙСАН ВЭ ГЭЖ......БУЗРЫН ЖЕНКО ХУТГА ЭРДЭНЭ....БУЗАР ЖЕНКО...БУЗАР ЖЕНКО... БУЗАР ЖЕНКО!!!!!!

Зочин 2015-11-21 59.153.115.51

Ойлгомжтой л юм бна

Зочин 2015-11-21 59.153.112.111

Энэ сэтгүүлч хэнд саад болсон юм болоо. 1 хүн л сүүлийн үед Ноо н илрэх гээд их сандраад яваад байгаа гэсэн.

Зочин 2015-11-21 103.229.120.40

Ум Ма Ни Бад Ми Хум Ум Ма Ни Бад Ми Хум Ум Ма Ни Бад Ми Хум Ум Ма Ни Бад Ми Хум Ум Ма Ни Бад Ми Хум Ум Ма Ни Бад Ми Хум Ум Ма Ни Бад Ми Хум Ум Ма Ни Бад Ми Хум

Зочин 2015-11-21 103.10.22.46

Нүүрсчдийн намын технологи гэж хэлээ биздээ. Энэ комэнтуудыг хар л даа. Бүгд Женко алсан гэж байгаа биздээ. Энэ чинь технологи. Өөрийнхөө талд ажиллаж байсан сэтгүүлчийг нухаж, Женког харлуулж байгаа юм.

Зочин 2015-11-21 103.57.94.179

Chi Batzaya yu? Interpol haij baigaa gesen. Duugui l naanaa bugej baigaachh kkk

Зочин 2015-11-21 122.201.21.108

Хэн нэгний хатгаасаар элдэв юм бичихээ болио сэтгүүлчидээ барирттай олон өнцгөөс нь бичиж бай даа

Зочин 2015-11-21 173.54.198.19

Tegehgui bol ***** shuu geh geed bnuu genkogiin nohduud

Зочин 2015-11-21 43.242.243.235

Yasan boloo, yamar haramsaltai yum be.. Hairan saihan zaluu busgui. Hoidoh zam n dardan baig.

Зочин 2015-11-21 31.4.184.207

Баабарын эргэн тойрны сэтгуулчид их унаж байх чивээ. Баабар ууруу нухаад байгаа юм биш бээз. Агсан ДАшбалбараас хойш хор гэсэн сэжиг яваад байсан байдаг.

Зочин 2015-11-21 103.229.123.33

Taliban saihan Hun Ben, um mani badni hum

хх 2015-11-21 202.5.196.170

мундаг хүн байсан даа

хэхэхэ 2015-11-21 202.5.196.170

Зочин(202.179.29.*) тэнэг үхэр минь чи даравгараасаа болж нэг ойчно шүү аахахаха

Зочин 2015-11-21 103.57.92.247

Женко , Эрдэнэ 2ийн булхайг гаргаж ирсэн сэтгvvлч нас баржээ.Хайран сайхан шударга хvн.Женког болон тvvний найзуудыг яаралтай баривчлаачээ хууль цагдаагийнхаан?! Энэ хvн нийгмийг 2 хувааж айдас хvйдэст автуулж байна.

Зочин 2015-11-21 202.21.106.150

SETGUULCHIDEE BYY HUDALDAGTUN. HUDALDAGDVAL ..... AIDASGUI AMIDRAH HUN BOLSONII MURUUDUL. UUR DEEREE OILGOGTUN. HUDALDAGDSAN SETGUULCH JOOM BYASAA LUGA ADIL ZAHIALAGCH NI NEG L UDUR GAITUULNA. MURDUN BAITSAALTIIN UR DUN NI " SEJIGTEN TOGTOOGDOOGUI" GEDEG L DUGNELT GARNA. HARIN EH ORNIIHOO TULUU YAVJ BICHIJ BSAN BOL YADAJ UHEHEHED HURTEL NER HUNDTEI.

sadf 2015-11-21 202.21.106.157

чи захирамж гаргаад байдаг юу юм бэ

Зочин 2015-11-21 202.179.20.87

Зоригтой сайн нийтлэл бичдэг сайн сэтгүүлч. энэ одоо хэрээс хэтэрч байгаагийн илрэл томчуудын өөдөөс үг дуугарах хүнгүй болгох зорилготой байна. захиалгат аллага гэдэг нь тодорхой. муу лалруудыг бүгдийг газрын хөрснөөс арчих хэрэгтэй.

зочин 2015-11-21 112.72.12.1

хайран хүн Арай ч дээ Монголд юу болоод буйг хэн хэлэх юм бол Засаг хаана байнаа энэ Залуу хүмүүс ингээд ар араасаа яваад байх юмуу Засагт байгаа дарга нараа Тусгаар улс мөн үү бид

Зочин 2015-11-21 103.57.92.37

Jenco hun shataalgasan, odoo ooriih ni luivriig bichsen setguulchiig nuhdag bolj

Зочин 2015-11-21 202.179.29.67

Эх орноосоо урвасан хүн болгоныг ийм хувь заяа хүлээнэ!

гомбо 2015-11-21 150.129.142.136

сэтгуулч яахаараа эх орноосоо урвадаг юм ?

Зочин 2015-11-21 110.175.250.68

Эх орноосоо урвасан гэж бичсэн нөхөр арай өөрөө ***** нь биш биз? эсвэл ямар нэгэн сэжмээр үүнтэй холбоотой?

unshigch 2015-11-21 150.129.141.120

Bolrmaa bol jinhene setguulch baisan

Зочин 2015-11-21 203.91.119.238

Арай ч дээ Эх орноосоо урвасан гэх шиг... 202.179.29...г шалгаарай хуулийнхаан

Зочин 2015-11-21 59.153.115.51

Эх орноосоо урвагсадыг илчилсэн хүнийг ингэдэг юм бна

Зочин 2015-11-21 202.179.29.67

Хурай хурай.

Зочин 2015-11-21 182.160.1.25

uvsiinhan nuhtsiin boluu

xun 2015-11-21 150.129.140.47

Xutsaad baigaarai

Зочин 2015-11-21 202.179.20.116

Монголыг минь битгий хагаралдуул новшоо

Зочин 2015-11-21 223.72.151.91

Um mani bad mi hum

Зочин 2015-11-21 43.242.243.222

Новшнууд. Женко хулгайчын Төмөр зам болон бусад төслүүдийн луйврыг баримт нотолгоотой олон жил бичсэн дээ.

l***r 2015-11-21 173.73.160.218

Jenco aimaar umaa. Setguulchded sanuulga ugch bn

202.21.106.* -d 2015-11-21 73.239.111.213

Hen ch MMC-giin talaar yarij bicheegui bhad yagaad MMC-g durdaad bna? MMC-tei holbogduulah sanaatai yumaadaa??? Er ni MMC-g harluulah gej hen oroldood bdag bilee? Setguulch hen gedeg hunii bulhaig mergejliin tuvshind gargaj irj niitelsen bilee? Arai ooroo...J?

Bataa 2015-11-21 202.179.28.158

Харамсал илэрхийлэе! Сайн, шударга хүн байсан юмсан! Зүгээрч биш дээ?!

ghghg 2015-11-21 202.179.10.150

Ийм нэр хүндтэй хүний эмгэнэлийн мэдээг бичиг үсэгт тайлагдсан хүнээр,хүнд ойлгогдохоор юм бичүүлчихэж болоогүй юм байхдаа,эдэнд юм хэлсэнээс элсэнд ус асгасан нь дээрдээ

Зочин 2015-11-21 43.242.242.71

Аятайхан шиг найруулаад бичиж болсонгүй юу???

Зочин 2015-11-21 150.129.140.10

жээнкоо, эрдэнэ нарын хийсэн ажил

Зочин 2015-11-21 202.179.10.94

дон женко үхэхдээ үхэр буугаа тавьж байна уу

Зочин 2015-11-21 103.10.22.46

Нүүрсчдийн нам Женког харлуулж дарж авах зорилгоор өөрийнхөө талд ажиллаж байсан сэтгүүлчийг золиослов. Аймшигтай технологи шүү

Зочин 2015-11-21 59.153.115.51

Битгий худлаа жүжиглэ

zochin 2015-11-21 103.57.92.254

Burhan mini. Yamar haramsaltai yum be. Mundag setguulch baisan yumsan.

mmc yaagaad ch buruudahgui harin.... 2015-11-21 202.21.106.150

MMC-iin gerchiig ustggah hutulbur uilchiljee. asar ih mungund asar ih ayul biig setguulch ta buhen uhaaragtun.ta buhen uursduu ch dotoroo aidastai yavdag shu de.

mmc yaagaad ch buruudahgui harin.... 2015-11-21 202.21.106.150

MMC-iin gerchiig ustggah hutulbur uilchiljee. asar ih mungund asar ih ayul biig setguulch ta buhen uhaaragtun.ta buhen uursduu ch dotoroo aidastai yavdag shu de.

mmc yaagaad ch buruudahgui harin.... 2015-11-21 202.21.106.150

MMC-iin gerchiig ustggah hutulbur uilchiljee. asar ih mungund asar ih ayul biig setguulch ta buhen uhaaragtun.ta buhen uursduu ch dotoroo aidastai yavdag shu de.

x 2015-11-21 202.21.118.98

yamar aimaar um be. uy l bolood bna daa