Г.Шийлэгдамбын биеийн байдал мууджээ | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Г.Шийлэгдамбын биеийн байдал мууджээ

Хуучирсан мэдээ: 2015.11.21-нд нийтлэгдсэн

Г.Шийлэгдамбын биеийн байдал мууджээ

Эрүүл мэнд спортын сайд Г.Шийлэгдамбыг арваннэгдүгээр сарын 4-нд Авлигатай тэмцэх газраас баривчлан саатуулснаас хойш 10 гаруй хонож буй. Түүний биеийн байдал нь муудсан тухай мэдээлэл байна. Өмгөөлөгчийнх нь зүгээс батлан даалтад гаргаж, биеийг нь эмчлүүлэх шаардлагатай байгаа тухай хүсэлтийг харьяалах шүүхэд гаргасан ч хүлээж аваагүй аж.

Сайд Г.Шийлэгдамбыг их хэмжээний авлига авсан хэмээн Эрүүгийн хуулийн тусгай ангийн 268-д зааснаар эрүүгийн хэрэг үүсгэн шалгаж байгаа юм.

Саатуулагдсаныхаа дараахан тэрээр Ерөнхий сайд Ч.Сайханбилэгт хандан сайдынхаа албанаас чөлөөлөгдөх хүсэлт тавьсан. Гэвч одоог хүртэл орных нь сайдыг томилох асуудал УИХ-д орж ирээгүй байгаа.

УИХ-ын чуулганы нэгдсэн хуралдаанаар өчигдөр Эмнэлгийн тусламж үйлчилгээний тухай хуулийн төсөл хэлэлцэгдэх үед нэр бүхий гишүүн эрүүл мэндийн салбарыг эзэнтэй болгохын тулд шинэ сайдыг нь яаралтай томилж цаг алдахгүй байхыг хүссэн билээ.

Г.ХОРОЛ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

МОНГОЛ 2015-11-21 122.201.22.203

2016 оны сонгуулиас эхлэн УИХ ЗГ ИТХ-д гарахаар санаархасан хүн бүрийг эрүүл мэндийн иж бүрэн үзлэгт хамруулж, цаашдаа бүрэн эрхийнхээ хугацаанд "ШОКО буюу 1худагт"-д орох бол "Эв эрүүл, сав саруул шүү" гэсэн эмнэлгийн тодорхойлолт олгож байя.....Ийм тодорхойлолт аваагүй хүн УИХ ЗГ ИТХ-д өрсөлдөх эрхгүй байя....Тэгэх үү???........

МОНГОЛ 2015-11-21 122.201.22.203

2016 оны сонгуулиас эхлэн УИХ ЗГ ИТХ-д гарахаар санаархасан хүн бүрийг эрүүл мэндийн иж бүрэн үзлэгт хамруулж, цаашдаа бүнэ эрхийнхээ хугацаанд "ШОКО буюу 1худагт"-д орох бол "Эв эрүүл, сав саруул шүү" гэсэн эмнэлгийн тодорхойлолт олгож байя.....Ийм тодорхойлолт аваагүй хүн УИХ ЗГ ИТХ-д өрсөлдөх эрхгүй байя....Тэгэх үү???........

зочин 2015-11-21 183.81.171.135

улсын мөнгө идэж, авилга авсан дарга сайд нар хэрэгт холбогдохоороо бие муудсан шалтгаанаар шоронгоос гардаг моод дэлгэрээд удаж байна доо. Наад нөхөр чинь Байгаль орчны яамадн байхдаа Зайсангийн газраас гөө мөн их мөнгө хахуульд авсан даа сайн шалгавал бүх л булхай илрэх буй заа

Зочин 2015-11-21 124.158.90.13

ЕР НЬ ЭРҮҮЛ ХҮНИЙГ САЙД БОЛГОЖ БАЙХ ХЭРЭГТЭЙ Ш ДЭЭ АВИЛГА АВАХААРАА БИЕ НЬ МУУДААД БАЙДАГ ДАРГА НАРТАЙ ЮМ АА

Иргэн 2015-11-21 124.158.95.6

Амьддаа бие биенээ хайрла хүмүүсээ. Шоронгоос амьд мэнд гарвал өөрөө тайлбарлах байлгүй дээ.

janjin 2015-11-21 150.129.140.251

Tsaxiur Tumur,Ard Ayush shig baij chadaxgui yum bol yax gej xereg xiideg yum bee tegeed zuv zugeer tsever xuniig barina xiine gej baix uu

Зочин 2015-11-21 71.198.253.33

Ed nar shig bol durtai hergee hiichiheed daraa n joohon jingee hasaad baashlaad hevteh yumsan.tegeed l garaad irne,asuudal algaa.argagui l altan urgiihan yumaa

Зочин 2015-11-21 103.229.120.40

Энэнээс бусад сайтууд дээр Х.Баттулга үнэнд гүйцэгдвүү гарчиг доор 42 сая ам.долларын асуудал хөндөгдөж, нотолгоог нь гаргасан байх юм. Ганц ТЗ-ын асуудал дээр ингэж цавчиж байгаа юм чинь өөр бусад гар хөл нь орж байсан өч төчнөөн юм байгаа, тэндээс цавчсаныг нь олж илрүүлбэл аймшгийн тоо гарах нь ээ. Х.Баттулга л ингэж байгаа юм чинь Монголын улстөрд, Төрийн нэрээр эрх мэдэлд сууж байсан, сууж байгаа этгээдүүд, Төрөөс төрсөн тэрбумтан, олигархиудын цавчаануудыг гаргаж ирвэл “Еэ Бурхан минь” юу гээчийн тоо гарч ирэх бол оо? Бид өлсгөлөн ядуу байхаас ч яахав дээ, Монгол улс минь дампуурахаас ч яахав дээ

Зочин 2015-11-21 202.179.11.170

бүр муудаг

zochin 2015-11-21 59.153.112.197

битгий худлаа баашлаад бай. Шоронгийн ая даахгүй юм бол юу гэж АРД ТҮМНИЙ ТАТВАРЫГ МӨНГӨНӨӨС ХУЛГАЙ ХИЙСЭН ЮМ БЭ. залуу минь хумсалсаар хумсалсаар хулгайч болдог, хуурсаар хуурсаар худалч болдог нь хүний жам шүү дээ. ганц удаагийнх биш биз дээ .............

Зочин 2015-11-21 182.160.37.176

цаана нь жинхэнэ эздүүд тэрбум тэрбум доллар халааслаад энэ тэнд очиж гарын үсэг зураад гадаад дотоодод банкинд сая саяаар нь доллар хийж мартаад сүйд болж байхад энэ муу хүүхдээр оролдоод яана та нар. KKKKKK barag l unen de HAHA HA

зочин 2015-11-21 150.129.143.34

Эвий зайлуул хурдан Солонгос явуулж эмчлүүл хүний үрийг юунд орон шоронд оруулна вэ чадаад авилга аваад явж байвал явж л байг жаахан юм болохоороо л баригдсан байна цаана нь жинхэнэ эздүүд тэрбум тэрбум доллар халааслаад энэ тэнд очиж гарын үсэг зураад гадаад дотоодод банкинд сая саяаар нь доллар хийж мартаад сүйд болж байхад энэ муу хүүхдээр оролдоод яана та нар.

ИРГЭН 2015-11-21 122.201.22.203

Баашлаад байгаарай....Авлига авсан гар чинь өвдөөд байна уу, аль эсвэл идсэн ходоод чинь өвдөв үү юу болох нь энэ вэ хөөрхий кк кк .........Одоо наанаа хэдэн жил хорихын эрүүл мэндийн "сайд" болоорой за юу.....

Зочин 2015-11-21 203.91.116.106

Нээрээ сонгууль болохоос 3 сарын омно нэр дэвшигчдийг шоронд нэг сар урьдчилан хорьж эруул мэндийн дугнэлт гаргах хэрэгтэй юм байна

Зочин 2015-11-21 180.149.78.28

Нөхдүүд ер нь биеэ мэдэж бяраа таньж, төрийн өндөр алба руу зүтгэмээр байна шүү, тэнгэрийн амьтас шиг жаалж байгаад нөгөө газарт очихоороо сүр сүлд нь хаа хамаагүй тэнэж явчихаад газрын бэтгэ царайлчихна. Сүнс нь төөрөөд эзнээ олохоо байчихдаг юмуу хаашаа юмб. Шуналаа л дарах хэрэгтэй л дээ gej neg hun bichjee, yag heljiin shu,

ИЬТ 2015-11-21 202.9.40.72

ХҮНИЙ НЯЛХ ҮРИЙГ СУЛЛААЧЭЭ ЭВИЙ ЭВИЙЙЙЙЙ

Зочин 2015-11-21 203.194.118.73

Pendiisen hulgaich min yalaa biyeeree edleerei

иргэн 2015-11-21 103.57.94.108

Шүүхээр гэм нь тогтоогдоогүй байхад ингэж бах таваа хангаж доромжлох нь ёс зүйд нийцэхгүй дээ

Зочин 2015-11-21 203.194.118.73

Hamsaatanguud n ih zuderch bna uu odoo?

Зочин 2015-11-21 203.194.118.73

Hamsaatanguud n ih zuderch bna uu odoo?

Зочин 2015-11-21 107.77.75.48

Hartsiin huuhed bie n ovdvol nohoi ch toohgui.ene Mongol uls er n yamar ch utga algaa.

Зочин 2015-11-21 202.131.225.197

Хэрвээ цагдан хорих 461-р анги хуучин шигээ дарь эхийн ганц худагт байсан бол энэ хүмүүс яах байсан бол.

Зочин 2015-11-21 103.229.121.218

шоронд хүний бие муудлаа гэхээр шаагилдаад муулаад байх юм, тэгээд сувилалд очвол бие нь муудах ёстой байсан юм уу

Зочин 2015-11-21 182.160.3.149

Мэдэхгүй юм даа, гэмт хэрэг хийсэн нь эцсийн эцэст шүүхээр л тогтоогдох байх. Харин мөрдөгдөж шалгагдаж байгаа хүнийг юу юуны духанд хүрэлгүй өвчин зовлонгоор нь тавлаад байх нь хүний ёсонд нийцэх үү. Бидний хэнд нь ч өнөөдөр ийм явдал тохиож болно. Монголчууд минь яасан их уур омогтой, бах таваа хангах дуртай болчихоо вэ? Аймшигтай юм.

Зочин 2015-11-21 202.179.28.115

ТӨРИЙН ӨНДӨР АЛБАН ТУШААЛД ОЧИХ ХҮМҮҮСИЙН БИЕИЙН ЭРҮҮЛ МЭНДИЙГ САЙН ШАЛГАЖ ОРУУЛАХГҮЙ БОЛ ДАНДАА ХУУЧ ӨВЧТЭЙ БИЕ МУУТАЙ ХҮМҮҮСЭЭР ДҮҮРЭН БАЙХ ЮМ. ЯАЖ ӨДӨР ТУТМИЙН АЖЛАА ЗАЛГУУЛЖ БАЙДАГ ЮМ БОЛ ДОО

Зочин 2015-11-21 103.57.92.128

Шалгана гэхээр л үхлээ хатлаа болох юм даа, залуу хүн байж хэд хоног мөрдөнд сууж чадахгүй ээ айн

temuujin 2015-11-21 202.9.40.15

Гарууд мөрдөнд орохоороо л бие нь муудчих юм аа, Ингэж муудаагүй ***** ухна ер нь байна уу?

Зочин 2015-11-21 103.26.195.100

САЙД ШОРОНГИЙН ЭРҮҮЛ АХУЙН ОРЧИН ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН ҮЙЛЧИЛГЭЭ ЯМАР БАЙГААГ БИЕЭРЭЭ САЙН ШАЛГА МЭДЭР

Зочин 2015-11-21 71.198.253.33

Shaa minii huu oo gej helie dee

Irgen 2015-11-21 110.3.33.154

Enhbayriin hoshnogiig l sain dolootsgoo?! Eh oron ard tumen chine hamaagui ee! AN-iinhnii hoshnogo bogsiig bas sain tseverle?! Ard tumen eh oron chine hamaagui ee?! Tegeed uiliin ureeree edleh estoi ymbaa shorond bolon busad baidlaar edeltsgeeh bolnoo?!...!

Зочин 2015-11-21 87.169.100.157

Yaduu hunii eruul mend yostoi hamaagui shuu. Enkhbayariin hoshnog doloohoor iim sh dee

Зочин 2015-11-21 112.72.15.234

ЗАА ДАНДАА Л МУУДДАГ Ш ДЭЭ МУУХАЙ БУЗАРУУД

Зочин 2015-11-21 103.57.92.119

Сонгуульд нэр дэвших хүмүүсийн эрүүл мэндийг шалгахын тулд бүгдийг нь шоронд урьдчилан нэг сар суулгаж дүгнэлт гаргаж байх нь зүйтэй

Jagaa 2015-11-21 89.86.234.23

Daraagiin songuuliar songogdoh erhem gishuudiin eruul mendiig sain sudalj baij songoj baiya mongolchuudaa.

sdgas 2015-11-21 64.229.6.174

ulsune gej medehgui amitad joohon hooloo soigood deglem bariad ehleheer ulsuud teriigee medehgui bie muudlaa geed baiga yum

Зочин 2015-11-21 202.179.18.61

***** n lambaa ahaasaa sain suraltsahgui dee

MAHNamd 2015-11-21 202.9.40.214

Nymdorjiin hamaatan haldvartiin emnelgiin Tunsag avgaig anhaaraarai!!!!!!!!!, Tanai tuluvluguug busad medvel naad horolmaataigaa medeerei! man-ii Nymdorjiin hamaatan shuu!!!!!!"mn

Зочин 2015-11-21 202.9.40.214

haldvartiin orlogch Tunsag avgai MAHN iin gishuun tsarailaad bgaa, ugtaa Enhbayariinhaay esreg avgai Nymdorjiin hammtan shuu de, duugiinhen ehner Nymdorjiin tursun duu n shahuu! ugtaa jinhene horolmaa

Зочин 2015-11-21 202.21.106.158

Агуу их авилгалын загалмайлсан эцгийн заасан замаар унэнчээр зутгэхээр шоронгийн хаалга татлаа даа Залуу минь

Зочин 2015-11-21 182.160.1.11

Шалигдамбын бие муудаваа гэж...хэ хэ хэ....

Зочин 2015-11-21 182.160.1.11

Авилгачид дандаа бие муутай байхиймаа...ха ха ха...

Зочин 2015-11-21 150.129.140.81

Энэ доогуур бичээд байгаа хүмүүс үхээсэй үхээсэй гээд л хараагаад бичээч өөрсөдөд нь хэрэг болдог л юм бол

Зочин 2015-11-21 150.129.141.75

Бариад хэдхэн хонож байхад муудлаа, муужирлаа, ухлээ, хатлаа гээд л нэг их гавьяа байгуулсан юм шиг аашилж гэнэ, яах гэж дандаа хулгай луйвар хийж байдаг адгийн амьтан бэ, чамаар дутав гэж уу,

Зочин 2015-11-21 59.153.113.29

2 р эмнэлэгийг олигархуудын шорон болгоод эмчлүүлэнгээ ялаа эдлэдэг хууль гаргаад өгчих дөө нялуунаас шулуун нь дээр юм байна

Зочин 2015-11-21 202.21.106.105

Эмнэлэг рүү нь явуулчаач ээ наадахд чинь дуртай эмч сувилагч гэж байдгийм уу

зочин 2015-11-21 202.179.20.70

МАХН эмнэлгийн боловсон хүчин муу,Ж-нь Тунсаг гэгч манай намын сайд байхад хэнч яаж чадахгүй муу үйл хийх хүн дарамтлах даа гаршин нөхөр нэг байна.илүү цагийн мөнгө идчихээд хээв нэг бүлтрээд сууж байна

иргэн 2015-11-21 202.179.20.70

МАХН эмнэлгийн боловсон нь нэр хүнд муутай эмч нар байгаа нь асуудал бишүү ж-нь Тунсаг гэгч төв аймаг, халдвартаас удаа дараа хөөгдсөн, муу үйл үг яриа дарамтлах үйлдэлд гаршин нөхөр нэг байна манай намаас сайд байхад муусайн эмч нар яаж чадахгүй л ..............гм

irgen 2015-11-21 103.229.122.45

Baingiin dagaj yavdag heden humuus ni gej uneheer gutamshigtai humuus baidag. Erdenechimeg geed neg gazar 1-3 jilees iluu barag ajillaj uzeegui huntei taardaggui avgaig bainga daguulaastai ter ni ochison baiguullaga burtee humuusiig daramtlaastai. Odoo eruul mendiin yamnii turiin zahirgaanii gazariin darga boltson baigaam daa. Mongol turiig ih doromjloh um da. Ter erdenechimeg ni nehmeliin mergejiltei gej baigaa. Shiilegdambiin daguulj yavdag humuust ni Mongoliin turd hereg boloh neg ch hun baihgui uuruu ch medleg mergejil tun taaru

Зочин 2015-11-21 203.194.118.73

Hahah. Tiim, ter Erdenechimeg n zailuul nehmeliin injener hun. Odoo eruul mendiin yamnii Turiin zhairgaanii gazrin darga hij bga. End tend heden hunii tuslah hiihees hetreegui. Minii medehiin lav l Tur zasgiin uilchilgeenii gazart neg hurgan dargiin tuslah hiideg bsnaa 2012 onii songuuliin daraa MAHN namiin nereer Hudaldan avah uil ajillagaaniigazart orj arai dumug ajil hiij uzeh bolson tiim l manguu avgai. EMY-nd orohdoo l tetgevriin nas n bolchison bsn. Uulzaad yum yarij uzehed uneheer bolovsrol medleg nimgen gutamshig gedeg n ehnii 1-3minutad medegdene dee

Зочин 2015-11-21 150.129.141.75

Сайхан баашилна даа, багш нь заасан юм, эмнэлэгт очвол сайд ч башийх биз

asd 2015-11-21 59.153.113.201

Manai huuli ni iim um chine yahavdeee !!! Huuliin zaaltiin daguuu l ene barigdsan darga nar chine bie ni uvduud baidag um shdee ! Udahgui mash muudaad garah tiisheegee handah ni ni bas olon hunees shaltgaaldag gejuugaaaa

ИРГЭН 2015-11-21 43.242.243.249

Баашлаад байгаарай....Авлига авсан гар чинь өвдөөд байна уу.........Одоо наанаа хорихын эрүүл мэндийн "сайд" болооч.....

s 2015-11-21 103.10.23.62

za ingeed bas bie muudaad bolioroo

Зочин 2015-11-21 202.21.101.142

haashaa yum bee said bhaaraa zugeer. shorond orohooroo eruul mend n muudaad bdag yamar uchir bnaa darga nariin. unen yum uu. baashilj bgaan. saidaa hj bsan bol zugeer l bgaa shd odoo.

намаабар 2015-11-21 62.122.208.180

энхбаяр дарга нь хэвтсэн юм чинь шийлиг бас хэвтэх эрхтэй

Зочин 2015-11-21 43.242.243.196

zaluu hun...

Зочин 2015-11-21 59.153.113.30

Niitleg mongolchuudiin unen turh zugeer l kalaasig jishee!

Зочин 2015-11-21 59.153.113.199

Баригдсан нь энэ болохоос бүгд хулгайчууд

бугд адилхан.. 2015-11-21 202.179.20.98

Муудлаа.. Оршоогдлоо.. Эмнэлэг.. Гадаад. Эргээд иддэг ажилдаа орлоо .. Нэг л хэвийн.!! Эмгэнэлт жужиг нуудээ хурдан дуусгаа.ч

бугд адилхан.. 2015-11-21 202.179.20.98

Муудлаа.. Оршоогдлоо.. Эмнэлэг.. Гадаад. Эргээд иддэг ажилдаа орлоо .. Нэг л хэвийн.!! Эмгэнэлт жужиг нуудээ хурдан дуусгаа.ч

Зочин 2015-11-21 122.201.21.108

Нөгөө талийгаач шиг юм болох вии дээ үхсэн хойно нь ял өгөөд л

Зочин 2015-11-21 59.153.113.149

энэ жагсаалтаар ордогийг болиулаач ээ ИХ-д. Хэрэг хийчихээд л одоо бүр 90 болж тэнд ороод сууж байна гээд хууль гаргах гээд байх юм. ер нь тэр бүрэн эрх мэрх боль. хамгийн их мөнгө хулгайлсан луйварчид тэнд намын даргад мөнгө төлөөд орж суух нь одоо тодорхой болсон ш дээ.

Зочин 2015-11-21 59.153.113.149

газрын тосны нөхрийг тэр ху-жаа нар нь л хор өгчихсөн байх өө. Зүрх нь дэлбэрдэг хор. тэрнээс тийм юм гэж юу байхав. инээж байснаа гэнэт унаад ү-хчихдэг.

Зочин 2015-11-21 122.254.113.19

Дарга нэртэй бүхэн байцагдахаараа л даган бие нь муудах юм. Энэ бол зүгээр л шоу, арга заль????

Зочин 2015-11-21 27.123.214.104

Bogd uuliin amiig zaraad har bagaasaa pendiisen hulgaich. Odoo iluudel jingeesee sal. Tegvel biye chin hungurnu.

Зочин 2015-11-21 202.21.106.143

Гэм буруу нь нотлогдоогүй хүнийг шоронд хийчихээд шоудаад байх нь муухай хэрэг. Тэр хүний эрүүл мэндийг төр хариуцах ёстой.Яагаад биеийг нь муудуулаад байна вэ. Хүний эрхийг зөрчөөд байгаа юм биш үү.

Зочин 2015-11-21 202.21.106.168

Enhbayriin zaasnaar yavhad yadgiig sain medej bga bizee yun uheh ve sain bagsh mungu husahiig zaasan yum chin shorond yaj amidrahiig Zaagaa bizee

Зочин 2015-11-21 130.56.235.160

barigdahaaraa manaihan bugd bie n muuddag yaasan hetsuu humuus ve

enhe 2015-11-21 70.61.131.146

Zagalmailsan etseg ni shorond orvol yah yostoig sain zaaj ugsun duu. Avilga avahiig ni sursan yum chini busdiig ni suraa bailgui. Bie muudlaa geed emnelegt shiljih, ulsgulun zarlah geed olon yum baigaa biz dee. barag Enhbayardah gej nerleheer arga neegdsen shuu de !!

хэхэ 2015-11-21 202.5.196.170

тэрний бие муудна гэж юу байдгийн

boldoo 2015-11-21 182.216.222.239

ene zurag deer shartsan tsaraitai bn

Зочин 2015-11-21 59.153.112.111

ugin bolovsrol nimgen tegeed shunaltai zaluugin ar tal ni nugoo avilgalin zagalmailsan etseg urt shar deeltei hun.za yamarch gesen ahin araas aavind ochloo.harahin huuhen shig amitang manai zaluuchuud bolgood ogno gedget ogt ergeltsehgui baina.udahgui hergee huleegeed nyangarig har gerin hadaas bolgoj MGL turig luivarchdaas tseverlehed gun tus boloh biz.

Зочин 2015-11-21 202.9.41.8

Угаасаа тийм л схемээр явна ш дээ.Авлаа, баригдлаа, хоригдлоо, хүлээлээ,муудлаа, гарлаа, өршөөгдлөө.

Зочин 2015-11-21 203.194.118.21

Pendiicheed. Jingee hasaad ireheer biye chin ayandaa gaigui bolnoo. Zugeer.

Заа боль доо энэ улс терчид 2015-11-21 150.129.141.241

Тэгээд хэрэг хийгээд 1-кудагт оронгуутаа евчин нь сэдрээд евдеед унадаг юм шд энэ улс терчид. Биеэ бодож байхад яадаг юм, евчний орон болсон нехед эсвэл хэрэг хийхээ болчих л доо.

Заа боль доо энэ улс терчид 2015-11-21 150.129.141.241

Тэгээд хэрэг хийгээд 1-кудагт оронгуутаа евчин нь сэдрээд евдеед унадаг юм шд энэ улс терчид. Биеэ бодож байхад яадаг юм, евчний орон болсон нехед эсвэл хэрэг хийхээ болчих л доо.

Заа боль доо энэ улс терчид 2015-11-21 150.129.141.241

Тэгээд хэрэг хийгээд 1-кудагт оронгуутаа евчин нь сэдрээд евдеед унадаг юм шд энэ улс терчид. Биеэ бодож байхад яадаг юм, евчний орон болсон нехед эсвэл хэрэг хийхээ болчих л доо.

Зочин 2015-11-21 64.235.154.37

ХУЛГАЙЧУУД, ИДЭЖ УУГААД БАРИГДАХААРАА Л НЭГ ИХ БИЕ НЬ ӨВДДӨГ ГЭНЭ. БААШИЛЖ БАЙГААН.

ахахана 2015-11-21 202.179.10.150

Энэ зураг дээр бол их л бие муутай,хамаг л бие нь өвдсөн дүр төрх харагдаж байнадаа

Зочин 2015-11-21 202.9.41.197

Ухаантай хүн хүний алдаан дээр суралцдаг гэдэг. Тэгээд ч тэрүү Грекийн мөн Норвегийн сургамжийг хөгжиж буй орнууд ихэхэн судлах болсон байна. Тэгвэл сүүлийн үед монголыг ялангуяа тэнд өрнөсөн ардчиллыг судлах талаар судлах судалгаа ихээхэн өрөгжиж байгаа сурагтай. Учир нь ардчилал хөгжиж буй тус орон хосгүй баялагтай баян мөртлөө ахар бонгино хугацаанд дааж давшгүй өр зээлэнд яагаад орчихов, хүмүүсийн амьдрал яагаад эрс муудав, залуучууд нь харийн оронд хөдөлмөр эрхэлхээр яагаад дайжих болов, энэ бүгдээс хамгаалж төр засаг нь хэрхэн хуягалдаг болсон тухай гээд л судлах зүйл ихээхэн байгаа бололтой. Биднээс сургамж авч суралцах зүйл их бий гэнэ. Нэг хэсэгтээ л гаднын зочноор тасрахгүй нь бололтой.

ахаха 2015-11-21 202.179.10.150

Энэ бол гэм биш зан,луйвардахдаа идэж уухдаа хууль зөрчихдөө эд нар шиг эрүүл саруул зальтай зайтай хүнгүй,шалгагдаад хоригдоод ирэхлээрээ инээхээс бусад өвчинд баригдсан ИТГЭЛТ-ийн өрөөсөн дугуйнууд,ганцад эмчлээд шалгах хэрэгтэй хөө,авахаа мэдсэн юм арыг нь даах биздээ.

Зочин 2015-11-21 43.242.242.71

Сайд нарыг томилохдоо эрүүл мэндийн нарийн үзлэгт оруулж байхгүй дараа нь шоронд орохдоо ингэж гоншигноод ял завшина шүү

Зочин 2015-11-21 122.201.21.158

ULSYN YUMYG SHAAKHAARAA TENKHEE SAITAI BOLCHIKHDOG , SHOROND OROKHOOROO UKHCHIKH GEED BAIDAG . KHONJLYNKHUU KHIREER KHULUU JIIGEECHEEI

Зочин 2015-11-21 103.229.120.40

Нөхдүүд ер нь биеэ мэдэж бяраа таньж, төрийн өндөр алба руу зүтгэмээр байна шүү, тэнгэрийн амьтас шиг жаалж байгаад нөгөө газарт очихоороо сүр сүлд нь хаа хамаагүй тэнэж явчихаад газрын бэтгэ царайлчихна. Сүнс нь төөрөөд эзнээ олохоо байчихдаг юмуу хаашаа юмб. Шуналаа л дарах хэрэгтэй л дээ

нөгөө 2015-11-21 103.9.91.214

нөгөө газрын тосны амараа гээд залууг энэ ху-нууд тэгэж байгаад үхүүлээ биздээ. тэгээд бүгдийг нь хөөрхий дээр тохоод өнгөрөө биз. уг нь 50 тэрбум яригдаж байсан юм. энийг бас тэгэж л үхүүлнэ л дээ.

bayartsogtod 2015-11-21 202.21.106.150

bayartsogtoo yadaj neg hed suniagaarai da. tend bol chi enenees dor yum uzne shu.

Зочин 2015-11-21 103.57.94.241

Yostoi unen shuu

Зочин 2015-11-21 103.26.193.168

Би сонсохгүй байна сонсохгүй байна гэж орилсон Энхбаяр луйварчидад хөгийн хичээл заасан юмсан яая гэхэв

ХАЙРАН Ч ЗАЛУУС 2015-11-21 202.9.41.137

Сайхан сайхан залуучуудыг Нам нэртэй мангаснууд ажил амьдралаар нь тоглож шоронгийн хадаас болгож байгаа нь харамсалтай. Авилга авсан өчнөөн хүн УИХ, төрийн албанд баригдахгүй, баригдсан ч дараад нуугаад ажилласаар байгаа нь нууц биш болжээ. Хэдийгээр одоогоор шоронд ороогүй ч, баривчлагдаагүй ч Нам нэртэй бузарнуудыг дагасан олон олон залуучууд хүн чанаргүй, өнгө мөнгөнд дурласан, Эх орноо ч хайрлах сэтгэлгүй хүйтэн цэвдэг хүмүүс болж хүмүүжиж байгаа нь бүр ч ЭМГЭНЭЛТЭЙ.

Зочин 2015-11-21 203.194.118.21

Хоол унд татуу хэрэглээд харин ч илүүдэл жингээсээ салах боломж юм биш үү. Эрүүл мэндийн сайд байсан хүн байна дээ, илүүдэл жин түмэн архаг өвчний үүр уурхай гэж сонсоо л биз дээ. Өмнө хор найруулж, авилгал авах гээд эрүүл мэнддээ санаа тавих цаг зав гардаггүй басйан байх. Одоо харин наанаа байгаа цаг заваа үр дүнтэй ашигла. Ном сайн унш.

Зочин 2015-11-21 202.179.11.186

Yadarsan amitan ve?

Zochin 2015-11-21 31.33.41.104

hudlaa aachij bgaa ym

Биеийг нь бод 2015-11-21 140.127.233.84

Биеийг нь бодоорой. Хэрэг яах вэ. Аль чух*****

ХУУЛЬЧ 2015-11-21 103.11.192.34

ӨВДСӨН БОЛЖ БААШЛАХ ХЭРЭГТЭЙ ГЭЖ Н.ЭНХБАЯР ДАРГА НЬ ЗӨВЛӨӨ БАЙЛГҮЙ ДЭЭ. УДАХГҮЙ ӨЛСГӨЛӨН ЗАРЛАНА ГЭЖ АЙЛГААД ЭХЛЭХЭД ГАЙХАХ ЗҮЙЛГҮЙ.

hgy 2015-11-21 49.0.187.76

Дэндүү их архи уугаад бсан юм аа, ажилдаа ирэхгүй 7-8 хонодог, их хурлын чуулганд харагддаггүй янзын нөхөр дөө, энхбаяр л "намдаа мөнгө олж ир" гэж байгаад энэ залууг шоронд хийлээ дээ. намын санхүүжилтын асуудлыг нэг мөр шийдэхгүй цаашдаа хэцүүднэ дээ, бусад намын сайд нар ч гэсэн зүгээр бна гэж ёстой байхгүй. Шийлэг харин туршлагагүйтлээ, эсвэл дотроос нь ховлосон бх

G 2015-11-21 59.153.114.142

Гишуун биш юм чинь яаж харагдах вэ дээ

Зочин 2015-11-21 182.160.2.134

bi buur yaagad muudahgui bgaam boloo geedgaihaad baisiin

bold 2015-11-21 27.123.214.119

Buruutai uguig zuwxun shuux togtoono shu humuuse

Зочин 2015-11-21 27.123.214.104

Chi bugsiig n doloogch n bsn muu?

bold 2015-11-21 27.123.214.119

Buruutai uguig zuwxun shuux togtoono shu humuuse

bold 2015-11-21 27.123.214.119

Buruutai uguig zuwxun shuux togtoono shu humuuse

Зочин 2015-11-21 81.240.141.75

avilgal avch ulsyn mungo idehdee zugeer baisnaa hariutslaga huleeh bolohoor bie n muuddag heseg buleg humuus bolon zarim namuud iheer bii bolj bnaa

jiriin irgen 2015-11-21 121.130.171.76

hugiin luivarchid tegeedl bieni muudaad uhehgeed undgiin.