Д.Цогтбаатар: Туркэд дипломатууд хэрэгт холбогдоогүй | News.MN

Д.Цогтбаатар: Туркэд дипломатууд хэрэгт холбогдоогүй

Д.Цогтбаатар: Туркэд дипломатууд хэрэгт холбогдоогүй

Д.Цогтбаатар: Туркэд дипломатууд хэрэгт холбогдоогүй

Холбоотой мэдээ

7,693,429 ширхэг хувьцаа арилжжээ

7,693,429 ширхэг хувьцаа арилжжээ

Турк улсын прокурорын газраас  Монгол Улсаас Турк улсын Истанбул хотод суугаа Ерөнхий Консулын Газар/ЕКГ/-ын дипломат ажилтнууд гэмт хэрэгт холбогдсон, удаа дараагийн үйлдэлтэй, шалгагдаж байгаа тухай мэдээлэл хэвлэлээр гарсан. Тодруулбал, Истанбул дахь консулын газрын ажилтан  Б.Э, Д.А гэж хоёр хүнийг байцаах хүсэлт ирүүлсэн, тэд хар тамхины хэрэгт холбогдсон гэх мэдээлэл цацагдаад байгаа юм.

Харин Гадаад харилцааны яамнаас энэ асуудлыг үгүйсгэж байгаа бөгөөд Монгол Улсын иргэн холбогдсон гэх мэдээллийг өгөөд байгаа юм.  Энэ талаар Гадаад харилцааны сайд Д.Цогтбаатар сайдаас тодруулахад "Монгол Улсын иргэн шалгагдаж байгаа нь үнэн. Гэхдээ тухайн иргэн нь тус улсад байнгын оршин суудаг. Түүнийг шалгах явцад манай улсын дипломат төлөөлөгчийн газрын ажилтнуудаас хуулийн байгууллага тайлбар авч байгаа юм билээ. Дипломат ажилтнууд ч гэсэн тайлбараа өгөөд явж байгаа. Бид энэ тохиолдолд Хууль зүйн яамтай холбогдож, хуулийн зөвлөгөө, туслалцаа хүсээд хамтран ажиллаад явж байгаа. Дипломат ажилтнууд гэдэг нь ташаа мэдээлэл байна" гэсэн тайлбарыг өглөө.

Мөн хувь хүний нууцтай холбоотой учраас ямар гэмт хэрэгт холбогдсоныг нь тодорхой мэдээлэх боломжгүй гэлээ.

Ш.ОЧ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
17
БурууБуруу
13
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
2
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

34 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-03-31 82.209.145.57

Хэрэгт холбогдсон хунээс байцаалт авдаг болохоос диполмат ажилтнаас тайлбар авна гэж байхгуй ээ !

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.9.46.169

Энэ чадваргүй этгээдийг Женко л Хүрэлсүхтэй ярьж байгаад албан тушаалд тавиулсан л даа ! Одоо байж байгаа царайг нь хар ! ГХЯам,дипломат ажилтнууд байнга л хэл ам, гэмт хэрэгт холбогдож Монгол улсын нэр хүндийг унагаж байна ! Женко дахиж нэг тархийг нь хаг цохих хэргтэй болов уу !

Avatar

Иргэн 2020-03-31 150.129.142.52

Энэ Цогтбаатар гэж хачин нөхөр байнаа.Дандаа үнэн худал нь мэдэгдэхгүй юм ярьж байхын.Энэ овшоорчныг соливол таарна.

Avatar

Тун явдалтай 2020-03-31 66.181.178.210

ГХЯ-ыхан тун явдалтай улс шүү. Дандаа хэрэгт холбогдож байдаг. Нэг их гэмгүй царайлсан, цагаан цамц өмссөн криминалууд. Энэ удаад ч гэсэн энэ нөхөр дараад өнгөрөхийг оролдож байж мэднэ.

Avatar

Зочин 2020-03-31 103.57.95.181

ENE NEG TURJ UXSEN YAMAANII ZOVLOGO SHIG SIADANTSAR ZAILAA XUDLAA YARIAD L

Avatar

бодлын хулгайч 2020-03-31 66.181.167.53

ХЭН НЬ ХУДЛАА ЯРИАД БАЙНААА. ТУРКУУП ХУДЛАА МЭДЭЭЛЭЛ ТАРААНА ГЭЖ БАЙМААРГҮЙ ЮМ. ЦОГТБААТАР Ч ХУДЛАА ЯРИХААСАА СИЙХГҮЙ ШҮҮ. СОНГУУЛЬ ОЙРТОЖ БАЙНА

Avatar

9 2020-03-31 43.228.131.196

said melzeed nemergui dee

Avatar

sdfsd 2020-03-31 142.117.110.229

mongoliin diplomat nertei lalruud bugd har tamhinii naimaand yavdim baina doo. oor yum alga.

Avatar

/*-*/ 2020-03-31 49.0.212.165

МАН-ын оффшор цогтбаатар худлаа щаажээнэ

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.9.40.13

Ажил хариуцсан Элчин гэж 1 хүн бгаа биз дээ.

Avatar

Зочин 2020-03-31 64.119.22.43

Ene nuhur er n ajil hiij chadahgui Mongoliig buzarlaj duuslaa zailaach

Avatar

Зочин 2020-03-31 64.53.234.130

ene tsogtbaatar gedeg taviuliig zailuulaachee

Avatar

зочин 2020-03-31 66.181.179.31

ЭС-Болд хариулах бус уу?! Урьд емне нь ажиллаж байсан консул нь жолоочтойгоо Германд баригдаж шалгагдаж бгаа биздээ !Тэр залуучууд хаанаас 70 кг хар тамхи авч явдаг бна аа Тэгээд тухайн уед ажиллаж бсн Элчин сайд Болд нь ямарч хариуцлага хулээхгуй бж болох уу? шудрага зарчимд нийцэх уу ?

Avatar

зочин 2020-03-31 66.181.161.8

Хоёр дипломат ажилтан нь холбоотой болоод л дуудагдаж байцаагдаад л явж байгаа юм байна л дөө . Энэ муу төрийнхөн Ард түмний янзыг их үзэж байнаа … Галаар наадаж байна даа …

Avatar

kk 2020-03-31 122.201.31.171

turk

Avatar

Зочин 2020-03-31 162.83.141.237

Цогтбаатар огцрох хэрэгтэй. Монгол улсын ашгийг хамгаалах бус гутаагаад дууслаа. Монголын дипломатуудтай хэн ч итгэж ярихгуй болсон. Огцор. Энэ булайг бахил сонгож болохгуй шуу

Avatar

Gutamshig 2020-03-31 78.175.53.28

Muu zolignuud chine diplomat dugaartai mashinaa ashiglaad bujignuulj ogsiin bainaldaa hahaha

Avatar

Хаагий 2020-03-31 78.163.18.197

Дэлхий аль уже мэдсэн ш дээ

Avatar

Баатар 2020-03-31 109.88.168.40

Цогтбаатараа чадна гэсэн хариуцсан салбар чинь гэмт хэрэгтнээр дуурлээ. Ес зуйгээ бодоод огцрох шаардлагатай бнаа. Нямдоржийн шахааны хуухдээс эхлээд болохгуй бна. Танай яам Монголын нэрийг шившиг болгоод дууслаа. Ялангуяа чиний уед хар тамхины найма буур гаарлаа. Дэлхий биднийг хулгайч гэж харах нь аргагуй боллоо. Та нараас болж бидний паспортыг ЕХ-ны хил дээр ярвайж авдаг болж бна. Новшоо огцор эсвэл наад чадваргуй малнуудаа зайлуулаач.

Avatar

Зочин 2020-03-31 66.181.184.47

Орон сууцны хороолол дунд шөнөжин хүмүүс машин унаанлаа сууж архидаж зодолдрж хашгиралдаж байгаа тул хорооллуудаар цагдаагмйн эргүүл гаргана уу

Avatar

зочин 2020-03-31 103.26.195.7

Гадаад харицааны яамны боловсон хүчний бодлого үнэн дампуу, одоо бол дарга цэрэггүй бүгдийг сольж байж л нэг арай гайгүй болбол болно, 100% шинэчлэж чадахгүй бол нэмэргүй дээ

Avatar

Уншигч зочин 2020-03-31 78.175.53.28

Олон монголчуудтай газар монголчууд хэрэг төвөгт байнга л орж байгаа даа, тэр болгон дипломат ажилтнуудаас тайлбар авлаа юу тээ, ямар нэг сэжүүрээр холбогдчихсон л байна даа, танай ГХЯ-ны дипломатууд чинь иймэрхүү л юмнууд байдын бишүү. Худлаа бурдгаа боль боль.

Avatar

Иргэн би 2020-03-31 78.175.53.28

За битгий худлаа ажилтнаа өмөөрөөд бай! зохион байгуулалттай гэмт хэрэгт холбогдуулан байцаалт авах зөвшөөрөл хүссэн гэж байнашдээ. Гэмгүй хүнээс байцаалт авах уу. Чадваргүй юмнуудаа зайлуулаачээ. ГХЯ маш муу байна. Чадваргүй ажилтнууд нь жил болгон нэг хэрэг тарина.

Avatar

Зочин 2020-03-31 37.120.208.58

2 билүү 3 жилийн өмнө гхя-нд ажил хөөцөлдөх гэж очоод бараг шоконд ороод гарсан шүү. Ажилчид нь гэж эр эмгүй аймшгийн муухай ааштай хүнд сурталтай ярвайсан хүмүүс байсан. Ялангуяа залуу эрчүүд нь бүр аймар. Бүр нэг их зангийн туйл болчихсон хүнтэй үнэн ялгаж харьцдаг бүр арай л юм байна лээ. Уг нь гхя чинь гадна дотнотой харилцдаг хамгийн харилцааны соёлтой дипломат хүмүүс л баймаар гэж тухайн үедээ бодоод маш их гайхаж байсан

Avatar

Зочин 2020-03-31 142.117.110.229

Gaihah hereggui, ene bol mongoliin gashuun bodit unen. ganc gadaad yaam ch bish, buh turiin baigullaga iim shde. mest mestendeeree tomorson hooson tolgoi, ariin haalganii avilagch sugnuudeer duursen

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.9.46.223

ДЭЭР ГАРААД БАЙСАН ДЭЭД ШҮҮХИЙН ШҮҮГЧИЙН ХҮҮХЭД ХОЛБОГДСОН ХЭРЭГ ҮҮ

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.21.108.253

Ene zasagt bolj butej bgaa salbar OB aas uur yamd ih l hovor bna shuu. EMY nii gazriin darga nariin hariutslaggui ajil yamiig muuhai haragduulaad bna. Herev EMY nii balgaar virus aldagdval said Sarangerelruu l tohno shuu. Tuugeer zolig bolgohoo ene yamnii avligachid andahgui. GHY nii buh ajil, alban haagchid ajildaa tentsehgui bolsoniig myanga harlaa. Odoo toochood ch yahav.

Avatar

Зочин хүн 2020-03-31 78.175.53.28

Тэнэг хүн хуурч байгаа биш дээ иргэн хүн хэрэгт холбогдоход дипломат дугаартай автомашин ямар хамаатай вэ? Холбоо сүлбээ байгаа болоол байцааж шалгаад байна даа. Ард түмнийг мунхруулахаа болино уу!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-03-31 103.26.193.62

дандаа л нууц гэх юм даа

Avatar

happy 2020-03-31 217.112.146.80

yuun huvi hunii nuuts.. mongold buzar bulai bolgonoo huvi hunii nuuts geed darj daldruulah yumaa. Ichdeggui

Avatar

Зочин 2020-03-31 61.102.135.60

Энэ ЭСЯ, Консулд баян айлын эрх хуухдууд орсон, ажлаа хийж чадахгуй бнашдээ! УИХ, Засгийн газар энэ яамныхаа уйл ажиллагаанд анхаармаар!!!

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.179.24.211

Цогтбаатарыг зайлуулахгүй бол хар тамхины наймаачдаа байнга хамгаална

Avatar