Хуульч Ч.Өнөрбаяр УИХ-ын даргыг дуэлд дуудлаа | News.MN

Хуульч Ч.Өнөрбаяр УИХ-ын даргыг дуэлд дуудлаа

Хуульч Ч.Өнөрбаяр УИХ-ын даргыг дуэлд дуудлаа

Хуульч Ч.Өнөрбаяр УИХ-ын даргыг дуэлд дуудлаа

Шинэ Үндсэн хуульд нэмэлт, өөрчлөлт оруулах тухай хууль тавдугаар сарын 25-наас хэрэгжихтэй холбоотойгоор түүнийг дагаж мөрдөх журмын тухай хуулийг хамтад нь баталсан. Үүнтэй холбоотойгоор Засгийн газрын бүтэц, бүрэлдэхүүнтэй холбоотой заалтууд сүүлийн үед маргаан дагуулаад байгаа юм.

Энэ талаар хуульч Ч.Өнөрбаяр “УИХ Үндсэн хуулиа баталсан, түүнтэй хамт дагаж мөрдөх журам баталсан. Гэвч Үндсэн хуулийг дагалдах органик хуулиудад өөрчлөлт оруулах ёстой, түүнийг Засгийн газар боловсруулж, УИХ-д өргөн мэдүүлэх хэрэгтэй. Харин түүнд нь УИХ хяналт тавих ёстой. УИХ Үндсэн хуулийн биелэлтийг өдөр бүр сахиулах үүрэгтэй. Тэр ажлаа хийхгүй, УИХ-ын дарга тайлбар хийхгүй байна. Хэрэв би худлаа яриад, гүтгэж байгаа бол УИХ-ын дарга Г.Занданшатар та надтай нээлттэй мэтгэлцээч” гэсэн юм.

Өнөөдрийг хүртэл энэ асуудалд УИХ-ын дарга Г.Занданшатар ямар нэг тайлбар өгөөгүй байгаа юм. Харин тэр хуульч Ч.Өнөрбаяртай мэтгэлцэх үү, эсвэл ямар нэг тайлбар хийх болов уу.

Ш.ОЧ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

39 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Hvdvvnii hvn 2020-03-31 202.9.46.169

Jenkogiinarban doloon chingeleg tehnikiin spirtendtarhia horduulsan gahainuud huuli geech yumyaj heregjih yostoigmedehgvi baij sabaagvi nohoi sarand hutsah vlgereer eh ornyhoo tvlvv yum hiisen ard tvmnii jinhene vrsiigmvnch ih borgoh yumdaahorsoltoi ni tedniig dagan svr vzvvlj borgoh habantsaruudyg yaltai yostoi tsagiin garz.

Avatar

зочин 2020-03-31 66.181.161.71

за энэ одоо юу вэ

Avatar

zochin 2020-03-31 150.129.141.45

zabaan shalig amitan. Oyutnuuddaa belgiin daramt uchruuldag baisniig n medeh ym

Avatar

Зочин 2020-03-31 195.46.106.44

За энэ нэг их өөрийгөө танилцуулах гэж ядаад ядраад яваа нөхөр чинь гэнэтхэн юу болоод унаваа.Баахан хууль мэддэг царай гаргаад. 2012-2016 онд Элбэгийн дэргэд суугаад бас л их мэддэг царай гаргаж баахан хүмүүсийг идсэн уусанаар нь нээнтэглэж байж хэдэн халтар төгрөг цуглуулаад одоо тэр нь дотроос нь хатгаад суулгахгүй байгаа юм байна л даа. Элбэгийг дагаад нисэхийг шахаж байсан хүн эргээд буух газраа мэдэж байгаа юм болов уу. Ард түмнийг юу ч мэдэхгүй гэж их басамжлах юм. Ард түмэн Бурхан багш 2

Avatar

zochin 2020-03-31 66.181.186.168

Ene odoo yamar geech amitan garaad irvee!!!!

Avatar

ИРГЭН 2020-03-31 183.81.171.2

МАНЫ ШЭЭСНҮҮД ҮНЭН ҮГЭНД ХОРСОЖ ҮХЭХНЭЭ ХАХА ХУУЛЬ МЭТЭХГҮЙ БАЙЖ ШҮЛСЭЭ ҮСЧҮҮЛЭЭД ЯАХНАВ ДЭЭ МАНЫ ШЭЭСНҮҮДЭЭ ТЭГВЭЛ ХУУЛЬ ЯАХ ГЖ БАТАЛДАГ ЮМ ӨӨРСДӨӨ .. МАНЫ ӨӨРЧИЛӨН БАТАЛСАН ХУУЛЬ НЬ ИЙМ ЗҮЙЛ ЗААЛТТАЙ ШҮҮ ДЭЭ ЭРГҮҮ ТЭНЭГҮҮДЭЭ ЗАЙЛЦГАА

Avatar

ИРГЭН 2020-03-31 183.81.171.2

МАНЫ ШЭЭСНҮҮД ҮНЭН ҮГЭНД ХОРСОЖ ҮХЭХНЭЭ ХАХА ХУУЛЬ МЭТЭХГҮЙ БАЙЖ ШҮЛСЭЭ ҮСЧҮҮЛЭЭД ЯАХНАВ ДЭЭ МАНЫ ШЭЭСНҮҮДЭЭ ТЭГВЭЛ ХУУЛЬ ЯАХ ГЖ БАТАЛДАГ ЮМ ӨӨРСДӨӨ .. МАНЫ ӨӨРЧИЛӨН БАТАЛСАН ХУУЛЬ НЬ ИЙМ ЗҮЙЛ ЗААЛТТАЙ ШҮҮ ДЭЭ ЭРГҮҮ ТЭНЭГҮҮДЭЭ ЗАЙЛЦГАА

Avatar

Тоодгор 2020-03-31 103.229.122.187

Элбэгдоржийн Тоодгор их жүжиг тавьдаг болжээ. Байранд нь тавих хэрэгтэй. Элбэгдоржийн хамаг бузар булайг гардан хийдэг байсан адгийн амьтан гэдгийг олон нийт мэднэ дээ.

Avatar

м 2020-03-31 66.181.188.78

Дайны хажуугаар дажин гэгчээр яршиг л байна

Avatar

zochin 2020-03-31 43.228.129.119

Өнөр баяр хуульч Элбэгдоржийн зөвлөх байсан мөн үү. Засаглалийн хямрал руу хийхэрхэж болохгүй. Хэнд ашигтай , таатай нөхцөл хайгаад байна. Дэлхий нийтийн эрүүл мэнд э/з-ийн хямрал үүсээд байхад цаасан шувуу нисгээд хэрэггүйдээ. Монгол хүний уужам ухаан хүлээцтэй холч бодол нийтээрээ гаргаасай

Avatar

Зочин 2020-03-31 103.111.68.3

ТОМ ХҮНТЭЙ ҮЗЭЖ ӨӨРИЙН РЕТИНГИЙГ ДЭЭШЛҮҮЛДЭГ АРГА ХЭРЭГЛЭ ГЭЖ ТАХАЛТАЙ МӨНДӨЛ ТАХАЛ ЭЗНЭЭСЭЭ ДААЛГАВАР АВЧЭЭ ХӨӨ…

Avatar

Mg 2020-03-31 107.77.241.60

Элбэг гол өрсөлдөгчөө шорон луу илгээхэд ёстой баатарлаг гавъяа байгуулсан залуу даа

Avatar

Зочин 2020-03-31 176.63.23.107

уйддымуу яаадгий энэ одоо. Далчиганаад л

Avatar

Lol 2020-03-31 66.181.161.35

Энэ тарвагадоржийн гутлын алчуур бүү х**.

Avatar

Зочин 2020-03-31 103.57.95.101

МАН-ын торолууд Өнөрбаярыг барьж идэхнээ.

Avatar

Зочин 2020-03-31 64.119.17.172

Зандан гуай наад нөхрөа бариад шорогд нь хийчих,юу ярихыг нь сонс!! Энэ нохойн элбэгбалайтай хамтарч хийсэн нүгэлүүд захын нэг байгаа!! Өөрийгөө мэдэхгүй яасан одон юм ярьдаг нохой вэ! Энэ нохойгоор монгол дутахгүй ээ!! Хулгайлсан мөнгийг нь хурааж аваа!! Оффшорт байгаа гэсэн шүү!!

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.9.46.176

ШИХИХУТАГ ХУВИЙН ДЭЭДИЙН ТӨГСӨГЧ ЯАГААД БАЙНА АА?!

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.9.46.176

ТМС-ИЙН БОЛОВСРОЛТОЙ

Avatar

Зочин 2020-03-31 192.82.75.21

Г.ЗАНДАНШАТАР МИНЬ ОЧИЖ ОЧИЖ ЭНЭ ШАЛДАН БАНДИТАЙ ДУЭЛ ХИЙЧИХГҮЙ БАЙГААРАЙ ДАА. ХҮЗҮҮГҮЙ ТОЛГОЙТЫН ОЛОН ХҮҮХЭЛДЭЙНҮҮДИЙН Л НЭГ ШҮҮ ДЭЭ. ДОКТОР, ДЭД ПРОФЕССОР Ч ГЭХ ШИГ, ЁСТОЙ Л УНГАС АЛДНАА Л БАЙНА.

Avatar

Зочин 2020-03-31 64.119.26.111

энэ нэг биеэ тоосон юм больчихоосой. Элбэгдоржийн алиа салбадай

Avatar

Зочин 2020-03-31 192.82.68.12

Ebegiin gulug z**l

Avatar

haan 2020-03-31 66.181.179.156

tomchuud er ni mongolchuud ene golognuudiig bitgii tooldoo,Elbegdorjii hatgaasaar hutsaj l bg,ymarch medleggui iim humuusiig tooh leer ih uim bodood hor bazaad ehleh uim,nohoi hutsahiin chine tooh hereggui,udahgui huzuugui Dorjiin huur mongold zalrah nuu?

Avatar

Za zailaa 2020-03-31 202.55.188.41

MAHAH Mиеэ Элбэгийн туслах нарийн бичгүүд л энэ тэнд гасалж гийнаад л болж өгвөл ард түмэн засгаа муулаад л эднийг шалгаж хорьж барих газар байна уу хаа дуртай газраа юу хүссэнээ хийдэг хутган үймүүлэгч эх орон ард түмнээсээ урвасан нөхдөд төр төмөр нүүрээ үзүүлэх бизээ эд улам даварсаар!!!

Avatar

УИХ ажлаа хий 2020-03-31 66.181.184.47

УИХ ажлаа хийхгүй байгаа нь санаатай үйлдэж буй гэмт хэрэг. Үндэстнийхээ эсрэг гэмт хэрэг гэж иргэд үзэж байна. Улс оронл маш олон талын арга хэмжээ зайлшгүй шаардагдсан нөхцөл байдал үүсчихээд байхад УИХ хуралдахгүй улс орны иргэдийн тулгамдсан байдлыг анхаарахгүй гишүүд хэт хувиа хичээж буйг уучилж болшгүй явдал

Avatar

Зочин 2020-03-31 103.229.122.132

Чамтай мэтгэлцэх зав түүнд яаж байдаг юм.Одоо УИХ Үндсэн хуулийн нэмэлттэй нийцүүлэн олон хууль батлах даалгавартай, ядаж байхад яр гэхчээр вирусээс болоод яаж хуралдаанаа зохион байгуулахаа шийдэж ядаж байхад.

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.55.188.41

tom uls turchiig barij avaad todordog argiig ene odoo hiij bgamu . buh zuil huuliin daguu yvna shde . zasag ogtsrohgui,

Avatar

irgen 2020-03-31 64.119.17.110

Энэ өөрийнхөө тэнэгийг гайхуулаад байхийн. Ямар ч мэдлэггүй, хуульч нэр зүүсэн долдой юм бишүү.

Avatar

Дамил 2020-03-31 66.181.161.82

Тэнэг пацан ямар хууль мэддэг юм хоосон толгой цээжин бай би хуульч биш гэхдээ чам шиг биеэ тоосон пацантай ном хаялцахад бэлэн бна

Avatar

ZOGHIN 2020-03-31 202.126.89.91

CH BOL ZUGEER L SUGNII US.

Avatar

зочин 2020-03-31 43.228.130.188

энэ нөхөр уг нь бас л хоцорч байгаа ажлыг хэлж байгаа нь зөв байна. Гэхдээ үнэхээр Элбэгдоржийн уяаны хүн тул дүр нь таалагдахгүй байна аа

Avatar

Зочин 2020-03-31 103.57.94.154

Энэ нэг нохой хэн бэ? Хаанаас бас нэг нохой гараад ирэв ээ? Нохойнууд идүүрэн дээрээ зодолдох цаг болсоны шинж юм аа даа. Өөр гудамжны харагдаагүй золбин хамуутай нохой энд тэнд гүйгээд чор чор хуцаад байдаг болж…

Avatar

Зочин 2020-03-31 122.201.22.187

Чиний дэргэд үндсэн хуулийн эрх зүйч мэргэжилтэй, ямарч хүнд ачааг даах чадвартай Монголын шилдэг сэхээтэн байна. Чи бол өмхий амаараа х****л урсгахаас өөр ид шидгүй хоолны сав, Жонхуугийн б ө г с н ий алчуур, амиа тээгээд явах чадваргүй арчаагүй ОРК, МОЯА л харагдаад байна даа.

Avatar

k 2020-03-31 66.181.179.156

mongold bii bolgoson huuliin zavhral,arduud businesuudiig helmegduulelt geed Elbegdorjiin uyanii nohoduud udahgui hutsahgui bolnoo,ta nariin zam haagdaj bga,Elbegiin joohon boojgoinii usnuud min

Avatar

Zochin 2020-03-31 202.126.88.60

Za muu hulsnii haltar bicheech mini! Chamshig teneg atsnuud ugaasa ene comment n dund buur il tod haragddiishdee. Hediig avsan heldee? Esvel chi uuruu umuu hahahahaha

Avatar

зочин 2020-03-31 202.21.100.210

Энэ хүнтэй маргаад сууж байх цаг зав байх уу

Avatar

Zochin 2020-03-31 122.201.23.158

Сонгууль дөхсний шинж. Өөрийгөө анхаарлын төвд оруулах л арга байнадаа.

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.131.245.243

Хуцдаг нохой. Тарвагдоржийн уяаны нохой. Одоо ч гэсэн тзр нөхрийн даалгараар сүүлийн үед их юм чалчдаг болоод байгаа, новшдоо..

Avatar