ҮАБЗ хийн хоолойн асуудлаар хуралдав | News.MN

ҮАБЗ хийн хоолойн асуудлаар хуралдав

ҮАБЗ хийн хоолойн асуудлаар хуралдав

ҮАБЗ хийн хоолойн асуудлаар хуралдав

Монгол Улсын Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөл өнөөдөр /2020.03.31/ хуралдаж, Оросын Холбооны улсаас Бүгд Найрамдах Хятад Ард улс руу Монгол Улсын нутаг дэвсгэрээр дамжуулан байгалийн хийн хоолой барих төслийн хамтын ажиллагааг бодлого, зохион байгуулалтаар хангаж ажиллах зорилго бүхий Ажлын хэсгийг Монгол Улсын Шадар сайд Ө.Энхтүвшингээр ахлуулан Үндэсний Аюулгүй байдлын зөвлөлийн дэргэд байгуулахаар шийдвэрлэв.

Тус Ажлын хэсгийн бүрэлдэхүүнд Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөлийн Нарийн бичгийн дарга А.Гансүх, Гадаад харилцааны сайд Д.Цогтбаатар, Сангийн сайд Ч.Хүрэлбаатар нар орсон бөгөөд Ажлын хэсгийн үйл ажиллагааг шуурхай зохион байгуулж ажиллахыг Ажлын хэсгийн даргад даалгажээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

13 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2020-03-31 192.82.77.103

"Байгалийн хийн хоолойн асуудлаар ҮАБЗ хуралдав " гэх мэтээр найруулгаа засаач дээ

Avatar

zochin 2020-03-31 59.153.113.222

gadaadad covidoos bolood mash ih ersdeld baigaa irgedee tsaashid herheh talaar ehelj huraldaad todorhoi chiglel uguud ajliin heseg baiguulaad shuurhai ajillasan bol mash ih talarhah bailaa, eh orondoo ireh huseltei 5600 irgen eh ornoo, ta gurviig goridlogo teeseer huleej baina shuu, harin ene sedviin daraa hiin hooloin talaar gevel buur ok baiv. 13 dugaar zuund alsad hayagdsan mongolchuudaa avchirch chadaagui aldaag 21-r zuund davtahgui geed zorig gargaad zutgesen bol ardiin baatar boloh baiv

Avatar

Зочин 2020-03-31 192.82.69.93

Хийн хоолой эдийн засгийн хувьд Монголд ашигтай байж болох ч үндэсний аюулгүй байдал, тусгаар тогтнолын хувьд Их гүрний хараат болох аюулыг байнга бодож болгоомжилж байх ёстой шүү, монголын төр засаг!!!!!!

Avatar

Хоосон хошгируулалт 2020-03-31 139.5.216.61

Оросууд 1990 оноос хойш Монголчуудыг “хийн хоолой Монгол руу тавина” гэж бүхэл бүтэн 30 жил хуурч байна. Энэхүү хууралтыг дандаа сонгуулийн жилд идэвхтэй, санаатай цацдаг. Орос хэзээ ч үнэгүй зүйл Монголд санал болгохгүй. Би өөрөө багаасаа Оросын цэцэрлэгээр хүмүүжсэн хүн. Өнөөдрийн Орос орон, Орос хүн соц үеийн Зөвлөлтийн сайхан сэтгэлт хүн биш гэдгийг ойлго. Ганцхан зүйлийг хэлье. Оросын бүх эх сурвалжаас, мөн хамгийн гол эх сурвалж болох Оросын Кремлийн эх сурвалжийг шалгахад МОНГОЛООР ТАВИХ

Avatar

Зочин 2020-03-31 122.201.22.187

Хорчин, хоосон толгойтой, худалч, хулгайч гээд Х үсгийн цуглуулгуудыг толгой дээрээ залчихаад магтаад суугаад байдаг бид ч үхэр нэрэндээ таарсан ард түмэн юм даа.

Avatar

Зочин 2020-03-31 64.119.21.203

Гансүхийг оруулж яахнав ээ. ЗГ өөрөө л ажлаа хий л дээ. Бас л нэг эрх мэдэлд хошуу дүрэх гээд.

Avatar

зочин 2020-03-31 66.181.161.8

Нөгөө л хэдэн шаар !! .Зарим нэг этгээд нь ГАЗПРОМ гээд асар баян компаны суурин төлөөлөгч болчих санаатай л үхэн хатан гүйгээд байгаа юм . Монголчууд маш болгоомтой няхуур л байх хэрэгтэй шүү . ИХ МӨНГӨ оройд нь хүрэшгүй жаргал , ёроолд нь хүрэшгүй зовлон дагуулна шүү ! .

Avatar

Зочин 2020-03-31 103.26.193.62

киноноос цааш сэтгэж чадахгүй байж амаа тат.

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.126.89.226

Шоу интэртайнментаа маш хурдан шуурхай хийх юм аа.Нөгөө олон хэргүүд ЖДҮ Ундармаа төмөр зам бүгд жонхуу болсон.

Avatar

ddd 2020-03-31 202.55.188.81

мянгуужингийн үлгэр. өчнөөн жил болно.

Avatar

Зочин 2020-03-31 182.160.33.141

Та нар Байгал сүйтгэхгүй шүү ! оросууд өөр улсын Байгалын *л болох их сүйтгэхийг л хүсдэг мангадууд шүү дээ

Avatar

Mongol yalna 2020-03-31 202.170.80.25

Худлаа шоу шүү…. сонгуулийн чихэр !

Avatar

Зочин 2020-03-31 66.181.178.160

Дан авилгачид орлоо доо.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж