Ч.Өнөрбаяр: Ерөнхий сайд та "гэрийн даалгавар"-аа хийнэ үү? | News.MN

Ч.Өнөрбаяр: Ерөнхий сайд та "гэрийн даалгавар"-аа хийнэ үү?

Ч.Өнөрбаяр: Ерөнхий сайд та "гэрийн даалгавар"-аа хийнэ үү?

Ч.Өнөрбаяр: Ерөнхий сайд та "гэрийн даалгавар"-аа хийнэ үү?

Хуульч Ч.Өнөрбаяр өнөөдөр /2020.03.31/  Засгийн газраас хэрэгжүүлж буй эдийн засгийн талаар авах арга хэмжээний талаар байр сууриа илэрхийллээ. Хэдхэн хоногийн өмнө Монгол Улсын Ерөнхий сайд мэдэгдэл хийх үеэрээ Засгийн газар огцрохгүй гэдэг байр суурийг илэрхийлсэн. Тиймээс хуульчийн хувьд байр сууриа илэрхийлэв. Түүний хувьд өмнө нь шинэ Үндсэн хууль хэрэгжихтэй холбоотойгоор Засгийн газар огцорно гэх байр суурийг илэрхийлж байсан юм.

ХУУЛЬЧ Ч.ӨНӨРБАЯР:

-Монгол төрд Үндсэн хуулийг дээдлэх зарчим, ардчилсан Үндсэн хууль цаашид хэрэгжих үү гэдэг талаар ярих гэсэн юм. Монгол Улсын Ерөнхий сайд Засгийн газар огцрох эсэх асуудал дагавар хуулиар зохицуулагдана гэсэн тайлбар өгсөн.

Нэгд, Засгийн газрын дөрвөөс доошгүй сайд нь давхар дээлтэй байх, Ерөнхий сайд Засгийн газраа бүрдүүлнэ гэсэн заалт дагавар хууль дээр биш Үндсэн хуульд энэ оны тавдугаар сарын 25-аас хэрэгжихээр заасан. УИХ-аас холбогдох хуулиуд орж ирвэл дагаж мөрдөнө гэж Ерөнхий сайд хэлсэн. Үндсэн хуульд нэмэлт, өөрчлөлт оруулах төслийг дагаж мөрдөх тогтоолыг УИХ-аас баталж, Ерөнхий сайдад Үндсэн хуульд оруулсан нэмэлт, өөрчлөлтөд нийцүүлэн холбогдох хууль тогтоомжийн төслийг боловсруулж, УИХ-д өргөн мэдүүлэх ажлыг Ерөнхий сайд хариуцна гэж тогтоолд тусгасан. Тиймээс энэ бол Ерөнхий сайд танд өгсөн гэрийн даалгавар.

Хоёрт, Үндсэн хуульд бусад хуулиуд нийцдэг байтал Үндсэн хуульд тусгасан хуулиудыг дагаж мөрдөх хуулиар зохицуулж болно гэж УИХ-ын гишүүн С.Бямбацогт мөн хэлсэн. Үндсэн хууль дээр тавдугаар сарын 25-аас хэрэгжинэ гээд цагаан дээр хараар бичсэн байхад яагаад гуйвуулах гээд байгаа юм бэ. УИХ, Засгийн газар, Ерөнхийлөгч бол Үндсэн хуулийн байгууллага. Бусад хуулиар зохицуулагддаг яам, агентлаг биш. Үндсэн хуульд УИХ, Засгийн газар, Ерөнхийлөгчийг хэрхэн сонгож, томилох вэ гэдгийг заасан байгаа.

Гуравт, УИХ-ын дарга Г.Занданшатар та Үндсэн хуулийн нэмэлт, өөрчлөлтийг үг, үсэг, заалт бүрээр нь хэрэгжүүлэх үүрэг нь танд бий. Тиймээс өөрөө тайлбараа хийж, яриасай гэж хүсч байна. Мөн Үндсэн хууль хэрэгжих өдрийг зурхай харж хэрэгжүүлэх биш Засгийн газар хайчинд оруулахгүй байхаар зохицуулах ёстой байсан. Тиймээс Ерөнхий сайдад санал хэлмээр байна. Үндсэн хуулийг хэрэгжүүлж, хуульд өөрчлөлт оруулах боломж байна. Засгийн газрын бүтцээ байгуулж, бүрэлдэхүүнээ давхар дээлийг нь тайлах боломж байна.

Үндсэн хуулийн дээгүүр төр алхах юм бол буруу жишиг тогтоно. Б.Чимид багшийн хэлсэнчлэн УИХ Үндсэн хуулийн биелэлтийг өдөр бүр сахиулах үүрэгтэй. Яагаад УИХ ажлаа хийхгүй байна вэ. Албан тушаалаас хэн ч төрдөггүй, албан тушаал бүр цаг хугацаатай байдаг. Нэг удаа сонгуулиа мартаад ирээдүйгээ бодож, Үндсэн хуулиа уншиж хэрэгжүүлнэ үү.

Мөн тэрбээр “Хэрэв би худлаа яриад, гүтгэж байгаа бол УИХ-ын дарга Г.Занданшатар та надтай нээлттэй мэтгэлцээч” гэсэн уриалгыг гаргаж байна гэдгээ энэ үеэр тодотгосон юм.

Ш.ЧИМЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
29
ТэнэглэлТэнэглэл
13
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

72 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ИРГЭН 2020-03-31 183.81.171.2

МАНЫ ШЭЭСНҮҮД ҮНЭН ҮГЭНД ХОРСОЖ ҮХЭХНЭЭ ХАХА ХУУЛЬ МЭТЭХГҮЙ БАЙЖ ШҮЛСЭЭ ҮСЧҮҮЛЭЭД ЯАХНАВ ДЭЭ МАНЫ ШЭЭСНҮҮДЭЭ ТЭГВЭЛ ХУУЛЬ ЯАХ ГЖ БАТАЛДАГ ЮМ ӨӨРСДӨӨ .. МАНЫ ӨӨРЧИЛӨН БАТАЛСАН ХУУЛЬ НЬ ИЙМ ЗҮЙЛ ЗААЛТТАЙ ШҮҮ ДЭЭ ЭРГҮҮ ТЭНЭГҮҮДЭЭ ЗАЙЛЦГАА

Avatar

Зочин 2020-03-31 183.81.171.2

МАНЫ ШЭЭСНҮҮД ҮНЭН ҮГЭНД ХОРСОЖ ҮХЭХНЭЭ ХАХА ХУУЛЬ МЭТЭХГҮЙ БАЙЖ ШҮЛСЭЭ ҮСЧҮҮЛЭЭД ЯАХНАВ ДЭЭ МАНЫ ШЭЭСНҮҮДЭЭ ТЭГВЭЛ ХУУЛЬ ЯАХ ГЖ БАТАЛДАГ ЮМ ӨӨРСДӨӨ .. МАНЫ ӨӨРЧИЛӨН БАТАЛСАН ХУУЛЬ НЬ ИЙМ ЗҮЙЛ ЗААЛТТАЙ ШҮҮ ДЭЭ ЭРГҮҮ ТЭНЭГҮҮДЭЭ ЗАЙЛЦГАА

Avatar

Иргэн 2020-03-31 202.9.47.16

Энэ нөхөрийг баривчлаагүйюм уу? Элбэгдоржтой бүх юм хийсэн нөхөр дөө? Голлож хийсэн ч байж магадгүй….Одоо энхийн тагтаа болох гээд нилээд айчихсан яваа юм бишүү?? Шалгах ёстой хүмүүсийн нэг гэж хардаж байгаа шүү???

Avatar

bold 2020-03-31 202.55.191.138

Khutsaad bailgui amaa tatna uu!!! Cham shig khuuliig guuli bolgodog khun bas Mongoloos mini yavna uu!!!

Avatar

USA 2020-03-31 107.77.241.60

Ene nuhuriin tsarai ih l beguiling sanagdaad baih yum

Avatar

Зочин 2020-03-31 107.77.241.60

Элбэг гол өрсөлдөгчөө шорон луу илгээхэд ёстой баатарлаг гавъяа байгуулсан залуу даа

Avatar

Зочин 2020-03-31 107.77.241.60

Энэ ер нь яаж Ч мэдэх дээрэмчин болох ирээдүйтээ хүү байна даа за амжилт

Avatar

elbeghuu yund dongodnom be 2020-03-31 64.119.25.124

Chi bolioo zavaan um elbegiin gar hul. Eniig uugshuulj bolohgvi shvv

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.9.40.181

Элбэгдорж та хоёр хуулийг завхруулж гэмгүй нябо Мөнгөнтуяаг яаж шоронд хийж байлаа даа.арп түмэн та нарыг мэднээ.мартаагүй байна.

Avatar

зочин 2020-03-31 202.9.46.132

сайтар шалгаад АТГ огье .Тенд дуугай хэвтэж байг.

Avatar

зочин 2020-03-31 202.9.46.132

Энхбаяр даргыг баривчлах уйл ажиллагааг гардан удирдсан гар даа.жалжганасан хогийн амьтан.

Avatar

Хахах 2020-03-31 202.9.46.255

Харваас хөгийн царайтай гар байна. Далуи амаараа шантаажилдаг байх өө

Avatar

Зочин 2020-03-31 139.5.216.73

Далий амтай сдаа

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.21.108.52

Ene odoo hen be. Hund ajil zaagaad. Ebegin tsunkh barigch bsan nuhur munu?

Avatar

Зочин 2020-03-31 66.181.161.28

Ээбийгийн ацны үс чинь юу солиороод бнаа хаха

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.55.191.40

ХУЦОО, ХҮҮК САЙД УГААСАА ДАХИАД СОНГОГДОНО. ӨНГӨРСӨН 30 ЖИЛ МОНГОЛЫН ТӨРД ТҮҮН ШИГ ЛИДЕР ГАРЧ ИРЭЭГҮЙ…!!! ЭНЭ УЛСЫН ОЙРЫН ИРЭЭДҮЙ ХӨГЖИЛ ҮҮ УХРАЛТ УУ ГЭДГИЙГ ЭНЭ ЗАСАГ ҮРГЭЛЖЛЭХ ҮҮ ҮГҮЙ ЮУ ГЭДГЭЭС ХАМААРНА. ХАЛТАЙСАН БАНДИ МИНЬ ЧИМЭЭГҮЙ Л БАЙ!!!

Avatar

Зочин 2020-03-31 64.119.17.172

Ингэж олон түиэнд хараалгуулж юу хийнээ?? Тэр элбэгбалайтайгаа хамт хулгайлсан мөнгөө идээд чимээгүй сууж байхгүй!! Эсвэл элбэгтэйгээ хамт явах хүн чинь би шүү гэнд зарлаад байгаа юм уу?? Ямарч байсан үеэ өнгөрөөсөн улс төрийн амьд үхдэл болсоон,чи!! Хайран залуу нас!

Avatar

Зочин 2020-03-31 203.91.115.49

Ene muu sugnii us zailaa

Avatar

Зочин 2020-03-31 64.119.25.88

Энэ тарвагыг мэдэхнүй юм бна нэг өдөр ажил хтйж нэг өдөр ч өлсөж үзээгүй . Бас нэг цүнх баригч шалдан гуя.хуульч гэчихжээ яг штээ.суганы үсны ажлаа л хийдэн байсан байхөө Инээд хүрчихлээ

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.9.46.22

АНУ иргэн Жастин капла гэдэг нөхрийг үндсэн хууль зөрчиж байхад дуугарах яасын, элбэгдорж гэдэг хүнийг эрдэнэтийг үндсэн хууль зөрчиж байхад дуугарах яасын, 30 тэрбумын Хөтөл цeмeнтийн үйлдвэрийг 1.3 тэрбумаар хувьчилж байхад дуугарах яасын ингэж олны танил болохгүй.хүний хүүхдүүтэй адилхан хүрз шороо шидэж үзчихээд ийм юм ярьж явах зүйтэй байхаа.

Avatar

иргэн 2020-03-31 43.242.243.170

aцны үс минь куц ваа.

Avatar

zochin 2020-03-31 139.5.217.223

Өө бас нэг хэт жижиг антивирус гараад ирж бага дээр нь дарж ав

Avatar

Amar 2020-03-31 182.160.33.252

За.Хөөрхий. Өөрийгөө хууль ч гээд бодчихсон энэ нөхөр У.Хүрэлсүхийн ЗГ-ыг "унагаж" Ц.Элбэгновшоо шүүхээс сугалах санаатай.Хол очиж жон жон гэж "хуцвал" таарна.Иргэдийг өөрсөд шигээ тэнэг гэж бодохоо хэзээ болих золигнууд вэ.

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.9.47.9

элбэгдоржийн гэрийн даалгаврыг хийлгэж байгаагүй

Avatar

Irgen 2020-03-31 66.181.161.96

Yagaad aimaar surtei yariad bgan? Uls turjij bga tsarai uy?

Avatar

Зочин 2020-03-31 176.63.23.107

Энэ хувийн сургууль төгссөн чадвар муутай амьтан Элбэгээгийн суганд их гүйсэн дээ зайлуул

Avatar

Лодой 2020-03-31 202.9.46.96

Ene nohor odoo uy ve huzuugui novshtoi niilj mongoluig dampyyrylsan bagii odoo uy tsor tsor hiigeed bga um be

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.21.108.253

Huuked odoo ontsgoi komiss, tsagdaa, hamgiin gol ni emch naraar show hiij onoo tsugluulahaas uur tolgoid ni orson yum alga. Turiin barag buh yamd, gazaruud ajilgui suutsgaaj bna. Tednii gol ajil FB d chalchih bolchloo. Ediin zasag suirehed gants huruu l uldlee. Nuguu saihan gar haaya neg live hiine.

Avatar

Зочин 2020-03-31 150.129.143.37

Ene zaluug haraahaasaa umnu huulia sain oilgotsgoo mongolcghuudaa tom darga bolohoor undsen huulia zurchuud yaadagch ugui jiriin irged bolohoor juram zurchuud shorond suugaad baij bolohgui hench baisan bid huuliin umnu tegsh deedchuud huulia zurchuud baival doodchuud yaah bolj bn huuli zurchigduj baigaa bol hench helj sanuulj bh estoi shuu ene bol irgen hunii uureg uund tagjgar, undur, targan, turanhai hamaagui

Avatar

АРАЙ Ч ДЭЭ 2020-03-31 119.40.98.210

НЭГ ХҮРЗ ШОРОО ЗӨӨЖ, НЭГ УДАА ЖАГСААЛД ЗОГСОЖ ҮЗЭЭГҮЙ БАЙЖ БҮХНИЙГ МЭДЭГЧ БОЛОХ БОЛ МАШ АМАРХАН, ХҮНЭЭС ЮМ АСУУХ ГЭДЭГ БОЛ ӨӨРӨӨ ТЭР ХҮНЭЭСЭЭ, ИНСТИТУТААСАА ТОМ БАЙХЫГ ХЭЛДЭГ ЮМ ДАА,
ИХ МЭДЭГЧИЙН АЖИЛ БОЛ ОДОО ЦАГТ ЭНЭ МОНГОЛ УЛСАД ХЭРЭГГҮЙ, АРАЙ Ч ДЭЭ Л БАЙНА, ЖИРИЙН ОЛОН БОЛ УЛС ОРНОО СОНГОН БАЙГУУЛАХ НЬ ЛАВ, ӨӨРТХАМААРАЛГҮЙ ЮМАА ЯРИХ БОЛ БҮХ ДЭМИЙГ МЭДДЭГГҮЙ Л ЮМ БАЙХ ДОО, АРАЙ Ч ДЭЭ,,,

Avatar

хувалз 2020-03-31 192.82.75.192

Сонгуулийн чимээнээр түрийний бөөснүүд дээшээ ганц нэг өгсөх санаатай.

Avatar

Зочин 2020-03-31 122.201.23.84

Элбэгдоржийн гар хөл, АТГ-д байсан бууны нохой залуу даа, үе дамжсан МАНАН хонгилын хүүхэд

Avatar

Зочин 2020-03-31 66.181.161.102

Энэ жайжиг нөхөр элбэгээгийн даалгавараар дарвалзаж, өө хайгаад үхэх нь ээ. Чи барахгүй ээ. Санаа байвч сачий чинь хүрэхгүй. Битгий горьд жулдрай минь.

Avatar

Зочин 2020-03-31 93.26.122.49

Цагийн нөхцөл байдал хүнд байгаа үед шийдвэрлэх амин чухал асуудал байхад засгийн газар тогтвортой ажиллах шаардлагатай байна .Үндсэн хуульд нийцүүлэх зайлшгүй шаардлагатай бол давхар дээлтэй гэгдэх 5-6 сайдыг солиод болно шүүдээ.
Энэ эрхэм хуульч минь хуулийн байгууллагад шүүмжлэгдээд байгаа завхарал , доголпдолыг арилгах асуудлыг хийгээчээ,

Avatar

Зочин 2020-03-31 192.82.78.144

Энэ бас нэг вирус гараад иржээ. Юм бүрд цэцэрхэж байх болж. Ажаад байхад өөрөөс нь бусад нь тэнэг юм байна. УИХ, Ерөнхийлөгч, Ерөнхий сайд нь байж байгаа, асуудлыг бүгд мэдэж байгаа

Avatar

Зочин 2020-03-31 64.119.19.226

Энэ чинь нөгөө Н. Энхбаярын бөөрийг авалцсан хүн мөн байхеаа?

Avatar

Зочин 2020-03-31 192.82.68.12

Suganii us

Avatar

hhhh 2020-03-31 103.229.176.130

elbegeegiin boovniii us mongold dutchhv, zailll tsaashaaa

Avatar

иргэн 2020-03-31 202.179.27.83

ерөнхийлөгч ч гэж ерөнхийлөгч
их хурал ч гэж их хурал
засгийн газар ч гэж засгийн газар…

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.21.127.206

Үндсэн хуулинд нийцэж түүнээс салбарлан бусад хууль гардаг атал яагаад "Үндсэн хууль бусад хуульд нийцдэг байтал Үндсэн хуульд тусгасан хуулиудыг дагаж мөрдөх хуулиар зохицуулж болно гэж УИХ-ын гишүүн С.Бямбацогт мөн хэлсэн." ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Avatar

Zochin 2020-03-31 202.21.105.186

Ene neg uuriiguu khuulich geed bodchikhson yum ikh khoshgirokh yum aa.

Avatar

Зочин 2020-03-31 66.181.189.101

монголын төр зөвхөн хүрэлсүхийн зг р дуусахгүй учир үндсэн хуулиа биелүүлээд зг огцорч хуульд нийцүүлж шинэ зг бүрдүүлэх хэрэгтэй. хүрэлсүх дахиад ерөнхий сайд болдгоороо л болно биз дээ. үндсэн хуулиа дээдлэх хэрэгтэй. тэр бямбацогт гэж хөдөөний нөхөр балай балай юм яриад байна лээ үндсэн хууль тоглоом уу.өнөрбаярын зөв. ард түмнээ хүндлдэггүй юм гэхэд үндсэн хуулиа хүндлээрэй пүлтүүшээ. чамайг ждү шаахад юм яриагүй өөрийгөө тагнахад юм яриагүй харин үндсэн хууль руу нулимахыг чинь зөвшөөрөхгүй

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.9.46.6

Энэ хэнийхний хүүхэд үү?

Avatar

9 2020-03-31 43.228.131.196

хүзүүгүй хүн дуугарч байна

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.179.26.54

Хуцдаг нохой. Тарвагдоржийн уяаны нохой. Одоо ч гэсэн тзр нөхрийн даалгараар сүүлийн үед их юм чалчдаг болоод байгаа, новшдоо..

Avatar

зочин 2020-03-31 182.160.32.117

ӨНӨРБАЯРАА ЧИ ЗҮГЭЭР Л ХУЦАЛГҮЙ БАЙ

Avatar

Зочин 2020-03-31 66.181.183.82

эрдмиин зэрэг нь одоо уед худалдаад авдаг цагт та бол шалгуур хангасан эрдэмтэн гэхэд хэцуу онгорсон хугацаанд том албан тушаалтаи баиж хуулииг захруулж олон ажил 49 зэргиин ажилагаанд оролцож томилогоонд нилээн нолоолж баисан баилгуи одоо том дугар ч баиж ондроос унвал дахиж сэхэхэд хэцуу шуу эрхэм хуульч гэж оориигоо тооцогч минь

Avatar

Зочин 2020-03-31 49.0.144.6

цүнхээ л бариад байж бай л даа тэгвэл

Avatar

Зочин 2020-03-31 66.181.161.29

Хожим өөх ч биш булчирхай ч биш төр засагтай болох вий дээ!

Avatar

Зочин 2020-03-31 122.201.31.65

Энэ одоо хэн бэ? гэж асуужээ. Өрөвдөлтэй хурган хуульч шүү дээ. Чимэд багшийн нэр бариад юм яриад байх чинь, ёстой хэн бэ? Ичмээр дамшиг байна даа. Элбэгдоржийн цүнх баригчийн нэг л дээ

Avatar

Зочин 2020-03-31 103.212.116.86

Энэ шалдан банди хуульзүйн наад захгүй мэдлэггүй юм. Үгсэн хатсны чинь доктор, дэд профессор. Ц.Элбэгдоржийн цүнх зөөгч

Avatar

Эрдэм 2020-03-31 103.212.116.86

Мангар пацаан бүлт бүлт үсрээд л. Ёстой л унгас алдах юм даа. Ерөнхийлөгчийн бүрэн эрхийн хугацааг 6 жил болгосон. 5-р сарын 24-нөөс Х.Баттулга бас Үндсэн хуулийн чадамжгүй АЮУЛ нүүрлэх үү. Унгас алд

Avatar

Зочин 2020-03-31 182.160.33.23

Энэ МАН-ынхан юу ч гэж худлаа ярьж мэднэ шүү. Ирэх сонгуулиар л МАН-ыг сонгохгүй байх хэрэгтэй. ИРГЭДЭЭ

Avatar

зочин 2020-03-31 202.21.108.227

Элбэгдоржийн бөгсний өт гээгдсэн байна бөгсөө өмгөөлж байгаа өтнүүд

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.131.245.243

Монгол Улсын Ерөнхий сайдад хийх ажлыг нь зааж зааварлаад, зандраад байдаг чи одоо хэн бэ? Юу вэ? Хэдэн он бэ? Хонгилын муу хар зандалчин, яргачин чи тэр оргон зайлсан пастор тарвагадоржоосоо гэрийн даалгавар нэх, за юу!

Avatar

Бигэр 2020-03-31 202.9.46.207

Хууль хэрэгжих ёстойг хэлж байна. Хулгайч нар хууль зөрчдөг. Илүү юм алга.

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.131.245.243

Хонгилын зандалчин, яргачин баньд хууль хэрэгжих ёстой гэж xyцдaг болоо юу?

Avatar

Баата 2020-03-31 202.126.89.103

Хүрэлсүх яаж ч сүржигнээд Үндсэн хуулинд захирагдах ёстой.Бушуухан Сарангэрэл, Нямдорж, Энхтүвшин нарыг хөөж явуул

Avatar

Иргэн 2020-03-31 103.212.118.78

Занданшатартай мэтгэлцээд яах вэ? Цаадах чинь Мартаншатар болсон ч бусад нь санаж байгаа байх.

Avatar

ҮХЦ 2020-03-31 202.21.117.194

УИХ-ын дарга Үндсэн хуулийн нэмэлт, өөрчлөлтийг өөрөө тайлбарах субъект мөн үү.

Avatar

zochin 2020-03-31 66.181.178.109

ene neg buuny nokhoi muruuruu khuwiin amidralaa bodood zaylaach , tur chamaar dutakhguy shuu dee

Avatar

Зочин 2020-03-31 103.212.119.16

h*** muu p***a uheech ter Elvegdorjtoigoo

Avatar

зочин 2020-03-31 66.181.189.116

Ундсэн хууиас дээгуур МАН гэж байх есгуй, тэртэй тэргуй сонгуулиар арчигдах нам нэг одор ч гэсэн амь аргацааж байх шив дээ,

Avatar

Irgen 2020-03-31 202.126.88.60

Hahha hutsdag. Tegeed ali nam yalhiin? AN iig dahij gargaj irj dollariin hanshiig 10000 benzinii une 20000 bolgohgeyu?

Avatar

бат 2020-03-31 192.82.72.138

элбэгдоржийн бууны нохой хуцаж эхэллээ. ха ха ха

Avatar

зочин 2020-03-31 203.98.76.21

Үндсэн хуулиас үндсэн хуулийн өөрчлөх, дагаж мөрдөх журмын тухай хууль нь том юм байна. Энийг л өөрчлөөд үндсэн хуулийн үйлчлэлийг хойшлуулаад байж болох юм байна.

Avatar

HO HO 2020-03-31 66.181.161.117

Amidral prakticgyi hyn shu de. Yadaj bhad duu hooloin gonginoson jonginoson yum. Chi zygeer l zailal da yie yie garch irj gonginood…

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.126.89.131

Энэ нэг цэцэрхсэн балай юм байнга өө харж гоншигонож явах юм. Далд санаа нь олонд танигдаж оноо авч их хуралд нэр дэвшчих бодолтой. Тийм эх орондоо хайртай ард түмний тусын тулд юу ч хийхээс буцахгүй байгаа юм бол ингэж хууль дүрэм тайлбарлаж цэцэрхэх хэрэг юу бна. Харин ч ерөнхий сайдын цаг үеийн бодит байдалд нийцүүлэн явуулж байгаа арга хэмжээнүүдийг дэмжих юм биш үү. Анхнаасаа Монгол Улс маш зөв арга хэмжээ авч явуулж бгаан үр дүн энэ өвчний үед маш тодорхой харагдаж бна.

Avatar

Zochin 2020-03-31 192.82.72.16

Unekheer ekh ormoo gej bodoj baigaa iim ued yls turiig togtvorgui baidald oruulakh zuil b** yari Unuruu guai

Avatar

Бат 2020-03-31 103.212.119.152

Энүүгээр хэн ч заалгахгүй ээ.

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.70.37.34

Хүзүүгүй ахыгаа авчираад олон юм ярь

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.126.89.185

Энэ одоо хэн бэ?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж