"Иргэд хоолоо голж, тусгаарлагдах байранд зодолдож байна" | News.MN

"Иргэд хоолоо голж, тусгаарлагдах байранд зодолдож байна"

"Иргэд хоолоо голж, тусгаарлагдах байранд зодолдож байна"

"Иргэд хоолоо голж, тусгаарлагдах байранд зодолдож байна"

Эрүүл мэндийн яамнаас коронавирусийн цаг үеийн нөхцөл байдлын талаар ээлжит мэдээллээ хийж байна. Коронавирусийн халдвар нь агаар дуслын замаар дамжиж байгаа тул амны хаалт зүүхийг ДЭМБ-аас зөвлөж буй билээ. Мөн өтгөн мөрийн замаар халдвар тархах магадлалтай гэдгийг судалгаагаар тогтоожээ.

Монгол Улсын хувьд урин дулааны улиралд хөрсний бохирдлын үед бохирын цооног, ил задгай нүхэн жорлонг ариутгах шаардлагатайг анхаарууллаа. Иргэдэд нойлын суултуурын усаа тагийг нь хаасны дараа татахыг зөвлөв. Түүнчлэн коронавирусийн халдвараар 0-15 насны хүүхдүүд өвчлөх тохиолдол их байгааг анхаарууллаа. Өвчний шинж тэмдэг 10-15 хоногийн дараа илэрдэг байсан бол 21 хоногт илрэх тохиолдол байна гэв.

ЭМЧЭЭРЭЭ ХООЛ ЗӨӨЛГӨДӨГ УЛС МОНГОЛООС ӨӨР БАЙХГҮЙ

ЭМЯ-ны Эмнэлгийн тусламжийн газрын дарга Я.БУЯНЖАРГАЛ:

-Өнөөдрийн байдлаар 2310 иргэн тусгаарлагдаад байна. Эдгэрсэн хоёр иргэнийг тусгаарлах байранд шилжүүлэн, ажиглалтад авч байна. Эмнэлгийн тусламж үйлчилгээ хэвийн үргэлжилж байна. Эрүүл мэндийн байгууллагаас хамгаалах хувцас хэрэгслийг хэрхэн хэрэглэх талаар зөвлөмж хүргүүлэн ажиллаж байна. Эмч, эмнэлгийн мэргэжилтнүүдтэй тогтмол цахимаар харилцаж байна. Тусгаарлах байранд 43 жирэмсэн эмэгтэй, 5 хүртэлх насны 56 хүүхэд, гэмтэл авсан долоон хүн зэрэг хүмүүс байна. Эдгээр хүмүүст тусламж үзүүлж байна. Иргэд өрөө жижигхэн байна, нохойны хоол өгч байна, ХӨСҮТ-д хэвтэхгүй, Өргөө амаржих газарт хэвтмээр байна гэдэг шаардлага тавьж байна. Эмчийн өөдөөс жимсний чанамалтай талхаа шидэж, мөөгтэй хуурга идэхгүй гэж уйлж, хоорондоо зодолдож байна.

Коронавирус бол цар тахал гэдгийг ойлгох хэрэгтэй. Таван одтой зочид буудалд иргэдээ тусгаарлаж байгаа улс цөөхөн. Иргэдээ гаднын улсаас татаж байгаа улс цөөхөн. Эмчээрээ хоол зөөлгөж байгаа иргэн Монгол Улсаас өөр улсад байхгүй. Иргэд хариуцлагатай байх ёстой. Тусламж үзүүлж байгаа эмч нар бол дэлхийд урилгаар очдог, энхийг сахиулахад Монгол Улсыг ахалж байсан ахмад хурандаа нар юм. Иргэд авираа тат. Хэн нэгнийг уурлаж, уйлахаар тусгаарлах байрны хугацааг богиносгодоггүй юм. Тусгаарлагдаж байгаа бол үүргээ биелүүл. Хэрэв та шийдвэрээ гаргаж онгоцоор ирж байгаа бол үүргээ биелүүл.

ТУСГААРЛАГДСАН ДОЛООН ИРГЭНЭЭС КОРОНАВИРУС ИЛРЭЭГҮЙ

Халдварт өвчин судлалын үндэсний төвийн захирал Д.НЯМХҮҮ:

 

-Гуравдугаар сарын 30-нд тусгаарлагдсан долоон хүнээс коронавирус илрээгүй. Уушгины хатгалгаагаар өвдсөн 12 хүнээс коронавирус илрээгүй. ХӨСҮТ-д 218 хүн тандалт эмчилгээнд хамрагдаж байна. Халдвар авсан иргэдэд урам өгсөн захидал илгээж буй олон хүн байна. Эмчлэгдэж буй халдвар авсан хүмүүсээ бидний нэг, эх орондоо ирэх ёстой гэж сайхан сэтгэлээр сэтгэлийн дэм өгч байна. Сэтгэлийн дэм бол эмчилгээний 50 хувь нь юм. Тиймээс бие биенээ муулахгүй байхыг хүсч байна.

ЭМЯ-ны Тандалт, шуурхай удирдлагын хэлтсийн дарга Д.НАРАНГЭРЭЛ

-Дэлхий дахинд амны хаалтаа зүүх, зайтай харьцах, хэсэгчилсэн хөл хорио тогтоох, хичээл сургалтын үйл ажиллагааг зайнаас явуулах нь халдвараас сэргийлэх чухал арга болоод байна. Олон улсад эмч нарын хүрэлцээ муу байна. Дэлхий нийтээр маш олон эрүүл мэндийн ажилчид өөрсдийн санал хүсэлтээр дайчлагдан ажиллаж байна. Эрүүл мэндийн байгууллага эмч ажилчид сэтгэлээрээ ажиллаж байгаа шүү. Иргэддээ хандаж хэлэхэд эрүүл мэндийн байгууллагаас өгч буй зөвлөмжийг дагаж мөрдөхийг уриалъя.

ТУСГААРЛАГДАХ БАЙРАНД ЗӨРЧИЛ ГАРГАСАН ИРГЭДИЙН ОВОГ НЭРИЙГ ЗАРЛАХГҮЙ

ЭМЯ-ны албаны мэргэжилтнүүд сэтгүүлчдийн асуултад хариуллаа.

Тусгай үүргийн онгоцоор ирсэн цэргийн алба хаагчдын шинжилгээний хариу хэзээ гарах вэ?

– Катараас үүргийн онгоцоор 42 цэргийн алба хаагчид ирж байна. Тэднийг тусгаарлаж, нарийвчилсан шинжилгээ авна. Шинжилгээний хариу маргааш гарна.

Тусгаарлагдах байранд зөрчил гаргаж буй хүмүүст хариуцлага тооцох тухай яригдаж байгаа. Зөрчил гаргасан иргэдийн овог нэрийг зарлах хэрэгтэй гэдэг асуудал яригдаж байна?

-Тусгаарлагдаж буй иргэдийн ихэнх нь зөвлөмжийг сайн дагаж мөрдөж байна. Зарим элдэв зан гаргасан хүмүүсийн тухайд хүний эрхийг хүндэтгээд овог нэрийг нь зарлахгүй.

Хэрэглэсэн амны хаалтыг дахин боловсруулж үйлдвэрлэх тухай яригдаж байна. Даавуун амны хаалт зүүх нь халдвараас сэргийлж чадах уу?

-Нэг удаагийн амны хаалтыг хоёр цаг тутамд сольж, гялгар уутанд хийж хаях хэрэгтэй. ДЭМБ болон бусад байгууллагууд нэг удаагийн амны хаалт зүүхийг уриалж байгаа ч маскны хомсдолд орж байгаа үед маск зүүж хэрэглэхийг зөвлөж байна. АНУ-ын хувьд N95 шүүлтүүртэй маскны хомсдол эмнэлгийн ажилчдад үүссэн. Харин маскыг дахин боловсруулж үйлдвэрлэх технологи хэрэглээнд нэвтрээгүй байна.

ЭМЯ: Коронавирусийн халдварын талаарх цаг үеийн мэдээллийг хүргэж байна.

Posted by News.mn on Monday, March 30, 2020

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
48
ТэнэглэлТэнэглэл
9
ЗөвЗөв
8
ХахаХаха
8
БурууБуруу
3
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

216 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2020-03-31 66.181.161.46

Uuliin mod urttai boginotoi.tusgaarlaltand bgaa bygd ingeegyi.hariltsaanaas hariltsaa yysdeg.tegeheer zyv zygeer baij bgaad talh shidej hooloo goloogyi bh.shaardlagatai bol dyrem jurmiin daguu arga hemjee avah gazar ni avah estoi bolhoos hevleliin hurlaar albanii hyn hov yarih ni niigemd ard irgediig taltsuulah yamar shaardlaga bnaa.heregtei medee medeelel avah gej l udur byr hurliig chini sonsdog.

Avatar

Байгал 2020-03-31 139.5.219.63

Эх орон чинь чамайг ухчих бий гэж хамгаалах гэж чадлаараа хичээж бхад ганцаараа бгаам шиг уйлаад бхдаа яадийн бух хун л адилхан бгаа хэн нэгэнд гацааранд нь оор хоол огуон биш юундаа маяглаад бгм одоо засгицн газар гаднаас хун пвч ирэхээ бур зогсоочээ ингэж оорсддоо гай дуудах юу бэ одоо болих хэрэгтэй дэлхий даяар ямар бна

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.179.4.22

Ттйм сүрхий цатгалан юм бол хоолоо гаднаас захиалаад ид за . Алийн болгон хүг бүрийн санаанд тааруулах билээ.

Avatar

Эмгэн 2020-03-31 103.212.117.91

Анх хурандаа, одоо эмч хүн ярилаа.Хуулиййнхан адаглаад наадаг хэрэг зөрчилдөө бүртгээч???

Avatar

Зочин 2020-03-31 103.26.193.17

хууль байдаг гэдгийгмэдрүүл. зөрчлийнгэх мэт.

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.55.191.40

ТЭНЭГТЭЭД БАЙГАА ЮМНУУДЫГ ГАНЦ ХУДАГТАД АВААЧААД ТУСГААРЛАЧИХААЧ ДЭЭ!!! ТЭНД ТААЛАГДАХГҮЙ БОЛ ИРСЭН ГАЗАРЛУУ НЬ БУЦАА!!! ИРГЭНШЛИЙГ НЬ ХҮЧИНГҮЙ БОЛГООД ХӨӨГӨӨД ЯВУУЛ!!! АЛБАТАЙ ЮМ ШИГ ТЭНҮҮЧИЛЖ, ТУСГАЙ ОНГОЦООР ЗАЛАГДЧИХААД ДАВРААД БАЙВАЛ БАЙРАНД НЬ ТАВИАЧ!!! ХҮҮК САЙД НЭГ ЮМ БОДОХ БАЙХАА… ЭХНЭЭС НЬ ТУРСАГЫГ НЬ ХУУЛААД ЭХЭЛВЭЛ БУСДАД НЬ СУРГАМЖ БОЛНО!!! ИЙМ ҮЕД ХАТУУ ҮЗЭХ ХЭРЭГТЭЙ. ИТАЛЬД БОЛЖ БУЙ ЯВДАЛ ЭНД ГАРВАЛ ЗОГСООЖ ДИЙЛЭХГҮЙ!!!!!!!

Avatar

unshigch 2020-03-31 59.153.113.222

uurlaa l biz uilaa l biz, ene medeeg hend zoriulj heniig hagaralduulah geed zarlaad baigaa um be, tusgaarlah bairand baigaa irgeded setgel zuin zuvluguu ugch baigaa u, shuuhiin shiidvergui l bolohoos horih ajillagaa shuu dee, zovlon daramt sain muu um uzsen ch baigaa uzeegui ch hun baigaa, tiim uchir humuusiig taltsuulaad gadaad dotoodoor yalgavarlah, neg negneer ni uzen yaduulah geegui l um bol zarlaad bailgui huuli durem jurmiin daguu ajlaa l hii,

Avatar

Зочин 2020-03-31 192.82.93.3

Х У Ц А А !!!

Avatar

Zochin 2020-03-31 64.119.19.253

Dawartsan gulugnvvd we butsaagaad xuuguud yawuul. Ex orondoo nermees bolj bwal vxsen deer . Mongolchuud ulam l vxer bolood baix yumaa.

Avatar

Зочин 2020-03-31 66.181.177.193

21 Honog matsag bariulchaach dee mash saihan eruuljeed garaad irne dee anujin aniagaar udirduulaad hahaha

Avatar

Зочин 2020-03-31 203.91.115.49

Ha ha.

Avatar

зочин 2020-03-31 66.181.161.8

Дом-2 ч билүү Оросын нэг балай теле шоу байдагдаа . Өрөөнд нь камер зоогоод орон даяр шууд дамжуулаач . Тасархай шоу болндоо…

Avatar

зочин 2020-03-31 103.212.118.227

Асуудал гаргасан хүмүүсийн хугацааг 3 – 7 хоногоор сунгачих, тэгээд нам шүү дээ.

Avatar

MGL 2020-03-31 122.222.101.203

Davartsan har haltar ork umbuunuud ve haha, nadad bol zusem talh, ayaga budaa, guriltai shul bsan ch durtaiya duugui idne, bitgii davar har L.ALARuudaa!!!!!…..

Avatar

Davarsan Orkuud 2020-03-31 122.222.101.203

Unen davarsan muu har erguu, gajig, dunkuu, adgiin s***r, hun sug p.izdakuud yumaa, ugsun hooliig ni ayataihan gudarchihaj chadahgui archaagui, zayagui har mungu ni ihedsen tsamaan ork mal p.izdakuud yumaa, 1 hudagt tusgaarlaad s.haa muu har p.izda nariig!!!!!…..

Avatar

хог шаарууд юмаа 2020-03-31 202.126.89.79

ОРК ДЭЭРЭЭ "ОРК КОРОНАВИРУС" ТУССАН ЮМ БАЙНА Л ДАА.

Avatar

Зочин 2020-03-31 185.92.24.2

Чамаас шинжилгээ авбал Корона байтугай Вирус бгаа шд, чи Монгол юм чинь. Адилхан байж битгий хуцаа за!

Avatar

Зочин 2020-03-31 185.92.24.2

Авчираад арчилж чадахгуй юм бол менге авч Монгол руу аваад хэрэггуй, дугай л хаячаач! Наад Ковид 19 чинь хелдуу гадаргуу дээр 2 жил амьдрах тэсвэртэй одоо дулаархаар яахыг чинь харъя! Монголчуудаа битгий оч, хар, хулээ!!!

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.126.89.177

юун арчилгаа. гадаадад өөрсдийгөө арчилж ирсэн юмнуудыг дахиж арчлах уу.

Avatar

Зочин 2020-03-31 185.92.24.2

Та нар евелжин коронагаар евдеед 400, 500 хун ухээ биз дээ! Суржигнээд муухай залхуу хов базсан юмнууд дандаа нэгнээ дайрч бдаг.

Avatar

Зочин 2020-03-31 185.92.24.2

Иргэдээ гадаадаас татаж бгаа, тусгаарлах байранд халамжилж бгаа олон улс бгаа та нар шиг хэдхэн хунээ едер бур засаг иргэд нь нийлж тал талаас нь мэрж доромжилж бгаа улс бхгуй.

Avatar

Mhm 2020-03-31 203.91.115.48

Ene tusgaarlagdaj bga nogoo heruul zodoon gargasan nohduud iim um bicheed suuj bga bhdaa

Avatar

ККК ... 2020-03-31 202.179.25.92

УЙДДЫМ УУ ЯАДЫМ …

Avatar

зочин 2020-03-31 66.181.161.45

заримыг нь тусгаарлаад, үр хүүхдүүдийг ч гадуур салхинд гаргахгүй мөртлөө Чингэлтэй дүүргийн яг хажууд "Оч " нэртэй теннисны клуб өдөржин хүмүүсийг бөөнөөр нь тоглуулаад л мөнгө олоод олигтой нойл ч байхгүй байж байна. Гар угаах газарч байхгүй БАЙЖ л байна. Өөрийн хажуудахаа хянаж чадахгүй мэргэжлийн хяналтынхан байх юм.

Avatar

Зочин 2020-03-31 185.92.24.2

Дандаа хэдэн муу гадаад явсан нэгнээ гоочилж бдаг. Тер засаг нь ч ховлоол, нэг муу жирэмсэн хуухэн уйлаал биз угаасаа уйлдгын уурладгын! Та нар евелжин коронагаар евдеед 400, 500 хун ухээ биз дээ! Суржигнээд муухай залхуу хов базсан юмнууд дандаа нэгнээ дайрч бдаг.

Avatar

Зочин 2020-03-31 185.92.24.2

Улсаараа дээр дооргуй хов жив ярьдаг аймар шдээ та нар дээр очиж яах юм. Монголчууд очихгуй, бас менге явуулахгуй байх хэрэгтэй Монгол руу. Одоо Монголдоо бгаанууд нь бас битгий гадагшаа яв наанаа хэрэлдэж зодолдоод хегжихгуй байжээ. Дандаа хэдэн муу гадаад явсан нэгнээ гоочилж бдаг. Тер засаг нь ч ховлоол, нэг муу жирэмсэн хуухэн уйлаал биз угаасаа уйлдгын уурладгын!

Avatar

Зочин 2020-03-31 207.6.112.23

Mongold dan budduleg mangar, archaagui ajilgui umnuud ni uldsen bolohooroo ataarhaad ashgui 1 mullah yum garlaa geed amaa uraldaad muulj baigaa yum.

Avatar

Зочин 2020-03-31 66.181.161.73

Төр өөрөө оруулж ирсэн өөрсдөө учираа олдоо

Avatar

Зочин 2020-03-31 66.181.188.162

Ллрууд чинь үхчих гээд гуйж ирчихээд, нохойн үхлээр үхэхээс нь аварч чирээд авчирч байхад залбираад мөргөөд шүтэж явахын оронд алтан гартай эмч рүү талх шидлээ гэнээ. Арчаагүй хогнууд

Avatar

Зочин 2020-03-31 207.6.112.23

ta nar ch adilhan iim humuus. Bitgii sagsuurzgaa.

Avatar

хог шаарууд юмаа 2020-03-31 66.181.161.6

ОРК ДЭЭРЭЭ "ОРК КОРОНАВИРУС" ТУССАН ЮМ БАЙНА Л ДАА.

Avatar

zochin 2020-03-31 58.109.221.157

butsaagaach tanhaichuudiig

Avatar

ЗОЧИН 2020-03-31 202.179.31.24

ХООЛ ӨГӨХӨӨ БОЛИОД ӨДӨР ШӨНӨГҮЙ САМАР ИДҮҮЛ

Avatar

оркууд 2020-03-31 66.181.161.6

ОРК ДЭЭРЭЭ КОРОНАВИРУС "ОРК КОРОНАВИРУС" ТУССАН ЮМ БАЙНА Л ДАА.

Avatar

Mongol eej 2020-03-31 202.126.89.29

Nadad neg sonin devseed ch boltugai bulan oldvol tend ni tesch tevcheed duugui ugsniig idchiheed 30 honoson ch hamaagui ulsaa bodood ene sahan setgeliig ni bodood ali baidgaaraa hicheej bgad garaad irne l gej bodoh yum. Tansag bayan humuus olshirchee!!!

Avatar

Зочин 2020-03-31 64.119.20.138

Хөгжилтэй ард түмэн шүү. Юугаа булаалдаад зодолдоод байдаг байнаа. Хаалга нээсэн чинь өөдөөс барентай талх пад гээд буувал яамаар юм дээ, иддэггүй бол мөөгөө түүгээл хаячихаач дээ. Тахал туссан байж магадгүй хүмүүст хоол дөхүүлээд өгч байгаа нь их юм гэж бодмоор юм. Тахал холуур байгаасай гээд залбираад л бараадуулаад тавьсан юмыг нь идчихээд чимээгүй хэд хоночихоочээ.

Avatar

Зочин 2020-03-31 150.129.143.59

Буян дааж амьдрахгүй бол өвчтэй чигээр нь холхон газар аваачаад хая… арай дэндэж байгаа юм биш үү та нар???

Avatar

Зочин 2020-03-31 66.181.161.41

Сайн ташилдацгаа .Ийм ч юмнуудыг өчнөөн зардал явдал болж авч ирэх гэждээ.Гутмаар юм.Даварчихсан айн.Байсан газрууддаа ингэж даварч чадсан уу та нар.

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.55.188.38

Ner ustai ni tavi ue udmaar ni uudlaad ugui hiigeed ugie

Avatar

Аххрооо 2020-03-31 103.229.121.127

Бичлэг тавь, нэр устай нь

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.126.89.220

Тэднийг шүүмжлэх хэрэггүй. Монгол хүн ийм л байдаг. Генийн гажигууд,

Avatar

Бат 2020-03-31 202.9.46.25

Маш өндөр соёлтой, хүний эрхийг дээдэлдэг гадаад оронд ажиллаж амьдарч байсан тансаг зэрэглэлийн орчин ахуйд дасчихсан элит хүмүүст манай бүдүүлэг харанхуй Монголын эмнэлэг үйлчилгээ таалагдахгүй, санаанд нь хүрэхгүй, тавьсан шаардлагад нь нийцэхгүй байгаа бол тэр хөгжилтэй, нийгмийн халамж үйлчилгээ нь өндөр түвшинд байдаг газар орон луу нь буцааж хүргэж өгөх нь зүйтэй…

Avatar

Арай ч дээ 2020-03-31 192.82.69.23

Хоол ундаа голж, цамаан зан гаргаж байгаа хүмүүс бол ядарсан иргэд бишээ, задарсан, дураараа дуригаж сурсан, дарга сайд, дээд томчуул, ар өврийн хаалгатай авгай эхнэрүүдийн гаргаж байгаа УВАЙГҮЙ үйлдэл нь харагдаж бнаа. Халдвар гарлаа гэхээр эх орноосоо дайжин зугтсан хүмүүс одоо үнэнд гүйцэгдээд монгол руугаа ирсэн. Төрөөс тусгай онгоц гаргуулж ирчихээд яасан даварсан НОВШНУУД ВЭ? ИЙМ ХҮМҮҮСИЙН НЭР ОВОГ,АЖИЛ АЛБЫГ НЬ ЗАРЛАЖ НОМХОТГОХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

... 2020-03-31 122.201.21.193

Bas avilgach amragiig n zarlah!

Avatar

Зочин 2020-03-31 66.181.176.138

ТЭР ЗОДОЛДОЖ БАЙГАА БИЧЛЭГ ТАВЬ Л ДАА. ТВ-ЭЭР Ч ОЛИГТОЙ ЮМ ГАРАХГУЙ. УЙТГАРТАЙ БАЙНА

Avatar

Зочин 2020-03-31 103.14.38.132

ha ha

Avatar

Арай ч дээ 2020-03-31 192.82.69.23

Даварсан зантай, амьдралын мөн чанарыг ойлгоогүй зарим хүн дэндүү цамаан зан гаргаж байна шүү. Зах зээлд шилжих 1990 ээд оны картын барааны хүнд үед голдуу хүүхдүүд талханд очерлон зогсож, цай, сахар картаар олгодог байсан. Ийм үед вареньтай талх эмчийнхээ өөдөөс шидэх бус бөөн баяр болж, хоёр гардан тосож авах байсан даа. Мөөгтэй шөлийг бол эрээд ч олохгүй байлаа. Одоо ч бас тэр бүр вареньтай талх идээд байх боломж тааруухан хүмүүс байгаа л байх.

Avatar

Зочин 2020-03-31 103.212.116.215

KHULEEGEED AVAKH EKH ORONTOADOO BAYARLA ER NI KHOOL UNDAA GOLNO GEDEG BOL OOROO YAMAR CH KHOLSOO DUSLUULJ MONGO OLJ UZEEGUI KHUNII ZAN

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.21.124.198

Жирэмсэн иргэдийг тусад нь эмнэлэгт байлгаж байгаа биз дээ? Энэ олон зуун хүн болгонд тохирсон хоол унд, өрөө тасалгаа бэлдэж өгнө гэвэл үлгэр. Яаж ч байсан олны нийтлэг жишигт нийцүүлж дасан зохицох хэрэгтэй. 21 хэн хоног ш дээ, тэвчээд гараач. Харин ч авчирсанд нь талархаад дуугүй л элдэв ааш гаргалгүй бай л даа, эх орны чинь чадал нь энэ, ойлго

Avatar

зочин 2020-03-31 182.160.32.117

тэр АНУ-д Нью Йоркт чинь жирэмсэн хүн тусдаа асарт байна гэж бодоо юу, битгий цамаан бай

Avatar

Зочин 2020-03-31 64.119.20.138

Нэг жирэмсэн, магадгүй халдвартай хүнээс болж төрөх эмнэлгээр дүүрэн байгаа ээж нар халдвар авбал яах болж байна. Төрөх, эмэгтэйчүүдийн эмнэлгээр жирэмсэн, тэрнээс гадна өөр бусад өвчнөөс болж халуурч бүлээрсэн түмэн хүн яваа, ийм аюултай юм бодож ч болохгүй шүү.

Avatar

Зочин 2020-03-31 66.181.180.166

Жирэмсэн байж яах гэж гадагшаа явдаг байна.

Avatar

зочин 2020-03-31 49.0.144.6

яах гэж ирсэн юм бэ, тэндээ л байн байхгүй, ирчээд яршиг төвөг болоод байх юм аа, сайхан газартаа л байж бай л даааа

Avatar

иргэн 2020-03-31 202.9.46.164

Энэ мэдээллийг өдөр бүр биш зөвхөн шаардлагатай үед л өгдөг болмоор байна. Жишээ нь: яг тусгай үүргийн онгоц ирсэн өдөр ,ковид илэрсэн тохиолдолд юмуу шинжилгээний хариу эерэг гарсан гэх мэт онцгой тохиолдолд. Одоо ерөнхийдөө иргэд маскаа зүүгээд хэвшчихсэн. Үргэлж хэлээд байхаар нэг юмаа үглээд л байдаг хүн шиг иргэдэд залхаах шинжтэй болж байна.

Avatar

зочин 2020-03-31 182.160.32.117

яасан таагүй зүйлийг нь бичүүлмээргүй байгаа юм уу, либерал ардчилсан иргэд хүний эрхээ эдэлж байна хаха, аюултай байгаа нөхцөлд аюул дуустал сайн ч бай, муу ч бай байнга мэдээлж байх ёстой

Avatar

иргэн 2020-03-31 202.9.46.164

Гол нь энэ мэдээлэл шинэ биш иргэд ерөнхийдөө мэддэг болсон. ЭМЯ үүргээ гүйцэтгэсэн. Үүнээс чухал : 1. Одоо гадаадад байгаа ирэх боломжгүй иргэдээ яаж хамгаалах вэ? Эдийн засгаа яаж унагахгүй байх вэ ? 3. Боловсролоо яах вэ? гэх мэт короноогоос болоод зогсчихсон асуудлуудыг бусад яамны асуудлууд орхигдоод байна бодож байна.

Avatar

medeeleleeree hov jiv b** yarildaa 2020-03-31 66.181.189.185

bolohgui baigaa negeniin horih 461 d tusgaarlah heregtei

Avatar

Асуудлууд 2020-03-31 192.82.72.59

Уг нь хаана ч гэсэн олны хоол унд бэлтгэхдээ ямар хоол идэж болохгүй ямар хоол иддэггүй цээрлэдэг гээд хүн бүрээс урьдчилаа асуулгыг бичгээр албан ёсоор авдаг журамтай лдаа. Жирэмсэн эмэгтэйчүүдэд гэр бүлээсээ хол олон хоног халдварын үeийн карантинд байх маш их дарамттай шүү. Үүнийг эрхбиш ажилтнууд мэддэг байлгүй . Жирэмсэн эмэгтэйчүүд цэргүүд арай л биш лдээ. Жирэмсэн хүнд мөөгтэй хоол өгөөд зулбуулчихвал яана Одооны жирэмслэлт их эмзэг болсон гэж боддогдоо. За учраа олцгоох байлгүй дээ.

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.179.25.204

АГУУ ИХ АЛДАРТ АМЕРИК ШИГ МАЙХАН БАРИАД ХЭЭР ТУСГААРЛАЧИХГҮЙ. ТЭГЭЭД ЦЭРГИЙН АНГИАР МАНУУЛЧИХ БАЙСАН ЮМ. ХОТ ДОТОР ДУЛААХАН БАЙШИНД БАЙГААДАА БАЯРЛАХГҮЙ. ТЭГЭХЭД АМЕРИК ГЭР БАЙТУГАЙ МАЙХАНД ТУСГААРЛАЖ БАЙНА. МАЙХАНЫ ХАЖУУД МОНГОЛ ГЭР ЧИНЬ ХААНЫ ӨРГӨӨ БАЙХГҮЙ ЮУ. ТЭГЭХЭД ХАЛААЛТТАЙ БАЙРАНД БАЙГАА ДАА Л БАЯРЛАХ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

Зочин 2020-03-31 64.119.27.177

Ха ха ха… Сайхан л юм болж байгаа юм байна. Зайсанд нэг томоо өндөр хашаатай, хорихын эмнэлэг билүү нэг газар байдаг даа…. Тэнд л тусгаарлая даа, тэгвэл….

Avatar

зочин 2020-03-31 103.9.88.162

хоолны мөнгийг авч байгаа бол чанартай эрүүл хоолоор үйлчлэх хэрэгтэй шүү дээ

Avatar

Зочин 2020-03-31 180.149.93.98

ЧИ 50 МЯНГААР БУУДАЛД ХОНООД ЧАНАРТАЙ 3 УДААГИЙН ХООЛ ИДЭЭД ҮЗ ДЭЭ

Avatar

Монгол 2020-03-31 202.9.46.82

Яасан хашилсан толгойтой улсууд вэ.дэлхийн даяар сандарч байхад ямар аймшигтай тахал гэдгийг харсаар үзсээр байж яасан даварсан шаарнууд вэ.тийм юм бол гадаад орондоо байхгүй яасан.нэр ус зургийг нь олон нийтэд тавь.монгол улсыг минь сүйрүүлэх нүү.муу бааснууд.дуугүй өгсөн хоол ундыг нь ид.идэхгүй гэвэл турж үх

Avatar

зочин 2020-03-31 66.181.188.242

Гадаадад хараар ажилладаг хүмүүс дунд сэтгэл мэдрэлийн хувьд тогтворгүй хүмүүс олон байдаг юм байна лээ. Нэг их зарлах гэсний хэрэггүй шүү.

Avatar

Зочин 2020-03-31 64.119.17.27

Тийн шүү бас энд тэнд сураал сураал байдаг сэтгэцийн асуудалтай залуус их болсон бнлэ

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.9.40.20

Арай ч дээ.Арай дэндэнэ.Гэрт нь тусгаарлавал таарна.Цагдаагийн өндөр үнэтэй хамгаалалттай.Төлбөрөө өөрсдөө хариуцаг.Задарсан тархинууд ьэ

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.21.124.198

Энэ бол тахал, ойлгож байна уу!!! Харин ч энэ үед эрт арга хэмжээ цагийг нь олж авсанд талархаж баршгүй, гадаад орнуудад ямар байна. Нөгөө өндөр хөгжсөн улсууд ямар байна? Харин ч энэ удаад энэ төр засаг сайн ажиллаа, цаашдаа бүр сайн ажиллах хэрэгтэй. Гэтэл эмчээрээ хоолоо зөөлгөсөн шигээ, хоолоо голсон шигээ, хоорондоо зодолдсон шигээ байж байгаа чинь л аз жаргал гэдгийг ойлго. Яасан цамаан юм, лавшаа, элсэн чихэртэй талх л өг наадуулдаа.

Avatar

Зочин 2020-03-31 66.181.178.197

хэдхэн хоног байж чаддаггүй сонин гарууд юмаа. Амралтын газарт бол бүр самрах юм байна. Эмнэлэгт л тусгаарлах нь зөв

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.179.25.204

ТЭР МӨНГӨ ИХТЭЙ НӨХДҮҮДИЙГ НЬ 5 ОДТОЙ БУУДАЛД ТУСГААРЛААД МӨНГИЙГ НЬ САЙН СЭГСРЭЭД ӨГӨӨЧ. ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ЕРӨНХИЙ САЙД Ч НЭВТРЭХГҮЙ ЗАРДАЛ ӨНДӨРТЭЙ ХЭДЭН ДАВХАР ХАМГААЛАЛТ ГАРГАЧИХ. ТЭР БҮХ ЗАРДЛЫГ НЬ ХЭД НУГАЛААД ӨӨРСДӨӨР НЬ ТӨЛҮҮЛЧИХ. ТЭГЭЭЛ ХЭН ХЭНДЭЭ АМАР ШҮҮ ДЭЭ. ЦАГААН ШАР АЛТАН ХАЧИРТАЙ ХООЛ УНДААР ҮЙЛЧИЛ. АРАБААС АЛТАН СУУЛТУУР АВЧРААД Б ААЛГА. ЗАРДЛЫГ ХАНГАЛТТАЙ ГАРГУУЛ. УЛС САЙН АШИГ ХИЙ Л ДЭЭ. МӨНГӨ НЬ ИХЭДСЭН ХҮМҮҮС ТӨЛЬЕӨ Л ГЭЭД БАЙГАА ЮМ БИШ ҮҮ

Avatar

Od 2020-03-31 182.160.39.26

Hool ni amt muutaidaa bish ene ovchinii ued hoolnii deglem bas barih shaardlagatai ooh tos davs ihtei ene ter geed l DEM gazaraas gargasan sanamj bgaasjdee Shaardlagatai bol matsag barij ch bolono. Gahai shig chihseer baigaad surtsgaasan hunuus l baigaa biz Tiin surhii haan shig amidartsgaaj baisan ym bol tendee l baij baihgui ihseneehiij ovchin chirch irsen ym be? Har tolgoigoo bodson har l******d. Hediigeer daintai baigaa bish ch gesen ayul ni tuunees ch iluu baigaa shuu dee. Avirlagchid min

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.9.46.176

Жирэмсэн хүнд мөөгтэй хуурга өгөхөөр зулбана гэж айгаад уйлсан юм бишүү . 1 жирэмсэн эмэгтэй хүний занг бүх хүн тэгсэн мэт ярьж болохгүй !!!

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.179.25.204

ЭНД ГАНЦ НЭГ ХҮН ХИЙ ДЭМИЙ ХӨЛ ХОРИО ТУСГААРЛАЛТ ГЭСЭН БАЙХ ЮМ. САЯ 3 САРЫН ЭХЭЭР МОНГОЛ КАЗАКСТАН 2 ХОЮУЛАА АСУУДАЛГҮЙ БАЙСАН. ФРАНЦ ИРЭЭД САНДАРЧ БАЙХ ҮЕД КАЗАКСТАНД 3 ХӨГШИН ГЕРМАНААС ТУСГААРЛАЛТГҮЙ НЭВТЭРСЭН БОЛОТОЙ ЮМ БИЛЭЭ. ХАЛУУРААД ЭРГЭЭД ЭМНЭЛЭГТ ИРСЭН. ОДОО КАЗАКСТАНД ХАЛДВАР 300 ГАРЧИХААД БАЙНА. МАНАЙХААС ХӨГЖЛӨӨР МӨНГӨӨР ИЛҮҮ УЛС ИНГЭЖ БАЙГААГ АНХААР. АЗААР ФРАНЦ ХАЛДВАР ТАРХААЖ АМЖААГҮЙД Л БАЯРЛАЦГААЯ.

Avatar

zochin 2020-03-31 24.46.100.17

Mongolchuudiig gadaadaas avch irehee zogsoo
Durem,jurmaa sahij chadahgui tanhaich b.gaa ni shivshigtei.Baigaa gazart ni orhi

Avatar

Болор 2020-03-31 202.9.46.132

Байж ядсан хогнууд вэ!!! Хуулийн арга хэмжээ авах хэрэгтэй!

Avatar

... 2020-03-31 122.201.21.193

Ovchin haldaasan zuil angi ogood horih, dotor mah iduuleh, door n sheelgej baalgah.

Avatar

Иргэн 2020-03-31 192.82.71.34

Уулын мухарт аваачаад хорьчих яасан ойлгодгүй амьдралаас тасарсан авилгачидын хамсаатангууд байгаа даа

Avatar

ИРГЭН 2020-03-31 66.181.167.254

ХААНА БАЙНА УХААНТАЙ, ХӨХ ТОЛБОТОЙ, ХОРВООД ХОСГҮЙ УЛСУУД МОНГОЛЧУУД ГЭЭД БАЙСАН.
ЯАГААД ИЙМ БАЛАЙ АМЬТАДЫН НЭРИЙГ ЗАРЛАЖ БОЛОХГҮЙ ГЭЖ. ХУЛГАЙЧДЫГ НЭР ЗАРЛАХГҮЙ, АВИЛГАЧИДЫН НЭР БАС ЗАРЛАХГҮЙ ….

Avatar

Z 2020-03-31 202.21.103.54

songolt 1 une –ted , songolt 2 une -hed songolt 3 une hed gej gargaad naad asuudlaa shiideed bas ajilgui bolood bga restoranuudaa ajiltai bolgoh yum uu kkk , ubchin tusaagui baigaasai l gej zalbiraad baij baihgui hel am tatlaad yah geed bna oo zarim humuus

Avatar

Zochin 2020-03-31 103.229.120.202

Orkuud l iim uhamsargui ichehee medehgui bdag shu

Avatar

Zochin 2020-03-31 202.126.89.47

Bolohgvi umiig n heleh heregtei terniig hov yridag avgai shig yrij daramtalj bolohgvi shvv

Avatar

Zochin 2020-03-31 103.229.120.202

Emch ajilchdiig hundetgej haritsahiig utialj bna, yasan yum uzeegui orkuud ve.

Avatar

Zochin 2020-03-31 66.181.161.75

naad gadaadad baigaa uls chinbugd baychuud bish, arai yadan ajil hedelmer hiij ar geree tejeej baigaa humuus ch bii, bugdiig ny bitgii harluulaach, emnelgiinhen yamar hool egdgiig bid medne, gerees ergelt irdeggui bol uneheer hetsuu shuu dee, Adilhan hoolnii holits makh avdag murtlee yagaad iim muuhai hool egdeg yum

Avatar

Зочин 2020-03-31 103.14.38.132

Чадан ядан байгаа тогтолцоог сайжруулах зөв гаргалгаа бол сонгуулиар сайн бодлоготой нам, хүнийг сонгох явдал. Тэгэж чадвал цогцоор нь сайжруулан, хоол ундыг мөн сайжруулах боломжтой.

Avatar

... 2020-03-31 122.201.21.193

Bs 1 songolt bolomj n songuuli hj chdhgui bol tgd ovchin hakdaasan gd horih angi ruu achih bolomjtoi.

Avatar

ЗӨВЛӨМЖ 2020-03-31 202.126.88.132

ТЭД НАРЫН ЭРҮҮЛ МЭНДЭЭС ӨӨР АСУУДЛЫГ ХЭВЛЭЛ МЭДЭЭЛЛЭЭР ЗАРЛААД БАЙХ ШААРДЛАГАГҮЙ. ГАЗАР ДЭЭР НЬ ШИЙДЭЭД Л ЯВАХ ХЭРЭГТЭЙ. ХООЛНЫ ЧАНАР ДЭЭР САЙН АНХААРАХ Л ХЭРЭГТЭЙ. ЗАРЛАХ БИШ ГАЗАР ДЭЭР ОЧООД ЭМЯ-ИЙ САЙД ИДЭЭД ҮЗЭХЭД БОЛОХГҮЙ ЮМ БАЙХГҮЙ Ш ДЭЭ. ТЭГЭЭЛ ХООЛ ӨГЧ БАЙГААД НЬ ИДЭЖ БАЙГААД НЬ ТАЙЛБАРЛАЖ ОЙЛГУУЛ.

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.21.124.198

Харин ч зарлах хэрэгтэй, бүр нэр устай нь. Хаашаа юм дандаа эрх танхи хүүхдүүд ирчихээ юу гэж бодож байна, үнэхээр ядарсан иргэд нь ирсэн бол талх, хоол голохгүй ээ, их л тансаг амьдралд дасчихсан нөхдүүд шиг ээ, тэгээд ч цэргийн майханд чихчихээгүй нь их юм гэж бод доо, хаашаа юм идэх хоолыг нь тайлбарлаж сууж байх завтай хүн байхгүй ээ, эрсдэл үүрэн байж авчирж байхад баярлаад байж байхгүй

Avatar

... 2020-03-31 122.201.21.193

Ovchn haldaasan zuil angi ogood horih ruu hiine shuu, tendee dotor mahaa ideed hevtej bvl ysn yum? Zgr sanal shuu.

Avatar

зочин 2020-03-31 66.181.168.8

Хоол унд голсон, элдэв зан араншин гаргасан хүмүүсийг зарим нь "АВИЛГАЧИД, БАЯЧУУД" гээд, зарим нь "ОРК" гээд байх юм. Тэгэхэр ер нь хөдөөнөөс орж ирээд, төрийн албанд ороод авилга аваад, за эсвэл гэнэт баяжсан хүмүүс л юм байна гэж ойлгов

Avatar

uvchtun 2020-03-31 202.126.89.105

hen negniihen tald oroh gesengui ee. gehdee neg zuiliig helmeer sanagdlaa. emnelegiin hool geheer l neg amt muutai, davsgui, amnaas unasan nohoi ch tooj ideheergui hool bdag ni unen shdee. bi sayhan emnelegt hevteed garsan, ergeltiin hool l huleehees uur argagui bsan. emnelegiin hooloor gol zogoono gej hezee ch bdgui yum shdee. eruul mendiin salbariinhan ene hool undnii chanartaa anhaarmaar bna shuu. za ter hoolnii poorts ntr bol buur yariad hereggui. EMNELGIN HOOL HAMGIIN MUU GEDGIIG BUGD MEDNE

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.21.109.106

Манай зарим айл хэтэрхий давс амтлагчтай хоол идээд тэрэндээ их дассан байдаг шүү. Тэгээд ердийн хоол өгөхөөр амнаас унах гээд байна гээд голоод байдаг. Бас нэг дор их чихэж идэж дассан байдаг. Тэгээд ердийн стандарт порцтой хоолыг бага байна турж үхлээ гээд голоод байдаг.

Avatar

... 2020-03-31 122.201.21.193

Tgvl ta nar ovchin haldaasan zuil angia avaad horihod dotor mahaa id dee. Songolt ta nariinh. Sorry.

Avatar

Зочин 2020-03-31 66.181.187.55

Тэр хоол унд голж байгаа ОРК-ууд бол тухайн улсдаа тухайн улсынхаа нохойноос дор "амьдарч" яваад ирээ дээ

Avatar

... 2020-03-31 122.201.21.193

Guilgachin tsarailj irchiheed nohoi shg zodoldood, ogson hooloo b**s bolgoj chdhgui gudran shaaj uheerei ta nar coronagaa teegeed. Ter comunist Enkhtuvshin 3,4 r horoolliin etsest 31r bairnii 3r ortsond bsn. Ulsaas mongo husaad nuugeed, huuhdee ulsiin mongoor surgaad, odoo tenej yavsan zulbasagaa gadaadaas ongotsoor zalj avchirch bn gev uu hulgaich chn. Huu n gj hogiin zulbasaga l bsn, car unaj davhij show hsn hogiin batsaan l bsn.

Avatar

ыжа 2020-03-31 103.11.195.34

иргэд шаадлага тавих нь зөв. та нар битгий давслаад бай. чанаргүй, Сэтгэлгүй үйлчилгээгээ зас. төрийн нэр барьж ард түмэн рүү дайрахаа болиорой

Avatar

зочин 2020-03-31 66.181.168.8

үнэхээр зүй ёсны хүсэлт, шаардлага тавина шүү дээ /жишээ нь байр хүйтэн байна гэж хэлээд УОК очиж үзээд, мэдээ, халаалт нэмсэн гэж байсан/, дүрэм журмаа гаргаад, түүнийгэ мөрдүүлээд яваа. Ингэж цөөн хүний үйлдлийг нийт хүн тэгж байгаа юм шиг мэдээлээд, зарим хүмүүсийн муу муухай үгээр булуулаад байх хэрэггүй шд.

Avatar

... 2020-03-31 122.201.21.193

Avilgach hulgaichuudiin amrag, zulbasaguud, 1 2 company iin ezed nar s tm guilgachnii aranshin garch bgaa bh. Irsen gazar uruu n butsaagaad zailuul naad novshnuudaa.

Avatar

зочин 2020-03-31 66.181.168.8

ёоооооо, хүүхдийг зулбасага гэж хэлж байгаа хүн ТА өөрөө ёстой гуйлгачингийн ухамсартай юм.

Avatar

... 2020-03-31 122.201.21.193

Chi comunist hulgaich Enkhtuvshin tuunii huug hamgaalaad bgaa yum uu? Chinii tatvaraar huu n surguulid surch, chinii tatvariig hulgailj sj bgaasht chinii omoorood bgaa hun chn.

Avatar

Санаа алдагч 2020-03-31 66.181.177.185

Цөөн хэдэн хүний үйлдлээр бүгдийг нь будаж болохгүй л дээ. Ингэж хэллээ гээд одоо над руу бөөнөөрөө боргоорой, массхан минь : [

Avatar

bat 2020-03-31 192.82.65.182

1.тэд монгол улсын төлөө ямар нэг томилолтоор явж гавъяа байгуулж ирээгүй.2.дэлхий даяар аюулт өвчинтэй дайн хийж байна.зарим асуудлыг дайны цагийн хуулиар шийдэж болно.даварсан муухай авилгачид,тэдний үр хүүхдээс л ийм авир гарч байгаа.

Avatar

Zochin 2020-03-31 66.181.161.75

Za bas naanatai tsaanatai baihoo, golduu huuhed shuuhad emegteichuud baina , egch baigaa hool undaa anhaaraldaa aval daa, nohoin hool shig yum egdeg ny bas unenii ortoi shuu dee, gereesee ogt ergelt avahui baigaa uls buhimddag biz. Yagaad emnelgiin hool iim amt muutai bolchdog yum

Avatar

Зочин 2020-03-31 139.5.219.237

Gol umnukhaa medeelliig ug l duu. Olon niited medeelel ugch bj, aav eejdee gomdolloson khuulhed shig um yariad zogsokhinmaa. Ajlaa buruu zohionbaiguulaad bndaa

Avatar

Зочин 2020-03-31 192.82.71.198

Salaavch gargaad Mai bishda mini gj bolohgui e

Avatar

тогтох 2020-03-31 202.21.100.210

Цөөхөн хэдэн хүн л элдэв авир гаргаж байгаа байх өө манайх чинь хэдхэн баячуудтай ш дээ нэрийг нь сонсох юмсан

Avatar

Paвcaл 2020-03-31 73.42.213.129

Тэгвэл 5 одтой буудлынх нь мөнгийг нь 21 хоногоор нь аваад мөнгөө төлөөд дуртай хоолоо ав гээд меню өгчих. Тоолох юмгүй толгой хоргодох газаргүй уншсан номгүй ухаан муутай юмнууд тэгдэг юм. Би байсан бол хонох газартай ходоодонд хийх юмтайдаа баярлаад л амаа хамхаад л үг дуугүй хэвтэнэ.

Avatar

Зочин 2020-03-31 192.82.70.234

МАНАЙД ТАНСАГ ЗЭРЭГЛЭЛИЙН ЗОЧИД БУУДЛУУД БАЙГАА ШҮҮ ДЭЭ. ѲДРИЙН 500 $ ДЭЭШ ҮНЭТЭЙ ГАЗАР ТУСГААРЛАГДАХ СОНИРХОЛТОЙ ХҮМҮҮСИЙГ ОРУУЛЧИХ.. АЖИЛ ХИЙЖ МѲНГѲ ОЛЖ ҮЗЭЭГҮЙ ХҮМҮҮСИЙН ҮР САД ЮМ ГОЛДОГ БАЙХ.. ДАРАА ДАРААГИЙН ИРЭХ ХҮМҮҮСТ СУРГАМЖ БОЛОХ БАЙХ ГЭЖ ХЭЛЖ БАЙГАА ШҮҮ ДЭЭ

Avatar

иргэн 2020-03-31 112.72.15.6

ХИЙМЭЛ ХӨЛ ХОРИО юунд АШИГТАЙ ВЭ. ДАХИН СОНГОГДОХОД СОНГУУЛЬ ӨНГӨРТӨЛ МАН хөл ХОРИОГОО ҮРГЭЛЖЛҮҮЛЭНЭ. ЦАХИМ СОНГУУЛЬ БОЛООД ЛУЙВАР БОЛНО. ОЧИЖ өглөөч ОЛОН ХҮН ӨГӨХГҮЙ ТУЛ үлсдсэн ХҮН ДЭЭР НЬ ЛУЙВАР ХИЙНЭ.

Avatar

Зочин 2020-03-31 103.14.38.132

Сонгууль болтол ахиад 2 бүтэн сар байна. Тэр болтол юу болохыг тэнгэр мэднэ.

Avatar

Зочин 2020-03-31 192.82.71.198

Mai bishda mini geed talhaa shidsen Uls turch uu

Avatar

ТӨР 2020-03-31 203.98.77.101

ДАВАРСАН ХУЛГАЙЧИДЫГ ГАНЦАД АВААЧИЖ ТУСГААРЛА. ТЭГЭЭД ОЛОН ЮМ НЭХЭЖ ХУЦАХЫГ НЬ ХАРЪЯ. ЮУН Ч СОЛИОРСОН НОВШНҮҮД ВЭ… АВИЛГАЛААР БАЯЖСАН, БУРУУ ЗАМААР МӨНГӨЖСӨН, ХАЗГАЙ ХАЛЬТ МУЛЬТ ХЭЛТЭЙ, ЖААХАН ХЭДЭН ХАЛТАР ТӨГРӨГТӨӨ ЭРДСЭН ЛУЙВАРЧИД Л БИЗ. МӨНГӨӨ ТӨЛӨӨД ХООЛОО АВЧ ИДЭХГҮЙ ЮУ… ТЭДЭНД ХООЛ ЗӨӨЖ ӨГНӨ ГЭЖ ЮУ БАЙДАГ ЮМ. ШОРОНГОО СУЛЛАЖ НААД ТЭНЭГҮҮДИЙГ АВААЧИЖ ХОРЬ. БОЛОХГҮЙ БОЛ БУУД. ТЭГЖ БАЙЖ ХАНДЫГ НЬ ДАРНА. ТЭРНЭЭС ИНГЭЖ УЛИН ХУЦААД ДАРАГДАХГҮЙ. ТӨР ТӨМӨР НҮҮРЭЭ ХАРУУЛ.

Avatar

Зочин 2020-03-31 112.72.15.6

Яг үнэндээ бол ЦӨӨН ХҮН л тэгсэн байлгүй дэ. ХУДЛАА БҮХ ЮМЫГ ӨӨРСДИЙН САЙН БОЛГОЖ харуулах гэж ОРОЛДХОО БОЛИОЧЭЭ. СОНГУУЛЬ Ч ЖИНХЭН УТГААР НЬ ЛУЙВАР БОЛОХ БАЙХ ДА. ЦАХИМ НТР ЭЭР СОНГУУЛЬ АВНА ГЭЭД Л ЭХЭЛЭХ БАЙХ ТЭГЭЭЛ ЛУЙВАР НӨАТ ын СУГАЛАА ШИГ ЮМ болно.

Avatar

Иргэн 2020-03-31 66.181.161.40

Хэтэрхий сүгсэлзээд байна Монгодд дотор халдвар байхгүй Гаднаас орж ирэх хяналтаа сайн хийгээд иргэдийн хувьд хорио цээр багасгах хэрэгтэй ААН байгууллагууд ажиллах хэрэгтэй Одоо короно улс төр хэнн эгний нэр төрөө өсгөх индэр мөнгө идэх хэрэгсэл болсон байна

Avatar

зочин 2020-03-31 202.126.89.43

өөрийн хөдөлмөрөөр мөнгө олдог хүн бол ингэж сүржигнэхгүй дээ. яагаад гэвэл бусдын хөдөлмөр, зүтгэл, сэтгэл, боломжийг ойлгоно. өвчин тусчилгүй эх орондоо ирлээ гэж баярлах ёстой байтал. монголын иргэн боловч нь элэг нь цаашаа хүмүүс бий болсны шинж.

Avatar

Зочин 2020-03-31 203.91.115.54

Монголчуудын арчаагүй,ёс жудаггүй,ёс суртахуунгүй зан авир нь ийм л цаг үед илэрч байгаа нь энэ. Одоо цагийн монголчууд хамгийн муу санаатай, амин хувиа хичээсэн хүн хог шаарууд болсон. Нийтийг хамарсан цар тахалтай тэмцэж байгаа энэ үед ийм авир гаргаж байгаа хүмүүст төрийн төмөр нүүрийг харуулж хатуу арга хэмжээ авах хэрэгтэй.

Avatar

зочин 2020-03-31 66.181.168.8

БУЯНЖАРГАЛаа цөөн хэдэн хүний үйлдлийг нийтэд нь нялзааж ингэж дахин дахин мэдээлж болохгүй. Мөөгтэй хуурга идэхгүй гээд уйлсан нь бага насны хүүхэд л байлгүй дээ ккк. Хүний нүүр рүү боорцог шидэх монгол хүн байхгүй. Та бүхний ажлыг Монголын ард түмэн мэдэж, үнэлж байгаа. БИТГИЙ хэтрүүлээд бай. ЭМЧээрээ хоол зөөлгөж байгаа нь та нарын зохион байгуулалтын муугийнх, үйлчилгээний хэдэн хүн гаргаад хоолыг нь зөөлгөөч….

Avatar

Иргэн 2020-03-31 124.158.110.117

Чи хажжуд нь байгаагүй байж битгий өмөөр. Буянжаргалын зөв. Даварсан хүмүүс байна шүү!!!

Avatar

Зочин 2020-03-31 66.181.168.8

чи хажууд нь байсан юм уу кк. насанд хүрсэн хүн мөөгтэй хоол өглөө гээд уйлах уу?????

Avatar

Зочин 2020-03-31 103.14.38.132

Халдвартай орчинд халдварын хувцас хэрэглэлтэй ажиглалтын эмчээс өөр хүн орохгүй. Тийм нөхцөлд өөр хүн огт орж болохгүй. Мэдэхгүй байж худал хуцахаа боль.

Avatar

Зочин 2020-03-31 66.181.168.8

Хэрэв халдвартай орчинд эмчээс өөр хүн байхгүй бол Бусад оронд мөн монгол шиг ялгаагүй эмч л хоол зөөнө биз дээ. Наад хүн чинь монголд л эмч зөөж байна гээд байгаа юм биш үү.

Avatar

Зочин 2020-03-31 100.15.93.159

Даварчихсан бөөснүүдийг буцаагаад явуул болдог бол п***а

Avatar

РОАЛХЛХОЛХХӨАХ 2020-03-31 202.9.46.28

НЭР УСЫГ НЬ ЗАРЛАЖ ХАРИУЦЛАГА ТООЦОХ ХЭРЭГТЭИ … ТЭГЭХГҮИ БОЛ ХУДЛАА ХЭЛЭЭД БАИГАА ЮМ ШИГ ОИЛГОГДОЖ БАИНА …. ЭСВЭЛ БҮГД БУРУУТАИ ЮМ ШИГ …. ҮНЭН БОЛ НААНА ЧИНЬ БАИГАА МАЛНУУДЫГ АРД ТҮМЭН МЭДЭЖ АВЧ СОНГОЛТОНДОО АХААРМААР БАИНА ШҮҮ ДЭЭ …..

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.179.25.204

ХООЛ ГОЛЖ БАЙВАЛ ӨЛСӨӨГҮЙ Л ЮМ БАЙНА. ЭЗГҮЙ ХЭЭР ХООЛ УНД МУУТАЙ ХОНЬ МАЛД ЯВЖ БАЙГААД ГОРХИНЫ УС ОЛЖ УУХААР МӨН Ч САЙХАН БАЙДАГ ЮМ ШҮҮ. ТИЙМ ҮЕД ЮУН ИДЭХ ЮМ УС БАЙХАД Л БОЛДОГ ЮМ. ҮЛГЭРТ ГАРДАГ ШД. НЭГ ХААН ОЛОН ХОНОГ ХООЛГҮЙ ЯВААД НЭГ ЭМГЭНЭЭС СҮҮТЭЙ БУДАА ИДДЭГ ДЭЭ. ТЭР ХААНЫ АМЬДРАЛДАА ИДСЭН ХАМГИЙН АМТТАЙ ХООЛ БАЙСАН ТУХАЙ. НААДУУЛДАА ТЭР ҮЛГЭРИЙГ ЯРЬЖ ӨГ.

Avatar

Irj av gej avahuulchaad bitgii davraad baigaarai 2020-03-31 66.181.184.184

Uursduu durtaidaa irj av geseer baigaad avahuulchaad irsen hoinoo durem juramd zahiragdahgui yamar tom tolgoitoi amitad ve

Avatar

Зочин 2020-03-31 64.119.16.54

Setgelzuichtei ajilah heregtei. 21 honog garj chadahgui bas amargui shu. Yadahda eeljeer baga bagar koridort ch gesen gargah heregtei. Shoronogiin humuus hurtel iluu erhtei shuu

Avatar

Иргэн 2020-03-31 103.26.195.201

БИТГИЙ ДОНГОС, ЭНД ЦАР ТАХАЛ, ХҮНИЙ АМЬД БАЙХЫН ТӨЛӨӨ ТЭМЦЭЛ ЯРИГДАЖ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2020-03-31 103.14.38.132

Огт болохгүй. Халдвар хамгаалал дээд зэргээр сахих ёстой зүйл.

Avatar

Зочин 2020-03-31 122.201.19.99

Гадны зарим улс орон гадаадад байгаа иргэдээ ч авахгүй тэр битгий хэл өөрсдийнхөө иргэдийг оруулахгүй гэж байхад манайх бүр тусгай үүргийн нислэг хийж авчирч байхад их даврах юм даа . Одоо дахиад авчирахгүй л байх хэрэгтэй.

Avatar

зочин 2020-03-31 202.170.69.98

Цаана чинь АНУ-д майханд байна шүү дээ. Одоо ер нь гэр барьж тусгаарласан ч болохгүй юмгүй.

Avatar

Дургуйцал 2020-03-31 66.181.176.27

Энэ чинь онцгой байдал зарласан тахлын онцгой цаг.иим зөрчлииг нууж дарж болохүйшдээ амралтанд байгаа биш зодолдох нь юу билээ дээ бүр нэг эргүүшүү удахгүйч гэсэн хууль дүрмээ дагах ньзөв ииим юмыг өмгөөлж буй хүндүрст сүг чи өвчин тусаад балрах виидээ хүн шиг л байлдаа усан толгойтуудаа

Avatar

b** dawar 2020-03-31 122.201.22.175

Naad gadnaas irj bgaa nohduudiig ongotsond suuhaas ni omno erh uurgiig ni sain taniltsuulaad awchirmaar yum ireed ynz buriin awir gargaad tenegteed baih yum durtaidaa ircheed yundaa galzuuraad bdag nowsnuud we ingej aashlaad bwal ter bsan saihan gadnii orondoo tansag hooloo ideed tarwalzaad ywah ni yasii uhamsriin doroitold ortson yumnuud yaj ywaad gadaadad amidraad bdgiin bur gaihchlaa

Avatar

Зочин 2020-03-31 126.247.55.208

naad zardalaa ulsaas gargaacheee arai ymaa

Avatar

Зөв үг 2020-03-31 66.181.176.27

Тэнэмлүүдиин зардлыг улс гаргах гэж юу байхвэ өөрөө яах гэж ирсэн юм зардлаа төлж чадахгүй юм бол тэнээд очсон газраал байхгүй яасан юм шунал гэж шулам юмаа

Avatar

zochin 2020-03-31 103.212.118.209

ED ODOO GADAADAD BOOLIN KHODOLMOR ERKHELJ BAIGAAD IRSENEE MARTAAD TOMROOD BAIKH YUM. TEDNII IDEJ KHEREGLESNIIG TATVAR TOLOGCHDIIN MONGONOOS GARGAKH UU TEGEED. IKHEEKHEN DAVRAAD BAIVAL GANTS KHUDAG ACHAACH

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.126.89.185

Чи чаддийн бол өөрөөсөө гаргачих… Улсаас гарга гэж хуцахынхаа оронд

Avatar

ИРГЭН 2020-03-31 202.9.46.3

цэргийн платканд байрлуулчихаад эмчилгээ хиймээр хүмүүс байгаа бололтой. гадны орнууд майханд тусгаарлаж бга шүү, эх орондоо ирэгсэд ээ… даврах хэрэггүй. та нар ямар гавъяа байгуулчихаад ирсэн биш, шаардлага тавиад байх нь зохимжгүй, бас боломжгүй. монгол улс байгаа боломжийнхөө хэрээр хөдлөж байгааг ойлгох ухаан алга уу та нарт…

Avatar

Зочин 2020-03-31 103.14.38.132

Маш аюултай. Хорих лагерь шиг торон хашаанд хийгээд буутай цэргээр ханах ёстой юм шүү. Зугтах оролдлого хийх аваас шууд буудах ёстой.

Avatar

Зочин 2020-03-31 64.119.20.200

Гадаадаас ирэх хүмүүс дотор ядарсан зайлшгүй ирэх хүмүүсч байгаа, бас хэт баян дарга эрх мэдэлтнүүд нилээн байгаа болотой тэд эгд ирээд байр голох, нохойн хоол өгч бна гэж их ужрлаэ байгаа юм билээ, үүнийг нийгэмд хэлж зарим хүмүүст анхааруулах хэрэгтэй.

Avatar

Эсэргүүцэл 2020-03-31 66.181.176.27

Энэ баячууд гайтай байнаа жаргал хөөж явчаад тэнд нь өвчин аюултай болохоор эх орон нь хэрэгтэй болж ирчихээд журам дагахгүй олон юм хуцаад .шилсэн газраа ирэхгүйгээр тэндээ үхэх нь яасан юм

Avatar

зочин 2020-03-31 124.158.73.28

юун хүний эрх вэ, одоо хүний эрх ярьж толгойг нь илж таалж суудаг цаг мөн үү

Avatar

asdasd 2020-03-31 142.117.110.229

zodoldood baigaa tanhainuudiig gancad avaachad hi.

Avatar

ИРГЭН 2020-03-31 202.126.88.69

ХООЛОО ГОЛОО Л БИЗ, ЗОДОЛДОО Л БИЗ. ИЙМ ЮМ ЯРьЖ ЯАДАГ ЮМ БЭ. ӨӨРСДӨД НЬ ХЭЛЭЭД Л ЯВААЧ ДЭЭ. УДАХ ЮМ БИШ. НИЙГЭМД ХЭЛЭЭД ЯАХАВ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2020-03-31 103.229.121.236

Chi hutsalgui bj bai

Avatar

Зочин 2020-03-31 100.15.93.159

Баячуудын хүүхдүүд алцганачих юм байна л даа писда

Avatar

ЭМЯ 2020-03-31 202.126.89.164

Нэг хоёр хүний авирыг нийтэд зарлан сурталчлах коммунист авираас салахгүй нээ

Avatar

зочин 2020-03-31 192.82.75.21

зөв шдээ сайн зарлах бүр нэр усаар нь зарлах хэрэгтэй. энхийн цаг биш, цар тахал дэгдээд байна

Avatar

Иргэн 2020-03-31 49.0.212.160

ТАНАЙ АМЕРИК ЗАРЛАДАГГҮЙ ГЭЖ ҮҮ.

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.126.89.197

Тусгаарлагдаж байгаа хүмүүсээ наана чинь бас тусгаарлагдан ажиллаж буй хүмүүсийн илүү цагийн хөлс, үнэтэй оношлууруудын зардал г.м. олон зардлыг тооцвол 50 000 чинь их юм биш гэдгийг ойлгоцгоож хүлээцтэй байвал яасаюм бэ?!

Avatar

Zochin 2020-03-31 202.21.107.99

Зөвхөн хар амиа бодсон хүмүүс вэ Өргөө амаржих газар, хоол ундаа голсон гээд л шившигтэй юм. Тиим юм бол яах гэж ирсиййн. Эмнэлэгийн байгууллхгын ажлыг битгий хүндрүүл.

Avatar

ККК ... 2020-03-31 202.179.25.92

уйддым уу яадым

Avatar

Зочин 2020-03-31 122.201.24.125

Эх оронтой монгол хүн болж төрсөндөө баярламаар юм.СОНИН Л САНАГДЛАА

Avatar

Зочин 2020-03-31 192.82.72.194

БОЛОВСРОЛГҮЙ ЯДУУ МОНГОЛЧУУД ИНГЭЖ Л ТААРАА.

Avatar

иргэн 2020-03-31 43.228.130.60

зодолдоод байгаад нь эрүү үүсгээд шоронд тусгаарлаччих бүр таатай нөхцөлд очно биз. Тэвчээргүй хар хогнууд вэ. Хандыг сайн дараад өгөөч

Avatar

Монгол хүн 2020-03-31 66.181.176.27

Сүртэй гээд байгаа эргүү малаа ингэж сэрэмжилж байж тахлыг давна яасан толгой муутай олгой вэ чи.яах гэж ирж гай болоод байнаа тэндээ үхэх нь яасан юм

Avatar

зочин 2020-03-31 66.181.161.88

Манайхан ус үзээгүй байж хормой шуух, уул үзээгүй байж гутал тайлах гэгчээр юм үзээгүй хүмүүс хэтэрхий даврах юмдаа Төр засаг болон ,эрүүл мэндийн байгууллага , онцгой байдлын ерөнхий газар, мэргэжлийн хяналтын газар , маш сайн ажиллаж байгаа шүү та нараар бахархаж байна монголд төрсөндөө баярлаж байна

Avatar

монгол иргэн 2020-03-31 202.126.89.83

даварчихсан муу таавчигнуудыг үхлээ хатлаа нутаг ус минь гээд хуцаад уйлж дуулж байхад нь элэг нэгт монгол минь шүү гээд энрээд аваад ирсэн нь буруу болжил дээ. үх гээд тэнд нь хаях байсан байна. манайх шиг тусгаарлалтанд байгаа иргэндээ эмч нь хоолын зөөгөөд эвий минь энхрий минь гээд толгойг нь илж байгаа орон ер нь байгаа билүү!!! хүн шүү ухаантайн бол нэгийг бодож хоёрыг тунгаагаад үүргээ ухамсарлаад амаа хамхиж байгаад улсын өгсөн хоолыг дуугуй зуслаад эрүүл байхаа бодооч малнуудаа!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.55.188.82

Зөрчил гаргасан хүмүүсийг нь шоронд хорьж тусгаарла. Олны дунд янз бүрийн амьтад бий. Ердийн нийгэмд танхай этгээдүүдийг хорьдог. Наана чинь бас л нэг бичил нийгэмлэг үүсчээ. Халдварт өвчний магадлалтай гэдэг бол нийгэмд онц аюултай субьект юм тэд.

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.21.109.99

ERUULJUULHED HIIGECHHEE

Avatar

Зочин 2020-03-31 139.5.217.55

Төрийн албан хаагчийг ажил үүргээ гүйцэтгэхэд саад учруулсан гамшгийн нөхцөлд санаатай саад учруулсан гээд эрүү үүсгээчээ

Avatar

Зочин 2020-03-31 103.26.195.47

Бүгд биш байх цөөн тооны тэр баярхуу биеэ тоосон тэр н**ш нарыг нэр овогтой нь зарлах хэрэгтэй .Үнэнийг хэлэхэд тэр оронд спорт зал цэргийн казармагт бөөнөөрөө байж ор хүрэлцэхгүй шал нь дээр хэвтэж эмчилгээ бүү хэл үйлчлэгч сувилагч олдохгүй байхад даварсан баагуунууд вэ!!!

Avatar

Зочин 2020-03-31 66.181.183.108

Муусайн юмнууд, хоол олдохоо байхаар харх ч булаацалдан даа.

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.126.89.234

Бусад улс орнуудыг хар, настайг нь уу? залууг нь уу? хүндийг үү? хөнгөнийг нь үү? гэдэгт тулаад эмчлэх эмч, эмнэлгийн мэргэжилтнүүд нь өвдөөд хэвтчихсэн байхад манайд хоолыг нь зөөж тансаг байранд тухлуулж байна. Энэнээс илүү яалгах гэв? Бусад улсын юунд тусгаарлаж байгааг хар, хичнээн төлбөр авч байгааг хар. Ойлгооч энэ бол тахал. Яасан ямбатай юм, идмээргүй байвал битгий ид, хүний нүүр лүү шидэх хэрэггүй, 21хэн хоног тэсээч, битгий зодолд ямар учир мэдэхгүй хүүхдүүд биш, алба юм шиг ирчихээд..

Avatar

Зочин 2020-03-31 195.46.106.44

Далдаганаад хоол байраа голоод хэл ам, хэрүүл зодоон хийгээд байгаа улсуудад хариуцлага тооцож арга хэмжээ авах нь зүйтэй болов уу. Хэмжээ хэмжээндээ байж, хариуцлагад суралцуулах ажлыг давхар хийх хэрэгтэй шүү.

Avatar

Зочин 2020-03-31 124.158.111.83

тэр танхайраад байгаа хүмүүсийн зураг хөрөг нэр усыг нь олон нийтэд зарлаач ээ. Тийм даварсан юм гэж байх уу?

Avatar

ЗОЧИН 2020-03-31 203.91.119.42

Эмнэлэгийн эмч, сувилагч, ажилтан та нараасаа уучлал гуйж байнаа.

Avatar

Зочин 2020-03-31 66.181.161.62

Гадаадад бол жинхэнэ нохой шиг хоол идэж нохой шиг оромжинд байлгаж нохой шиг зодуулна шүү. Монголдоо ирхээр нээг их том том баагийнууд болчдийн. Ийм хөгийн зангаа болих хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-03-31 103.212.116.226

Одоо авчрах хүмүүсийг сэтгэцийн эмгэгтэй, мэдрэлийн өвчтэй эсэхий нь үзэж тогтоогоод авчрах нь зүйтэй. Албатай юм шиг ирчихээд маанагтаж эмч нарт төвөг удаад байгаа новшнууд хэнд хэрэгтэй юм бэ

Avatar

иргэн 2020-03-31 103.14.36.18

ийм балиар соёлгүй боловсролгүй нөхдүүдийг чирч авчирч үйлээ үзэх хэрэг байгаа юм уу, Тэр улс орондоо нэхдэг юмаа нэхээд хэвтэж байхгүй яасан юм бэ? Өрөвдөхөөр өр лүү өшиглөнө гэдэг л энэ байх даа

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.21.108.216

Битгий ийм юмнуудыг авчираач бөөн зардал чирэгдэл эрсдэл, байгаа газар нь үлдээх хэрэгтэй ш дээ. Хогийн новшнууд.

Avatar

Иргэн 2020-03-31 103.212.116.226

Сэтгэцийн өвчтэй мал ачиж ирэхгүй гэж өмнө нь сайн зарлах байж дээ.

Avatar

Зочин 2020-03-31 192.82.78.125

Зарим элдэв зан гаргасан хүмүүсийн тухайд хүний эрхийг хүндэтгээд овог нэрийг нь зарлахгүй. genee Tiim l yum bol end yarih hereg baihgui bus uu? Uursduu bas ih sonin yum yarih yum aa.

Avatar

GIVAAN 2020-03-31 118.238.250.160

YUM UZEEGUI SHEESNUUDIIG BUGDIIN ZARLAACH s**

Avatar

Улсаас хулгай хийсэн нөхдүүд улсадаа туслаасай. 2020-03-31 43.242.242.24

Ерөнхийлөгч улсаас үнэгүй авсан Баянгол зочид буудалдаа үнэгүй байлгаач. Улсаас зөндөө л хулгай хийсэн. Ард түмнээс хулгайлсан мөнгөө ард түмэндээ нэг удаа туслах сэтгэл байна уу.

Avatar

GIVAAN 2020-03-31 118.238.250.160

SHEES MIN END UUR YUM YRIJ BAINA

Avatar

Уйддымуу яадын! 2020-03-31 202.9.40.99

Эдр бас арай л сүржигнээд байна уу? Мөнгөө төлөөд байх хүмүүсийг нь хүсээд байгаа жуулчны баазад нь байлгачаач! Мөнгөө төлөөд л байх юм чинь хаа ч ялгаа алга шүү дээ. Тусгаарлах чинь шорон биш. Дэг, дэглэмээ л сахивал болоо юм бишүү. Одоо сүүлдээ ярих юм олддоггүймуу иймэрхүү хов яриад мэдээлэл онцгүй болж бн шүү! 10 хан хүнтэй 2 сар зодолдлоо. Эдийн засгаа ч элгээр нь хэвтүүллээ. Хүмүүс хэвийн ажиллаж амьдарч болохоор л бншд. Хот дотор халдвар алга. Маскаа зүүвэл болоо биш үү.. ккк

Avatar

Зочин 2020-03-31 180.149.93.98

ЧИ ӨӨРӨӨ УЙДААД ЭРГҮҮТЧИЖ, 50 МЯНГАН ТӨГРӨГНИЙ ЯМАР ЖУУЛЧНЫ БААЗ БАЙДАГ ЮМ.

Avatar

Эх хүн 2020-03-31 66.181.176.27

Хүүиээ эргүү минээ энэчинь онц байдал зарласан байгаа тахалтай цаг юмшдээ юун жуулчнии бааз нэхээв. 50 000 төгндөө үхэхнэчи ирэхгүй л байх байсан юм байна тэндээ хэнч анхаарахгүй хог болж хаягдах байсан юм

Avatar

зочин 2020-03-31 202.126.89.43

авир гаргаж байгаа хүмүүст арга хэмжээ аваа, төр үүргээ биелүүлж авчирсан, одоо хариуцлагаа тооцоо. эмчилгээний хоолыг амралтын хорхогтой андуураад байгаа юм уу.

Avatar

zochin 2020-03-31 103.26.195.131

Oor ulsad ni bailgaach ee. Zaaval avch ireh vmar shaardlaga baigaa

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.126.88.193

Жирэмсэн хүнд мөөгтэй хуурга өгөхөөр зулбана гэж айгаад уйлсан юм бишүү . 1 жирэмсэн эмэгтэй занг бүх хүн тэгсэн мэт ярьж болохгүй

Avatar

Зочин 2020-03-31 66.181.166.134

ichmeer hognuud butsaad ter irsen oronluugaa yvldaa, uursdiig n ersdliig ul hargalzan emchilj bga hunruu etr hool shidsen ter asuudald hariutslaga tootsoh heregteishd bas, ichmeer hognuud

Avatar

Иргэн 2020-03-31 202.131.240.218

Төр улс үүргээ биелүүлээд иргэдээ гамшиг аюул дундаас татаж авчраад хамгаалж эмчилж байна. Тэгвэл төрийн хайр халамжийг хүртэж буй иргэн наанадаж иргэний үүргээ биелүүлж ухамсартай байх ёстой. ИЙМ ҮЕД ХҮНИЙЭРХ ЯРИАД ХЭРЭГГҮЙ. НААД МАЛУУД ЧИНЬ ОЙЛГОХГҮЙ. ҮРГЭЛЖЛҮҮЛЭН ТЭНЭГТСЭЭР Л БАЙХ БОЛНО. ТЙИМЭЭС НЭР УСЫГ ЗАРЛААЧ!!!!!

Avatar

ө 2020-03-31 103.229.121.12

Авч ирэхээ боль л доо. Ядаж өмнөх хүмүүсээ гаргаж дуусаад дараагийнхаа авч ирээчээ. Одоо наад эмнэлгийхэн чинь дийлэхээ болилоо шүү дээ. Хэрвээ нэг дэгдвэл өндөр хөгжилтэй орнууд дийлэхгүй байхад манайх бүүр алингаа алдана шүү дээ.

Avatar

700 2020-03-31 192.82.72.219

Катар 700 шахам халдвартай орон шүү Хянамгай байгаарай

Avatar

Монгол хүн 2020-03-31 66.181.176.27

Тэр байсан газраа байсан бол шээсээ өгсөнч уух л байсан бишүү нус нулимс болж гуйж ирчихээд дуугүй бай харин өвчин илэрч өвдөж нүднии булай боловдоо аятайхан л байгаарай хэн бэ гэдэг чинь илрэх л байхшүүион

Avatar

Irgen 2020-03-31 202.126.88.60

Obog ner zuragtai ni zarla

Avatar

Зочин 2020-03-31 182.160.1.229

Арайч дээ, ийм ухамсаргүй юмнуудыг шоронд байлгаачээ. Бусад улсуудын дэргэд бараг л зочид буудалд байгаам шиг байгаа биздээ

Avatar

Эирэг үзэлтэн 2020-03-31 66.181.176.27

10хан хүнтэй 2сар зодолдлоо.хотод өвчин гараагүй л байна сүржигнэлээ гэнүү энииг бичсэн хүн мөнүү чадлаараа эмчлээд эдгээж байна малаа чи хэд хоногт эдгээчих шидтэн юмуу чи зориуд тахал тараах даалгавартай юм бишүү дуугүй үхэж далд орж өгөөч

Avatar

Зочин 2020-03-31 180.149.93.98

ЭМЧИЛГЭЭНИЙ ЗАРДАЛ ГЭХЭД ХОНОГИЙН 800 МЯНГАН ТӨГРӨГ ГЭЖ ЭМЯ МЭДЭГДЭЖ БАЙСАН. ЖИЖИГ ӨРӨӨНД АМЬДАРДАГГҮЙ, ВАРЕНЬТАЙ ТАЛХ, МӨӨГТЭЙ ХООЛ НОХОЙДОО ӨГДӨГ ИЙМ ТАНСАГ ХҮМҮҮСИЙГ ХОНОГИЙН ХООЛГҮЙ, ТАЛААС ИЛҮҮ НЬ ГЭР ХОРООЛОЛД БАЙДАГ ЯДУУ МОНГОЛ АВЧ ИРЭХ ШААРДЛАГАГҮЙ. ЭНЭ АЖЛАА БОЛИХ ХЭРЭГТЭЙ ЮМ БИШ ҮҮ

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.55.188.40

Ёоё өмнөөс нь ичиж үхмээр юм аа. Диваажингаас тамд хүрээд ирсэн юм шиг аашлах юм. Ийм сэтгэлгүй улс эх орноо зүгээр л хоргодох байр гэж бодоод дуртай дургүй ирдэг юм байх даа

Avatar

Зочин 2020-03-31 192.82.78.125

Tiimerkhuu aash avir gargaj baigaa ni tsuun l baigaa daa. Yer ni zuvlumj dagahgui, durem juram zurchuud baigaa khumuusiig ner ustai ni zarlakh kheregtei shuu dee

Avatar

Зочин 2020-03-31 122.201.31.204

Eruul baigaadaa bayarlah heregtei. Udriin 50,000 tug uur yu avah geed bgaan? Barag golood bval shangrilagiin hool hurguuleed tulburiig ni avch bno.

Avatar

Зочин 2020-03-31 203.91.115.56

gantsruu ach

Avatar

Зочин 2020-03-31 66.181.187.55

Дэлхий даяараа хүнд байдалд ороод байхад Монгол улс иргэдээ эх оронд нь авчирлаа Эмнэлэгийн дотоод журам зөрчин хоол унд голж элдэв ааш авир гаргаад байгаа малнуудыг нэр устай нь зарлах хэрэгтэй Харь улсад байхдаа Та нар гөлөг л байсан байж таарна эх орондоо юу гэж ирсэн юм тэндээ л байж байхгүй Иймэрхүү тэнэг малнуудыг "Ганц худаг"-ийн эмнэлэгт өрөө бэлтгэн тэнд нь тусгаарлах хэрэгтэй Гавлаж аваачаад хийчих Энэ мал шиг юмнуудад Төр "Төмөр нүүрээ" харуул !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Суурь 2020-03-31 103.57.93.225

Юун сүртэй хүмүүс вэ? Тийм сүрхий юм бол Монгол Улсад юунд ирээ вэ? Монголчууд, засгийн газар сайхан сэтгэл гаргаж, бүх эсдэлээ тооцон байж, авч ирсэн нь буруу болоо юу? Тийм үг хэлэгсэдийг шоронд ч байлгахад багадмаар хүмүүс юм.

Avatar

м 2020-03-31 124.158.107.35

баянгол зочид буудалд байрлуулах талаар Еөк санаачлага гаргахгачихгүй хөгийн голоо цохисон амьтан өчнөөн цуслаа биздээ

Avatar

zochin 2020-03-31 203.91.115.244

Ингэн ингэн авчрах хэрэг байгаа юм уу боливол яасан юм бэ. Энд байгаа бидэндээ ч түгшүүртэй, эдийн засаг ч унах нь

Avatar

Зочин 2020-03-31 147.10.196.247

Genet nislegee haachihaar chine tur zuur yavj bsan ene ter geed mash olon hun asuudald orj bgaa. Hichneen humuus zodoldloo geed bugd ingej bn gesen ug bish shuu dee. Zugeer shan bj bgaa humuus ihenh ni l bgaa blgui dee

Avatar

Зочин 2020-03-31 180.149.93.98

ЭМЧИЛГЭЭНИЙ ЗАРДАЛ ГЭХЭД ХОНОГИЙН 800 МЯНГАН ТӨГРӨГ ГЭЖ ЭМЯ МЭДЭГДЭЖ БАЙСАН. ЖИЖИГ ӨРӨӨНД АМЬДАРДАГГҮЙ, ВАРЕНЬТАЙ ТАЛХ, МӨӨГТЭЙ ХООЛ НОХОЙДОО ӨГДӨГ ИЙМ ТАНСАГ ХҮМҮҮСИЙГ ХОНОГИЙН ХООЛГҮЙ, ТАЛААС ИЛҮҮ НЬ ГЭР ХОРООЛОЛД БАЙДАГ ЯДУУ МОНГОЛ АВЧ ИРЭХ ШААРДЛАГАГҮЙ. ЭНЭ АЖЛАА БОЛИХ ХЭРЭГТЭЙ ЮМ БИШ ҮҮ

Avatar

Зочин 2020-03-31 180.149.93.98

НУС БААСТАЙГАА ХОЛИЛДООД УЙЛАН ДУГАРЧ БАЙХАД НЬ ЧИРЖ ИРСЭН НЬ ИХ ЮМ. ОЛОН ЮМ ХУЦААД БАЙГАА ИЙМ ХОГИЙН ЮМНУУДЫГ ИРАН, УКРАИНУУД ШИГ БАЙШИНТАЙ НЬ, НӨХӨР ХҮҮХЭД, ХЭН БАЙДАГ ЮМ ХАВЬТАЛД ОРСОН БҮХ ХҮНТЭЙ НЬ ШАТААХ ХЭРЭГТЭЙ. ЕВРОПТ БОЛ ХУДАЛДААНЫ ТӨВ, СПОРТ ЗААЛ, БИЕИЙН ТАМИРЫН ТАЛБАЙД ТУСГААРЛАЖ БАЙНА ЛЭЭ. ТЭНДЭЭ БАЙХГҮЙ ЯАСАН ЮМ ТЭГВЭЛ

Avatar

зочин 2020-03-31 147.10.196.247

Setgel zuin tuslaltsaa uzuuleh heregtein bishuu? Yambalj baina gej haralgui stressdej bn gej bas oilgoj boloh yum. Mental health support bas uzuuleh yamar neg yum hiivel, tsag unguurelehed ni tuslah nom ntr ch baidiimuu.

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.179.25.183

Нэр устай нь зарла. Зөрчлийн хуулиар шийтгэ. Гаднаас ирэхэд нөхцөл байдлын гэрээ эхлээд байгуул. Хүлээн заөвшөөрөх нөхцөлд авч ир.

Avatar

Зочин 2020-03-31 139.5.218.45

Дэлхий даяар дайны байдалд орчихоод байхад манай мангарууд дайны үед тансаглана гэнээ новшнууд

Avatar

Иргэн 2020-03-31 192.82.65.168

Цар тахлын үед албатай юм шиг ирчээд элдэв авирлаад байгаа хүмүүсийн нэрсийг зарла. Ухамсаргүй малнууд

Avatar

zochin 2020-03-31 68.148.158.2

Cereg dain baildaanii ueiin huuliig hereglej shuud gazar deer ni buudaj ustgaval taarna. Iim uhamsargui muuhai humuus amid baih hereg baigaa yumuu.

Avatar

zochin 2020-03-31 66.181.178.109

YUN KHUNII NER TUR , TIIM MUUKHAY MALAAS DOR AWIR GARGAJ BAYGAA ORKUUDYG ZARLAAD , TORGOOD , TASHUURDAAD UGUUCH , MALYG SHILBUUREER KHARYULDAG YUM

Avatar

зочин 2020-03-31 124.158.94.9

50 000 төг авчаад олигтой хоол ундаар хангахгүй тэгэхээс яах вэ дээ

Avatar

Зочин 2020-03-31 180.149.93.98

НУС БААСТАЙГАА ХОЛИЛДООД УЙЛАН ДУГАРЧ БАЙХАД НЬ ЧИРЖ ИРСЭН НЬ ИХ ЮМ. ОЛОН ЮМ ХУЦААД БАЙГАА ИЙМ ХОГИЙН ЮМНУУДЫГ ИРАН, УКРАИНУУД ШИГ БАЙШИНТАЙ НЬ, НӨХӨР ХҮҮХЭД, ХЭН БАЙДАГ ЮМ ХАВЬТАЛД ОРСОН БҮХ ХҮНТЭЙ НЬ ШАТААХ ХЭРЭГТЭЙ. ТЭГЭЭД Ч 50К ОДОО БУУДАЛД 3 ХООЛТОЙ АМЬДРАХАД ИХ МӨНГӨ ҮҮ? ЧАМД Л МӨНГӨ БАЙДАГ ЮМ БАЙГАА БИЗ ЮМ ҮЗЭЭГҮЙ ХОГ ВЭ

Avatar

Зочин 2020-03-31 147.10.196.247

50,000 tugrug chine ih bish shuu dee, bair bas uilchilgee ntr geed. Neg ih mungu ugsun gej ogt oilgoj bolkui

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.131.245.34

50000 төгрөг одоо их мөнгө үү. Эмнэлгийн ор хоногийн төлбөр, эмчилгээ үйлчилгээ, хоол унд, эмч ажилтнуудын хамгаалалтын хэрэгсэл гээд зардлуудыг бодоод үз дээ. харин ч өчүүхэн бага мөнгөөр, эх орондоо дэлхийн хаана ч байхгүйгээр эрхэлж тарвалзаж байгаадаа баярла.

Avatar

z 2020-03-31 66.181.161.93

5n odtoi buudald baigaa bishde

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.21.107.67

50000 төгрөг хямд төсөв шүү. Нэг удаа аятайхан хооллоход хэд байдаг билээ. Битгий даварч эрхлээд бай.

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.9.46.223

Та нар хүний газар байсан бол Юу өгсөнийг иднэ штээ. Битгий давар. Эх орондоо ирчихээд. Хүний газар та нар жаргалтай байсан юм бол тэндээ үлдэхгүй яасан. Гуйлгачин царайлж ирчихээд 5 одтой буудалд байх гээ юу? Тэнэг малнууд Тэнэг Оркууд.

Avatar

Арай л сүр үү гүй юу? 2020-03-31 202.9.40.99

Мөнгөө төлөөд тусгаарлагдах юм чинь боломж олгочооч дээ. Бас арай арай. Хотод цар тахал алга. Бүх юмаа зогсоочоод сүржигнээд байхын. Эдийн засаг коронагаас илүү хүнд болох нь Мэдрэмжтэй, бодлоготой бай л даа!

Avatar

Ts 2020-03-31 202.179.24.197

Solongosuud 100000 von manaihaar bol 250000 tugrug gej bna lee sh dee

Avatar

Зочин 2020-03-31 139.5.217.55

2 terbumaar irj chadahgui baagiinuud bn shuu

Avatar

Зочин 2020-03-31 202.55.188.82

50 төг өөрөө аваад үх. Энэ жилдээ багтаж үх.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж