Монгол Улсын 70-96 насны ардын цолтнууд хандивын аянд нэгдлээ | News.MN

Монгол Улсын 70-96 насны ардын цолтнууд хандивын аянд нэгдлээ

Монгол Улсын 70-96 насны ардын цолтнууд хандивын аянд нэгдлээ

Монгол Улсын 70-96 насны ардын цолтнууд хандивын аянд нэгдлээ

Монгол Улсын 70-96 насны ардын цолтнууд хандивын аянд нэгдэж, 5 170 000 төгрөгийг Улсын онцгой комисст хүлээлгэн өглөө.

Энэ үеэр дэлхий нийтээр тархаад байгаа коронавируст цар тахалын аюулаас ард иргэдээ урьдчилан сэргийлж, хамгаалан ажиллаж байгаа Улсын онцгой комисс, мэргэжлийн байгууллагууддаа талархал илэрхийлэн, монголын нийт гавьяат цолтнууд, уран бүтээлчдээ хандивын аянд нэгдэхийг уриалсан юм.

Хандивын аянд нэгдэж, төр засгийн шийдвэр, мэргэжлийн байгууллагуудын үйл ажиллагааг бүх талаар дэмжиж, халуун сэтгэлийн хандив өргөсөнд талархаж буйгаа ОБЕГ-ын тэргүүн дэд дарга, бригадын генерал Г.Ариунбуян илэрхийллээ гэж Онцгой байдлын ерөнхий газраас мэдээллээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Амармэнд 2020-03-30 66.181.161.67

Mongoliin niit nastan buurluuddaa urt nas udaan jargaliig husej baina. 80 nasalsan gehed saikhan anuuhan yavaa olon humuus Mongold baina daa.

Avatar

Зочин 2020-03-30 192.82.73.243

https://content.ikon.mn/news/2020/3/19/160a90_fa76922-866x1024_h450.jpg
Нас ач холбогдолгүй. Тэтгэврийн хэдээсээ хандив өргаж байгаа сэтгэл нь сайхан юм.

Avatar

зочин 2020-03-30 192.82.74.9

Социалист популист сэтгэлгээгээр бол зөв л үйлс хийжээ. Иргэн бүр эд хөрөнгө, мөнгө төгрөгөө өөртөө зөв зүйтэй зарцуулж байвал жинхэнэ эх орончид болох юмсандаа уг нь.

Avatar

зОЧИН 2020-03-30 103.229.122.226

СОЦИАЛИСТ ПОПУЛИСТ ГЭЭД ЭНЭ НЭГ НӨХӨР ЭСЭРГҮҮЦЭЭД БАЙГАА ЮМ б**х ДАА МАНАЙ АРДЧИЛАГЧИД ИЙМЭРХҮҮ ХҮН ЭНЭРЧ ХАЙРЛАСАН САЙХАН СЭТГЭЛ ГАРГАСАН ҮЙЛ АЖИЛЛАГААГ ҮЗДЭГГҮЙ ЮМ НИЙГЭМ ЗАХИРГААГҮЙ ДУРААРАА ЭМХ ЦЭГЦГҮЙ БАЙХ НЬ АРДЧИЛАЛ ХУВИА ХИЧЭЭХ АМИА БОДОХ ЛУЙВАР ХУЛГАЙ ХИЙХ НЬ ЗАХ ЗЭЭЛ ЭНГЭЖ БАЙЖ Л УЛС ОРОН ХӨГЖИНӨ ГЭЖ БОДДОГ ХӨГИЙН ХЭТ КАПИТАЛИСТ ЗАСРАХААСАА ӨНГӨРСӨН ХҮМҮҮС БАЙДАГ ИЙМ ХҮМҮҮС ЯЛАНГУЯА ОДОО МАНАЙ ЗАЛУУЧУУДЫН ДУНД ЭЛБЭГ БОЛЖЭЭ

Avatar

Zochin 2020-03-30 202.179.24.214

Jinhene gej ed nar baina daa. Ed baigaad edleh zayagui, hund ogoh setgelgui onoo tsagiin mongond toorson erveeheinuud harahaar yum!

Avatar

бодлын хулгайч 2020-03-30 66.181.167.53

БАЯРЛАЛАА. ХАРИН МАНАЙ 75 ДҮНХҮҮ ГИШҮҮД ЯАХ БОЛ ЭНЭ Л СОНИН БАЙНА. ХАРЖ Л БАЙЯ. СҮҮЛД НЬ НЭГ ЮМ СОЛИОРОХ БАЙХ ДАА. ХИЛИЙН ЧАНАДААС ЭХ ОРОНДОО ИРЭХ ХЭРЭГТЭЙ ХҮНИЙ НЭГ НЬ БИ ГЭЭД ОРИЛООД БАЙСАН ХҮН ТАГ ШҮҮ. ҮХСЭН ЮМ БОЛОВ УУ. АЖИГ СУРАГ БАЙНА УУ. ИЧЭЭНДЭЭ ОРОО ЮМ БОЛОВ УУ.

Avatar

Зочин 2020-03-30 103.229.122.226

ЧИ БАС БИЗНЁСМЁНҮҮД УИХ-ЫН ГИШҮҮДЭЭ ДҮНХҮҮНҮҮД МАЛУУД ХОГ НОВШУУД ГЭЖ ДОРОМЖИЛЖ БАЙЖ ХАНЛИВ ӨРГҮҮЛЭХ САНААТАЙ ЮУ МОНГОЛД ХАМГИЙН ГОЛ НЬ ХАНЛИВ БИШ ЧАМШИГ ЮМНУУДЫГ Л ХҮН БОЛГОХ ЯВДАЛ ЧУХАЛ БАЙГАА ЮМ ГЭХДЭЭ ЖИШЭЭ НЬ ЧИ ХҮН БОЛОХООСОО ӨНГӨРСӨН АМЬТАН БОЛОЛТОЙ

Avatar

333 2020-03-30 43.228.129.229

Үнэхээр л төрийн шагнал эзэндээ очсон ба мундаг буурлууд байна эд нараас баячууд нь ухамсаргүй байна даа…

Avatar

Зочин 2020-03-30 202.21.100.210

БАЯР ХҮРГЭЕ ТА НАРТАА ЭНЭ САЙХАН СЭТГЭЛД НЬ. ХАРИН ИХ ХУРЛЫН ГИШҮҮД БОЛОН МОНГОЛЫН ТЭР БУМТНУУД ЯАХ БОЛ?????

Avatar

Зочин 2020-03-30 202.21.100.210

ТА НАРТАА ЭНЭ САЙХАН СЭТГЭЛД ЧИНЬ БАЯР ХҮРГЭЕ. ХАРИН МАНАЙ ИХ ХУРЛЫН ГИШҮҮД БОЛОН МОНГОЛЫН ТЭР БУМТНУУД ЯАХ БОЛ???

Avatar

Зочин 2020-03-30 103.206.194.6

Зарим нэрийг нь харахад 70 хүрээгүй л хүмүүс харагдах юм.

Avatar

бодлын хулгайч 2020-03-30 66.181.167.53

ЯАХАВ ДЭЭ. ХӨӨРХИЙС. ЧИ ТЭГЭЭД ТЭДЭН НАСТНУУДЫГ ТӨЛӨӨЛӨӨД ГЭЭД ХАНДИВ ЦУГЛУУЛААД ӨГЧИХӨӨЧ. ЧАЦГА ЦАРАЙЛЧИХААД ЧАДАХГҮЙ Л ДЭЭ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж