БНХАУ-ын иргэд хуурамч баримт бүрдүүлж их хэмжээний мах хил давуулжээ | News.MN

БНХАУ-ын иргэд хуурамч баримт бүрдүүлж их хэмжээний мах хил давуулжээ

БНХАУ-ын иргэд хуурамч баримт бүрдүүлж их хэмжээний мах хил давуулжээ

БНХАУ-ын иргэд хуурамч баримт бүрдүүлж их хэмжээний мах хил давуулжээ

Засгийн газар мал аж ахуйн салбараа түшиглэн орлого олох боломжийг эрэлхийлж, ОХУ, БНХАУ, Японд мах экспортлох болсон билээ. Стратегийн хүнс болох махаа экспортлохдоо тусгай зөвшөөрөл олгох сонгон шалгаруулалт зохион байгуулж ч байгаа. Үүнтэй зэрэгцээд өмнөд хөршийн иргэд Монголд ирж, мах авч, хадгалах явдал олширсон. Тиймээс тагнуул, цагдаа, мэргэжлийн хяналтын байгууллага хамтран аж ахуйн нэгжүүд болон хувь хүмүүсийн эзэмшлийн агуулахыг шалгаж их хэмжээний мах нөөцөлсөн байсныг ч илрүүлэн хариуцлага тооцож байв.

Гэтэл Сонгинохайрхан дүүргийн нутаг дахь “Эмээлт” болон Налайхын түүхий эд бэлтгэн нийлүүлэх төвийн ойролцоо байрладаг, малын мах бэлтгэж, боловсруулах чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулдаг БНХАУ-ын хөрөнгө оруулалттай аж ахуйн нэгжийнхэн нутгийнхаа иргэдтэй хамтарч хууль бус үйлдэл гаргажээ.

Хоёр улс хилээрээ зорчигч нэвтрүүлэхийг хязгаарлахаас өмнө урд хөршөөс жуулчны, бизнес ангиллын виз авч орж ирсэн иргэд дээрх газруудад байрлалтай үйлдвэрүүдийн хятад, өвөрмонголчуудтай бүлэглэн, мэргэжлийн хяналтын байгууллагаас олгодог зөвшөөрөл, бусад бичиг баримтыг хуурамчаар үйлдсэн байна. Улмаар түүнийгээ ашиглан Монгол Улсаас өмнөд хөрш рүү адуу, ямааны их хэмжээний мах гаргасан аж. 

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
37
БурууБуруу
5
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

50 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

3 саяын 1 2020-03-29 202.179.25.255

Ерөнхий сайд минь саарал ордонд байгаа ганц баатар минь хятдаас ногоо нэртэй хор оруулж ирж эх орон нэгтнүүдээ өвдөж үхэх аяуулыг зогсоосонд туилын их талархаж байна. ОДОО МАХ АВДАГ ЗАРДАГ ГАЗАР НЭГЧ ШАХАЙТАНГ БҮҮ ОЙРТУУЛААЧ ! ҮНДЭСНИЙ АЮУЛГҮЙ БАЙДАЛ ! СҮХДЭЭД ӨГӨӨЧ ! гэж хүсье!

Avatar

БЯМБАА 2020-03-29 64.119.26.53

ЭМЭЭЛТЭД БАЙДАГ МАХНЫ ҮЙЛДВЭРҮҮД БҮГД Л ХЯТАД ЭЗЭНТЭЙ ШҮҮ ДЭЭ МХЕ ГАЗРЫНХАН МЭДЭЖ Л БАЙГАА ДААН Ч ОРЖ ШАЛГАХ БОЛОМЖГҮЙ ХАРУУЛ ХАМГААЛАЛТ ЧАНГА ХЯТАД ЭЗЭН БОЛОН ЦӨӨН ТООНЫ ХҮМҮҮС Л ОРНО МАНАЙ ХИЛ ХЯТАД ШИГ ХУРУУНЫ ХЭЭ АВДАГ БОЛМООР ЮМ ЭД НАР НЭРЭЭ СОЛЬЖ ИРДЭГ НЬ НУУЦ БИШ ШҮҮ БҮХ ХИЛЭЭ ХУРУУНЫ ХЭЭ АВДАГ БОЛГООД ЗӨРЧИЛ ГАРГАСАН ХЯТАД БОЛОН БУСАД ОРНЫ ИРГЭДИЙГ ГАРГАЖ ЦЭВЭРЛЭЕ

Avatar

Зочин 2020-03-29 182.160.0.206

dampuursan awilgaltai uls shuudee

Avatar

ЗОЧИН 2020-03-29 202.126.89.249

ХА ХА ХА !!! БҮГД ХАХУУЛЬЧИД !!!

Avatar

mgl 2020-03-29 202.9.40.76

avilga l baina, avilgagui bol iim yum garahgui sh dee.

Avatar

Зочин 2020-03-29 203.91.115.41

амныхаа зоргоор шаахымаа

Avatar

Гааль бол сайн 2020-03-29 185.220.101.20

Харин ерөнхийлөгчийн махны бизнес хариуцдаг хүмүүс ерөнхийлөгчөөр яриулаад наад махаа чихээ дараад нүдээ аниад гарга гэвэл тэгээд чимээгүй гарна. Наадах асуудлыг чинь судлаасай билээ.

Avatar

Гааль маш сайн ажилладаг 2020-03-29 185.220.101.20

30000 хонины ард Баттулгын хамсаатнуудын махны бизнес байгаа шүү дээ. Энэ махыг бол хараагүй байна гэж байхгүй. Харин том том даргын гарын үсэгтэй цаас юм уу ерөхийлөгч утсаар яриад наад махаа нүдээ аниад гарга гээ биз. Баттулгын хамсаатан гар ерөнхийлөгөөр наад махаа нүдээ аниад чихээ дараад гарга гэвэл гаалийнхан чимээгүй гаргана наад мах чинь бүр том эзэнтэй. Зариг.мн энэ талаар хөөцөлдөөсөө билээ.

Avatar

зочин 2020-03-29 119.40.103.6

Манай хил гааль дээр ямар хүмүүс ажиллаж байна вэ??? Зөрчлийг нэг хэсэг нь бөөн ажил болж илрүүлдэг, түүнийг нь нэг хэсэг нь гаргаад байдаг ямар тогтолцоо байна.??

Avatar

Зочин 2020-03-29 202.55.188.37

Энэ болгонд тѳрийн албаныхан, яам агентлагийнхан ямар нэг хэмжээгээр оролцож авилга авч байдаг. Хүнс Хѳдѳѳ аж ахуйн яам бүр экспортлох махны кг тутамд квот тогтоочихсон зѳвшѳѳрлѳѳ үнэлэн зарж байдаг.

Avatar

Зочин 2020-03-29 43.228.131.45

Гаргачихсан хоно нь гаргасан байна гэдэг чинь ямар сүлжээ ажиллаж байгаа нь ойлгомжтой юм бишүү???? Ачсан вагоноос авахуулаад бүрэн шалгах хэрэгтэй шүү дээ?? Одоо махаа буцааж авалтай нь биш оруулж ирсэн мөнгийг нь орлого болго?? ард түмэнд хямд мах өг?? Ард түмэнд хямд үнэээр очих ёстой мах байсан юм бишүү???? тэрийг нь гаргачихсан байна шүү дээ?? Эх орон хил хязгаар гэж хаанаа байна вэ??????

Avatar

Монгол 2020-03-29 66.181.167.254

Ёо оо, Монголын энэ хилийн цэрэг, гаалийнхан, мэргэжлийн хяналтынхан юугаа харж байдаг байна аа??? Тэд нарт хятадууд олигтойхон их хахууль өгвөл Ерөнхийлөгч, Ерөнхий сайд, УИХ-ын дарга 3-ыг нь хятадууд дамжлаад гарч байхад нүдээ аниад гаргаж мэдэх улсууд шүү!!!

Avatar

Иргэн 2020-03-29 202.70.34.70

МОНГОЛД ГААЛЬ БАЙХГҮЙ ЮМ ЧИНЬ ЮУ Л БОЛ ЮУ ГАРЧ БАЙГАА ШДЭЭ.

Avatar

Зочин 2020-03-29 64.53.234.130

naaduulaa nutag butsaagaarai!

Avatar

Зочин 2020-03-29 202.70.34.114

АРАЙ АРАЙ ХҮН ГАРГААГҮЙ ЮУ

Avatar

Zocnin 2020-03-29 68.145.61.75

Maxnii yildwer strategiin gol hunsnii yildwer mongol hunii haryutslaga n dor mongol ezentei bh ni yls ornii erh ashigt niitsne

Avatar

Zocnin 2020-03-29 68.145.61.75

Hun am het olon uls ornuud maxnii amt oruulsan jantai goimon idej bna Harin cn bid aztai ard tumen Harin max bolowruulah yildwer huatadiin gart bj bolohgui Bid medehgui mongoliin ediin zasgiig boomiloh gej yanz buriin yum hiihiig ygyisgehgui Maxnii yildwer neg l I coli garwal ter yildwer ter uldiin exsport ter cnigtee zogsono

Avatar

Zocnin 2020-03-29 68.145.61.75

Irgeded max hureltseetei smjirgaanii dood tuwshnii irgeded daramt ucniruulahaargui bwal cn yah be dee Huataduud homsdol uusgej ter ni unetei boljard irged hudaldaj awcn cnadahgyid hurwel arga hejee awahvni zow

Avatar

Зочин 2020-03-29 202.131.225.197

сайд Улаантай л холбоотой

Avatar

Сонин юм. Хятадад зөндөө монгол байгаа 2020-03-29 172.90.243.62

Хятадуудыг үзэн ядчих юм.60-70 сая малыг бэлчээрийн даац дийлэхгүй, газар нь хуурайшаад үр шим нь буурч байна гээд байгаа. Монголчууд тэр их малыг идэж чадахгүй, гадагшаа гаргаж амьжиргаагаа залгуулах хэрэгтэй.Төр засаг нь мах экспортолж чадахгүй, малын өвчтэй гээд зах зээлээ алдаад,малчид нь мөнгөгүй ядуу болохоороо УБ хот руу нүүж ирээд байна. Тийм байхад х***а нар өөрсдөө ирээд махыг нь мөнгөөрөө худалдаж аваад эрсдлээ хүлээгээд экспортлож байхад яагаад чичрээд хориглох гээд байгааг ойлгох уу

Avatar

Maш зэвүүн мэдээлэгч байна даа 2020-03-29 91.231.169.123

Хууль хүчний байгууллагт тэдэнд маш нарийн мэдээлэл өгдөг тагнуул байна даа.Тэд нарийгаа нядлах цаг болжээ.Тэр урвагчид л Монголийг х*******н колони орон болгох гэж зүтгэж байгаа тэр новшнуудийг дариухан илчилж устгахгүй бол ямар ч ажил зохиогоод нэмэргүй.Конторбандийн маш ноцтой гэмт хэрэг байна.

Avatar

Зочин 2020-03-29 202.126.89.131

Орчуулагч менежер монгол талын захирлууд гээд гарууд ажилласан байгаа.Хахуулийн мөнгө гээд нилээн юм хятадуудаасаа салгасан байгаа.

Avatar

Зочин 2020-03-29 176.63.23.107

Мах, барилгын материалын зах зээлээ хятадуудад алдчихаад байна шүү дээ. Тэрбум хужа аг малынхаа махаар тэжээнэ гэвэл 60 сая малыг маань нэг өдөрт л хаб хуб бээз. Монголчуудад газар шороо мал амьтан нь л байхад амьдраад байх хүмүүс. Тэрнээс нь салгавал хэцүүднэ шүү

Avatar

Зочин 2020-03-29 192.82.75.128

Haa saigui, hotyn zahaar hujaa nar amidarch bna, gulug muur alj ideed bj bdag bna lee, yallach ee, gargaj hayaach, bnga shalgalt hiih heregtei, hamag yum buzarlaad bj bdag, tegeed bur hogiinuud n optooroo irdeg gej bgaa, hogiin zasgiin gazruud 20, 30 jil hujaa naryg oruulla, gargaach ee

Avatar

Зочин 2020-03-29 192.82.75.128

Gargaj hayach ee hogiin hyataduudyg, malyg hurtel tamlaj nyadalj bgaa daa, tui tui, teneg zasgiin gazar n uursdiiguu l bodohois uur yu hiideg archaagui hariutslagagui yum be!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-03-29 182.160.37.239

Болж !

Avatar

Бямбаа 2020-03-29 172.90.243.62

Хулгай хийж аваагүй л бол гаргаж байгаа Монголд ямар хамаатайн. Махны мөнгө нь малчдад, Монголд үлдсэн биз дээ. Хөөрхий хятадуудыг хавчих гэж ядчих юм. Хэдхэн хоногийн өмнө нүүрсээ гаргах гэж бидний монголчууд Ерөнхийлөгчөөсөө авахуулаад энгийн иргэд нь хүртэл хандив цуглуулаад яаж дажин боллоо. Ийм богино ойтой байж болохгүй ээ

Avatar

zochin 2020-03-29 68.148.158.2

Mongol uls bol 3 say avilgachin hulgaich heel hahuulchin mungunii tuluu nudee eej aavaa eh ornoo hudaldahad hezeed belen zerlleg araatanguud boljee.

Avatar

Зочин 2020-03-29 192.82.74.76

Монголын төрд бодолтой хүмүүсийг гаргаж байхгүй бол энэ вирусээс болж үймээн самуун гарах нь байна.

Avatar

Зочин 2020-03-29 202.9.47.3

МЭДЭН БУДИЛХАА ГЭЖ

Avatar

Зочин 2020-03-29 202.126.89.106

Төрийн албаа гэж.

Avatar

зочин 2020-03-29 66.181.161.8

Мах аваач мах аваач гэчхээд ирээд авхаар нь гаргахгүй гээд новширчхоор , хамаг байдгаа зараад хаячихсан амьтан чинь бүх л аргаа хэрэглэж таараа шдээ .. Монгол төр хэлсэн ярьсан даа л байх хэрэгдээ дэ ..

Avatar

21 2020-03-29 64.119.19.127

Zass mergejliin hyanalt gaali medeegui yu hahaha shal hudlaa avilgal avsan n todorhoi shdei hervei avilgal avaaguo bol ajilaa hiih chdvargui baigaa bizdei

Avatar

С.Мэндбаяр 2020-03-29 103.229.121.220

Авилгал авилгал….. Эмээлт, Налайх хаа сайгүй хятадууд газар, үл хөдлөх хөрөнгийг Монгол хүний нэр дээр худалдаад авсан. Төр засаг үүнийгээ цэгцэл хуул бус үйл ажиллагаа явуулсан хятадуудыг хөөж гаргаа арай дэндүү юмаа! МАА, газар тариалан, хүнсний ногооны асуудлаа өөрсдөө шийдэж чадна.

Avatar

Зочин 2020-03-29 66.181.161.113

Ниргэсэн хойно нь хашгирав гэдэг энэ дээ. Гэхдээ хил гааль хуурамчийг нь сайн мэдэж байгаа хахууль нь багадахаар мэдэгдсэн…цаадуулдаа хахуулиа нэм гэж анхааруулж байгаа тѳдий л юм.

Avatar

Baagii 2020-03-29 202.126.89.174

Belcheeriin daats ihedchiheed hetsuudej baihad mahaa gadagh gargaj l baih heregtei. Harin gadaadad mah gargaj olson mongonoosoo todorhoi hemjeend tataas ogj hiliin mahnii uniig barij baih heregtei.

Avatar

Зочин 2020-03-29 192.82.75.128

Buteegdehuun bolgood gargaj heregtei, belcheeriin daats bagadsand bish albaar malaa usguj bgaa shuu dee

Avatar

Иргэн 2020-03-29 59.153.113.221

Тагнуулын байгууллага ажлаа хийнэ үү.
Авилгатай тэмцэх газарт жаахан туслалдаа.

Avatar

Зочин 2020-03-29 122.201.21.128

Хүрэлсүхийн засгийн газар яаж ажиллаад байнаа, хил хаангуут Монгол банкинд алт тушаалт 10 дахин нэмэгдсэн гэж байгаа. Хил гааль чин шүүрэн шанага болцон юм бишүү

Avatar

Зочин 2020-03-29 103.57.93.193

ene ulsd ezen bn uu daa.. hil gaagli gej bn uu daa.zahiin neg muu hujaa ireed l iim yum hiij baihad medehgui gargaj bgaa vnen gutamshig yumaa..

Avatar

иргэн 2020-03-29 202.9.46.91

Мэргэжлийн хяналт шалгалт сул, тагнуул, цагдан сэргийлэх байгууллагуудын харилцан холбоогүй ажиллагааг ашиглан ийм үйлдэл ганц энэ биш гарч байгаа нь лавтай. Дахиад л төрийн дээрхи нөхдийн ажлын хариуцлага ямар байгааг харуулжээ. Налайхад гэхэд хятад хүмүүсийн үйл ажиллагаа, тэдний ажлын байранд хийх хяналт сул байгааг хахуул хайцайлдагч байж мэднэ. Энэ бол шууд Засгийн газрын бүтцийн байгууллагууд учраас Оюун эрдэнэ дарга холбогдох хүмүүстэй сайн тулж ажиллан хариуцлага тооцоочээ.

Avatar

Зочин 2020-03-29 202.126.88.162

Ийм үйлдэл 1 биш хэдэн жил ийм маягаар сул талыг ашиглаж хийгдэж байгаа шүү дээ, 2017-2019 онуудад хятадууд арай л дэндүү даварсан энэ асуудалд одоогийн эрх баригчидтай бүлэглэн ийм дампуурлыг бий . болгосон

Avatar

Зочин 2020-03-29 122.201.24.85

Гаалийн мал-нууд мэддэггүй гэдэг нь худлаа

Avatar

Зочин 2020-03-29 192.82.75.53

emeeltiin ezen chin jenko bizdee. mongol ylnachuudaa

Avatar

Зочин 2020-03-29 182.160.1.13

Үүнийг тэд дангаараа яагаад ч хийх боломжгүй.

Avatar

Зочин 2020-03-29 202.55.188.83

Гааль тэгээд хуурамч бичиг баримт анзаардаггүй ээ

Avatar

Зочин 2020-03-29 192.82.71.21

Нутгийн иргэдийг зарла. Цаанаа нь хэн гуай байна вэ? Дээр л байгаа, эзэн нь.

Avatar

Зочин 2020-03-29 192.82.71.21

Гааль чинь л энэ бүхнийг хамтарч байгаа ш дээ.

Avatar

Bayanzurkh duurgiin irgen 2020-03-29 202.9.46.179

Манай хууль хяналтын байгууллага ажил хийж байгаа нь сайн байна гэвч хятад хууль бус иргэдтэй хамтарч байгаа иргэд, албан тушаалтантай хатуу хариуцлага тооцох хэрэгтэй байна. Хэрэв Хятадын талын хуулийн байгууллагатай гэрэтэй байгаа бол тэрнийгээ ил тод ярь байхгүй байгаа бол бүгдэдтэй ял тооц. Хөрөнгө орлогыг хураа, олон улсад зарла, гадаадад байгаа иргэддээ мэдээл. Ялангуяа зохион байгуулалтай манай эдийн засагт хортой үйлдлийг олон улсын эдийн засгийг террорт тооц, мөнгө угаах шиг

Avatar