Дахин барилга дээрээс төмөр уналаа | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Дахин барилга дээрээс төмөр уналаа

Хуучирсан мэдээ: 2015.11.19-нд нийтлэгдсэн

Дахин барилга дээрээс төмөр уналаа

Сүхбаатар дүүрэг, Чингисийн өргөн чөлөө Төв номын сангийн урд өдрийн 12.00 цагийн орчимд "Мастер инженеринг" компанийн барилгаас төмөр унажээ. Унасан төмөр замын хөдөлгөөнд оролцож явсан суудлын автомашин дээр унаж, тоёота "chaser" маркийн автомашины хамрыг хатгаж тогтсон байна. Дээрээс нь төмөр унасан машинд жолооч, 10 орчим насны охины хамтаар явж байсан бөгөөд азаар бэртэж гэмтээгүй. 

Онцгой байдлын газрын байцаагч дуудлагын дагуу ослын газарт ирж, барилга баригдаж буй талбай руу нэвтэрч, үзлэг хийх гэсэн боловч хамгаалалтын албаныхан барилга руу нэвтрүүлээгүй байна. Хэргийг Сүхбаатар дүүргийн цагдаагийн хэлтэст шалгаж эхэллээ. Энэ мэтчилэн сүүлийн жилүүдэд хөдөлмөрийн аюулгүй байдал хангаж ажиллаагүйгээс барилга дээрх гарах ослын тоо сар улирлаар тоологдож нэмэгдсээр байгаа юм. Сүүлийн хоёр жилд гарсан ослын баримтыг дурдвал 2014 онд Төв шуудангийн өмнөх замаар зорчиж явсан нийтийн тээвэр дээр төмөр унаж байв. Тухайн автобусанд зорчиж явсан зорчигч хөнгөн гэмтэж байсан юм. Мөн барилга дээр ажиллаж байсан дөрвөн ч хүн амь насаа алдсан баримт байдаг. Харин хамгийн сүүлд энэ сарын 17-ны өдөр Төв цэнгэлдэх орчим баригдаж буй нэгэн барилга дээрх кранд гэмтэл гарч, 50 гаруй настай хүн нас барсан харамсалтай осол гарсан юм.  

Д.УЛАМБАЯР

Зураглаач Ц.АРИУНБОЛД

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2015-11-19 122.201.22.237

Хүн төрөлхтөн өөрснийгөө л ***** зүйл бүтээх юм даа. Монгол гэртээ охолдоод сайхан амьдарцгаая.

Dahin setgegdel dahin bichi 2015-11-19 202.9.41.97

dahin barilga deerees dahin tumur unav gch :-)

Dahin setgegdel dahin bichi 2015-11-19 202.9.41.97

dahin barilga deerees dahin tumur unav gch :-)

a***** 2015-11-19 59.153.113.201

Bolildooo ta nar ... ingej barilga bariad baihdaa yaadin bee

e 2015-11-19 202.9.41.97

ene s ariin haalgaar tavij bh yum. ajild sain hvneer tavi l daa..hadar saidiig oligtoi hvneer tavi l daa.. mheg-iin darga nariig dandaa

Bi 2015-11-19 103.57.94.148

ALI ALIND NI AZ TAARCH DEE KHARIUTSLAGATAI BAIKHGUI BOL OLON KHAVAR NEGENDEE GEJ BII SHUU Avaar osol gargaj baij KHASHIR suukh khereggui bailgui

Unen 2015-11-19 122.201.22.51

Zahiral n Ariynaa geed neg zalitai Abgai bii de

ene yamar aimaar um ve. 2015-11-19 74.139.33.248

Undur barilgiig zuvhun manaihan l barih um, heterhii ashig huuj mungu l olj baival bolloo gej harah um. Uuniig ni zuvshuuruud suuj b.dag ashig gorilogsod ch arilsan dotortoi humuus baih um.

Зочин 2015-11-19 103.57.95.176

baliar novshnuud ve

bi 2015-11-19 79.97.126.196

Bolj ogvol hyamdhan barij.Ih ashig oloh.Ih shunalaas bolj baina daa.

Зочин 2015-11-19 126.160.170.147

ENE DAMPUURSAN MONGOLD AMID YBAH BATALGAA ALGAA!!!!

Зочин 2015-11-19 49.0.161.165

yanaaa enuugeer chin huuhduud ih yavdag shd

irgen 2015-11-19 202.131.232.82

setguulchid eee gej, manai setguulchid gej uneheer orovdmoor humuus bdg yum, oruulahgui ene ter gej dandaa hudlaa sensaats tarih yum

Зочин 2015-11-19 103.23.51.4

ene alban urgee guistej yavaa mongol ulsin turiin ajiltan ene company ruu oruulahgui bgaan notoi nsagdahgui baina uu

irgen 2015-11-19 202.131.232.82

bugd l dor burnee hariutslaga uureed amidarch bgaa, 1 barilgachin zaluugiin aj amidral yridna shuudee, manai MGL chuud yasan hunii muud durtai bolchihoo veee???burhan l bugdiig harj uzsen bna, harin hunii muud durlagsadiig orshoohgui bhdaa,kkkk

Зочин 2015-11-19 122.201.31.53

Ямар ч хаалт болж чадахгуй ногоон тор л байна лээ. Тас усрээд л.............шаардлагаа хатуу тавиачээ.........

end 2015-11-19 202.179.17.152

shine L570 nehemjileed shuuhed ugchih heregtei.sanaatai uildel gej oilgoj bna

zochin 2015-11-19 202.9.41.232

Хариуцлага хулээлгэж азтай машинийг н шинээр солиж егее

zochin 2015-11-19 202.9.41.232

Хариуцлага хулээлгэж азтай машинийг н шинээр солиж егее

ДЭндүү муухай байна 2015-11-19 202.9.41.161

Амьд явах баталгаа алага болжээ. Төв зам байна ш дээ. Арга хэмжээ авдаг газар байна уу

ЗОЧИН 2015-11-19 103.229.123.36

Саяхан Нийслэлийн мэргэжлийн хяналтын газраас барилгын аюулгүй байдлыг шалгалаа гээд ТВ-ээр гараад байсан. Хяналт шалгалтын үр дүн гэж алга даа. Манайхан хоосон шоудахдаа сайн гэдгийн жишээ энэ дээ.

Зочин 2015-11-19 202.9.40.216

zurchil gargachaad ulsiin baitsaagch nevtruuldeggui yadag gazar yum be?BAT UULIIN XUUGIIN BARILGA GESEN SHUU

Зочин 2015-11-19 202.9.40.216

iim zamiin xazuud zunduu barilga bariad xun alaad baigaa shuu BAT UUL daraga l tookhgui biahaac

Зочин 2015-11-19 202.9.40.216

iim zamiin xazuud zunduu barilga bariad xun alaad baigaa shuu BAT UUL daraga l tookhgui biahaac

ulsiin baitsaagch 2015-11-19 202.55.180.186

zurchil gargachaad ulsiin baitsaagch nevtruuldeggui yadag gazar yum be?

Зочин 2015-11-19 202.70.42.26

мэдээнийхээ гарчигийг зөв найруул л даа