В.Путин Монголоор дамжих хийн хоолойн төслийг шат ахиулахыг зөвшөөрөв | News.MN

В.Путин Монголоор дамжих хийн хоолойн төслийг шат ахиулахыг зөвшөөрөв

В.Путин Монголоор дамжих хийн хоолойн төслийг шат ахиулахыг зөвшөөрөв

В.Путин Монголоор дамжих хийн хоолойн төслийг шат ахиулахыг зөвшөөрөв

ОХУ-ын Ерөнхийлөгч Владимир Путин "Сибирийн хүч-2" хийн хоолойн зураг төсөл, судалгааны ажил болон ТЭЗҮ-ийг боловсруулж эхлэхийг зөвшөөрөв. Энэ тухай тэрбээр "Газпром"-ын тэргүүн Алексей Миллертэй уулзах үеэрээ мэдэгдсэн байна.

"Сибирийн хүч-2" төслийн техник, эдийн засгийн урьдчилсан анализаар эдийн засгийн хувьд ашигтай, зардал багатай гэсэн эерэг дүн гарсан талаар Алексей Миллер мэдээлжээ. Энэхүү хийн хоолойн нь БНХАУ-ын баруун хэсгийн зах зээлийг хангана.

Мөн Алексей Миллер хэлэхдээ "Газпром" компани нь Зүүн Сибирьт байгаа хийн тээврийн хүчин чадлыг Оросын Европын хэсэг дэх хийн хоолойтой хослуулах асуудалтай тулгарч байгааг тэмдэглэв. "Энэ нь эргэлзээгүйгээр хоёр чиглэлд байгалийн хийн нийлүүлэлтийг хангаж, Оросын бүс нутагт хийн хангамжийн найдвартай байдлыг улам бүр нэмэгдүүлнэ" гэж тэр хэлэв.

“Газпром” компани Монголын нутгаар дамжуулан БНХАУ-руу тавих "Сибирийн хүч-2" хийн хоолой жилдээ 50 тэрбум куб м. байгалийн хий нийлүүлэх боломжтой гэв. Өмнө нь 30 тэрбум куб м, байгалийн хий нийлүүлэх боломжтой гэсэн дүгнэлт гарч байсан билээ.

Харин хөрөнгө оруулалтын тухайд тус компани огтхон ч санаа зовохгүй байгаа талаар мэдээлжээ. Тус компани нь 2020 онд хөрөнгө оруулалтын хөтөлбөртөө 1.08 их наяд рубль зарцуулахаар төлөвлөжээ.

Эх сурвалж: TASS

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
59
ЗөвЗөв
7
ГайхмаарГайхмаар
6
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

130 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Амармэнд 2020-03-28 66.181.161.67

Орос Монгол хоёр улсын найрамдал мандтугай.

Avatar

Зочин 2020-03-28 202.9.47.127

Асуудал түүхий бнаа ! Худалдан авагч тал болох Хятадууд ямарч мэдэгдэл хийгээгүй бна ! Хятад – Орос 2 үнэ дээрээ л тохирохгүй бгам гэсэн ! Яахав манай сонгуулийн өмнө кремль ийм шийдвэр гаргаж бга нь бас учиртай биз ! Бид чинь ором хүргэн ерөнхийлөгчтэй,е сайд маань бас оросод элэгтэй бдг ! За ямартай ч манайхаар хийн хоолой дамжин өнгөрвөл аштай юу !

Avatar

Зочин 2020-03-28 139.5.216.227

ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТЫН ӨМНӨХ СУДАЛГААГАА НАРИЙВЧЛАН ХИЙХИЙГ ЗӨВШӨӨРЛӨӨ ШҮҮ ДЭЭ.‼️
ЗАРИМ НЬ АВАХ МӨНГИЙГ ТООЦСОН, НЭГ ХЭСЭГ НЬ УЛС ТӨРЖСӨН, ХҮНИЙ АМААР БУРСАН, ХӨӨРЦӨГЛӨСӨН…,
ЦААШИД ХИЙН ХООЛОЙ ТАВИХ ЭСЭХ АСУУДЛЫГ ОРОС,ХЯТАД УЛСУУД ШИЙДНЭ. МОНГОЛЫН НУТГААР ДАМЖВАЛ АШИГТАЙ ТОХИОЛДОЛД ЭНЭ ТӨСӨЛ ХЭРЭГЖИНЭ. ОДОО ӨӨРСДӨӨ ЮУ ХИЙЖ БҮТЭЭЖ, БАЙГУУЛЖ, ЗӨВ ШУДАРГААР АМЬДАРЦГААХАА ДОР БҮРНЭЭ БОДОЦГООЁ ХИЧЭЭЦГЭЭЕ

Avatar

Мэдээллийн эх үүсвэр 2020-03-28 66.181.160.97

Миллер доложил и о работе по возможным поставкам газа транзитом через Монголию для китайского рынка, "Сила Сибири – 2": "Объемы поставки могут составить до 50 миллиардов кубометров газа в год". "Газпром" готов продолжить работу. "Западный Китай, да?" – уточнил Владимир Путин и получил утвердительный ответ. Миллер попросил дать поручение для начала прединвестиционной стадии и проектно-изыскательских работ.

Речь зашла о поставленной президентом задаче соединить газотранспортные мощности в Восточн

Avatar

Шалтгаан ба үнэн 2020-03-28 122.201.31.155

Элбэгбалайгийн үед оросууд ямарч гэрээ хэлэлцээр хийхгүй гэж бүр өмнө нь шийдсэн байсныг та нар мэдэхгүйл байна даа!! Юу гэвэл энэ нохой 90-иэд онд ардчилал нэрээр багануурт очиж оросын эзлэн түрэмгийлэгчид зайл гэж хашгирч байсан нохой,хоёрт энэ нохой чинь аерикийн тагнуул гэдгийг бас мэддэг юм шүү дээ,тэд!!! Мөн итгэл үл даах нохой гэдгийг сайн мэддэг байсан учир манай хоёр орны харилцаа уналтанд орсон юм шүү!! Одоо яавч ан-ыг засаг төрд гаргаж болохгүй,тэгвэл энэ гэрээ дуусаа гэсэн үгээ!!

Avatar

Зочин 2020-03-28 202.9.40.111

Орос, хятад улс бол манай мөнхийн хөрш. Бид нэг санаа зорилготой хамтарч ажиллавал бидэнд л ашигтай.Манай улсын нутгаар хийн хоолойг тавибал хоёр орны найрамдалт харилцаанд том хувь нэмэр болно доо. Шалавхан ажил хэрэг болгох хэрэгтэй байна.

Avatar

Шударгабайцгаая 2020-03-28 122.201.31.155

Ажил болоход бас холоо! Манай сонгуулийг харна! Өөрсдийн эрх ашгаа ярина! Бид эхийг нь эцээхгүй,тугалыг нь тураахгүй маш ул суурьтай хандах ёстой! Нэг юм анхааруулахад монголын төрд байгаа нохдыг яаж ч худалдаж авч болно гэдэг ойлглтыг от-оор олон улсад бүрэн таниулчихсан!! Тэгэхлээр ил тод байх шударга байх,эх оронч байх гээд асуудлууд байгаа шүү!! Олон түмэн соргог харж хянах ёстой!! Харин нууц гэж юм байх ёсгүй ээ!!

Avatar

Зочин 2020-03-28 103.57.94.138

ПУТИНД БАЯРЛАЛАА, ЕР НЬ МОНГОЛЫГ ГЭСЭН СЭТГЭЛТЭЙ. ХАРИН МАНАЙХАН Л ЯРЬСАН ХЭЛСЭНДЭЭ ТУУШТАЙ БАЙЖ ИДЭВХТЭЙ ХАМТРАН АЖИЛЛАХ ХЭРЭГТЭЙ ШҮҮ , ЭЛДЭВ ИЛҮҮ ДУТУУ ДОНГОСОЖ, ЭРГЭЖ БУЦАЖ НОВШРОВ ДОО

Avatar

Зочин 2020-03-28 192.82.69.51

манай удирдлагууд дотор тодруулбал АН голдуу монголын хөгжлийгг албаар сааруулах мэдэн будилах эргэж буцах үйлдэл хийж хоёр хөршийн итгэлийгг алдсан шүү дээ өөррсдөө хурган баячууд болж энэ орныг өөрийн хүслээр байлгах санаатай 30 жил энэ улсыг хороллоо

Avatar

Зочин 2020-03-28 202.9.46.59

буруу бодож бна энэ бол путин монголыг бодсон хэрэг огт биш харин эдийн засгийн хувьд ашигтай дээр нь монгол санал тавьсан харьцангуй эрсдэл багатай зам гэж бодож байгаатай л холбоотой тэрнээс монголд сайндаа биш … эцсийн эцэст эрх ашиг шүү дээ бид нар ч бас монголын эрх ашгийн тухай л ярих ёстой

Avatar

Иргэн 2020-03-28 103.57.94.138

Ер нь шийдвэр тууштай болж байна гэдэг ажил эхэлж байна гэсэн үг.манайхан л хэлбэрэлтгүй байж, санаачилга, идэвхитэй ажиллах цаг ирж байна

Avatar

Зочин 2020-03-28 122.201.22.35

Дөнгөж ТЭЗҮ эхлүүлнэ гэдэг чинь хаагуур татахаа шиидээгүй гэсэн үг.

Avatar

Зочин 2020-03-28 202.9.46.59

хаагуур татахаа шийдээгүй харин санхүүгийн эрсдлийн тооцоогоо л анхан шатны байдлаар хийж үзээд ашигтай боломжтой юм бна гэсэн бололтой юм бна анх 30 гэж бсан одоо 50-н хоолой татах боломжтой гэж тооцож цаашаа тэзү-гээ боловсруул гээд үүрэг өгчлөө тэгэхээр хаагуур тавих нь одоо л судлагдаж нарийн шийдвэрлэгдэнэ манай талаас олигтой улс оройсой билээ ядаж хоолойг нь газар доогуур тавиулах аль монголд ашигтай байдлаар хийж чадвал ч бас болж л бна …

Avatar

Зочин 2020-03-28 176.59.150.251

Юуны урьд хэлсэн амандаа манайхан хүрээсэй. Нөгөө нь гарч ирээд л баллуур барьдаг зантай. Мөн ийм ашиг олно тийм хөрөнгө манайд гэхээсээ илүүтэй. Гэрээндээ хэрхэн зөв хамтран ажиллахаа тусгах хэрэгтэй санагдана.

Avatar

Зочин 2020-03-28 202.9.46.59

улс төрөө тогтвортой байлгаж чадвал бүх зүйл боломжтой

Avatar

монгол 2020-03-28 202.55.188.89

орос улс мандан бадраг

Avatar

ЗОЧИН 2020-03-28 103.212.119.165

КРЕМЛИЙН ХЭВЛЭЛИЙН АЛБАНААС НИЙТЭЛСЭН ПУТИН МИЛЛЕР 2-ЫН ЯРИАНЫ БҮРЭН ТЭМДЭГЛЭЛД: ГАЗПРОМЫН
ТЭРГҮҮН МИЛЛЕР: … МОНГОЛЫН НУТГААР ДАЙРУУЛАН ХЯТАДЫН ЗАХ ЗЭЭЛД 50 ТЭРБУМ ШОО МЕТР НИЙЛҮҮЛЭХ ХИЙН "СИЛА СИБИРИ-2" -ЫН ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТЫН ӨМНӨХ ТЭЗҮ БОЛОВСРУУЛАХ, ЗУРАГ ТӨСӨЛ СУДАЛГААНЫ АЖИЛ ЭХЛЭХ ДААЛГАВАР ӨГНӨ ҮҮ ГЭХЭД ПУТИН "ЗА, МЭДЭЭЖ, ЗӨВШӨӨРЛӨӨ" ГЭСЭН БАЙНА,

Avatar

Билэг 2020-03-28 103.212.119.152

Энэ бол харин зөв мэдээлэл байна. Цаашид нарийн судалгаа хийх, ТЭЗҮ боловсруулах зөвшөөрөл олгоно уу гэж Миллер Путинээс хүссэнийг ёсоор болгосон байна лээ. Ажил зөв зүгт явж байх шиг байна. Түүнээс биш бусад сайтуутад бичээд байгаа шиг шууд Монголоор дайруулаад тавь гэсэн шийд одоохондоо лав алга байна.

Avatar

Зочин 2020-03-28 202.179.8.210

herwee ene odo ingeed ajil hereg bolood tusul hutulbur ni ehluul manai ard tumend heregtei l bh daa, sn medehkui ym da

Avatar

Зочин 2020-03-28 202.179.8.210

ail deer ued SH.Otgonbileg agsan amid ahiudaa uul ni orosuudtai yriad mongoliin nutgaar dairuulad haytadruu tawih talaar barag tohirltsson bsn ym gdg shuu bi hunees l sonsoj bsn ym hudlaa uneniig ni medehkui

Avatar

mongol 2020-03-28 193.91.98.156

Ter hoshgruulna Eeb tegj helsen geed bagaa 2 n**** mn Huzuugu hulgach Salga ovgon ta 4 t bol Mongoloor damjuulahgu bah n goe sanadaad banaa daa Moroodol chn butehgu baihaa Urvagch erliizuud ee Mongoloor dairna bd hyamd naidvartai GAL tai bolno

Avatar

Зочин 2020-03-28 103.26.193.17

орос хүн эр хүн шиг хэлсэндээ .хүрнэ.

Avatar

Зочин 2020-03-28 202.21.107.85

Хэрвээ үнэн бол мөнхийн агуу хөршдөө баярллаа

Avatar

Путиний хошгируулалт 2020-03-28 139.5.218.45

Хятадтай үнээ тохиролцож чадахгүй байгаа Путин Бээжинг айлгах гэж Монголоор дайруулна пиар тарааж байгаам

Avatar

Буурал 2020-03-28 202.9.46.188

Тавина тавина гэж тавин жил болох байлгүй. Ээбий ерөнхийлөгч нэг удаа хийн хоолойг Монголоор дамжуулахгүй, оросууд худлаа хошгируулж байгаа юм гэж хэлсэн ш дээ.

Avatar

Зочин 2020-03-28 64.119.17.227

Худалч хулгайч тарвага тэгж хэлээ юу?

Avatar

зочин 2020-03-28 66.181.161.42

Ингвэлч өөр шүү … Путин түм наслаг . .. Гэхдээ энэ олон жил яагаад хурууч хөдөлгөхгүй байсан юм болоо ??? .
Манай дарга нар нээх их нарийн ухаан гаргах гээд хэрэггүй шдэ . .. Ганц өгүүлбэртэй гэрээ байхад л болоо … Дамжин өнгөрөх тонн км тутмаас төдөн доллорын татвар авна … гүйцээ …

Avatar

Нэргүй 2020-03-28 66.181.191.40

Үүнийг Рио-Тинтотой зүйрлүүлэшгүй асуудал, тэд бол луйварчин, ОТ гайхамшигтай, хосгүй ордын баялгийг ховх сорж байгааг олон нийт даанч ойлгохгүй байгаа юм. Рио-Тинто хөрөнгө оруулагч бус бөгөөд зээл зуучлагч, мөнгө хүүлэгч дамын наймаачин…

Avatar

Anand,New York 2020-03-28 24.46.100.17

Unen bol mash saihan medee b.a Mongoliin iteeduid ingesneer shine ue ehleh b.o
Bugd demjigtun!!!

Avatar

ЗОЧИН 2020-03-28 202.21.114.66

PUTIN MANDTUGAI BAYARLALAA

Avatar

Зочин 2020-03-28 59.153.114.139

Монгол улс коронавирусын аюулыг тооцоод үзвэл цаашид хүнс, өвлийн бэлтгэл гээд 2 том чухал ажил байна. Сонгуулийг хойшлуулахгүй яаралтай хийх хэрэгтэй.

Avatar

Zojin 2020-03-28 31.10.146.148

Mongol uls China Korea USA dagasnaas oros ulstai oir baih n hamaaguu deer. Bid orosiin hujeer udii zeregiin amidraltai, bolowsroltoi bolsnoo b** martazgaa!

Avatar

Зочин 2020-03-28 192.82.74.82

ПҮЛТҮҮШИЙН ТРОЛЛУУД ПҮЛТЭРЧ БАЙГАА НЬ ҮНЭН БАЙХ ШҮҮ. ХҮРЭЛСЭЛЭМ ПҮЛТҮҮШ МАНДТУГАЙ

Avatar

50 2020-03-28 66.181.187.30

Монголоор 50 тэрбум куб газ шахаж болно , Хөрөнгө оруулалт хийхийн өмнөх судалгаа хийх эрх олгоно уу гэж Газпром захирал асуусан бна . Өөр юм бол Монголтой холбоотойгоор яриагүй бна.

Avatar

Даваа 2020-03-28 66.181.191.40

Үүнийг Рио-Тинтотой зүйрлүүлэшгүй асуудал, тэд бол луйварчин, ОТ гайхамшигтай, хосгүй ордыг минь ховх сорж байгааг олон нийт даанч ойлгохгүй байгаа юм. Рио-Тинто хөрөнгө оруулагч бус бөгөөд зээл зуучлагч, мөнгө хүүлэгч дамын наймаачин…

Avatar

Баасан 2020-03-28 66.181.191.40

Үүнийг Рио-Тинтотой зүйрлүүлэшгүй асуудал, тэд бол луйварчин, ОТ гайхамшигтай, хосгүй ордыг минь ховх сорж байгааг олон нийт даанч ойлгохгүй байгаа юм. Рио-Тинто хөрөнгө оруулагч бус бөгөөд зээл зуучлагч, мөнгө хүүлэгч дамын наймаачин…

Avatar

Баасан 2020-03-28 66.181.191.40

Байгалийн хийн хоолойг Монголын нутгаар дамжуулан тавих саналыг бүүр 1993 онд Оросын тал албан ёсоор манай талд хандахад тухайн үеийн ерөнхийлөгч (ҮАБЗ) татгалзсан юм даа. Тэр, ардчиллын толгойлогчдоос айж болгоомжилсон. Ашгүйдээ одоо нэг энэ төсөл хэрэгжиж магадгүй болж байна. Монголын тал нэг ч цент зарцуулахгүй олон зуун сая ам.долларын орлого олж, олон зуун хүн ажилтай болох нөхцөл бүрдэнэ. Бид оросуудтай ажиллаж, харилцаж сурсан. Үүнийг Рио-Тинтотой зүйрлүүлэшгүй асуудал, тэд бол луйварчин,

Avatar

Даваа 2020-03-28 66.181.191.40

Зочин: Байгалийн хийн хоолойг Монголын нутгаар дамжуулан тавих саналыг бүүр 1993 онд Оросын тал албан ёсоор манай талд хандахад тухайн үеийн ерөнхийлөгч (ҮАБЗ) татгалзсан юм даа. Тэр, ардчиллын толгойлогчдоос айж болгоомжилсон. Ашгүйдээ одоо нэг энэ төсөл хэрэгжиж магадгүй болж байна. Монголын тал нэг ч цент зарцуулахгүй олон зуун сая ам.долларын орлого олж, олон зуун хүн ажилтай болох нөхцөл бүрдэнэ. Бид оросуудтай ажиллаж, харилцаж сурсан. Үүнийг Рио-Тинтотой зүйрлүүлэшгүй асуудал, тэд бол луй

Avatar

хүн ёсны зөвлөх 2020-03-28 202.9.46.79

оросын новости-гоор гарсан роснефтийн ерөнхийлөгчтэй путиний ярисан ярианд монголын нэр орсон ямар ч юм яригдаагүй энээ бол хүрэлсүхийн нэрийг хавчуулж шоудох гэсэн маныхны сонгуулийн шоу .одоо бүр хүрэлсэлэм тэнэгийн нэрийг барьж ард түмнийг буруу сэдээгээр тарихийг нь угаах нь л дээ. нөгөө тэнэг нь дагаж маадайгаад л. мөн таарсан таар шуудайнуудаа

Avatar

chi teneg yum uu daa 2020-03-28 103.57.93.193

naad siberiin hvch 2 chin mongoloor dairanaa geed tohirson asuudal ch dee.putin eronhiilogch asuudaliig sudlaj zardaliig tootsohiig daalgasan ch dee.bid bvgd medej baigaa say yrihdaa zam daguu muj hotoduud bas baigaliin hiig ogon tegej baibal ashigtai gesen ch dee… orosiiin baruun taliin hotuud baigaliin hii hereglej bga.siberiin erhvv , angarsk, ulaan vd chita geh tom hotuudad odoo mongoloor dairahdaa ogoh tuhai l yrisan daa.. hurliizaa medehgui b

Avatar

Зочин 2020-03-28 66.181.161.95

kreml гээд албан ёсны сайт дээр Монгол гээд байна лээ. Өглөө нэг хүн фэйсбүүкт линкийг нь тавьчихсан байхаар нь сонирхоод харсан юм.

Avatar

Зочин 2020-03-28 59.153.113.99

Хөөрч онгироод байх хэрэггүй ээ! Эрхүү,буриад,өвөрбайгалийг хийгээр хангах асуудлыг чухалчилж байна билээ! Хөшигний цаана монголоор хий дамжуулах асуудлыг ярихдаа юу ярьсаныг хэн мэдлээ!! Ямарч байсан монголд хохиролтой усан цс,тувагаас тз татах гм асуудлуудыг хөндсөн л ыайгаа!! Төрд байгаа хэдэн ноход дотроо бодолтой,дороо суурьтай энэ асуудалд хандах ёстой!! Алдартай от-н хойноос оруулчихав даа!! Олон түмэнд ил тод байх хэрэгтэй !! Хүлээлт байгаа шүү! Энэ асуудлыг ганц монгол хараагүй америк,я

Avatar

medehgui baij bvltereed 2020-03-28 103.57.93.193

mongoloor dairahuulaj tabihiig 3 uls tohirson ch dee.say yrihdaa zam daguu sibiriin muj tom hotuudad baigaliin hiig ogbol ih ashigtai gej yrisan ch dee.orosuud baruun tald baruund hii ogdog tul evropiin hotuud baigaliin hii hereglej bgaa tul siberiin muj hotuudad baigaliin hii hereglej bgaagui tul ter hot mujuudiig mongolor dairuulah hooloigoor dabhar hangan gej tootsoo sudalgaag hiisen ch dee..

Avatar

Зочин 2020-03-28 103.57.92.243

Kremlin.ru сайтаас уулзалтын бичлэгийг үзлээ.
Хятадын баруун район руу Монголоор дамжуулах хоолой буюу УБ-аар дайрахгүй бололтой юм.
Баруун аймгуудын нутгаар тавих бололтой.

Би уншаад ингэж ойлгосноо бичлээ.

Avatar

buruu oligod bnaa.. 2020-03-28 103.57.93.193

oros hyatdiin altai hyazgaaraar tabih ni asar ondor uulsaar ybj zardal ondortoi geed bolison ch dee.tegeed baruun talaar hyatdiin hereglegch barag bhgui jinjan-uigar dongoj 23 say hvntei deer oorsdoo hiitei.turkmen kazakstanaas abdag.hyatadiin gol hvn am ni beejin hot ,tinjan, shanhai hebei mujid bna.iimees mongoloor dairch beejin orbol zardal bagatai mash bogino ybj hvrenee..

Avatar

Орос ах 2020-03-28 103.229.123.105

Хайрт ах путин л ганцаараа л монголыг чукча тэнэг тэмбүүт гэж хэлдэггүй гэнэлээ

Avatar

Зочин 2020-03-28 202.179.25.35

Чи өөрөө тэмбүүтэй тэнэг.. Атаархаад өмдөндөө баас дусаагаад байна даа_ Барууны муу нохой…

Avatar

Зочин 2020-03-28 202.21.108.161

ineedtei yum shat ahiulaad Putin

Avatar

зочин 2020-03-28 192.82.65.189

Манай ерөнхийлөгчийн буян шүү. Ерөнхийлөгч маань эх орноо гэсэн сайхан сэтгэлтэй жинхэнэ эр хүн шүү. Одоогийн байдлаар хүмүүс Хүрэлсүх хийсэн юм шиг яриад байгаа хэдий ч эхлэлийг нь манай ерөнхийлөгч Баттулга тавьсан юм шүү. Би лав тэгж боддог. Ямар нэг сайн зүйл хийчхээд би хийсэн гээд гүйгээд байдаггүй жинхэнэ эр хүн шиг хүн юм байгаа юм

Avatar

Зочин 2020-03-28 83.20.243.139

Hulgaich batulga mongold ashigtai zuil hiigeegui bas khaan boloh sanaatai gants hudag tuunii ger

Avatar

Зочин 2020-03-28 202.21.108.161

hereggui

Avatar

Зочин 2020-03-28 202.126.88.218

Тусгаар Тогтнол минь баяртай,

Avatar

KKK 2020-03-28 202.179.31.69

Turk uls ooriin nutag deeguur bas hiin hooloi taviulsan. Erdogan cham shig inge ulin hutsaagui baih.
Hujaa e****z baabar shaabar elbek nar zailsugai

Avatar

Зочин 2020-03-28 66.181.191.40

Зочин [66.181.191.40] 29 minutes ago Зочин: Байгалийн хийн хоолойг Монголын нутгаар дамжуулан тавих саналыг бүүр 1993 онд Оросын тал албан ёсоор манай талд хандахад тухайн үеийн ерөнхийлөгч (ҮАБЗ) татгалзсан юм даа. Тэр, ардчиллын толгойлогчдоос айж болгоомжилсон. Ашгүйдээ одоо нэг энэ төсөл хэрэгжиж магадгүй болж байна. Монголын тал нэг ч цент зарцуулахгүй олон зуун сая ам.долларын орлого олж, олон зуун хүн ажилтай болох нөхцөл бүрдэнэ. Бид оросуудтай ажиллаж, харилцаж сурсан. Үүнийг Рио-Тинтот

Avatar

Зочин 2020-03-28 66.181.178.62

Одоо цагийн оросууд хуучин СССР-ийн Брежнев шиг барьж авч үнсээд зүгээр тусламж өгнө гэж байхгүй!!! Оронд нь өөртөө заавал олон дахин илүү ашигтай вариант тооцоолно!!! Брежневийн тусламж ч огт оргүй биш, нөгөө ахйтар "Их өр"-д орсон шүү дээ!!!

Avatar

ene ervvl hvn mon uu 2020-03-28 103.57.93.193

vhsen orosoos 1921-1990 ond hvrtel dongoj 19 terbumiin dollartai tentseh shiljeh rubbelier yamar ih bvteen baiguulalt hiisen genee ulaanbatar darhan erdenet baganuur hotol geed bvh hot aimagiin tov surguuli tsetserleg aj vildber tomor zam geed l. getel odoo 1990 onoos 30 terbumiin zeeleer yu hiisen yum be dee..ter chin or chuu.orosuud oriig teglej ogson doo..

Avatar

Зочин 2020-03-28 83.20.243.139

Teneg unegui byaslaga zuvhun havhand bdag hiatad uls orosoos hii avahgui gazprom shataz bgaag sonsoogui durak bn daa

Avatar

buraad mal chin.. 2020-03-28 103.57.93.193

muu tenegee odoo hvrtel harin amerikees shingenvvlsen hii neft l abahgui bna hujaa nar.orosoos harin asar ih hii neft abch bnaa gej bnaa..

Avatar

мэргэн бус иргэн 2020-03-28 103.229.120.32

ёёёё путин даргад талархаад ханашгүй. агуу орос улс их монгол улсад туслах цаг нь болсон. яагаад гэвэл одоогийн орос улсыг монголчууд 300 жилийн туршид барьж байгуулсан гэж түүхэнд бичсэн байхым

Avatar

Зочин 2020-03-28 192.82.69.246

Агуу орос ч гэх шиг, эргүү гар вэ ха ха ха

Avatar

Зочин 2020-03-28 192.82.69.51

яг үнэн ЕС.УИХ дарга нэг цонхоор харж байгаа нь маш сайн

Avatar

buyanaa 2020-03-28 103.229.122.82

Mundag bn ushuu olon ajil hiij buteegeerei amjilt ES

Avatar

Pros helten 2020-03-28 150.129.143.12

Oposiin medeenuudiig vzlee. Mongoloor dairuulna ene ter gej Yuch yariagui bna

Avatar

bold 2020-03-28 202.9.46.226

ЕРӨНХИЙ САЙДЫН АЙЛЧЛАЛЫН МӨРӨӨР ӨНӨӨДӨР ОРОС МОНГОЛЫН ЗҮГТ ХИЙН ХООЛОЙГ ЭХЛҮҮЛЛЭЭ.

Монгол улсын Ерөнхий сайд У. Хүрэлсүхийг ОХУ-ын Ерөнхийлөгч В. Путин Сочи дахь өвлийн ордондоо хүлээж авахдаа уг асуудлыг шуурхай шийдвэрлэхээ амалсан энэ ажил ийнхүү эхэллээ.

Avatar

иргэн 2020-03-28 150.129.141.89

Дэлхий нэгэнт хавтгай болжээ Хамтран амьдрах цаг ирсэн байна Хүн төрлөхтөн маш өчүүхэн гэдгээ цар тахлаар харж байна.Тиймээс хамтраад энэ цаг үед монголоор дайруулж хийн хоолой тавьж амьдралаа улс орон хойч үеээ бодож улс төржүүлэхгүй байж дэмжих хэрэгтэй залуусаа ……,

Avatar

ДОЛГОР 2020-03-28 202.9.46.226

yaachij bodson ashigtai shuudee aznii yum

Avatar

mongol 2020-03-28 150.129.143.37

Zalhuu erguu mongolchuud neg ih belen zelen mungu orood ireh yam shig oriloldood l mun estoi goridosnii chini garz bolno ene tiimch amarhan ajil bish tuunii orond mongoldoo yaaj buteen baiguulalt hiih ve gedgee l bodoh heregtei

Avatar

Зочин 2020-03-28 202.126.88.196

Ганц дойлуурын татвар авхад л 50 тэрбум $ ……Болж л байна ..

Avatar

Зочин 2020-03-28 182.160.38.76

1m3 hiinii une 2$ orchim bga. yaj 1$ iin tatvar avah geev. 1cent iin tatvar avahad l 500say $ bolno l doo.gehdee yu gej 1 cent iin tatvar avahav. yadaj 5cent baina biz. er ni damjin ongoruulsenii tatvariig ukrainii jishgeer avbal zugeer dee.

Avatar

зочин 2020-03-28 66.181.161.42

Хэмжээнээс гадна дамжин өнгрөх зайг нь бодолцох байлгүй дэ . Манай нутгаар дор хаяж л 1000 км туулах байх да … 1 км тудамд 0,001 цент гэхэд л болоод явчихаж байна шдэ .ха ха …

Avatar

Зочин 2020-03-28 66.181.186.169

Үнэн байна. Өчигдрийн ТАСС дээр бн. Манайд ашигтай. Хоёр хөрш Монголын эрх ашгийг бодох болно.

Avatar

Иргэд 2020-03-28 150.129.143.12

Шал худлаа, время Гаар монгол гэдгийг нэгч vг дуугараагуй шvv

Avatar

Зочин 2020-03-28 103.229.121.184

Газрын зургаар харуулсан.

Avatar

Зочин 2020-03-28 202.9.46.59

монголоор тавина гэж ярисан

Avatar

Зочин 2020-03-28 202.126.89.189

Орос нь хийгээ монголоор дайруулж монголын хөршүүдтэйгээ сайн харилцдаг,3 улсын транзит мэтийн Элбэгдоржийн эхлүүлсэн хэлэцээрийг ашиглаж яаралтай тавих сонирхол байгаа.Казах тэнэгүүд манай нутгаар явуул гэж хөлдүү оросоо дарамтлаад эхэлсэн.Хятад улс крант,хөрөнгө оруулалт,худалдан авах төлбөр гэх мэт гол шийдвэрийг гаргана.Хятад одоо монголоор дайруулах шугамаа хурдал гэхэд ажил маш хурдан шийдэгдэнэ.

Avatar

Зочин 2020-03-28 66.181.161.77

Шоу

Avatar

Зочин 2020-03-28 66.181.161.77

Сонгуулын шоу. Хэзээ ч хийн монголоор тавигдахгүй. Хэрэгтэй зүйлд цагаа зарцуулаарай. Монголыг монгол хүний хөдөлмөр, ухаан, зориг тэвчээр, зөв хандлага, эрүүл бие л өөдөн татна уу гэхээс нэг орос өвгөн өөдөн татна гэж юу байхав. Хэзээ ч ийм бэлэн хоол байдаггүй юм.

Avatar

Зочин 2020-03-28 202.126.89.187

Клментуудыг уншихад дан улс төржсөн. Хий чинь цэвэр бизнэс. Тэгээд левроп япон гээд олон улс авч байна.Орос манайхыг дарамтлах байсан бол шатахуунаараа бооход болоо. Шатахуун хийнээс илүү зовооно ш дээ

Avatar

Вася 2020-03-28 202.126.89.34

Буян заяа нь дэлгэрээ

Avatar

Зочин 2020-03-28 203.91.115.51

тарвагадоржоо чи л тайрдас даа.

Avatar

Тусгаар тогтнолын үнэтэй хийн хоолой 2020-03-28 150.129.143.234

Шхаб-д элсэж орос хятадын нэг муж болох гэсэн болзолтойгоор орос монголоор дайруулж хийн хоолой тавих гэж байгаа. Энэ бүхний ард нөгөө л оркуудын бөөс өмхий төвд тайрдас жанхуу байгаа.

Avatar

т 2020-03-28 103.229.120.73

Монгол Улсын нутаг дэвсгэрээр хийн хоолой дамжуулж байгуулах болсонд
нөлөөлсөн зүй л.
1.БНХАУлсын ШИНЖААНААР хийн хоолой тавих байсан. Шинжааны нутаг дэвсгэрт байнга Исламын шашинтангууд үймээн самуун дэгдээдэг.
2.Таван толгойн нүүрсний ордын ойролцоо асар их хэмжээтэй байгалийн хийн орд газрыг илэрүүлсэн. Энэ төсөлд Оросууд оролцох зорилгоор,эсвэл хийн ордыг Монголд ашиглуулах ,эдийн засгийн эргэлтэнд оруулах сонирхол байхгүй байгаа тул
ОРОСуудын бодож олсон ХӨЗӨР.

Avatar

Зочин 2020-03-28 202.9.46.59

2 дох нь утгагүй яагаад гэвэл монгол улсад тэр илэрсэн нөөц хийг богино хугацаанд шууд нийлүүлэх боломжтой болгох үйлдвэр байгуулах хөрөнгө оруулалт бас цаг хугацаа байхгүй гэдэгт л бна даа. 3 дахь нөхцөлийг нэмчий буриад улс одоо хүртэл оросын газ хэрэглэж чадахгүй байгаа учраас бослого хөдөлгөөн хэрүүл маргаан их байгаа

Avatar

Зочин 2020-03-28 192.82.69.51

Онц

Avatar

Зочин 2020-03-28 203.91.115.41

Худалчууд аа. Новости үзэж байсан Красноярск, Иркутск, Бурятия, забайкальский край л гэж ярьсан үдээс. Монголия гэж нэг ч юм яриагүй

Avatar

chi gantsaarai oros heltei gej uu... 2020-03-28 103.57.93.193

za bitgii buraad bai. bvr gazariin zuragtai garch bsan bvr ymailiin hoigos neg irj nogoo baigal nuuriin ard dahi ordos abaad niilij mongoloor dairaad l beejin oroh tolovolgoo baisan daa. bi ooroo vzsen shuu..

Avatar

Зочин 2020-03-28 202.126.89.187

Яндекс гээд оросын сайтууд дээр Могголооо дамжуулах гэж хэлсгийг тун тодлрхой бичжээ. Хуний тавьсан материалыг эсэргүзцэхийн орлнд эхийг гь уншиж нягталж сур хөгийн эсэргүү минь

Avatar

Зочин 2020-03-28 103.229.121.184

Газрын зургаар харуулсан. Мэдээ үзээч чи

Avatar

Зочин 2020-03-28 203.91.115.52

АРДЧИЛСАН НАМЫНХАН ЧЯЦГА НЬ САВИРААД ЭХЭЛЛЭЭ.

Avatar

Bold o 2020-03-28 223.38.18.166

Mongoloor hiin hooloi taviulj bolohgui ekologiin suitel bolno hiin hooloin baruun taliin uls zuun taliin uls geed 3 huvaagdana

Avatar

Зочин 2020-03-28 103.57.93.193

boldoo tenegee bitgii ergvv yum yriad bai l daa.getel gazar uhaj tom nvh vldeej tom mashinaarai nvvrs tvleheer baigali svirdegui yu…hooloi tabih chin baigalid horgui za..

Avatar

zochin 2020-03-28 150.129.143.37

chi ch mun boginohon bodoltoi nuhur yam daa cham shig iim hun olon uls biznes gej yariadch hereggui

Avatar

Зочин 2020-03-28 182.160.1.148

Энэ сэтгэгдэлүүдийг уншихаар Монголчуудад Төрийн хоёр дох хэл үнэхээр чухал гэдгийг харуулж байна. Ганц эх хэлээрээ news.mn уншчихаад солиорох хэрэггүй. Монгол төрийн хоёр дох хэл бол Англи гээд ЗГ -ын тогтоол гарчихсан байгаа шүү дээ. Манай төрийн томчуул энэ талаар яагаад үлбийгээд дуугай байдаг юм бол?

Avatar

Зочин 2020-03-28 203.91.115.41

Худалчууд аа. Новости үзэж байсан Красноярск, Иркутск, Бурятия, забайкальский край л гэж ярьсан үдээс. Монголия гэж нэг ч юм яриагүй

Avatar

irgen 2020-03-28 66.181.189.55

Ааааан ойлгосонгүй бас итгэхгүй байна. Тийм шийдвэр байдаг гэжүү, байж ч болно гэжүү. Бид яагаад эх хэлтэйгээ англи хэлийг эн зэрэгцүүлэн судалсан байх ёстой гэж бор хоногийнхоо хоолыг залгуулах нэг нь сураад хэл ул дамжуулна л биз эсвэл үнэхээр хэрэгтэй нэгэнд л хэрэгтэй л биз бид улс даяараа бол англи хэлийг хоёрдогч болтол нь заавал сурсан байх ямар үндэслэл байгаам. ер ойлгохгүй байна ойлгохыг ч хүсэхгүй байна.

Avatar

Tr 2020-03-28 192.82.68.87

Тэгээд л тэнэг хэвээрээ үлддээ. Англи ч бай, өөр ямар ч бай түгээмэл хэл сурсан байхад мэдлэгийн цар хүрээ тэлдэг юм. Иймхэн юмыг ойлгохгүй, тэнэгтээд байгаа бол таны хохь.

Avatar

Зочин 2020-03-28 202.9.46.169

Манайх Эгийн голын усан цахилгаан станцаа баримаар байна.

Avatar

Зочин 2020-03-28 103.57.93.193

neg muu usan tsahilgaan stans bariad yah yum be dee.. ter mongo oloh uu daa.. 20 jiliin daraa l ashigaa ogon ch dee.getel hiin hooloi bol bariad l shuud tatbar huraamjaar damjin ongorsonii mongoo ogch ehelenee… usan tsahilgaan stansd mash ih saihan hangai nutagiig usand jibuulij booj dalan barinaa..baigaliig bol svidgej haynaa..

Avatar

zochin 2020-03-28 150.129.143.37

chi mun h****** iim erguud yu boloh yu bolohguig yalgah chadvarch alga tuunii orond chimeegui hevtej baisan chini deer shuu

Avatar

dorgonii taishiriin stansuud bvgd aaldagtai ajildag 2020-03-28 103.57.93.193

tsahilgaan yaj gardagiig medeh uu ergvv garaa yadaj.. usan tsahilgaan stans chin mongol shig us bagatai gazar ashigtai ajilah hetsvv ch dee.dalangaa dvvrgeh gej 3-4 jil bolonoo.dvvrsen hoinoo jaahan tog gargaad l usan san chin dundaraad dahij dvvregeh gej asuudal boldog. odoo chi govialtain taishiriin stansiig haraad vzeed ir malaa.tend bol hadan hvtsgen uuld hiisen bol egiin gol saihan hangai oi modtoi uuland hiih tul bvgdiig ustgaj shibvvljij baij hiinee.. m

Avatar

Зочин 2020-03-28 66.181.161.67

Herev gas aa uguhgui gevel yaahuu. usan tsahilgaan stantsaa baridag baij geed suuj baih uu. Uursduu hiine gedeg chine ene yum

Avatar

Зочин 2020-03-28 202.9.46.59

өгөх зорилгоор хоолой татаж байгаа ш д т1 юм ярих юмаа

Avatar

Зочин 2020-03-28 202.9.46.59

олохоор барахуудаа монгол улс эгийн усан цахилгаан станцыг барих хэрэгтэй оросоос цахилгаан худалдаж авах шаардлагагүй болно

Avatar

Зочин 2020-03-28 72.196.192.250

Dork guai tank zasmal zamaar yavahgvishdee.

Avatar

Зочин 2020-03-28 107.77.173.40

Танкаа трейлер дээр аччихдаг юм аа….Украины Донецк,Луганск руу чиглээд танк ачсан цэргийн цуваа ОХУЙ улсын Ростов мужид явж байгаа видео бичлэг зөндөө байгаа олоод үз

Avatar

ДОРЖ 2020-03-28 139.5.218.240

ОРОСУУД ЗӨВХӨН ӨӨРСДИЙГӨӨ Л БОДНО. ТЭДНИЙ ЗӨВ. ХОГИЙН МОНГОЛЧУУД ХУДЛАА ХӨӨРЦӨГЛӨХ ХЭРЭГГГҮЙ. ҮР ХОЙЧДОО БҮҮ ГАЙ ДУУД. 22 ТОВЧООГООР ОРОСЫН ТАНКУУД ОРООД ИРЭХИЙН ЦАГТ ЭНЭ ОРИЛСОН ҮХЭРНҮҮД ЯАЖ ӨМДӨНДӨӨ ТАВИХ БОЛ.

Avatar

Зочин 2020-03-28 203.91.115.41

Худалчууд аа. Новости үзэж байсан Красноярск, Иркутск, Бурятия, забайкальский край л гэж ярьсан үдээс. Монголия гэж нэг ч юм яриагүй

Avatar

z**l 2020-03-28 66.181.161.105

Orosuud hezee ch mongolchuudad sain um hiihgui. uurt ashigtai zuulee l hiideg

Avatar

Зочин 2020-03-28 203.91.115.41

Худалчууд аа. Новости үзэж байсан Красноярск, Иркутск, Бурятия, забайкальский край л гэж ярьсан үдээс. Монголия гэж нэг ч юм яриагүй

Avatar

Зочин 2020-03-28 202.9.46.59

больж үз монголоор дамжуулна гэж ярьсан россия 24 суваг дээр Колоссальный проект: Россия проложит новый газопровод "Сила Сибири-2" – Россия 24 гээд хайвал байж байгаа

Avatar

Зочин 2020-03-28 202.9.46.59

ярьсан

Avatar

Зочин 2020-03-28 139.5.218.45

Путиний хошгируулалт

Avatar

тт 2020-03-28 202.9.40.103

энэ ч баярлаад байх сайн зүйл биш маш их улс төр болоод эдийн засагийн монголд ашиггүй асуудлууд үүсгэнэ харж л байгаарай

Avatar

Зочин 2020-03-28 202.9.46.59

ямар асуудал? монголчууд бас хөзөртэй байж болохгүй юу хий юм бодож мангартдагаа боль

Avatar

mongol 2020-03-28 150.129.140.217

Oros uls manai ulsyg sugandaa xavchuulj demjij xamgaalsaar odii xursen aguu ulsaa

Avatar

иргэн 2020-03-28 76.107.165.63

Хятадын баруун нутгийг хийгээр хангана гэх юм, тэгсэн мөртлөө манайхан болохоор төмөр зам дагуулж тавих гэж байгаа гэх юм.Манай төмөр зүам чинь баруун тийшээ нүүчихсэн билүү? Нэг л авцалдаа муутай үлгэр сонсоод байна.

Avatar

ДОРЖ 2020-03-28 139.5.218.240

ОРОСУУД ТӨМӨР ЗАМЫГ ДЭМЖИЖ БАЙГАА ЮУ ХОРЛОЖ БАЙГАА ЮУ БОДОЦГОО Х Л ХЭРЭГТЭЙ ҮХЭРНҮҮДЭЭ.

Avatar

Зочин 2020-03-28 139.5.216.171

medeegee shalgadaggui yumuu? Sila Sibiri 2 chini Mongolooor dairahgui shuu dee. Googledeed harchij boldogguin bh daa.

Avatar

Зочин 2020-03-28 202.9.46.59

чи харин гүүглэдээд орос мэдээ үзээч үндэсний тв-ээрээ монголоор тавих тэзү бэлдэх зөвшөөрөл өгий хурдан тэзүг яаравчил гээд газпромын ерөнхийлөгчдөө ярьж бна лээ ш дэ

Avatar

Amar 2020-03-28 182.160.33.252

ЕС ёстой сайн байна.

Avatar

Зочин 2020-03-28 64.119.20.200

Зиаа. Жаахан тэвчвэл сайхан цаг улам ойртсоор л бн!!

Avatar

zochin 2020-03-28 66.181.178.109

KHUUKDEE BAYAR KHURGIE

Avatar

mongol 2020-03-28 150.129.143.37

Odoo hurtel etssiin shiidverleh shatandaa hureegui baigaa yam uu za medehgui Putin shilnii tsaanaas l chiher doloolgood bh shig bn daa neg ih huurtsugluuf bh ch asuudal bish uuniig dagaldaad orosuudiin yamar bodlogo yavj baigaag sain sudlah heregtei dee

Avatar

РАВДАН 2020-03-28 66.181.161.48

ЕРТӨНЦИЙГ ЗАХИРАГЧИЙН АЛДАР БАДРАГ.

Avatar

Путин вор. 2020-03-28 150.129.143.234

100~160 тэрбум долларын офшортой Орос орныг мөхөөж байгаа путины хулмасанд мансуурсан эргүү орк оо. Орос хэл сураад, ном сонин уншдаг болчихоод, нүдээ нээчихээд юм сараач. Чиний магтаад байгаа Оросын ард түмний 70 хувь нь ядуу амьдарч байна!

Avatar

ene ervvl hvn mon uu 2020-03-28 103.57.93.193

chi putinii mongiig toolson yum uu he he.hurliiz hujaa hvniig mongiig toolij suudag gej uu dee..

Avatar

Цогтоо 2020-03-28 109.197.31.35

Тэгэхдээ бүгдээрээ чамаас хамааааааагүй баян амьдарч байна!

Avatar

Төмөр 2020-03-28 202.126.88.45

Энэ хүн үнэхээр агуу хүн юмаа. Ядуу буурай эх оронд минь эдийн засгийн хувьд маш их дэмтэй ажил болно доо.

Avatar

Зочин 2020-03-28 202.55.188.90

Сайхан мэдээ. Путин эр хүн. Эр хүн хэлсэндээ гэж энэ дээ.

Avatar

Зочин 2020-03-28 202.179.31.50

Долоо

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж