Хувиараа даатгуулагчид 6 сар НДШ төлөхгүй | News.MN

Хувиараа даатгуулагчид 6 сар НДШ төлөхгүй

Хувиараа даатгуулагчид 6 сар НДШ төлөхгүй

Хувиараа даатгуулагчид 6 сар НДШ төлөхгүй

Засгийн газрын ээлжит бус хуралдаанаар аж ахуй нэгж, даатгуулагчдын нийгмийн даатгалын шимтгэлийг зургаан сар тэглэх шийдвэр гаргасан. Энэхүү хөнгөлөлтөд хувиараа нийгмийн даатгуулагчид хамрагдахгүй гэдгийг Сангийн яамнаас мэдээлсэн бол уг шийдвэрийг  дөнгөж сая өөрчилсөн байна. Тодруулбал, Сангийн яамнаас аж ахуй нэгжүүд, даатгуулагчид болон хувиараа нийгмийн даатгал төлж буй иргэд дөрөвдүгээр сарын 1-ны  өдрөөс аравдугаар сарын 1-н хүртэлх хугацаанд нийгмийн даатгалын шимтгэл төлөлтөөс чөлөөлөгдөж байна.

Б.ЦЭЦЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
51
ЗөвЗөв
9
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ХөөрхөнХөөрхөн
4
ГайхмаарГайхмаар
3
БурууБуруу
2
ХахаХаха
2
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

46 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-03-27 192.82.75.214

2016 ond bidnii buh l tatcariig nemj bidnii amidraliig enr hulgaichuud luivarchid hiisen. Ene MAH iin luivarchid kommunistuudiig uter turgen zailuulya.Mongoliin ard tumen ene huukiin hiij baigaag oilgo.ene l******d 2020 ond dahin farval bidnii tatcarig dahin nemj bid unrheer tuildana shuu.Ene bol kommunistuudiin hiideg arga zali.Mongolchuudaa sertsgee.

Avatar

Зочин 2020-03-27 202.179.27.236

Засгийн газар сайн ажиллаж байна. Хоосон хийрхэгчид хѳнжлийн хэрээр хѳлѳѳ жийдэг гэдгийг санах хэрэгтэй байх аа.

Avatar

зочин 2020-03-27 66.181.161.42

Урьдчилаад бүтэн жилээр нь төлчихсөн шдээ .. Яах юм болоо …Энэ Монголд мөрөөрөө шудрага амьдрах гэхээр л хохирчихоод байх юм аа !! …

Avatar

Зочин 2020-03-27 202.9.40.67

Хохирох юу байнаа. Харин энэ өнцгөөс нь л харахаа больчихмоор юм

Avatar

Зочин 2020-03-27 150.129.142.229

сайн дурын даатгуулагчид хамрагдах болсон. Миний ойлгосноор улсаас төлж байгаа юм биш үү. Харин бичилтийг төлснөөр тэмдэглэж өгөх юм байгаа биз дээ. Хариу өгөөч даатгалын газраас

Avatar

Зочин 2020-03-27 192.82.75.200

Урьдчилаад жилээр нь телчихсен бол яах вэ дараа жилруу нь оруулж тооцох боловуу

Avatar

Зочин 2020-03-27 192.82.75.200

Мартсанаас негее Ш Батхуу Капиталын Ундармаа нараас авах их хэмжээний менгее одоо аваачээ

Avatar

Зочин 2020-03-27 122.201.22.243

Хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэд буюу группийнхэн, ажилгүйчүүд, тэтгэврийнхэнд зориулсан нэг ч арга хэмжээ алга!

Avatar

Иргэн 2020-03-27 150.129.142.44

Тэглэх нь яах вэ.Төлснөөр тооцож бичилт хийж өгөх юмуу.Тэтгэвэрт гарах гэж байгаа улсууд шимтгэл нь тасархаар яах вэ? Үүнд хариулт өгөөч.

Avatar

Зочин 2020-03-27 202.9.40.164

Засгын газраас зөв арга хэмжээнүүд авч байна. Үр дүнгийн нь харж байж амаа бэлүүд. Мэдрэмж сайн байсан учир коронвирусийн халдварыН тархалт, дамжин орж ирэхийг барьж чадаж бн. Тэр их гүрнүүд одоо л сандраад дайн зарлаад бн. Манай Улс урьдчилаад эртхэн арга хэмжээ авсан. Жаахан өөдрөгөөр харж төр засгаа дэмж. Сэтгэлийн дэм л энэ хүмүүст хэрэгтэй.

Avatar

89 ТЭЙ МРГЭН 2020-03-27 64.119.22.223

ЯМАР Ч СУДАЛГААГҮЙ ШУУД ХӨНГӨН ХУУМГАЙ ШИЙДЭХ ЮМ АА.САЙН ДУРААРАА ЗААВАЛ ТЭГЛҮҮЛЭХГҮЙ ТӨЛЖ БОЛОХ УУ? ТЭГЭХГҮЙ БОЛ 7 ЖИЛИЙН ДУНДАЖААР БОДОХОД ТАСРАХ БОЛООД БАЙНА.

Avatar

Зочин 2020-03-27 64.119.16.114

ИРГЭНИЙ БОДРОЛ
1) Бид 90 онд хүний амины гарзгүйгээр хувьсгал хийж чадсан, 20 онд мөн хүний амины гарзгүйгээр титэмт вирусыг ялж чадна.
2) Хөндлөнгийн нүдээр харвал, энэ нүүдэлчин түмэн аюулт халдварт өвчинтэй тэмцэхэд тэрбум доллар гаргаж чадах уу?. Үгүй. Гэхдээ тэд тэрбум доллартай тэнцэх сэтгэл гаргаж чадна, бас тийм хэмжээний зохион байгуулалтад орж чадна гэдгээ тод харуулав.

Avatar

Зочин 2020-03-27 64.119.16.114

ИРГЭНИЙ БОДРОЛ
3) Монголчууд төр засгаа шүүмжилдэг, гэхдээ тэд чухал цагт төр нь хүнээ хамгаалж, иргэд нь төрөө тойрон нягтарч, шийдвэрийг нь чанд даган мөрдөж, төр-иргэд хамтран тэмцсэн нь дэлхийн нүдийг нээж, чихний бөглөөг авч хаяв. Титэмт вирустай тэмцэхэд тэдний өөрсдийнх нь хэлдэгээр “хөлтэй нь гүйж, хөлгүй нь мөлхөж тэмцэв”.
4) Ямар ч аюулд ам гарч болдоггүй ажээ. Байгаль цаг уурын өөрчлөлт, гэнэтийн аюултай тэмцэж сурахын чухалыг энэ удаагийн өвчлөл бүхэнд сургамж болгов.

Avatar

ЧД иргэн 2020-03-27 202.179.26.80

"Хувиараа даатгуулагчид" гэх албан ёсны нэр томьёо байхгуй шүү дээ. Харин "Сайн дураараа даатгуулагчид" гэж бий. Энэ тэгээд ямар учиртай мэдээ вэ..

Avatar

Зочин 2020-03-27 98.234.112.193

Эрхэм сэтгүүлч Б. Цэцэг та мэдээнийхээ гарчигийг зав бичихгүй бол олон хүн төөрөгдөлд орж эцэст нь алданги тооцуулах нь байна шүү. НДШ төлөлтийн хөнгөлөлтөнд хувиараа төлдөг хүмүүсийг хамруулахгүй гэж ойлгомжтойгоор хэлсэн шүү.

Avatar

Даатгал 2020-03-27 202.21.108.55

Сайн дурын даатгуулагчдыг бас хамруулах болсон шүү

Avatar

Зочин 2020-03-27 150.129.142.229

Тэмдэглэл хийж өгнө биз дээ дэвтэрт

Avatar

FK 2020-03-27 207.6.112.23

Hurelbaatar jinhene hogiin Mahan tolgoi ashaaar , undsen huuliin gol zaaltaa ch medehgui hulgaich, humuusiig shuvtan yalgavarlana,.Huviaraa daatgal tolj bolno gesen huuli gargachaad teriig ni heregjuulj bui irgedee hasch uzej. Hajuugaas ni arai deer 1 iljig ingej bolohgui songuulid unana gej heleed zassan yum baihdaa. Heleh muu ug ch alga. Yahav nugel ni nudeer ni garna gedegt itgeed haraad baij baiya usan tolgoi toroos torson terbumtantnuudaa. Terbumtan Eronhii saidtai bas.

Avatar

Банкны хөрөнгө нэмэгдэж, ард түмэн ядуурсан. 2020-03-27 66.181.182.166

Ерөнхий сайдаа та банкуудын эсрэг ямарч арга хэмжээ аваагүй, авахгүй биз. Монголын ард түмэн энэ олон арилжааны банк, ББСБ-ын мөнгийг өсгөх гэж хичээж зүтгэж ажиллаж ирсэн. Монголын ард түмэн бол амьдралыг үнэ цэнэтэй гэж итгэж ирсэн тийм учраас өдөр бүр тэмцэж зүтгэсэн. Хэрвээ ард түмэн үхээд эхлэх аваас бүх зүйл оройтно. Банкуудын эсрэг авах хариу арга хэмжээгээ эхлүүл. Банкны мөнгийг өсгөж өгсөн ядуу зүдүүхэн 3 сая хүнийхээ амьдралд итгэх итгэлийг сэргээх цаг болсон.Амьдрал бол хамгийн үнэтэй

Avatar

Банк буруугүй 2020-03-27 192.82.72.51

Энэ 7 нэрийн доор Сангийн мөнгийг суллаж өөр газрууд руу шилжүүлж дур дураар идэх бизээ. Хулгайч худалчуудад яахин итгэх билээ. Хэвийн эрүүл төр засаг эдийн засагтай оронд бол банкуудаараа дамжуулж мөнгөний бодлогоо явуулдаг. Банкуудаа хараагаад юу ч болохгүй. Банкинд хувь иргэд байгууллага ААНүүдийн мөнгө л байгаа. Ардын намынхан вирус далимдуулж банк залгиж ашиг хонжоо гаргах гээгүй бол засгийн бодлогоо зөв гаргаж хэрэгжүүл Өвчин ирэхээр банкуудыг зодох чинь ёстой сонин байна.

Avatar

Зочин 2020-03-27 66.181.182.166

Ерөнхий сайдаа та банкуудын эсрэг ямарч арга хэмжээ аваагүй, авахгүй биз. Монголын ард түмэн энэ олон арилжааны банк, ББСБ-ын мөнгийг өсгөх гэж хичээж зүтгэж ажиллаж ирсэн. Монголын ард түмэн бол амьдралыг үнэ цэнэтэй гэж итгэж ирсэн тийм учраас өдөр бүр тэмцэж зүтгэсэн. Хэрвээ ард түмэн үхээд эхлэх аваас бүх зүйл оройтно. Банкуудын эсрэг авах хариу арга хэмжээгээ эхлүүл. Банкны мөнгийг өсгөж өгсөн ядуу зүдүүхэн 3 сая хүнийхээ амьдралд итгэх итгэлийг сэргээх цаг болсон.Амьдрал бол хамгийн үнэтэй

Avatar

Зочин 2020-03-27 103.26.194.221

Хэл амаа билүүдэх цаг биш ээ. Өвчингүй байя. Засгийн газар боломж бололцоогоо шавхаж л байна. Бид ч бас дүрэм журмаа барья. Харин баячуул маань улсдаа туслахыг л харж байя.

Avatar

Зочин 2020-03-27 139.5.219.92

Засгийн газар чадлынхаа хэрээр сайн л ажиллаж байна ш дээ хоолны савнуудаа

Avatar

Chihen dr sarnai urguulahnee 2020-03-27 202.9.46.45

Odoonoos ehleed 6 sar tuluhgui yum bn, tegvel tulugduhgui bgaa 6 sariig daraa ni yah ve? Ene tuhai yagaad tarihgui bna? Tetgevert togtoolgoh bolohod 6 sar tuluugui bn gej ta nar novshirvol yah ve? Esvel ta nar uursduu tatvariin mungunuus tulj uguh yum uu?

Avatar

Ядуус гадна үлдсээн 2020-03-27 192.82.72.51

Цалингүй иргэн ямар ХАОТ төлөх вэ. Худлаа . Данс улайсан ААН хоосон иргэн ямар НДШ төлөхвэ. Худлаа. 20 000с хасагдсан хүүхдүүдэд 30 000 өгөх үү. Худлаа. Зээлээ хаах юу ч үгүй зогссон ААН иргэнийг зээлээс чөлөөлөх үү Худлаа. Цалингүй сул зогссон иргэнд 200 000 өгөх үү. Худлаа. Ямар ч орлогогүй ажилгүй ядууст ядууралд унагаасан хүүхдүүдэд хэн яаж туслах юм вэ???? Тэд хэнд ч хамаагүй юмуу???? Ардын нам яагаад ийм юм вэ??? Яагаад? Яагаад? Яагаад???????

Avatar

Зочин 2020-03-27 66.181.182.166

Ерөнхий сайдаа та банкуудын эсрэг ямарч арга хэмжээ аваагүй, авахгүй биз. Монголын ард түмэн энэ олон арилжааны банк, ББСБ-ын мөнгийг өсгөх гэж хичээж зүтгэж ажиллаж ирсэн. Монголын ард түмэн бол амьдралыг үнэ цэнэтэй гэж итгэж ирсэн тийм учраас өдөр бүр тэмцэж зүтгэсэн. Хэрвээ ард түмэн үхээд эхлэх аваас бүх зүйл оройтно. Банкуудын эсрэг авах хариу арга хэмжээгээ эхлүүл. Банкны мөнгийг өсгөж өгсөн ядуу зүдүүхэн 3 сая хүнийхээ амьдралд итгэх итгэлийг сэргээх цаг болсон.Амьдрал бол хамгийн үнэтэй

Avatar

Зочин 2020-03-27 202.9.46.87

ХҮРЭЛБААТАР ГЭЖ ХЭЗЭЭНИЙ ӨӨДГҮЙ АМЬТАН ДОО ЧААВААС. БҮР АДГИЙН ГЭЖ ХЭЛЖ БОЛНО

Avatar

ЗОЧИН 2020-03-27 66.181.182.106

800 ТЭРБУМААР ШИМЭТГЭЛ ТѲЛѲЛТИЙГ ТѲР ДААЖ БҮХ ХҮМҮҮСИЙГ ХАМАРУУЛЖ БГАА ЮМ БНА ГЭЖ ОЙЛГОЛОО.ҮҮНД БОЛ САНАА ЗОВОЛТГҮЙ.ХАРИН ЭНЭ САНД ЧИНЬ ҮЛДЭГДЭЛ 300 САЯААР ТЭТГЭВЭР ТЭТГЭМЖ ХАЛАМЖАА ЯААЖ ХҮРГЭХ ГЭЭД БНА ДАА.ХАМГИЙН ЭМЗЭГ ОРЛОГОГҮЙ ХҮМҮҮС ТЭТГЭВЭР ТЭТГЭМЖ ХАЛАМЖААР АМЬ ЗОГООЖ БГАА ХҮҮХЭД ХѲГШИД ХѲГЖЛИЙН БЭРХШЭЭЛТЭЙ ИРГЭД ШҮҮ ДЭЭ.НѲГѲѲ ТАЛААР АЖИЛГҮЙДЛИЙН ТЭТГЭМЖИЙН САНГИЙН МѲНГѲ ХААЧИВ.ТЭР МѲНГИЙГ ИЙМ ҮЕД ЗАРЦУУЛАХ ЁСТОЙ БИЗ.ЭНЭ БОЛ ҮНЭХЭЭР БАЙЖ БОЛОХГҮЙ АСУУДАЛ БНА.САНГУУДЫН МѲНГИЙГ ЗОРИУЛАЛТААР

Avatar

Зочин 2020-03-27 66.181.161.19

Хүрэлбаатар гэдэг адгийн шаар л ийм янз үзсэн хогийн юм хийж байна.Аагаа багтааж ядсандаа сайн дурын даатгал төлөөд байдаг ч юм биш,олон шалтгаан бий.Үүний хамгийн гол шалтгаан өтлөх насандаа хүний гар бага шиг харах юмсан гэх бодол.Яагаад ялгаж салгаж,араас нэмж өөрчилж байгаа вэ.

Avatar

Зочин 2020-03-27 66.181.183.108

Хүрэлсүхээ, эрх баригч намын дарга юм бол худлаа хуулийн ард нуугдах хэрэггүй, Занданшатардаа зангарагдаад, бодлогын хүүг 0% болго.

Avatar

ЗОЧИН 2020-03-27 202.9.46.139

МАН-н ЗГ 4 жилд сайн ажилласны үр дүнд эдгээр арга хэмжээг хэрэгжүүлэх боломж олголоо. чамлах хэрэггүй.

Avatar

Зочин 2020-03-27 202.9.46.29

Сайн дурын даатгалыг чөлөөлж байгаа юмуу хувиараа даатгуулагч гэж хэнийг хэлээд байнаа ёооо

Avatar

Зочин 2020-03-27 182.160.2.1

Корона вирус орж ирээгүй байхад дотооддоо сүржигнэн хөдөлгөөн хааж боож байгаад эдийн засгаа унагачих юм. Вирус гаднаас л орж ирнэ ш дээ.

Avatar

Зочин 2020-03-27 66.181.178.62

"Хувиараа нийгмийн даатгал төлж байгаа" гэж "Сайн дурын даатгал"-ыг хэлж байгаа юм уу? Нэр томъёогоо хүртэл зөв хэлж бич л дээ, та нар!!! Нийгмийн даатгалын хуулинд "хувиараа даатгал төлөгч" гэдэг нэр томъёо байхгүй!!! Залруулж л ойлгохоос доо! 2-рт, Сайн дурын даатгал төлөгчийн төлөөгүй шимтгэлийг дараа нь НДБ яаж тооцох юм бэ? Засгийн газар миний өмнөөс төлөх юм уу? Огт төлөөгүй бол дараа нь завсар гарч тасалдал үүснэ шүү дээ?!!

Avatar

Хувиараа даатгуулагч 2020-03-27 192.82.69.23

Шудрагаар хөдөлмөрлөсөн хүн хэзээч 1 тэрбумын хадгаламжтай байж чадахгүй. Харин Хулгайлж луйвардан хөрөнгөтэй болсон тийм хадгаламж эзэмшигч хүмүүсийн банкны хүүгийн жилийн орлогыг 100% НДШ санд цуглуулах хууль гаргаач. Худлаа сонгууль нь бодогдоод нүд хуурсан юм хийж байх юм

Avatar

Хувиараа даатгуулагч 2020-03-27 192.82.69.23

Төлнө, төлөхгүй гээд эргүүтсэн мал шиг орон гаран яриатай хаашаа хүмүүс вэ? Хэлж ярьж байгаа юмандаа цензуртай ханддаггүй юм уу? Хамгийн түрүүнд хувиараа даатгуулагчдыг чөлөөлөх ёстой баймаар байхад яасан мэдрэмжгүй сайд нар вэ.

Avatar

Бааги 2020-03-27 64.119.27.83

Ажилгүй тэгээд Н.Д төлдөг сайн дурын хүмүүс хамгийн ухамсартай , найдвартай сайн хүмүүс байдаг байхгүй юу нэг нь би бна

Avatar

Зочин 2020-03-27 66.181.183.108

Энэ Хүрэлбаатар, иргэдээ алагчлахгүй байх шийдвэрийг заавал чичлүүлэн байж гаргаж байх шив. Компанид ажилладаггүй бол иргэн нь биш юм байна л даа, муу хүүр чинь.

Avatar

зочин 2020-03-27 66.181.161.96

оффшороо оруулж ирж иргэдийнхээ зээлийг тэглэж өгмөөр байна.Оффшорчид бол татвараас зугтаасан, төрөөс хулгай хийсэн хүмүүсийн хууль бус мөнгө байгаа шүү дээ.Юуг нь хайрлаад ганц банктай зууралдаад байгаа юм бэ?Оффшорт байгаа мөнгөө албадаж оруулж ирээчээ Хүрэлсүх сайдаа.

Avatar

Зочин 2020-03-27 66.181.182.166

Ерөнхий сайдаа та банкуудын эсрэг ямарч арга хэмжээ аваагүй, авахгүй биз. Монголын ард түмэн энэ олон арилжааны банк, ББСБ-ын мөнгийг өсгөх гэж хичээж зүтгэж ажиллаж ирсэн. Монголын ард түмэн бол амьдралыг үнэ цэнэтэй гэж итгэж ирсэн тийм учраас өдөр бүр тэмцэж зүтгэсэн. Хэрвээ ард түмэн үхээд эхлэх аваас бүх зүйл оройтно. Банкуудын эсрэг авах хариу арга хэмжээгээ эхлүүл. Банкны мөнгийг өсгөж өгсөн ядуу зүдүүхэн 3 сая хүнийхээ амьдралд итгэх итгэлийг сэргээх цаг болсон.Амьдрал бол хамгийн үнэтэй

Avatar

Зочин 2020-03-27 192.82.77.62

гэж чинзориг сайд мэдээ.мн сайтад хэлсэн байнап

Avatar

Зочин 2020-03-27 192.82.77.62

тэрбум төгрөгийн үлдэгдэлтэй. Бусад гурван сан дээр мөн нийгмийн даатгалын сангийн хөрөнгө бий. Нийт 38 мянган ажил олгогч, 426 мянган даатгуулагчийн төлөх НДШ-ийг зургаан сарын хугацаанд төлөх 800 тэрбум төгрөгийг тэглэх юм. Энэ нь ажил олгогчийн ажилтнаа халахгүй, ажлын байрыг цомхотгохгүй, ажилтны орлогыг бодитоор хамгаалах бодлого юм. Тиймээс ажил олгогч ажилтнаа халахгүй, цомхотгол хийхгүй байх хариуцлагаа хүлээх ёстой.

Энэ удаагийн НДСангийн чөлөөлтөд ажил олгогчид, ААН-үүдийг хамруулсан.

Avatar

Зочин 2020-03-27 192.82.77.62

Засгийн газрын хуралдааны дараа гаргасан шийдвэрээ албаныхан танилцуулсан. Ингэхдээ дөрөвдүгээр сарын сарын 1-нээс эхлэн 10-р сарын 1-нийг хүртэл 6 сарын хугацаанд нийгмийн даатгалын шимтгэлээс ААН-үүдийг бүрэн чөлөөлж тэглэхээр болсон. Тэгвэл энэхүү шийдвэр хувиараа НДШ төлөгч иргэдэд хамаарахгүй гэдгийг Хөдөлмөр, нийгмийн хамгааллын сайд С.Чинзориг хэллээ.

Тэрээр “Нийгмийн даатгалын сан бүр хоосорсон зүйл байхгүй. Одоогоор НДСангийн үлдэгдэл 1,1 тэрбум төгрөг, тэтгэврийн даатгалын сан 300 орч

Avatar

Irgen 2020-03-27 66.181.178.243

ene huunii asuudliig shiidej ogmoor ymaa. Ene ih hymral, uwchin emgeg, asuudliin hajuugaar banknaas huu neheed baih ym. Bas ene oyutnuudiin online hicheel gj hereg alga. Manai huu surguulidaa neleen tolgoi tsohidog huuhed, getel online hicheel n net-s vnegu olood mdchix mdeelel bas online-r bagsh nariinh n ogj bga mdeelel vneheer dutmag chanargui mdeelel ogj bna gh ym. Ene banknii huu bas Oyutnii online hcheeliig uwchnii tarhalt buurj hewiin boloh hvrtel zogsoomoor yma.

Avatar

Зочин 2020-03-27 103.57.95.225

Үнэн юмуу

Avatar