Путины "хаан" болох санаархлыг коронавирус зогсоолоо | News.MN

Путины "хаан" болох санаархлыг коронавирус зогсоолоо

Путины "хаан" болох санаархлыг коронавирус зогсоолоо

Путины "хаан" болох санаархлыг коронавирус зогсоолоо

ОХУ-ын Ерөнхийлөгч Владимир Путин авторитари маягийн дэглэмээр олон жилийн турш улс орноо удирдаж ирсэн. Энэ онд тэр үүнийг нэг мөр цэгцэлж, Ерөнхийлөгчийн эрх мэдлийг хязгааргүй болгохын тулд Үндсэн хуулиндаа өөрчлөлт оруулахаар зориг шулуудаад байсан ч түүний энэхүү санаархал шинэхэн сорилттой тулгарлаа.

Дэлхий нийтийг нөмрөөд буй коронавирусийн цар тахал Путины замд хөндөлсөж байна.Тэрбээр лхагва гаригт /2020.03.25/ард иргэддээ хандан телевизийн шууд эфирээр коронавирусийн тархалт, түүний эдийн засагт үзүүлэх хор хөнөөлийг хохирол багатай даван туулах талаар авч хэрэгжүүлэх арга хэмжээнүүдийг танилцуулсан юм.

Путин “Бид Орос хүний азанд найдах хэрэггүй болж байна. Европ болон бусад улс орнуудад юу болж байгааг харцгаа. Магадгүй энэ манай орны ойрын ирээдүй байж болно. Бид нөхцөл байдлыг бодитоор үнэлж, зөвхөн эмч мэргэжилтнүүдийн өгсөн зөвлөмжийг үндэслэн аливаа шийдвэрийг гаргах болно” хэмээн шууд нэвтрүүлгийн үеэр мэдэгдсэн байна.

Мөн тэрбээр дөрөвдүгээр сарын 22-нд болохоор товлогдсон байсан Үндсэн хуульд нэмэлт өөрчлөлт оруулах бүх нийтийн санал асуулгыг хойшлуулахаа мэдэгдсэн нь түүний хувьд маш таагүй зүйл байлаа. Одоо байгаа үндсэн хууль нь Путиныг одоогийн бүрэн эрхийнхээ дараа огцрохыг шаардаж байгаа бол нэмэлт өөрчлөлт оруулснаар Ерөнхийлөгчийн бүрэн эрхийн хугацааг хязгааргүй болгох байсан. Үүний тулд л тэр Засгийн газраа огцруулж, бүх нөхцөл байдлыг өөрт ашигтайгаар зохицуулчхаад ард нийтийн санал асуулгыг хүлээж байсан билээ.

Ийм нөхцөл байдалд бүх нийтийн санал асуулга явуулна гэдэг бол маш том эрсдэл. Сөрөг хүчний удирдагч Алексей Навальный хэрэв санал асуулга болох юм бол

"гэмт хэрэг"  хэмээн мэдэгдэж байсан юм. Оросын хамгийн үнэнч сонгогчид нь коронавирусийн хамгийн эрсдэлт бүлэг буюу тэтгэврийн насныхан байдаг. Аль ч талаа бодсон Путинд энэ санал асуулгыг явуулах нөхцөл боломж бүрдсэнгүй.

Өмнөх өдөр нь коронавирусийн халдвартай өвчтөнүүдийг эмчилж буй эмнэлэгт өөрийн биеэр зочилж, нөхцөл байдалтай өөрийн биеэр танилцсан Владимир Путин энэхүү цар тахлаас улсынхаа эдийн засгийг ч мөн аврах хэрэгтэйг онцолж “Бид эх орон, нийгмийнхээ төлөө зарчмын чухал асуудлаар та бүгдийн санаа бодлыг сонсох нь онцгой ач холбогдолтой байгаа талаар миний бие өмнө нь дурдаж байсан. Гэхдээ мөн л та бүхэнд өмнө нь хэлж байсанчлан эрүүл мэнд, ард иргэдийн аюулгүй байдал гэдэг бол түүнээс ч илүү чухал. Тиймээс эмч мэргэжилтнүүдийнхээ саналд үндэслээд бүх нийтийн санал хураалтыг хойшлуулахаар боллоо. Өвчний тархалтыг тогтоох нь одоо эн тэргүүний ажил болоод байна” хэмээн мэдэгдээд дараах санал шийдвэрүүдийг танилцуулжээ. Үүнд,

  • Гуравдугаар сарын 30-аас долоо хоногийн хугацаанд эмнэлэг, эмийн сан, банк, хүнсний дэлгүүрээс бусад бүх байгууллагуудыг амрааж, ирэх долоо хоногийг бүхэлд нь бүх нийтийн амралтын өдөр болгох.
  • Дээрх хугацаанд ард иргэдийнхээ цалин болон бусад хангамжийг хэвээр хадгалах.
  • 0-3 хүртэлх насны хүүхэдтэй гэр бүлүүдэд хүүхдийн тоогоор 5000 рубль гурван сарын турш олгох.
  • Жижиг дунд бизнес эрхлэгчдийн татварыг зургаан сараар хойшлуулах.
  • Хөрөнгийн гадагшлах урсгалтай тэмцэхийн тулд Оросоос гарч буй бүх хүү, ногдол ашгийн төлбөрийг одоогийн 2% -аас дээш 15% болгох
  • Ажилгүйдлийн тэтгэмжийг хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээтэй ортуулахын тулд сард 12,130 рубль (153 доллар) болгож нэмэгдүүлэх
  • 1 сая рублиас дээш хадгаламжийн хүүнд татвар ногдуулах
  • Мөн тэрбээр нийгмийн дийлэнх хэсгийг бүрдүүлдэг залуу үеийнхнийг дэмжих шаардлагатай байгааг онцлон тэмдэглэсэн юм.

Эх сурвалж: CNN, BBC

 

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

57 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

бат. 2020-03-27 66.181.190.145

Юун гэнэн юм.2024 он хүртэл зай ч байна лай ч байна.Хаан болдогоороо болж л таараа.

Avatar

ЮТА. АЮУШ 2020-03-27 220.117.231.158

Худалаа эрх чөлөө. эх орон .ярьдаг хархнууд монголд олширчээ. Номч уншиж таг харанхуй. Гэрээсч хол явж үзээгүй байж.Эх орон .ардчилал.эрх чөлөө ярьсан үлмэдэгчид өөрийнхөө муу заяатайгххл эвлэрээд дуугай суусан нь дээр шүү!!!!!.Соошил орчинд улс нийгэмд хохирол учируулахуйц. буюу бусадад санаатайгаар худал мэдээлэл тараах нь хориотой бөгөөд энэ бүхэн чинь зохих газарт нь хянаж буй гэдэгийг анхаараарай !!!!!!!ДААГАНААС БОЛДОГГҮЙ ДАРАВГАР АМНААСАА БОЛДОГЫГ САНААРАЙ .ДАРАА НЬ УЙЛАВ ДАА!!!!.

Avatar

Зочин 2020-03-27 192.82.70.196

Орос тролль?!

Avatar

Зочин 2020-03-27 103.57.93.193

amerik troli uu.. amerikiig shvtsen ergvv garuud bvr olshirjee..

Avatar

Зочин 2020-03-27 66.181.171.34

Болж муу өгөр орос

Avatar

Зочин 2020-03-27 202.131.245.243

Өмхий муу хар илжиг

Avatar

Ovgon 2020-03-27 103.26.195.250

orosuuud ch datanguilagchdiiin dor ami zuuj irsen bool zayatai azgui ard tumen. fashist Putler metiiig tolgoi deeree zalchaaad tashuurduulj baihdaa taaarsan arhichid kkk.

Avatar

Зочин 2020-03-27 64.119.26.107

. Жэнкогийн Онцгой бvрэн эрхт комисс гэгч Монголын тvvхэнд ганц 37 онд байгуулагдаж байсан комисс 250000 хvнийг хилсээр шууд ял оноож, цаазалж, эсвэл 10 жилээр хорьсон байдаг. Тэдгээр нь Монголын ардын хувьсгалыг удирдсан удирдагчид, сэхээтнvvд, тухайн veдээ vсэг бичигт тайлагдсан, эрдэм номд боловсорсон ардын эмч лам нар байсан. Жэнко а******н монголын бvx сэхээтнvvдийг цаазалж, Монголыг зарахыг Жэнко хvсч байна!!! Жэнког огцруулцгаая!!!

Avatar

/*-*/ 2020-03-27 49.0.212.165

х****а тэр чинь танай улааны нохой Чойбалсан шүү дээ

Avatar

зочин 2020-03-27 182.160.39.186

ЭНЭ ХООСОН ХҮНИЙ ЭРХ, АРДЧИЛАЛ ЯРЬСАН, ХИЙСЭН, ГИЙГҮҮЛСЭН ЗҮЙЛ БАЙХГҮЙ ЛИБЕРАЛУУД, НЕОЛИБЕРАЛУУД УЛС ОРНОО БОСГОЖ ӨНӨӨДРИЙН ХӨГЖИЛД ХҮРГЭСЭН ХҮНИЙГ "ДАРАНГУЙЛАГЧ", "ХААН" ГЭЖ ДУУДАЖ ШҮҮМЖЛЭХЭЭС ӨӨР ЮУ ХИЙЖ ЧАДДАГ ЮМ БОЛОО, ТА НАР ПОПРОХ ӨВЧТЭЙ ЮМ БИШ ҮҮ, ӨӨРСДӨӨ ПОПРОХ ГЭСЭН ҮГ ГАРГАЖ ИРЧИХЭЭД ӨӨРСӨӨ ПОПУУД ХАХА

Avatar

Зочин 2020-03-27 103.57.93.193

yg vnen zob dvgnej ee…

Avatar

Зочин 2020-03-27 64.119.26.107

Хvний эрхэнд дургvй тvвд Жэнко Хятад руугаа зайлдаа!

Avatar

Зочин 2020-03-27 64.119.26.107

Хvний эрхэнд дургvй тvвд Жэнко троллуудаа дагуулаад Хятад руугаа зайлаачээ!!! Битгий эргэж ирээрэй.

Avatar

Зочин 2020-03-27 172.58.141.180

Эхэндээ ч оросуудад ЕРӨӨЛ-өөр заяагдсан удирдагч гэж боддог байсан, харин эцэстээ х****л-аар учирсан дарангуйлагч юм билээ. Оросууд яахав угаасаа боол заяатай, хэн нэгний нударган дор амьдрах тавилантай, ЭРХ ЧӨЛӨӨ гэдгийг мэдэхгүй, ойлгох ч үгүй азгүй улс.

Avatar

зочин 2020-03-27 182.160.39.186

чи хүн шүүмлэх яах вэ, чамд хийсэн, гийгүүлсэн зүйл байна уу, амараа л сайхан эрх чөлөө ярих юм даа, тархины тураалууд, чадалтай юм бол тэр эрх чөлөөтэй гэх оронруугаа зайлаа

Avatar

иргэн 2020-03-27 66.181.186.120

Жинхэн удирдагч Путин. Оросын ард түмэн хүндэтгэж хайрладаг. Муу хэлэхийн оронд тэр орноос, удирдагчаас суралцацгаа. өөрсдийгээ хичээгээчээ.

Avatar

Мөөг 2020-03-27 202.126.89.126

Өвгөн мафийн толгойлогч.наадах чинь Элбэгдоржийн өрөөсөн дугуй за юу малаа

Avatar

Зочин 2020-03-27 202.131.245.243

Танай хулгайч тарвагатай зүйрлэх боломжгүй шүү дээ, xyжaa пиздa минь.

Avatar

Зочин 2020-03-27 202.131.245.243

Хүний эрх ярьж хошигоруулаад ар хударгаар нь хармайг нь хоосортол суйлахыг АРДЧИЛАЛ гэдэг юм. пастор Ц.Элбэгдорж

Avatar

Зочин 2020-03-27 103.57.93.193

eh oronoo zarj bajij hooson ardchilal geh vlgeree yrij 8 jil ard tvmenee hogshiguulsan gar ch dee elbegdorj hvzvvgui tarvaga ch dee..

Avatar

Зочин 2020-03-27 64.119.26.107

Жинхэнэ тусгаар тогтнол, ардчилал, , эрх челее, хувийн емчийн эрх монгол хvн бvрт олгосон Элбэгдоржийг терийн менгений топ хулгайч Жэнкогийн троллууд л гvтгэн доромжилдог. Монголчууд бид эрх челеетэйгээ байя. Монголыг бvxлээр нь залгихыг санаархаж буй Жэнко ард тvмнээс хулгайлсан бvxнээ телеед тvвд рvvгээ зайлаа!!!

Avatar

Зочин 2020-03-27 202.131.245.243

Хош, хол очиж жалганд мантуугаа гудар, пиздa минь.

Avatar

Зочин 2020-03-27 64.119.26.107

Жинхэнэ тусгаар тогтнол, ардчилал, , эрх челее, хувийн емчийн эрх монгол хvн бvрт олгосон Элбэгдоржийг терийн менгений топ хулгайч Жэнкогийн троллууд л гvтгэн доромжилдог. Монголчууд бид эрх челеетэйгээ байя. Монголыг бvxлээр нь залгихыг санаархаж буй Жэнко ард тvмнээс хулгайлсан бvxнээ телеед тvвд рvvгээ зайлаа!!!

Avatar

Зочин 2020-03-27 66.181.180.228

Hehe, hoyulaa hulgaich shd

Avatar

Зочин 2020-03-27 202.131.245.243

Монголын тусгаар тогтнолыг коммунист хятдад худалдчихсан пастор Ц.Элбэгдорж бүхэл бүтэн улсыг маань ард иргэдтэй нь тэр чигээр нь хар хятдын аманд хийж хаячихаад хамуудынхаа хамт гадаад руу оргон зайлсан билээ.

Монголчуудад тусгаар тогтнол, эрх чөлөө, ардчиллыг В.И.Ленин (1921), И.В.Сталин (1946), М.С.Горбачев (1986) нар өгсөн юм. Оргодол xyлгaйч тарвага биш шүү.

Avatar

зочин 2020-03-27 192.82.76.242

За тэгээд тулсан цагт оросууд Путинг л сонгож орхидог юм даа.

Avatar

ХУУЛЬЧ 2020-03-27 192.82.64.190

ПУТИН ИРГЭДЭДЭЭ ӨӨРИЙН ИТГЭЛ ,ЗҮРХ СЭТГЭЛ, АЖИЛ ХӨДӨЛМӨРӨӨ ҮНЭЛЭГДЭЖ ОЛОН ҮНДЭСТЭН ЯСТНЫ ОХУ-ЫН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛЖ ХААН ГЭГДЭХ БОЛСОН ХОЙНО ТЭР УЛСЫН ИРГЭДЭД МЭДЭЭЖ МОНГОЛЧУУД ШИГ ЕРӨНХИЙЛӨГЧДӨӨ ШОРОНДОЖ ,ШОРОНД ЯВУУЛАХ ГЭЖ ШААРДАХГҮЙ Л ДЭЭ ,,,,,,,ТҮГЭЭРЭЭ МОНГОЛЧУУД БИДНИЙ СОЁЛ ,АРАНШИН ОРОСУУДААС ЯЛГАГДАДАГ БОЛХООР ӨӨРИЙН ХӨӨРӨӨ БУСДЫГ ДОРОМЖИЛЖ ҮЗЭН ЯДААД ХЭРЭГҮЙ ,,,,,,,, ХЭТ МЭДЭМХИЙРЭХ СҮРЧИГНЭХ ГЭЖ ЭНЭ ДЭЭ ,,,,,,,

Avatar

Zochin 2020-03-27 103.57.95.44

Путиныг оросын ард түмэнд илгээсэн бурхны бэлэг юмаа. Тэхлээр оросын ард түмэн ямар азтаи юм бэ. Монголд иим. л удирдагч хэрэгтэи баина даа. Сонгууль явуулах гээд баигаа хүмүүст зөвхөн албан тушаал хэрэгтэи. Тэдэнд эх орон ард түмнээ бодсон сэтгэл баихгүи. Жишээ. н буянгын Жаргалсаихан баина. Гарал үүслээ үхтэлээ нууна. Иим хүн гарвал яанаа монгол улс.

Avatar

Зочин 2020-03-27 202.179.25.252

Путинээ халж Трамп шиг мэдрэл тавьчихав даа Оросууд минь. Тэгүл өнгөрлөө л гэсэн үг

Avatar

Зочин 2020-03-27 103.229.122.226

Путин бол сүйрсэн эх орноо сэргээн босгож хүчирхэгжүүлсэн эх оронч хүн Хаан бмш

Avatar

Зочин 2020-03-27 202.126.89.219

Путин ямар нэг сонгууль, том үйл явдлын өмнө интэртайнмент хийдэг байсанаа больсон байна.Ухаалаг хүний зан.Орост тэтгэвэр 9000-12000 рубль.маш муу.

Avatar

Өнөрбилэг 2020-03-27 66.181.161.51

Путин дахин ерөнхийлөгчид суухыг санаархаагүй ээ.орныг үймээн самуунтай эдийн за ах нь уналтанд орсон ядуу орос орон байлгахыг л АНУ хүсч байгаа Путин үүнийг хүсээгүй. Таслан зогсоосон..Навальный сөрөг хүчний удирдагч биш..Хөлсний тоглоомын хүүхэлдэй.

Avatar

Зочин 2020-03-27 66.181.171.34

АНУ Оросыг, Оросууд Монголыг ядуу байлгах сонирхолтой

Avatar

Зочин 2020-03-27 203.91.115.44

ардчилсан хятадуудын энэ сайтыг хаах ёстой болжээ. арай л хэтэрч байна. тарвагадорж Орос руу нэг ороод ирэхгүй юм байхдаа.

Avatar

баги 2020-03-27 122.201.23.44

Түр зогсоолоо гж бичих н зөв хахаха Путин дарга дахиад 16жил хаан суух н ойлгомжтой штэ хахаа

Avatar

зочин 2020-03-27 182.160.39.186

чи өөрөө ямар нэг юм хийчих, дараа нь хүн шүүмжил, чамайг бодвол хийсэн зүйлтэй хүн, хоосон попууд нэг амаараа л ярьсан хүмүүс

Avatar

Зочин 2020-03-27 202.55.180.58

Учраа ойлгож юм бичиж бай, амгалантуул гуай

Avatar

Зочин 2020-03-27 66.181.178.28

Монгол мэтийн хөлдүү удирдагчтай улс оронд буруу үлгэр дууриал үзүүлж байгаа хүн дээ, энэ Путя!

Avatar

өөө 2020-03-27 122.201.23.44

одоо энэ Жэнко насаараа ерөнхийлэгч болно гээд дайрчихнаа

Avatar

Зочин 2020-03-27 203.91.114.244

Путин байснаас ОХУ ийм том хэвээрээ байж чадаад байгаа юм. Өөр хүн байсан бол ОХУ хэд хуваагдчих байв. Аль нь манайд ашигтай вэ гэвэл том нь. Эстони Латви, Гүрж шиг байвал яана? Хятад ядуу ч нэгдмэл байвал хөгжиж болдог гэдгийг тод харууллаа. Маш их нөөцтэй ОХУ-д хөгжих бүр хялбар, ЕХ, АНУ-аас удахгүй давах боломж бий. Тэр нөхөд өөрөөсөө давуу улс байлгахгүйн төлөө зүтгэж байна. Энэ сайн хэрэг үү? Ердийнөөр өрсөлдвөл барахгүй улс ОХУ, Хятадын дараа. Ингээд л чөдөр тавиад байх юм, ичмээр.

Avatar

11111111 2020-03-27 203.91.119.162

Коронавирус зогсоогоогүй ээ. харин ч зарим талаар тус дэм болж байна. Энэ хүн аль 1999 оноос л ОХУ-ыг удирдаж байна. Маш олон ЦАРЬ-ууд нь ийм олон жил удирдаж чадаагүй юм шүү… Бусад улсын өнцгөөс муу гэж харж болох ч өөрсдийнх нь ард иргэдийн дийлэнхи /85%/ түүний бодлогыг дэмждэг юм.

Avatar

zr70 2020-03-27 139.5.217.119

Orsuudiin hamgiin ih itgedeg hun….tednii sanaa bodol ene nuhurguigeer tusuulugduhgui baigaa yum

Avatar

Зочин 2020-03-27 103.9.88.162

Путин бусад улсын хувьд магадгүй манай Монголын хувьд ч муу хүн байж болно, харин орос улсын хувьд бол сайн хүн, гайхалтай ерөнхийлөгч гэдэг нь эрүүлээр сэтгэдэг хүн болгонд тодорхой. Барууны ардчлагчдыг дагаж муулаад яах вэ дээ.

Avatar

Зочин 2020-03-27 122.201.23.44

тэгээд чи орос юмүү хахаа тэнэг хулгайч вэ

Avatar

Зочин 2020-03-27 202.126.89.77

Yavj uheech mal min
Chi ooroo joom biz de

Avatar

зочин 2020-03-27 66.181.187.142

Путин хаан байна уу,ерөнхйлөгч байна уу бидэнд ямар хамаа байна.Энэ хүн чинь БТулгын дэргэд яалт ч үгүй ерөнхийлөгч атаархах хэрэггүй

Avatar

Зочин 2020-03-27 103.80.211.14

Хаан болох санаархал ч гэх шиг бараг 30-аад жил тасралтгүй төр барьж байгаа хүнийг одоо юу гэдэг юм.

Avatar

зочин 2020-03-27 182.160.39.186

та нар тэр меркелээ хэдэн жил хаан хийсэн гэдгийг хараач

Avatar

Зочин 2020-03-27 103.57.93.193

putin dongoj 2000 ond l zasagt garch irsen ch dee.. getel merkel abgai germaniig 16 jil udirdaj baij hatan haan boldogui ni uchir yu be hurliizaa..

Avatar

Зочин 2020-03-27 66.181.191.98

Оросууд хаандаа харгис ханддаг ард түмэндээ. гэр бүлээр нь буудаж устгадаг уламжлалтай. Хөөрхий Николай хаан

Avatar

Зочин 2020-03-27 150.129.141.199

Хаан болсонч болно шуу дээ.Юу нь буруу хувилбар байгаа юм.Хаант засаглалтай олон орон байна.Улс орон эзэнтэй байна гэсэн уг.

Avatar

Зочин 2020-03-27 202.179.24.204

Хүргэн хүү яах бол

Avatar

Зочин 2020-03-27 202.131.245.243

Ертөнцийг захирагч Путины алдар бадраг!

Avatar

Энэ их муу хүндээ 2020-03-27 202.131.239.166

Энэ хүн Би Төрөөс Баян чинээлэг болоод л бууна гэж хүссэн гэдэг. Чинээлгийн дээд нь болсон ч буруу аргаар олсон хөрөнгөө хамгаалахын тулд Эрх мэдэлтэй зууралдсаар. Хэнээс үлгэр жишээ авч буйгаа манай улс төрөөр амиа залгуулдаг хүмүүс нэг сайн эргцүүлмээр юм даа. Энэ хүн муу хүндээ.

Avatar

Өөрийгөө хичээ 2020-03-27 182.160.36.254

Элбэгдорж, Сайханбилэг, Баярцогт, Баяр …. сайн хүмүүс мөн үү

Avatar

Зочин 2020-03-27 64.119.26.107

Жинхэнэ тусгаар тогтнол, ардчилал, , эрх челее, хувийн емчийн эрх монгол хvн бvрт олгосон Элбэгдоржийг терийн менгений топ хулгайч Жэнкогийн троллууд л гvтгэн доромжилдог. Монголчууд бид эрх челеетэйгээ байя. Монголыг бvxлээр нь залгихыг санаархаж буй Жэнко ард тvмнээс хулгайлсан бvxнээ телеед тvвд рvvгээ зайлаа!!!

Avatar

Зочин 2020-03-27 202.131.245.243

Хөөш, хол очиж жалганд xyц, xyжaa пиздa минь.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж