НИТХ-ын дарга асан Ц.Сандуйг суллажээ | News.MN

НИТХ-ын дарга асан Ц.Сандуйг суллажээ

НИТХ-ын дарга асан Ц.Сандуйг суллажээ

НИТХ-ын дарга асан Ц.Сандуйг суллажээ

НИТХ-ын дарга асан Ц.Сандуйг Баянгол дүүргийн Эрүүгийн хэргийн Давж заалдах шатны шүүхээс цаашид цагдан хорих арга хэмжээ авах шаардлагагүй гэж үзээд гуравдугаар сарын 24-нд батлан даалтаар гаргажээ.

Өнгөрөгч 2019 оны аравдугаар сарын 31-ний өдөр Баянгол дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүх Ц.Сандуй А.Ганбаатар нарт 2002 оны Эрүүгийн хуулийн тусгай ангийн 82 дугаар зүйлийн 82.1 дэх хэсэгт зааснаар “Төрийн эрх мэдлийг хууль бусаар авах хуйвалдаан зохион байгуулах” гэмт хэрэгт яллах дүгнэлт үйлдэж, дөрвөн жилийн хорих ял оноосон.

Харин Ц.Сандуй анхан шатны шүүхийн дээрх шийдвэрийг эсэргүүцэж, Давж заалдах шатны шүүхэд гомдол гаргасан билээ. Нийслэлийн давж заалдах шатны шүүхээс түүнд холбогдох гомдлыг хэлэлцээд эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхийн шийдвэрийг хүчингүй болгож, хэргийг прокурорт буцааж, таслан сэргийлэх арга хэмжээг хэвээр үлдээгээд байсан юм.

Мөн Нийслэлийн прокурорын газраас Ц.Сандуй, А.Ганбаатар нарын цагдан хорих таслан шийдвэрлэх хугацааг сунгах саналыг энэ оны хоёрдугаар сарын 11-ны өдөр ирүүлснийг Баянгол дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүх хэргийн ээдрээ төвөгтэй байдал, шүүх хуралдаанд прокурор, өмгөөлөгчдийн гаргасан тайлбар, хэрэгт авагдсан баримтуудыг үндэслэн Ц.Сандуйгийн цагдан хорих хугацааг сунгаж шийдвэрлэж байсан ч Давж заалдах шатны шүүх хурлаас батлан даалтад гаргажээ. А.Ганбаатарыг суллаагүй юм байна.

Шүүхийн албан ёсны хэвлэлийн мэдээгээр нийслэлийн Прокурорын газраас ирүүлсэн яллагдагч Ц.Сандуйн цагдан хорих таслан сэргийлэх арга хэмжээг өөрчилж, хязгаарлалт тогтоолгох таслан сэргийлэх арга хэмжээ авах тухай саналыг Баянгол дүүргийн эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүх гуравдугаар сарын 24-ний өдөр хүлээн авч хянан хэлэлцэв.

Шүүхийн хэлэлцүүлэгт Нийслэлийн прокурорын газрын прокурор Ц.Сүхбат, А.Ганбулган нарын гаргасан “Цагдан хорих таслан сэргийлэх арга хэмжээг өөрчилж, хязгаарлалт тогтоолгох таслан сэргийлэх арга хэмжээ авах тухай санал”-ыг үндэслэн эрүүгийн хэрэг хянан шийдвэрлэх ажиллагаанд саад учруулахгүй байх зорилгоор гуравдугаар сарын 24-ний өдрөөс эхлэн Монгол улсын хилээр гарахыг хязгаарлах, А.Ганбаатар, Г.Доржзодов, М.Энхболд, М.Өлзий, Т.Анхбаяр нартай уулзахыг хориглох “Хязгаарлалт тогтоох” таслан сэргийлэх арга хэмжээг эрүүгийн хэргийг шийдвэрлэж дуустал авч шийдвэрлэлээ.

А.СҮРЭН

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
17
ТэнэглэлТэнэглэл
8
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

39 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-03-26 202.9.47.127

Сандуй нар шүүхийнхэнд хангаллттай авилгыг нь өгч бга боловч шууд суллачихаж бас болохгүй бга бх л даа ! Тэр Миеэ гэдэг дүрлийсэн үхэрийг харж бга биз ! Эцсийн эцэст Сундуй Ганбаа нар Миеэгийн луйвар булхайг л түүний заавраар хийж байсан хүмүүс шүү дээ ! Миеэ ч хүн муутай л бна даа !

Avatar

зочин 2020-03-26 192.82.74.197

Шүүхийн шийдвэр л гэх юм. " Уулзахгүй байх " хориг тавьлаа гэнэ.. Уулзаж л таараа шүү дээ. Сундуйгийн хувьд Миеэгийн бүлэглэлийн хүн мөнөөс мөн. Хуулиа чангаруулаад шийтгэсэн шиг шийтгээд асуудлыг богино хугацаанд шийддэг бол мөн сайхнаа. УИХ гэж ү****ц юмнуудын газар болсон байна.

Avatar

Зочин 2020-03-26 103.229.122.226

Битгий хуулийн байгууллагад дарамт үзүүлээд бай Ярих хэлэх үгээ цэгнэж сур Хараалын муу муухай үг бүү хэргэл

Avatar

Иргэд 2020-03-26 150.129.143.12

Хотыг хогийн Сав болгосон новшдоо!!!!

Avatar

Сонгодог арга 2020-03-26 122.201.21.8

Хэргээс мултлах сонгодог арга яг энэ мөн.

Avatar

Зочин 2020-03-26 124.158.110.82

хүний мууд дурлаад байгаа хүн сүгнүүд өөрсдөө уйлах өдөр ирнээ

Avatar

Зочин 2020-03-26 64.119.27.196

Баянмонголоос Хан уул дүүрэг явахаар баруун тийш гартал гүүрээр хоошоо явж төвөөр орж эргэв . уг нь энэ нөхрийн байшин байгаагүй бол оронд нь 4 замын уулзвар байхгүй юу

Avatar

Зочин 2020-03-26 103.10.20.198

Ашгүй дээ хүнийг бас ингэж хэлмэгдүүлж болохгүй ээ

Avatar

Зочин 2020-03-26 103.212.119.128

Зөв шийдвэр байна

Avatar

м 2020-03-26 124.158.107.35

шоронгийн хэрэг алга бүгдийг нь хаа хайран төсөв мөнгө , ял өгөөд маргааш нь суллаад л төр хулгөйч луйвөрчдөөр дүүрэх нь аргагүй

Avatar

Зочин 2020-03-26 192.82.67.193

Үнэн шүү дээ хэрвээ Доржзодов Чингэсийн үед байсан бол эзэн ноён Жамухыг барьж өгсөн өөдгүй новшийг яасан билээ. Эр хүний шижгүй харах царайнаас нь гөлөлзсөн нүд тогтохгүй ёстой арчаагүй н**ш байлаа

Avatar

Зочин 2020-03-26 66.181.160.78

харин тиймээ

Avatar

АВИЛГАЧИД ГАЗРЫН ХУЛГАЙЧИД ЗАЙЛАА. 2020-03-26 202.179.27.183

Газрын хахуулчин авилгын я***н Сундуйг шоронд нь хатаа.Тэр ховч Доржзодовыг ховолсонд нь ард түмнэээс сайшаан магтана за. май авилгачидаа.

Avatar

Эр хүн 2020-03-26 66.181.179.154

Сундуйг яахыг шүүх шийднэ биз харин Доржзодов шиг эр хүний шинжгүй новшийг бүх хүн үзэн ядаж байгаа шүү

Avatar

ШУДАРГА 2020-03-26 183.81.171.2

МАН БАЙГАА ЦАГТ ШУДАРГА ЁС ТОГДОХГҮЙНЭЭ ХУЛГАЙЧИД ТӨРИЙН ЭРХ БУЛААГЧИД ХҮЧИНДЭГЧ ГЭЭД АЛУУРЧНААР ДҮҮРСЭН МАНЫГ ТАРААЯ АРД ИРГЭДЭЭ

Avatar

Anecdote^ 2020-03-26 192.82.70.215

s** hsmag heregtei medeelel deer ni comment heseg baihgui bj hend ch hereggui uls toriin yltnuudiin neg deer neetsen baih ymaa 11 deh tohioldol ilerlee mongol ersdeltei ch geh shig erguu atsnuud virus avchirj tugeehee bolioosoi doo.

Avatar

Зочин 2020-03-26 66.181.161.92

Сандуй ямар ч буруугүй АНн Доржзодов бол жинхэнэ хутгуур оюунгэрэл гэртээ нуугаад л…Джодв шүүхэд…..

Avatar

Иргэн 2020-03-26 103.212.119.140

Хүрэлсүх Оюун-Эрдэнэ нарыг шалгаачээ

Avatar

Зочин 2020-03-26 103.26.193.111

зөв л дөө. шүүх хүнлэг энэрэнгүй байх ёстой. шүүх ямар шийдвэр гаргахыг хийх ажилгүй хүний мууд дуртай комментийн зандалчид заах уу

Avatar

ШУЛУУХАН ЗҮГЭЭР ... 2020-03-26 202.179.24.119

НЭРТЭЙГЭЭР НЬ НЭР ДЭВШҮҮЛЧИХ.

Avatar

Зочин 2020-03-26 64.119.27.62

Наад 2-т 25 25 жил өгөөд шоронд, харин МАФ-н эзэн М.Энхболдыг цаазаар авах ёмтой.

Avatar

Зочин 2020-03-26 103.229.120.200

Томчууд суллагдана гэхээр шоронд суудаг байсан юм уу монголд борчууд л хэрэг хийвэл шоронд ордог гэж бодсон хэ хэ

Avatar

Зочин 2020-03-26 103.212.118.74

За яахав тэгж л бай. Цаг чинь ирнэ ээ. Яасан их мөнгөтэй юм, яасан их ял гайгаа зальддаг юм, яасан их ар талтай юм, яасан их шударга ёсыг хулгайлдаг юм. Төлөөс чинь улам л хүндэрч байгаа шүү…

Avatar

Зочин 2020-03-26 98.253.30.34

Woo ene shuu dee udahgui ganbaatar n sullagdana. Tegeed ene 2 helmegdeltend ortsnoo gaihaj bgaad ireh namraas Gaaliin Baatar shig neg iymnii darga dorgo bolood l yavchihana. Ulger duusaa.

Avatar

Зочин 2020-03-26 122.201.22.253

Za yamaidaa, huurhii

Avatar

Зочин 2020-03-26 192.82.66.242

Сандуй ухаантай залуув

Avatar

Зочин 2020-03-26 202.179.27.183

Ene shuuxiin lalaruudiig uursdiig ni yal uguud shorond s***.Yaltan, xulgaichdiig yallaxgui xuivaldaand ni yal ug.Ene b***a yagaad gaduur yavas yostoim.Adilxan yaltan bizdee.

Avatar

Зочин 2020-03-26 193.34.233.200

Оэрднийн дэргэд нүнжигтэй эр бол Сандуй мөн болой. Оэрдэнэ ид насандаа өгөршсөн хожуул болчих гэж. Үүнийг сайн хэлдэг хүн алга. Хүн точгоо болох точгоо хүн болохоос түргэн юм. Точго Оэрдн христ рүүгээ яв. Хүх чамаар тоож хошногоо ч арчихаа байлаааа

Avatar

зочин 2020-03-26 150.129.142.160

САНДУЙГ СУЛЛАХ НЬ ЗѲВ БАЙХАА МАН- Г ЯЛУУЛАХЫН ТѲЛѲѲ ХУЛГАЙЧ ТАЙ НѲХѲРЛѲХѲД БЭЛЭН БАЙСАН БАЙХ. ЯЛАЛТЫН ҮР ДҮНГ ХҮРТЭЖ ЗѲѲЛѲН СУУДАЛД ТУХАЛСАН НИЙСЛЭЛЭЭС СОНГОГДСОН ГИШҮҮД БҮЛЭХ ЗАЛГИЧИХСАН ЮМ ШИГ БАЙГАА НЬ ИЧМЭЭР ЮМ

Avatar

Нэргүй 2020-03-26 139.5.216.148

Энэ доор санал бичсэн хүүрнүүдэд хэлэхэд Ц.Сандуйд үйлдсэн хэрэг байхгүйшдээ?! Харин Доржзодов бол ноцтой гэмт хэрэг санаачлагч’ түүнийгээ хэрэгжүүлэх гэж оролдоод бүтэлгүйтснээс улс төрийн хожоо хайж гэмгүй хүмүүсийг гүтгэсэн байналээшдээ?! Гэмгүй хүнийг шаналгадгаа болих хэрэгтэйшдээ?!

Avatar

Зочин 2020-03-26 202.126.88.231

Tiin ter Ogereltei ni hamt shorond ywuul kkk

Avatar

neree oloochsee 2020-03-26 192.82.70.215

nertei bolchood ir boovoo

Avatar

Зочин 2020-03-26 139.5.216.148

Энэ доор санал бичсэн хүүрнүүдэд хэлэхэд Ц.Сандуйд үйлдсэн хэрэг байхгүйшдээ?! Харин Доржзодов бол ноцтой гэмт хэрэг санаачлагч’ түүнийгээ хэрэгжүүлэх гэж оролдоод бүтэлгүйтснээс улс төрийн хожоо хайж гэмгүй хүмүүсийг гүтгэсэн байналээшдээ?! Гэмгүй хүнийг шаналгадгаа болих хэрэгтэйшдээ?!

Avatar

MAN BOL KORONAs iluu HORTOI 2020-03-26 202.179.31.79

MANANg ZAILUUUL!!!!!!!!!!!!

Avatar

ИРГЭН 2020-03-26 183.81.171.2

ЧИ ӨӨРӨӨ ТЭР ХУЛГАЙЧ ЛУУВИРЧДЫН БҮЛЭГИЙН НЭГ БАЙХ ТМ ҮҮ НОВШЫН ГӨЛӨГӨӨ

Avatar

Иргэн 2020-03-26 139.5.216.148

Энэ доор санал бичсэн хүүрнүүдэд хэлэхэд Ц.Сандуйд үйлдсэн хэрэг байхгүйшдээ?! Харин Доржзодов бол ноцтой гэмт хэрэг санаачлагч’ түүнийгээ хэрэгжүүлэх гэж оролдоод бүтэлгүйтснээс улс төрийн хожоо хайж гэмгүй хүмүүсийг гүтгэсэн байналээшдээ?! Гэмгүй хүнийг шаналгадгаа болих хэрэгтэйшдээ?!

Avatar

Зочин 2020-03-26 162.218.89.32

Оюуэрдээ яана даа. Шөнө яашкааны өврөөс хашгирч сэрж байгаа гэж зовлонгоо ярьсан. Түүнийг авах ариун сүнс нь ойртжээ. Амэээн

Avatar