С.Баярцогтын дансанд 9.2 сая доллар орсон гэх материал нь хуурамч болохыг нотолжээ | News.MN

С.Баярцогтын дансанд 9.2 сая доллар орсон гэх материал нь хуурамч болохыг нотолжээ

С.Баярцогтын дансанд 9.2 сая доллар орсон гэх материал нь хуурамч болохыг нотолжээ

С.Баярцогтын дансанд 9.2 сая доллар орсон гэх материал нь хуурамч болохыг нотолжээ

Хэдэн жилийн өмнө Сангийн сайд асан С.Баярцогтыг  дансны хуулгыг Э.Цэрэн гэх эмэгтэй  Швейцариас авчирсан гэх дуулиан тарьж байв. Ингэхдээ түүний дансанд 9.2 сая ам.доллар орсон гэх "баримт"-ыг ч үзүүлж байсан юм. Тэгвэл энэ бүхнийг хуурамч болохыг Швейцарийн прокурорууд тогтоожээ

Харин энэ асуудалд С.Баярцогтын өгсөн хариултыг сонирхуулъя. "Энэ бүх дуулианыг нэр бүхий Монголын улстөрчид 2016 оны сонгуулийн өмнө зохион байгуулж, 9.2 сая ам. доллар миний дансанд ANZ банкнаас орж ирсэн гэсэн хуурамч материалыг бүрдүүлж, “Transparency Anonymous” хэмээх огт байхгүй байгууллагын нэр барьж хэвлэл, нийгмийн сүлжээгээр тарааж, миний эсрэг зохион байгуулалттай сөрөг сурталчилгаа явуулсан. Улмаар уг хуурамч материалд үндэслэж Швейцарьт хэрэг үүсгүүлж, Монголд хаагдсан хэргийг дахин сэргээлгэсэн. Швейцарьт үүсгэсэн хэргийн дагуу надад мөнгө зээлсэн монгол бизнесмэнүүдийн дансыг гурван жил царцааж, монголчуудаа хохироосон ийм хэрэг гарсан. Гурван жил гаруй монгол бизнесмэнүүдийг Швейцарийн тал мөрдөн шалгах үйл ажиллагаа явуулаад, авилга авсан, мөнгө угаасан гэх хэргийг хэрэгсэхгүй болгож, эдгээр бизнес эрхлэгчдийн мөнгийг нь гаргаж өгч байна.

Энэ мөрдөн шалгах явцдаа “Transparency Anonymous” хэмээх байгууллага нь огт байхгүй, миний дансанд 9.2 сая доллар орсон гэх материал нь хуурамч болохыг нотолсон. Эдгээр бүх баримтыг Монголын холбогдох хуулийн байгууллагуудад ирүүлсэн байгаа. Дахин хэлье. Энэ бүх асуудал бүгд баримт, нотолгоотой. Швейцарийн Ерөнхий прокурорын газар энэ бүх материал, баримт, нотолгоог Монгол Улсын хууль, хүчний байгууллагуудад шилжүүлэн өгсөн" гэжээ. Ямартаа ч С.Баярцогтыг оффшорын хэргээр багагүй баалсан ч Швейцарийн Ерөнхий прокурорын газраас түүний "хэргийг" хэрэгсэхгүй болгосон байна.

Б.БАТ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
73
ТэнэглэлТэнэглэл
41
ЗөвЗөв
8
ХахаХаха
3
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

74 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Монгол ялна 2020-03-25 66.181.179.249

Энхийн цагаан тагтаа минь дураараа нисэж л бай, замд чинь шудрага харцага таарах байлгүй. Хурц хараатай хурдан харцаганы саварт тийчигнэх өдөр ирэх л болно

Avatar

МОНГОЛ 2020-03-25 183.81.171.2

МОНГОЛД ХЭНИЙГ Ч БУРУУТАН БОЛГОЖ БОЛНО ЭНЭ ЮУ ГЭСЭН ҮГ ВЭ ГЭХЭЭР ХЗЯНЫ САЙД НЬ ДЭНДҮҮ БУЗАРЛАГДСАН ХУУРАМЧ ТАГНУУЛЧ ГАР БАС БОЛООГҮЙ ХҮНИЙЙ АДАГ н**ш ЭНЭ ХҮНИЙГ МАНЫ МАЛАНЦАРУУД БҮГД АЙЖ ДЭМЖИДЭГ Ч ЦААГУУРАА ЗАЙЛУУЛАХЫН БӨӨН ХҮСЛЭН

Avatar

ТБ 2020-03-25 202.21.108.15

Анх энэ тухай нэг Цэнхэр үстэй эмэгтэй ярьж эхэлсэн ш дээ!!!! Түүнээс хойш янз бүрийн хүмүүс мөн ч их их ярьцгаалаа!!!!!

Avatar

Зочин 2020-03-25 66.181.178.61

Hahuuli avsan yaj avsan be gebel
Modern nomads catering company oyu tolgoin ajilchidiin hooliig hiideg
hoolnii unend shingeegeed avchihsan shdee

Avatar

зочин 2020-03-25 202.126.89.250

Рио үнэхээр хүчтэй юм бна. Швейцарьт хүртэл ийм худал дүгнэлт гаргаж болдог юм бна.

Avatar

ТБ 2020-03-25 202.21.108.15

Битгий инээд хүргээд бай!!!!!

Avatar

Z 2020-03-25 66.181.176.177

Umbuunuud ee, ene Bayrtsogt uuruu hahuuliig dansaar bish beleneer avdag sh dee gesen ni ug usgeeree bdg sh dee

Avatar

зочин 2020-03-25 66.181.186.13

баярцогтыг гутгэсэн тэр хунд шийтгэл ноогдуулах хэрэгтэй дээ Тэгсэн тохиолдолд бас нэг юм мэдэгдэнэ

Avatar

Зочин 2020-03-25 121.125.152.54

Монгол хүн хэцүү амьдарч байна Баярцогт гуай их баян юм

Avatar

Зочин 2020-03-25 121.125.152.54

00000000

Avatar

Зочин 2020-03-25 176.63.23.107

9 байтугай л сая саяар нь та нар авсан. Одоо Рио тинто чинь ямар хор найруулаад л дахин дахин зардлаа нэмээд байна. Үнэгүйдүүлж байгаад маш хямдаар бизнесийг худалдан авдан барууныханы муухай аргаа хэрэглэх гээд байна уу

Avatar

Зочин 2020-03-25 66.181.161.17

МАН гарууд УИХ-ын чуулган дээр Оюунтолгойн гэрээг хэлэлцээд яаж ч чадаагүй гэрээг сайжруулна гээд гөлөлзээд л нам болсоноо мэдэхгүй байна уу тэнэгээ.

Avatar

Зочин 2020-03-25 202.21.108.216

Ясны гонио, хулгайч хүнийг төрд залбал ямар гай тарьдагыг Монголчууд яс махандаа шингэтэл ойлгосон доо.

Avatar

Зочин 2020-03-25 103.26.193.45

Боловсролтой, төрд хэрэгтэй энэ мэт зайранг улс төрийн өрсөлдөгчийн нь хувьд гутаан гүтгэж зайлуулдаг бохир технологитой улс төрчдийг ирэх сонгуулиар улс төрөөс зайлуулах цаг болжээ

Avatar

зочин 2020-03-25 202.126.89.165

За ашгүй дээ. Та хэд маань хоорондоо тохиролцоонд гэдэг нь тодорхой байсан юм.

Avatar

Өгөөмөр 2020-03-25 202.126.88.33

Арай дэнднээ.хуулийнхан хуулиа гууль болгож бгаа юм бна дөө.энэ нийгмийг өөрлөх цаг болсоон.улс орон,ард түмнээ хуурч худалдсан хэн ч хариуцлага хүлээх ёстой

Avatar

ГЯТАДЫН МОНГОЛ БҮҮ ДЭМИЙ ДОНГОС 2020-03-25 202.179.25.132

ГАДААДА ДАНС НЭЭЛГЭХДЭЭ ГЯТАДЫН МОНГОЛ ГЭСЭН БҮРТГЭЛ ЧИНЬ БАС ХУДЛАА ЮҮ.: ГЯТАДЫН МОНГОЛЫН САНГИЙН САЙДАА.

Avatar

Зочин 2020-03-25 64.119.20.97

Хэн ? худлаа мэдээлэл тараасныг тодорхойлсон бол зарлах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-03-25 66.181.161.67

ene turd gutraj bn

Avatar

цаг хугацаа бүхнийг харуулна 2020-03-25 202.21.100.210

Зарим иргэд яагаад заавал С.Баярцогтыг хар талаас харж өөрийгөө бачимдуулаад байдаг юм вэ үнэн худлын заагийг цаг хугацаа харуулна . Сэтгэл санаагаа тайван байлга . Үнэндээ бид нар үзсэн телевизорын нэвтрүүлэгээр үнэн худлыг зааглаад байна. Харин дэлхийн №1 шударга төвийг сахисан найдвартай Швейцарь улсын прокурорын байгуулгын дүгнэлтэнд итгэх ёстой. Гитлер яагаад дэлхийн 2-р дайны үед Швейцарь улсыг эзлээгүй билээ

Avatar

Зочин 2020-03-25 182.160.0.128

Хитлер гэдэг юм биш үү?

Avatar

АЛЬ ДИВАНГАРАВЫН ХЭРЭГ 2020-03-25 202.179.25.132

ЭНЭ ОЛОН ЖИЛ БОЛОХОД ТЭР ЗЭРГИЙН НОТЛОХ БАРИМТ БУДИЛУУЛЧИХАЛГҮЙ ЯАХАВ ДЭЭ…ГЯТАДЫН МОНГОЛ ХҮН….

Avatar

Зочин 2020-03-25 202.131.247.12

Гүтгэлэг тараасан цэнхэр үст Цэрэн мэтийн хөгийн моянуудад хуулийн дагуу шийтгэл оноох хэрэгтэйшдээ Иймэрхүү хүний нэр хүндийг гутааж худлаа мэдээлэл цацдаг шаарнуудад зохих шийтгэл байх ёстой

Avatar

Зочин 2020-03-25 103.14.38.144

Za 9.2 сая доллар орсон гэдэг нь худлаа болжээ гэж бодъё. Харин 1 сая доллар Оффшор дансанд орсон гэдэгээ тухайн үедээ өөрөө хүлээсэн биз дээ? иймд онцийн ялгаа байгаа юм уу?

Avatar

яйяйя 2020-03-25 192.82.64.153

Зөө зөө өөрийн дансандаа авах хүнүү

Avatar

Зочин 2020-03-25 192.82.69.29

БӨХИЙГ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛГОДОГ АРД ТҮМЭНТЭЙ УЛС ШҮҮ ДЭЭ. НӨГӨӨ БӨХ НЬ ПООПЫН ХААН ГЭЖ БАЙГАА. ТЭР ХҮНИЙХЭЭ ҮГ ҮЙЛДЭЛД НЬ БАЯРЛАЖ БАХАРХДАГ АРД ТҮМЭН ШҮҮ ДЭЭ. ХОНЬ ӨГНӨ ГЭСЭН ҮМБҮҮ АРД ТҮМЭН НЬ БҮГД БАЯРЛААД БАХАРХААСТАЙ НААСАН

Avatar

Зочин 2020-03-25 66.181.186.70

Чи өөрөө өмбүү ш дээ.орцны дарга ч болж ч чадахгүй ш дээ кккк

Avatar

Зочин 2020-03-25 176.63.23.107

хужа аг сонгосоноос бөхийг сонгосон нь дээр

Avatar

Монгол 2020-03-25 192.82.71.34

Саяаар нь хахуулдаа биз өөр итгэх арга алга даа

Avatar

зочин 2020-03-25 192.82.64.190

хэнд ч итгэх аргагүй дээ.

Avatar

zochin 2020-03-25 66.181.176.150

tiimee unen gedeg hezee neg tsagt togtoogddog yam odoo tegj huivaldaj hun chanargui uildel hiisen humuusiig ilchleh heregtei uchir ni mongol tur tsever ariun bh estoi hulgaich luivarchid,helmegduulegchdiin orognoh gazar bh esgui shuu ene tanii mongol ulsad tus hurgej baigaa arga bolog

Avatar

Зочин 2020-03-25 202.126.89.163

Хүүк сонгуулиа бодоод чимээгүй болжээ.Энхамгалангаа загнаж попроод алга болсн.105 хятад мэргэжилтнээ авчаад тусгаарлаад ажиллуул.Угаасаа гэрээгээрээ хятад компани хийнэ.6000 монгол ажилтай болно.Женко Занданшатар хоосон толгойнууд юу ч хийхгүй сонин лалрууд юм даа.

Avatar

зочин 2020-03-25 202.9.46.164

Тийм далайцтай гүжирдлэгийг Монголд ганцхан хүн л зохион байгуулж чадна даа …..Мань Женко ! .

Avatar

зочин 2020-03-25 103.229.123.28

Хахуульдаад амжчихсан бололтой.

Avatar

Зочин 2020-03-25 139.5.216.225

Шаассфсда

Avatar

Зочин 2020-03-25 192.160.102.169

худлаа яриад бай би лав энэ нөхрийг хаа тааралдсан газар нь буудахад бэлэн байгаа

Avatar

Зочин 2020-03-25 66.181.161.47

Энэ лаларыг хурдан шоронд хийгээч. х***а Хятадын Монголын иргэн Баярцогт

Avatar

ТТ 2020-03-25 202.9.40.144

ОРОСЫН БАРЬЦААНД БАЙДАГ ЖЕНКОД ТАРХИА УГААЛГАЧИХСАН НӨХДҮҮД ОДОО ОЙЛГОХ ХЭРЭГТЭЙ .ГАДНЫ БОДЛОГООР МОНГОЛЧУУДЫГ МОНГОЛООР НЬ НУХУУЛАХ СУРТЧИЛГААГ ӨӨРСДИЙН БАРЬЦААНЫ ХҮМҮҮСЭЭР ОЛОН ЖИЛ ХИЙЖ БАЙНА ДАА

Avatar

Зочин 2020-03-25 103.26.194.217

Одоо тэгээд цэнхэр үст Цэрэн мэтийн цайчихсан Жонхуугийн гар, хөлүүд, б**с долоогчид хүн гүтгэсэн хэргээр яллагдах хэрэгтэй дээ. Шодоргос Оюун-эргүү, поп Бат-Онгон энэ тэр хаачваа, ккк

Avatar

Зочин 2020-03-25 64.119.17.116

Одоо тэгвэл мөнгө авсан гэдэг үйлдэл нотлогдоогүй юм байна. Гэхдээ ОТ гэрээ бол дээрмийн гэрээ гэдэгтэй мэдлэг чадвартай мэргэжлийн нэг ч хүн маргахгүй. Тэгвэл юу ч мэдэхгүй хэрнээ юм мэддэг юм шиг бүлтэрч гадныхантай гэрээ гэгчийг байгуулж Монгол улсыг дээрэмдүүлэх боломж олгосон ялаа эдэлнэ дээ, мал минь. Таны англи хэл ярианы хэлнээс хэтрэхгүй, дээр нь таны нэрийг нь ч сонсоогүй олон шинэжлэх ухааныг мэддэг царайлж гарын үсэг зурсан…

Avatar

Зочин 2020-03-25 103.26.194.217

Тэр гэрээний ачаар өмхий ам руугаа чихэх хоолтой, өмхий хошногоо арчих цаастай байгаагаа ойлгодоггүй мал юм даа чи, Жонхуугийн ОРК

Avatar

Зочин 2020-03-25 192.160.102.169

харин чи өмөөрөөд байгаа гэрээний чинь бүх мөнгө Монголын аль ч банкинд ордоггүй гээд бодох гээд үз дээ чадвал ойлгох гээд ч бас үз

Avatar

Зочин 2020-03-25 202.126.89.168

Наадхыгаа баталчих. Оюу Толгойн бүх дотоодын худалдан авалт, цалиг хангамж, татвар төлбөр бүгд дотоодын банкаар дамжиж байгаа. Чамд өөр яг юу дотоодын банкаар дамжиж байх ёстой юм бэ? Дотоодын банкаар дамжлаа гээд чамд юу наалдах гээд байгаан?!!!

Avatar

Зочин 2020-03-25 192.82.74.115

Гадаад худалдаа нь ч дотоодын банкаар дамжиж байж, монголчууд бид хэдий хэрийн бараа бүтээгдхүүн, шинэ технологи сэлбэг хэрэгсэл орж ирж байгааг хянана. Хэдий хэрийн баяжмал гадагшаа урсаж, түүнээс хэдэн хувь нь алт, мөнгө болон бусад дагалдах баялаг гарч байгааг мэдэж хянах ёстой юм. Бас татвараа гүйцэд авна. Тэгснээр багш эмч нар болон төрийн бусад алба бүтэцийн цалин санхүүжилтанд дэмтэй болон өөр олон бүтээн байгуулалтанд өчнөөн хөрөнгө босгогдох юм.

2 2
Avatar

зочин 2020-03-25 192.82.73.132

GADAAD ULS GADAAD GEHEER L SHUDARGA UNENCH MONGOLCHUUD MONGOLIIN ARD TUMEN GEHEER HUDALCH HUURAMCH BH UU ENE UZLEES ODOO SALAH TSAG BOLSOON NAAD HULGAICH CHIN HULHI GADAADUUDTAI NIILJ ULSAA HUDALDSAN MUU n**** SHUU DEE UGEND b** ITGETSGEE!!!!!

Avatar

Зочин 2020-03-25 64.119.17.116

Үнэхээр сайхан санаа хэлжээ..

Avatar

Зочин 2020-03-25 103.57.93.144

Жинхэнэ идээчин хулгайчууд нь баярцогт мэтийг харлуулж гүтгэж анхаарлыг сарниулж бгаад л дарга сайд болж чимээгүйхэн хулгайгаа хийсээр бна

Avatar

зочин 2020-03-25 192.82.73.132

ENE CH BAS TER SHWISUUDIIG OLHON HAHUULDSAN BJ TAARAA TSAANA NI HIIH HUN BJ L BGAA UGEND NI b** ITGEEREI HUMUUSEE

Avatar

Zochin 2020-03-25 202.126.89.168

Тэнэг хүүр вэ? Швейцариуд дэлхийд хээл хахуулийн асуудалгүйгээрээ зартай газар. Швкйцарийн шүүх 9-хөн сая долларт хахуульдуулах чам шиг мэдрэл биш!!!!

Avatar

Зочин 2020-03-25 192.82.71.227

МОНГОЛЧУУДТАЙ БОЛ ШВЕЦАРИУД ЯАЖ Ч ЮУ Ч ГЭЖ ДЭЭРЭЛХЭЖ ЧАДНА .

Avatar

Иргэн 2020-03-25 103.212.118.65

Оюутолгой,оффшорын асуудал цэгцэрлээ. Одоо сонгуульд бие даасан ч Сэлэнгээсээ чигээрээ гарна шүү?!?!?! Тэгээд муусайн дуракуудтай сөйн тооцоо бодох хэрэгтэй. Чи их өрөвчхөн, зөөлөн шүү

Avatar

Mongol 2020-03-25 37.41.71.10

Selenged chin humuus ni iim urd zugiin dorvoljin tolgoitoi china tsairaatai baidag yumuu? Bitgii iim e****z huriliizuudaa tord uruulj baigaachee!!! Haashdaa l china humuus shunaltai mongo l bodno guitsee

Avatar

Зочин 2020-03-25 202.179.31.91

Одоо галт тэрэг хэдэн мянган км явчихсан.

Avatar

456 2020-03-25 203.91.112.133

Одоо хичнээн ингээд ч хэрэггүй дээ

Avatar

Зочин 2020-03-25 192.82.67.209

Энэ тэнэгийн үгэнд хууртдагдаг монгол хүн одоо байхгүй шүү

Avatar

Иргэн Сэлэнгэчүүд 2020-03-25 103.212.118.65

Ауцаарөй

Avatar

Зочин 2020-03-25 64.119.20.200

Швейцарын прокуророт итгэж байнаа, за зөв бол учир нь олдоноо, хүний мууг үзэх гэж тачаадах хэрэггүй

Avatar

Бигэр 2020-03-25 202.9.40.48

Швейцарын шүүх, прокурор манайхан шиг хууль зөрчиж шийдвэр гаргана гэж байхгүй.

Avatar

Зочин 2020-03-25 202.9.46.63

чи яаж мэдэж байгаа юм Хахууль авсан байж болно шүү дээ Эдгээрийг итгэхгүй байна

Avatar

Зочин 2020-03-25 202.9.40.176

Maluud togoondoo l baitsgaa

Avatar

БАТ инженер 2020-03-25 119.40.103.3

Энэ олон гүтгэлэг цуурхлын ард ер нь улс төрийн тодорхой ямар нэг хүчин байгаа гэдэгт би л лав 100% итгэж байна. Одоо ардчилалын алтан хараацай Элбэгдоржийг ч гэсэн яг л энэ технологоороо газар дор ортол муулсаар л байна. Гэтэл коммунист идээчдээ ингэж дэвслэхгүй л байгаа юм даа.

Avatar

Зочин 2020-03-25 103.111.68.3

ҮЙЛДЭЛ НЬ ХУЛГАЙ БИЗДЭЭ, ЯМАРЧ УТГАГҮЙ ӨӨРТӨӨ АШИГГҮЙ ГЭРЭЭ ХИЙЧИХЭЭД ОЛОН ХАУС, ОНГОЦ ХУДАЛДАЖ АВААД БАЙХАВ ДЭЭ….

Avatar

bold 2020-03-25 202.55.191.138

Za ingeel shaal khudlaa yariad l ekhelj baigaamdaa. Neg ch novshiig shiitgej chadakhgui shuukh baigaa khereg baina uu!!!

Avatar

зочин 2020-03-25 192.82.66.242

Ийм л байх ёстой та нарын хөдөлмөрийг үнэлэх цаг ирнэ.

Avatar

Монголын ард түмэн яагаад ерөнхий сайдуудаа хамгийн муухай бүхнээр ялладаг юм вэ 2020-03-25 202.21.100.210

Монгол улс яагаад үе үеийн ерөнхий сайд нараа хамгаалж чадахгүй харлуулж амь нас сэтгэл санаагаар тоглодог юм болдоо. Увс нуурын орчим амь насаа алдсан Да лам Цэрэнчимэдээс эхлэсэн гуниг зовлонгийн түүх дуусах болоогүй гэж үү. Н.Энхбаярт мөрдөнд С.Баяр Ч.Сайханбилэг шоронгийн хүйтэн хананд, Ц.Элбэгдорж хүний нутагт гунигийн захиа илгээн М.Энхсайханд шоронгийн дарамт Ж.Наранцацралт цаг бусаар хорвоог орхиж Ю.Цэдэнбал Х.Чойлбалсан П.Гэндэн А.Амар хүний нутгийн шоронд амиа алдсан.

Avatar

Зочин 2020-03-25 103.229.122.226

Юу яриад байна аа Ам рүү чихэх хоол хошного арчих цаас горьдож бусдыг нь гадаадынханд дээрэмдүүлэх гэж Оюу толгойн гэрээг байгуулсан юм уу Үүний учрыг заавал олох цаашид ийм гэрээ байгуулахгүй байх бүх талын арга хэмжээ авах хэрэгтэй Ёр нь цаашид Гадаадын том хөрөнгөтнүүдээр дэмжүүлсэн улс дамжсан том корпорацуудтай харьцах явдлаа хязгаарлаж зиндаагаа мэдэж учир зүйтэй ажилмаар юм байна шүү Томорч онгирч сагсуурч хаахагнаж яваад улс орноо алдана шүү гэдгийг ялангуяа залуучууд мэдмээр юм

Avatar

Б 2020-03-25 66.181.188.77

ШВЕЦАРИЙН ХУУЛИЙН БАЙГУУЛЛАГА ХУУЛИА ГУУЛЬ БОЛГОО ЮУ ТЭГЭЭД?

Avatar

Зочин 2020-03-25 122.201.23.66

Найзаасаа мөнгө авсан гэж тайлбарлаж байснаа мартсан ю
м байхдаа

Avatar

Зочин 2020-03-25 203.91.115.55

Ингээд хуулийг уландаа гишгэцгээж байгаа юм даа. Мөнгө аваад хэргийг хэрэгсэхгүй болгуулдаг нэг ХҮН байдаг гэдэг үнэн бололтой.

Avatar

хүннү 2020-03-25 192.82.64.168

Хэрэг тарьсан Цэнхэр үст үгээ хэлэх хэрэгтэй боллоо. Хүн гүтэгсэн бол яадаг билээ дээ. Ер нь явж явж С. Баяр, С. Баярцогт нар зөвдөж мэдхээр боллоо. Энэ хэргийг нэг тийш нь болго. Алийн болгон нийгэмд ийм өөх ч биш булчирхай ч биш хэргүүдээр шуум дэгдээх юм.

Avatar

Зочин 2020-03-25 182.160.2.176

Монголын эдийн засагт оруулсан гавьяаг нь үнэлж Баярцогт С.Баяр Ч.Сайханбилэг нарт Өмнөговийн Төвд зэс хөшөө босгоё.

Avatar

victory 2020-03-25 192.82.65.53

ХН баярцогтын толгой гэж юу байсийн, олгой л бна даг

Avatar

ӨӨ 2020-03-25 66.181.182.204

ИНГЭЭД Л ЦАЙРЧ БАЙГАА ЮМ ДАА.. ОДОО НЭР ТӨРӨӨ СЭРГЭЭЛГЭХ ГЭЭД МӨНГӨ НЭХНЭЖ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2020-03-25 202.21.100.210

Энэ залуугийн толгойг Монголын төр дутуу ашиглаад угаадас шиг асгаад орхилоо доо.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж