Монголын эмч нар итгэл алдсангүй | News.MN

Монголын эмч нар итгэл алдсангүй

Монголын эмч нар итгэл алдсангүй

Монголын эмч нар итгэл алдсангүй

2020 оны гуравдугаар сарын 2-ны өдөр Москва-Улаанбаатар чиглэлийн онгоцооор Монголд ирсэн франц иргэнээс коронавирусийн халдвар илэрч нь Монголд бүртгэгдсэн анхны тохиолдол болсон юм.  Мөн гадаадаас эх орондоо ирсэн есөн монгол хүнээс "COVID-19" илэрсэн. Тэднийг ХӨСҮТ-д тусгаарлан эмчилж байгаа юм. Францын иргэнийг Дорноговь дахь уурхайн кэмп дээрээс нь авчрахад "би эндээ дуусъя" гэсэн тухай мэдээлэл цацагдаж байв.  Монголын эмч нарт анхандаа итгэл муутай байсан түүнийг эдгээж, эмчилж чадна гэдэгтээ манай эрүүл мэндийн салбарынхан бүрэн итгэлтэй байгаагаа хэлж байсан.  Монгол эмч нарын ардын уламжлалт болон европ аргыг хосолсон эмчилгээний үрд дүнд түүний уушиг сэргэж эхэлснийг ХӨСҮТ-ийн захирал Д.Нямхүү өчигдөр мэдээлсэн. Гэхдээ бүрэн эдгэрэхэд дор хаяж арваад хоногийн хугацаа байгааг дуулгасан юм. Монголын алтан гартай эмч нарын буянаар аюулт өвчнөөс ангижирч буй тэрбээр тэдэнд  насаараа баярлаж явахаас өөр аргагүй.  Түүний гэр бүл ч Монголын талаар, монголчуудын талаар сайхан сэтгэгдэлтэй үлдэх бизээ.  Цар тахлын энэ хэцүү, хүнд үед зарим улс орнууд гадаадын иргэдийг эмчлэхгүй гэж хүнлэг бус зан гаргаж буй бол Монголын эмч нар нэг ч  гэсэн хүнийг халдвараар өвчлүүлэхгүйн тулд, нэг иргэний  амь насыг өвчнөөс эдгээхийн тулд бүхий л боломжоо дайчлан ажиллаж байна. Түүний биеийг сайжирч байгаа тухай мэдээллийг хүргэсэн эмч нарт тэрбээр "би инээж байна" гэсэн байна.

Б.БАТ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
45
ЗөвЗөв
6
ХөөрхөнХөөрхөн
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ХахаХаха
2
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

39 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-03-25 202.9.46.199

Энэ хүн эдгэрээд одоо хаашаа буцах .вэ онгоц ирж авах уу? Францын ЭСЯ байрандаа тусгаарлах уу ? Бас л буудалд бх уу?

Avatar

Mendee 2020-03-25 66.181.161.74

Healthy Mongolian country.

Avatar

/*-*/ 2020-03-25 49.0.212.13

Энэ хэдэн эмч нарын гавьяа зүтгэл болохоос сурвалжлагч Сарангэрэл авгайгийн дахин сонгогдож давхар дээл өмсөх гавьяа биш шүү

Avatar

Зочин 2020-03-25 66.181.177.106

Setgel sanaa, bodol chin bur bohir bolchijee, tiim ium sanaand ni orj l baidag

Avatar

Зочин 2020-03-25 202.21.109.95

chi tegvel setgel sanaandaa oruulku sohor dulii hun chigeeree yvsaar bgd uheechdee

Avatar

HM 2020-03-25 79.71.148.138

Энэ ёстой азтай франц. Нутагтаа байсан бол өдийд чадхийсэн ч байж магад.

Avatar

зочин 2020-03-25 202.9.47.21

франц байна уу, монгол нь байн уу нэг эрдэнэт хүний алтан амь аврагдаж байгаа нь гайхалтай сайхан юм. Ийм учраас л эмч хүнд баярлалаа гэдэг үгий харамгүй хэлэхээс өөр яах билээ.Энэ хатуу ширүүн шалгуурыг давсаны дараа эмч, цагдаа. онцгойгийнхон, хил гааль, халдвар хамгаалалтынхан, нисэх багийнхан зэрэг энэ үйл хэрэгт өөрийгөө зориулсан хүн бүрт төр хайр халамжаа харамгүй хүртээгээсэй гэж бодож байна.

Avatar

Хэнчбиш 2020-03-25 98.244.106.112

Энэ хүний манай улсад төлж байгаа нийгмийн даатгаын нэг сарын төлбарнь 5 хүнийтэтгэвэрийг өгч жилийн төлбөр нь эмчилгээний зарддлаа хариуцах чадамжтай гэж мунхаглав

Avatar

Товуу 2020-03-25 103.212.117.36

Цаг наргүй шөнө өдөргүй уйгагүй ажиллаж байгаа Монгол эмч нартаа,мөн Хил хамгаалах хилийн шалганыхандаа Онцгойгийнхондоо ,Мэргэжлийн хяналтынхандаа,машид их талархаж байна аа.

Avatar

Зочин 2020-03-25 66.181.189.220

Новшийн сэтгэгдлээ хаа л даа. Хэд хоног сайхан байсан юмсан.

Avatar

Зочин 2020-03-25 66.181.187.112

Эмч эмнэлэг эмчлэх эдгээх ажлаа л хийж байна. Гэтэл дээрх дарганар нь буруу зүйл хийж чирэгдэл болж байгаа нь эмгэнэл. Жагсаалтанд байхгүй гэдгээс болоод халдвар дэлгэрсэн лрноос ирсэн хүнийг тусгаарлаагүй энэ бол харамсалтай алдаа. Дараа нь халдвартай байж болзошгүй хүнийг онгоцонд суулгаж олон зорчигчидтой хамт авчирсан нь хуулиар шийдэх алдаа болсон Аялалын маршрутаа буруу мэдээлж халдвар тараасан эмчийг ОХУд хорих ялаар шийтгэх тухай яригдөж байна.

Avatar

Зочин 2020-03-25 66.181.187.112

АНУ бол дахиад 9сар үргэлжилнэ. Хоёр 3дах гээд давалгаа явна гэж бна. Ойрын 6-10 долоо хоногт бол хөлхорио зайлшгүй гэж байна. Халдварын тархалт байршлаа хурдан солих аюул үргэлж бна. БиллГэйтсийн сангийн хөгжүүлж буй вакцин хамгийн их горьдлого төрүүлж бгаа авч оны сүүлээс л гарах магадладтай. Уушиг агааржуулагч аппаратуудыг улсорнууд хэдэн мянгаар нь бэлтгэж ашиглаж бна. Манайх нилээд хэдийг авч ажиллуулах эмч нараа бэлтгэх нь зайлшгүй шаардлага юм . Эмч сувилагч эмнэлгүүд бүрэн бэлэн байх

Avatar

Урам хайрла... 2020-03-25 202.70.34.38

Юм хийж, зүтгэж, хичээж байгаа нэгэндээ урам хайрла… Дараа нь ууцыг нь хэд ч хугалж болох цаг хугацаа ТРОЛЛУУД та бүхэнд зөндөө бий… Гэхдээ энэ удаад л биш… Тэдэнд урам хайрла!

Avatar

зочин 2020-03-25 66.181.188.200

Би эмч биш гэхдээ эмч нарын цалинг нэмэхгүй ч ядахдаа урамшуулал, мөнгөн шагнал өгөх тухай нэг ч үг гарахгүй байгаад гайхаж байна

Avatar

newsmn ?? 2020-03-25 193.32.126.160

эрүүл мэндийн яамны мал авгайчуудын захиалгаар ийм ичмээр юм бичээд байна уу???

Avatar

Зочин 2020-03-25 202.21.100.210

Франц иргэний "Би энэдээ дуусъя" гэж хэлсэн үг бол манай эмч нарт үл итгэсэндээ биш өөрийгөө буруутай гэж бодоод төвөг удаад яах вэ? гэсэн сэтгэлээр хэлсэн үг байна шүү дээ. Би оронд нь байсан бол хүн чанар намайг ингэж хэлүүлэх байсан байх. Гол нь хүн болгон тэгж хэлж чадахгүй.

Avatar

Франсуа Лафорж 2020-03-25 182.160.0.128

Франц эр нутгаа тэмцээгүйн учир нь миний бодлоор ар гэрийнхнээ бодсон хэрэг. Энд нас барчвал даатгалаас ар гэрт нь мөнгө очно. Тэндээ очоод эмчлүүлээд эдгэчихвэл даатгалаас давсан зардлыг төлөх өрөн дээр бууна. Тийм болохоор үлдсэн, тэгээд л тэр үгийг хэлсэн байх. Одоо бол нөхөр ажлаа хийж яваад хүний нутагт өвдөж үхээн алдсан гээд даатгалаас хөөрхөн мөнгө авна.
Манай мундаг эмч нар нөхрийг босгоод ирлээ. Эх орныхоо нэрийг Францад ямарч байсан цуурайтуулж чадлаа. Баяр хүргье

Avatar

зочин 2020-03-25 202.126.89.232

Үнэн шүү. Өөртөө гутраад л тэгэж хэлсэн байх

Avatar

Зочин 2020-03-25 66.181.184.125

HUDALDA AJ UILDVER URSDIGE EDIN ZASAGCH GESEN MALNUD ZUHUN HUVIN ERH ASHGA BODOJ BAINA HALUN TSEG DER AJILLAJ BAIGA HUMUST TSALIN NEM

Avatar

Зочин 2020-03-25 66.181.184.125

KAMPANI DAMPURNA L BIZ HALUN TSEG DER AJILLAJ BAIGA HUMUSE HARJ UZ KK

Avatar

Зочин 2020-03-25 202.9.46.167

Ганц хүн эмчилснийгээ их юманд бодоод хэрэггүй шүү. Дэлхий даяар хэдэн зуун сая хүн өвдөж байна. Тэр бүхэн манайд тохиолдвол барьц алдахаар барахуу нусаа хацартаа наасан юм болно. Монгол хүний дархлаа өндөр , сайхан байгальтай шуургатай салхитай тулдаа л бид тэсэж байна. Харин ч францын иргэн орж ирээд чөлөөтэй хэд хоног зугаалаад Монголын хамгаалалт ямар сул дорой хэлбэрдсэн байгааг илчлээд өгсөн явдал болсон доо. Францынхаа ачаар тэрнээс хойш манай төрийнхөн арай илүү ажиллаад байгаа шүү.

Avatar

Зочин 2020-03-25 203.91.112.133

Эмч, эмнэлгийн ажилчид, онцгой байлдал, цагдаа гээд энэ ажилд гар бие оролцож байгаа хүмүүсийнхээ цалинг бодитойгоор нэмэх хэрэгтэй. Хоосон магтаал, медаль хэрэггүй. Мөнгөн шагнал өгөөрэй

Avatar

Зочин 2020-03-25 202.9.46.167

Өнөөдөр нэг францын иргэнтэй холбоотой нийтлэлшүү юм бичих гэж бүр бантагнаж өглөө, юу гэж бичихээ мэдэхгүй усан тэнэг нус цэг эмээ ний ацнууд

Avatar

Зочин 2020-03-25 202.55.188.82

Баярлалаа

Avatar

undarmaa areva 2020-03-25 202.179.31.25

Areva z**l UNDArmaa z**l!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Үнэн үг 2020-03-25 202.21.108.189

УНДАРМАА, ЧИ ТЭР ШУНАЛТНУУДАА АВААД ЯВБАЛ ТУН САЙНСАН, БИД ЭРҮҮЛ САРУУЛ ЭНХ ТУНХ АМЬДАРМААР БН

Avatar

ЗОЧИН 2020-03-25 202.9.46.222

ФРАНЦ ИРГЭН ТАНД ХУРДАН ЭДГЭЭД ЭХ ОРОН, НЭР БҮЛДЭЭ ЭРҮҮЛ САРУУЛ ОЧИХЫН ЕРӨӨЛИЙГ ӨРГӨЕ.

Avatar

Зочин 2020-03-25 103.142.76.41

3 сарын 9-нд анх илэрсэн санахын

Avatar

Зочин 2020-03-25 202.21.100.210

Гүйцэтгэх ажилтан шүү дээ яах гэж ингэж хараалын үг хэлж өөрийн сэтгэлээ бачимдуулдаг юм вэ бүхнийг сайханаар төсөөл тэгвэл та улам л бие сэтгэлийн баясал авна

Avatar

монгол хүн 2020-03-25 202.21.108.189

"МУУ ШУНАЛЫН ТУЛАМАА, ЧИ МОНГОЛ ГАЗАР ШОРООГ ҮРГЭЛЖЛҮҮЛЭН ХӨНДӨӨД БАЙВАЛ УДАХГҮЙ ҮХНЭ ШҮҮ" гэдгийг нь хэлж сануулаад эргэж буцалгүйгээр явуулах учиртай. Бидэнд ахин бүү гай чирээрэй, мөр мөрөөрөө л байя

Avatar

Зочин 2020-03-25 139.5.219.61

Чи ингэж бусдыг харааж байгаадаа ихээхэн таашаал авдаг уу.

Avatar

нэр 2020-03-25 66.181.160.23

монголын бүх эмч нар таа баярлалаа миний бодлоор бүх эмч сувилагч нартаа торын шагнал харамгүй олгох хэрэгиэй гэж бодож байна

Avatar

Зочин 2020-03-25 202.179.25.63

одоо тэгээд зогсчих.

Avatar

Зочин 2020-03-25 66.181.188.132

Uursdiiguu magtah n mongol zan bish ee, tsuuhun hun udaan emchilj bgaa tuldaa gaigui,
olon huniig iim udaan emchilvel ih hetsuu, ingej uursdiiguu magtaj hudlaa ongiroh tsag garahgui ch ugui

Avatar

Зочин 2020-03-25 119.40.100.170

durak chin manai gazar shoroog maltaj biagaa gesen uu

Avatar

зочин 2020-03-25 192.82.93.3

одоо наад францаа болиоо арай л үндэсний баатар гэх нь холгүй байх юм, сануулж анхааруулсаар байтал дүрэм журам зөрчсөн хүн шүү дээ.

Avatar

Зочин 2020-03-25 66.181.178.28

Цагаа тулахаар монголчууд мөс чанар гайгүй улс юм шүү дээ! Өдөр тутамдаа л өөр хоорондоо хэрэлдэж муудалцаж байдаг болохоос биш төрөөс зөв удирдвал монголчууд тун ч амархан өөдлөх улс байгаа юм даа!!!

Avatar

ЗОЧИН 2020-03-25 202.179.31.16

дЭЛХИЙН ТЭРГҮҮН ГҮРЭН АМЕРИКИД өвчилөн улсууддаа зориулж хээрийн эмнэлэг байгуулж байна .Тус өвчтөн хээрийн эмнэлэгт зүгээр майханд л 14 хоногоо өнгөрөөж байх жишээний манай хэдий хөгжил буурай ч гэсэн өвчтөнүүд болон тусгаарлалтанд байгаа иргэдээ бүх хүчин чармайлтаар хичээж байхад зарим ухамсар муутай тусгаарласан байраа голох хоолоо голох эмч эмнэлэгийн ажилтануудыг дайрч дормжлох шантаашлах зэрэг ёс зүйгээ уландаа гишгэж байх юм

Avatar