Оюутолгойн бүтээн байгуулалтад 4,5 тэрбум доллар шаардлагатай | News.MN

Оюутолгойн бүтээн байгуулалтад 4,5 тэрбум доллар шаардлагатай

Оюутолгойн бүтээн байгуулалтад 4,5 тэрбум доллар шаардлагатай

Оюутолгойн бүтээн байгуулалтад 4,5 тэрбум доллар шаардлагатай

“Turquoise Hill Resources” компани Оюутолгойн далд уурхайн бүтээн байгуулалтыг барьж дуусгахад тооцоолж байснаас илүү буюу дахин 4,5 тэрбум ам.долларын санхүүжилт шаардлагатай гэж мэдэгджээ.

Уг төслийн бүтээн байгуулалт анх тооцоолсноос 16-30 сараар хойшилж, төслийн зардал 1,2-1,9 тэрбумаар хэтрээд байна. Гэхдээ энэ тус компанид тулгарч буй бэрхшээлийн дөнгөж эхлэл гэж хэлж болно.

Гэрээний дагуу “Turquoise Hill” компани 2022 оны арванхоёрдугаар сарын 31-ний өдрөөс өмнө 1,59 тэрбум ам.долларын төлөлт хийх ёстой. Мөн Монголын Засгийн газар тус компанийг Хятадаас эрчим хүч импортлохыг зогсоосны дараа далд уурхайн цахилгаан эрчим хүчний станцын зардалд 924 сая ам.долларын хөрөнгө оруулах шаардлагатай болсон.

Үүн дээр дэлхий даяар коронавирусийн халдвар дэгдэж, дэлхийн эдийн засаг тэр аяараа зогсонги байдалд орсон нь нөлөөлж, зэсийн үнэ 23 хувиар огцом буурлаа.

Оюутолгой компани 2020 онд нийт 140-170 мянган зэс, 120-150 мянган унц алт бүхий баяжмал боловсруулахаар төлөвлөж байна. Түүнчлэн нийт хөрөнгийн зардал ил уурхайд 80-120 сая ам.доллар, гүний уурхайд 1.2-1.3 тэрбум ам.доллар байхаар тооцоолжээ.

Эх сурвалж: Financial Review

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
21
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ХахаХаха
2
БурууБуруу
1
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

49 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

БҮҮ ДОНГОС 2020-03-24 202.179.25.132

ӨМНӨ УДАА САНХҮҮЖИЛТ ХИЙСЭН 7,0 ТЭРБУМ ДОЛЛОРОО ТАЙЛГАНАХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

Луйврын гэрээг засья. 2020-03-24 192.82.73.41

Гэрээ муу болсон сайжруулах шаардлагатай гээд шийдвэр гарсан биз дээ. Иймд эхлээд гэрээгээ сайжруулах тал дээр анхаарах хэрэгтэй. Гадныхны амныхан зоргоор явуулсаар арай дэндлээ. Хэдэн хүнийг ажлаар хангаснаас өөр тусаар бага, Эрдэнэтийн хэмжээний ашиг өгөхгүй , монголыг өрөнд оруулсаар байгаа муу гэрээг ямарч байсан зассаны дараа бусад асуудлыг яримаар байна.
Одоо вирусээр дамжуулж шантааж хийх гээд байгаа юм биш үү. Тасралтгүй л зөөгөөд байгаа биз дээ. Бүсээ чангалж байгаад гэрээг засья.

Avatar

Иргэн 2020-03-24 49.0.212.251

Хурдан ховх сорох нөхцөлөө бүрдүүлээд л, тэдэнтэй хамтран ажиллах мэдлэг өндөртэй мэргэжилтэн байх бол уу.

Avatar

Зочин 2020-03-24 203.91.118.180

Гэрээг цуцал

Avatar

иргэн 2020-03-24 112.72.15.6

НООГДОЛ АШИГ ГЭЖ 100 000 ТӨГ ӨГӨХ ЮМ ГЭСЭН. ЯДУУ монголчууд ГЭДЭГ ХАРЦААРАА ОЮУТОЛГОЙ МУ-ын иргэдыг ДОРМОЖИЛЖ байна. ОЛОН УЛСЫН шинжээчид БАРАГ 3-хан САЯ хүн амд хүн бүрт ХЭДЭН зуун сАЯ төгрөг ноогдох ашигтай газар зөв ашиглавал МУ 2-3 жилд өндөр хөгжсөн хот болно гэдэг. ГЭТЭЛ ОЮУТОЛГОЙ ашиглалтанд ороод ХЭДЭН жил болж байна. ЕРӨӨСӨӨ л АВИЛГАЛ.

Avatar

Иргэн 2020-03-24 103.229.123.15

Шар сэмжилсэн зөнөг Баяр, гүлдгэр тонуулчин Баярцогт нар ямар ашигтай гэрээ хийснээ одоо тайлбарлаад байгаарай. Сайханбилэг гэгч долийсон хулгайч гадаадад яваа болохоор ойрхон байгаа хоёр хулгайч нь одоо дуугарах байх. Ийм гэрээ хийчихсэн нөхдүүдийн хэргийг манай шүүх прокурор нотлогдохгүй байна гээд байна шүүдээ.

Avatar

x/y/c/o 2020-03-24 63.97.8.87

dbrsrj

Avatar

zb/shydarga bys,bo 2020-03-24 63.97.8.87

bolomjiig @egyylj,1000,1000,500,&70

Avatar

зочин 2020-03-24 49.181.148.22

Хөрөнгө оруулалтын зардлаа 4.5 тэр бумаар андуурсан бол хэн хариуцлагыг нь хүлээх вэ. Хөрөнгө оруулалтын өгөөж нь бас асар ихээр буурах уу тэгээд. Буурвал, бүр хасах болчвол зээлдүүлэгчид болон хувьцаа эзэмшигчид нь үүнийг юу гэж харах вэ. 20000 хувьсагч энэ нөхцөл байдлыг төсөөлж тооцоогоо гаргасан уу.

Avatar

Зочин 2020-03-24 202.131.225.197

Энэ худлаа мэдээлэл байнаа.
Хаанаас ийм мэдээлэл бодоод олчихвоо хэхэ

Avatar

Зочин 2020-03-24 203.91.115.55

Зардал нэрээр идээд дуус ч байна шуу дээ.Тэр цалинг нь хар

Avatar

Зочин 2020-03-24 192.82.72.93

Юуны бүтээн байгуулалт байхав дээ тэнд ямар ч бүтээн байгуулалт бий болохгүй шүү дээ зүгээр л хамаг баялгийг нь ховх сорж аваад л алга болно оронд нь үхмэл шороо л үлдэнэ ядахдаа эрдэнэт хот шиг хот ч байгуулах ч үгүй уг нь их баялагтай гэж дуулдсан 21 хот хүн ард нь дэлхийд хамгийн баян байж болохоор баялагтай гээ биз дээ

Avatar

Зочин 2020-03-24 202.126.88.61

Нөгөө барууны орнууд технологио одоо хүртэл хуваалцсангүй. 2014 онд АН-н үед барууныхан технологио хуваалцана гээд байсан даа.

Avatar

Зочин 2020-03-24 202.55.188.92

Тэглээ гээд монгол улс нэг ч доллар тѳлѳхгүй. Тайвшир.

Avatar

Зочин 2020-03-24 176.63.29.85

Дубайн гэрээгээр хамт төлөлцөж байгаа

Avatar

Зочин 2020-03-24 66.181.161.24

Ойлгож ядах юмгүй гэрээнээс өмнө өргүй байлаа гэрээ хийлээ өрөнд баригдлаа.Оюутолгойн алт эрднэс өр үйлдвэрлэгч болов Дараагийн дөрвөн жилд тавин тэрбумын өрөнд орно найдвартай.Хэдэн хүн тэжээх гэж улсаа устгасан өрөнд орох нь зөв юм уу.удахгүй луухааны хоол болно доо.

Avatar

Эрка 2020-03-24 64.119.25.130

Одоо болио наад хэдэн уурхайгаа бүгдийн буцаагаад бул. Бүгдээрээ үйлдвэржсэн, оюунлаг нийгэмд амьдармаар байна шүү. Газар баялагаа ашиглуулна дээрээс нь өрөнд орно тэрний оронд үр хойчдоо баялагаа үлдээсэн шүү дээ

Avatar

Хөөрхий 2020-03-24 202.55.188.43

За нэг юм хэлчихье. Наад 4,5 тэрбумынх нь 33 хувийг монгол төллөө гэхэд 2 жилийн дараа дахиад хэдэн тэрбум дутна. Наад чинь ОТ уурхай нэртэй санхүүгийн луйвар, дуусахгүй нэмэлт хөрөнгө орулалт. Хязгааргүй 33 хувийн санхүүжилт. Явуургүй луйвар учраас наад мөнгөнүүд чинь ямар ч бүтээн байгуулалт болохгүй. Хятадаас эрчим хүч авахыг зогсоосон учраас монгол буруутай болох юм байна хаха

Avatar

Зочин 2020-03-24 192.82.78.43

Барьцаанд орж, заваарснаас бүх юм буруу болж байгаан

Avatar

Зочин 2020-03-24 103.229.122.226

Нарийндаа төрийн эрх авахын тулд юу ч хийхээс буцахгүй манай ардчилагчдын явуулгын л үр дүнд энэ гэрээг байгуулахад хүрсэн шүү дээ Сонгуулиар хүн бүрт сая төгрөг өгнө гэж амлаж байж үүнээс үүдэн энэ гэрээ хийгдсэн Энэ нь зарим ардчиллынхны алсын бодлого ч байсан байж болзошгүй юм Энгэж л баян хөрөнгөтнүүд ядуу буурай орныг тонож мөлждөг гээд байгаа биз ээ Улс орны төлөө гэсэн жинхэнэ эх оронч тууштай хүмүүсийг төрдөө сонгож туйлын сэрэмжтэй байхгүй бол хэцүү үё ирсэн байна шүү

Avatar

/*-*/ 2020-03-24 49.0.212.234

х****а, наад гэрээ чинь 2009 онд МАН олонх байх үед анх эхэлж хөдөлгөө биздээ алны алчуур минь, боовоо хөх

Avatar

зочин 2020-03-24 66.181.161.114

Монгол руу 4,5 ТЭРБУМ ДОЛЛОР УРСАН ОРЖ ИРНЭЭ Л ГЭСЭН ҮГ ШДЭЭ .Короногийн дараа харинч сайхан мэдээ байна … Үхрүүдээ … тэрнээс нь яаж ахиухан хүртэх вэ ? гэдгээл сайн бодоцгоо !!! .. Унхиагүй юмнууд чадахгүй л дэ ..Тэнэгүүд нь даан ч олуулаа юм.

Avatar

Зочин 2020-03-24 192.82.77.3

Mongol ruu orj irne gedeg ni sain hereg ghdee heden huvi no dotoodod uldeh uu, bas manai zasgiin gazar 30 huviig ni gargah yostoi gej shantaajand oroh uu? Your ni oyutolgoigoos niit hichneen dollariin ashig olood baigaad bas togtooh heregtei baina

Avatar

Bnb 2020-03-24 103.57.92.225

Erg uu l ** ar mine zardalaa usgunu gedeg chine mongolchuudiin ashig hoishilj urund orno gesen ug…anxnaas ni naad gadaaduud chine ingex gd bnaa gej zunduu anxaaruulsan erdemted…odoo ashig ch bur 2050 on garlaaldaa….zorigt, bayartsogt, gansukh nariin hu j aagiin zulba sguud deer nemeed bayar nov sh iig xux tenger nirgej ur xuudxduud ni uxeesei

Avatar

/*-*/ 2020-03-24 49.0.212.234

Гэхдээ өр зээл орж ирж байна точигны тосгуур минь

Avatar

Зочин 2020-03-24 176.63.29.85

Зардлын санхүүжилтээ зээлээр босгож байгаа. Тэр зээлийг нь Сайханаа ахын чинь балгаар Монгол улс цуг төлөлцдөг болсон доо. Хамгийн тэнэг хүн ч тийм гэрээнд гарын үсэг зурахгүй. Ганц л тохиолдолд зурна. Авилгал

Avatar

Баярцогт 2020-03-24 202.9.40.119

Хүэд гарын луйварчидтай учирч дээ

Avatar

gobiu 2020-03-24 192.82.73.5

Хулгайлсан лалруудаасаа гаргахгүй юу. Зардлаа нэмж ашгаа урьдчилж л олно биз. Бүү зөвшөөр

Avatar

/*-*/ 2020-03-24 49.0.212.234

За тэгвэл Монголчуудад ямар ч хэрэг алга, эртхэн татан буугд яршиг зүгээр:

Avatar

irgen 2020-03-24 103.57.92.44

одоо зогсооёоо бүхэл улсаараа 1 жил идэх мөнгөөр нүх ухаад хэдэн төмөр оруулж зоогоод арай юж айн

Avatar

Зочин 2020-03-24 150.129.141.247

АНХНЫ ГЭРЭЭНДЭЭ ХЭД ГЭЖ БАЙЛАА БҮР МАРТУУЛЧИХ ЮМ БАЙН Л ДАА .

Avatar

z 2020-03-24 202.55.191.130

cham shig Tahia shig tarihtai hun argaggui argagui.

Avatar

Bat 2020-03-24 202.9.46.30

Одоо хилээр битгий гарга баялагаа

Avatar

Монгол 2020-03-24 139.5.219.254

Нөгөө “Түмний нэг” кинон дээр “Дөрвөн хөлтэй адгуус гэхэд үнэ нь арай дэндлээ” гэдэг шиг Наад Оюутолгойн бүтээн байгуулалтын үнэ чинь арай дэндлээ!!! Одоо зогсоогоод ашигт малтмалаа үр хойчдоо үлдээе ээ!!! Тэртээ тэргүй наад Оюутолгой чинь Монгол Улсад ашгаа өгнө гэдэг нөгөө "Бухын доодохыг харж үнэг турж үхнэ" гэдэгтэй утга нэг болоод байна!!!

Avatar

Зочин 2020-03-24 176.63.29.85

Дэндүү үрэлгэн аваад л хаяад байдаг гэж нэг ажилтан нь ярьж байсан

Avatar

Зочин 2020-03-24 182.160.33.23

За ингэх гээд л байсан юм. Дахиад мөнгө хэрэгтэй гэв үү? Гэрээгээ цуцлах цаг нь болжээ. Монголчууд бид өлсөж үхэхгүй ээ

Avatar

Bold o 2020-03-24 121.163.70.184

Oyu tolgoi zesiin uurhai bish alt =zes 50.%..50% bn ..garch bgaa bayjmalaa bid oorsdoo shinjilj gargah heregtei muu luivarchin S.Bayariig duujilvel taarna

Avatar

Зочин 2020-03-24 66.181.161.103

За одоо битгий давар ….очиж уурхайг нь эзэлж аваад гадны дээрэмчидийг хөөх болжээ…одоо нөгөөхийг нь бас өр болгоно…зүгээр л долларын эзэдийн сурсан дээрэм…

Avatar

Зочин 2020-03-24 43.242.243.222

Хулгай, дээрэм, хулгай, дээрэм бас дахин хулгай, дээрэм….

Avatar

zochin 2020-03-24 103.229.121.149

OT uurkhain 34% ezemshikh gej shakhsan pop uls turchdiin hiisen ajil. Tedneer tuluulekh heregtei. Neriig ni zarlaach.Ted huvi ezemshikhguigeer 53 huviin ahig avakh zamyg haaj ulsyg maani urund oruulsan.

Avatar

Зочин 2020-03-24 202.21.108.163

Нээрээ больёоооооо

Avatar

Хангалттай 2020-03-24 59.153.113.99

Одоо больё оо!! Юун дахин зардал,нэртэйгээр нь зүгээр авчихаач!! Чаддаг юм бол! Ёстой дээрэлхэж байна!! Хаачихна дээр юм байна!! Манай урвагчдыг хамгаалж байгаа нэг арга нь юм байна!! Тэд ч бас хатгаж байгаа бололтой!! Ёр нь гэрээгээ нэгмөсөн цуцлаад хаачихсан нь дээр юм байна!!!!

Avatar

ИРГЭН 2020-03-24 202.9.46.222

монголд ашиг өгөхгүйн тулд зардлаа байнга өсгөж бна………………………….

Avatar

Зочин 2020-03-24 202.179.27.72

Ийм тархиа угаалгасан дүнкүүнүүд сонгуульдана гэж бодохоор бас л баргар байна шүү. Оюутолгойн зардал өндөр байх тусам Монгол улсад ашигтай. Тэр мөнгө хаачих вэ? Монголчуудын халаас руу нэлээд хэсэг нь орно. Үүнийг ойлгоход эдийн засгийн ухаан огт хэрэггүй баймаар юм

Avatar

Зочин 2020-03-24 150.129.141.247

АЙМАГТ ГАНЦ ШИРХЭГ ГЭР ХАНДИВАЛСАН Ч ӨРИЙН ДАНСАНДАА БИЧИЖ БАЙДАГ БААБАР ТЭРГҮҮТЭНД 3 САЯ $ ӨГСӨНЧ ӨРИЙН ДАГСАНДАА БИЧИЖ БАЙДАГ .

Avatar

Зочин 2020-03-24 150.129.141.247

ӨӨ ТИЙМ ҮҮ ? ОДОО ТЭГЭЭД ЯАХ УУ?

Avatar

Зочин 2020-03-24 192.82.75.243

бухын доодхыг харж үнэг бас бус амьтад болон монгол турж үхэв бухын доодхыг хөхөж баяр тэргүүтэн жоохон ү****н олж долоов буханд бөөн кайф

Avatar