Хурдан морины уралдаан зохион байгуулсан уяачдыг торгожээ | News.MN

Хурдан морины уралдаан зохион байгуулсан уяачдыг торгожээ

Хурдан морины уралдаан зохион байгуулсан уяачдыг торгожээ

Хурдан морины уралдаан зохион байгуулсан уяачдыг торгожээ

Өндөржүүлсэн бэлэн байдлын үед хурдан морины уралдаан зохион байгуулсан гэх уяачдад цагдаагийн байгууллагаас хариуцлага тооцжээ. Завхан аймгийн Их Уул сумын нутагт шинийн 2-нд иргэд морь уралдуулсан гэх мэдээлэл иргэдээс цагдаагийн байгууллагад иржээ.

Энэ дагуу Тосонцэнгэл сум дахь Сум дундын цагдаагийн хэлтсээс зөрчлийн хэрэг нээн шалгахад Завхан аймгийн Их Уул сумын харьяат есөн хүн Хужиртын хөндий гэх газарт хурдан морины үсэргээ зохион байгуулж, 20 гаруй иргэн үзэж сонирхсон нь тогтоогджээ. Энэ талаар ЦЕГ-ын дэд дарга, хурандаа Ж.Болд хэлэхдээ “Засгийн газар, Улсын онцгой комиссын шийдвэрээр олон нийтийг хамарсан уулзалт, сургалт, ёслол хүндэтгэл, урлаг, спортын арга хэмжээг зогсоосон.Гэтэл уг шийдвэрийг зөрчиж хурдан морины үсэргээ зохион байгуулсан нь тогтоогдсон есөн иргэнд Зөрчлийн тухай хуулийн 5.13-т заасны дагуу уяач тус бүрийг 150 мянган төгрөгөөр торгох шийтгэл оноосон” хэмээв.

Б.ЦЭЦЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ТэнэглэлТэнэглэл
10
БурууБуруу
6
ЗөвЗөв
6
ХахаХаха
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Har feudluud sunuusei 2020-03-21 88.75.185.254

Ene har hahir huitend hunii huuhdiig mori unuulj uursdiin zugaa tsengeeg boddog harlasan dotortoi feodluud bnaa

Avatar

Зочин 2020-03-21 103.26.195.192

Manai uls turchid huuchin huu zohiolio unshaachee bugd uneheer haranhyi buduuleg

Avatar

123456 2020-03-21 103.26.195.192

Ene neg morinii uraldaan gej malchid ajlaa hiihee bolison belcheer talhalsan utgagyi um bnaa.Manai hodoonii zaluuchuud hodolmorlohoo boliod esvel morinii naimaa esvel tender avahaa bodohoos ayj oron nutagtaa togtvortoi buziness hiihev gej bodohoo bolison.Ene mundag uls turch yuchdiin gai balagnii neg heseg.Yag huuchin huu zohioliin baatruud.Natsagdorj zohiolchiin

Avatar

Бат 2020-03-21 202.126.89.160

Энэ хужаагаас хог оруулж ирэхээл больчих тэгвэл Монголд жижиг дунд үйлдвэрлэл хөгжинө.

Avatar

Зочин 2020-03-21 202.55.188.92

Хэзээ Завханд, хамгийн хүйтэн газар морь уралдуулж байсан юм. Амьтан зовоосон амитангуудыг нэр усаар нь гаргаж шийтгэ.

Avatar

Иргэн 2020-03-21 202.126.89.196

Нэг сая төгрөгөөр торгох хэрэгтэй тэгж байж наад уяачид чинь хүний хүүхдийн амь насаар найрлахаа болино. Энэ уячид сөнөтүгэй, бузрын амьтад. Өөрсдийнхөө хүүхдүүдийг өвлийн хар хүйтэнд морь унуулж уралдуулахгүй ш дээ, ядуу тарчиг айлын хүүхдийг хэдэн халтар төгрөгөөр зугаагаа гаргаж байгаа өнгөрсөн зууны муусайн хар шар феодалын үлдэгдлүүд. Одоо ичиж амьдармаар юм энэ уяач нэртэй хувалзнуудаа. Удахгүй үйлийн үр чинь ирнэ дээ

Avatar

Зочин 2020-03-21 103.229.122.127

Цас зуд боллоо үхлээ хатлаа гэнэ. Тэгээд морь уралдуулж зугаацна Даварч бна шүү, Өвс бүү өг

Avatar

Иргэн 2020-03-21 192.82.78.6

Торгууль нь бага өна

Avatar

irgen 2020-03-21 76.170.53.59

Yostoi uudgui muusain amitad bna, iim hetsuu hund ued huuhduudeer togloj baidag oliggui humuus.

Avatar

Зочин 2020-03-21 207.6.112.23

Estoi jinhene duurzen debiluud yumaa. Tus buriig ni 2-3 say -aar torgoh heregtei sh dee. Huuhduudiin amiar togloj baigaa malnuud.

Avatar

Сэржээ 2020-03-21 86.175.215.86

Дайны хажуугаар дажин гэхчээр, юун морины уралдаан !. 150 мянган төгрөг уяачид бол юу ч биш шүү дээ.

Avatar

Зочин 2020-03-21 64.119.23.5

Аан сайн. Анхотгонд авсан арга хэмжээг мэдээлээрэй!

Avatar

Зочин 2020-03-21 182.160.0.215

Монголын хууль мөнгөтэй хүнд их элэгсэг юм даа.

Avatar

Бат 2020-03-21 202.126.89.160

Үнэн

Avatar

иргэн 2020-03-21 64.119.27.202

1500.000 биш үү. хоолны мөнгөөр торгоод байхаар инээд нь хүрч байгаа даа.

Avatar

ЦДОО 2020-03-21 103.229.120.83

Уяачдын уудаг нэг шил архины мөнгөөр торгож байгаа юм уу? Ёстой инээд хүрчихлээ. Энэ мөнгө чинь байнд орсон нэг морины шагналд ч хүрэхгүй юм байна.ДОР ХАЯЖ 10-20 САЯ ТӨГРӨГӨӨР ТОРГООЧЭЭ???????

Avatar

Зочин 2020-03-21 66.181.161.28

Хөдөөнйй уяачид чинии тэр 10.20 сая.г насаараа төлөөд ч дийлэхгүй.150000даа муудаж бгаашдэ

Avatar

Зочин 2020-03-21 66.181.161.43

Морь уях эрхийг нь 5 жилээр хасаж…морь унах эрхийг нь бас 5 жилээр хас….

Avatar

зочин 2020-03-21 103.26.195.7

150000 төгрөгөөр торгосон гэнэ үү, ингэж нийгмийн шаарнуудын толгойг нь илэх хэрэг байна уу, тэр их уралдуулаад байгаа мориных нь үнэтэй дүйцэхүйц торгууль оногдуулмаар, адгийн морь л 10-20 сая байдаг юм биш үү

Avatar

иргэн 2020-03-21 66.181.182.154

ингээд толгойг нь илээд байхаар энэ бузарууд давралгүй яахав дээ дор хаяж 100сая бүр дээшээ байх хэрэгтэй зугаа цэнгэлээр хүний алаг үрсыг хөнөөгчид

Avatar

н 2020-03-21 66.181.161.2

Ямар их мөнгөөр торгоо вэ? Хөх инээд хүрчихлээ.Эдний хувьд наад торгууль чинь юу юм бэ?Та нар иймэрхүү аргаар ямар үр дүнд хүрэх юм бэ?

Avatar

Зочин 2020-03-21 103.229.123.221

Одоо цагийн уяачид гэж дээр үеийн уяачдын дэргэд бол өчүүхэн, ямар ч моральгүй, чадваргүй, хий хөндий том цээжнүүд байдаг болжээ!! Би 1965 онд 10 настай байхдаа хөдөө нутагтаа авга ахын уясан хурдан бор азаргыг наадамд унаж, 3-т орж байлаа. Авга ах маань дээр үеийн монгол уяачдын зан заншлыг маш хатуу баримталдаг, моринд маш ээлтэй, зөөлөн гамтай уядаг, гуядаг ташуурдахыг хатуу цээрлэдэг хүн байж билээ. Гэтэл эдүгээ 2 ташуураар зэрэг гуядаад л ..!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж