"Дарханы зам дээр ажиллах 105 хятад иргэдийг чартер нислэгээр авчирна" | News.MN

"Дарханы зам дээр ажиллах 105 хятад иргэдийг чартер нислэгээр авчирна"

"Дарханы зам дээр ажиллах 105 хятад иргэдийг чартер нислэгээр авчирна"

"Дарханы зам дээр ажиллах 105 хятад иргэдийг чартер нислэгээр авчирна"

“Улаанбаатар-Дархан чиглэлийн замын бүтээн байгуулалтад ажиллах 105 ажиллах хүчнийг энэ Ням гаригт чартер нислэгээр татаж авах талаар ЗТХ-ийн сайд Б.Энх-Амгалан  мэдээллээ.

Тэд Монголд ирэхээсээ өмнө буюу БНХАУ-д байхдаа шинэ коронавирусийн шинжилгээгээ өгөх юм байна. Харин Монголд ирээд хөдөлмөрлөх эрхээ авна. Онгоцноос тэднийг буумагц тусгай машинаар хамгаалалтад авч Төв аймагт тусгаарлаад 14 хоногийн хугацаанд бүх бичиг баримтыг нь бүрдүүлж, шинжилгээний хариуг маш сайн харж байж ажилд нь оруулна гэж тооцож байгаа талаар ЗТХ-ийн сайд Б.Энх-Амгалан  тодотголоо.

Түүнчлэн “Улаанбаатар-Дархан чиглэлийн замын туслан гүйцэтгэгч компаниудын хувьд түрүүчээсээ ажилдаа гарч эхэлж байгаа аж.

Улаанбаатар-Дархан чиглэлийн автозамыг ашиглалтад оруулах төлөвлөсөн хугацаа нь өнгөрсөн оны арваннэгдүгээр сар боловч хугацаандаа амжихгүй он дамнан хойшлогдсон.

Дарханы замын ажлыг санхүүжүүлэгч байгууллага нь Азийн хөгжлийн банк бөгөөд тус банкны Монгол дахь суурин төлөөлөгчийн газар болон хариуцагч мэргэжлийн инженер, зөвлөх инженерүүд замын ажлыг гэрээний хугацаандаа дуусгавар болгоход хяналт тавьж ажиллах үүрэг хүлээсэн.

Хоёр өдрийн өмнө Зам, тээврийн хөгжлийн сайд Б.Энх-Амгалан Азийн хөгжлийн банкны төлөөлөгчтэй уулзах үеэр гэрээт хугацаандаа ашиглалтад оруулахыг гүйцэтгэгч компаниудад шахаж ажиллуулахаа Азийн хөгжлийн банкны төлөөлөгч мэдэгдээд, хэрэв гүйцэтгэгч компаниуд асуудал гаргавал хар жагсаалтад оруулна гэдгээ илэрхийлжээ.

Ирэх зургадугаар сар гэхэд  замын хучилт бүрэн хийгдэнэ гэдгийг салбарын сайд нь өмнө нь тодотгож байсан билээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
55
БурууБуруу
12
ЗөвЗөв
6
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

109 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Заагч 2020-03-20 202.21.107.246

Энэ хогийн балай хужаагаас яах юм бэ? Монголчууд өөрсдөө хийж чадна Монголыг эзлэх гамин төлөвлөгөө шүү энх-амгалан харваас гамин буюу данжаад гаралтай нөхөр бга биз дээ хятадыг оруулахыг эрс эсэргүүцэж бна.Үүнийг бодолцоорой манайхан.

Avatar

x 2020-03-20 103.212.119.54

ervvlvv..iimch said bh gj..

Avatar

Тэнэг өвгөн 2020-03-20 66.181.179.154

Мөргааш үхэх байсан ч өнөөдөр хийх ажлаа хийх л хэрэгтэй. Алин болгон Ханиаднаас айж бэмбэгнэж явах юм

Avatar

Зочин 2020-03-20 192.82.74.154

Өнөөдөр амьд үлдээд маргааш ажил руугаа оръёо… Бас өөрсдөө хийж чаддаггүй байсан ч хийж суръяа. Алийн болгон бусдаар ажлаа хийлгэх вэ. Гэхдээ монголын замчид сайн хийдэг, бүр илүү сайн хийж чадна. Зүгээр л дээрэмчин сайд түшмэд, бүр дээрэмчин хуулийнхан хүртэл дундаас нь өм цөм цавчаад байхлаар өгсөнд нь л тааруулж хийдгээс болж чанаргүй замын асудал үүсдэг.

Avatar

Зочин 2020-03-20 103.212.116.85

Хятадаас вирус авчирах гэсэн та нарыг сонгуулиар бүгдийг нь гаргахгүй. Вирусыг хянах боломжгүй тул Энхамгалангаасаа эхэлж үхэх болно.

Avatar

Зочин 2020-03-20 103.229.122.46

Манай замчид сайн ажилладаг шүү дээ. Хятад ажилчид хэрэггүй гэж бодож байна. Энэ жилдээ ер нь Хятад хүмүүс эд виз олгохоо чангалах хэрэгтэй болов уу

Avatar

Lilac 2020-03-20 64.119.20.246

Ene ih ovchnii uted yun 100 hyatad ve tegeed bas 14 honog tusgaarlaj amraana, hoollono, virus teej ireed taraaval Enkh-Amgalan said hariutsah yum uu ochnoon olon ajilgui zaluuchuud bhad tedniig daichilj boldoggui yum uu

Avatar

Зочин 2020-03-20 202.9.47.15

АЖЛАА ЭХЭЛСЭН НЬ ДЭЭРЭЭ. Ажил хийвэл дуустал гэдэг. Энэ Дарханы зам там боллоо. Түргэн, чанартай хийгээрэй.

Avatar

Зочин 2020-03-20 192.82.74.154

Сайхан гоё замаар давхих дуртай юм биз дээ. Чи эсвэл дотно хүмүүс чинь үхчихвэл, бас тусгаар тогтнолоо дээрэмдүүлвэл чи аз жаргалтай давхиж чадах болов уу. Тэр хятаддаа эсвэл солонгост, бүр эсвэл европд очоод гоё замаар шавиагаа ханатал давхиж болно ш дээ. Дээрхи асуудалд нэг шийдвэр нь нөгөөтэйгөө зөрчилдөөд байна. Сайн замыг дараа нь ч тавьж болно. Мөн монголчууд ч тавьж болно. Гагцхүү санхүүг нь дундаас нь цавчаа хийхээ л төрийн хулгайчид болих хэрэгтэй биш үү

Avatar

Зочин 2020-03-20 103.212.116.85

Чамд италиас тусад нь вирус захиалаад хятад нөхөр авчирч өгөх биз. Үхэж далд ор.

Avatar

Зочин 2020-03-20 139.5.218.174

Энэ этгээдийн байж байгаа царайг… Яг бээжин хав шиг . Энэ зүгээр л урдаа байрьдаг нохой нь л доо. Цаана нь жинхэнэ эзэд нь гэмгүй царайлаад л хаана нэг газар байж байгаа. Гэвч нууц чигээрээ үлддэг нэг ч зүйл байхгүй хорвоо доо

Avatar

Зочиэ 2020-03-20 203.91.115.52

Энэ хүнийг АТГ -д шалгуулах хэрэгтэй

Avatar

бодлын хулгайч 2020-03-20 66.181.161.2

юун 100 гаруй х***а вэ. энх амгаланг огцруул. бөөн вирус ороод ирнэ шүү. тэднийг хараад цагдаад явах хүн алга. цагдаагийн хамгаалалт гаргах юм уу.

Avatar

Равдан 2020-03-20 59.153.114.94

ЖДҮчин Хүрэлсүхийн сайдуудын жинхэнэ нүүр царайг илчлэх шиг боллоо Эднээс 2020 оны 6-24-нд салцгааяяя???????

Avatar

ЗОЧИН 2020-03-20 192.82.77.250

ЭНЭ САЙД ЭРҮҮЛ ҮҮ, ГАЛЗУУ СОЛИОТОЙ ЮМУУ, 2020.05.01 ХҮРТЭЛ ХИЛЭЭР ГАДААДЫН ИРГЭН ОРУУЛАХГҮЙ ГЭЖ ЗГ,УОК ШИЙДЧИХЭЭД БАЙХАД ТҮҮНЭЭС ДАВУУ ЭРХТЭЙ,БҮР ХАМГИЙН ИХ ГОЛОМТТАЙ УЛСААС 105 ХЯТАД ОРУУЛЖ ИРНЭ ГЭНЭ ҮҮ, МОНГОЛЧУУД БИД АЮУЛТ ӨВЧНӨӨС СЭРГИЙЛЖ ЧАРДАЙЖ,ТЭСЭЖ ЯДАЖ БАЙХАД ЭНЭ САЙД ГАВЪЯА БАЙГУУЛДАГГҮЙ ЮМ ГЭХЭД ГАЙ БИТГИЙ ТАРИАЧ ГЭЖ ГУЙЯ,ЗАМЫН ХЭДЭН 100 КОМПАНИ АЖИЛГҮЙ БНА,ТҮҮГЭЭР ХИЙЛГЭ,ДАРХАНЫ ЗАМЫН ХЯТАДУУД 2019 ОНД НУТАГТАА ОЧООД МОНГОЛЧУУД МӨНГӨ,ХАХУУЛ НЭХЭЭД АЖИЛ ХИЙЛГЭЭГҮЙ ГЭСЭН БНА БИЛЭЭ.

Avatar

Зочин 2020-03-20 202.9.40.64

ХОРИО ЦЭЭР ТОГТООСОН ХУГАЦААНД ГАДААДЫН НЭГ Ч ИРГЭНИЙГ МОНГОЛ УЛСЫН ХИЛЭЭР НЭВТРҮҮЛЭХГҮЙ ГЭСЭН МОНГОЛ УЛСЫН ОНЦГОЙ КОМИССЫН ШИЙДВЭР ХҮЧИНТЭЙ БАЙГАА ШҮҮ !

Avatar

Зочин 2020-03-20 103.212.116.85

Хэрвээ 105 хятадтай нисдэг юм бол Миатын онгоц замдаа сүйрч мэднэ шүү. Монголын салхи онгоц бүү хэл байшинг хийсгэх хүчтэй.

Avatar

Зочин 2020-03-20 150.129.143.2

Сайн зам хийлгэе гэвэл Хятадуудаар бариулахаас өөр арга байхгүй

Avatar

зочин 2020-03-20 66.181.161.6

Нохой долоо … Мөнгө нь саатахгүй бол замыг хэн ч барьчихна … Шороо овоолоод л тос асгаад л индүү гүйлгэхэд юу нь хэцүү байх вэ дэ ..Бичиг үсэг тайлагдсан байхад л болоод явчихнаа …

Avatar

Монгол улсын иргэн 2020-03-20 66.181.182.198

Монгол хүн замаа тавьж чадахгүй болтлоо дорой байна гэжүү монголчуудаа үнэлэхгүй гадны иргэн оруулж ирдэг нь яаж байгаа юм бэ тахалын голомтоос 105 иргэн ирвэл энэ өвчин түймэр мэт асна тэр эмнэлэг хүрэлцэхгүй гэж сарангэрэл сайд ард түмнээ айлгад байсан одор дуугараачээ хятад хүн ямар бодлог ямар санаа өвөрлөж орж ирэхийг бид мэдэхгүй ч тахал тээвэрлэн орулж ирэх нь ойлгомжтй

Avatar

Зочин 2020-03-20 103.212.116.85

Энхамгаланг а**х коронавирус орж ирнэ.

Avatar

Зочин 2020-03-20 66.181.182.198

Энх амаглан чи яг одоо үгүй гэнд хэлээд өг монголд 105 бүү хэл 1 хятад иргэн ч хэрэггүй штээ 30 сая хонио бэлгэлчээд ирсэн крөнхийлөгч маань 105 хятад солилцоно гэж нууц гэрээ байгуулж ирсэн юм уу арай үгүй биздээ монголчуд залуучуд минь зам иавьж чадах тийм хүчтээ зоригтй ард түмэг штээ 105 хятад иргэдэж боль монгол 210 иргэнг ажилуул 105 хятад хүнд өгөх цалинг чинь 210 монгол иргэн аваг хэдэн айлын амьдралд нэмэртээ билээ

Avatar

Шонхлоо 2020-03-20 66.181.181.40

Яахав дээ авдагаа аваад х***а нарт тендерээ өгчихсэн болохоор буцаж чадахгүй л байна даа. Буцаавал Ми ахдаа алуулна тэгээд …….

Avatar

Үнэн 2020-03-20 59.153.113.191

Хэлэх үг алга! Энд байгаа комдани хүмүүсээрээ хийлгэ! Битгий доромжлоод байгаарай Монголчуудыг. НЭГ Ч ГАДААД ХҮН ОРЖ ИРЭХГҮЙ ГЭЭД тунхаглаад байсан. Яриа хийсэн хүмүүсээ оруулж ирэх гээд чичрээд байна уу?

Avatar

УБ-Ын Иргэн 2020-03-20 202.9.40.64

МОНГОЛ УЛСАД ОЦНГОЙ БХЙДАЛ ЗАРЛАЧИХСАН БАЙГАА. УЛСЫН ОНЦГОЙ КОМИССЫН “ГАДААДЫН НЭ Ч ИРГЭНИЙГ МОНГОЛ УЛСЫН ХИЛЭЭВ ГЭТРҮҮЛЭХГҮЙ”Г ГЭСЭН ШИЙДВЭР ХҮЧИН ТӨГӨЛДӨР ҮЙЛЧИЛЖ БАЙШАӨ. ЭНЭ ШИЙДВЭРТЙГ РЭН Ч ӨӨРЧЛӨӨГҮЙ БАЙГАА ! ЭНЭ САЙДЫН МЭДЭГДЭЛ УЛСЫН ОНЦГОЙ КОМИССЫН ШИЙДВЭРИЙГ ЗӨРЧИЖ БАЙНА ! УЛСЫН ОНЦГОЙ КОМИССЫН ШИЙДВЭРИЙГ ИРГЭН Ч БАЙ, САЙД Ч БАЙ ҮГ ДУУГҮЙ БИЕЛҮҮЛЭХИҮҮРЭГТЭЙ. БИЕЛҮҮЛЭЭХ ТАТГАЛЗСАН ТОХИОЛДОЛД ХУУЛИЙН ХАРИУЦЛАГА ХҮЛЭЭХ ХУУЛЬТАЙ ! МОНГОЛ УЛС ХУУЛЬТАЙ, ДҮРЭМТЭЙ УЛС !

Avatar

Зочин 2020-03-20 202.9.40.64

ЖОЛООЧИЙН КАБИНД СУУЖ ҮЗСЭН ГЭДЭГ ШАЛГУУРААР ЗАМ ТЭЭВРИЙН ХӨГЖЛИЙН САЙДААР ТОМИЛОГДСОН . МУУ САЙДЫН МУУ ХИЙСЭН АЖЛЫН ТӨЛӨӨ ТАТВАР ТӨЛӨГЧДИЙН МӨНГӨ БАС Л УРСАХ НЬ ДЭЭ ! НЭГЭНТ ХИЙЖ ЧАДААГҮЙ АЖЛЫН ТӨЛӨӨ, 2020 ЛНЫ УИХ-ЫН СОНГУУЛИЙН НЭР ХҮНДЭЭ БОДОЖ ИЙМ АЛХАМ ХИЙХ НЬ ДЭЭР ГЭЖ ҮҮ ?

Avatar

зочин 2020-03-20 103.212.116.202

энэ залуугийн ухаан эрүүл биш болчихсон уу. өвчин бодсоор байгаад солиорчихжээ. шалавхан шар хадны эмнэлгийн хурцын тасагт хэвтүүлэхгүй бол короновирүс тараахдаа тулчихжээ.

Avatar

Unen 2020-03-20 103.212.118.111

ENE neg TENEG MONGOLOO NEG XORLOCHIX GEED L YAVAD BNA DA. TER IREX XYTADUUDAAS CHIN CORONA ILERVEL CHI BOL DUUSAA SHU. GALAAR NAADAX XEREGGUI DE

Avatar

Монгол ажил хийж чаддаг хүн байдаг юм уу 2020-03-20 185.220.100.254

Монголчуудын тавьсан зам гэж үнэндээ хагас мэдрэл юм байдаг. Дарханы замыг яаж бодсон олон улсын стандартны зам барьдаг хүмүүс барих ёстой юм. Монгол хүнийг ажил хийж чадна гэдэг бодлоо орхисон дээр архи угаад бие оторлоод алга болно.

Avatar

Зочин 2020-03-20 88.21.70.188

энийг цааш нь харуулчих хүн алга уу

Avatar

Зочин 2020-03-20 99.252.1.218

Энэ нөхрийн ийм утгагүй шийдвэрийг болиулах хүн байхгүй юу Монголд, нэн яаралтай үүнийг зогсоож, Монгол хүмүүсээ ажиллуулж, эдийн засгаа аврая. Бид ийм булчимгүй, улайн цайн доромжилсон шийдвэр, үйлдлийг хүлээн зөвшөөрөхгүй! Нэн даруй зогсоож өгнө үү!!!

Avatar

Зочин 2020-03-20 64.53.234.130

boliochdee Mongol tserguudee ajiluulaachee!

Avatar

Зочин 2020-03-20 202.126.88.140

Улсын хэмжээнд 4-р сарын 30 хүртэл онцгой байдал заралчаад ийм үйлдэл хийнэ гэдэг бол солиорол. Энэ хүний тарих гэмтсэн үү, ЗГ эргүйтсэн үү? МАН сонгуулийн мөнгө авсан уу? ЗТХ сайд авсан уу? Энэ бол шууд иргэдийн эсрэг гэмт хэрэг.

Avatar

irgen 2020-03-20 64.119.25.162

ene said yagaad urgelj iim sonin sonin yum hiigeed baidag yum bol? Gadnaas yamarch hun oruulahgui gesen yasan be? balag tarij uguh baihdaa

Avatar

Зочин 2020-03-20 64.119.21.155

Иран: 10 минут тутамд нэг хүн коронавирусийн улмаас нас барж байна

Avatar

zaluu 2020-03-20 103.26.193.203

za mak min baga tenegteeree chamshig iim mulguu said tuuhend baihgui baih shuu tenegee

Avatar

Зочин 2020-03-20 64.119.21.155

Нөгөө ганц ч гадны иргэн оруулахгүй гэсэн юү болов.Хулхидалт уу? Хөл хорьсон 3 сарын хичээл зүтгэл талаар болохнээ.вирүсгүй гэдэгт яаж итгэх юм .ямар аймшиггүй эрх мэдэл вэ!

Avatar

Зочин 2020-03-20 202.126.88.140

Сүүлийн 10-20 жил барьсан замуудыг хятад компаниуд тендерт ялж /авилга байх нь ойломжтой/ чанаргүй насгүй зам барьж ирсэн. Тендерт хамгийн бага өртгөөр хийнэ гэж ороод хамгтйн их зардал гаргадаг. Сонгуулийн өмнө, энэ жил барьж чадахгүй. 100 % баталгаатай. Чадвал маш муу зам болох нь ойлгомжтой.

Avatar

Зочин 2020-03-20 202.126.88.140

Хятад ажилчид Хөтөлд холер авчирж байсан түүх бий шүү! Зам тээврийн яамны нөхдүүд авсан карманы мөнгө буцааж өг. Монгол хүнээр замаа янзлуул. Ганц ч гадаад иргэн авчрахгүй гэж 2 хоногийн өмнө зарласан биздээ энэ засаг

Avatar

Irgen 2020-03-20 202.126.89.137

Yu ve ene cin, eruul uu ed nar ??!?. Naad zamiig cin tavih zaluus bhgui yu mongold ????, Asuudliin gol n mongol zaluus bhgui de bish bas hiij chadahguidee bish yum bna. Zam barih mungiig ideed duusch bgaa esvel idej songuulid heregleh gj hytaduud oruulj bna gj oilgogdoj bna. Delhii dayar tahal taraad hamgaalah hd suid bolj bhad ene hun ingej ogtsom gajigtaad bgaag yu gehii humuusee !!!!

Avatar

Зочин 2020-03-20 103.212.116.138

Хүүгээ алдсан Чин ван Ханддорж ингэж хэлжээ. "Манж хятадын маалинга шаахайн ул, марал илжигний туурайг Хаалган даваа давуулж Ар халхын нутагт хэрхэвч гишгүүлэхгүй", "Монхор үрээсээ салах хэцүү ч Монголоосоо хагацаагүй цагт болно оо хөө" гэж хэлсэн байх юм.

Avatar

... 2020-03-20 202.126.89.46

105 х***а, chinese virus импортлохыг эсэргүүцэж байнх.

Avatar

Irgen 2020-03-20 95.45.30.110

Hezee hurtel Mongolchuudiigaa chadahgui gej goloh ve?? Zaaj surgaad , udaan gej golj baival 210 Mongol hun ajilluulj bolj baina!

Avatar

ari l yumaa 2020-03-20 202.9.46.96

Mongoloos uur uls ajilchin avdag, gehdee ted hezee ch ursduu ochij, ongots nisgej ochood shvv, avdaggui yumaa, ted singon shalgaruulakt zarlaad hamgiin chadvarlagiig ni shilj avdag, harin shilegdsen ni uursduu zardlaa tuluud yavj ochoid ajilladag yum shvv. Yag mongolchuud yapon, solongos yavdag shig.

Avatar

Шүр 2020-03-20 202.126.88.139

Эээ энэ ЗТХЯ Монголд коруна оруулж ирж дууслаа одоо яана. Тэр зам нтрээ барилгын цэргүүдээрээ хйилгээчэээ Жeнко ах сайн мэднэ.

Avatar

зочин 2020-03-20 202.126.89.60

монгол залуусыг дорд үзэж х***а нарыг дээгүүр тавьж охид бүсгүйчүүдийг доромжилж хүүхдүүдийг хулгайлж донор болгохыг нь зөвшөөрч байгаа хэрэг үү бөөн өвчин авч ирж монголыг сүйрүүлмээр байгаа юмуу

Avatar

Zochin 2020-03-20 202.126.88.148

Энэ энх-Амгалан гэж нэг чалчигнасан чавганц шиг юм юу яриад байгаа юм бэ? Эргүү чинь баахан хятад авчирч өвчин тараахнээ, н**ш гэж.

Avatar

Зочин 2020-03-20 66.181.180.193

Энэ чинь санаатай янз бүрийн галзуу солиотой юм хийгээд явдаг хүн үү Хүрэлсүх эхний ээлжинд жаахан ардуудын байдоыг харна их эсэргүүцвэл тийм зүйл болохгүй гэж ПОПРОК -доно

Avatar

Bolor 2020-03-20 103.229.123.156

z**l ter hyataduudaa dagaad.Ovchin garchihsan bas ajilgui humuus ih bn boli zugeer

Avatar

Зочин 2020-03-20 103.212.117.104

Солиорчихсон юм.ард түмэн үү зам уу.улс ард нь байх байхгүй нь хамаагүй юм уу

Avatar

Ойлгосонгуй, эргуу сайдтай улс юмаа даа бид чинь 2020-03-20 202.126.89.165

Иргэдээ авчрах нисгэгч хурэлцэхгуй байна. 14 хоног карантилаад гарч ирхээр иргэдээ чартераар авчирна гэж хэлж дуусаад ногоодор онгоц явуулж ажилчин авчирна гэдгийг л ойлгохгуй байна?!

Avatar

Зочин 2020-03-20 202.9.46.221

Хятад хүмүүсээ хатуу хяналттай гаргах байх. Ажлаа эхэлсэн нь дээр. Нөгөө Дарханы замаа хурдан тавиачээ гээд орилоод байсан нөхдүүд яасан бэ.

Avatar

Зочин 2020-03-20 64.119.26.58

Залуусаа ажлын байраар хангаачаа. Залуус нь ажилгүй халамжаас хүнсний карт авч байгаа нь нь харамсалтай юмаа. Тэднийгээ төлөвшүүлж сургах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-03-20 103.229.121.7

Дэг журамгүй хагас зэрлэг юмнуудыг сургаж байх цаг зав алга гээд бэлэнчилж байхгүй юу!!!

Avatar

Зочин 2020-03-20 103.212.116.56

Odoo l dongoj ajild orj gne de novshnuud songuuli dohood ehlenguut

Avatar

С.Туул 2020-03-20 46.2.16.78

хэдий болтол хүнээр юмаа хийлгэж Здахин их зарлага гаргах вэ,,, монгол хүн Хятад хүнээс илүү оюун ухаан бие сайтай ажиллаж чадна шүү дээ,,,өөрийнхөө монгол хүнийг сургаад хүн хийгээд байгаа сайн юмийг өөрсдөө хийж сурах нь дахиад олон хүн хийж чаддаг монголынхоо бүх замыг монгол хүн өөрөөсдөө бид хийж зам тавьж сурцгаая амьдарцгаая,, хятадын зам тавих арга ядаад байх сураад хийхэд тун амарханаар шийдээд замын дарга юм бол

Avatar

xm 2020-03-20 202.9.46.96

iim yum yariad suuj bgaa nohod neheer tolgoi deer zaidagnaj chadaj bn shvv.

Avatar

С.Туул 2020-03-20 46.2.16.78

Хятад улсад аюултай өвчин гарсан дэлхийн аль улс хятадын иргэдээс энэ мөчид татгалзаж байхад 105 Хятад авчирч ажлуулах гэдэг тийм сайд дарга хүн байх ёсгүй,,, түүний оронд ажилгүй монгол 210 хүн ажиллагла даа 1 Хятад хүний хийх ажил биш 2 монгол хүн тааваараа хийг л дээ,, хүний нохой эдгээр өөрийн гэж байдаг,,,Яасан ард түмнээ гэж боддоггүй сайд вэ

Avatar

зочин 2020-03-20 64.119.19.99

зам тавих гадаадын иргэд чинь өнөө олон иргэний үнэмлэхний авах царцаа биш биз дээ зам удааширсаны шалтгаан сонгуул байсан юм биш биз

Avatar

Зочин 2020-03-20 61.102.135.60

Гадаадын иргэн оруулахгуй гэдэг нь худлаа юм бна!!! Нэгдсэн бодлого гэд бна уу, энэ терд?! Наад онгоцоо нисгэж хоригдчихоод байгаа иргэдээ яаралтай татаж ав! 14 хоног ч гэх шиг! Чадахгуй бол огцормоор бнштээ!
ГХЯ байнгын оршин суугч гадаадын иргэдийг хохироохгуй байх дээр ажиллаж чадахгуй бна. Хэдэн хандив цуглуулсан нехед!

Avatar

Иргэн 2020-03-20 139.5.216.148

Зөвөө’ зөв!? Ажлаа бодох хэрэгтэйшдээ?! Дэмжиж байна?!

Avatar

Жабаа 2020-03-20 202.126.89.42

Корона ярьсаар амьдралаа дампууруулж болхгүй ээ. Дархны зам тавих хитадыг оруулж ирэх н зөв. Мэдээж хэд хоног гэр хорионд блгаж шинжилгээ авах хэргтэй

Avatar

эргэцүүлж бодооч 2020-03-20 202.126.89.153

хиатадгүйгээр /хятад/ замаа тавьж болно шүү дээ

Avatar

Зочин 2020-03-20 202.9.40.27

Хятадууд зам тавихдаа сайн. Манай замын компаниуд яаж зам таьдагийг өнгөрсөн жил харлаа. Одоо улстөржихгүй хэт хий хоосон үндэсхэрхэг үзэл гаргалгүй Дарханы замыг хурдан тавьж ашиглалтанд оруулъя.

Avatar

Зочин 2020-03-20 202.55.188.90

Хүртэх юмаа хүртсэн хүн шиг сууж байгаа биз. Хүн гэж гахай ч юмуу. Энх-Амгалан Дарханы замын тендрийн авилгыг хэтрүүлээд хураачихсан болохоор энэ төсөл нурах дээрээ очиж байна.

Avatar

Зочин 2020-03-20 64.119.17.138

.

Avatar

Зочин 2020-03-20 72.196.192.250

Muuraa bvv tenegteech,105 mongol hvn oldohgvi bna uu?!

Avatar

Зочин 2020-03-20 202.126.88.41

eff

Avatar

Зочин 2020-03-20 150.129.142.34

Замаа эхэлье сайн шинжэлгээнд хамрууулаад ажлуулах нь чухал.Манай кампанийнууд замаа жоол тааруухан тавиад байдгийг мэднэ.Энэ зам бол олон улсын чанартай учир найдвартай хүмүүсээр тавиулсан дээр.Дархан хотоос Эрдэнэт Булганы зам хятад замчид тависан зам 15 жил болоход гайгүй сайхан байна шүү дээ.Хятадууд зам тавиж сурсан хүмүүс .

Avatar

зочин 2020-03-20 49.0.213.159

тийм шүү

Avatar

АРД 2020-03-20 202.9.46.64

МОНГОЛ ХҮН АЖИЛЛАЖ ЧАДАХГҮЙ ЮМ УУ ЭС БОЛ ТИЙМ МОНГОЛД ОЛДДОГГҮЙ НАРИЙН МЭРГЭЖИТЭН 105 ХЯТАД ИРГЭД ИРЭХ ЮМ УУ НЭГ САЙН ОЙЛГОХГҮЙ БАЙН АА МОНГОЛ УЛСДАА АРД ТҮМЭНД НЬ ХИЙХ АЖИЛ ОЛДОХГҮЙ ТЭГЭЭД ӨВЧНИЙ ХОРИО ЦЭЭРТ ОРООД ГЭРТЭЭ АЖИЛ Ч ҮГҮЙ ЦАЛИН Ч ҮГҮЙ ТӨРӨӨС ЮУ ӨГӨХ БОЛ ГЭЭД ТА НАРЫГ ЦАРАЙ АЛДААД СУУСААР БАЙХ УУ ААН.

Avatar

g 2020-03-20 203.91.115.40

энэ хүүрийн үхэл-амгалан зуны урин дулаанд хийж чадаагүй байж одоо хийх гээд энэ хулгайчийг шоронд хий үхсэн хүмүүсийн амийг энэ муурнаас нэхээчээ.

Avatar

Энх-Амгалан 2020-03-20 66.181.176.80

Хэрвээ С.Эрдэнэ Ардчилсан намын дарга байсан бол ингэж хэлэх байхдаа: тахал авчирлаа дандаа хамаатангаа авчирлаа

Avatar

z**l 2020-03-20 202.126.89.137

Hyatadad elegtei h**** idsn sheesnuud

Avatar

Зочин 2020-03-20 203.91.115.50

Хятад хүнд өгдөг өндөр цалингаа монгол залуустаа өгчихвөл тэд чадна Монгол хүн ажиллахаар бага цалин өгдгөө больчих

Avatar

Зочин 2020-03-20 103.229.121.7

Монгол ажилчид "Би чадна!" гэдэг боловч цалин буухаар архидаад хэдэн өдөр алга болчихдог гэж барилгын компаниуд ярьдаг!!! Хятад ажилчид сахилгатай, хөдөлмөрч учраас авчирч байгаа юм байлгүй дээ! Манайхан чадах боловч хариуцлага жаахан тиймхэн нь үнэн л дээ!

Avatar

зочин 2020-03-20 66.181.161.94

Хнн … Солонгосчууд Монголчуудыг , ажилд дуртай л авдаг юм байна лээ шдэ … Тэд тэнэгүү?

Avatar

Зочин 2020-03-20 59.153.85.114

Bor gertee bor tolgoi gedeg shig mongoldoo duraaraa, gadaadad noomoi ajillag baighui yu.

Avatar

Зочин 2020-03-20 59.153.112.246

яаралтай эхлэх нь зөв өө

Avatar

Зочин 2020-03-20 103.57.92.235

Монголын замын кампануудаар рийлгэ

Avatar

зочин 2020-03-20 202.179.25.177

Там Очирын компани уу

Avatar

Willy 2020-03-20 202.126.89.18

No no no no no

Avatar

Unshigch 2020-03-20 202.126.89.49

Bolij uz. Odoo tiishee butsah hun baihgui !!!

Avatar

Аюултай л юм байна 2020-03-20 139.5.216.77

Маш өндөр эрсдэлтэй. Больсон дээр

Avatar

Зо 2020-03-20 59.153.114.131

Болио

Avatar

Зочин 2020-03-20 59.153.114.131

Эсэргүүцэж байна!!!!!!!!!

Avatar

zochin 2020-03-20 66.181.187.216

Монголчуудаа ажлын байраар хангаж чадахгүй байж, цар тахалын үед хятадуудыг авчирж ажиллуулна гэдэг төрийн ажлын арчаагүй бодлогогүй хэрэг. Зам тавих ажлыг олон удаа хийж байсан. Одоо болтол монголчуудыг зам барьж чадахгүй гэж төр нь үзэж байгаа бол энэ төрийн өөрийнх нь буруу. Монголчууд улс орныхоо ажлыг өөрсдөө хийдэг байх ёстой шүү дээ. Монголын төлөө гэж байгаа бол зөв шийдвэр гаргах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-03-20 66.181.185.99

гадны хүн хилээр оруулахгүй гээд байсан яалаа ????????

Avatar

Зочин 2020-03-20 202.126.88.197

Zailaach

Avatar

Zochin 2020-03-20 64.119.20.112

Mongolchvvdiin tabsan zam bvgd ebdersen shvv hvnii noots bol bga tehnikiin hubid yuch bhgui shvv

Avatar

баги 2020-03-20 202.21.108.229

ээ дэ замын ажлаа эртхэн эхлэх н чухал шүү. корона тгж бгаал аяндаа алга болно

Avatar

иргэн 2020-03-20 202.21.109.47

Ажилгүй олон монголчуудыг ажилуулж цалин өгч болохгүй байна уу.??Заавал Хятад ирдэг нь юу вэ ..?

Avatar

Болиочээ лалрууд 2020-03-20 202.126.88.227

За лалруудаа 4-5 удаагийн шинжилгээнд илрэхгүй байгаа шт наад вирус чинь. Ард түмнээ хорлох гэж бга новшнууд уу

Avatar

иргэн 2020-03-20 202.21.109.47

Энэ ирэх хүмүүс нь өвчний нууц үед ээ байж шинжилгээ нь зүгээр гараад энд Монголд байх даа өвдөж эхэлбэл хэн хариуцах вэ..???

Avatar

Зочин 2020-03-20 202.126.88.197

Yu soliorood bgaa yum be

Avatar

h 2020-03-20 192.82.74.105

yun hujaa ve,,buun yanz bvriin virustai ulsiig oruulj ireh gj b.ashdee…ajilgvi iergedeesee surgaad avaacheee,golomtnoos gadnii hvn oruuldag ni yamar sanaavee

Avatar

зочин 2020-03-20 66.181.161.94

Заавал Хятад ажилчид авчирдаг нь яаж байгаан ?… Монголчууд нь яаацийн ?..

Avatar

Zochin 2020-03-20 202.126.89.139

Иргэдээ авчирч чадахгүй юм байж юун хятадууд 🥵

Avatar

Зочин 2020-03-20 103.212.116.78

Энэ мал био бөмбөг авчирч дэлбэлхээр шийджээ. Хятадууд бие биеэ рүүгээ, хуулийнхан руугаа ч коронатай шүлсээ нулимж, орилж чарлан эсэргүүцэл үзүүлж байсан бичлэг үзээгүй юу. Нөгөө нэг ч гадаад хүн оруулахгүй гээд байсан яасан. Энэ даалгавар зорилготойгоор хорлол хийж байгаа байх…

Avatar

Zochin 2020-03-20 59.153.87.251

iim teneg humuusiig songohoo bolie oo ard tumeen, corono-g dalimduulaad mongolchuudaaraa hiilgeh sanaa baihgui muu mal

Avatar

Зочин 2020-03-20 211.36.145.243

болиоооо….өмхий хужаааг….өөрсдөөө хийж чадна шдээ

Avatar

Зочин 2020-03-20 66.181.181.116

Пүлтүүш корона импортолохоо больж үз

Avatar

зам 2020-03-20 202.9.40.180

Эрүүл мэндээ ч , эдийн засгаа ч бодъё. Ажлаа хийе

Avatar

Зочин 2020-03-20 202.179.31.86

**** SHU p***a INI~!!!!!!!!!!!

Avatar

zochin 2020-03-20 66.181.178.109

ZA SAYD MINI , GAYTUULAW DAA , TEGWEL CH

Avatar

Зочин 2020-03-20 213.143.46.117

Одоо нөгөө магтсан хүүхэн хуриман дээрээ унгас алдах гэгч нь болох нь дэ☠☠☠

Avatar

asdasd 2020-03-20 66.181.161.48

eruuluu

Avatar

Зочин 2020-03-20 59.153.112.60

Kоронавирусийн шинжилгээгээ манайх бас давхар авах болов уу, хэнэггүй зангаараа авахгүй л байх даа

Avatar

Зочин 2020-03-20 192.82.75.20

Зөв зөв. Эртхэн ажлаа эхэл.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж