Хөл хорионы үеэр гэрийн тэжээвэр амьтан үрчлэх нь нэмэгджээ | News.MN

Хөл хорионы үеэр гэрийн тэжээвэр амьтан үрчлэх нь нэмэгджээ

Хөл хорионы үеэр гэрийн тэжээвэр амьтан үрчлэх нь нэмэгджээ

Хөл хорионы үеэр гэрийн тэжээвэр амьтан үрчлэх нь нэмэгджээ

Коронавирусийн халдвар дэлхий даяар бараг хүн болгонд ямар нэгэн байдлаар сөргөөр нөлөөлж байна. Гэхдээ халдвараас сэргийлэхийн тулд өөрийгөө нийгмээс тусгаарлаж, хөл хорионд орсон олон сая уйдсан хүмүүс гэрийн тэжээвэр амьтан үрчлэн авах нь нэмэгдсэн гэгээлэг мэдээ байна.

Тухайлбал, АНУ-ын Калифорниа муж улсын Помона хот дахь амьтан үрчлүүлэх нийгэмлэгээс мэдээлснээр гэрийн тэжээвэр амьтан үрчлэх онлайн хүсэлт, анкетын тоо эрс нэмэгджээ. Халдвар тархахаас сэргийлэн амьтны дэлгүүрүүд онлайнаар анкет, хүсэлт хүлээн авч байгаа аж. Флорида муж улс дахь “SPCA” амьтан үрчлүүлэх газрын мэдээлснээр настай хүмүүс нохой, муур үрчлэх нь энгийн үеийнхээс 20 хувиар нэмэгдсэн гэнэ. Мөн “Pasadena” амьтан үрчлүүлэх газрын хувьд коронавирусийн хөл хорио тогтоосноос хойш 368 гэр бүл тус төвөөр үйлчлүүлсэн нь энгийн үеийнхээс нэмэгджээ.

Эх сурвалж: TMZ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

/*-*/ 2020-03-20 49.0.212.234

Ингэж байхаар юм сайн хөх

Avatar

Зочин 2020-03-20 202.55.188.87

Манай мянгатууд бас овоо юм аа. Мянга мянгаар нь амьтан үрчлээд авчихдаг.

Avatar

Зочин 2020-03-20 202.55.188.87

Манай мянгатууд бас овоо юмаа. Мянга мянгаар нь амьтан үрчлээд авчихдаг

Avatar

/*-*/ 2020-03-20 49.0.213.30

Хонконгоод нохой корона туссан гэдгийг дуулаагүй хаашаа хөлдүү малнууд вэ

Avatar

_|_ 2020-03-20 202.126.89.193

Chi uru corona tussan hulduu nfsh bshde

Avatar

Энхээ 2020-03-20 203.98.77.49

ДАРАА НЬ ГАРГААД ХАЯНА УТГАГҮЙ ЮМ

Avatar

Зочин 2020-03-20 66.181.161.3

Харин яг тэгж тэнэгтэхвий дээ

Avatar

Зочин 2020-03-20 202.21.108.212

Тэгэхээр корона байхгүй болоход гаргаад хаях нь байна шд. Угаасаа тэгдэг л дээ.

Avatar

зочин 2020-03-20 192.82.64.248

мал амьтнаас хол бай гээд ДЭМБ-аас сануулаад байгаа биздээ, ядаж оруулах зургаа зөв сонгомоор юмаа, хошуу амаа долоолгоод байж яавч болохгүй, хүүхэд залуучуудад буруу үлгэр гэж харж байна.

Avatar

иргэн 2020-03-20 192.82.72.66

Амьтан амьтнаараа хүн нь хүнээрээ байвал зүгээрсэн. Манайхан ийм гаж юмыг битгий дуурайгаарайдаа бурхан өршөө.

Avatar

Kk 2020-03-20 202.9.46.110

Cham shig dahij bitgii urjeesei burhan min

Avatar

Зочин 2020-03-20 192.82.71.74

Хүүхдийг л үрчлэн авдаг болохоос амьтныг үрчлэн авна гэж ярьдаггүй!!! "Үрчлэх" гэдэг нь үр хүүхдээ болгоно гэсэн утгатай үг! Гадаад хэлнээс махчлан орчуулсан юм болов уу даа?

Avatar

mash zov 2020-03-20 207.6.112.23

Gadnii ondor hogjiltei ornuudad geriin tejeever amitad nohoi muur ni ur huuhed shig ni baidag. Tiim uchraas adoption buyu jinhene utgaaraa urchilj avdag. manaihan shig zugeer 1 zugaa gargah esvel hashaandaa uyachihaad zond ni hayahgui yag huuhed shigee hariuzlaga uurch tejeedeg uchraas urchleh gedeg ni zov.

Avatar

DOG 2020-03-20 153.206.226.34

Urchleh gedeg ni tun zuv zuitei, nohoi, muur bidnii ur huuhduudees yalgaa bhgui, bidnii ger buliin negen unench gishuun za yu muu hogiin erguu p.izda mini!!!!!…..

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж