Д.Булганыг саатуулсан гэж цагдаагаас батлав | News.MN

Д.Булганыг саатуулсан гэж цагдаагаас батлав

Хуучирсан мэдээ: 2015.11.16-нд нийтлэгдсэн

Д.Булганыг саатуулсан гэж цагдаагаас батлав

УИХ-ын гишүүн асан, Дэд бүтцийн сайд асан С.Зоригийн гэргий Д.Булганыг өнгөрсөн баасан гаригийн шөнө гэрээс нь баривчлан цагдан хорих 461-р ангид саатуулсан талаар мэдээлсэн. Тэгвэл Цагдаагийн ерөнхий газрын хэвлэл мэдээллийн төвийн дарга Б.Баатархүү Д.Булганыг саатуулсан талаар албан ёсоор мэдээллээ.

Эх сурвалжийн мэдээлснээр одоохондоо Д.Булганыг цагдаагийн байгууллагын эрхийн хүрээнд 72 цагийн хугацаатай саатуулсан байна. Харин ямар хэргээр саатуулсан талаар тодорхой мэдээлэл өгөхөөс татгалзлаа.

Б.ЗАЯА

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2015-11-16 202.70.44.146

ойрд Бат үүл баатар орох газраа олохгүй тэвдэж байнаа

Зочин 2015-11-16 202.9.41.22

Teneg mini chi tegeed Batuuliig ene heregt holbootoi geed baigaa yumuu

Зочин 2015-11-16 202.70.44.146

ойрд Бат үүл баатар орох газраа олохгүй тэвдэж байнаа

Зочин 2015-11-16 202.9.41.22

Teneg mini chi tegeed Batuuliig ene heregt holbootoi geed baigaa yumuu

Tiim 2015-11-16 103.57.95.109

Tiim sh dee Batyyliin malgai oldson

зочин 2015-11-16 103.23.51.4

хамгийн гол нь тэр хэргийг илрүүлэх гээгүй харин сонгууль байхгүй юу Ойлгомжтой хэрэг илрүүлэх гэж байна гэж бүү андуур

Зочин 2015-11-16 103.23.51.4

тийм шүү

зочин 2015-11-16 103.23.51.4

Зоригийг алсан хөлсний ***** аль хэдийн талийгаач болоо байлгүй. Хэдэн төгрөг амлаад хэдийг атгуулаад дараа нь өөрийг нь алсан байлгүй томчууд Энэ тэнэг сэтгүүлч бичих зүйл олдохгүй ийм юм бичиж байгаа байлгүй хөөрхий ядарсан сэтгүүлч .бас ажил хийсэн гэх нэр хэрэгтэй ш тээ

Ганхуяг 2015-11-16 103.23.51.4

яаг үнэн улс орноо худалдаж идчээд зоригийг алчаад одоо эхнэрийг нь шоронд ***** нь дээ Үхсэн хойно нь хэргээ хүлээсэн бид алуурчинг олсон гэж худлаа шоудах байх даа Ямар хүмүүсээр төрөө бариулж улс орноо ард иргэдээ хямрааж баяна даа бид чинь. Булган ханиа алаад ямар ашиг олох вэ дэ тиймээс энэ бол улс төрчдийн хийсэн хэрэг. Дөнгөж алангуут нь тэр үеийн улс төрчид гэрээр нь дүүрч ул мөрийг балласан гээ биз дээ

mongol 2015-11-16 73.22.95.194

gergiiseed baikh yu bol doo nokhor. ny ukhej baikhad l medekhgyi zugeer xevtej baidag banny oroong

Зочин 2015-11-16 103.23.51.4

нөхрийг чинь алчаад чамайг тэр алаарчин ингээсэй

энхтуяа 2015-11-16 103.23.51.4

Энэ бол юу хийгээгүй 4 жилийг ардаа үлдээж хэтэвчээ зузаалсан их хурлын хэдэн луйварчин нэг их хэрэг илрүүлсэн гэж сонгуулийн шоу хийж байгаа зүйл . ард иргэдээ Булганыг барьж хорьлоо гэхээр том хэрэг илрүүллээ том зүйл хийлээ гэж сайшаана гэж бодож байна уу Энэ бол хэн нэг сул дорой хүнийг хүч хэрэглэн барьж золиосолж сонгуулд суудал аьах гэсэн санаа Ард иргэдээ тэнэг гэж бүү бас та нар шиг луйварчид энэ хүнийг золиосолж нэр олох нь битгий хэл тэрнээс хэд давуу муу зүйлийг аль хэдийн хийж нэрээ алдсан улсв Наад сул дорой эмэгтэйгээ золихоо боль наад санаа чинь тус болохгүй.

Зочин 2015-11-16 202.126.91.98

yg ymap zvil angiap tvp saatuulagdaj baigag ni ydaj heleh estoi bizde delhiin shildeg mupdun ntp ch gh shg hachin yman deep uhaanaa upalduulhiin tiim l ym bol naad uhaanaa 17 jiliin omno gapgaad bodchihgvi yasin

Зочин 2015-11-16 103.10.23.69

зөвь дөө гэрч ямар учар амьд үлдсэн вэ энэ хачин асуулт даа

irgen 2015-11-16 122.201.21.237

Aluurchid amid gerchiig hezee ch uldeedgui gej delhiin shildeg murdun baitsaagch nar helj baihyg ni sonsson. B. ni esvel aluurchdyn dotny hun, esvel hamsaatan ni baihaas gartsaagui...

заяа 2015-11-16 202.9.40.248

Заяа нэртэй сэ гүүлч миньдээ асан, агсан хоёрын ялгааг сурчаад мэдээний мөр холбож байгаач дээ. Бүр өмнөөс чинь суганы үс босоод ирлээ. Ичгэвтэр юмаа.

Тэнэг гарууд аа 2015-11-16 150.129.141.162

Энэ хорвоо дээр ямар тэнэг хун Дэд бутэцийн яамны сайд, удахгуй еренхий сайд болохоор хамгийн ендер магадлалтай яригдаж байсан нехрее хамтарч алуулах уу? Та нар жаахан амьдралтай юм ярь за?!!!!!

зочин 2015-11-16 49.0.161.114

мэдээний сэтгүүлчид бүгд хуурамч нэртэй юм байна лээ, Ярилцлага аваад тавихдхх өөр нэрээр тавьчихдаг юм байна лээ, тэгэхээр хэн чбайж болно, энэ бас асуудал шүү,

Тэнэг гарууд аа 2015-11-16 150.129.141.162

Энэ хорвоо дээр ямар тэнэг хун Дэд бутэцийн яамны сайд, удахгуй еренхий сайд болохоор хамгийн ендер магадлалтай яригдаж байсан нехрее хамтарч алуулах уу? Та нар жаахан амьдралтай юм ярь за?!!!!!

Тэнэг гарууд аа 2015-11-16 150.129.141.162

Энэ хорвоо дээр ямар тэнэг хун Дэд бутэцийн яамны сайд, удахгуй еренхий сайд болохоор хамгийн ендер магадлалтай яригдаж байсан нехрее хамтарч алуулах уу? Та нар жаахан амьдралтай юм ярь за?!!!!!

Зочин 2015-11-16 128.233.13.29

Tiish dee, yamarch emegtei eronxii saidiin exner boloxiig moroodno sh dee

Хеерхий Булган... 2015-11-16 150.129.141.162

АН-ын дуракуудаа та нар ичээч, ядарсан эмэгтэйгээс еер дээрэлхэх хун алга уу? Жинхэнэ алуурчид, захиа Аль эсвэл тэднээс айгаад байгаа юмуу?

Хеерхий Булган... 2015-11-16 150.129.141.162

АН-ын дуракуудаа та нар ичээч, ядарсан эмэгтэйгээс еер дээрэлхэх хун алга уу? Жинхэнэ алуурчид, захиа Аль эсвэл тэднээс айгаад байгаа юмуу?

Хеерхий Булган... 2015-11-16 150.129.141.162

АН-ын дуракуудаа та нар ичээч, ядарсан эмэгтэйгээс еер дээрэлхэх хун алга уу? Жинхэнэ алуурчид, захиа Аль эсвэл тэднээс айгаад байгаа юмуу?

Зочин 2015-11-16 202.21.106.131

Хариу барьцаад л барьж тавиад байна уу,түүнээс биш энэ Булганыг тэр үед барьж хориод юу ч болоогүй л биздээ, одоо тэр хэргээр гэвэл үнэмшил муутай байна.

Эрдэнэбат 2015-11-16 103.10.21.82

Ийм хэргийн гэрчийг тухайн үед амьд үлдээнэ гэдэг гүйцэтгэгчээс хэт давсан зүйл байсныг цагдаагийн байгууллага ойлгохгүй өдийг хүрснийг гайхаад бардаггүй юм. Яандаа.

Зочин 2015-11-16 86.130.218.121

ingex cag n bolsoon.

Зочин 2015-11-16 103.229.120.143

За хэрэг илрэхгүй дээ. Бие биенээ шантаажилж хэн нэгнийг хориод тэгээд сулладаг болсон байна.

Зочин 2015-11-16 150.129.142.80

Ene avgai Zorigiig agsniig aluulsnii daraa 49 honor ni ch duusaagui baihad baahan gadaadad zugaalsan gedeg. Tuhain yeiin setguul, soning sain shuubel haaguur yu hiij yavsan ni sonin. Baahan Bataa, Oyunaa gedeg nertei humuusiig horij helmegduulsen. Tednees tor uuchlalt guih estoi. Setgel sanaanii hohiroliig ni toloh heregtei. Odoo setgetsiin ovchtei huniig alsan bolgoj helmegduuleed ene show g haah gej baigaa yum bish uu.

Зочин 2015-11-16 58.122.150.191

Chi ene hund durgui bj bolnoo . Magadgui ene avgai sejigtei bjch medne gehdee goln zugeerl amandaa orsnoor gutgej bolohgui !? Yunii chin gadaadad zugaalahn bitgii hel gadagshaa garahiign horiglosnoos gadna sejigtneer hurtel tatsan shuudee !

Зочин 2015-11-16 202.21.106.125

UDAHGUI BAABARIIN "ULSIIN DAATGALIIN SANG" HUURCH MEHLEN HULGAI HIISEN HERGIIG SHALGAH BAIH.

Зочин 2015-11-16 202.21.106.125

humuusiin anhaarliig 5 tolgoigoos holduulah ajillgaa l yavaad bna da. 5 tolgoig nuden deer ni luivardval arduud bosoj ch magadgui bolson tul arga buyu taliigaach zorig agsanii heregluu olnii anhaarliig holduulj bj araar ni 5 tolgoig hulgailj MMC-d uguh ni.

Зочин 2015-11-16 49.0.186.6

Songuuliin show bh aa. Esvel ard olonii anhaaraliig Tavan Tolgoi ene terees uy yaj bgaa uym bolov uu medehgui ee

Зочин 2015-11-16 81.183.234.144

.

setgel 2015-11-16 202.21.115.82

ZORIGIIND ULDEESEN BAT-UULIIN MALGAI L IH SEJIGTEI BAIGAA UM DAA

у 2015-11-16 103.229.120.241

Энэ цагдаагиихан бариаал суллаал байхын Дарга нь сонгуульд үзэх гээд байгаам байхдаа кк

Г.БАТХҮҮ ЯВСАН ГАЗАР БАЛАГТАЙ БАТГАНА ЯВСАН ГАЗАР 2015-11-16 103.26.194.138

ОХУ-РУУ НЭВТЭРЭХЭД АВДАГ ЦЭНХЭР БИЧИГНИЙ НАЙМААЧИД БОЛОХ ШУНХЛАЙ Г.БАТХҮҮГИЙН ТББ NARTAM-ЫН ГҮЙЦЭТГЭХ ЗАХИРАЛ НАРАНПҮРЭВ ТҮҮНИЙ ҮҮДНИЙ ШИВЭГЧИНГҮҮДИЙГ АТГ, ШӨХТГ-ААР ШАЛГУУЛМААР БАЙНА. САР ГАРУЙН ӨМНӨ ТУС БАЙГУУЛЛАГА ЦЭНХЭР БИЧГИЙГ 700 МЯНГАН ТӨГРӨГӨӨР ШАГЛАДАГ НЬ БАРИГДАЖ УЛС ОРОН ДАЯАР ЗАРЛАГДСАНААС ХОЙШ ЭНЭ ОНЫ КВОТ БОЛГОЖ ОХУ-ЫН ТАЛААС 2000 ШИРХЭГ ИРСЭН НЬ ДУУСЧИХСАН ГЭЭД БАЙСАН ӨНӨӨХ БИЧГЭЭ УЛААН-ҮД БАЙГАЛЬ ДАЛАЙ РУУ АЯЛАЛ ЗОХИОН БАЙГУУЛДАГ МОНГОЛ АЯЛАЛ, БУБУСТУР, ТЭНГЭР ТРЭЙВЭЛ ЗЭРЭГ 9 ХӨН БАЙГУУЛЛАГА АВЧ БАЙХААР БОЛГОЖ ҮГСЭН ХУЙВАЛДАЖ ОЛГОЖ ЭХЭЛСЭН НЬ ЭНЭ ТББ ХИЧНЭЭН НО-ТОЙ БАЙГУУЛЛАГА БОЛОХЫГ ДАВХАР БАТАЛЖ ӨГЛӨӨ. ЭНЭ АСУУДЛААР НМХГ, АУДИТЫН ШАЛГАЛТ ОРООД ЗТЯ-НААС ЦЭНХЭР БИЧГИЙГ ОЛГОХ ШИЙДВЭР ГАРГАСНЫГ Г.БАТХҮҮ АЗАРГАЛААД БОЛИУЛСАН БАЙНА. МОНГОЛЫН АВТО ТЭЭВЭРЧДИЙН НЭГДСЭН ХОЛБОО НЭРТЭЙ АПУ Г.БАТХҮҮ ЕРӨНХИЙЛӨГЧТЭЙ ЭНЭ ТББ АВТО ТЭЭВЭРЧДИЙН ЭРХ АШГИЙГ ХАМГААЛЖ БАЙХААР БАЙГУУЛЛАГА НЬ ХАРИН Ч АВТО ТЭЭВЭРЧИД , АРД ИРГЭДИЙН ШҮДНИЙ ӨВЧИН БОЛЖ ОХУ-ЫН ТЭЭВРИЙН ЯАМНААС ЗТЯ-НД ИРҮҮЛСЭН ЦЭНХЭР БИЧГИЙГ ЗАМААС НЬ АЛБААР ХОМСДУУЛЖ ЧЭНЖИЛСЭН НАЙМААЛСАН ХҮНД СУРТЛЫН ҮҮР УУРХАЙ БОЛСОН ЛУЙВАРЧИД БАЙНА . ЗАСГИЙН ОНОШИЛГООНД ОРООД ТЭНЦЧИХСЭН ХУВИЙНХАА АВТОБУСААР, ЦАГДААГЫН ШАЛГАЛТ ӨГӨӨД АВСАН ЖОЛООНЫ ҮНЭМЛЭХТЭЙ ЗА БҮР ТУХАЙН АНГИЛАЛЫН МЭРГЭШСЭН ҮНЭМЛЭХТЭЙ ЖУУЛЧИН ЗӨВШӨӨРӨЛТЭЙ ТЭЭВЭРЧИД , АХ ДҮҮ , НАЙЗ НӨХӨД , АЛБАН БАЙГУУЛЛАГААРАА, ОРОН НУТГААРАА ОХУ УЛААН-ҮД БАЙГАЛЬ ДАЛАЙ ИТГЭЛТ ХАМБАРУУ АЯЛАХ ГЭСЭН АРД ТҮМНИЙ ЭРХИЙГ ЭНЭ ХЭДЭН БАТХҮҮГИЙН БЭЛТРЭГНҮҮД БООМИЛЖ ЗӨВХӨН ТЭР OUTBOND-ЫН ЗӨВШӨӨРӨЛТЭЙ ГЭЭД БАЙГАА ТЭНГЭР ТРЕЙВЭЛ , МОНГОЛ АЯЛАЛ МЭТИЙН 9 ХӨН КОМПАНИЙН АМАНД ОЧИЖ ИХ МӨНГӨ ТӨЛЖ ЯВАХААС ӨӨР БОЛОМЖГҮЙ БОЛГОЖ ҮГСЭН ХУЙВАЛДАЖ ЦААДУУЛААСАА НАЛОГ АВЧ БАЙГААГ ШАЛГАЖ ӨГӨХ БОЛИУЛАХ ГАЗАР БАЙНА УУ? ЗТЯ-НЫ САЙД ЗОРИГТ, АТҮТ-ЫН ДАРГА ПУНЦАГ НАР Г.БАТХҮҮГЭЭС АЙГААД БАЙЛГҮЙ ХАРИУЦСАН АЖЛАА ХИЙМЭЭР БАЙНА. ОДОО ӨГЧ БАЙГАА НӨХЦӨЛ НЬ NARTAM-ЫН ХЭДЭН ХУВЬ ХҮМҮҮСИЙН БОДОЖ ОЛСОН ЯМАРЧ ХҮН АВАХ БОЛОМЖГҮЙ МАШ ОЛОН ШАЛГУУР, БИЧИГ БАРИМТ БҮРДҮҮЛХЭЭР УИХ-ЫН ГИШҮҮН, ОНГОЦНЫ НИСГЭГЧ, ВАГОНЫ МАШИНИСТ, УРАН НУГАРААЧ БОЛОХООС Ч ХҮНД НӨХЦӨЛ ШАЛГУУР ЗААГААД УТСААР НЬ АСУУХААР ӨГЧ БАЙГАА ГЭЭД ИНЭЭД НЬ ХҮРЭЭД СУУЖ БАЙДАГ . ЭНЭ ДАВАРСАН БЭЛТРЭГНҮҮДИЙГ ДАРЖ ӨГӨХ АТГ, ШӨХТГ, ЗТЯ-НЫ САЙД НЬ ЭНЭ ТББ-ЫН ЧЭНЖҮҮДИЙГ БОЛИУЛМААР БАЙНА. ГАРГАЛГАА НЬ ТУХАЙН АНГИЛАЛТАЙ, МЭРГЭШСЭНТЭЙ, ЖУУЛЧИН ЗӨВШӨӨРӨЛТЭЙ ЗЭРЭГ БИЧИГ БАРИМТЫН ШААРДЛАГА ХАНГАСАН ЖОЛООЧЫН ТЭЭВРИЙН ХЭРЭГСЛИЙГ ЗТЯ ЮМУУ АТҮТ-ИЙН МЭРГЭЖИЛТНҮҮД СҮҮЛИЙН 6 САРЫН ДОТОР ОНОШИЛГООНД ОРСОН ЭСЭХ, МАШИНЫ ДУГУЙН ХЭЭ, НӨӨЦ ДУГУЙ, ДОМКРАТ, ТРОСС, ИВҮҮР, ГАЛЫН ХОР, ОСЛЫН ЗОГСОЛТЫН ТЭМДЭГ, АПТЕК, ТЭЭВРИЙН ХЭРЭГСЛИЙН ГАДНА ДОТНО ҮЗЭМЖ ЗЭРГИЙГ НЬ ШАЛГАЖ ДҮГНЭЛТИЙН ХУУДАС БИЧЭЭД ШААРДЛАГА ХАНГАСАН ЖОЛООЧЫГ ЗТЯ-НЫ ДАНСАНД 150.000 ТӨГРӨГ ТУШААЛГАЖ ЦЭНХЭР БИЧИГИЙГ НЬ БИЧИЖ ӨГӨХ, ЦЭНХЭР БИЧИГ ДЭЭР БИЧИГДСЭН ЭЭЛЖИЙН ЖОЛООЧЫН ОВОГ НЭР БИЧИГ БАРИМТЫГ АЛТАНБУЛАГ ДЭЭР ШАЛГАДАГ АВТОТЭЭВРИЙН БАЙЦААГЧ ДАВХАР ШАЛГААД Л ХИЛИЙН ЗООНРУУ ОРУУЛДАГ БАЙХАД ЭНЭ АСУУДАЛ ХЭВИЙН БОЛНО.

Зочин 2015-11-16 202.9.40.62

Chi oort ni ochood helcheech, neree nuusan huvalz mini