Оюутны 70 мянгыг ирэх сард олгоно | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Оюутны 70 мянгыг ирэх сард олгоно

Хуучирсан мэдээ: 2015.11.15-нд нийтлэгдсэн

Оюутны 70 мянгыг ирэх сард олгоно

Оюутнуудад олгодог 70 мянган төгрөгийг ирэх сард улирлаар нь олгохоор болсон. Тэгвэл ирэх сараас эхлээд тэтгэлгийн журмыг чангалж, голч оноог нэмэхээр болсон билээ. Тухайлбал, бакалаврын хөтөлбөрт суралцагч 2.0-иос дээш голчтой бол 70 мянган төгрөгийн тэтгэлэг авдаг байсан. Тэгвэл үүнийг 3.0-иос доошгүй голчтой оюутанд олгохоор болжээ. Харин магистрын хөтөлбөрт шинээр элсэгчийн бакалаврын дипломын голч дүн 2.8-аас доошгүй байсныг 3.2-оос доошгүй байх. Докторын хөтөлбөрт шинээр элсэгчийн магистрын дипломын голч дүн 3.0-оос доошгүй байсныг 3.5-аас доошгүй гэж заажээ.

Тэгвэл үүнийг дагаад урамшууллын тэтгэлэг буюу 70 мянган төгрөг дээрээ нэмж 50, 75 хувийн урамшуулал олгох голчийг ч нэмжээ. Тухайлбал, 50 хувийн урамшууллын тэтгэлэг авах суралцагчийн голч дүн 3.4 болон түүнээс дээш байсныг 3.6 болон түүнээс дээш, 75 хувийн урамшууллын тэтгэлэг авах өдрийн ангийн магистрант, докторантын голч дүн 3.6-аас дээш байсныг 3.8-аас дээш болгон тус тус өндөрсгөсөн байна.

Б.ЗАЯА

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2015-11-15 103.9.90.130

ene teneg mongoo boliosoi elbegdorjiin balai shou. zezerleg barih heregtei.

hun shig said bolovsroliin salbart ireesei 2015-11-15 43.242.243.80

Gantumur bsn tsagt bolovsroliin salbar uudluhku l dee!!

hun shig said bolovsroliin salbart ireesei 2015-11-15 43.242.243.80

Gantumur bsn tsagt bolovsroliin sabar uudluhku l dee!!

darga naraa!! 2015-11-15 43.242.243.80

Ulsiin tsetserlegee jaahan tulburtei bolgoj, hurteemjiig n deeshluuleh heregtei. Udiin tsai hutulbur hend ch hereggui ter munguuruu surguulia tomruulj bagsh naraa chadavhjuul, oyutnii 70myanga bur ch hereggui

зочин 2015-11-15 124.158.78.108

Сонгууль дөхөж байна шүү дээ. Гантөмөрийн хийж байгаа ажил даа. нэг өгсөн болж хошгируулаад хасаад одоо чанараар нь өгнө гэж молигдоод. Ингэхэд наад олон ИХ ДЭЭД сургуулиуд чинь мэдлэг олгож мэргэжилтэй болгож чадаж байгаа юу . Лав л барилгын инженер гээд төгссөн хүү хуучин цагт барилгын I ТМС төгссөн надаас шал дор юм байна лээ шүү. Монголд ардчилалын буянд ОЮУТАН гэж мөлжигч давхрага бий болсныг анзаараагүй гэж үү

Зочин 2015-11-15 202.21.106.156

одоо болил доо_Монгол чинь оюутнаар бөөстсөн орон штэ

Зочин 2015-11-15 150.129.141.248

одоо наад тэнэглэл мөнгө тараалтаа зогсоо л доо. төрийн дуракуудаа...

Самдан 2015-11-15 103.9.90.227

Зав энэ ч дэмий л мөнгөний гарз даа, юм сурдаг оюутан бараг алга даа, Ялангуяа докторант нэртэй хөхдүүд бол ч ёстой нэрнийхээ өмнө бичих цол зэрэгтэй болох гэсэн хоосон нөхдүүд дээ тэгээ ч манайд хамгаалсан докторыг хэн доктор гэж тоох юм бэ

зочин 2015-11-15 202.70.45.130

Оюутнуудад олгох хэрэгтэй урамшуулал. Эдийн засгийн дэмжлэг хэрэгтэй шүү, сурч боловсроход нь. УИХ- ийн гишүүд хүртэл тойрогтоо ажил хийнэ гэж тэрбумаар нь авдаг өөрөөр хэлбэл өөрсдөө иддэг. Ирээдүйгээ дэмжих жоохон ч гэсэн хэрэгтэй.

Зочин 2015-11-15 71.198.253.33

Ooriigoo shataah oyutan bnu

Зочин 2015-11-15 71.198.253.33

Yag zov

энэ бол 2015-11-15 202.179.20.90

Оюутнуудад огч буй хахууль .. Ардчилал нэртэй бvгд айдаг .. Манайхан л хахуульдаад хоорхий ходоод оор нь хэмжээд 70.000 гэж тооцсон тоо .. Олсголонгоо л дарж л байвал болно гэдэгийг олж харчихсан байгаам да ..!! Хоорхий иймхэн жаахан тархи тай оюутнууд юм сурж харагдааа ч .!!

хэхэ 2015-11-15 59.153.113.74

тэнэг дүгнэлт

энэ бол 2015-11-15 202.179.20.90

Оюутнуудад огч буй хахууль .. Ардчилал нэртэй бvгд айдаг .. Манайхан л хахуульдаад хоорхий ходоод оор нь хэмжээд 70.000 гэж тооцсон тоо .. Олсголонгоо л дарж л байвал болно гэдэгийг олж харчихсан байгаам да ..!! Хоорхий иймхэн жаахан тархи тай оюутнууд юм сурж харагдааа ч .!!

bolimior yum 2015-11-15 172.56.14.8

Za zail2

Оюутны 70 мянгыг эсэргүүцэж байна. 2015-11-15 49.173.8.35

Оюутны 70 мянгыг эсэргүүцэж байна, яах вэ 100% онц сурсан оюутанд өгч болох юм ингэж хавтгайруулж болохгүй.

Зочин 2015-11-15 202.72.246.142

Өгөөд л бай. Оюутнуудыг хичээлдээ суух бүрт нь мөнгө олго. Тэднйиг бааранд суух бүрт нь мөнгө өг. Биеэ үнэлснийх нь төлөө мөнгө өг. Өгөөд л бай.

Зочин 2015-11-15 202.72.246.142

зөв хө, бааранд сууныйха нь төлөө бас өг