Ерөнхийлөгч Х.Баттулга “Монгол цэргийн өдөр”-ийн мэндчилгээ дэвшүүллээ | News.MN

Ерөнхийлөгч Х.Баттулга “Монгол цэргийн өдөр”-ийн мэндчилгээ дэвшүүллээ

Ерөнхийлөгч Х.Баттулга “Монгол цэргийн өдөр”-ийн мэндчилгээ дэвшүүллээ

Ерөнхийлөгч Х.Баттулга “Монгол цэргийн өдөр”-ийн мэндчилгээ дэвшүүллээ

Өнөөдөр тохиож буй “Монгол цэргийн өдөр”, орчин цагийн Зэвсэгт хүчний 99 жилийн ойн баярыг тохиолдуулан Монгол Улсын Ерөнхийлөгч, Зэвсэгт хүчний Ерөнхий командлагч Х.Баттулга мэндчилгээ дэвшүүллээ.

МОНГОЛ УЛСЫН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ, ЗЭВСЭГТ ХҮЧНИЙ ЕРӨНХИЙ КОМАНДЛАГЧИЙН МЭНДЧИЛГЭЭНД:

“Эрхэм цэргийн алба хаагчид, генерал, офицер, гэрээт болон хугацаат албаны ажилтан албан хаагчид, бэлтгэл болон чөлөөнд байгаа ахмад дайчид, энхийг сахиулагчид аа,

Та бүхэнд “Монгол цэргийн өдөр” – орчин цагийн Зэвсэгт хүчин үүсч хөгжсөний 99 жилийн ойн баярын халуун мэндийг дэвшүүлье!

Эх орон, ард түмэндээ өргөсөн тангаргаа үнэнчээр сахиж, үндэсний эрх чөлөө, тусгаар тогтнол, даян дэлхийн энх тайван, аюулгүй байдлыг батлан хамгаалах үйлсэд хичээн зүтгэж яваа та бүхнээр монголчууд, монголын Төр үеийн үед бахархаж, алдаршуулж ирсэн билээ.

Монголын түүхийг бүх цаг үед монгол цэрэг бичилцэж ирсэн юм. Энх цагт бүтээн байгуулалтын өрнүүн хөдөлмөрөөр, бэрх цагт халуун амь, бүлээн цусаараа тусгаар тогтнол, хөгжил дэвшлийг хамгаалж, бүтээлцэж ирсэн монгол цэрэг, алба хаагчид Та бүхэнд сайн сайхан бүхнийг хүсэн ерөөе.

Мөнх тэнгэрийн хүчин дор Монгол нутагт энх амгалан, хөгжил цэцэглэлт, өсөлт дэвшил ашид орших болтугай!” гэжээ.

ЭХ СУРВАЛЖ: PRESIDENT.MN

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ЗөвЗөв
2
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-03-18 66.181.180.170

Цэргээс зугтаж цэрэгт яваагvй Жэнкогийн баяр биш шvv дээ!!! М.Энхсайханы бичсэнээр Монгол охидыг Хятадад зарж явсан тvвд евеетэй Жэнко ингэж Монгол цэргийн толгой дээр Монголын тереес хулгайлсан менгеерее гарч данхалзах гэж! Монголчууд бид ч азгvй юмаа харь элгийн, чечень эхнэртэй Оросын доодох долоосон Монголын хамаг херенгений хулгайч Жэнко хэмээх цагдаа захиалж алсан байх хамгийн ендер магадлалтай этгээд, еерее ч алуурчдын эцэг Жэнког огцруулцгаая!!!

Avatar

Зочин 2020-03-18 202.9.40.173

Бүх эрчүүддээ цэргийн баярын мэнд хүргэе,ерөнхийлөгч ерөнхий сайддаа баярлалаа. Монголчууд эвтэй байхдаа хүчтэй. Элбэгдорж гуай гадаадаас харлуулах муу үг бичихээ болиорой, мэдэгдээд байна шүү.

Avatar

ЗОЧИН 2020-03-18 202.179.22.102

ЦЭРГИЙН АЛБА ХААГААГҮЙ ХҮН ЖИНХЭН ЦЭРГИЙНХЭНД МЭНДЧИЛГЭЭ ДЭВШҮҮЛНЭ ГЭДЭГ ДОРОМЖИЛЖ БАЙГАА ХЭРЭГ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БАЙХ НЬ УУЧЛАХ ШАЛТГААН БИШ ЭНЭ УЛС ОРОН БУРУУ ЯВААГИЙН ШИНЖ

Avatar

Зочин 2020-03-18 103.229.120.201

Орчин үеийн зэвсэгт хүчний баяр гээд. Өмнөх нь баяргүй юу Ерөнхийлөгчөө. Та нар түүх соёлоо боддогуу.

Avatar

MONGOL!!!!!!!!!! 2020-03-18 192.82.71.92

Bayrlalaa !eronhiilogchoo tandaa ch gesen tsergiin bayriin mend devshuulj,ene horvoogiin hamgiin sain ,saihniig husie,ta bol tangarag orgoson tsereg hun shig jinhene eh ornii huu bilee,ta bol mongoliin tsag ued mongol ard tumnii ,zon olnii huvi zohiol,zaya tushij mongoliin orniihoo zahialgaar,duudlagaar irsen terguun maani bilee,herev ta ene tsag ued ireegui bol mongoliig ymar baih baisniig tosoolohod dotor bachuurdag shuu,mongolchuud maani tengerleg zayatai bolohoor ta irsen …

Avatar

Зочин 2020-03-18 66.181.180.170

Монголын ард иргэдийн хегжлийг, херенгийг, иргэн бvрт хvртэх естой Тавантолгойн 2018, 2019 оны ногдол ашгийг Тамгын даргынх нь хэлсэнээр хулгайлсан Жэнког яаралтай баривчилж шороог нь аманд ньчихээд ард тvмэн биднээс луйвардсан 280 сая доллар 2-3 удаа авчихаад байгааг нь улс буцааж аваач!

Avatar

Зочин 2020-03-18 202.126.89.111

Hyatdaas onoo avangaa saihan 14 honog amrav uu? Amid mal hyatad ruu gargasan bol 4 muchiig chini taslana shuu!

Avatar

Ardchilsan Mongol 2020-03-18 202.179.31.37

1990 onoos omno chi ali hediin shorond orood ajilgui hoolgui boloh bsan. Chi ardchilsan eronhiiogchtei bolsontoi bayarlaj yav!!!! Chi yamar ch bsan MONGOL ULS-n eronhiilogch-g **** gej zanasan bn!!! Tagnuul tsagdaa ajilaa hiigeed shuuh yal tootsno biz ene huntei!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-03-18 202.126.89.111

Cham shig yumnaas iluu olon amitny ami chuhal shuu har hujaa mini!!!

Avatar

Зочин 2020-03-18 202.126.89.111

Elbegdorj hoshgoruulj, Battulga huga piardsaar

Avatar

Зочин 2020-03-18 192.82.73.72

Жэнког үтэр түргэн баривчилж иргэд биднээс хулгайлсан Эрдэнэс Тавантолгойн 2018, 2019 оны орлогыг авмаар байнаа. Иргэд бидэнд Элбэгдоржийн өгсөн 1072 ширхэг хувьцаанд олгох ёстой ногдол ашгийг Жэнко заналтайгаар ганцаараа авч Эрдэнэс Тавантолгойд төмөр замын шороо гэгч хий үзэгдлээ өөрөө өөртөө зөвлөмж гаргаж шахсан болохыг Зика вэсайтаараа зарласан. Ард түмэн биднээс Жэнкогийн хулгайлсан 2 их наяд төгрөгөө ард түмэн буцааж авъя.

Avatar

Зочин 2020-03-18 192.82.73.72

Жэнког үтэр түргэн баривчилж иргэд биднээс хулгайлсан Эрдэнэс Тавантолгойн 2018, 2019 оны орлогыг авмаар байнаа. Иргэд бидэнд Элбэгдоржийн өгсөн 1072 ширхэг хувьцаанд олгох ёстой ногдол ашгийг Жэнко заналтайгаар ганцаараа авч Эрдэнэс Тавантолгойд төмөр замын шороо гэгч хий үзэгдлээ өөрөө өөртөө зөвлөмж гаргаж шахсан болохыг Зика вэсайтаараа зарласан. Ард түмэн биднээс Жэнкогийн хулгайлсан 2 их наяд төгрөгөө, Баянгол зочид буудал, Мах Импекс, Милл Хаус гурилын үйлдвэр, Талх Чихэрээ ард түмэн авъя

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж