Б.Батзаяаг батлан даалтад гаргалаа | News.MN

Б.Батзаяаг батлан даалтад гаргалаа

Хуучирсан мэдээ: 2015.11.13-нд нийтлэгдсэн

Б.Батзаяаг батлан даалтад гаргалаа

Зам тээврийн яамны Төрийн нарийн бичгийн дарга асан, “Монголын төмөр зам” ТӨХК-ийн ТУЗ-ийн дарга асан Б.Батзаяа, Ухаахудаг-Гашуун сухайтын чиглэлийн төмөр замын ажлыг гүйцэтгэж байсан Өмнөд Солонгосын “Самсунг С&Т” компанийн захирал Ли Жон Гёл нарыг өнгөрсөн сарын 30-нд баривчлан хорьсон.  

Тэдний цагдан хорих хугацааг сунгах уу, үгүй юу гэдэг асуудлыг Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхэд хэлэлцэж, Солонгосын “Самсунг С&Т” компанийн захирал Ли Жон Гёл 13.00 цагийн үед батлан даалтад гаргажээ. Харин Б.Батзаяаг батлан даалтад гаргах эсэхийг нэлээд удаан хэлэлцэж 17.00 цагийн үед батлан даалтад гаргасан байна.  

 Т.НОМИН

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

mgl 2015-11-13 202.9.41.1

Томчуудын тоглоом үргэлжилсээр л ... Батзаяаг даалтанд гаргах өдөр 1 хүн өөрийгөө "шатааж" байдаг. Бүх хүний анхаарал Батзаяа дээр байсан боловч өөр сенсаци гарч ирсэнээр мартагдсан. Тэр хооронд шүүх орой 17 цагын үед ажил тарах үеэр суллаа. Тэгээд амралтын өдрүүд. 300 сая доллар салхинд хийсгэсэн хүн 14 хонож байхад 1 сая доллар туусан хүн 1 жил гаран шорон оронгоор...өөрийгөө галдсан хүн гарч алхаад "Эрдэнэс Таван толгой" дээр сэтгүүлчид дагуулж очиж байдаг. MCS Женко 2-ын Таван толгой төлөөх тулаан улам ширүүссээр

Зочин 2015-11-13 202.179.20.104

А.ГАНСҮХ ЧИНЬ ЖУУМАЛЗААД ХҮҮХНИЙ ТЭНГЭРТЭЙ ЮМ АА .10 АХ ГЭЭ БИЗ ДЭЭ ЭХНЭРЭЭССЭЭ. ЮМ САЛГАХАА МЭДНЭЭ.ТЭР ЧИНЬ. ГОЛ ДУТАГДАЛ НЬ ЖААХАН АЙМХАЙ. ХӨЛ НЬ ЧИЧРЭЭД ЯВЧДГЫН

РАВДАН 2015-11-13 202.179.20.104

АНХААРЛЫГ ЧИНЬ САРНИУЛААД БАЙСАН ЮМ АЛГА. ЭД НАР ЧИНЬ БҮГД ХОЛБОО СҮЛБЭЭТЭЙ. А.ГАНСҮХ ЧИНЬ Л ГЭХЭД СҮ. БАТБОЛДЫН АВГАЙНХ НЬ ДҮҮГИЙН НӨХӨР ЮМ ШҮҮ ДЭЭ.

Зочин 2015-11-13 182.160.32.75

JCI manddugai gej

Монгол 2015-11-13 59.153.113.200

UNEN ZUIL HEZEE NEGEN TSAGT DIILDEG YUM. MAGADGUI ENE TSAG UYE ARAI BISH BAIJ MAGADGUI CH TSAG N BOLOHOOR UNEN YAMAGT DIILNE. UNUUDUR MONGOLCHUUD HARANHUI BAIGAA BOLOVCH MARGAASH NEGEN UYE UNGURCH GEGEEREH TSAG IRJIL TAARAA.... AMJILT HUSIE.

vcxzsdfg 2015-11-13 70.29.37.145

Ingeshiigeed ene hereg zamhrah biz dee

РАВДАН 2015-11-13 202.70.46.217

ГҮЭЭ ЭЛБЭГДОРЖ ЧИНЬ ӨӨРӨӨ ЗОРИГЖУУЛАН ЗОХИОН БАЙГУУЛАГЧ НЬ ШДЭЭ!!!!

Зочин 2015-11-13 202.9.40.137

Монголд мафи гэж байдгийн баталгаан энэ шүү!!!! Харин тэр мафийн хамгийн жижиг гар нь энэ Батзаяа гэгч хулгай ч шүү.Монголын төр болон авилгатай тэмцэн гэж амалж гарч ирсэн Элбэгдорж нар Женко гэх мафийн дэргэд жижигдэж байна.

РАВДАН 2015-11-13 202.70.46.217

СУГАР БҮҮР АМЬД ҮХСЭН НЬ Ч ДУУЛДАХАА БОЛЬЖ.

зочин 2015-11-13 43.242.243.164

Гэмтэй гэмгүй нь хамаагүй хэний талын хүн бэ гэдгээсээ л шалтгаалж бна дө. "Нүүрсний" Гансүх бол орон даяар гэмгүй нь ил болчоод байхад хилсээр хоригдсоор... МАН-ын 20 жил улс орныг хоосортол идсэн ТОМ луйварчид бол бүр нэр нь ч гарахаа больж, ийм л гутамшигтай бна Монгол орон

Зочин 2015-11-13 59.153.114.78

Batzayag zov zaluu gej boddog. amjilt husie. neree tseverlej avaarai

РАВДАН 2015-11-13 202.70.46.216

ЭД НАР ӨӨРСДИЙН СҮЛЖЭЭГЭЭ ХАМГААЛЖ БАЙНА. УЛС ТӨРЧИД БОЛ НҮДЭН ДЭЭР ИЛ ТУЛ ХЭН НЬ ХЭН ГЭДГИЙГ МЭДЭЭД БАЙНАА. МЭДЭЭЖ ПУ О-Д ТИЙМ ЧАДАЛ ХОМС Л ДОО. ГЭХДЭЭ ЭНЭ БОЛ ТҮҮНИЙ ЧАДЛЫНХ БИШ ХАРИН ТҮҮНИЙ СҮЛЖЭЭ БУЮУ ААЛЗНЫ ТОРНЫХ НЬ ЧАДАЛ ЮМ. ГҮЙЦЭТГЭГЧ НАРЫНХ СҮЛЖЭЭ БУЮУ ДУНД ДООД ТҮВШНИЙХНИЙХ НЬ СҮЛЖЭЭ БҮҮР АЙМШИГТАЙ!!!

Зочин 2015-11-13 202.9.41.170

Нэг бол томчууд ойлголцсон байна,аль эсвэл Сайханаа дарга унахаасаа болгоомжилсон байх.За тэгээд сонгууль дөхчихсөн юм юм л нөлөөлсөн байх.Зарим хүмүүс Женкогийн эсрэг том хөзөртэй боллоо доо

РАВДАН 2015-11-13 202.70.46.216

АНХААРЛЫГ ЧИНЬ САРНИУЛААД БАЙСАН ЮМ АЛГА. ЭД НАР ЧИНЬ БҮГД ХОЛБОО СҮЛБЭЭТЭЙ. А.ГАНСҮХ ЧИНЬ Л ГЭХЭД СҮ. БАТБОЛДЫН АВГАЙНХ НЬ ДҮҮГИЙН НӨХӨР ЮМ ШҮҮ ДЭЭ.

РАВДАНД 2015-11-13 150.129.142.225

Батзаяа П. Очирбат гуайн хамаатан байлаа гээд тэр евген ийм хурдан гаргаж амжих уу? Битгий андуураад анхаарал сарниулаад бай.

РАВДАНД 2015-11-13 150.129.142.225

Батзаяа П. Очирбат гуайн хамаатан байлаа гээд тэр евген ийм хурдан гаргаж амжих уу? Битгий андуураад анхаарал сарниулаад бай.

Н. Алтанхуягаа хар даа манай Жанхуу ахыг 2015-11-13 150.129.142.225

Танд ийм бяр байна уу? Н. Алтанхуягаа. Манай Жанхуу ах бяртай байгаа биз? Тэгэхэд хууль сахидаг таны зевлех хуруугуй болсон, тэгэхэд манай Жанхуу ах гар хелее ийм хурдан турж ч амжаагуй байхад нь гаргаад авчихаж байна.

Н. Алтанхуягаа хар даа манай Жанхуу ахыг 2015-11-13 150.129.142.225

Танд ийм бяр байна уу? Н. Алтанхуягаа. Манай Жанхуу ах бяртай байгаа биз? Тэгэхэд хууль сахидаг таны зевлех хуруугуй болсон, тэгэхэд манай Жанхуу ах гар хелее ийм хурдан турж ч амжаагуй байхад нь гаргаад авчихаж байна.

рбм 2015-11-13 59.153.113.14

Энэ Батзаяа нь Эрүүл мэндиин сайд байсан Нямдаваагиин ойрын хамаатан П Очирбатын эгч дүүсиин хүүхэд Тэд уугуул монголын элит хятадын гаралтай гэдгииг бүгд мэднэ Батзаяаг хятадын хүүхэд гэдгииг Баттулга гишүүн бүр сайн мэднэ Тэгсэн мөртлөө байнгын бие хамгаалагч нь байсаар төриин өндөр албанд нь очиж байсан залуулдаа Баттулгын өмнөх эхнэр нь Энхсайханы хамаатан буюу хүрээнии бас л элит хятад данжаадын удмын авгай байдаг Тэгээд Баттулга гишүүн одоо болтол хятадад Энхсайханд Очирбатад дургүй дүр эсгээд явдаг нь улс төр байсан гэхээр ойлгомжгүй санагддаг

Зочин 2015-11-13 103.57.92.138

ЗӨВ ШҮҮ

Za bolj dee 2015-11-13 112.72.12.7

Batzayad amjilt xysie

Зочин 2015-11-13 103.229.123.208

П. Очирбат сайн явсан байна

hi 2015-11-13 103.229.123.201

Заавал хорьж цагдахгүй мөрдөж шалгаж болнош дээ Нэр төрд нь халдах гүтгэх явдал хэрээс хэтэрч байна Ямар хүн амины хэрэгтэн биш Хууль хүчнийхэн хуулиа эргэж харж үзмээр дээ

Lo 2015-11-13 122.201.31.96

Хэргээ хулээждээ тэгээл гаргаа биз эсвэл томчуудын эрх ашиг хондогдох учир наад бацаанаа гарга гэмгуй хун байна???

Зочин 2015-11-13 203.169.50.49

Энэ залуу удахгүй баатар болж ирэх онд УИХ-д нэр дэвшинэ. Ийм замаар явсан хүн хаачдаг нь тодорхой...

РАВДАН 2015-11-13 202.70.46.221

П.ОЧИРБАТЫН ЭГЧИЙН ХҮҮХЭД БАТЗАЯА НЬ БАТТУЛГА З.ЭНХБОЛД ГАНСҮХ НАРЫН ДААЛГАСАН ҮҮРГИЙГ БИЕЛҮҮЛСЭН ГЭЖ БОДОХООР ОВОО Л ТОМ ГАРУУД ЮМ ДАА!!! ТА НАР МОНГОЛЧУУДЫГ ИХ Л ДАРЛАЖ БАЙНА ДАА!!!

Зочин 2015-11-13 203.169.49.28

Очкагын эмэгтэй дуугийн хуухед

Зочин 2015-11-13 126.144.45.110

Henin horiod henin gargaad bna ***** shuuhee!!!

123 2015-11-13 27.123.214.103

Hun shatlaa batzaya sullagdlaa yamar neg uchir shaltgaanii holboo bgaa bolov uu

333 2015-11-13 122.201.22.159

ashguidee muu zuil hiih hun bishdee

Зочин 2015-11-13 202.9.41.114

Jenko hugshuun bolio.

Зочин 2015-11-13 103.229.121.237

genco minii ham azaartaad bnaa

Г.БАТХҮҮ ЧИ ОЛОН ТЭЭВЭРЧДИЙН ХООЛЫГ БУЛААХАА БОЛЬ 2015-11-13 122.201.31.160

ОХУ-РУУ НЭВТЭРЭХЭД АВДАГ ЦЭНХЭР БИЧИГНИЙ НАЙМААЧИД БОЛОХ ШУНХЛАЙ Г.БАТХҮҮГИЙН ТББ NARTAM-ЫН ГҮЙЦЭТГЭХ ЗАХИРАЛ НАРАНПҮРЭВ ТҮҮНИЙ ҮҮДНИЙ ШИВЭГЧИНГҮҮДИЙГ АТГ, ШӨХТГ-ААР ШАЛГУУЛМААР БАЙНА. САР ГАРУЙН ӨМНӨ ТУС БАЙГУУЛЛАГА ЦЭНХЭР БИЧГИЙГ 700 МЯНГАН ТӨГРӨГӨӨР ШАГЛАДАГ НЬ БАРИГДАЖ УЛС ОРОН ДАЯАР ЗАРЛАГДСАНААС ХОЙШ ЭНЭ ОНЫ КВОТ БОЛГОЖ ОХУ-ЫН ТАЛААС 2000 ШИРХЭГ ИРСЭН НЬ ДУУСЧИХСАН ГЭЭД БАЙСАН ӨНӨӨХ БИЧГЭЭ УЛААН-ҮД БАЙГАЛЬ ДАЛАЙ РУУ АЯЛАЛ ЗОХИОН БАЙГУУЛДАГ МОНГОЛ АЯЛАЛ, БУБУСТУР, ТЭНГЭР ТРЭЙВЭЛ ЗЭРЭГ 9 ХӨН БАЙГУУЛЛАГА АВЧ БАЙХААР БОЛГОЖ ҮГСЭН ХУЙВАЛДАЖ ОЛГОЖ ЭХЭЛСЭН НЬ ЭНЭ ТББ ХИЧНЭЭН НО-ТОЙ БАЙГУУЛЛАГА БОЛОХЫГ ДАВХАР БАТАЛЖ ӨГЛӨӨ. ЭНЭ АСУУДЛААР НМХГ, АУДИТЫН ШАЛГАЛТ ОРООД ЗТЯ-НААС ЦЭНХЭР БИЧГИЙГ ОЛГОХ ШИЙДВЭР ГАРГАСНЫГ Г.БАТХҮҮ АЗАРГАЛААД БОЛИУЛСАН БАЙНА. МОНГОЛЫН АВТО ТЭЭВЭРЧДИЙН НЭГДСЭН ХОЛБОО НЭРТЭЙ АПУ Г.БАТХҮҮ ЕРӨНХИЙЛӨГЧТЭЙ ЭНЭ ТББ АВТО ТЭЭВЭРЧДИЙН ЭРХ АШГИЙГ ХАМГААЛЖ БАЙХААР БАЙГУУЛЛАГА НЬ ХАРИН Ч АВТО ТЭЭВЭРЧИД , АРД ИРГЭДИЙН ШҮДНИЙ ӨВЧИН БОЛЖ ОХУ-ЫН ТЭЭВРИЙН ЯАМНААС ЗТЯ-НД ИРҮҮЛСЭН ЦЭНХЭР БИЧГИЙГ ЗАМААС НЬ АЛБААР ХОМСДУУЛЖ ЧЭНЖИЛСЭН НАЙМААЛСАН ХҮНД СУРТЛЫН ҮҮР УУРХАЙ БОЛСОН ЛУЙВАРЧИД БАЙНА . ЗАСГИЙН ОНОШИЛГООНД ОРООД ТЭНЦЧИХСЭН ХУВИЙНХАА АВТОБУСААР, ЦАГДААГЫН ШАЛГАЛТ ӨГӨӨД АВСАН ЖОЛООНЫ ҮНЭМЛЭХТЭЙ ЗА БҮР ТУХАЙН АНГИЛАЛЫН МЭРГЭШСЭН ҮНЭМЛЭХТЭЙ ЖУУЛЧИН ЗӨВШӨӨРӨЛТЭЙ ТЭЭВЭРЧИД , АХ ДҮҮ , НАЙЗ НӨХӨД , АЛБАН БАЙГУУЛЛАГААРАА, ОРОН НУТГААРАА ОХУ УЛААН-ҮД БАЙГАЛЬ ДАЛАЙ ИТГЭЛТ ХАМБАРУУ АЯЛАХ ГЭСЭН АРД ТҮМНИЙ ЭРХИЙГ ЭНЭ ХЭДЭН БАТХҮҮГИЙН БЭЛТРЭГНҮҮД БООМИЛЖ ЗӨВХӨН ТЭР OUTBOND-ЫН ЗӨВШӨӨРӨЛТЭЙ ГЭЭД БАЙГАА ТЭНГЭР ТРЕЙВЭЛ , МОНГОЛ АЯЛАЛ МЭТИЙН 9 ХӨН КОМПАНИЙН АМАНД ОЧИЖ ИХ МӨНГӨ ТӨЛЖ ЯВАХААС ӨӨР БОЛОМЖГҮЙ БОЛГОЖ ҮГСЭН ХУЙВАЛДАЖ ЦААДУУЛААСАА НАЛОГ АВЧ БАЙГААГ ШАЛГАЖ ӨГӨХ БОЛИУЛАХ ГАЗАР БАЙНА УУ? ЗТЯ-НЫ САЙД ЗОРИГТ, АТҮТ-ЫН ДАРГА ПУНЦАГ НАР Г.БАТХҮҮГЭЭС АЙГААД БАЙЛГҮЙ ХАРИУЦСАН АЖЛАА ХИЙМЭЭР БАЙНА. ОДОО ӨГЧ БАЙГАА НӨХЦӨЛ НЬ NARTAM-ЫН ХЭДЭН ХУВЬ ХҮМҮҮСИЙН БОДОЖ ОЛСОН ЯМАРЧ ХҮН АВАХ БОЛОМЖГҮЙ МАШ ОЛОН ШАЛГУУР, БИЧИГ БАРИМТ БҮРДҮҮЛХЭЭР УИХ-ЫН ГИШҮҮН, ОНГОЦНЫ НИСГЭГЧ, ВАГОНЫ МАШИНИСТ, УРАН НУГАРААЧ БОЛОХООС Ч ХҮНД НӨХЦӨЛ ШАЛГУУР ЗААГААД УТСААР НЬ АСУУХААР ӨГЧ БАЙГАА ГЭЭД ИНЭЭД НЬ ХҮРЭЭД СУУЖ БАЙДАГ . ЭНЭ ДАВАРСАН БЭЛТРЭГНҮҮДИЙГ ДАРЖ ӨГӨХ АТГ, ШӨХТГ, ЗТЯ-НЫ САЙД НЬ ЭНЭ ТББ-ЫН ЧЭНЖҮҮДИЙГ БОЛИУЛМААР БАЙНА.

Зочин 2015-11-13 202.9.40.120

Батхуй гэж заваан сонгууль луйварддаг нохой

Зочин 2015-11-13 180.149.78.22

П.Очирбат гэдэг нууц ноёнтоны сунгасан гар мөн ч урт юм даа

Зочин 2015-11-13 180.149.78.22

П.Очирбат гэдэг нууц ноёнтоны сунгасан гар мөн ч урт юм даа

Дампуу төр 2015-11-13 202.9.41.1

Дампуу хэргүүдээ дампууруулж алга болгоно. Шударга ёс хаана байнаа ???

Дампуу төр 2015-11-13 202.9.41.1

Дампуу хэргүүдээ дампууруулж алга болгоно. Шударга ёс хаана байнаа ???

Зочин 2015-11-13 103.229.122.194

Jenko g hi

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж