"Тэнгэрийн зам" дэмжигдээгүй гэв | News.MN

"Тэнгэрийн зам" дэмжигдээгүй гэв

"Тэнгэрийн зам" дэмжигдээгүй гэв

"Тэнгэрийн зам" дэмжигдээгүй гэв

Зам тээврийн хөгжлийн сайд Б.Энх-Амгалан 800 сая ам.доллараар "Тэнгэрийн тойрог" замыг барих тухай мэдээлсэн нь олон нийтээс багагүй шүүмжлэл сонсох болсон.

Энэ талаар  Засгийн газрын Хэвлэл мэдээлэл, олон нийттэй харилцах хэлтсээс тодруулахад "Засгийн газар төсөлтэй танилцаад өнгөрсөн. Ямар ч шийдвэр гаргаагүй" гэлээ. Албаны эх сурвалжийн мэдээлснээр хувийн хэвшил Үндэсний хөгжлийн газарт 800 сая ам.долларын өртөгтэй "Тэнгэрийн зам" төслийг өөрсдөө мөнгөө босгоод,  барих тухай санаачлагаа салбарын сайдад танилцуулахдаа Засгийн газраар ямар нэгэн баталгаа гаргуулахгүй асуудлыг бас хөндсөн аж.  Төслийг санаачлагч нь  Монголын зам гүүрийн "Тэнгэрийн тойрог" нэгдэл, "Хотын зам" ХХК юм байна. Албаны хүн "Засгийн газрын хуралдаанд салбарын сайдын хувиар Б.Энх-Амгалан сайд танилцуулсан төдий" гэлээ.  Сайд нар ч төслийг сонсоод өнгөрчээ. Энэ төсөл нь Засгийн газар буюу ЗТХЯ-нд огт хамааралгүй, төсөвт ямарч холбоогүй төсөл болохыг салбарын яамнаас тодотгов.  Төрийн ямар нэгэн шийдвэр нь гараагүй төслийг төсвөөс мөнгө гаргаад хийх гэж буй мэтээр Засгийн газартай холбож  улстөржүүлж байгаад харамсч буйгаа төслийг санаачлагч компаниудын зүгээс илэрхийлсэн байна.

 Б.БАТ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
34
ТэнэглэлТэнэглэл
10
ХахаХаха
2
ЗөвЗөв
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

93 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-03-14 103.57.94.24

Хоёрдохь мардай болно

Avatar

Зочин 2020-03-14 66.181.166.134

iim hachin ym uneheer tusviin munguur hiigeed uzeerei, ene neg heden hachin said nar bur tusviin mungiig uuriinhiiguu gej boddog boltsimu haashaa ym

Avatar

asdasd 2020-03-14 66.181.161.10

zugeer l guuree olon bolgoochee dahiad 3 guur barihad l asuudal shiidegdene shdee.

Avatar

Зочин 2020-03-14 103.57.95.228

Тийм байлгүй дээ.Дэлхийн жишиг байна шүү дээ том хотуудад митро барьдаг өөр юу ч биш шүү дээ.Митроны ажлаа л түргэн эхэл.Батүүл санаачилсан гэж бодоод байлгүйгээр дэлхийн жишгийг хэрэгжүүлээ тэр кабинтай хүүхдийн тоглоом ч хэрэггүй.Харин тэнгэрийн замын оронд хэдэн том уулзваруудаа 2 түвшнийх болгочихоо .

Avatar

Зочин 2020-03-14 103.57.95.145

Ярьсан хэлсэнээсээ мөнч олон буцаж байнаа энэ засаг хотын дундуур байгаа төмөр замынхаа хоёр талаар нэвт зам тавичих

Avatar

хб 2020-03-14 59.153.87.23

концесс нэрээр юм бариад дараа нь олон арван жил татвар төлөгчдийн мөнгөнөөс хэдэн арав нугалж шулах ганган санаа бнадаа

Avatar

Зочин 2020-03-14 64.119.20.200

Ингэж болиулахгүй бол коммунистууд олиотой төсөл хийх гэж бна шүү дээ,

Avatar

Зочин 2020-03-14 64.119.27.49

аль улсыг ямар хотод ийм тээвэр байдаг вэ хэлж өгөөч

Avatar

Ган 2020-03-14 66.181.178.52

Уг нь зов зоригтой шийдэл шvv дээ. Алсаа харсан зам болох юм.

Avatar

Зочин 2020-03-14 66.181.166.134

kue orond n metro barihaa bodood yvj bsn n deer shuu dee

Avatar

Зочин 2020-03-14 103.229.120.15

АРД ТҮМЭН , ТАТВАР ТӨЛӨГЧДЫГ ТҮНШИЖ , ТУРШИЖ ҮЗЭЖ БАЙХ ШИВ ?

Avatar

БАТ 2020-03-14 192.82.75.252

ЭХЛЭЭД БАУУН, ЗҮҮН 4 ЗАМЫН УУЛЗВАРАА ДАВХАР ГҮҮРЭЭР ШУЛУУН ЯВУУЛДАГ БОЛГОЁ, ТӨМӨР ЗАМ ДЭЭГҮҮР "НАРНЫ ГҮҮР"-НЫ БАРУУН ЗҮҮН ТАЛД МӨН ДАВХАР ГҮҮРТЭЙ НИСЭХ ЯВАХ ЗАМЫГ ХОЛБОЁ БАСБАТ СОНСГОЛОНГИЙН ЗАМ "22"-ЫН ЗАМЫН УУЛЗВАРЫГ ГҮҮРТЭЙ БОЛГООД ШУУД "ОРБИТ"-ЫН ЗАМТАЙ ХОЛБОХОД НИЛЭЭД ЮМ ӨӨРЧЛӨГДӨНӨ, "ТЭНГЭР"-ИЙН ЗАМ, КАНАТАН ЗАМНААС ХАМААГҮЙ ХЯМД, ИЛҮҮ АЧ ТУСТАЙ БОЛОХ БИШ ҮҮ?

Avatar

Зочин 2020-03-14 82.135.30.192

Medehgui

Avatar

Бат 2020-03-14 139.5.217.180

"Тэнгэрийн тойрог" нэгдэл, "Хотын зам" ХХК АТАРБАЯР гэдэг хүний нэр дээр бдаг юм бна…

Avatar

Бат 2020-03-14 139.5.217.180

"Тэнгэрийн тойрог" нэгдэл, "Хотын зам" ХХК нь Атарбаяр гэдэг хүний нэр дээр байх юм…. интернэтээс мэдээлэл хайгаад харахаар луйварчин бх
юм… Гүүглэдээд хайхаар олигтой гарсан мэдээлэл алга… дандаа хэл амтай ажлаа хийгээгүй,, шүүхэдсэн мэдээлэл их бна

Avatar

Энхамглн 2020-03-14 64.119.27.207

Сайд нь сүртэй барина гэж тэнэг юм яриад түмний Булай болчихоод. Дараа нь ЗГ хамаагүй гж бултах ча аядаж бгаа юм бна. Ийм юмыг Сайд хүн бодлогогү ярьсан нь хүмүүсийг бухимдуулж бнаа

Avatar

Зочин 2020-03-14 182.160.39.30

Зүгээр л насжилт нь 10жилээс их , 80.000 км ээс дээш гүйлттэй тээврийн хэрэгслийг хилээр оруулхаа боль ! тех үзлэгээ чангатга түгжрэл аяндаа арилна ! бас санаатай , санаандгүй элдэв юм сэдэж тэнэгтхээ бол.

Avatar

Зочин 2020-03-14 64.119.19.118

Б.Энхамгалан сайд чинь өөрөө л яриад хэлээд бгаа шүү. Ингэж бухахгүй шүү

Avatar

Зочин 2020-03-14 103.212.116.168

ha ha ha said ni taniltsuulaad yriad buun yum boloogui biluu

Avatar

Зочин 2020-03-14 66.181.176.88

Darkhaniihna zamiig avmaar bna( huulaad avaad yavtsan )

Avatar

Үнэн үг 2020-03-14 202.21.108.145

100 сая доллар зарцуулаад жилийн дотор л түгжрэлийг бараг 100 хувь бууруулах боломж бн гэвэл худал гэж харааж зүхэх нь хир олон бгаа бол

Avatar

Zochin 2020-03-14 202.126.89.219

Ene zamiig hezee ch demjihgui

Avatar

bat 2020-03-14 192.82.65.182

манай хулгайч дарга,сайдуудад дундаас нь хулгай хийх боломжгүй учраас дэмжигдэхгүй.

Avatar

ЗОЧИН 2020-03-14 64.119.22.29

ЭНЭ ДОР 64.119.22.29-Д БИЧСЭН ЗАМЫГ ЭНХТАЙВНЫ ӨРГӨН ЧӨЛӨӨГӨӨР 5 ШАРЫН ГАРМААС-ОФИЦИЕРЫН ОРДОН, САНСАРААС-4-Р ХОРООЛЛЫН ЭЦЭС, НАРНЫ ЗАМААР ТРОЛЛЕЙБУСЫН ЭЦСЭЭС- ВОКЗАЛ, ЧИНГИСИЙН ӨРГӨН ЧӨЛӨӨГӨӨР ДҮНЖИНГАРАВААС-ГУРВАЛЖИНГИЙН ГҮҮР ХҮРТЭЛ БАРЬЧИХВАЛ ХУВИЙН ТЭРЭГ БАГАСЧ ТҮГЖРЭЛ 80% БУУРНА, ИЙМ ЗАМЫН 1 КМ-ЫН ӨРТӨГ АВИЛГА, МӨНГӨ СААЛТ НИЙЛЭЭД ҮСРЭЭД 6-7 САЯ ДОЛЛАР Л БОЛНО.

Avatar

ЗОЧИН 2020-03-14 64.119.22.29

САНАА ЗӨВ,ГЭВЧ ЭНЭ ЗУРАГТ БУЙ ШИГ БИШ,ЗАМЫН ТЭНХЛЭГ ДАГУУ 1.5м ОРЧИМ ГАНЦ ДУГУЙ ОГТЛОЛТОЙ,30-40м ТУТАМД БОСОО СУУРЬТАЙ, ДЭЭГҮҮРЭЭ ХООРОНДОО ЗААГТАЙ 2 УРСГАЛТАЙ, БЕТОН ДАМ НУРУУТАЙ "ГҮҮРЭН ЗАМ БУЮУ ИЛ,ГАЗАР ДЭЭРХИ МЕТРО"ГЭХ ЗАМ БНА,ХАЙМАР ДУГУЙТАЙ/ДУУ ЧИМЭЭ БАРАГ ГАРАХГҮЙ/,3-5ш-ЭЭРЭЭ ХОЛБОГДСОН,ЧИГЛҮҮЛЭГЧТЭЙ,ДООГУУРАА ЦАХИЛГААНАА АВЧДАГ,АВТОМАТ УДИРДЛАГАТАЙ,ЗӨВХӨН НИЙТЭД ҮЙЛЧЛЭХ ТУСГАЙ АВТОБУСУУД ЯВНА,300-400м ТУТАМД ЗОРЧИГЧ БУУЖ СУУХ БИТҮҮ ЗОГСООЛ,УРСДАГ ШАТТАЙ БНА,ЭНЭ ГАДААДАД ХАА САЙГҮЙ БАЙДАГ

Avatar

БД 2020-03-14 202.179.24.67

Тэнгэрийн тойрог барьж их мөнгө зарахын оронд Төв шуудангийн, Гадаад яамны, Баруун, Зүүн 4 замын уулзвар, 32-ын тойргийн, Гэсэр сүмийн, Зуун айлын уулзвар гэх мэт гацаа үүсгээд байгаа уулзваруудыг 2 давхар болгох, уулзвар бүрийн явган замыг гүүрэн гарцтай болгосноор замын түгжрэл ихээхэн буурах болно. Иймд энэ ажлыг тэргүүн зэрэгт оруулан байгуулах хэрэгтэй. Автозам дээрх явган замын хийцийг хялбар болгон нэг загвараар үйлдвэрлэн, угсран байгуулбал хямд байх болно гэдгийн анхаарах хэрэгтэй

Avatar

мгл 2020-03-14 122.201.21.185

унэгуй хиих юм шиг хуцдагаа больцгоо!!!зээл авч,хуутэй нь ард тумнии нуруун дээр тохох санаатай,тэгээд талыг нь хулгайлаад цусалчихна.энхамгалан чацага монго идэх элдэм юм санаачилдагаа зогсоо!!!!

Avatar

Zochin 2020-03-14 202.55.188.38

Гоё замтай болох нь гэж бодсон чинь баярлуулан гомдоох шив дээ

Avatar

Өгөөмөр 2020-03-14 66.181.188.158

Газраар замаа олигтойхон барьж чадахгүй байж юун агаараар(тэнгэрийн)зам тавих гэж вэ.ганц хоёр гүүр барих гэж бөөн юм болжийж.эхлээд бгаа замуудаа сайжруул.сонгууль дөхөхөөр мундаг бүтээн байгуулагч царай гаргахаа боль.хийх гэж буй зүйлийнхээ талаар ямарч ойлголтгүй худлаа попорсон сайд ухаантай сармагчин.

Avatar

Зочин 2020-03-14 66.181.191.241

Нэг дор ийм олон юм шаваад утгагүй юм болно. Нягтруулна нягтруулна, бас дахин нягтруулна гэж нэг том бах мэлхий хэлсэн байх, тэрнийхээ онолоор яваад байгаа бна.

Avatar

Хотын иргэн 2020-03-14 66.181.161.114

Томоохон асуудлыг зоригтой шийдээд явахгүй, "бүх юманд саад тээг тавигчдаас" айгаад байвал энэ улс яаж хөгжих юм бэ. Метро, зам талбай төлөвлөлт гээд томоохон асуудлаа мэргэжлийн байгууллагууд нь оролцоод шийдээд явах хэрэгтэй шүү дээ. БИТГИЙ САНДАЛ ШИРЭЭГЭЭ БОДОЖ ЭРГЭЖ ХУРГААД БАЙ

Avatar

zochin 2020-03-14 66.181.188.194

76 chuudaa teer deerh tengeriin toirgoosoo songogdooroi za u, eh gazart l lav songolt uldeegeegui shu

Avatar

даш 2020-03-14 103.57.94.121

заа больж үз, з\г-ын хуралд оруулж шийдлээ гэж, сайрхаж зарлачихаад, шүүмжлээд эхлэхээр ингэж улаан цайм бухахаа боль, ард түмэн та нар биш шүү, мангаруудын юу хэлсэн, хийснийг нүд чавчилгүй хянаж байгаа шүү.

Avatar

Зочин 2020-03-14 72.196.192.250

MAN-iin iim archaagvi ergesen hurgasan aranshind l
zebvv durgvi hoyor zereg kvrdiimdaa!!!

Avatar

Зочин 2020-03-14 66.181.189.216

Ер нь бол дэмжих ёстойшдээ?! Ингээд л нэг хэсэг нь ажил хийх гэхээр улс төржүүлж хойш татаад’ нөгөө төр засаг нь айгаад больчихоод байвал энэ улс яаж хөгжих юм бэ?! Үнэндээ манай замын түгжрэл бол нэг гамшгийн хэмжээнд л байгаашдээ?! Яармагаар хотын төв ороход 1-2 цаг зарцуулна гэдэг чинь юү гэсэн үг вэ?! Бодоод үзэлдээ?! Үүнийг зоригтой өөрчлөх хэрэгтэй?! Харин тэр агаарын дүүжин зам гэдэг чинь ч ёстой дэмий шахам юмшдээ?!

Avatar

.зочин 2020-03-14 202.179.8.210

Б.Энх-Амгалан сайд тодорхой ойлгогдохоор тиайлбар хэлсэн бол яалаа гэж ийм улс төржсөн мэдээлэл,сэтгэгдэл гарах билээ.Үгээ олж хэл гэсэн зүйр үг байгаа шүү.санаж яв сайдаа.

Avatar

иргэн 2020-03-14 66.181.189.216

Б.Энх-Амгалан зүгээр ажлаа хийдэггүйгээр барахгүй хийх ажилд саад болдог ямар муу ёрын нөхөр вэ.ЭНЭ КОМПАНИ мөнгөө өөрөө гаргаад хийе гэж байна. Энх-Амгалан болоогүй юмыг задалснаар олны эсэргүүуэлтэй тулгалаа. Крмпани зүгээр ажлаа хийгээд л яв.Сайхан ажил дэмжиж байна.

Avatar

монгол хүн 2020-03-14 202.21.108.145

ХАЛУУН ЮМНААС ХАЛГАЖ БУЙ АДИЛ ХОТОО ТОЙРООДЛ ДАВХИАД БАЙХ ХЭРЭГ ҮҮ. ТЭГЖ МӨНГӨӨ ҮРЭН ҮРЭН ТОЙРГООР ЗУГААЦАХ ХҮН ОЛОН БАЙХУУ. ТИЙМ ИХ ХӨРӨНГӨ ЗАРЧИХААД ТҮГЖРЭЛИЙГ ЕРДӨӨ 45 ХУВЬ БУУРУУЛНА ГЭДЭГ ЧИНЬ ЮУ ГЭСЭН ҮГ ВЭ

Avatar

Зочин 2020-03-14 202.21.109.37

zuugeeer aasshgaag baigul metroo l hii yu davhar zam pesdaa dahiaal mashin tugjree tegeed ch iim tawag shig helbertei zam bariaal mongold gadaad hogjiltyoi orond ch iim zam haraagu um bn shuuuuuu

Avatar

иргэн 2020-03-14 66.181.184.25

Яасан ч болчимгүй юм дээ.

Avatar

Батfe 2020-03-14 66.181.161.3

Үнэхээр харамсалтай.Миний ойлгосоноор улсаас 1 ч төгрөг гарахгүй хөрөнгө оруулагч тал эрсдэлээ өөрсдөө даагаад төлбөртэй үйлчлэх замаар хөрөнгөө эргүүлж олно гэж мэдээлсэн.15 жилийн дараа монголын төрд ямарч төлбөргүй хүлээлгэн өгөх гэрээтэй барина гэж бодсон.Хэрвээ энэ үнэн бол бид ч мөн арчаагүй улс төрийн синдромоор тэнэглэлээр өвчилсөн тамын тогоондоо чанагдаж байх ёстой юм байна л даа.Энэ утгагүй улс төр талцал дуусаасай.Коронагаас аюултай зүйл бол энэ талцал хийрхэл намчирхал болохнээ

Avatar

Зочин 2020-03-14 202.131.254.76

Тэр кампани 800 сая долларын хөрөнгөөрөө метро баринаа гэсэн бол арай үнэмшилтэй сонсогдох байлаа.

Avatar

Нараа 2020-03-14 66.181.187.236

Мөнгө л ярих юм хүнд чинь амьдрах орчин чухал

Avatar

Zochin 2020-03-14 202.9.46.106

Засаг монго гаргах гаргахгуй нь хамаагуй. Хотоо, хотын товоо тэгж эвдуулэхгуй шуу. Ямар ч мэдлэг, чадваргуй улсууд хийсэн тосол байна лээ. Тугжрэл буурч байвал яасан ч яадаг юм гэсэн сэтгэлгээр хийсэн байсан. Гэтэл нийтийн тээврийнхээ маршрут болон зохион байгуулалтыг оновчтой болгочихвол их юм шийдэгдэх боломжтой.

Avatar

Жагдаг 2020-03-14 202.126.88.49

Ер нь бол дэмжих ёстойшдээ?! Ингээд л нэг хэсэг нь ажил хийх гэхээр улс төржүүлж хойш татаад’ нөгөө төр засаг нь айгаад больчихоод байвал энэ улс яаж хөгжих юм бэ?! Үнэндээ манай замын түгжрэл бол нэг гамшгийн хэмжээнд л байгаашдээ?! Яармагаар хотын төв ороход 1-2 цаг зарцуулна гэдэг чинь юү гэсэн үг вэ?! Бодоод үзэлдээ?! Үүнийг зоригтой өөрчлөх хэрэгтэй?! Харин тэр агаарын дүүжин зам гэдэг чинь ч ёстой дэмий шахам юмшдээ?!

Avatar

Иргэн 2020-03-14 202.126.88.49

Ер нь бол дэмжих ёстойшдээ?! Ингээд л нэг хэсэг нь ажил хийх гэхээр улс төржүүлж хойш татаад’ нөгөө төр засаг нь айгаад больчихоод байвал энэ улс яаж хөгжих юм бэ?! Үнэндээ манай замын түгжрэл бол нэг гамшгийн хэмжээнд л байгаашдээ?! Яармагаар хотын төв ороход 1-2 цаг зарцуулна гэдэг чинь юү гэсэн үг вэ?! Бодоод үзэлдээ?! Үүнийг зоригтой өөрчлөх хэрэгтэй?! Харин тэр агаарын дүүжин зам гэдэг чинь ч ёстой дэмий шахам юмшдээ?!

Avatar

Хотын уугуул ЧД иргэн Бат 2020-03-14 202.179.25.248

Энэ Зам тээврийн сайд гэх нөхөр шийдээгүй асуудлыг ямар зорилгоор албан ёсны юм шиг нийтэд танилцуулж хүмүүсийг бухимдуулаад байгаа нөхөр вэ…Ажлаа мэддэгүй юм уу эсвэл өөрөө энэ төгслийг компаний захиалгаар хувиасаа лоббидоод байгаа юм ууу .

Avatar

Зочин 2020-03-14 202.9.46.177

Агаарын дүүжин замыг дээр үеийн цанын баазад байгуулж байсан шиг төсөөлөөд дургүйцээд байгаа хүмүүс сайн судлаад үзэх хэрэгтэй. Сүүлийн үед тренд болж байгаа нийтийн тээвэр шүү. Байгуулах, ашиглах зардал бага, хүйтэнд ажиллах боломжтой, дуу чимээ бага, уулархаг, манайх шиг гэр хороолол нь газраа чөлөөлж өгдөггүй газар тохирох л эд. "Эскобар ахын" төрсөн Меделлинд байгуулсан нь их зүгээр юм байна лээ. Хүлээж цаг алдахгүй, эко гэх мэт.

Avatar

Иргэн 2020-03-14 64.119.22.217

Эхлээд Дарханы там болгосон замаа дуусгачих. Тэнгэрийн болон агаарын зам чин бол үлгэр, сонгуулийн шоу

Avatar

Зочин 2020-03-14 66.181.161.92

Метро метро метро

Avatar

Zochin 2020-03-14 103.26.194.171

Er n bol demjih yostoi tosol mon.ulsiin tosvoos mongo gargahguigeer ergeed ooroor n toloh zov tosol ym shudee.tugjrelees oor yaj salah ym

Avatar

Зочин 2020-03-14 192.82.70.158

Ter duujin am chin hotiin dargiin huviaraa barisan horoolliig hoiin tvtei holboh zorilgotoi yum shuu dee.

Avatar

Зочин 2020-03-14 202.9.46.151

Tiim baisan ch yu ni muu gej!

Avatar

zochin 2020-03-14 112.159.75.30

SONGUULI DUHUHUUR INGEJ BALAIRAHIIN OROND TUSGAARLAGDAJ BAIGAA HUMUUSIINHEE ZARDLIIG TUR ZOHITSUULSAN NI DEER SHUU. TEGEHGUI BOL TULBURUUS ZUGATAASAN HEN NEGEN VIRUS TARAAVAL ENE IKH HUDULMUR TALAAR BOLNO DOO GEJ AIH YUMAA.

Avatar

Зочин 2020-03-14 202.126.89.99

Bantsandaa saihan bulzaaruulah yuma,BRT gd 1yum umnu bas soliorch bgd butehgui bolson,yer ni butehgui garuud turd shoroo shig bujignajiin do

Avatar

Зочин 2020-03-14 172.90.243.62

За худлаа яриад байгаарай. Газрыг нь авах, эргээд төлбөрөө авах гэх мэт ажлыг төрөөс баталгаа авахгүйгээр яаж хийх вэ дээ. Эсвэл Билл Гейтс ард нь байгаа юм уу

Avatar

,mMNA 2020-03-14 202.9.40.93

SAID GUAI BATLAGDLAA GEED XYTSAAD BAISAN BIZ DEE

Avatar

батук 2020-03-14 109.70.100.21

за эрхэмүүдээ зөв л шийдвэр гаргаж үзээрэй дээ яасан ч өндөр өртөгтэй юм энэ нэг том нэртэй зам ч дээ найзуудын мөнгө идэх л арга байхдаа дэмжихгүй байсан дээр байх аа

Avatar

Зочин 2020-03-14 139.5.219.254

Та нар яах гэж нэгнийгээ ингэж муулж байдаг юм бэ ээ??? Тэр сайд шиг юм, тэр төсөл оруулж ирж байгаа компанийн захирал шиг юмных нь толгойных нь хэр хэмжээ л тийм байгаа ш дээ, ккк… Ядарсан толгойтой хөөрхий нэгнийгээ битгий ингэж муулж бай, хөөрхийг, ккк

Avatar

зочин 2020-03-14 64.119.23.182

Сонгглийн өмнө бужигнуулаад дараа нь зассан дөр усгух шоу шүүдээ ийм юманд бухимдах шаардлага хэрэггүй оноо авах нэг л шоу

Avatar

Зочин 2020-03-14 64.119.27.21

ТЭНГЭРИЙН ЗАМ ТАВЬЖ АГААРЫН ПУТИК БАРИНА, ЭРДЭНЭС ТАВАНТОЛГОЙГ ЗАРНА ГЭЖ БАЛАЙРЧ БАЙХЫН ОРОНД ЯПОНЧУУДТАЙ ЯРИЛЦАЖ БАЙГААД ТАВАН ШАРААС ОФИЦЕР ОРТОЛ МЕТРО ЗЭЭЛЭЭР БАРИЧИХ ХЭРЭГТЭЙ. ТЭГЭЭД ЭРДЭНЭС ТАВАН ТОЛГОЙГОО ЗАРАХЫН ОРОНД ОРЛОГООР НЬ ӨРӨӨ ДАРАХ ТӨСӨЛ ХЭРЭГЖҮҮЛНЭ ГЭВЭЛ АРД ТҮМЭН ДЭМЖИНЭ ШҮҮ.ТЭГЭЭД АВТО ЗАМ АШИГЛАСНЫ ТАТВАРАА НЭМЖ ХУУЧИН МАШИН ОРУУЛЖ ИРЭХЭЭ БОЛИХОД ТҮГЖРЭЛ Ч БУУРНА. УБ ДЭЛХИЙ ЖИШИГТ ДӨХСӨН МЕТРОТОЙ ХОТ БОЛНО. БҮХЭЛ БҮТЭН ГАЗАР ДООРХ ХОТ БИЙ БОЛЖ ОЛОН ХҮН АЖЛЫН БАЙРТАЙ БОЛНО.

Avatar

Зочин 2020-03-14 172.90.243.62

Таван шараас Офицер хүртэл метро барих хэрэггҮй. Өртгөө хэзээ ч нөхөхгүй. Харин Баруун, зүүн 4 замын хооронд л барьчих. Тэгээд 19-ийн уулзвар, Хүүхдийн урлан бүтээх төвийн хооронд бас нэг шугам барьчих. Тэгээд л болоо

Avatar

Baatar 2020-03-14 202.126.89.219

Tengeriin zam, cable car ene ter bol yamarch hereggui shuu. Zuvhun metro. Delhiin jishigt niitssen tseverhen saihan hotiig husdeg l bol gants garts ni METRO shuu.

Avatar

Зочин 2020-03-14 202.9.46.177

Барьж байгуулахаас гадна ашиглалтын зардал асар өндөр. 10 саяас дээш хүнтэй хотод л юу юм гэхээс.

Avatar

123 2020-03-14 202.9.46.174

Амаа мэддэггүй ангархай дарваан бээ

Avatar

зочин 2020-03-14 202.9.46.199

Гуцааал …. Огт хамаагүй юм бол сайд нь чальчаад л явдаг нь ямар учиртай юм ? .

Avatar

зочин 2020-03-14 150.129.141.98

Арьсаа хамгаалаад эхэлээ.

Avatar

Bayanzurkh duurgiin irgen 2020-03-14 202.9.46.10

Дүүжин зам бол маш хямд үнээр босдог орчин үеийн технологи харин давхар зам бол өнгөрсөн үеийн технологи үнэ нь илүү өндөр энэ яриад байгаа 800 тэрбүм гэнэ сая долларынх гэнэ үү Худлаа шаагаад байх юм даа, тэр коцессээр барих гэдэг чинь өр л гэсэн үг

Avatar

Зочин 2020-03-14 182.160.36.132

Сайд нь өөрөө хэвлэлийн хурлаар энэ тэнэг төслөө танилцуулсан биз дээ.

Avatar

zochin 2020-03-14 202.9.46.171

corona virusiig anh franc hun mongold avch irsen duulianaar ard tumen durguitsaj uranii uurhainuudad haah ersdel uusej magadgui gej bolggmjlood hungulttei zeel ugnu gesen , uuniig n manai hed guuren zam, gej show daj huurch guigeed. er n bol franc-n colony baisan ulsuud , angliin colony baisan ulsuud tenger gazar shig yalgaatai.

Avatar

харанхуй 2020-03-14 185.220.102.8

арай өөр олигтой юм сэтгэж болохгүй юм байхдаа дэмжихгүй шд төр байтугай иргэд ч

Avatar

Тулгаа 2020-03-14 203.91.115.49

Мөнгө идэх санаа нь бүтэхгүй болохоороо хэвлэл мэдээлэлийн салбар луу чихээд замхруулах нь дээ.

Avatar

phantom 2020-03-14 185.220.100.252

demjeegvi gsen bizdee uls turjuuleed bh yum uiiddiimuu yadii **nvvd chin

Avatar

Малчин 2020-03-14 221.163.81.203

Хэрэв төсөвт хамаагүй бол болно шдэ, тэгээд төлбөртэй гээ биздээ? Түгжирч бензинээ шатааж Байгаль орчин бас эдийн засагт муугаар нөлөөлж бас хайран цагаа алдаж байхаар мөнгөө төлөөд явж байсан нь миний хувьд дээр л байна

Avatar

Малчин 2020-03-14 221.163.81.203

Малайз улс лав гадны улсаар замаа бариулчаад мөнгөө төлөөд явж болоод л байна. Ямарч дарамт байхгүй болоод л байна, зам барисан компани нь удаан хугацаандаа ашигаа олж байгаа. 30-40 жилээр гэрээтэй юм шиг байгаа юм

Avatar

bolortsetseg 2020-03-14 23.129.64.212

ene teneg sanaaniinhaa orond ger horoololoo bagasgaad oron suuts barij nuguu neg utaagaa bagasgah ni deer bhaa

Avatar

сайхан сайхнаа 2020-03-14 66.181.161.29

Яахав ийм байна гэсэн тѳслѳѳ танилцуулсан.Засгийн газраас дэмжлэг авсангүй.Юуг нь улс тѳржүүлээд байдаг юм бол доо.

Avatar

Бигэр 2020-03-14 202.9.40.55

Сэтгүүлч нар мэдээлэл өгсөн юм л даа. Иргэд сайдыг гүтгээд байгаа юм биш. Маш тодорхой тайлбарлаж ярьсан.

Avatar

иргэн 2020-03-14 139.5.219.194

Худлаа шаагаад байгаарай. ЗТХ-ийн сайд чинь энэ төслийг хэрэгжүүлэхээр шийдвэрлэлээ гэж мэдэгдсэн. Бичлэг нь хаа сайгүй байгаа шүү

Avatar

lmlm 2020-03-14 202.9.40.93

tiim shuu

Avatar

Ksa 2020-03-14 103.212.118.167

Тэнгэрийн зам, дүүжин зам 2-г хүмүүс хольж сольж ойлгоод байх шиг байгаа юм. Хэргээр төөрөлдүүлээд, санаатайгаар хэт өндөр үнэ тавьж эсэргүүцүүлээд байна. Цаагуураа дүүжин тээврийг хамгаалах маркетинг явж байна. Дүүжин тээвэр бол хэрэггүй. Давхар зам бол зайлшгүй хэрэгтэй. Монголчууд минь битгий төөрөлдөж хууртагдаарай.

Avatar

Зочин 2020-03-14 202.9.46.172

эхлээд Дарханы замаа засчих, тэгээд тэнгэрийнх байна уу сарных байна уу тэрийгээ ярь худлаа мөнгө хусах гэсэн санааг бид мэдэхгүй гэж боддийн байх даа.

Avatar

tuya 2020-03-14 109.70.100.26

засгийн газар дэмжээгүй нь зөв шдээ
Хөрсөн дээрээ буусан төсөл хийгээчээ

Avatar

batpurew 2020-03-14 185.220.101.29

zasgiin gazar demjeed ch yadag yum

Avatar

battsogts b 2020-03-14 185.220.100.242

zugeer l tusuulul barchihaad mungu tusuw yariad bdag ni buruu sh dee zasgiin gazar demjihgui bh ni argagui shuu dee bas l negen mungu ugaah arga biz

Avatar

Зочин 2020-03-14 66.181.161.13

iim ymnii orond dund tovshinii irgediig demjsen oron suuts barisan n deer

Avatar

Зочин 2020-03-14 103.26.195.56

Энх Амгалан ѳѳрѳѳ хийх гэж байгаа юм шиг л яриад байсан биздээ.

Avatar

Зочин 2020-03-14 66.181.183.42

Дэмжинэ гэж юугаа хуцаад байгаа юм бэ? Энэ улс орон чинь өрөнд баригдаж өтөнд идүүлчихээд байхад гоё гоё үлгэр ярьсан юмнуудыг дэмжинэ ч гэх шиг. Эргүү мал юм уу хаашаа юм

Avatar

Bolor 2020-03-14 202.9.46.8

Bodit baidlaa haraach bidend odoohondoo dvvjin teeber heregtei vu bodmoor asuudal shvv

Avatar

Bat 2020-03-14 202.9.46.8

Iim ondor tosobtei dvvjin teeber hereggvi

Avatar

Нэргүй 2020-03-14 139.5.216.148

Ер нь бол дэмжих ёстойшдээ?! Ингээд л нэг хэсэг нь ажил хийх гэхээр улс төржүүлж хойш татаад’ нөгөө төр засаг нь айгаад больчихоод байвал энэ улс яаж хөгжих юм бэ?! Үнэндээ манай замын түгжрэл бол нэг гамшгийн хэмжээнд л байгаашдээ?! Яармагаар хотын төв ороход 1-2 цаг зарцуулна гэдэг чинь юү гэсэн үг вэ?! Бодоод үзэлдээ?! Үүнийг зоригтой өөрчлөх хэрэгтэй?! Харин тэр агаарын дүүжин зам гэдэг чинь ч ёстой дэмий шахам юмшдээ?!

Avatar

Зочин 2020-03-14 139.5.216.148

Ер нь бол дэмжих ёстойшдээ?! Ингээд л нэг хэсэг нь ажил хийх гэхээр улс төржүүлж хойш татаад’ нөгөө төр засаг нь айгаад больчихоод байвал энэ улс яаж хөгжих юм бэ?! Үнэндээ манай замын түгжрэл бол нэг гамшгийн хэмжээнд л байгаашдээ?! Яармагаар хотын төв ороход 1-2 цаг зарцуулна гэдэг чинь юү гэсэн үг вэ?! Бодоод үзэлдээ?! Үүнийг зоригтой өөрчлөх хэрэгтэй?! Харин тэр агаарын дүүжин зам гэдэг чинь ч ёстой дэмий шахам юмшдээ?!

Avatar

Иргэн 2020-03-14 139.5.216.148

Ер нь бол дэмжих ёстойшдээ?! Ингээд л нэг хэсэг нь ажил хийх гэхээр улс төржүүлж хойш татаад’ нөгөө төр засаг нь айгаад больчихоод байвал энэ улс яаж хөгжих юм бэ?! Үнэндээ манай замын түгжрэл бол нэг гамшгийн хэмжээнд л байгаашдээ?! Яармагаар хотын төв ороход 1-2 цаг зарцуулна гэдэг чинь юү гэсэн үг вэ?! Бодоод үзэлдээ?! Үүнийг зоригтой өөрчлөх хэрэгтэй?! Харин тэр агаарын дүүжин зам гэдэг чинь ч ёстой дэмий шахам юмшдээ?!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж