Билл Гейтс “Microsoft” компанийг орхилоо | News.MN

Билл Гейтс “Microsoft” компанийг орхилоо

Билл Гейтс “Microsoft” компанийг орхилоо

Билл Гейтс “Microsoft” компанийг орхилоо
Bill Gates, co-chair of the Bill & Melinda Gates Foundation, attends a news conference as the foundation teams up with the Japan Sports Agency and Tokyo 2020 to promote the Sustainable Development Goals in conjunction with the Olympics, in Tokyo, Japan, November 9, 2018. REUTERS/Toru Hanai - RC1AB1715710

АНУ-ын тэрбумтан, “Microsoft” компанийг үүсгэн байгуулагчдын нэг Билл Гейтс төлөөлөн удирдах зөвлөлийн гишүүнээс огцорч буйгаа Баасан гаригт /2020.03.13/ зарлажээ. Тэрбээр компаниа орхисноор цаашид сайн санаа, буяны үйлсдээ илүү анхаарах гэнэ. Билл Гейтс нь 1975 онд Пол Аллентэй хамтран “Microsoft” компанийг үүсгэн байгуулж, 2000 оныг хүртэл захирлаар нь ажиллажээ. Үүний дараа 2008 оныг хүртэл компанийн үйл ажиллагаанд өдөр тутмын оролцоотой байснаа 2014 оныг хүртэл төлөөлөн удирдах зөвлөлийн даргаар ажилласан байв.

Үүний зэрэгцээ тэрбээр тэрбумтан Уоррен Буффеттын тэргүүлдэг “Berkshire Hathaway” группын төлөөлөн удирдах зөвлөлөөс ч гарч буйгаа мэдэгджээ.

Билл Гейтс нь эхнэрийнхээ хамт үүсгэн байгуулсан буяны сангийн үйл ажиллагаанд илүү анхаарч ажиллах гэнэ.

Эх сурвалж: Associated Press

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
40
ЗөвЗөв
5
БурууБуруу
4
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ГайхмаарГайхмаар
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

haabar 2020-03-14 59.153.87.23

үүсгэн байгуулсан компаниа орхино гэж юу байхавдээ, зүгээр удирдлагыг л хөлсний хүмүүст шилжүүлж байгаа хэлбэршүүдээ. ядахдаа гарчгаа зөв бичээд сурчихмаар юм

Avatar

Зочин 2020-03-14 59.153.114.141

Ухаантай, ёс суртахуунтай хүн сайхан юм. Манай хэд мөнгөнөөс бол үхтлээ татгалзахгүй. Нямтайшир байна жишээ нь ёс суртахуунгүй

Avatar

Ard 2020-03-14 24.46.100.17

Amjilt d

Avatar

And 2020-03-14 24.46.100.17

Baychuudad mash ih zovlon b.dag
Jiriin hun bh hamgiin ih jargal

Avatar

Зочин 2020-03-14 66.181.176.40

Яанаа!! Тэр их херенгийг ингээд зvгээр л орхичих гэж vv??!! Миний нэрийг оруулчихгvй юм байх даа!! Одоо яанаа!!?? Холбоо барих утсыг нь мэдэх хvн бн ууууууууу???

Avatar

зочин 2020-03-14 182.160.35.3

эхлээд хөрөнгийн бирж, хувьцааны талаар судалчих, энэ мэт хүн хөрөнгөө өгөх байх даа хаха

Avatar

Зочин 2020-03-14 122.201.22.230

1950 d bgaa bhaa haha

Avatar

уншигч 2020-03-14 202.126.89.180

Билл Гейтс шиг цөм баяжчихаад юунд ч санаа зовохгүй байх юмсан.

Avatar

Pablo 2020-03-14 202.9.47.10

Keep working

Avatar

Зочин 2020-03-14 64.119.19.29

ТЕХНОЛОГИ ХУЛГАЙЛЖ ОЛСОН АСАР ИХ МӨНГӨНӨӨСӨӨ БУЯН ҮЙЛДВЭЛ ӨӨРТ НЬ ХЭРЭГТЭЙ .

Avatar

Зочин 2020-03-14 149.205.250.155

harin ch sanaag bol ulaikhgui hulgaildag hun dee. Gekhdee teriigee bolovsruulad zarchij chadjiin gedeg chin avyaasldaa.

Avatar

Зочин 2020-03-14 64.119.21.102

Teneg uheruud shuumjileh durt maluud shuu ym bolgoniig shuumjilne

Avatar

зочин 2020-03-14 182.160.35.3

энэ санал нийлэхгүй байгаа хүмүүс ч дээ, наад гейтс чинь жоббсыгоо шимэгч хорхой шиг парзиталж, оюуны өмчийг нь хулгайлж амьдарсан хүн шдээ, туйлшрагчидаа

Avatar

Сатана 2020-03-14 66.181.176.138

Хун ам цоолдог вакцинаараа дагнах юм байгаа биз

Avatar

Сатана 2020-03-14 66.181.176.138

Хун ам цоолох вакцинаараа дагнах гэж байгаа биз

Avatar

Зочин 2020-03-14 149.205.250.155

Билл гатес корона вирусын патент авсан институтэд маш их хэмжээний мөнгөөр дэмжсэнийг мэдэж байгаа хүн байгаа ч юмуу энд юундаа палидагнаад байдын. Та нарт мөнгө тараахгүй.

Avatar

Зочин 2020-03-14 64.119.21.48

Orosod unegui ajildag ** troll. Ug ni iim setgegdliig chamaas arai dunguuruud ni mungu awch bichdeg yum terend itgesen koministuud sain duraaraa orosiin troll boldog iim zarchmaar tarhi ugaaj bur songuulid ni hurtel nuluulj uls orniig samardag jishee mundahgui bn.

Avatar

Зочин 2020-03-14 149.205.250.155

erguu s** min angliar esvel meddeg baruunii heleeree googledeed haigaad uz bi oros hel medehchgui

Avatar

Зочин 2020-03-14 66.181.161.52

Argagvi l sain xun ium. Manaikhan bol ulam l shunaltaad l baikh n ter

Avatar

зочин 2020-03-14 182.160.35.3

манайхан өөрсдөө юм бүтээгээд эхэлвэл ийм л болно, өөрийн бүтээсэн албан тушаалд чам шиг хамуурчихсан хүн л төрд алба хааж байгаа юм шиг шуналтах байх л даа

Avatar

Зочин 2020-03-14 202.126.88.142

Барууныхан шунал багатай ийм л амьдралын хэв маягтай хүмүүсл дээ, манайхан бол тэс ондоо хүмүүс боломж байвал улсын хаа бүх баялгийг авчих санаатай.

Avatar

Зочин 2020-03-14 176.63.29.127

Баруунханы шунал бага ч харин худлаа даа. Монголын баялагийг цөлмөгчдийн ард ч барууныхан байгаа. Хэт туйлшрах юм

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж