Ард нийтийн хурал хийнэ | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Ард нийтийн хурал хийнэ

Хуучирсан мэдээ: 2015.11.11-нд нийтлэгдсэн

Өнгөрсөн баасан гаригт УИХ-д өргөн барьсан Үндсэн хуульд нэмэлт өөрчлөлт оруулах тухай хуулийн төслийг өргөн барьсан. Энэ асуудлаар өнөөдөр ХҮНамаас хэвлэлийнхэнд мэдээлэл хийлээ. Хөдөлмөрийн үндэсний нам нь Үндсэн хуульд нэмэлт өөрчлөлт оруулах тухай асуудлыг ярьж эхэлсэн цагаас хойш бүх нийтийн хэлэлцүүлэг явуулахгүйгээр өөрчлөлт хийхийг эрс эсэргүүцсэн гэв. Тэд  удаа дараа УИХ-д шаардлага хүргүүлж байсан ч өнөөдрийг хүртэл хариу аваагүй гэв. Төр нь иргэдтэйгээ байгуулсан нийгмийн гэрээг ард түмний хэлэлцүүлэггүйгээр дур мэдэн өөрчлөх болсон энэхүү үйл явцыг эсэргүүцэн "Ард нийтийн хурал"-ыг зохион байгуулахаар болсон  хэмээн ХҮНамын Удирдах зөвлөлийн гишүүн Г.Бат-Оргил мэдэгдсэн  юм. Тэдний үзэж байгаар 2010 оны 12 сарын 23-нд УИХ-аар баталсан Үндсэн хуульд нэмэлт өөрчлөлт оруулах журмын тухай хуулийг зөрчиж байна гэв. Тус хуулийн наймдугаар зүйлд УИХ нь  Үндсэн хуульд нэмэлт өөрчлөлт оруулахдаа УИХ-ын бүрэн эрхийг өргөтгөх,  сунгах, өөртөө эрх мэдэл олж авахыг санаачилахгүй хэмээн заасан байдаг гэж мэдэгдэв. 

Харин иргэдийн хэлж байгаагаар "Бид өнөөдөр маш олон эрхээ хасуулж байна. Ядаж Ерөнхийлөгчөө сонгодог байя. Мөн одоо ажиллаж байгаа гишүүдийн зардлаа дийлэхгүй байж ахиж нэмнэ гэдэг утгагүй" гэв. Тэдний хувьд чадвартай цомхон хүмүүсээр төрөө удирдуулахийг хүсэж байна хэмээн ярьлаа.

Ж.ХАТАНБААТАР

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

иргэн 2015-11-11 202.179.11.98

МАН АН энэ хоёр намын алийг нь сонгох вэ бусад нь наманцарууд абан тушаал горьдогсодл

Нийтлэлч 2015-11-11 80.121.114.206

26нд ард тvмнээс цорын ганц зvйл асууя, тvvгээр шийдвэр гаргаг!!! ТА VХ ЕЕРЧЛЕХЕД ОДОО БАЙГАА УИХ-д ИТГЭЖ БАЙНА УУ? Хариулт Тийм Vгvй

Зочин 2015-11-11 202.72.245.252

үгүй үгүй үгүй .................................................................

Зочин 2015-11-11 202.9.41.78

*****

Зочин 2015-11-11 103.9.90.130

БАС НЭГ ТӨРИЙН ХОР БОЛСОН НАМ НЭМЭГДЛЭЭ. ЭД НАР ЮУГАА ЧАДАХ ЮМ БЭ?

Зочин 2015-11-11 202.72.245.252

МАХМАНАН-г улс төр, төрөөс зайлуулах хэрэгтэй. Шинэ намуудад халдвар тараана

Зочин 2015-11-11 103.9.90.130

БАС НЭГ ТӨРИЙН ХОР БОЛСОН НАМ НЭМЭГДЛЭЭ. ЭД НАР ЮУГАА ЧАДАХ ЮМ БЭ?

Зочин 2015-11-11 122.201.24.55

Ард нийтийн хурал гэдэгт тэгээд хэн хэн суух юмб дээ?

Зочин 2015-11-11 122.201.24.55

"Үлдэх хүнээр ачаа бүү татуул" гэж өвөг дээдэс маань аминчлан захиж сургасан байдаг юм. Түмний итгэлийг алдаж удахгүй огцрох этгээдүүдээр ҮХ-аа өөрчлүүлж тоглуулна гэж ч байхгүй шүү. Тэгээд ч өөрчлөх гэсэн заалтууд нь үнэхээр өөрсдийнхөө төлөө шүү. Амташсан хэрээ 13 гэж өөрсөддөө хууль зохиож баталсаар бүр хэтэрхий дүрдээ итгэцгээсэн байна. Хурдхан л хуу арчиж хаях талаар бодох болжээ бид

Зочин 2015-11-11 202.72.245.252

МАХМАНАН-г улс төр, төрөөс зайлуулах хэрэгтэй. Шинэ намуудад халдвар тараана

Зочин 2015-11-11 202.9.41.78

Наад шинэ намуудад чинь тэгээд бүгдээрээ үнэнч шудрага хүмүүс байгаа юмуу, ёстой тэгж харагдаарай. Тэгээд наад шинэ намууд чинь улс орныг аваад явж чадах юмуу , битгий инээд хүргээд бай.Та нар тийм л сүрхий юм бол урд нь гар ч ирээд наад үгээ хэлэхгүй яасын.Тэгэхээр та нар бол зүгээр л утсан хүүхэлдэйнүүд

Зочин 2015-11-11 103.26.193.116

ЭЛБЭГИЙН НУУЦ МОХИНАЦ АЖИЛЛАЖ БАЙГАА НЬ ЭНЭ ШҮҮ ДЭЭ

Зочин 2015-11-11 182.160.38.107

Зов зов энэ УИХ аар тУндсэн Хуулийг оорчлуулж болохгуй тСанал асуулга явуулахыг бух нийтээр эсэргууцэесанал асуулгын олон тэрбумыг цалин тэтгэвэр нэмэхэд зориулмаар Еронхий сайд сайд нараа томилдог болоход амархан ш дээ Хоорондоо л тохирчихооч АН ыхан л хэрэлдээд байдагг болохоос бусад нь хэруулгуй болоод байдаг биз дээ

Зочин 2015-11-11 202.9.41.78

Наад шинэ намуудад чинь тэгээд бүгдээрээ үнэнч шудрага хүмүүс байгаа юмуу, ёстой тэгж харагдаарай. Тэгээд наад шинэ намууд чинь улс орныг аваад явж чадах юмуу , битгий инээд хүргээд бай.Та нар тийм л сүрхий юм бол урд нь гар ч ирээд наад үгээ хэлэхгүй яасын.Тэгэхээр та нар бол зүгээр л утсан хүүхэлдэйнүүд

Зочин 2015-11-11 124.0.203.150

zardal yarij baigaa bol odoo 76d ugch baigaa tsalingiin niit hemjeeg 99d huvaagaad uguhud l boliishdee. Tsalingiin bagasgaad toogiin nemehed boloh yumshigee

зочин 2015-11-11 182.160.40.87

Үндсэн хуулийг шинэчлэх асуудлыг янз бүрийн санаа, зорилгоор хойшлуулмааргүй байна. Ядаж Засгийн газраа тогтвортой ажилладаг болгох түвшинд ч болтугай шинэчлээд авах хэрэгтэй. Хүн амын 40 гаруй хувь нь цус ойртолтоос дебиль болчихсон байхад нийтийн санал асуулга гэж төвчигнөх ямар хэрэг байна. Олон нийтээс санал авах хэрэгцээ гарвал төлөөллийн ардчилалын зарчмыг ашиглах нь арай илүү зохино.

Зочин 2015-11-11 202.55.180.155

Битгий эргүүт.

Зочин 2015-11-11 103.57.94.145

ийм сонин хүмүүсийн явуулга хаанаас гарч байгааг одоо мэддэг болсон ш дээ энэ намын бодлого ч ямар нэг нөлөө гаргаж элдэв шантааж явуулбал тохиролцсон ажиллагаа явуулж ээлжит хоолонд орох тохиролцоо байгаа биз дээ тэгээд ч үнэхээр шинэчлэх өөрчлөх хэмжээний бодлого гаргахгүй зүгээр л ямар нэг санал хуваах боломж гэвэл ард түмнийг басамжилсан болохыг ард түмэн мэднэ ш дээ Бат-оргил муухан менежер гэдэгээ л харуулж доош орох юм даа юм үзсэн боловсролтой байх гэсэн бодлыг ингэж алдах хэмжээний бизнес сэтгэлгээтэй л амьтан байна даа

Зочин 2015-11-11 175.195.171.7

Ард нийтийн хурал????? тэгээд хэн суух юм бэ хуралд, бүгдээрээ 2 сая хүн? овоо гайгүй залуучууд гарч ирж байна уу гэж бодож байтал байдаггүй шүү, популист Уянгаа Ард түмний хурал, МАХН Энхбаяр Ард түмний Их хурилдай гэж юм хийж байсантай ялгаагүй юм бодож олж, харамсалтай байна. Уг нь бодлого, шийдэл яриад явбал нийгмийн эрүүл хэсгээс хангалттай дэмжлэгээ авна шүү дээ, эхний ээлжинд УИХ-д бүлэг байгуулах хэмжээнд хангалттай, гэтэл бусадтай адил явцгүй хорлонтой улс төр хийгээд эхлэх юм. Яаж Ард нийтийн хурал хийх юм бэ? УБ хотод Хорооны нийтийн хурал гээд инээдмийн юм болдог шиг юм хийх юм уу?

Зочин 2015-11-11 202.179.28.164

Ядаж Ерөнхийлөгчөө сонгодог байя. гэнэ хэн тэгж хэл гэв

zov zov. 2015-11-11 124.126.176.106

Undsen huuliig ed nariin garaar oruulval estoi nohoin zamaar orno shuu. Yalanguya hudalch N.Batbayaraar ahluuldag ni yuv dee.Ene Batbayar hogjliin said baihdaa yaaj l bailaa daa .Ichih nuurgui uuden hoimriin zaid l baruun solgoigui suljee uschuuleed hudlaa yarihiig yaanaa. . Iim l erhemd undsen huuliin huvi zayag atguulj suudag monchig hetsuu toriin tusheed ve?Gudamjnii hulgai ch ingehgui bolov uu?!

zov zov. 2015-11-11 124.126.176.106

Undsen huuliig ed nariin garaar oruulval estoi nohoin zamaar orno shuu. Yalanguya hudalch N.Batbayaraar ahluuldag ni yuv dee.Ene Batbayar hogjliin said baihdaa yaaj l bailaa daa .Ichih nuurgui uuden hoimriin zaid l baruun solgoigui suljee uschuuleed hudlaa yarihiig yaanaa. . Iim l erhemd undsen huuliin huvi zayag atguulj suudag monchig hetsuu toriin tusheed ve?Gudamjnii hulgai ch ingehgui bolov uu?!

777 2015-11-11 122.201.24.55

Өнөөгийн Монгол УИХ ямар чадвар чансаатай, ёс зүйтэй, журам горимтой, нийгэм нийтийн болоод Монголын ард түмний итгэл хүндлэлийг хэр даасан болоод Эх хууль гэгдэх ҮХ-ийг өөрчлөх гээд чичигнээд зүтгүүлээд байгаа билээ.?! Яг шулуухан хэлчихэд амин хувьд нь хэрэгтэй бол хуралд ирээд суучихдаг, онцын хүртээлгүй бол хувийн бизнес, ашгаа хөөгөөд хор хир хутгаад гадуур алга болцгоочихдог, ард түмний итгэсэн сонголтыг /эрх мэдлийг/ зөвхөн хувьдаа ашиг орлоготой бизнес болгочихсон худалч хулгайч хулхи нь дэндсэн хэдэн компаний захиралууд төлөөллүүд л сууж байгаа шүү дээ. Ийм байхад эдэнд итгэж ҮХ-иа өөрчлүүлнэ гээд сууж байна гэж бодож байгаа бол горьдсоны гарз, гонжийнжоо гээд хэлчихмээр байгаа юм. Хаа ч хэлж хамаг чадлаараа эсэргүүцнэ, уриална гэж бодож байна. Түмний итгэлийг хөсөрт хаяж, төсвийн цалингаар хагартлаа баяжих ухааныг гаргуун эзэмшсэнийхээ горыг хэзээ амсах тухайгаа бодсон нь дээр бизээ !!!

Зочин 2015-11-11 112.72.11.103

Дэмжнээ та нарын тэмцлийг!!!

Зочин 2015-11-11 202.9.40.114

bitgii gorid