Сонсголонгийн замыг хүлээн авлаа | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Сонсголонгийн замыг хүлээн авлаа

Хуучирсан мэдээ: 2015.11.11-нд нийтлэгдсэн

Сонсголонгийн замыг хүлээн авлаа

Сонсголонгийн 24 см зузаантай бетонон хучилттай, 5.5 км урт даацын замыг шинээр барьж, нээлтээ хийсэн талаар бид өмнө нь мэдээлж байсан. “Монос”-ын уулзвараас Нисэх, Сонсголонгийн уулзвар хүртэлх 5.5 км цемент бетонон хучилттай авто замыг өргөтгөсөн энэхүү ажлын чанарт 60 жилийн баталгаа өгөөд байгаа юм. Монголд анх удаа үндэсний компаниуд орчин үеийн дэвшилтэт технологи ашиглан төмөр-бетон хучилттай даацын авто замын ажлыг гүйцэтгэсэн юм. Өнөөдөр ийм баталгаа өгсөн зам Монгол Улсын хэмжээнд байхгүй бөгөөд хамгийн сайн чанарын зам болсон гэдгийг албаны хүмүүс онцолж байна. Тэгвэл өнөөдөр энэхүү зам дээр Улсын комисс ажиллаж хүлээн авлаа.  

Л.ХАЛИУ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2015-11-11 202.126.89.199

Сайн байна. Ардчилагчиддаа баяр хүргие. Өр гээд л суугаад байхаар энэхүү бүтээн байгуулалт хийх нь аштай юу даа. МАН-ынхан боож үхэх биз. Тэд яавал юм хийлгахгүй байх вэ л гэж бодхоос цаашгүй хувиа бодогчид юм.Тэд идэж уухыг дүү нартаа сайн заасан л балаг болж байна даа.

GD 2015-11-11 202.9.41.46

Улаанбаатар хот маань өдрөөс өдөрт л өнгө орж байна даа. Хүмүүс санаа нийлээд сэтгэл гаргаад зүтгэхэд болдог бүтдэгийн нэг жишээ бол энэ л дээ. Хүүхдүүдээ дагуулаад гудамжаар алхаж яваа залуусыг харахлаар атаархах сэтгэл төрдөг юм. Бидэнд хүүхдүүдээ хөтөлөөд гудамжаар сэтгэл амар алхах хувь байгаагүй ч өнөөдөр ийм сайхан болж байгаад хотын удирдлага, түүний багийнханд талархах хэрэгтэй. Хот маань ямар ч тохижолтгүй, шороон гэмээр замтай, цэцэг битгий хэл зүлэггүй шахам байхад хавар болгон шороогоор шуурч улаан шороо тэнгэр баганаддаг байсаныг бид мартаагүй. Энэ удирдлагыг дахин үргэлжлүүлэн ажиллуулж "үйлийг нь үзэх" хэрэгтэй. тун удахгүй бид хотоороо бахархдаг болноо. Хуучин удирдлагууд нь одоо хараад яадаг бол гэхлээр сонин санагдана даа ккк. БАТҮҮЛ даргатай хонынхондоо амжилт хүсье. Ийм болгоод байвал татвараа төлөхөх цааргалаад байх юм байхгүй биз дээ манай хотынхоооон

Зочин 2015-11-11 103.57.95.240

Оюу Толгойн хаялга гэдгийг хүмүүс мэддэг болвуу. Оюу Толгойн нисэх онгоцны буудлыг барьсан Арцсуварга гэдэг компани тэнд олсон ашиг, хуримтлуулсан туршлагадаа үндэслэн энэ замыг барьсан. Энэ замын дагуу Оюу Толгойгийн агуулах байдаг

Zochin 2015-11-11 122.201.24.223

Saihan medee bna.

zochin 2015-11-11 122.201.24.174

URTUG ni hedeer bosson um bee? Us boroonii haylga bii um uu? derjignuurtei um baina lee sh dee ingeed duuschihaj baigaa um uu? Manaihan dandaa maltaigaa ijil 10 tug umiig zazag 100 gaar bidnii munguur bidend shahhaar orguigees ohintoi ni geed l maligaad baih um.Us boroonii haylga baihgui bol 5 jiliin l nastai gedgiig mal mongolchuud odoo medeheer boloj baimaar.Er ni tegeed manaihan zam gedeg zuiliig er oi;gohgui um. Duusaad l ulsiin komist ugluu geed l munguu tootsoogoo hiigeed l ezengui orhidog. Henii ch bish bolood ulddeg,Nohoi dairaad hayval hed ch honog baij baina. gants zamiig ch bolson ezentei bolgooroi doo .Harj 60 jil edelj baij l bayrlaya.

иргэн 2015-11-11 202.9.41.204

Болоо ш дээ. Хөгжиж л байна даа уг нь. ялангуяа сүүлийн 3 жил нийслэл их л өөр боллоо доо. Бас болдог л юм байна шүү.

zochin 2015-11-11 182.251.244.35

hotiin ger horoolol.o buur ilt bagasgad hot shig hottoi bolmoor bnaa HOTIIN DARGAA hotiin hyazgaar togtoogod ger horoolol.o alga bolgohgui bol utaa chin alga bolohgui sh dee ene tiim hetsuu ajil bas bish shuu dee !!!!!!!!!!,,,

zochin 2015-11-11 182.251.244.35

hotiin ger horoolol.o buur ilt bagasgad hot shig hottoi bolmoor bnaa HOTIIN DARGAA hotiin hyazgaar togtoogod ger horoolol.o alga bolgohgui bol utaa chin alga bolohgui sh dee ene tiim hetsuu ajil bas bish shuu dee !!!!!!!!!!,,,

cool 2015-11-11 172.56.10.228

Jinhene zam busad zamuud bol mungu ugaah arga baisan

Зочин 2015-11-11 103.57.94.145

битгий хайрт намыг маан доош хий хэзээ бид зам барьж ард түмнийг өрөнд оруулж байсан юм сайхан бүтээн байгуулалт наадах замаар чинь хийсэн юм шүү намынхаа зөв мэргэн заавраар өдий хүрэх хөгжил авчирсан юм шүү бидэнд зам чухал биш тэр бариулсан мөнгөн хэрэгтэй байсан АН-ынхан зам хөгжил 2-оороо улс орныг маан дампуурлаж дууслаа болоод байсаныг ингэж өөрчлөж яах юм вэ тэгээд МАН-ын зөв мэргэн бодлого хүн ардын сэтэхүйгээс гараагүй байх д бурхан шашины даасан ном адис айлдвар байхад монголын ард түмэн газардахгүй ш дээ

Зочин 2015-11-11 103.57.95.38

ardchilsan namd iim l munag surtal uhuulagchid bii haha

А 2015-11-11 122.201.31.239

Ашгүй нэг дуусаж шороо босохоо больжээ.

124578996 2015-11-11 49.0.186.224

МАН-ынхан боож үхнээ яанаа. Өмдөндөө дусааж байгаа нь ч тодорхой. Бат үүлийгээ Баттулгатай нь балиашигдаад хэдэн жил үзчих юм бол ч Хот шал өөр болно шүү. МАН-ынхан бол хэрэггүй ээ тэд асгаж цутгаад идэж уухаа л бодно

zochin 2015-11-11 202.131.225.197

Bat-Uul dargad bayarlalaa. Hotod umnu ni iim bogino hugatsaand ingej olon uurchlult hiij baisniig sanahgui yum baina.

Зочин 2015-11-11 202.55.191.34

ХУРД ХЭТРҮҮЛЖ БОЛОХГҮЙ ШҮҮ ............ ХУРД = ҮХЭЛ

Зочин 2015-11-11 103.229.121.139

Хурд бол дэвшил. 10км/ц гэсэн хурд шдээ ккк. за за тоглосийн ингэж бие биедээ санаа тавьж байвал бид хегжине шvv.

zochin 2015-11-11 150.129.140.174

yanztai zam bolson bayr hvrgie

Зочин 2015-11-11 202.55.180.155

Tasarhai zam bolson baina lee dee . . . Uchigdur Niseh yavsan . . . Gyals geed l orj baina lee . . . Bayarlalaa hotiin darga Batuulee.