"Франц иргэний сэтгэл санаа тогтворжиж, тайван болсон" | News.MN

"Франц иргэний сэтгэл санаа тогтворжиж, тайван болсон"

"Франц иргэний сэтгэл санаа тогтворжиж, тайван болсон"

Эрүүл мэндийн яам цаг үеийн ээлжит мэдээллээ хийж байна

Posted by News.mn on Thursday, March 12, 2020

Эрүүл мэндийн яамнаас цаг үеийн асуудлаар ээлжит мэдээлэл хийж байна. Тус яамнаас Монгол Улсад коронавирусийн анхны тохиолдол гарсантай холбоотойгоор халдвар голомтлон тархахаас урьдчилан сэргийлэх арга хэмжээний хүрээнд эмнэлгийн эмч, мэргэжилтнүүд долоо хоног бүр ДЭМБ-аас зөвлөгөө авч, туршлага судлах хүсэлтээ гаргасан байна.

ДЭМБ-аас өчигдөр Монгол Улсын Эрүүл мэндийн яам ДЭМБ-ын зөвлөмжийн дагуу арга хэмжээг авч хэрэгжүүлж буйг онцлон тэмдэглэжээ.

ДЭМБ-ын ажилтан ДЭМБ-ын ажилтан О.Ариунтуяа “Коронавирусийн халдвараас урьдчилан сэргийлэх ДЭМБ-ын 12 чиглэлийн 20 удирдамжийг Монгол Улс баталж хэрэгжүүлээд байна. Монгол Улсад анхны тохиолдол бүртгэгдсэнтэй холбогдуулан  халдвар голомтлон тархах, халдвар тархахаас сэргийлэх арга хэмжээний хүрээнд  долоо хоногт хоёр удаа эмч мэргэжилтнүүд онлайн сургалт зохион байгуулж, туршлага судлахаар  хүсэлт гарган  ажиллаж байна” гэлээ.

 ӨНӨӨДРИЙН БАЙДЛААР 1273 ИРГЭНИЙГ АЖИГЛАЛТАД АВЧ ХЯНАСААС 282 СЭЖИГТЭЙ ХҮНИЙГ ТУСГААРЛАЖ, ОНОШ ҮГҮЙСГЭГДСЭН

ЭМЯ-ны Эмнэлгийн тусламж үйлчилгээний газрын дарга Я.Буянжаргал

-Халдвар авсан иргэнээ сэтгэл санаагаар унагахгүй арга хэмжээ авч хэрэгжүүлэх нь халдварын тархалтыг урьдчилан сэргийлж чадна. Хуралд оролцсон олон улсын байгууллагын төлөөллүүд иргэд эмнэлэгт сандарч бөөгнөрөх нь өөрсдөдөө халдвар авах эрсдэл авчрах магадлал өндөр гэдгийг сэрэмжлүүлсэн. Өнөөдрийн байдлаар 1273 иргэнийг ажиглалтад авч хянасан байна. Үүнээс 282 сэжигтэй тохиолдлын онош үгүйсгэгдсэн. Ховд аймгийн Булган суманд тусгаарлагдсан иргэдийн биеийн байдал сайн байна. Дархан-Уул аймаг Алтанбулагийн хилээр 10 иргэн ирсэн. Филиппин, Тайланд, Шанхай, Германаас ирсэн, тусгаарласан. Тус аймагт 72 хүн ажиглалтад байна.

ХӨСҮТ-д франц иргэний биеийн байдал тогтвортой байна. Тухайн иргэн тайван, хоолоо идэх, шингэн зүйл уух, эмч нартай ярилцаж байна. Зүрх судасны эмчилгээ оношилгоо хийж байна. Засгийн газрын 77 дугаар тогтоолоор 6.5 тэрбумаар эм эмнэлгийн хэрэгсэл худалдан авахаар зохион байгуулж байна. Хэвлэлийн бага хурлыг нийт 58 удаа зохион байгууллаа.

ШИНЖИЛГЭЭНИЙ ХАРИУНД ЭРГЭЛЗЭХ ШААРДЛАГАГҮЙ

ХӨСҮТ-ийн захирал Д.Нямхүү

-Өвчтөний ойрын хавьтал болсон 58 хүний шинжилгээний хариу сөрөг гарлаа. Ойр дотно байсан есөн хүний онош үгүйсгэгдсэн гэдгийг онцолж байна. Өнөөдөр Дорноговь аймгаас шинжилгээ нэмэлтээр ирнэ. ХӨСҮТ-д гуравдугаар сарын 11-нд тусгаарлагдсан найман хүнээс авсан шинжилгээний хариугаар коронавирус илрээгүй. Өчигдөр нэг сэжигтэй тохиолдол илэрч, ХӨСҮТ-д тусгаарлагдсан. Сэлэнгэ аймагт 13 хүнийг хяналтад авсан байна. Хяналтад байгаа хүмүүст байнгын ажиглалт хийж байна. Гэрээрээ байгаа хүмүүс шинж тэмдэг илэрвэл эмчид хурдан мэдэгдэхийг уриалж байна.

Франц иргэний хавьтал болсон иргэдийн талаар дэлгэрэнгүй яривал их зүйл яригдана. Шинжилгээ, тест хангалттай байгаа. Бид өөрсдийн боломж нөөцийг ашиглан зохион байгуулахад онцгой анхаарал хандуулж байна. Нэмэлтээр түргэвчилсэн оношлуур ирсэн. Энэ нь хувь нэмрээ өгөх боловч эцсийн 24:00 цагт гардаг нарийн шинжилгээгээ голлоно. Тиймээс оношлуурын тоо, шинжилгээнд санаа зовох хэрэггүй. Шинжилгээний хариу сөрөг гарсан ч 14 хоногийн хугацаанд тусгаарлаж хянана.

Франц иргэнд дахин шинжилгээ хийхэд коронавирусийн халдвар илэрсэн нь тодорхой болсон. Сэтгэл санаа, биеийн байдал нь хэвийн байна. Франц иргэн Монголд эмчлүүлэх хүсэлтээ гаргасан. Бидний эмчилгээ үйлчилгээнд итгэж найдаж буйгаа илэрхийлж байна. Халууныг өдөрт тодорхой давтамжтай үзэж байна. Амин үзүүлэлтийг нь тогтмол хянаж байгаа. Манай эмчилгээ зөв хийгдэж байна. Дээр нь нэмж хэлэхэд, шинжилгээний мэдээллийг урьдчилан өгсөн хүмүүст бид холбогдох хариуцлага тооцно. Урьдчилан мэдээлэл өгч байгаа нь бидний ажилд хүндрэл учруулж байна. Бид мэдээллийн нэг урсгалаар л өвчтөний биеийн байдлын талаар танилцуулна” гэлээ.

      ЭХЭМҮТ-Д ХАЛУУРСАН ХҮҮХЭД ФРАНЦ ИРГЭНТЭЙ ХОЛБООГҮЙ

ЭМЯ-ны Олон нийттэй харилцах, тандалт шуурхай удирдлагын хэлтсийн дарга Д.Нарангэрэл

-Франц иргэнтэй хавьтсан бүх иргэнийг судалгаа шинжилгээгээр олж, хяналтад авсан тул санаа зовох хэрэггүй. Ханиалгаж найтаалгах үедээ тусгаарлагдсан байсан тул тархвар бага хэмжээнд байна гэж бид үзэж байна. Ойрын хавьтлын 207 хүнийг бүрэн шинжилж байгаа. ЭХЭМҮТ-д өндөр халуурсан хүүхдийг эмч мэргэжилтнүүд үзсэн. Хүүхдийн шинж тэмдэг франц иргэнтэй ямар ч холбоогүй”

ИРГЭД ГЭРТЭЭ ХАЛДВАРГҮЙЖҮҮЛЭЛТ ХИЙЛГЭХЭЭС ИЛҮҮТЭЙ ЦЭВЭРЛЭГЭЭ ХИЙХ ХЭРЭГТЭЙ

Коронавирусийн халдвараас урьдчилан сэргийлэх арга хэмжээний хүрээнд аж ахуйн нэгжүүдэд ЗӨСҮТ-өөс ариутгал халдваргүйжүүлэлт хийж байгаа тул иргэд ЗӨСҮТ-д халдваргүйжүүлэлт хийлгэх дуудлага өгөх болжээ. Коронавирусийн халдвараас урьдчилан сэргийлэх хамгийн үр дүнтэй арга нь цэвэрлэгээ гэдгийг ЗӨСҮТ-өөс онцоллоо.

ЗӨСҮТ-ийн Дэд захирал Б.Амгаланбаяр

-Коронавирусийн нөхцөл байдалтай холбоотойгоор аж ахуйн нэгж байгууллага, халдварын сэжигтэй голомтод халдваргүйжүүлэлтийн үйл ажиллагаа зохион байгуулж байна. Голомт гарсан сэжигтэй, халдвартай тохиолдлын байсан газруудад халдваргүйжүүлэлтийг зохион байгуулж байна. ЗӨСҮТ-өөс нийт 282 сэжигтэй тохиолдлын зорчсон маршрут 22801 м2 талбайд халдваргүйжүүлсэн. Үүнтэй холбоотойгоор манай төв рүү иргэд хандаж, халдваргүйжүүлж өгөөч гэх хүсэлт гаргаж байна. Иргэд аж ахуйн нэгжүүдэд анхааруулж хэлэхэд халдваргүйжүүлэлтийг мэргэжлийн түвшинд зохион байгуулдаг тул иргэд гэртээ цэвэрлэгээ хийх нь илүү үр дүнтэй.

Өдөр бүр чийгтэй цэвэрлэгээ хийх, цонхоо нээж агааржуулах нь хамгийн чухал. Өдөрт хоёр цаг тутамд 10 минут агаар сэлгэх хэрэгтэй. Халдваргүйжүүлэлтийн бодисыг мэргэжлийн байгууллага тооцоолж тусгай газар хадгалдаг тул иргэдэд харшил өгөх эрсдэлтэй. Тиймээс иргэд гарын доорх материалаар саван, близна, цэвэрлэгээний бодисуудыг гэртээ ашиглах нь зүйтэй. Мэргэжлийн халдваргүйжүүлэлтийг сэжигтэй тохиолдол бүртгэгдсэн үед л хийдэг гэдгийг иргэд ойлгох хэрэгтэй” гэлээ.

Иргэд хүний гар хүрэх бүх бохир зүйлийг өдөрт 2-3 удаа угаахыг Эрүүл мэндийн яамнаас зөвлөв. Энэ нь халдвар гарахаас сэргийлэх хамгийн үр дүнтэй арга гэлээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
37
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

77 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-03-13 202.126.89.111

Hogiin yumnuud dandaa europoos hai teeverlej avchirsan bgaan

Avatar

Зочин 2020-03-13 202.126.89.111

n****, n****! Ene neg frantstai niileed odoo bur 6 koronatai humuus bna, guilgachinguud tendee uldehgui yu hiij degdeltiin uyeer n yavaad ireed bdag yum be!!!! Odoo bur nemegdeh n bna, ter saihnyg n zoriod ochson gazartaa l baigaach dee, hog shaarnuud!!!

Avatar

Zoch 2020-03-13 64.119.22.72

ULS ornii huuli durmiig ulandaa gishgej doromjilson !!! ERUHIILEGCH ni tusgaarllagdan garch b.had .Mongoliin bayalagt shunasan negen huuliin daguu hariiutslaga huleelge !!! Hudalaa soeltoi tsarailj gadnii gar hulbologsodoo MOHGOL ULS ORONDOO ERHEM

Avatar

Зочин 2020-03-13 103.229.120.71

bas 2 tohioldol france irgen zaluu bishee. horvat, slowenia ulsiin irgen baltawa shashintai zaluu. monh-orgild deremduulsen bolhoor ingey doromyilson geyu. ih hurliin gishuun doromyiluuly bolno harin araa dana shuu. ulaan badrah hudlaa licence ene ord huuramch baihgui yu. Arewa ninja nariin ordiig toohgui. monh-orgil huramch PR hiihe bolio

Avatar

Зочин 2020-03-13 103.229.120.71

ene bol france zaluu bishe. ter france mongold ireegui shuu. ene bol grek ulsiin irgen mazedon hu baigamaa. nebteruulegt aldaa garsan unen shdee. redaktor kodolson geed neriig irgenii ulsiin solison baisan.

Avatar

Zochin 2020-03-13 192.82.77.209

Ene france udahgui Mongol ulsiin baatar bolj olni tanil bolood Ulsiin ih hurald ner dewshij magasgui

Avatar

Зочин 2020-03-13 77.111.247.220

| Хэрэв та нэг шөнө нь охиныг олж хүсэж байна? Тавтай морилно уу – – http://Sexcris.Com

Avatar

Зочин 2020-03-13 59.153.113.99

Айлын эрх хүүхэд шиг өвчин авчирчихаад элдэв зан гаргаж маяглөхгүй шүү!! Монголчууд тийм эмс шиг шалчигнасан юмнуудад дургуй гэдгийг мэдэж авах хэрэгтэй шүү!!

Avatar

Zochin 2020-03-13 24.46.100.17

Huniig ylgaj bolohgui,hun bur adil
Mongolchuud undesnii uzlee dar,ovchin hend ch irne
Nogoo dagaj guildeed bdag olon shashin yasan be,shinjleh uhaan,anagaahiig hundelj sur,ger,hotdoo ih tsecerlegee hii!

Avatar

Зочин 2020-03-13 103.229.121.69

За ашгүй өвчтэй хүн хэн байх нь хамаагүй эдгэх нь л чуххл

Avatar

зочин 2020-03-13 182.160.35.251

монголчуудаа монголын ген, хөх толбо гэж байдаг юм шүү, хөх толбыг нярай хүүхдэдээ харж байсан биз дээ, монголын ген л биднийг хамгаалж байна

Avatar

Zochin 2020-03-13 66.181.160.26

Emch hun daisan ch bsan emchleh uuregtei shuu dee manai emch nar mundag blson edgeej chadnaa amjilt ene hunees oor hun dahij bitgii ovdoosoi

Avatar

Зочин 2020-03-13 66.181.183.237

Монголчууд хятадын хааныг олзлоод хонь ямаа маллуулж байсан гэдэг. Дараа нь нөгөөх нь монгол амьдралд дасаад нутагтаа явах хүсэлгүй болсон гэнэ лээ. Энэ францад ааштайхан хатуу авгай өгөөд хөдөө мал маллуул. Тэгээд соёл иргэншлийн өвчнөөсөө, цагаан арьстны яравгар зангаасаа салж даруусаг

Avatar

Зочин 2020-03-13 202.126.88.129

Medrel chini zugeer uu?

Avatar

Би 2020-03-13 92.40.171.213

Энэ хүн цагаан арьстан биш францын халтар байна лээ.

Avatar

Zochin 2020-03-13 202.55.191.130

Saikhan emchleed nutag butsaagaasai bilee.
Manaihs uujuu handah heregtei iim asuudald.

Avatar

зочин 2020-03-13 182.160.35.201

Ашгүй нэг сайт ч гэсэн сэтгэгдэл бчииж болж байгаа юм байна. Зарим сайтууд коронавирусийн үеэр сэтгэгдэл бичүүлэхгүй гэжээ. ХХЗГ-ын албан бичгээр гэсэн байна. Уул нь сэтгэгдэл бичих буюу үг хэлэх үзэл бодлоо илэрхийлэх эрхийг нь хаамааргүй байна. Харин сэтгэгдэл бичиж байгаа нь энэ гэж бусдыг үндэслэлгүй гүтгэж, доромжилж болохгүй нь тодорхой. Сэтгэгдэлээр бусдыг үндэслэлгүй гүтгэж, элдвээр доромжилж буй бол тухайн хүнд нь л арга хэмжээ авах нь зөв юм

Avatar

Зочин 2020-03-13 203.169.50.116

Зовох цагт нөхрийн чанар танигддаг!!!!!
Элэгний С вирус, болон бөөрний дутагдалдтай олон МОНГОЛ иргэд маань ФРАНЦАД очиж цагаанаар бүртгүүлээд францын ард түмний татварын мөнгөөр үнэгүй эмчлүүлж байсан олон жишээ байдаг шүү.
Хариуд нь ганц Франц эмчилээд оны болноо доо.

Avatar

Зочин 2020-03-13 172.90.243.62

За худлаа яриад францчууд үнэ төлбөргүй эмчилгээ хийж өгөх өгөөмөр сэтгэлтэй хүмүүс биш дээ

Avatar

Зочин 2020-03-13 80.215.222.184

Unegui l emchikdeg shte, uguumur are tumen shuu,idiot ch gesen emchilj l bhaa shte

Avatar

Зочин 2020-03-13 92.38.148.61

Uur shig chin muugaar yumiig bodoj muugaar humuust handdag hund sain gesen gazar ochood ch sain yum tohiolddogui yum.

Avatar

ж 2020-03-13 202.55.188.82

манай улс эмчилж чадна харж л байгаарай

Avatar

зоччин 2020-03-13 202.55.188.82

энэ хүн эрүүл болоосой гэж чин сэтгэлээсээ хүсч байнааа

Avatar

Зочин 2020-03-13 80.215.222.184

Hurdan edgeesei!

Avatar

eh hyn 2020-03-13 103.26.193.194

Hench haana yamarch uvchneer uvduj bolono Mongolchuud mine yamar boginohon bodoltoi yum be Ter Frants hyn tyrgen edgeed eh oron yr hyyhed hani ijildee ohcoosoi gej zalbiraye .Mongol emch nar mundag shyy

Avatar

eh hyn 2020-03-13 103.26.193.194

End tendgyi nus shulsee haej ,bulan tohoi bolgond sheej orchniig buzralsag hymyystee arga gemjee avmaar baina shiitgeliig undur bolgoe Ovoo nus tsere haehgyi baisan dahiad haead ehellee .Hotiin dargaa ene aduudald estoi turiin tumur nudraga heregtei baina aa

Avatar

Зочин 2020-03-13 92.38.148.61

Yag zuv. Nus tser gishgehguigeer alhahch gazargui yum Ulaanbaatariin gudamjuud. Yadaj bhd Mongolchuud maani yamarch muuhai aashtai buduuleg bolchohson yum bee?! Teghee boliochee geheer bitgii h*****d bai ch gehshig. Jiremsen emegtei, hugshin humuus bugd oochirloj bhad urduur dairdag humuus zugeer l jiriin uzegdel. Hudaldagch n hurtel za surtei yum geed buur davraachih yum. Emnelegiin suvlagch nar bas yasan aash muutai humuus bdag yum be?

Avatar

Зочин 2020-03-13 64.119.16.142

Frantsdaa baisan bol emneleg ni ch avahgui gertee geriinhen ni ch hayad zugatchihsan gantsaaraa uheh sehehee uzej baihgui yu, barag odiid yavchaa biz! End baigaagaa aztaid tootsoh heregtei yadaj haluuniig uzeh hunbna hajuud ni!

Avatar

Зочин 2020-03-13 80.215.222.184

France uls tiim chinii boddog shig bishee, Ed nar aguu humuus!

Avatar

Зочин 2020-03-13 64.119.16.142

Mongoo tolood dald orooroi!

Avatar

Зочин 2020-03-13 80.215.222.184

Hurdan edgeerei, olon Mongokchuud oron bairtai jail turultei, eruul mend, niigmiin hangamj franchuudtai adil edelj ur huuhduud ni une tulburgui surch bolovsirdog um. Mongokchuud France-d ortei!!!

Avatar

Зочин 2020-03-13 66.181.188.78

Энэ францаа харин ч сайн эмчилэж эдгээгээд буцаавал манай эмч нарын нэр хүндэд ч дээр нь нэг ч хавдаргүй орны тоонд орно Харин Нямхүү эмчдээ анхаарал сайн тавиаараа ядарч байгаа бололтой бүх юм сайхан болноо Хүний өөрийн улсыг элдвээр хэлээд яахав Хүмүүсээ

Avatar

Дахин алдаа гаргаж болохгүй 2020-03-13 202.9.40.75

Одоо бид нар алдаанаасаа сургамж авч Дахин алдах эрхгүй.! Эвтэй байж хүн бүр хариуцлагатай байцгааяа.

Avatar

Зочин 2020-03-13 80.215.222.184

Tiim shuu

Avatar

Зочин 2020-03-13 66.181.168.81

Манайх шиг явсан газар болгоноо нус цэр, тамхины иш хаяж, булан харагдвал очоод шээчихдэг улсад нэг тарвал өнгөрнө шүү.

Avatar

Зочин 2020-03-13 103.229.121.11

Ашгүй дээ! Аюулт өвчин тусчихаад хүний нутагт гэнэт эмнэлэгт хэвтэх, тэгээд нутгийн иргэд нь өвчин тараах шахлаа гэж харааж зүхэж байхад ямар олигтой байх вэ дээ! Харин манайхан одоо тайвшраад Франц эрийг хараах нь намжих шиг боллоо!! Ямар санаатай өвчин чирж ирсэн биш дээ! Хэнд ч ийм аюул тохиолдож болно шүү дээ!!!

Avatar

Зочин 2020-03-13 64.119.19.59

Chi uruvduud baival sahij honoj hool und b**s sheesiig ni zuuguuch. Ene durakaas bolj naad zah ni untei max avahaas ehleed uchnuun hundrel garj baina. Neg ih hudlaa hun uruvdsun humuus.

Avatar

Зочин 2020-03-13 92.38.148.61

Uurshig chin setegdeg humuust l iim uvchin tusval taar n. Mongol hun gej helheesee ichmeer yum. Buuruutgah hunee mun olvoo. Yas yuman deer Mongolchuud uursduu l hudaldaanii humuusiig davraagaad bgaashd.

Avatar

Франц иргэнийг хурдан эдгээрэй гэж ерөөв 2020-03-13 66.181.189.163

Харин Дорноговь дахь уран олборлолт нтрээ үтэр бүрмөсөн зогсоож, нутаг буцаарай. Чартер нислэгээр ирэх хүмүүсээ сайн хянаарай.

Avatar

Зочин 2020-03-13 66.181.161.42

Хурдан үхээч.

Avatar

Зочин 2020-03-13 202.131.249.67

тэнэг н**ш вэ

Avatar

Зочин 2020-03-13 80.215.222.184

Chi hurdan uheerei, huniig ingej heldeg hun muu hun bdag um

Avatar

Буриад 2020-03-13 66.181.161.31

Франц иргэн эдгэрээсэй дээ.Монголд итгэж байгаа нь эмч нарын минь ур чадвар харилцаа хүнлэг чанарын илэрхийлэл ХӨСҮТ ийн хамт олонд гүн талархал!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-03-13 207.6.112.23

Aztai French Mongol chanartai hool, setgeltei hunleg emch nariin achaar edgevel yahav dee sain l baina. Manai buh humuusiin huch hodolmor sanhuu mongiig ursen tolboriig ni harin garguulahgui tenegteed doligonood taviad yavuulchvaa!! Sehuun muu French buzar virus chirj ircheed bas Mongoliin eruul mendiin salbariig golj baisan bolovch odoo bie ni edged ireheer hamtarch ajillaj baina ch geh shig, deerelhuu novshnuud. Tolboroo toloorei tiim l ih ondor hogjiltei ornii uhamsartai irgen yum bol!!.

Avatar

Зочин 2020-03-13 202.179.13.130

Ил задгай ханиаж найтааж, сүлс цэрээ хаядаггүй европ соёлт франц эр аюулт вирусыг зөвхөн өөртөө хадгалж байждээ. Бид бол гудамжинд талбайдаа ногоон цэрээ хаядаг муу зуршилтай өвөл хөлдөөд яг хэвээрээ явган хүний зам дээр олон таардаг. Энэ муу зуршилаа одоо орхицооё!!!!!

Avatar

Зочин 2020-03-13 207.6.112.23

Soeltoi franz ch geh shig, bitgii oorsdiigoo doosh ni hii. Ter soeltoi n**** chin hogiin virusaar duurzen l amitan bgaa bizdee.

Avatar

Зочин 2020-03-13 66.181.161.113

Орцонд хүртэл сүлс цэрээ хаядаг хүн олон бий шүү, Үүнээс болоод томуугийн тархалт манайд их байдаг.

Avatar

Зочин 2020-03-13 66.181.168.81

Үнэн шүү монгол тэр дундаа эрэгтэй хүн байсан бол явсан газар болгоноо нус цэр, тамхины ишээ хаяаад, булан харагдвал очиж шээгээд аль хэдийн өчнөөн олон хүнд халдаачихаад нөгөө сайхан гүндүүгүй зангаараа тоох ч үгүй төр намайг эмчлэх үүрэгтэй гээд хэвтэж байх байсан биз.

Avatar

Хүннү 2020-03-13 202.55.188.46

За ашгүйдээ шинжилгээнүүд нь зүгээр гарч байвал болох нь тэр. Тэр францыг одоо янз бүрээр хэлээд яахав дээ, эрүү л болж байвал монголын нэр хүндэд хэрэгтэй. Гадаас зөөвөрлөгдөж ирсэн ганц тохиолдлоо эдгээнэ гэдэг чинь чухал шүү. Дундад азийн орнуудад энэ вирус халдаагүй байна. Хэрвээ вирус ороод ирвэл бид яаж ч чадахгүй гэдээ хэлээд байна. Түүний хажууд монгол улс эмчилж чадаж байна, сэргийлж чадаж байна. Эмч нартаа баяр хүргэе.

Avatar

Зочин 2020-03-13 119.40.100.170

ter muug tonilgo

Avatar

Зочин 2020-03-13 182.160.39.49

Энэ муу мэлхи вирустэй н**ш бузар тээж авч ирчээд манай хууль ,дүрэм заавар зөрччихөөд манай эмнэлэг , эмч нарын ажлыг дүгнэдэг цэгнэдэг голж шилдэг хэн бэ? нямхүү энтэр их долдогоноод гүйгээд байгаа юм шиг санагдаж байна гоц халдвартай өвчтөнг улсын нийслэлрүү яагаад зөөврөлөн авч ирэв ? Улаанбаатар хотд Монгол улсын нийт иргэдийн хэдэн хувь нь амьдардаг билээ? энд ямар хүч үйлчилээд бана вэ ?

Avatar

Зочин 2020-03-13 150.129.141.95

Пялдаганууд!

Avatar

Америкаас 2020-03-13 172.90.243.62

АНУ-д нэг хүн халдварын шинж тэмдэг илрэнгүүт Яаралтай тусламжийн тасагт очиж үзүүлсэн чинь шинжилгээ авч дусал тариа хийгээд гэртээ очиж тусгаарлагд гэж явуулсан гэнэ. Тэгээд ямар ч эмчилгээ хийгээгүй мөртлөө 7 хоногийн дараа Үзлэг, шинжилгээний төлбөр гээд 20,000 доллар нэхэмжилсэн байна. Түүний адил наад францаасаа дор хаяж 100 сая төг төлүүлээрэй. Хөөрхий ядарсан монголчуудыг ямар их хохироовоо

Avatar

Зочин 2020-03-13 80.215.222.184

Huurhii yadarsan olon Mingolchuudad ed nar tusakdag tul gantshan unegui emchleed yavuulchih

Avatar

Зочин 2020-03-13 150.129.141.95

ТЭР ГАЙТАЙ н**ш ТАЙВШРАХ, ТОГТВОРЖИХ БИДЭНД ЯМАР ПАДЛИЙ БАЙНАА??? ЭНЭ ИХ ХОХИРОЛ,ЗАРДЛЫГ ХЭН ХАРИУЦАХ ВЭ?

Avatar

Зочин 2020-03-13 66.181.186.244

Estibalia sebastil, morhan soldan, goran dongojich geed ih olon huuramch nertei moldab zaluu Friedland gedeg. Gorando friedland heren france Alkantranz uhehiig huseegui bol france konsuliin neriig hudlaa ajiglahaa bolio

Avatar

ganaa 2020-03-13 202.21.109.46

medrel zugeeruu yadaj zuw bicheech

Avatar

Зочин 2020-03-13 182.160.39.49

Мэлхий идэштэн франц яамар олон хавьтаа вэ газрын гай вэ

Avatar

Зочин 2020-03-13 103.57.92.69

Mongolchuudygaa l changalaad bh yum ireheer n tusgaarlagdah zardlyg n tuluhgui bol burtgelees hasna ntr geed, coronatai hun oruulchihaad, tegeed emchleed bj bj, naad hohirol uchruulsan mongoloos ashig avdag gadaad guilgachdaasaa tulburiig n garguulaach, hogiin gadaadad hereg tulgahyg shaardaj baina, oruulsan emya saidad ch shiitgel onogduulahyg shaardaj baina, odoo ilrehgui naad corona chin, darhlaatai haldvar avsan humuus n teegeed yavj bgaa!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-03-13 139.5.216.235

Shuud gargaj hayaach, gai bolson yum, odoo saryn daraa hed heden tohioldol ilreh vii, n****, gai tarisan yumnaas bolj garsan zardal, hohirol, ene olon humuusiig streesd oruulsnyg n tootsoj tulburiig n tuluul!!!!

Avatar

Зочин 2020-03-13 66.181.186.244

bolobsroliin said Baatarbileg ene madrid zaluug enetheg hurald yabaad abchirsan hun shdee. teged hudla france zaluu geed medelel tugeeged baigan. france konsul uurlaad baina une baih saihan shde. baltawa zaluu baltawa ulsiin irgen bombai hotod ajildag baisan gediima

Avatar

Зочин 2020-03-13 66.181.186.244

ene zaluu france hun bishee. madrid ulsaas irsen 2 jil enetheg ulsad bombai, banglor hotod ajilad naasha irsen hun. odoo butsaad gerte harisan mongold HOSUT emnelegt baihgui baiga.

Avatar

Zochin 2020-03-13 176.198.182.156

Hudal medee taraaj bj shorond suuv. Huuli hyanaltiin baiguulga baidag gedgiig b** mart. Amand orson bolgonoo chalchdag tsag odoo bish!!!!!

Avatar

Зочин 2020-03-13 207.6.112.23

Ene French 1 talaaraa aztai yum, mongold jinhene ecologiin zever mahtai horgui hool,idej hun chanartai emch suvilagch naraar suviluulaad ene ovchniig davaad garchih yum bish uu? Tegvel uhen uhtlee MOngol ulsad bayarlaj yavahiig bodooroi.

Avatar

Зочин 2020-03-13 66.181.186.244

ter france zaluu mongold ogt iry baigagui yumaa. ene mdeend durdsan zaluu bol enetheg ajildag baltawa irgen ymaa.

Avatar

Зочин 2020-03-13 150.129.141.95

БҮХ ЗАРДАЛ МӨНГӨ, ХОХИРОЛ, ТӨЛБӨРИЙГ ГАРГУУЛ! ЭНЭ БАЛАЙГИЙН УРШГИЙГ БИД ТАТВАР ТӨЛЖ ХОХИРОХ ЮМ УУ?

Avatar

Зочин 2020-03-13 66.181.161.20

зайл чи малаа

Avatar

Зочин 2020-03-13 66.181.186.244

zaluusa ene france irgen bishee moldab, baltawa, madrid ulsiin irgen baigama. hudlaa kodolson mede geed buruu unshad baigan.

Avatar

Зочин 2020-03-13 192.82.67.208

Энэ франц хүн эрүүгийн хуулиар бол 1-5 жилийн ял авахнээ

Avatar

Зочин 2020-03-13 80.215.222.184

Hamaatai, yamar ch undesten baisan hanaagui humuunleg yos gej baidag um Ed nar 90 onoos hoish olon zuun Mingolchuudad humuunleg yosoor une tulburgui tysalsaar baigaa

Avatar

Зочин 2020-03-13 80.215.222.184

Chi l yaltan biz, hun uvchtei Bai had eruuj sure chamd eruul chini ergej irne

Avatar

Zochin 2020-03-13 103.229.122.106

Chamaig hairlaj bgad n Burhand talarhda chi

Avatar

Zochin 2020-03-13 103.229.122.106

Mongoliig zuvhun tsor gants,aguu buteegch Burhan hamgaalj bna.

Avatar

Зочин 2020-03-13 202.179.31.24

ha ha ha ter Burhan tegeed yalgarvarlan gaduurhah uzeltei shudraga bus negen bn. Ter buteegch chini Uhelees doloon dor. Uhel harin hamaagui shudraga bn..

Avatar