Францын Соёлын сайд коронавирусийн халдвар авчээ | News.MN

Францын Соёлын сайд коронавирусийн халдвар авчээ

Францын Соёлын сайд коронавирусийн халдвар авчээ

Францын Соёлын сайд коронавирусийн халдвар авчээ

Дэлхий дахинд одоогоор коронавирусийн халдвартай хүний тоо 114 мянга хүрч, 4,030 хүн уг халдвараар нас барж, 64 мянган хүн эдгээд байна. Франц улсад халдвар авсан хүний тоо сүүлийн өдрүүдэд эрчимтэй нэмэгдэж, нийт халдварын тоогоор дэлхийд тавдугаарт жагсч байна.

Тус улсад 1,412 хүн халдвар авч, 30 хүн нас бараад байгаа ба Соёлын сайд Франк Риестер мөн халдвар авсан тухай тус улсын хэвлэлүүд мэдээлж байна. Өдгөө 46 настай сайдын биеийн байдал одоогоор хэвийн байгаа ажээ. Францын парламентын доод танхимын таван гишүүн өнгөрсөн долоо хоногт халдвар авсан нь тогтоогдсон бөгөөд Франк Риестер доод танхимын чуулганд оролцсон байна.

Эх сурвалж: France24.com

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
20
ХарамсалтайХарамсалтай
5
БурууБуруу
3
ХахаХаха
3
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ЗөвЗөв
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-03-10 207.6.112.23

Tendee oron gergui gudam jnii buland har tamhind orood uhehee huleegeed hevtej baisan guilgachin euroropchuud Mongold irj gedes zatgalan unegui ami zuudag. Yahaaraa France delhiid Covid 19 hurdaztai tarhsan 5 dah uls bolson baihad umhii yumnuudiig hileer oruulsan yum be> ter etgeeduudiig bas barij horih heregtei sh dee. yamar ch haldvar gargalgui bugdeeree hicheegeed 2 buten sar shaham ochnoon huch hodolmor mongo zarzuulj uls ornooroo eruul saruul baij baital uhej hevtsen French Englishuud.

Avatar

France ZiPD@ 2020-03-10 122.24.4.242

Yadag muu erguu, dunkuu France har p.izda ve, ter France p.izda-g barij avaad, toosiig ni sain guvuud, alganii amt uzuuleed ug p.izda…..

Avatar

Зочин 2020-03-10 66.181.161.50

Монголчууд аа.!!!! Гол асуудал франц эрд биш аюулт вирусд байна. Хэнч тэр вирусын зөөвөрлөн ирэх боломжтой!!!

ДЭМБ болон ЭМЯ аас өгч буй зөвлөмжийг сайн хэрэгжүүлцгэе !!!

Гадуур бүү яв гараа сайн угаа!!!! Шокноосоо гарцагаа

Avatar

Зочин 2020-03-10 202.21.108.245

Масктай азиудыг зодож, эсвэл элэглэж байгаа францчууд өөрийг чинь Францад анхны халдвар тээгээд очсон бол ингэж өмгөөлөхгүй л байх байсан шүү. Аревагийн католик троллууд өөрсдөө гадаадыг шүтсэн шокноосоо гарцгаа!

Avatar

Зочин 2020-03-10 64.53.234.130

Virus buruutai sanaatai durem juram zorchson france er buruugui yu te baga shig mangartaarai malan teegee!

Avatar

Зочин 2020-03-10 202.126.89.57

Тэр Аревагийн францыг хилээр томорч оруулсан эрх мэдэлтнүүд нь хэн бэ, тэрийг тодруулж чадахгүй бол сэтгүүлч гэж өөрийгөө нэрлэж, сэтгүүл зүй гэж цээжээ дэлдэх хэрэггүй шүү!

Avatar

Зочин 2020-03-10 49.0.212.122

Manaid covidtai irsen france tend ni haldvar hurdtai tarsaniig ooroo bas haldvar avsnaa barag Medseer baij irsen baih magadlaltain bn. Areva geheer archaaguiteed hileer oruulchdag manaihan odoo bolio yun pyaldaga um zugeer l gargasan jurmaa bariach.

Avatar

Зочин 2020-03-10 59.153.114.141

France gej yaasan archaagui uls we ?

Avatar

Зочин 2020-03-10 64.119.17.52

гохнээ гохино

Avatar

Зочин 2020-03-10 202.179.26.74

Франц улсад 1,412 хүн халдвар авсан байхад энэ улсын иргэдийг Монголд ирэхэд нь яагаад тусгаарлахгуй байна. Тусгаарлах улсын тоонд яаралтай нэмж оруулаач .. УОК-ынхааааан..

Avatar

Зочин 2020-03-10 64.53.234.130

gadniihniig oruulahgui l baildaa

Avatar

Ard 2020-03-10 24.46.100.17

Herev Mongol d coronavirus tai ireed medseer bj ooriigoo tusgaarlah horigiig zorchson ter France huniig zugeer orhij bolohgui,hohirliig toluuleh heregtei

Avatar

HIMALAYA КОМПАНИЙГ ТОРГООЧЭЭЭ !!!! 2020-03-10 66.181.189.163

УОК-ИЙН АНХААРАЛД: УЛСЫН ИХ ДЭЛГҮҮРТ HIMALAYA КОМПАНИЙН 50-хан мл ГАР АРИУТГАГЧ

ШИНГЭНИЙГ 6000 ТӨГРӨГӨӨР ЗАРЖ БАЙНА. ЭНЭ БОЛ ЛУЙВАР.

ЭНЭ ХҮН ЧАНАРГҮЙ КОМПАНИЙГ ТОРГОЖ ЗАЙЛУУЛНА УУ

Avatar

Зочин 2020-03-10 49.0.212.154

зарим вирус бактер чиглэхэд улам улам. гараа угаасан нь дээр.

Avatar

Зочин 2020-03-10 49.0.212.154

чийглэхэд

Avatar

Зочин 2020-03-10 49.0.212.154

нямдавааболд аймр гэнэн юм яриад явна лээ.

Avatar

томуу вируст өвчин 2020-03-10 49.0.212.103

нацагдорж маарамбын шавь амарсанаа эмя дэд сайд байсан. ер анхаараагүй гэж юу яриад байган. тэгээд ч ханиад томуугаар хүйтний улиралд хүүхдүүд эмнэлгийн шалаар нэг зулаатаа байхад тоож туслаагүй бж. одоо нэр нүүр орлогогүй болхоороо эгзэгтэй үед хүний амиар шоудах.

Avatar

Зочин 2020-03-10 49.0.212.103

таван мянгаар очүүхэн юм авч гар ариутгах гэж ядаж байхаар литр архи 5 мянгаар аваад гараа угааж болно.

Avatar

Зочин 2020-03-10 49.0.212.103

6 мянгаар

Avatar

Зочин 2020-03-10 202.55.188.40

Халдвартай газраас ирсэн байж тэр франц шууд маскгүй зугаалдаг байна ш дээ. Монголыг элэг барьсан хог вэ

Avatar

Зочин 2020-03-10 49.0.212.122

Manai darga nar avilga harmaalsaar baigaad gadniihand ymar ch ner hundgui ednii ulsiig ingeed eleg barij bolno gesen oilgolttoi shuudee. baylagiig ni unegui uhna zooj gargana hudlaa horongo oruulsan gej ondor too bichne ter hireeree huvaaj hulgailna.

Avatar

1 2020-03-10 202.9.46.208

Европын Оркууд!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж