Эзэнгүй амьтдыг халамжлах хууль Орост хэрэгжиж эхэлжээ | News.MN

Эзэнгүй амьтдыг халамжлах хууль Орост хэрэгжиж эхэлжээ

Эзэнгүй амьтдыг халамжлах хууль Орост хэрэгжиж эхэлжээ

Эзэнгүй амьтдыг халамжлах хууль Орост хэрэгжиж эхэлжээ

Оросын Южно-Уралскад эзэнгүй амьтдад зориулан гурван шинэ байр барихаар шийдэж, төсөв мөнгийг нь шийдсэн байна. Гудамжаар тэнүүлчилдэг эзэнгүй нохой, муурыг байрлуулах бөгөөд энэ арга хэмжээ нь иргэдийн аюулгүй байдлыг хамгаалж, эрүүл ахуйн нөхцөлийг сайжруулахаас гадна амьтанд хайртай хүмүүсийн сэтгэлд нийцсэн үйлдэл болно хэмээн үзэж байгаа ажээ. Байр барих төсвөөс гадна эзэнгүй амьтдыг барих, хооллох зардлыг мөн багтаасан байна.

Амьтадтай хариуцлагатай харьцах гэсэн хууль энэ 2020 оны нэгдүгээр сарын 1-нээс Орост хэрэгжиж эхэлж байгаа юм. Энэ хуулийн дагуу эзэнгүй амьтныг тусгай газар байлгаж, халдваргүйжүүлэх, шаардлагатай тарилга хийх, үржлийг зогсоох зэрэг арга хэмжээ авах ажлыг орон нутгийн захиргаа хариуцах юм. Энэ ажлын зардлыг төсөвт тусгана. Халамжлах байранд байлгаж, хуульд заасагдсан арга хэмжээнүүдийг авсаны дараа эзэнтэй болоогүй амьтныг буцаан байсан газарт нь тавих ажээ. Гэхдээ буцаан тавьж болохгүй амьтныг шинэ эзэн олдтол халамжлах байранд байлгах, эсвэл бүх насаар халамжилна гэж хуульд заажээ.

Эх сурвалж: РИА НОВОСТИ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
40
ЗөвЗөв
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Kkkk 2020-03-11 202.21.107.3

Mongoldene huuli chin heregtei bn

Avatar

OK 2020-03-11 202.21.108.249

AMITAD CH GSN SAIHAN AMIDRAH ERTEI SHU DE MONGOLD CH BAS HEREGTEI HUULI BN SHU

Avatar

Зочин 2020-03-11 202.9.46.220

Тэнэмэл зэрлэг амьтадыг халамжилсан хууль гарч байгаа удахгүй тэнэмэл золбин бомжуудаа халамжлах хууль Оросод гарах юм байна гэж ойлголоо !!!

Avatar

Зочин 2020-03-11 174.196.208.71

Shall tenegiin. Ehneesee amitdiin amidrald bitgii oroltsooch. Tegvel tejeever CH gej bhgui ezengui CH gej bhgui. Baigaliin jamaar huntei hungui bolood l yavna. Tejeej chadahgui bol bitgii amitan avch bai burrrrr ehneesee

Avatar

Kashu 2020-03-11 192.82.68.57

bodlogogui ym bichdeg mal batsaan.
Tejeewer amitniig yaaj zerleg turuld ni oruulahaw???
Niigmiin baidliig har..
Yu ch tungaahgui hariulah ch Shuwuunii tarhitai hunii zan daa

Avatar

Александр 2020-03-11 59.153.112.217

Ямар сайхан мэдээ вэ.Амьтныг хайрлана гэдэг энэ насны буян.

Avatar

Зочин 2020-03-11 66.181.161.113

Mongoloos busad buh orond amitad ni saihan asruulah yum uneheer ataarhaj bn mongold l iim muuhai hertsgii zerleg tamalj aldag

Avatar

zss 2020-03-11 66.181.168.8

заваан юмаа шууд устгаач

Avatar

Hiiilsn 2020-03-11 202.9.40.80

Alnaadaa door g**** ve

Avatar

Animallover 2020-03-11 103.212.118.85

Чи өөрөө үхэж далд орооч

Avatar

Зочин 2020-03-11 192.82.68.57

Chi yg ter l***r mun bh te?
Lalr min

Avatar

Зочин 2020-03-11 202.9.40.120

gaihaltai yumaa hezee neg udur buh amitad hamgaalagdah boltugai

Avatar

gaihaltai 2020-03-11 126.35.137.173

gaihaltai umaa manaih ch gesen ingeesei!

Avatar

цолмон 2020-03-11 103.240.241.110

Нохой бүр галзуу тэргүүтэй110төрлийн нян вирүс тээж явдагыг дарах гэж сайхан нэрээр нууцаар устгах арга. Манайх эргүүээд ил буудаад хүний дургүй хүргээд явдаг.Короно вирүс сарьсан багваахайнаас өмнө нь гарсан вирүстэй74% адилхан боловч гэрийн нохойноос гарсан нь тодорхой болж Хятадууд нохойгоо цонхоор шидэх усанд живүүлэх зэргээр алаад дуусч байгааМонголын нийтийн байрууд тойроод хүүхэд хөгшид нохойн шээс баасаар амьсгалж өвчилсөөр бга

Avatar

Hasky 2020-03-11 202.9.40.80

Teneg pzdu ve Amtad bas usuj urjih amid yavah erhtei Uuriin ul tulnii tuluu busad amtnii amd yavah erhiig ugui hj blhgui

Avatar

Амьтан хайрлагч 2020-03-11 103.212.118.85

Чи өөрөө тэр өвчнөөрөө үхэж далд орооч. Сэтгэлгүй н**ш вэ яадаг!!!

Avatar

Зочин 2020-03-11 192.82.68.57

muu har lalr min utsaa ugduu ochij bgad ysiig chn toolii
Chi muu gulug yg ter Zaavan lalr mun bn te ???
Setgelgui har n**** we Alnaaa lalr min haalgaa sain tvgjeere

Avatar

Зочин 2020-03-11 192.82.68.57

Haalgaa sain tvgjeeree lalr min
Hooloig chn shunu orood herchindee

Avatar

зочин 2020-03-11 103.57.93.199

Ямар сайхан шийдвэр вэ.

Avatar

Зочин 2020-03-11 203.91.114.244

Мундаг юмаа. Энэ дэлхий дээр хүн гэдэг амьтан ганцаараа амьдардаггүй

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж