Улсын нууц задруулсан байж болзошгүй хурандаа нарыг хорьжээ | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Улсын нууц задруулсан байж болзошгүй хурандаа нарыг хорьжээ

Хуучирсан мэдээ: 2015.11.10-нд нийтлэгдсэн

Улсын нууц задруулсан байж болзошгүй хурандаа нарыг хорьжээ

Хил хамгаалах ерөнхий газрын Хилийн тагнуулын газрын хурандаа А, Д нарыг Тагнуулын ерөнхий газрын Мөрдөн байцаах хэлтсээс эрүүгийн хэрэг үүсгэн шалгаж эхэлжээ. Тэднийг улсын нууцад хамаарах хэрэгт холбогдуулан шалгаж эхэлсэн. Мөрдөн байцаалт явагдаж буй тул дэлгэрэнгүй мэдээлэл өгөх боломжгүй гэж эх сурвалж мэдээллээ. Хэрэгт холбогдсон хурандаа нарыг өчигдөр орой ШШГЕГ-ын харьяа 461 дүгээр ангид саатуулжээ.

Д.ЖАГАР

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

ttt 2015-11-10 203.91.119.122

Илрүүлсэн мөнгөнийхөө 10 хувийг авдаг юм чинь улсын нууц ямар хамаа байна тагнуулчдад

ИРГЭН 2015-11-10 103.229.120.54

ХХЕГ гэж ёстой нэг дампуу газар байна аа....Тэр Лачинжав ггэгч дуракийг солиоч ээ......

Alban naagch 2015-11-10 103.14.36.6

Хөрөнгөж хурандаа нар гэж аюултай бүлэг этгээд бий болсныг байнга санаж байх ёстой. Тэд хувийн эр ашгийн төлөө үгсэн нийлж хэний ч санаанд оромгүй юм хийж мэдэх учраас аюултай гэж байгаа юм.

Зочин 2015-11-10 166.216.157.108

Uudgui hog yyyd ve umeh talhanaas nytagaa uguh n l dee

chadahgui baij 2015-11-10 81.240.141.75

Lavrenty Pavlovich Ostrovsky! 1937 on gej yug heniig heleed baina, Ta shudarga il tod bai l daa.

зочин 2015-11-10 59.153.113.182

Хилийнхэн юу болоод бнаа. Алба хааж байсан цэргүүд нь үхэж гэнэ гээд саяхан мэдээлэгдээд байсан бишүү

Зочин 2015-11-10 59.153.113.65

Lavrenty Pavlovich Ostrovsky! 1937 on.

зочин 2015-11-10 202.9.41.155

Энэ улсад нууц гэж юм үлдсэн юм уу? Мөнгө л олж байвал бүх юмаа зарж дуусгажээ хөөрхий

zochin 2015-11-10 202.9.41.185

yagaad medeelel ogokhgui b gaa um nuust ali khediin zadarsan um bish vv khurandaa naraa nuutslaad b gaa um uu ard tumen unenii khelj baigaach

Зочин 2015-11-10 103.57.92.63

ХУРАНДАА НАР НЬ НУУЦАА ЗАДРУУЛНА ЦЭРГИЙН ХӨРӨНГӨ ХУЛГАЙЛЖ ХУМСЛААД ТАРГАЛНА ДООГУУРАА ЦЭРГЭЭ ЗОДООД АЛНА ЭНЭ АРДЧИЛАЛЫН ЦЭРЭГ АРМИД ШИНЭЧЛЭЛ ХИЙХ БОЛООГҮЙ ЮУ..

Зочин 2015-11-10 202.55.191.34

ЗАДРУУЛСАН НУУЦЫГ НУУЦЛАНА ГЭЖ БАЙХ УУ?