Д.Даваасүрэн Франц улсын Элчин сайдыг хүлээн авч уулзав | News.MN

Д.Даваасүрэн Франц улсын Элчин сайдыг хүлээн авч уулзав

Д.Даваасүрэн Франц улсын Элчин сайдыг хүлээн авч уулзав

Д.Даваасүрэн Франц улсын Элчин сайдыг хүлээн авч уулзав

Гадаад харилцааны яамны Төрийн нарийн бичгийн дарга Д.Даваасүрэн Бүгд Найрамдах Франц Улсаас Монгол Улсад суугаа Элчин сайд Филипп Мэрлинийг өнөөдөр хүлээн авч уулзаж, Монгол Улсад хөдөлмөр эрхлэгч Франц Улсын иргэнээс COVID-19 шинэ коронавирусийн халдварын сэжигтэй шинж тэмдгүүд илэрч, шинжилгээний хариу эерэг гарсныг мэдээлж, санал солилцов.

Төрийн нарийн бичгийн дарга Д.Даваасүрэн Улсын онцгой комиссын гишүүний хувьд УОК-оос авч хэрэгжүүлж буй арга хэмжээнүүдийг дэлгэрэнгүй мэдээлж, цаашид тархалтыг Монгол Улсад төдийгүй уг иргэний зорчсон, дамжсан улс оронд урьдчилан сэргийлэх нөхцөл бүрдүүлэх, холбогдох байгууллагуудаас өгч буй зөвлөмж зааврыг хэрэгжүүлэхэд онцгой анхаарч хамтран ажиллахыг хүсэв.

Францын Элчин сайд тус улсын иргэн коронавирусийн халдвар авсан тухай мэдээлэл гарсантай холбоотойгоор олон нийтийн сүлжээгээр уг асуудалтай хамааралгүй иргэний зураг бүхий буруу ташаа мэдээлэл гарч байгаад эмзэглэж, тухайн иргэний аюулгүй байдалд санаа зовж буйгаа илэрхийлж, зохих арга хэмжээ авахыг манай талаас хүслээ.

Эх сурвалж: ГХЯ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
БурууБуруу
4
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ЗөвЗөв
2
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

49 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-03-10 192.82.78.14

Францийн Элчин сайдтай уулзахдаа "Бид халдвар авсан франц иргэнийг эмчлэхэд бүх талаар анхаарах болно. Харин өмнө нь короновирусийн халдвар гараагүй байсан Монгол Улсад Франц Улсын иргэн халдвар тээж орж ирсэн, энэ нь манай УОК-ын ажлыг хүндрүүлж, түүнийг болон хавьталд орсон хүмүүсийг эрж сурвалжлах, шинжилгээ авах, хөл хорио тогтоох зэрэг олон нэмэлт арга хэмжээ авахад хүргэсэнд Элчин сайд Та огтхон ч харамсахгүй, харин мэдээний тухай ярьж байгаад ихэд гайхаж байна гээд хэлчихэж болоогүй юм у

Avatar

Зочин 2020-03-10 66.181.161.50

Монголчууд аа.!!!! Гол асуудал франц эрд биш аюулт вирусд байна. Хэнч тэр вирусын зөөвөрлөн ирэх боломжтой!!!

ДЭМБ болон ЭМЯ аас өгч буй зөвлөмжийг сайн хэрэгжүүлцгэе !!!

Гадуур бүү яв гараа сайн угаа!!!! Шокноосоо гарцагаа

Avatar

Зочин 2020-03-10 202.126.89.68

Тэр муу Францыг шатааж устга.

Avatar

Зочин 2020-03-10 64.119.24.157

Тэр Францад заавал хариуцлага хүлээлгэх хэрэгтэй. Оросууд 5 жил шоронд хорино гэж байна… Хоригдохгүй бол Францын ЗГ-аас Монголыг бузарласан гэдэг заалтаар торгууль авах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-03-10 66.181.161.93

Эрүүгийн хуулиаар хариуцлага хүлээгч нь франц иргэн биш харин хуулийг тодорхой үйлдэлээр зөрчсөн АЛБАН ТУШААЛТАН гэдэг нь тодорхой болчихсон.

Гамшигаас хамгаалах тухай хуулийн 52.1 дэх хэсгийг үндэслэн Эрүүгийн хуулийн зүйл ангиар АЛБАН ТУШААЛТАНД эрүүгийн хэрэг бүртгэлтийн хэрэг үүсгэж хариуцлага тооцох асуудал үлдсэн.

Avatar

Зочин 2020-03-10 202.9.46.61

Уучлалт ч гуйгаагүй байж иргэнээ өмгөөлж хамгаалаад юу вэ? Бүхэл бүтэн улсын эрх ашиг эрүүл мэнд яригдаж байхад!!! Заавал хариуцлага хүлээлгэх хэрэгтэй 😤😠

Avatar

бодь хүн 2020-03-10 192.82.77.117

даварсан гөлөг вэ францдаа л томор. Монгол бол тусгаар улс шүү

Avatar

бодь хүн 2020-03-10 192.82.77.117

иргэн нь халдвар тараагаад байхад эмзэглээд сууж байдаг энэ хүн элчин сайд биш байх. Халдвар тараагч тусгай албаны ажилтан биш үү .Монголоос амьд гарч чадах уу энэ нөхөр

Avatar

Зочин 2020-03-10 202.126.88.152

Элчин сайд гуй зохих арга хэмжээ авахыг хүслээ гэж ямар арга хэмжээг хэлээд байна

Avatar

Анхаарна уу 2020-03-10 202.9.46.130

Энд 2 ноцтой асуудал байна. 1. Энэ элчин сайд дипломат хүн мөн үү? 2. Тэр хүнийхээ зургийг нууцлаад байна гэдэг чинь тусгай үүрэг гүйцэтгэж, вирус тээж ирсэн нууц ажилтан юм уу? Бичиж байгаа зүйл минь хардлага сэрдлэг төдий биш Франц улсыг Монголд төлөөлөн суугаа нэгний хэлсэн үгнээс болон гаргасан хандлагаас нь хийсэн эрүүл, бодитой дүгнэлт. Энэ элчин сайд гуай Монголчуудаас уучлал гуйвал мэдээ төдийг тавилгүй, хэвлэл мэдээллийн хэрэгслэлээр өөрийнх нь нүүрийг харуулж, үгээр нь дамжуулаарай.

Avatar

Зочин 2020-03-10 64.119.24.199

эд нараар уранаа ухуулбал яг л ийм хариулт өгнө Бүү ухуул

Avatar

Зочин 2020-03-10 203.91.115.245

europed asiudiig ih gaduurhaj baina gesen. odoo mongold shar tolgoitnuudiig buurulhuud ehleh viidee

Avatar

Зочин 2020-03-10 64.119.25.228

Энэ элчинтэй уулззад яадаг юм бэ, тэр францад санаатай уйлдэлд нь хариуцлага тооцоод хеегеед явуулаач, нутагтаа очиж эмчлуулнэ биз

Avatar

Хүсэлт 2020-03-10 45.51.113.91

Манай иргэдийн эрүүл мэнд, аюулгүй байдал, амьжиргаандмгарч буюу хохирлыг яахав Элчин сайд гуай. Тэр компаниар нь төлүүлж өгнө үү

Avatar

франц 2020-03-10 66.181.161.65

элчингийн өөрийхөн өмссөн маскийн хараа тэгээд бас юу гээд байнаа

Avatar

зочин 2020-03-10 66.181.168.81

бид дотооддоо хяналт сайн тавихаас гадна гадаадаас орж ирэх газар бүрт хяналтаа илүү чангатгах хэрэгтэй байна Монгол улсад зорчин ирэх гадаадын хүн бүрт тухайн орондоо эрүүл ахуйн шинжилгээнд хамрагдсан бичигтэй байх шаардлага тавих нь зүйтэй

Avatar

Зочин 2020-03-10 59.153.84.70

Arevagiin muu n**** l bn lee shd

Avatar

Oyun 2020-03-10 64.119.20.188

Mongolchuud evtei bhda huchte. Ur huuhed , aav eej , ahan duus, eh oron, ard irgedee hamta hamgaalya. Hun bur uhamsarta baitsgaaya.

Avatar

иргэн 2020-03-10 66.181.191.242

Манай Улсад иргэн нь онц ноцтой халдварт өвчин тараачихаад байхад энэ элчин юу яриад байна.Аль ч улсын иргэн гадаадад ажиллаж,аялаж байхдаа тэр улсын хууль дүрмийг сахин биелүүлэх үүрэгтэй.

Avatar

zasgiin gazar haruizlaga huleeh estoi 2020-03-10 192.82.74.205

onzgoi komissiig shineer ajil heregch humuuseer solih heregtei baihaa neg l handiv avsan mongo yarisan ulsuud baisan ingeh geed l baisan daa

Avatar

nergui 2020-03-10 192.82.67.112

Сарангэрэл, Энхтүвшин , Бадрал нар хорио цээр гэдгийг бүрэн утгаар нь ойлгодоггүй бол хариуцлага хүлээж даруй огцор. Хэн ямар шалтгаанаар ДЭМ-н зөвлөхүүд оруулж ирсэнээ тайлбарла. Энхтүвшин маскаа зүү

Avatar

nergui 2020-03-10 192.82.67.112

гадныханд хууль дүрэм үйлчилдэггүй гэдэг л харагдаад бна. ДЭМБ-н зөвлөхүүдийг хэн авчрав чадахгүй дээ юу эсвэл ДЭМБ олон улсын хорио цээр зөрчөөд байна уу , тархалтгүй оронд яах гэж ирэв

Avatar

Зочин 2020-03-10 182.160.39.51

Франц вирусыг чөлөөтэй зугаалуулаж тарааж байгаа нь Ү А Б З , У О К муу байна .

Avatar

nergui 2020-03-10 192.82.67.112

Элчин 1 иргэндээ санаа зовж байна. Харин монголчууд бидэнд санаа тавьсангүй ээ Харийнхан бол харийнхан л байдаг юм байна. Өөрсдөө бүх чадлаараа сэргийлэх цаг ирлээ лэлг нэгт ахан дүүс минь

Avatar

хүн ёсны зөвлөх 2020-03-10 202.9.47.18

УУХҮ-ийн сайд гэгддэг Сумьяабазартай уулзсан байж магадгүй магадал. тэрээр франц явж их сүжрээд байсан шүү тэр франц этгээдийг урантай нь цуг булчихвал зохилтой

Avatar

Зочин 2020-03-10 66.181.188.148

одоо харин өөр өнцгөөс харъя. фэйсээр яваад байгаагаар бол уран олборолдог компанид ажилладаг хүн тэр тусмаа аревагийн ажилтан гээд байна. үнэн бол их л сонин юм. хэдэн жилийн өмнө урантай холбогдсон франц босс буудалд инфакт болсон. нэг л танил технологи яваад байх шиг. монголын сөрөх тагнуул одоо л сонор сэрэмжээ дээд цэгт байлгах хэрэгтэй. манайхыг урантай ойртуулахыг хүсдэггүй улс байна шүү.

Avatar

Зочин 2020-03-10 66.181.188.148

өвчин хэлж ирдэггүй хийсч ирдэг. биднээс уучлалт хүсэх шаардлагагүй. тэр гадуур явсан нь франци иргэний буруу ч биш. асуудлын гол нь уок д эрх нь байсаар байтал яагаад тусгаарлалгүй зөвлөгөө төдий өгөөд явуулав гэдэгт байна. тиймээс уучлалт гуйх ёстой хүн нь уок сарангэрэл энхтүвшин нямдорж

Avatar

иргэн 2020-03-10 202.9.46.177

Энэ франц эхлээд монголын ард түмнээс уучлал хүсэх байтал, монголд гай дагуулж ирсэн ганц хүнийхээ төлөө санаа зовж уулзалт товлож байдаг. Манайх ч гэж манайх яахаараа гадныханд долигонож байдаг байнаааа.

Avatar

Зочин 2020-03-10 59.153.113.48

Францын элчин уучлал гуйж хохирлыг төлөх тухай ярих байтал иргэнээ өмөөрч бн. Ийм засаг төртэй улсыг доромжлох юм аа.

Avatar

Зочинзочин 2020-03-10 202.55.188.40

Франц иргэн монгол улсын тогтоомжийг үл тоомсорлосны төлөө эрүүгийн хариуцлага хүлээх ёстой. Ажилладаг Бадрах энержи франц компаниас хохирлын зардал гаргуулах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-03-10 59.153.113.48

Франц нэг иргэнээ өмөөрч байхад Даваасүрэн чи манайд ямар их хохирол авчирч байгааг хэлэхгүй яасан мааааал вэ.

Avatar

Зочин 2020-03-10 202.21.111.170

ГХЯ-ын уулзалт хийж байхын оронд манай улсад суугаа ЭСЯ, Олон улсын байгууллагад ажиллаж байгаа гадаадын иргэддээ "Улсын Онцгой Комисс"-ын шийдвэр, зөвлөмжийг загаж ажиллаж, амьдрахыг санауулсан "нот" бичиг илгээнэ үү Маш олон гадаадын игэд маскгүй явж байна.

Avatar

Irgen 2020-03-10 202.21.120.190

ШУУД ФРАНЦ РУУ БУЦАА !!! ШУУД ФРАНЦ РУУ БУЦАА !!! ШУУД ФРАНЦ РУУ БУЦАА !!! ШУУД ФРАНЦ РУУ БУЦАА !!! ШУУД ФРАНЦ РУУ БУЦАА !!!

Avatar

зочин 2020-03-10 103.212.118.119

Наад элчин сайдтайгаа яриад гарч байгаа хохирлыг төлүүлэх асуудлыг авч хэлэлцэх хэрэгтэй шүү одоо тэгээд гадны тэнэмэлүүдийг оруулхаа болиочээ

Avatar

Зочин 2020-03-10 59.153.114.237

Тэр муу хөгийн өвчний үүрийг бид яах юм бэ? Өөрийнхөө өвчинд өөрөө үхнэ. Харин Монголчууд мориндоо мордоод Францыг байлдан дагуулж Парисыг шатаая. Өнгөрсөн удаа өршөөн хэлтрүүлээд босгоноос нь жолоогоо эргүүлсэн нь буруудсан байна. Муусайн юмнууд даварч гүйцлээ

Avatar

Иргэн 2020-03-10 103.212.117.201

Яаран уулзах хэрэггүй байсан юм. Сайтар нягтлаж байж уулзах хэрэгтэй байсан. Дутуу мэдээлэлтэй дулимаг уулзалт болжээ.

Avatar

Zochin 2020-03-10 203.91.112.89

Muu deer muukhai, muukha deer ulysan gedeg shig yum hiij ulam hunii durgui hurgeh yum ene elchin ni, yadaj sanaa zovj baina hamtran ajillhad belen enee teree gedeggui yumuu!

Avatar

zochin 2020-03-10 66.181.187.227

MONGOL KHUN AMERIKIIN KHARUUD SHIG ANIMAUX BISH , N INQUETEZ PAS. MONSIEUR AMBASSADEUR

Avatar

tooroi 2020-03-10 103.229.123.251

manaihan arai hun alj bas tsohij zodohgyi ee. uvchin tussun amitnig **** zodno gedeg chini teneg laluudin hiideg ajil. er ni am ni bol altaigaar davaad taliidag l humuus

Avatar

Иргэн 2020-03-10 202.131.240.218

Танай иргэн манай улсын холбогдох албаны өгсөн зөвлөгөөг хүндэтгэж дагалгүй, бидэнд ийм их эрсдэл чирэгдэл учрууллаа гэдгийг хэлээч!!! Тэр франц иргэн бүхэл бүтэн улс орны заавал биелүүлэх ёстой дүрэм журмыг зөрчсөн тул арга хэмжээ ёстой гэдгээ бас хэлээч!!!

Avatar

иргэн 2020-03-10 64.119.19.135

Би бид Налайх зэрэг нийслэлийн ойролцоо газарт ажилладаг. Гэтэл франц нөхрөөс болоод хөл хорионд орчихлоо. Цалин мөнгөнөөс эхлээд бусад эдийн засгийн хохиролоо францаас нэхэх үү яах вэ

Avatar

Зочин 2020-03-10 203.91.115.54

Сайд минь наад хүнийхээ өвчтэй үгүйд л санаа тавь. Нэг их соёлтой царайлж, хууль журамаа сахихгүйн гайг гааруулаад яахав.

Avatar

Зочин 2020-03-10 103.212.118.53

naad noobshoo paraantsruugaa avaad yav

Avatar

иргзн 2020-03-10 202.179.24.205

үхсний чинь нэг муу зураганд санаа зовоод байх даа яадаг юм, Муу Франц,

Avatar

Зочин 2020-03-10 182.160.39.51

Өөрсөдтэйгээ адил бодож байхшив энэ фрац . Бид та нар шиг ард түмэн биш !

Avatar

Зочин 2020-03-10 103.212.117.201

Бид сэжиглээгүй байхад тэд сэжиглэнэ.

Avatar

Зочин 2020-03-10 162.253.68.133

ТАНАЙ УЛСЫН ИРГЭН НИЙТ МОНГОЛ УЛСЫН ИРГЭДЭД АЮУЛ УЧРУУЛСАНД УУЧЛАЛ ГУЙЖ САНАА ЧИНЬ ТЭГЭЭД ЗОВОХГҮЙ БАЙНА УУ !!!
ОДОО ҮҮНЭЭС ЦААШ ГАРАХ ХОЛБОГДОХ БҮХ ЗАРДЛЫГ ТАНАЙХ ТӨЛНӨ Ш ДЭЭ.

Avatar

Zochin 2020-03-10 202.55.191.130

Bid tiim teneh humuus bish!!! Bid uvchin garsan geed hen negniig alaad hunuuguud bh uhamsargui teneg undesten bish bid bol uhamsart alivaad handahdaa ul suuritai olon talaas n hardag undesten. Ta sanaa zovohgui bj bolno!!! tanai irgend hureh oirtoh hun oldohgui eee 🙂

Avatar