С.Эрдэнэ: ЗГХЭГ-ын дарга Л.Оюун-Эрдэнийг шалгуулна | News.MN

С.Эрдэнэ: ЗГХЭГ-ын дарга Л.Оюун-Эрдэнийг шалгуулна

С.Эрдэнэ: ЗГХЭГ-ын дарга Л.Оюун-Эрдэнийг шалгуулна

УИХ-ын гишүүн, АН-ын дарга С.Эрдэнэ өнөөдөр /2020.03.09/ мэдээлэл хийлээ.


Тэрбээр “Засгийн газраас төрийн албан хаагчдыг алагчилж, шударга ёсны зарчмыг алдагдуулсан шийдвэр гаргалаа. Үүнтэй холбоотойгоор АН-аас мэдэгдэл гаргаж байна. Мөн УИХ-ын 73 дугаар тогтоолыг хүчингүй болгох, УИХ-ын дэгийн тухай хуульд нэмэлт, өөрчлөлт оруулах хуулийн төслийг Засгийн газарт хүргүүлсэн. Түүнчлэн ЗГХЭГ-ын дарга Л.Оюун-Эрдэнийн мэдэгдэлд тайлбар өгөх асуудлаар энэ удаагийн хэвлэлийн бага хурлыг хийж байна.

Нэгдүгээрт, Засгийн газраас 2020 оны хоёрдугаар сарын 19-ний 75 тоот тогтоолоор ЗГХЭГ-ын албан тушаалтнууд, яамдын захиргааны албан тушаалтнуудын цалинг 279-451 мянган төгрөгөөр нэмэгдүүлэх шийдвэр гаргасан. Өнөөдөр төсвийн орлого тасарсан, эдийн засгийн нөхцөл байдал хүнд байгаа энэ үед төрийн өндөр албан тушаалтнуудын цалинг нэмж, төрийн албан хаагчдаа алагчилсан шийдвэр гаргалаа. Тиймээс АН-аас мэдэгдэл гаргасан.

Цар тахлын улмаас жижиг, дунд үйлдвэрлэл, үүргийн худалдаа эрхэлж байгаа 250-иад мянган иргэн ажлын байргүй болох аюул нүүрлээд байна. Эдийн засгийн хүндрэл үүсэх аюул ойрхон байгаа ч Засгийн газар дорвитой, үр дүнтэй арга хэмжээ авч чадахгүй байгаа.

АН-ын зүгээс төрийн албан хаагчдаа алагчилсан шийдвэрээ цуцалж, төрийн үйлчилгээний болон бага тушаалын албан хаагчдын цалинг нэмэхийг шаардаж байна.

Хоёрдугаарт, УИХ-ын дэгийн тухай хуульд нэмэлт, өөрчлөлт оруулах хуулийн төслийг өргөн барьсан. Энэ нь нэн онцгой нөхцөлд, нийгэм, эдийн засагтай холбоотой асуудлыг дараалал харгалзахгүйгээр хэлэлцэх тухай хуулийн төсөл юм.

Өнөөдрийн байдлаар Тавантолгой компанийн 30 хувийг худалдах асуудлыг нэн тэргүүнд яаралтай шийдэх шаардлагатай болоод байна. Өмнө нь УИХ дээр танилцуулахдаа 3-5 тэрбум ам.долларын IPO хийх замаар шаардлагатай байгаа дэд бүтцийг санхүүжүүлнэ гэж танилцуулсан. Гэтэл УУХҮ-ийн сайдын хэлж байгаагаар нэг тэрбум ам.доллараар эхний ээлжинд 30 хувиа зарах асуудал яригдаж байгаа юм байна. Үүнийг Тавантолгойн ордын үнэ цэнийг алдагдуулсан, шударга бус шийдвэр гэж харж байгаа учраас УИХ-ын дэгийн хуульд өөрчлөлт оруулж, энэ асуудлыг Засгийн газар бус УИХ-аар шийдвэрлүүлэх нь зөв гэж харж байгаа юм.

Ямар ч тохиолдолд Тавантолгойн хувийг зарах бус үр ашгийг нэмэгдүүлэх нь чухал юм.

Ийнхүү мэдээллийн дараа сэтгүүлчдийн асуултад хариулт өглөө.

-Тавантолгойн IPO гаргаснаар хууль журмын хяналттай, нээлттэй компани болох юм биш үү?  

-Тавантолгойн үр ашгийг нэмэгдүүлэх бодит боломж байсаар байтал зарах асуудал ярих нь утгагүй юм. Жилд 1-2 их наядын цэвэр ашигтай ажиллаж эхэллээ. IPO гаргаж, хөрөнгө босгоод юунд зарцуулах гээд байгаа нь тодорхойгүй байна. Бид Оюутолгой дээр яг ийм замаар алдаа гаргасан. Техник, эдийн засгийн тооцоо судалгаа маш бүрхэг байна.

-Таныг гэмт хэрэгт яллагдагчаар татсан гэж хуулийн байгууллага мэдэгдээд буй. Прокурорын байгууллагаас УИХ-ын гишүүний бүрэн эрхийг түдгэлзүүлэх санал хүргүүлсэн гэх мэдээлэл бас байна?

Сонгууль дөхөөд ирэхээр ийм гүтгэлэг маш хүчтэй явагддаг. Би өнөөдрийг хүртэл хуулийн байгууллагад дуудагдаж, мэдүүлэг, тайлбар өгөөгүй. Прокурорын байгууллагаас энэ талаар надад мэдэгдээгүй. Би хаана, хэнд, ямар хохирол учруулсан юм бэ. Тэр баримтаа гаргаад ир. Тэгэх юм бол надад хариуцлагаас зугтаагаад байх зүйл алга.

-АН-аас УИХ-ын ээлжит сонгууль дөхөнгүүт намын нэр хүндийг унагаах зорилгоор төрийн өндөр албан тушаал хашиж байсан хүмүүсийг улс төрийн хилс хэрэгт холбогдуулах болсон гэсэн мэдэгдэл гаргасан байна. Гэтэл танай намын ахлах зөвлөх З.Энхболд Дубайн гэрээг байгуулсан Ч.Сайханбилэг нарын хүмүүс луйварчин гэсэн мэдэгдэл хийсэн. Та нарын байр суурь яагаад өөр өөр байгаа юм бэ?

-АН-тай холбоотой төрийн өндөр албан тушаал хашиж байсан хүмүүсийг хуулийн байгуулага шалгах тохиолдол нэлээд байгаа. Тодорхой нотлох баримтгүйгээр, хоморголсон байдлаар, АН-аас төрийн өндөр албан тушаал хашиж байсан хүмүүс дээр хууль бус үйл ажиллагаа явуулахгүй байхад анхаарч ажиллахыг шаардаж байна. Хоёрдугаарт, Ц.Элбэгдорж гэдэг хүн 2009 онд АН-аас түдгэлзээд түүнээс хойш гишүүнчлэлээ сэргээгээгүй байгаа. ЗГХЭГ-ын дарга Л.Оюун-Эрдэнэ “Ц.Элбэгдоржийг олж ир” гэж ярьсан. Эрх барьж байгаа юм бол өөрсдөө олж ир. Эрх барьж байгаа намд бүх эрх мэдэл нь байгаа. Төрийн чиг үүргийг яагаад улс төрийн намд наагаад байгаа юм бэ.

-Төрийн өндөр албан тушаал хашиж байсан жишээ нь Ч.Сайханбилэг гэдэг хүнтэй танай нам холбоотой байдаг уу? Ч.Сайханбилэгийн тухайд өөр улсаас орогнол хүссэн байсан.

-Намын дүрмийн хүрээнд ажилладаг. Хуулийн байгууллага шиг хэн нэгэн гишүүнтэйгээ холбоотой асуудлыг араас мөрдөж мөшгөөд явдаггүй. Ч.Сайханбилэгтэй холбоотой асуудлыг хууль хяналтын байгууллага нь шалгах ёстой.

-Ц.Элбэгдоржийн хүү, Батбаярын охин, ТЕГ-ын дарга асан Б.Хурц нар 2020 оны сонгуульд нэр дэвшихээр намд татвараа төлсөн гэсэн мэдээлэл байна?

-Бид гишүүдээсээ урьдчилгаа татвар авсан. Энэ бол намын дотоод асуудал. Тиймээс тодорхой мэдээлэл өгөх боломжгүй. Ц.Элбэгдоржийн хүү, Батбаярын охин ч юм уу хэн нэгэн хүн татвар төлсөн нь намын дотоод асуудал. Гэтэл манай намд хэн нэгэн хүн 100 сая төгрөг төлөөд, нэр дэвших гэж байгаа асуудлыг хаа хамаагүй ЗГХЭГ-ын дарга яасан сайн мэддэг юм бэ. Нэг зүйлийг тодорхой хэлье. Дээр дурдсан хүмүүсээс хэн нь ч мөнгө төлөөгүй. Б.Хурц гэдэг хүн манай намд нэг ч төгрөг төлөөгүй. Б.Хурц гэдэг хүнийг нэр дэвшүүлэх асуудал намын аль ч шатанд яригдаагүй. Ийм ор үндэслэлгүй мэдээлэл хийсэн Л.Оюун-Эрдэнэ гэдэг хүнийг хуулийн байгууллагад шалгуулна. Тэр хүн манай намыг харлуулах гэж ядахдаа мөрдөн байцаалтын нууцтай холбоотой олон зүйл ярьсан. Эрх мэдэл, албан тушаалаа ашиглаж мөрдөн байцаалтын нууц задлаад сууж байгаа Л.Оюун-Эрдэнийг шалгах ёстой.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
41
ЗөвЗөв
40
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ГайхмаарГайхмаар
2
ХарамсалтайХарамсалтай
2
БурууБуруу
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

92 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Бах мэлхий 2020-03-09 66.181.182.19

Оюун-Эрдэнийн зөв байхоо. Эрдэнэ вангийн эсрэг байхад л зөв талдаа байна гэсэн үг

Avatar

АН-ын гишүүн 2020-03-09 66.181.184.222

Энэ нохой бид 2 шалгуул лаа юу

Avatar

Kk 2020-03-09 64.119.19.189

Erdene ahaa huchtei baigaarai! Erdene Oyunerdenetei uugn
Naizuud shdee.

Avatar

Зочин 2020-03-09 192.82.75.153

Элбэгдорж,Сайханбилэг,Эрдэнэ,З.Энхболд гар нэг тэрэгний дугуйнууд,өөрсдийг нь сайн шалга,2 нь эх орондоо ирэх нүүргүй болоод бна,ичмээр юм.

Avatar

Зочин 2020-03-09 103.111.68.3

ӨӨРИЙГӨӨ ХИЧЭЭ МАНАН-гийн ХУЛГАЙЧ ТАХАЛТАЙ БАХ МЭЛХИЙ МИНЬ…

Avatar

j 2020-03-09 202.126.88.157

ene muu n**** a namiig bulshilj baiga n****

Avatar

Зочин 2020-03-09 103.229.121.20

Ямар ч тохиолдолд Тавантолгойн хувийг зарах бус үр ашгийг нэмэгдүүлэх нь чухал юм.

Avatar

зочин 2020-03-09 66.181.161.27

Төрийн эрх бүхий албан тушаалтан ч хэн ч бай … Гэм буруутай нь хуулийн дагуу шүүхээр нотлогдох хүртэл хэнийг ч гэмт хэрэг үйлдсэн гэж буруутайд тооцож үл болно.Гэм буруутны ял зэмлэлийг түүний гэр бүлийн гишүүд , төрөл саданд нь халдааж хэрэглэхийг хориглоно: гэж Үндсэн хуульд заасан байгаа шүү….

Avatar

Зочин 2020-03-09 64.119.26.238

Жинхэнэ мужик Эрдэнэ мандтугай

Avatar

Зочин 2020-03-09 59.153.113.99

Тэр нууцлаад байгаа урвагч,луйварчдын хүүхдүүдийг сонгохгүй гэдгээ олон түмэн даанч нэг ялгах байлгүй дээ!! Хэн хэнийг дэвшүүлэв гэдгээр өөрийн чинь дүр төрөхийг харин ч нэг тодруулахд өгөх байхаа?! Нэгмөсөн арчигдах байх! Энхболд ч хамгаалаад тус болохгүй ээ?! Монгол улс эд нарт үр удам залгамжлуулан луйвардуулж дарлуулах юм уу!! Ёстой занаж ыайнаа!!

Avatar

Зочин 2020-03-09 192.82.71.210

Энэ эрдэнэ элбэгдоржийг ярьхаар бачуураад хачин болох юм

Avatar

Зочин 2020-03-09 192.82.75.153

Оюуг -Эрдэнийг 100 хувь дэмжинээ

Avatar

z 2020-03-09 64.119.27.54

poshel k pizdu

Avatar

Зочин 2020-03-09 64.119.16.143

Зөв

Avatar

Их 2020-03-09 64.119.19.189

Баяр хургэе

Avatar

Zochin 2020-03-09 64.119.19.189

Mongoliin uls turd Erdene ah l zutgeed baih yum.

Avatar

Зочин 2020-03-09 202.9.40.75

Үнэнийг хэлсэн хүнд, хүн өшөөтэй гэдэг үг байдаг. Эх орныхоо эрх ашгийн эсрэг ажиллаж гэмт хэрэг хийсэн хүнийг намын харьяалал харгалзахгүй шалгах ёстой. Сайханбилэг гадаад оронд орогнох хүсэлт гаргаад явж байгаа болон Элбэгдорж хуулийн байгууллагаас зугатаад явж байгааг зөвтгөөд хайцаалаад байгаа нь энэ нам ямар арчаагүй хүмүүсээс бүрддэгийг харуулж байнаа. Эрдэнэ өөрөө ямар замаар баяжсанаа тайлагнах цаг нь болсон. Нийгмийн даатгалын мөнгөөс нэг ч төгрөг аваагүй гэж үү

Avatar

Доогий 2020-03-09 64.119.19.189

Yu ch ideegui awaagui

Avatar

МОНГОЛ 2020-03-09 66.181.178.45

ОЮУН-ЭРДЭНЭ Ч ХАРИН ШУДРАГА ТАЛДАА, ХАРИН ТҮҮНИЙ ОРОНД Э/Х САЙД Ц.ДАВААСҮРЭН, ХЭЛТСИЙН ДАРГА О.БАВУУДОРЖ НАРЫГ ШАЛГАВАЛ ИХ ЮМ ГАРНА ДАА

Avatar

Zochin 2020-03-09 24.46.100.17

Erdene z**l

Avatar

Зочин 2020-03-09 64.119.19.189

Uuruu z**l

Avatar

болдоо 2020-03-09 202.126.89.195

өөрөө зайл

Avatar

MONGOL 2020-03-09 24.46.100.17

Oyunerdene zob hun,MONGOL demjih heregtei
Naidvar ene hund l b.a

Avatar

Зочин 2020-03-09 202.55.188.43

Дээлээ толгой дээрээ нѳмѳрчихѳлгүй сонгууль хүргэхийг бод. Оюун-Эрдэнэ адгийн шаар байсан ч чи одоо түүний ѳмнѳѳс сарвалзаад яахын? 4 жилийн ѳмнѳ чи Баабарыг яаж байснаа мартчихаа юу? Тэр үедээ Баабарын оронд очино гэж зүүдлээгүй биддээ? Тэгэхэд Баабар луварчин Эрдэнэд ялагдсандаа биш зѳвхѳн шүүхийн шийдвэрийг хүндэтгэж, хуулийг сахин биелүүлдэг иргэний журмаар уучлал гуйсан юм шүү.

Avatar

Hunnu 2020-03-09 106.166.60.167

Эрдэнэ хүний сүгээ эрүүгийн элементээ
Эхлээд өөрийгөө дээд доодгүй сайн шалгуул за
Дараа нь яахуу ээхийгаа ярилцаяаа хамаа

Avatar

Ахмад 2020-03-09 64.119.22.228

С.Эрдэнэ чамд баярлаж байгаа нь АН мөнхийн доош нь хийгч СоЦдикратуудаас салсан НЬ МАН ялсантай адил шүү.Энэ бол том гавьяа шүү

Avatar

Иргэн 2020-03-09 64.119.22.228

2020 онд Оюун -Эрдэнэ ёстой гөлөг болно.
Насан турш даа гөлөг байна.
М.Энхболдын буянг даасангүй гөлөг өлсөж үхнэ.

Avatar

зочин 2020-03-09 202.9.46.13

Шальтай боловсрол үгүй юмнууд төрийн өндөр дээд албан тушаалд яаж хүрдэг вэ ? …Мэдээж , заль мэхээр л хүрнэ шдээ .
Одоо энэ төрд чинь ядаж МУИС төгссөн хүн байгаа юм уу ??? …

Avatar

irgen 2020-03-09 192.82.76.227

МУИС олигтой мэргэжил олгодог сургууль биш шүү дээ. Хууль эдийн засаг хоёрыг нь л эс тооцвол ганц хоёрхон хүүхэдтэй хэн ч сонсоогүй тодруулж хэлбэл амьдралд ямар ч хэрэгцээгүй байгаль шинжлэл, нийгмийн ухаан, биологи, газар зүй, орос хэлний багш гээд хэнч тоодоггүй мэргэжлүүдээр сургадаг хэдэн мянгаар нь төгсгөдөг ийм л сургууль шүү дээ. Багшийн сургууль байсаар атал үндэсний их сургууль атал нэг л их багш бэлтгэсэн сургууль гэтэл эх орон нь ахисан түвшний зорилтод боловсролын системээр дутагд.

Avatar

иргэн 2020-03-09 192.82.76.227

Шашин судлал энэ тэр явж өгнөө. Баахан нойрмуулсан хуучин маягаар нэг нь лекц уншсан болж нэг нь сонссон болж цаг нөхцөөдөг, одоо өрсөлдөөнт орчин бүрдсэн өнөө үед МУИС аас сонгоод суралцчих мэргэжил олдодгүй шүү дээ.

Avatar

Muugii 2020-03-09 202.179.27.189

Зөв мангар бацаан сүүлийн үед тодроод байгаан. Ардчилсан хувьсгал ирж Монголчууд өдий зэрэгтээ байна.
МАН мөнгө идэлт, авилгал, залхуу хойрго хэвээрээ. АН-д талархах ч юм бий, сануулах ч юм бий.

Avatar

Гал 2020-03-09 66.181.161.108

МАН бол. гуйлгачин, а******н хулгайч, дээрэмчин, орос, х***а нарын өмхий бөгсийг долоогч дорд гаралтай ядуу бэртэгчид болоод муу дөрвөд, буриад, х*******н э****з, хурлийзуудын цуглуулга юм. Тэд 100 жил Монголын төр нийгмийг паразит хорхой мэт сорог мөлжиж шим шүүсийг барж дуусган, монгол хүн бүрийн тархийг эргүүний бэтэг мэт дарангуйлан үхүүлж байна. Сэрцгээ, санацгаа хүмүүс минь. Коммунист паразит МАН-ыг түүхийн хуудаснаас арчих хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-03-09 66.181.179.165

Хол очиж х**

Avatar

Зочин 2020-03-09 202.126.89.129

Жинхэнэ шалгуулах гахай бол чи штээ. Ван минь

Avatar

Зочин 2020-03-09 64.119.22.228

Эрдэнэ турсан шүү.
МАН мөнгөний гахай чамаас эхлээд бүгд шоронд шүү дээ.

Avatar

Зочин 2020-03-09 66.181.182.226

Оюунэрдэнэ Хувийн кино найруулугчийн сургууль төгссөн Ах бааттарын хамт улс төрчдийг тагнах видео бичлэг хийх, Ахын заавраар Мафитай кино хийх гэж оролдох болсон ямарч боловсролгүй тэнэг болой.

Avatar

Зочин 2020-03-09 202.9.46.192

Ах Баатар нь хувийн байтугай ямар ч сургууль төгсөөгүй ээ. Арваа төгсөөд л Боролдой хүүхэлдэйн студид зураач хийж байсан. Тэгээд Жи энтертайнмент -д хэдэн халтар клип хийсэн. Олигтой юм нэг ч байхгүй байхад л монголчууд зайлуул нийтээрээ боловсрол мэдлэггүй болохоор хийсэн юмнуудыг нь тэнгэрт тултал магтсаар байгаад л ийм болгосон шүү дээ үнэндээ. UBS music video awards гэж зохион байгуулагддаг байхад Ононбат гэж нэг дурак л Баатарт хамаг шагналыг нь өгсөөр байгаад нэг ийм мангас бүтээсэн.

Avatar

Зочин 2020-03-09 139.5.219.92

Эрдэнэ бол эрүүгийн элемент мөн

Avatar

зочин 2020-03-09 202.9.46.13

Биш

Avatar

м 2020-03-09 66.181.161.17

Мөөн

Avatar

Зочин 2020-03-09 202.21.109.89

Ээ бүү үзэгд

Avatar

зочин 2020-03-09 66.181.186.228

Ч. Хүрэлбаатар гэгч хулгайч төрсөн ах дүүстэйгээ бүлэглэн Хотгор шанагын уурхайг солонгосуудад олон тэрбумаар зарчаад ямар ч ял хүлээдэггүйг яруу тодоор харуулсан даа.

Avatar

Зочин 2020-03-09 202.21.108.231

Оюунэрдэнийг барахгүй ээ, цаадах чинь ямарч хужаагаас илүү санаатай ямарч еврейг өлсгөөд алж чадах аймшгын авьяаслаг худалч, гөбс ухагч нөхөр байхгүй юу. Эрдэнэ Элбэгдоржтой, тэр ч бүү хэл Баттулгатай хамжаад ч чадахгүй. Миеэг 39 гишүүдтэй хоолноос нь салгачихсан гар ш дээ. Маргааш Баттулга энэ залуугын хоол болно.

Avatar

зочин 2020-03-09 185.69.145.158

Дэлхийн зарм оронд зочид буудалд ганц хонож чадахгүй мөнгөөр цалин нэмчээд бөөн юм араас нь яриад. ӨРӨВДМӨӨР!!! Эрдэнээгийн бол нусны алчуурных нь мөнгө шүү.

Avatar

ergelzee 2020-03-09 202.21.117.194

яааг үнэн. төрйин албан хаагч нь хамгийн бага цалинтай хамгийн муу нэртэй. новшийн орон. бас дарга нар гэж.. хэцүү хэцүү.

Avatar

Зочин 2020-03-09 202.131.228.118

Оюун-Эрдэнэ хэт улс төржөөд байгаа нь үнэн.Зөвхөн эсрэг намын хүмүүсийг намнах гээд байгаа нь шудрага гэдэг имидж нь худлаа болж таарлаа.

Avatar

ИРГЭН 2020-03-09 202.9.46.183

С.ЭРДЭНЭ ЭЭ . САЙХАНБИЛЭГ, ЭРЛЭГДОРЖ, БАЯРЦОГТ НАР ЧИНЬ АН-Н ЛИДЕРҮҮД БИЗ ДЭЭ? ТЭД ЯАГААД ЭХ ОРНООСОО ЗУГТААД ХАРИЙН ОРОНД НУУГДААД БГА ЮМ БОЛ ? ЭНЭ 3 ХҮНИЙ АСУУДАЛ АН-Н СОНГУУЛИЙН ҮР ДҮНД НӨЛӨӨЛӨХГҮЙ ЮУ? ХАНДГАЙТАД БАЙГУУЛСАН БҮХЭЛ БҮТЭН ХОТЫГ ЧИ ЯМАР МӨНГӨӨР БОЛСГОСОН БЭ ??? МОНГОЛЫН ТӨР ЗАСАГ 1 СУРГУУЛЬ, ЭМНЭЛЭГ, ЦЭЦЭРЛЭГ БАРИХ ГЭЖ СҮЙД БОЛЖ БАЙХАД ЧИ ХОТ БАЙГУУЛЧИХСАН БХ ЮМ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

зочин 2020-03-09 202.21.98.238

Улс төр ойлгохгүйч хуучин хөгшин хулгайчуудыг лав сонсохгүй залуусаа ямагт дэмжисээр байх болно.

Avatar

Зочин 2020-03-09 202.126.88.51

ШУВ ШУЛУУХАН ХАМГИЙН БОДИТ УНЭНИЙГ ЯРЬДАГ Л. ОЮУНЭРДЭНЭ-ийг ШАЛГАВАЛ БОДИТ УНЭНУУД Л ГАРЧ С. ЭРДЭНЭ -ийг УЛАМ ХУНД БАЙДАЛД ОРУУЛНА ДАА ООРИЙНХОО ХАР ТОЛГОЙГ С.ЭРДЭНЭ НУУХ ГАЗАР ОЛДОХГУЙ БОЛНО ШУУ

Avatar

Зочин 2020-03-09 202.21.108.231

Ёстой үнэн, Миеэг бодит юм шиг долоосоор байгаал нэг л өдөр гошноглуу нь гутга дүрчихсэн.

Avatar

иргэн 2020-03-09 202.179.24.205

энэ Дурак Эрдэнэ тэгээд л Өөрсөдийнхөө Гэмт хэргийг Улсын нууц задрууллаа гэж Хуцахийн юмаа, Аль ямар Оронд Гэмт хэрэгтний Үйлдсэн хэргийг Улсын нууцад оруулж Ард иргэдээсээ нуудаг юм болоо,

Avatar

Nomin 2020-03-09 125.130.115.99

Nuuts gj yu bdg yum hun alsan ch ylsiin nuuts gj soluordog manan hulgaichuud

Avatar

Hi 2020-03-09 103.212.119.132

Muu gulug uuruu ehelj shalguulndaa chi bas demjij bga nohoinuud n share xiigeed icheesee Altangerel gd 1 ym erdenetiin

Avatar

Зочин 2020-03-09 202.55.191.194

өөрийгөө хичээ гахай минь

Avatar

Зочин 2020-03-09 203.91.115.54

шалгуулна л биздээ үнэнд гүйцэгдэх өдөр гэж байх байлгүйдээ та нарт.

Avatar

Зочин 2020-03-09 66.181.188.182

ЖДҮХС ХЭДС ЖАРАНТЭРБУМ ХҮЧИН ХҮН АМЬ БАНДААШ ОЙМС ИНГЭЭЛ БОЛЬЧИХ. ТАВАНТОЛГОЙГ МИНЬ ЗҮГЭЭР ОРХИЧИХ. МАН ЫН ОРОЛЦООТОЙ ОРОЛЦООГҮЙ НААД ТӨСӨЛ ЧИНЬ ӨӨРӨӨ ӨӨРИЙГӨӨ САНХҮҮЖҮҮЛЭЭД УГААХ ҮЙЛДВЭР ЦАХИЛГААН СТАНЦАА БАРЬЧИЖ ЧАДНА. ДЭЭД ЗЭРГИЙН КОКСЖСОН 2,5 ТЭРБУМЫН ТОННЫН НӨӨЦТЭЙ ЗҮҮН ЦАНХИЙГ ГАНЦ ТЭРБУМААР ЗАРЖ СУМЬЯАБАЗАР ХҮРЭЛСҮХ ХОЁР ЦУСЛАХЫГ ХҮЛЭЭН ЗӨВШӨӨРӨХГҮЙ ЭЭ. МАН ОДОО ГАЙ ТАРИХГҮЙ БАЙЖ БАЙГААД МОНГОЛЫН ТӨРӨӨС ЗАЙЛААААААА..

Avatar

иргэн 2020-03-09 66.181.191.242

Элбэгдоржыг танай АН хоёр удаа нэр дэвшүүлж сонгуулисан шүү дээ. Одоо тэрнээс та нар зай барих эрхгүй.

Avatar

Зочин 2020-03-09 85.218.48.83

En hun yu hiisiin,buduunee sn buduurch Bayan goliin haan bolson ulam l ahih sanaatai.Iim huneer namin darga tabih h gejdee onigoo z.enhbold gyai min

Avatar

Иргэн 2020-03-09 103.57.93.220

Оюукад их итгэж бсан арай ч дээ! Эхлээд намыхаа хулгайч нартай тэмцэх бх гэж их харлаа! Бүлэггүй! арчаагүй! сөрөг хүчнээ яах нь вэ? Манан мафа устгаад дууссан уу? Гэмт хэрэгтэнгүүд хаа бна? хэлсэн амандаа хүрээч дээ!!!!

Avatar

архангайгаас 2020-03-09 202.179.31.125

Өнгөрсөн 4 жилд Мрнгол улс ямар байлаа одоо ямар болсоныг бүгд мэдэж байгаа,
Хүрэлсүх Оюунэрдэнэ Баттулга шиг ийм хүмүүс олон байгаасай, Улс орноо боддог жинхэнэ эрчүүд.
Энэ гүзээтэй нөхөр гүзээнээсээ доодхийг ч харж чадахгүй хэвтэж доороо байгаа ард түмнээ харна гэж юу байхав.
Намчирхаагүй шүү би аль ч намын гишүүн биш хэзээ ч намд элсэж байгаагүй хүн

Avatar

Зочин 2020-03-09 64.119.27.234

энэ хүн ортой л юм хэлээд байгаа юм биш үү.дээшээ гарагсад бүгд л явхаасаа өмнө идэж уухаа л бодоод байдаг нь ил цагаан болсон ш дээ.

Avatar

ИРГЭН 2020-03-09 202.126.89.223

ОУЮНЭРДЭНЭ ЯАХ ВЭ ТЭРЭН ДОРОХ НЬ НАМЫН НЭРИЙГ БУЗАРЛААД ЯВДАГ НӨХДҮҮДТЭЙ ХАТУУ ХАРИУЦЛАГА ТООЦОЛДОО. ДАРАА ҮEИЙН ЗАЛУУЧУУДАД СУРГАМЖТАЙ ШҮҮ ДЭЭ. АРДЧИЛАЛ НЭРИЙН ДОР ЦАДИГАА АЛДААД ХУУЛЬ ДҮРЭМИЙГ УЛАНДАА ГИШГЭЭД БОЛМООРГҮЙ БАЙНА ДАА.

Avatar

Зочин 2020-03-09 66.181.169.108

АН ялбал энэ хүн Ерөнхий сайд болно гээд боддоо. Арайл бишээ.

Avatar

Зочин 2020-03-09 64.119.27.234

чамд шорон харагдаад байна уу.ккк

Avatar

Зочин 2020-03-09 202.21.109.62

Эрдэнэ үзээд байгаарай Таван толгойг хувьчлуулж яагаад ч болохгүй шүү

Avatar

иргэн 2020-03-09 66.181.190.123

Хэн хэнийгээ гэх вэ. Харин чамаас овоо юм гарах байх шүү

Avatar

Баатар 2020-03-09 202.126.88.129

Оюун-Эрдэнэ бол Шинэ МАНАН-ын түгжил Ерөнхийлөгчийн сонгуульд Хүрэлсүхтэй нийлж намаа ялагдуулсан урвагч тул шалгуулах нь зүйтэй

Avatar

зочин 2020-03-09 202.9.46.13

Монголд прокурорын байгууллага байх хэрэг байгаа юм уу ??.Ганц Оюунэрдэнэ байхад л болчих юм бишүү ? . Төсөм мөнгөнд ч хэмнэлттэй ….

Avatar

Зочин 2020-03-09 202.9.46.33

үхэхдээ үхэр буугаа тавьж байна

Avatar

Зочин 2020-03-09 139.5.219.92

Эрүүгийн элэмэнт засгын газрыг шүүмжлэнэ гэж юу байхав

Avatar

Зочин 2020-03-09 66.181.181.25

Эрдэнэ одоо л зоригтой чанга дуугарч эхэлж байна. Цаашид ийм янзаараа мэдээллийг ойр ойрхон өгч улс төрийн идэвхээ дээшлүүлбэл Хүрэлсүх тэргүүтэй ЖДҮчидийг далаар нь цэвэр тавих боломж байгаа шүү

Avatar

бм 2020-03-09 203.91.115.51

зѳв ѳѳ зѳв. Оюукаг шалгуулах ёсой

Avatar

Зочин 2020-03-09 202.126.89.129

Эрдэнэ ван минь тэнэгийн дуугүй нь сүртэй штээ

Avatar

Зочин 2020-03-09 210.145.10.251

ene melhii odoo boliyoo chi

Avatar

zochin 2020-03-09 66.181.187.227

ERDENEE ODOO CHINII YARISANYG KHULEEJ AWDAG NOKHOI CH BAYKHGUY BOLSON SHUU DEE

Avatar

Зочин 2020-03-09 202.126.89.212

Oyun-Edene, Amarbayasgalan hoyoriin avilgal, luivriin pakt mash ih bgaa shuu. 2018, 2019 onii buh yaam, Agentlag, turiin umchit kompaniin alban tushaaliig ene hoyor l mongo avch shiidej bn gej hun bur yarij bn. Adgiin TOSK deer hurtel Tsenzurgui yaria-giin Munkhbayasgalan Oyunerdened helj neg erguu uyelee darga bolson talaar humuus yarial ineeldeed bh jisheenii. Jinhen luivarchin chin Oyun-Erdene, Amarbayasgalan hoyor shuu !!!!!

Avatar

Зочин 2020-03-09 182.160.0.117

MAH AH. hoyr hoyulaa hoguud hereldejl Bai

Avatar

Зочин 2020-03-09 66.181.161.65

зайлаа ярьж байгаа бүхэн нь худлаа

Avatar

Зочин 2020-03-09 203.91.115.52

МАН АН хоёр нам 30 жил самарлаа Одоо худал жүжиглэхээ боль Аль нь ч хэрэгүй

Avatar

Иргэн 2020-03-09 66.181.188.101

Ккк. Элбэгдорж нарын гэмт хэргийн талаар ярихаар улсын нууц задалсан хэрэгт буруутгагдаад байдаг юм байна.

Avatar

Зочин 2020-03-09 202.21.108.170

Энэ Оюун -эрдэнэ гэдэг хүүхэд бас ц.нямдорж гуайг тоохгүй онгирдог гэл үү?

Avatar

дэмжигч 2020-03-09 66.181.182.180

Эрдэнэ чамайг харахаар дургуй хүрэх юм.Ийм хэцүү үед цалин нэмсэн зүйл байхгүй байна.Чиний дэргэд наадуул чинь маш зөв менежментээр ажиллаж байна.Чамайг намын даргаа өгвөл намаа дэмжинэ.

Avatar

Зочин 2020-03-09 202.21.108.170

Хэрэггүй. Чи Ардын намаа дэмж.

Avatar

Зочин 2020-03-09 103.111.68.3

ӨӨ ЗАА АМАР ЮМ БОЛОХ НЬ ДЭЭ, ХУЛГАЙГ НЬ ЯРИХААР НӨГӨӨ ХАЛДАШГҮЙ ЭРХТЭЙ ХУЛГАЙЧ НАРЫН НУУЦ ЗАДАЛСАН БОЛЧИХДОГ…ХУЦСАН ХАР ТАХАЛТАЙ МӨНДӨЛ….

Avatar

zochin 2020-03-09 202.55.191.194

zub

Avatar

zochin 2020-03-09 66.181.187.227

erdene uuriinkhuu saytaar ikh poporch baykh shiw dee , jinkhene khudlaa gar

Avatar

Иргнн 2020-03-09 66.181.176.128

Худлаа короноггор сүгсэлзэж бхйх хооронд иргэдиын орлого хэцүүдлээ Жижиг дунд бизнес эрхэлдэг түрээслэгчид хэцүүдлээ Хонгонгод иргэддээ тус бүрд 10000 х доллар олгосон Татвараас нь чөлөөлсөн Хятад жижиг бизнэсдээ хүүгүй зээл бүр шууд дэмжлэг үзүүлж байна Одоо Япрн хүүгүй зээл өгөхөөр боллооо Манайд төрийн албан тушаалтнуудын цалинг нэмж байдаг Энэ засаг хурдан зайлаасай

Avatar

Bayduud 2020-03-09 66.181.161.11

Ene Oyun-Erdene het hudlaa poproh yum aa. Nutagt ni suurishsan Uws irgediig gad inuurhah yanztai ugiig Ard irgededee yarisan bn lee…heden Mal hunar ni haana bdagiin bol hulgailj duusgana shuu bandi mini

Avatar

Зочин 2020-03-09 66.181.161.16

teneg ymiig shalgaach Oyunerdeniig

Avatar

иргэн 2020-03-09 202.70.34.70

Дээрэмчдийн нууц гэж юу байх вэ дээ, Энэ нуудаг балай юмаа боливол яасан юм,

Avatar

зочин 2020-03-09 202.21.100.210

АН-д санал өгөх бодолтой байгаа одоо АН-д юу болоод байна аа
Ямар нэгэн юм хийгээчээ Ардчилалыг дэмждэг хүн олон байгаа шүү

Avatar

Зочин 2020-03-09 66.181.185.88

Seoul hotod ajilay baisan Solongo-d emchilgeni zardald handib orgoy baina. hurdan edgeerei.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж