Коронавирусийн халдвар дэлхий даяар 100 мянга давлаа | News.MN

Коронавирусийн халдвар дэлхий даяар 100 мянга давлаа

Коронавирусийн халдвар дэлхий даяар 100 мянга давлаа

Коронавирусийн халдвар дэлхий даяар 100 мянга давлаа

Шинэ төрлийн коронавирус буюу “Covid-19” вирусийн халдвар авсан нийт хүний тоо өнөөдөр өглөөний байдлаар /2020.03.07/ 102,044 боллоо. Харин нас барсан хүний тоо 3,494 байгаа бол эдгэрсэн хүний тоо 57,599 байна. Халдвар дэлхийн 97 улс оронд тархсан бөгөөд Хятад улсад 80 мянга гаруй халдвар тээгч байна.

Итали, Герман, Франц, Испани зэрэг Европын орнуудад халдвар маш хурдацтай тархаж байдал хүндэрч байна. Түүнчлэн Иран улсад ч халдвар авсан хүний тоо огцом өссөөр байгаа юм.

АНУ-ын хувьд халдварын тоогоор эдгээр улсуудын араас жагсч байгаа ба тус улсын Калифорни мужийн эрэгт хөл хорионд орсон “Grand Princess” аяллын хөлөг дээрх 21 зорчигч халдвар авсан нь тогтоогджээ. Хятадаас гадна халдварын хамгийн том голомт болоод буй Өмнөд Солонгост 309 шинэ тохиолдол бүртгэгдэж, нийт халдвар авсан хүний тоо 6,593 болжээ. Харин нас барсан хүний тоо 43, эдгэсэн хүний тоо 108 байна.

Ингээд дэлхий даяар халдвар хэрхэн тархаж буй талаар дэлгэрэнгүй мэдээллийг хүргэе.

 

 

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
21
ХарамсалтайХарамсалтай
7
ГайхмаарГайхмаар
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Мөнхөө 2020-03-07 64.119.23.90

Тайван байх нь чухал байнаа. Ямар Монгол хүнээс илэрсэн биш, Харин дор бүрнээ анхааралтай байж, муу юмыг ам хэл, сэтгэлээрээ дуудахгүй байх нь чухал. Хүн төрөлхтөн буруу замаар ббудаа тээсэнийхээ горыг амсаж байгаа ч юм бил үү? Эх болсон байгал дэлхийнхээ хэвлийг цөлмөж, ан амьтан , ус ургамал ер нь бүгдийн оршин амьдрахуйн зүй зохирлыг өөрсдийн бузар шуналаасаа болж алдагдуулсны хариуд өөрсдөө өөрсдийхөө амьдрах орчинг устгах нь гээд аль хэдийн маш олон дотоод гадаадын хүмүүс сануулсаар байсан

Avatar

Зочин 2020-03-07 66.181.161.108

Мэдээллийн эх үүсвэрээ бичиж байгаач. Сэтгүүлзүйн оронд орчуулгын ажил хийх юм. Бусдын оюуны өмчийг хүндэтгэж бай.

Avatar

отгонбаатар 2020-03-07 66.181.161.71

миний гэр бүл австр улсад одоо байгаа би санаа зовж байна одоо австр улсад бараг 50 корана вирус бүртгэгдээд байна бүх хүн Азийн хүмүүсийг корана в гэж бодож байна монгол байхгүй байна би гэр бүл дээ санаа их зовж байна,????

Avatar

Зочин 2020-03-07 193.6.53.149

Балиар хужа а нар хүн төрөлхтөнийг хорлож байнаа. Өөрсдөө ч яахав дундаршгүй олон жоомнууд

Avatar

ашгүй 2020-03-07 66.181.186.13

манай улс хүйтэн болоод тархахгүй байна хүйтэн байвал гоё

Avatar

Зочин 2020-03-07 203.91.115.49

yaanaa delhiigeer neg tarlaa

Avatar

Taivshirch bolohgui shu 2020-03-07 202.126.88.131

Manai ilrehgui bna gej taivshirch bolohgui shu. Mongolchyyd mini doo hun bur ylam hicheeh heregtei bna,

Avatar

Зочин 2020-03-07 59.153.87.189

Өвчилсөн хүмүүс 1 сая ч хүрхгүй дээр нь хүмүүс бага багаар ч гэсэн эдгэж байгаа юм чинь удхгүй зүгээр болчих юм бишүү

Avatar

Зочин 2020-03-07 150.129.142.46

словек биш словени

Avatar

Зочин 2020-03-07 202.126.89.198

ЭМЯ-ны Ариунтуяа гэдэг мэргэжилтэн хуучирсан мэдээлэл өгөхийн, харицлагагүй байна. Өнөөдөр гэхэд л баасан гарагийн байдлаар гэж ярьж байна үргэлж сайтуудын мэдээллээс хоцрох юм!!!

Avatar

Зочин 2020-03-07 202.9.46.68

гар утаснаас харахаар хүснэгт сунажээ комноос зүгээр бна

Avatar

Зочин 2020-03-07 202.126.89.198

Гаднаас ирж байгаа хүмүүсийг онгоцны үйлчлэгч нтртэй нь бүгдий нь шууд ажиглалтанд тусгаарлах хэрэгтэй байнаа, өндөр хөгжилтэй орнуудад ингэж хурдацтай тархаж байгаа юм чинь манайд нэг л ороод ирвэл сүйрнэ шүү, 2 долоо хоног бүх хилээ хаавал таарна!!!

Avatar

бодлын хулгайч 2020-03-07 66.181.167.53

ОЛОН УЛСЫН НИСЛЭГИЙГ ЗОГСООХ ХЭРЭГТЭЙ. ГАДНААС НЭГ Ч ХҮН БИТГИЙ ОРУУЛ. МОНГОЛ БАЙСАН Ч ХАМААГҮЙ. ТЭЭГЧИД АЮУЛТАЙ ШҮҮ. БАРУУН ЕВРОПООС БҮҮ ОРУУЛ.

Avatar

Зочин 2020-03-07 202.9.46.68

зүгээр л харагдаж байна ш дээ хүснэгтэн

Avatar

Zochin 2020-03-07 202.21.107.126

Her l urgeljilsen neriidiig n hoorond n zai avch yanzal. Yaj bichiheeree ingej urgeljilsen bichdeg bnaa. Zasah heregtei bn

Avatar

Unshigch 2020-03-07 202.21.107.126

Naad husnegtiinhee deed taliin haldvariin tihai morniihoo neriig ayataihan zai avch bicheeh

Avatar

Зочин 2020-03-07 202.126.89.51

ЗГ-аас явуулж байгаа арга хэмжээнүүдийн ачаар Монгол маань тэсээд л байна. ОДОО ХҮН БҮР ХАРИУЦЛАГАТАЙ БАЙХ Л ЧУХАЛ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2020-03-07 207.195.65.37

Xaldvar avsan oron 100 xyrlee odooxon. "Yyr tsaital tesex yumsan" gedeg kino baidagsan. Daxiad xeden sar tesex yumsan.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж