Берлин-Улаанбаатар нислэгээр ирсэн зорчигчдыг тусгаарлажээ | News.MN

Берлин-Улаанбаатар нислэгээр ирсэн зорчигчдыг тусгаарлажээ

Берлин-Улаанбаатар нислэгээр ирсэн зорчигчдыг тусгаарлажээ

Берлин-Улаанбаатар нислэгээр ирсэн зорчигчдыг тусгаарлажээ

ОМ-136 Берлин-Москва-Улаанбаатар чиглэлийн нислэгээр ирсэн зорчигчдыг өнөөдөр /2020.3.6/  Халдварт өвчин судлалын үндэсний төв /ХӨСҮТ/-д тусгаарлажээ. Тус нислэгээр шинэ коронавирусийн халдварын голомтот бүс нутаг буюу Итали, БНСУ, Япон, Австриас Монгол Улсын 15 иргэн ирсэн байна. Тодруулбал, БНСУ-аас найм, Японоос нэг, Австриас хоёр, Италиас дөрвөн иргэн иржээ. Дээрх 15 иргэний хоёроос нь цээж, хоолой өвдөх зэрэг шинэ короновирусийн халдварын шинж тэмдэг илэрсэн тул ХӨСҮТ-д шилжүүлжээ. Энэ талаарх дэлгэрэнгүй мэдээллийг 11.00 цагийн хэвлэлийн хурлын үеэр өгөх юм байна.

Р.ДУЛАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
34
БурууБуруу
7
ХарамсалтайХарамсалтай
4
ЗөвЗөв
4
ГайхмаарГайхмаар
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХахаХаха
1
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

28 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-03-06 188.32.127.6

Ажлаар, амралтаар явсан хvмvvc гэр орондоо очих эрхгvй юу? Хилээ хааж монгол хvмvvcийн эрх зерчих vv? Aль хэдийнээ зерчеед Кореан Аэр менге буцааж егне гээд гvйцэд егехгvй хохироож байна!!! Асар их менгеер шатааж хилээ хаасан Онцгой комисс, Засгийн газар билетний менге буцааж егеечээ!!!

Avatar

Zochin 2020-03-06 202.9.46.126

Hilee haagaad nislegee zogsoogood wagonii ywalt ntree bvgdii zogsoogoochee

Avatar

Zochin 2020-03-06 193.156.105.183

Germanii nislegee zogsoono uu. Odoo id tarkhaj bna, solongosoos doloon dor shuu, europiin ornuud sakhilga bat muutai, negdsen zokhion baiguulaltad orj chaddaggui ulsuud. Khamgiin ayultai ekh uusver odoogoor Europ, Schengenii ornuud bolood bgaa.

Avatar

Зочин 2020-03-06 103.10.20.118

hilee haagaach ee ter tusmaa agaariin helee

Avatar

ЗОЧИН 2020-03-06 203.91.119.42

хилээ хаагаачээ, бид хүчин мөхөсдөнө ш дээ

Avatar

Зочин 2020-03-06 158.181.74.75

Содонгост байгаа 50000 бүх монгол иргэдээ бүгдийг нь яаралтай авчирмаар байна шүү

Avatar

Зочин 2020-03-06 203.169.48.34

Гаднаас ирж байгаа монгол иргэд ухамсартай байгаачээ. Монголд ирэхээ болиочээ!!! Өвчин авчрах юм

Avatar

би 2020-03-06 203.169.48.34

За ингээд корона вирус орж ирждээ. Хүн зүгээр байхдаа хоолой нь өвдөх, цээж өвдөх шинж тэмдэг гарахгүй л байхгуюу.

Avatar

Батхишиг 2020-03-06 66.181.161.122

Солонгост болон гадаадад баигаа иргэд нэг л зүилииг саин оилгомоор баих юм халдвартаи монголд орж ирлээ гэхэд эмчлэх анагаах ямар ч туршлага баихгүи ш дээ УОБК ын дарга шадар саид хэлээд баина ш дээ хамгиин сонин нь ингэж хэлээд баигаа мөртлөө нислэгээ цуцлахгүи юм эх орондоо баигаа монголчууд халдварын бүсээс ирж баигаа монголчууд ямар ялгаатаи баинаа хэлж өгөөч энэ тухаи таилбарлаач телевиз ээр

Avatar

Иргэн 2020-03-06 202.9.46.240

Гаднаас орох нислэгийг хаагаачээ. Хот, хөдөөгийн хоорондох зам хааж хөрөнгө шрж байхаар. Нислэгээ хаалаа гэж юу мэдээлээд байдаг юм бэ. Тэгээд хэн суусан, ямар нислэг орж ирээд байгаа юм бэ. Европоос томчууд л орж ирнэ дээ. Өндөр өртөгтэй юм чинь. Хэний өмнөөс хэнийг өвчлүүлэх гээд байгаа юм бэ. Монголдоо вирусгүй гэж зарлачаад товчоонуудыг хүдрүүлж худлаа сүржигнэх боллоо сүүлийн үед. Овоо зөв ажиллаж эхэлж байсан юм сан төр засаг маань.

Avatar

Зочин 2020-03-06 202.21.108.19

Европт сүүлийн хэд хоногт их хурдацтай тархаж байхад манай Онцгой комисс нислэг зогсоохгүй юу хийж байваа. Хот, хөдөөгийн хооронд явж байгаа хүмүүсийг шалгаж хий сүржигнээд л байсан.

Avatar

Зочин 2020-03-06 103.26.194.152

Одоо авчрахаа больчих л дооо….Манайд түймэр нэг асвал гүйцээ….

Avatar

иргэн. 2020-03-06 202.126.89.37

гадаад улс монголоос хамаагүй илүү эрүүл мэндийн тогтолцоотой тул өвчин намдтал очсон газраа түр бай. хэрвээ өвчин гарвал УОК шууд хариуцлага хүлээх ёстой.

Avatar

иргэн 2020-03-06 202.126.89.37

Нислэгээ зогсоогоочээ. хэрвээ энэ өвчин орж ирвэл хэн хариуцлага хүлээх юм бэ. хэт ойлгомжтой байсаар байтал яагаад нислэгээ зогсоохгүй байгаа юм бэ. хүний амь нас гэр бүлийн эрүүл байхаас нисэхийн хэдэн төгрөг чинь илзз юм уу. нөгөө талаар монгол хүн гадаадад өвдвөл монголоосхамаагүй илүү эрүүл мэндийн үйлчигээ авна шүү дээ.бүх газраа өвчтнөөр дүүргэх гээ бол эсвэл хятадтай адил маш хатуу арга хэмжээ авах гээгүй бол одоо л зогсоо

Avatar

OHU!!!!!! 2020-03-06 202.21.109.48

OHU-aas irj baigaa buh humuusiig shalgah heregtei

Avatar

Зочин 2020-03-06 202.21.127.173

Нислэгээ зогсоогооч ээ, гадныхан болон монголчуудыг оруулах болио, вирус тээвэрлээд байгаан бишүү

Avatar

Ugii 2020-03-06 202.21.127.173

Европоос ирж байгаа нислэгээ зогсоож, БНСУ, Япон, Австри, Италиас хүмүүсийг оруулахаа болиоч ээ

Avatar

Зочин 2020-03-06 202.21.108.201

Халдваргүйтэл, ариутгалаа дээд зэргээр хийх хэрэгтэй. Бараг л вирус мөн байхаа даа. Тусгаарлалт, эмчилгээгээ маш нямбай хийвэл эдгэрдэг өвчин шүү дээ.

Avatar

Зочин 2020-03-06 192.82.68.154

Энэ малнууд яах гэж ийш тийшээ яваад бга юм бэ

Avatar

Зочин 2020-03-06 103.142.76.8

butsaagaachee, ukrainchuudiig harsan bizdee

Avatar

Зочин 2020-03-06 202.21.108.201

Өөрсдийн иргэдээ буцаахуу Малаа. Гадаадын аль улс авах уу Малаа.

Avatar

Жууб 2020-03-06 66.181.165.21

Өвчтэй юм бол өвчин авсан улсдаа л байгаач дэ. Авахгүй байсым бол яах гэж тэнээд доншуучлаад байдын

Avatar

Зочин 2020-03-06 182.160.39.221

Мал минь энэ хүмүүс чинь гадаадад визтэй, виз нь хугацаатай байдаг юм.

Avatar

зочин 2020-03-06 103.57.94.219

тэдний виз хэнд хамаатай юм. муу сайн тэнэмэл новшнууд. тэдний визний хугацаанаас хүний амь нас илүү байх бүз

0 2
Avatar

ouyka 2020-03-06 202.126.89.46

tendeel bgaach.oir dotnii xvmvvsee l xoxiroogood uruuliigch xoxiroon sh dee?

Avatar

зочин 2020-03-06 202.131.245.69

чиний аав, ээж, үр хүүхэд чинь ингэж ирвэл яах вэ. эсвэл чи өөрөө ингээд нэг өдөр ирэхдээ өөр юм бодох байх даа.

Avatar

Зочин 2020-03-06 202.131.245.243

Хэлээд анхааруулаад байхад хэн тэнэж, доншуучлаадах гэсэн юм бэ?

Avatar

Зочин 2020-03-06 203.169.48.34

Манай гэрийнхэн гадаад явах, тус тусдаа зөндөө ажилтай байсан. бүгдийн болид цуцалсан, ухамсар гаргасан. Чи харин ямар ухамсаргүй амьтан бэ. Япончууд эх орондоо буцаж ирэхгүй, өвчин авчрахгүй байхад чи болиоч.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж