Монгол Улсыг коронавирус гараагүй, аялахад таатай орноор нэрлэжээ | News.MN

Монгол Улсыг коронавирус гараагүй, аялахад таатай орноор нэрлэжээ

Хуучирсан мэдээ: 2020.03.05-нд нийтлэгдсэн

Монгол Улсыг коронавирус гараагүй, аялахад таатай орноор нэрлэжээ

Монгол Улсыг коронавирус гараагүй, аялахад таатай орноор нэрлэжээ

Их Британийн “The Telegraph” сонин шинэ төрлийн коронавирус дэгдээгүй, аялахад тохиромжтой 16 орны нэгээр Монгол орныг нэрлэжээ.

Жагсаалтын нэгдүгээрт Аргентин, хоёрдугаарт Намиби, гуравдугаарт Куба, дөрөвдүгээрт Турк улс бичигдсэн байна. Харин Монгол Улс энэ жагсаалтын тавдугаарт бичигдсэн бөгөөд өргөн уудам тал нутаг, говь цөл, гол мөрөн, ой шугуй хосолсон үнэхээр сайхан газар хэмээн онцолсон байна.

Удаах байруудад Мадагаскар, Перу, Мальдив, Мальта, Лаос, Ботсвана, Өмнөд Африк, Узбекистан, Колумб, Унгар, Танзани улсууд багтжээ. “The Telegraph” сонин жагсаалтад багтсан орнуудад коронавирусийн халдвар нэг ч илрээгүйн дээр үзэж, сонирхох, түүх соёлын дурсгалт газар бишгүйг онцолсон байна.

Эх сурвалж: THE TELEGRAPH

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
185
ЗөвЗөв
15
ХөөрхөнХөөрхөн
12
ХахаХаха
11
ГайхмаарГайхмаар
10
ТэнэглэлТэнэглэл
8
БурууБуруу
7
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

29 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-03-05 64.119.22.246

худлаа мэдээ цацахаа болио

Avatar

607сая $ 2020-03-05 202.21.108.147

Уг нь аялал жуулчлалаар 2019 оны байдлаар улсад
607сая ам.доллар хуримтлуулсан байдаг юм билээ. Чухам тэр иөнгө нь хаачаад тэр зээлсэн мөнгө нь, буцалтгүй тусламж нь хаашаа ороод яг хэвэндээ ядуу2 гээд суугаад байдаг юм бол. За тэр ч яахав. Короно дуусхад жуулчид ихсэнэ гэсэн маш таатай мэдээ байна.

Avatar

Иргэн 2020-03-05 103.212.116.39

Аманд орсон шар тосыг хэнхэглэж байгаад хэлээрээ түлхэвэл эргээд нүүр буруулчдаг нигууртай.алтан боломжийг алдаж үлболно .

Avatar

Zochin 2020-03-05 103.26.193.185

Peru, Turked korona garsan biz de?!!

Avatar

Зочин 2020-03-05 202.55.188.42

Гарсаан гарсан

Avatar

Хилээ 2020-03-05 172.58.191.111

Ганцхан жишээ шүүгч
Төмөрбат та биднийг унтаад сэрэхэд АНУд байгаа биздээ

Avatar

Хилээ 2020-03-05 172.58.191.111

Одоо дэвшээд тх нарыг сайн сайхан болгоноо гээд байгаа хүмүүс дотор олон байгаа Муугаар бодоод үзэе Маш онц халдвартай өвчин гарлаа гэж бодоё тэгвэл наад хүмүүст чинь хувийн онгоц хилийн цаана зөндөө байгаа тэгээд наадуулд чинь гадаадад хаус оффшорт нь мөнгө зөндөө байгаа

Avatar

Хилээ 2020-03-05 172.58.191.111

Хүмүүсээ тун удахгүй нэгхэн минутанд корона аль нуугдмал байсан илрүүлэх багаж гарах байхаа Уг нь аялал жуулчлалаар та бүгдэдэ минь өгдөг халамжийн мөнгө зөндөө орж ирдэг байхгүй юу даа Одоо бүх юманд хошуу дүрж сэтгэлээ бүү зовоо Ах нь харь оронд гацаад баларчбайнадаа та бүхний муухай муухай юм бичихэд бас даанчдээ гэж бодогдох юм Биднийг коронагаас болж зугатаасан мэтээр их бичих юмаа Та бүхэн буруу газраас зугатаадаг хүмүүсийг хайж байнадаа Жинхэнэ зугатаагсад наад их хуралд байсан болон одо

Avatar

зочин 2020-03-05 66.181.161.19

энэ жилдээ аялал жуучлалаа түр зогсоосон дээр байхаа ард иргэдийн нөр их зүтгэл энд харагдаж байхад итгэл нь уул байхад эрх баригчид нь гөлөг байж болохгүй шүү

Avatar

Зочин 2020-03-05 192.82.74.218

цагаа олоогүй маркетинг байлаа.больж үз

Avatar

ХУУРАМЧ 2020-03-05 103.212.117.95

УУчилаарай тийм мэдээ алга

Avatar

Зочин 2020-03-05 31.46.250.56

Би унгарт байна энд 7 илэрцэн байгаашүү

Avatar

Аах 2020-03-05 202.21.108.227

Наад корона гараагүй гэсэн орнуудаас өчигдөр гэхэд л 2 оронд нь гараад байна

Avatar

Зочин 2020-03-05 66.181.177.23

Uuchlaarai hil haatsan baigaa.

Avatar

Зочин 2020-03-05 66.181.177.23

Manaih hilee haatsa baigaa. hahaaha. Daruuhan bai

Avatar

Urnaa 2020-03-05 122.201.31.216

Зүгээр нэг аятайхан мэдээ уншиж чадахгүй яачихсан муу амтай пиздааакууд байдын бэ. Мэдээж энэ эмээ өвөө нарын ханиад намжхаар ирэх байлгүйдээ. Бүүр нэг муу амлаад ёрлосон үхчийсэн хүүрнүүүд вэ та нар. Энэ ханиадаа дандаа хөгшин настай хүмүүс үхэж байгаа.

Avatar

Hnnn 2020-03-05 59.153.113.73

T1ee zaluu humuusch huuhduudch olnoor uhseng medeegui ymuu

Avatar

Zochin 2020-03-05 103.57.92.114

Yu h*****d bgaa yum be? Ochij corona haldaa geed bgaa yum bish uu barag.

Avatar

Мягмар 2020-03-05 192.82.67.17

Бодох л асуудал. Бөөн вирус орж ирвэл яах болж бна.

Avatar

Bat 2020-03-05 202.9.46.247

Mongolchuudaa bvgdeeree hicheetsgeene shvv obchingvi bol jargal shvv

Avatar

Hhhh 2020-03-05 66.181.161.46

Ard tvmnee bodoj baibal ene jildee gadni juulchdig hvleej abch hereggui ,sonor seremjee aldaj bolohgui shvvv,

Avatar

Hhhh 2020-03-05 66.181.161.46

Zvgeer l hilee bvren haayaa,gadaadinhanig oruulah gen yaarsani hereg bhgui ee yaarbal daarna gej vg bii

Avatar

zochin 2020-03-05 203.91.115.245

Өвчний дэгдэлт яагаачгүй байхад ийм дүгнэлт хийдгээ бас

Avatar

Зочин 2020-03-05 43.228.131.45

Хилээ бүрэн хаа?? Хятад Солонгосуудад онцгой анхаар?? Бөөн бөөнөөрөө ажиллаж байгаа Солонгос хоолны газруудыг хаа?? Солонгос хоолны газрууд?? Кино театрууд? оршуулгын газруудаа Солонгосчуудаас буцааж ав?? Бүх оршуулгын газар? бүх кино театруудыг Солонгосчууд авсан байна?? хайран юм буцааж ав??

Avatar

бодлын хулгайч 2020-03-05 66.181.167.53

СОНСОХОД САЙХАН МЭДЭЭ. ГЭВЧ ЭНЭ ВИРУС НАМДААГҮЙ БАЙХАД ГАДНЫ ХҮМҮҮСИЙГ АВЧ БОЛОХГҮЙ

Avatar

Зочин 2020-03-05 188.29.164.63

Арай одоо ирэх гээгүй биздээ. Ко моогоо дуусгачихаад зүглээрэй.

Avatar

Зочин 2020-03-05 188.29.164.63

Get lost.

Avatar