Туул голын дагуу ногоон парк байгуулна | News.MN

Туул голын дагуу ногоон парк байгуулна

Туул голын дагуу ногоон парк байгуулна

Туул голын дагуу ногоон парк байгуулна

Туул гол дагуу ногоон парк байгуулах газрын байршил, зураг төсөл хийх талаар Нийслэлийн засаг дарга бөгөөд Улаанбаатар хотын захирагч С.Амарсайханд ажлын хэсгийн ахлагч Нийслэлийн Агаар орчны бохирдол хариуцсан орлогч дарга Д.Мөнхжаргал болон Нийслэлийн байгаль орчны газар, Нийслэлийн газрын алба, Хот төлөвлөлт, судалгааны институт ОНӨААТҮГ, Хот байгуулалт хөгжлийн газрын удирдлагууд уулзаж, ногоон паркийн зураг төсөл ба журмыг төслийг танилцууллаа.

Энэхүү төслийн зорилго нь Туул голын эко системийг хадгалан хамгаалах, байгалийн нөхөн сэргээлт хийх, түүх соёл, спорт, амралт аялал жуулчлалын орчныг бүрдүүлэх, гадаргын усыг хуримтлуулан нуур, цөөрөм үүсгэн гүний усны тэжээгдлийг нь нэмэгдүүлэн, цэвэр усны эх үүсвэрийг нэмэгдүүлэх зэрэг болно. Хотын захирагч С.Амарсайхан "Туул голын ногоон парк байгуулах" ажлын хэсгийнхэнд зохих зөвлөгөөг өгч, зураг төслийн ажлыг эрчимжүүлэх, бүтээн байгуулалтын ажлыг II улиралд эхлүүлэх зэрэг үүрэг чиглэл өглөө.

ЭХ СУРВАЛЖ: ULAANBAATAR.MN

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

8 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-03-05 202.131.225.150

Яг ажил хэрэг болгоод сайхан тохижуулах хэрэгтэй.

Avatar

иргэн 2020-03-05 202.131.227.82

ногоон парк байгуулах газар байгаа юм уу. битүү хашаа бариад тойруулаад авсан байсан.

Avatar

Зочин 2020-03-05 66.181.161.26

Парк бариж яваад house баричваа манайхан чадах л байх

Avatar

санаа 2020-03-05 112.72.8.90

Энэ газар болон бий болсон тохижилтыг хувийн секторт ер өгч болохгүй. Тэнд нийтийн бие засах газар, хогийн цэг, дасгалын төхөөрөмж зэргээс өөр хоолны газар үзвэр үйлчилгээ зочид буудал дэлгүүр огт хэрэггүй шүү. Учир нь Туул гол хотын ойр газар бүрт чийг үнэртсэн гэрүүд шаардлага хангахүй архи зарсан хоолны газрууд ойн бүсийг хааж барьчихаад тэнгэрт тулсан мөнгө нэхээд сууж байдаг тэнэг байдлаасаа салмаар байна. Амралтын нэг өдөр хотоос агаарт гарахад 200000-1000000 төгрөгийн зардал гаргаж байна

Avatar

Irgen 2020-03-05 103.87.255.42

Цэнгэлдэх орчмоо ногоон парк болгоёоо!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-03-05 192.82.64.158

Зайсангийн хэдэн баячуудыг Монголын ард түмэн тэжээж тэдний тав тух ая тавыг хангах гэж л туйлдатлаа ажилласаар татвар төлсөөр нуд анихын байна лдаа . Наад бүтээн байгуулалт , орчны тохижилтын ажлаа хотын захын хорооллууддаа хийж эхлэх болоогүй юу, Зайсан тэр туул гол орчимд одоо юу төсвийн хөрөнгөөр юу хийх гээд байгаан. Хийнэ арчилна ногоо зүлэгээ тарина жуулчдын амыг ангайлгана тэрбум тэрбумаар нь төсөют орлого оруулна гээд богд уулыг ам амаар нь үнэгүй хувьдаа авчихсан. Нөхдөөр хийлгээч

Avatar

Зочин 2020-03-05 59.153.113.215

За энэ ч газрын наймаачдын шалгарсан арга байхоо.Туул голын эрүүл ахуйд нийцсэн, байгаль орчноо бодсон нэг аятайхан байгууламж бна уу, та нар хар даа. Битгий худлаа ийм өнгөлөн далдалтын мэдээ хийж тарааж байгаач ээ, хүмүүс мэдэж байгаа ш дээ.

Avatar

Зочин 2020-03-05 202.126.89.37

Tegeel neg hudlaa delgesen zurag shirtsen hun…

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж