Г.Шийлэгдамба өөрийн хүсэлтээр огцорлоо | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Г.Шийлэгдамба өөрийн хүсэлтээр огцорлоо

Хуучирсан мэдээ: 2015.11.06-нд нийтлэгдсэн

Г.Шийлэгдамба өөрийн хүсэлтээр огцорлоо

Энэ сарын 4-ны орой Эрүүл мэнд, спортын сайд Г.Шийлэгдамбыг АТГ-аас саатуулсан. Одоогоор АТГ энэ талаар мэдээлэл хийгээгүй байна. Тэрбээр өнөөдөр ерөнхий сайдад хандаж чөлөөлөгдөх өргөдөл гаргажээ. Ерөнхий сайдын хэвлэлийн төлөөлөгч Ц.Мөнхтөр энэ талаар мэдээлэл хийлээ. Эрүүл мэнд, спортын сайд Г.Шийлэгдамба  өргөдөлдөө “АТГ-ын байцаагчид надад эрүүгийн тусгай ангиар хэрэг үүсгэж, ихээхэн хэмжээний мөнгө авсан мэтээр тулган байцаасан. Тухайн үед миний өрөөнд хувийн зорилгоор өөрийн олон жилийн танил нөхрөөс зээлсэн мөнгийг хадгалж, хувийн хэрэгцээнд зарцуулахаар төлөвлөж байсан. Би ямар нэгэн гэмт хэрэг хийгээгүй. Өөрийн эрх мэдэл, албан тушаалыг ашиглаж тэрхүү мөнгийг олоогүй учраас АТГ-ын байцаагчид үзүүлсэн. АТГ-аас энэ хэрэгт холбогдуулан эрүүгийн хэрэг үүсгэн, шалгаж, ямар нэгэн хууль бусаар олсон мөнгө эсэхийг тогтоох нь зүйтэй гэж үзээд хэрэг үүсгээд ажиллаж байна. Эрүүл мэндийн салбарынхаа ажилчдын нэр хүндийг сэвтээхгүй байхыг хичээж байна. Дээр нь энэ хэрэг улс төрийн нөхцөл байдлаас үүдэн багагүй хугацаа шаардагдах болсон тул би өөрийн хүсэлтээр ажлаасаа чөлөөлөгдөх хүсэлтээ гаргаж байна” хэмээжээ.

Т.ДАВААНЯМ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2015-11-06 103.229.122.61

ХИЙЖ БАЙГАА АЖИЛ НЬ ЯГ ДО ЯАМНЫ АРГААР АЖИЛЛААД БАЙГАА ШҮҮ ТОМ ТОМ ТООТОЙ ГАДААД МӨНГӨ ЯРЬЖ БАЙСНАА ГЭНЭТ Л ТӨГРӨГ БОЛЧИХДОГ ТЭР БУМААР ЯРЬЖ БАЙСНАА ХЭДЭН САЯ БОЛЧИХДОГ ХӨГИЙН УЙМАРАА ЮМ ЯРИЖ ХЭРЭГ ҮҮСГЭХ ЮМ ДАА ҮНЭНДЭЭ ЭНЭ БОЛ ХЭЛМЭГДҮҮЛЭЛТ Л ДЭЭЭ ЭРГЭЭД ХЭЗЭЭ НЭГ ӨДӨР ТВ-Р ЗАЛУУСТ БАЙЦААГДААД СУУЖ БАЙСАН ТҮҮХ БИЙ ЭСВЭЛ ГЭРТЭЭ БҮГЭЭД

Зочин 2015-11-06 103.57.94.93

АТГ шинэ цагийн ДО ЯАМ болоо юу даа. Бие биенээ намнасан шинэ цагийн ХЭЛМЭГДҮҮЛЭЛТ ойлгож байна уу. 1940, 1960 оны Үндсэн хуульд заасан Ардын Ардчилсан хувьсгалын "Ард" гэдгий нь авч хаяад Ардчилсан хувьсгал нэр зүүсэн. Нэр нь өөрчлөгдөөд байгаа боловч агуулга нь хэвээр байна. Жишээ нь 1921 оны хувьсгалаас хойших Засаглалын хэлбэр нийгмийн байгуулал нь хувийн санаачилгыг боогдуулж, Эдийн засаг нь төр засгийн хатуу гар дор байлаа. 1990 оноос хувийн санаачилгыг чөлөөлсөн боловч эдийн засаг нь төр засгийн хатуу гарт хэвээр л байна.

РАВДАН 2015-11-06 202.70.46.220

ТИЙМЭЭ ТҮҮХ ДАВТАГДДАГ ЮМ. ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ!!!

Октябрийн баяр 2015-11-06 202.9.40.13

Яруу Алдарт окябрийн Социалист Хувьсгал мандтугай УРА ! Манай Яруу алдарт Энхрий хайрт МАХН мандтугай УРА ! Түүх бол түүх юм доо

РАВДАН 2015-11-06 202.70.46.209

МУУ ШИЙЛГЭЭ ЗАЙЛУУЛ ЯМАР ЮМНЫХ НЬ ХАМГААЛАЛТ БАЙХ ВЭ! УИХ-Н ГИШҮҮН САЙД ГЭДЭГ ЧИНЬ Л ЖИНХЭНЭ ХУЯГТ БААТАР ЮМ ШҮҮ ДЭЭ!!! ЗА ТЭР Ч ЯАХАВ. АУГАА ИХ ОКТЯБРИЙН СОЦИАЛИСТ ХУВЬСГАЛЫН 98-Н ЖИЛИЙН ОЙН ЦОГТОЙ ХАЛУУН МЭНДИЙГ ХҮРГЭЕ!!!!

Зочин 2015-11-06 203.169.50.156

Аcуудалд орсон албан тушаалтнууд албан тушаалынхаа хүчээр мултрах гэж оролддог юм шиг . Гэтэл энэ хүн албан тушаалаа өгч, төрийн өндөр ёс зүй гаргаснаас харахад гэм буруугүй нь илэрхий байна.

РАВДАН 2015-11-06 202.70.46.219

ТИЙМ ДӨӨ. НААДУУЛ ЧИНЬ НАМАЙГ ТОЙРООД Л ЮМ ЮМТАЙГАА ХУТГАЛДООД Л. БИЧ ДУНД НЬ ЭРГЭХ ШИГ БОЛЖ БАЙНОО. ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ ГЭХЭЭР Л ЕСӨН СҮВГЭЭС НЬ ЯНЗАН БҮРИЙН ЮМ ГООЖДОГ БОЛОЛТОЙ. ЭД НАРЫГ АХИАД НЭГ САВИРУУЛААД ОРХИЕ. ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ!!!!

Зочин 2015-11-06 103.229.122.61

ДООГУУР ҮНЭНДЭЭ АЖИЛ БИЗНЭСС ЭРХЭЛЖ ҮЗЭЭГҮЙ ЗАХИАЛГАТ КОММЕТЧИД МАШ ИДВХИТЭЙ АЖИЛЛАЖ БАЙНА ҮНЭИЙГ ТУНГААЖ БОДХООСОО ИЛҮҮ ДЭВЭРГЖ ОЛНЫ АНХААРЛЫГ ТАТАХ Л АЖЖИЛЛААА БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ ЯГ НАРИЙДАА 3-4 ХҮН Л БИЧИЖ БАЙНА

Зочин 2015-11-06 103.229.122.61

АТ Ч САЙХА ША.АДАГ ГАРУУД ШҮҮ ДЭЭ ДОЛЛАР БАЙСНАА ТӨГРӨГ БОЛООД Л 13 ТЭР БУМ БАЙСА ГЭЭД Л БАЙСНАА 3,8 ТР БУМ БОЛООД Л ҮНЭН САЙХА ӨРДӨГ ХҮМҮҮС ШҮҮ ДЭЭ ИТХ АРГАГҮЙ БАЛАЙ АМЬТАД

Зочин 2015-11-06 202.179.18.253

мундаг ажиллажээ. Бариад хориод байгаарай луйвачдыг баяр хүргие.

Зочин 2015-11-06 202.179.18.253

мундаг ажиллажээ. Бариад хориод байгаарай луйвачдыг баяр хүргие.

Зочин 2015-11-06 202.179.18.253

мундаг ажиллажээ. Бариад хориод байгаарай луйвачдыг баяр хүргие.

Зочин 2015-11-06 202.21.110.186

Наад зохиолыг чинь үнэмших хүн МАХН-ыхан л байгаа байх. Эвгүй гардуулжээ. Хэнээс хэдэн төгрөг зээснээ хэлчихгүй дээ. Өр тавих дээрээ тулсан уу сайд нар

зочин 2015-11-06 202.9.41.6

Үйлдйэл дээрээ баригдсан юм аа даа...

Зочин 2015-11-06 202.179.18.253

мундаг ажиллажээ. Бариад хориод байгаарай луйвачдыг баяр хүргие.

ИРГЭН 2015-11-06 202.131.236.158

АЖЛЫН ӨРӨӨНДӨӨ ХУВИЙН ХЭРЭГЦЭЭНДЭЭ ЗОРИУЛАХ ТИЙМ ИХ МӨНГӨ ХАДГАЛДАГ ЛУЙВАРЧИН БАЙХ УУ? ШААГААД БАЙГААРАЙ АРД ТҮМНИЙ ЭРҮҮЛ МЭНДИЙГ ХУДАЛДАЖ, АВИЛГА АВСАН МӨНГӨӨ Л ХАДГАЛЖ БАЙСАН БИЗ.

РАВДАН 2015-11-06 202.70.46.207

ЭНХБАЯР ҮХЭЖ ТА НАРЫГ БАЯРЛУУЛАХ ЦАГ БОЛООГҮЙ. ТЭР ТА НАРЫН ШИЛИЙГ ХАРАХ БИЗ!!!

bnmnjhn 2015-11-06 202.179.10.150

Ингэж олонд гай болж байхаар зай болоод далан давхарт хэвтэж байвал аштай юу?

serf 2015-11-06 103.57.93.157

Hetsuuu dee hetsuu

РАВДАН 2015-11-06 202.70.46.207

ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ!!!!

Зочин 2015-11-06 59.153.113.149

чи тэрийгээ ү-хэхээр нь хажууд нь очоод хэвтээрэй.

Зочин 2015-11-06 202.179.18.253

ЭнхЯРтайгаа зайл

Зочин 2015-11-06 202.179.18.253

мундаг ажиллажээ. Бариад хориод байгаарай луйвачдыг баяр хүргие.

Зочин 2015-11-06 202.179.18.253

мундаг ажиллажээ. Бариад хориод байгаарай луйвачдыг баяр хүргие.

Зочин 2015-11-06 124.158.109.215

Eruulmendiin ue ueiin said nar seifend terbumterbumaar mongi hadgaldag boljee ynazan

эмч 2015-11-06 202.179.10.74

Үлгэр яриад байхаараа Эрүүл мэндийн салбараас тэтгэвэрт гарч байгаа хэдэн хөгшчүүдийн тэтгэмжийн мөнгийг бүрэн олгочихгүйдээ буян болох байлгүй

Зочин 2015-11-06 103.57.94.93

Тэрийгээ тэр Эрдэнэ дээ л хэл

Зочин 2015-11-06 59.153.112.190

ЮУН ЦЭНХЭР ТАСАЛБАР ВЭ ГЯ НЫ САЙДАА

Зочин 2015-11-06 59.153.112.190

ВИЗгүй болсон гээгүй билүү бас нэг хулгайч нь юм зохиогоод яасан цаддаггүй новшнууд вэ

z 2015-11-06 202.9.40.83

ОХУ, ЗХУ болон СНГ-д 5 жил суралцаж төгссөн хүмүүс ОХУ-ын МАГИСТРИЙН ГЭРЧИЛГЭЭ НӨХӨН олгож байна. Международная комиссия по признанию и эквивалентности учебных курсов, документов об образовании оформляет и выдаёт выпускникам высших учебных заведений бывшего СССР incorvuz@mail.ru Утас:88671597

Зочин 2015-11-06 103.229.121.125

xaxaxaxa....bugd adlilhaaaan....hench ochson ulaan avilgachin bolno..ta nariig tenger shuune de.. uvgudiin suns shuune..uhel ta nariig yalgahgui.

РАВДАН 2015-11-06 103.229.121.125

одоо сонгууль дөхөж байгаа юм чинь . Энхбаярнхаа бөгсийг сайн долооноо. магадгүй намайг олж хараад жаахан албан тушаал хайрлахч юм билүү. авралбт бурхан минээ. эрх чөлөөт энэ хорвоод нэр төртэй хүн байснаас Энхбаярын бандаажны резин, түрийний бөөс байвал дээр юм байна.Баянсэлэнгийг ч харлаа, баасанхүүг ч харлаа. намайгаа анзаараач дээ. эзэн минь ядаж оймсны чинь шивэр больё... гуйя гуйя

busgui.mn 2015-11-06 203.194.114.23

emnelgin darga nar ch heel hahuul avdag

Зочин 2015-11-06 59.153.113.149

равдан гэж нэг тархины эргээ нь гардаггүй, тархиа зад угаалгаад хойд солонгосын ард түмэн шиг болчихсон нөхөр байх юм. боддог юм нь л энхбаяр мандтугай. чи тэр Х солонгос руугаа цагаачилвал яасн юм. эсвэл шүтэх өөр хүн ол. энхбаяр чинь аль хэдийн "ү-хчихсэн" ш дээ. арга барил нь ч, нөхөд нь ч хуучирсан. ард түмэн ч итгэхгүй.

Зочин 2015-11-06 182.160.32.116

Заа Шалигдамба минь муухай гардуулж дээ...За аяхав ялаа аваад ирэхээр чинь дахиад их юм зааж өгөмз...

Зочин 2015-11-06 202.131.230.130

enhbayar mungugui bolchij zailuul

РАВДАН 2015-11-06 202.70.46.210

БИ БОЛ БУУЖ ӨГӨХГҮЙ. НАДАД ЯМАР АЛДАХ ЮМ БАЙХ БИШ!!! ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ!!!!

Зочин 2015-11-06 202.179.18.253

ЭнхЯРтайгаа зайл

Зочин 2015-11-06 202.9.41.11

гоё үлгэр дахин яриж өгөө ахаа

zocnin 2015-11-06 202.179.7.34

Ene Shiilegdamba bol evgyi gardaa teer jil songuulid Ovorhagai aimagt ner devshihdee ih mongo taraasan yanz byriin bohir arga hereg lej baisan udaatai nohor doo Enh bayar shkoltoi baagiidaa zailuul bulavcn bultaina gej ene dee hoorhoo

Зочин 2015-11-06 202.9.41.11

энхбаярааа болиоч

lamaajav 2015-11-06 103.26.193.98

Shiilegdambin ene ugend itgeh gui neg ch baihgui shuu dee

Зочин 2015-11-06 59.153.113.149

Идчихээд л дараагийн уурхай, газар луугаа улангасан дайрдаг моод гарлаа. баттулгын тэр төмөр замын тендер гэж бас нэг зохиомол тендер байна.

Зочин 2015-11-06 59.153.113.149

Идчихээд л дараагийн уурхай, газар луугаа улангасан дайрдаг моод гарлаа. баттулгын тэр төмөр замын тендер гэж бас нэг зохиомол тендер байна.

Зочин 2015-11-06 59.153.113.149

энэ тендер шалгаруулалт гээд зохиомолоор нэг юм хийгээд мөнгө хувааж иддэггийг болиул. ингээд нэг 50 хүрэхгүй хүмүүс улсын хамаг мөнгийг хувааж аваад байхаар илүүдсэн мөнгөө гадаад руу зөөгөөд байхаар эдийн засаг хямрахгүй яадаг юм.

Зочин 2015-11-06 202.9.40.117

TER SARANGEREGLIIN HUUHED TENDERIIN DARGA HIIJ BGAA GELUU

Г.БАТХҮҮ ЯВСАН ГАЗАР БАЛАГТАЙ БАТГАНА ЯВСАН ГАЗАР 2015-11-06 122.201.22.56

ОХУ-РУУ НЭВТЭРЭХЭД АВДАГ ЦЭНХЭР БИЧИГНИЙ НАЙМААЧИД БОЛОХ АПУ Г.БАТХҮҮГИЙН ХӨЛ ГАР БОЛСОН NARTAM-ЫН ГҮЙЦЭТГЭХ ЗАХИРАЛ НАРАНПҮРЭВ ТҮҮНИЙ ХӨЛ ГАР БҮДҮҮН БӨӨГИЙТЭЙ ХҮҮХЭН НАРЫГ ШАЛГУУЛМААР БАЙНА.ХЭД ХОНОГИЙН ӨМНӨ ТУС БАЙГУУЛЛАГА ЦЭНХЭР БИЧГИЙГ 700 МЯНГАН ТӨГРӨГӨӨР ШАГЛАДАГ НЬ БАРИГДАЖ УЛС ОРОН ДАЯАР ЗАРЛАГДСАНААС ХОЙШ ЭНЭ ОНЫ КВОТ БОЛГОЖ ОХУ-ЫН ТАЛААС 2000 ШИРХЭГ ИРСЭН НЬ ДУУСЧИХСАН ГЭЭД БАЙСАН ӨНӨӨХ БИЧГЭЭ УЛААН-ҮД БАЙГАЛЬ ДАЛАЙ РУУ АЯЛАЛ ЗОХИОН БАЙГУУЛДАГ МОНГОЛ АЯЛАЛ, БУБУСТУР, ТЭНГЭР ТРЭЙВЭЛ ЗЭРЭГ 9 ХӨН БАЙГУУЛЛАГА АВЧ БАЙХААР БОЛГОЖ ҮГСЭН ХУЙВАЛДАЖ ОЛГОЖ ЭХЭЛСЭН НЬ ЭНЭ ТББ ХИЧНЭЭН НО-ТОЙ БАЙГУУЛЛАГА БОЛОХЫГ ДАВХАР БАТАЛЖ ӨГЛӨӨ. МОНГОЛЫН АВТО ТЭЭВЭРЧДИЙН НЭГДСЭН ХОЛБОО НЭРТЭЙ Г.БАТХҮҮ ЕРӨНХИЙЛӨГЧТЭЙ ЭНЭ ТББ АВТО ТЭЭВЭРЧДИЙН ЭРХ АШГИЙГ ХАМГААЛЖ БАЙХААР БАЙГУУЛЛАГА НЬ ХАРИН Ч АВТО ТЭЭВЭРЧИД АРД ИРГЭДИЙН ШҮДНИЙ ӨВЧИН БОЛЖ ОХУ-ЫН ТЭЭВРИЙН ЯАМНААС ЗТЯ-НД ИРҮҮЛСЭН ЦЭНХЭР БИЧГИЙГ ЗАМААС НЬ ЧЭНЖИЛСЭН НАЙМААЛСАН ХҮНД СУРТЛЫН ҮҮР УУРХАЙ БОЛСОН ЛУЙВАРЧИД БАЙНА . ЗАСГИЙН ОНОШИЛГООНД ОРООД ТЭНЦЧИХСЭН ХУВИЙНХАА АВТОБУСААР, ЦАГДААГЫН ШАЛГАЛТ ӨГӨӨД АВСАН ЖОЛООНЫ ҮНЭМЛЭХТЭЙ ЗА БҮР ТУХАЙН АНГИЛАЛЫН МЭРГЭШСЭН ҮНЭМЛЭХТЭЙ ЖУУЛЧИН ЗӨВШӨӨРӨЛТЭЙ ТЭЭВЭРЧИД , АХ ДҮҮ , НАЙЗ НӨХӨД , АЛБАН БАЙГУУЛЛАГААРАА, ОРОН НУТГААРАА ОХУ УЛААН-ҮД БАЙГАЛЬ ДАЛАЙ ИТГЭЛТ ХАМБАРУУ АЯЛАХ ГЭСЭН АРД ТҮМНИЙ ЭРХ АШГИЙГ ЭНЭ ХЭДЭН БАТХҮҮГИЙН ГӨЛӨГНҮҮД БООМИЛЖ ЗӨВХӨН ТЭР OUTBOND-ЫН ЗӨВШӨӨРӨЛТЭЙ ГЭЭД БАЙГАА ТЭНГЭР ТРЕЙВЭЛ , МОНГОЛ АЯЛАЛ МЭТИЙН 9 ХӨН КОМПАНИД МӨНГӨӨ ТӨЛЖ ЯВАХААС ӨӨР БОЛОМЖГҮЙ БОЛГОЖ ҮГСЭН ХУЙВАЛДАЖ БАЙГААГ ШАЛГАЖ ӨГӨХ БОЛИУЛАХ ГАЗАР БАЙНА УУ? ЗТЯ-НЫ САЙД ЗОРИГТ, АТҮТ АЖЛАА ХИЙМЭЭР БАЙНА. АЯЛАЛ ЖУУЛЧЛАЛЫН УНТАА САЙД БАТЦЭРЭГ АЖЛАА ХИЙМЭЭР БАЙНА .ОДОО ӨГЧ БАЙГАА НӨХЦӨЛ НЬ ЭНЭ ХЭДЭН ХУВЬ ХҮМҮҮСИЙН БОДОЖ ОЛСОН ЯМАРЧ ХҮН АВАХЫН АРГАГҮЙ МАШ ОЛОН ШАЛГУУР, БИЧИГ БАРИМТ БҮРДҮҮЛХЭЭР УИХ-ЫН ГИШҮҮН, ЕРӨНХИЙ САЙД, ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛОХООС Ч ХҮНД НӨХЦӨЛ ШАЛГУУР ЗААСАН БАЙДАГ .ЭНЭ ДАВАРСАН ГӨЛӨГНҮҮДИЙГ ДАРЖ ӨГӨХ АТГ, ШӨХТГ, ЗТЯ-НЫ , БОАЖЯ-НЫ САЙД НАР НЬ ЭНЭ ТББ-ЫН ЧЭНЖҮҮДИЙГ ШАЛГАМААР БАЙНА.NARTAM ГЭЖ НАРТАЙ ӨДРИЙН ТАМ БОЛСОН ГАЗАР БАЙНА .

Зочин 2015-11-06 122.201.22.231

erh barigchdad buuj uguud dagaar orvo; shorond ordoggui yum. altanuyag shig tenegteed alaltsaad baival buh humuusee shorond yavuul;j baij duusna. mie bayar bayartsogt junai su batbold bugd buuj uguud dagaar i orood amaa uduulsen bagaa baiz de.

РАВДАН 2015-11-06 202.70.46.219

РАВДАН БИ ЗОДОЛДОЖ ЧАДНА. ГЭХДЭЭ ЯМАР УТГААР? ЭНЭ САЙТ ДЭЭР ГЭХЭД Л ДОТООД ГАДААД МЭДЭЭН ДЭЭР КИМ ДУ ХАН ШИГ Л ЭРГЭЛДЭЖ БАЙГААГ ХАРЖУУГАА БИЗ ДЭЭ!!!

Зочин 2015-11-06 99.239.215.128

BI GAIHAAD BAIH UM,,,,YAGAAD YAGAAD M.ENKHBOLD, BAYR, BAYRTSOGT,, OTGONBAYR NAR SHOROND ORDOGGUI UM BE IDSEN YYSAN HI BUX ARD TUMNII NUDEND IL BAIXAD

Зочин 2015-11-06 99.239.215.128

BI GAIHAAD BAIH UM,,,,YAGAAD YAGAAD M.ENKHBOLD, BAYR, BAYRTSOGT,, OTGONBAYR NAR SHOROND ORDOGGUI UM BE IDSEN YYSAN HI BUX ARD TUMNII NUDEND IL BAIXAD

ergelzee 2015-11-06 118.7.148.205

naaduul chin darhlagdchihsan bulhad shuu dee ... kkk

martaa 2015-11-06 122.201.31.208

энэ хувь хүний хэрэг. улс төр нам эвсэл энд хамаагүй.тэгээд ч энэ хүн хэргээ хүлээвэл аль ч намын хэн ч хам хэрэгтэн болох байх шүү

1115 2015-11-06 122.201.24.99

хайран нэр төр,хайран намын нэр...хүний шуналаа гэж...

1115 2015-11-06 122.201.24.99

яасан буянтай олон жилийн танил вэ...ха ха ...инээд хүрчихлээ...тэр танилаа танилцуулаач хө ...аан

АРАНЗАЛ 2015-11-06 82.113.99.36

БИ ЛАВ ТАНАЙ ТЭР ЛУЙВАРЧИН БАЛИН ХАМАРТЫГ ХАРАХ НЬ БYY ХЭЛ НЭРИЙГ НЬ СОНСОХООС ДОТОР МУУХАЙРЧ БАЙНА

РАВДАН 2015-11-06 202.70.46.214

МОНГОЛЫН ЗАСГИЙГ ТӨЛӨӨЛЖ БАЙГААГИЙН ХУВЬД САЙХАНБИЛЭГ УЛС ОРНЫГ ХЭНИЙ БҮЛЭГ ХОРЛООД БАЙГААГ МЭДЭЖ БАЙГАА Ч ХЭЛЭХ ЧАДАЛГҮЙ ХЭЛГҮЙ КОРОЛИО ШИГ АМЬТАН ЮМ ДОО. ЦАГДАА САЙХАНБИЛЭГ ЭРХ МЭДЛИЙН, АТГ БАТТУЛГА З.ЭНХБОЛДЫН МЭДЛИЙН, ЭНЭ ХОЁР БАЙГУУЛЛАГЫН ДЭЭД УДИРДЛАГЫГ ЭЛБЭГДОРЖИЙН ЗӨВШӨӨРЛӨӨР ТОМИЛСОН ГЭХЭЭР БҮХ ЗҮЙЛ ОЙЛГОМЖТОЙ!!! ГЭХДЭЭ БҮГДЭЭРЭЭ ТА НАР НИЙЛЭЭД Ч ЭНХБАЯРЫГ БАРАХ УУ? БАРАХГҮЙ ШДЭЭ. МОНГОЛЧУУДАА ЭНХБАЯРЫН ТУГИЙН ДООР НЭГДЭГТҮН!!!

РАВДАН 2015-11-06 202.70.46.214

ЭЛБЭГДОРЖ БАТТУЛГАД БАТАЛГААТАЙ ТӨМСӨГДҮҮЛСЭН БОЛОЛТОЙ!!!!

РАВДАН 2015-11-06 202.70.46.214

ХҮМҮҮСЭЭ ТА НАРЫН АНХААРЛЫГ НЭГ БҮЛЭГ ХУЛГАЙЧААС Л ХОЛДУУЛАХ ГЭЭД БАЙГААГ АНХААРААРАЙ!!!! ЦАГДАА НАР ЗОРИГ МУУТАЙ Ч НЭГ АЛХАМ ХИЙЖ БАТЗАЯАГ ЗАЙСАНГИЙН ХОРИХОД ХИЙСЭН. ГЭТЭЛ ТҮҮНЭЭС ХЭДХЭН ХОНОГИЙН ДАРАА ШИЙЛЭГДАМБЫГ АТГ КОМБИНАЦ ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ 461-Т ХОРИЛОО. ЯЛГАА БАЙГАА БИЗ!!! ХЭНИЙГ АРД ТҮМНИЙ АНХААРЛААС ГАДНА ҮЛДЭЭХ ГЭЭД БАЙГААГ АНЗААРААРАЙ. МОНГОЛЫН ЦАГДАА АТГ ПРОКУРОРУУД УЛС ТӨРЧДИЙН ГЭМТ БҮЛЭГЛЭЛИЙН МЭДЭЛД ШИЛЖСЭН ЮМ БАЙНА ГЭДГИЙГ Л АРД ТҮМЭН МИНЬ АНХААРАЛТАЙ АЖИГЛААРАЙ. МАНАЙ ЭНХБАЯР УЛС ТӨРИЙН ШИЙД ГАРГАХ НЬ ГАРЦААГҮЙ. ТЭР ҮНЭХЭЭР ЗОДОЛДОЖ ЧАДНААА!!! МОНГОЛЧУУДАА ЭНХБАЯРЫН ТУГИЙН ДООР НЭГДЭГТҮН!!! ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ!!!\n

Зочин 2015-11-06 202.9.40.172

РАВДАН ТА ӨӨРӨӨ ЗОДОЛДОЖ ЧАДАХ УУ

РАВДАН 2015-11-06 202.70.46.214

УДАХГҮЙ МАНАЙ ЭНХБАЯР УЛС ТӨРИЙН ШИЙДВЭР ГАРГАНА. ТЭР БУУЖ ӨГӨХГҮЙ. ТЭР ТОХИРОЛЦОО Ч ХИЙХГҮЙ. ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ!!!

РАВДАН 2015-11-06 202.70.46.214

ВАА БУРУУ ХОЙШОО. АЛБАН ТУШААЛТНААС АЙГААД ГЭЧЖЭЭ. ТЭГЖ ЖҮЖИГЛЭЭД ЯАХАВ. ТА НАР БАТҮҮЛ ТҮҮНИЙ ХҮҮ 2-ООС ЧАЦГАА ГООЖТОЛ АЙЖ Л БАЙГАА. З. ЭНХБОЛДООС ДОРЛИГЖАВААС АЙЖ Л БАЙГАА. ХАРИН МУУ ШИЙЛЭГЭЭС ХЭН АЙХ ВЭ ДЭЭ!! ГЭХДЭЭ ЭНХБАЯРЫГ БОЛ ТА НАР ҮНЭЭР БАРАХГҮЙ ЭЭ!!!! ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ!!!

Зочин 2015-11-06 182.160.0.27

1 хүнээс л 500 сая аваад байхаар тэд баяжилгүй яах вэ дээ. Авилгын зардал эм тарианы үнэд нэмэгдэж ядарсан ардын халаасыг хоослодог.

Зочин 2015-11-06 103.10.23.118

Гардуулсан байна даа харин жинхэнээсээ

demjigch 2015-11-06 202.9.43.139

Atg mash sain ajillaj bn. Alban tushaaltnaas aigaad tsagdaj chaddaggui bsan ue sayhan. Getel awligachiig uildel deer ni barij mergejliin ur chadwar gargasan bn. Demjih heregtei

РАВДАН 2015-11-06 202.70.46.214

ЭНЭ БОЛ ЕРДӨӨ Л ОЛОН НИЙТИЙН АНХААРЛЫГ БАТЗАЯАГААС БУЮУ БАТТУЛГА ЭНХБОЛД НАРААС ХОЛДУУЛАХ ГЭСЭН ОРОЛДЛОГО. ЭЛБЭГДОРЖИЙН Ч ХАТГААС БИЙ. ТА НАР ЭНХБАЯРЫГ БАРАХГҮЙ ЭЭ.

unen 2015-11-06 162.237.197.61

unen l b n mungunii maapaan gej ...

munkhuu 2015-11-06 104.59.120.41

ийм үлгэрт итгэх хүн бна уу, яахаараа тийм их хэмжээний хувийн хэрэгцээний мөнгөө ажил дээрээ хадгалж байдгийн, банкинд биш юмаа гэхэд гэртээ гудсан дороо хадгалах байлгүй, мэдээж ажил төрөлтэй холбоотой мөнгө л байж таарна.

АТГ чинь ТТГ болсон юмуу? Яаж мэддэг байна аа, мундаг байна шоооо 2015-11-06 103.229.120.99

Мундаг, мундаг. УИХ-д байгаа ийм нөхдийг ингээд илрүүлээд байгаарай АТГ.,.

АТГ чинь ТТГ болсон юмуу? Яаж мэддэг байна аа, мундаг байна шоооо 2015-11-06 103.229.120.99

Мундаг, мундаг. УИХ-д байгаа ийм нөхдийг ингээд илрүүлээд байгаарай АТГ.,.

zochin 2015-11-06 103.57.92.79

kostymtai hulgaich nar karmanii hulgaich naraas dor ym aa

Зочин 2015-11-06 182.160.32.116

Шалигдамба ч эвгүй гар даа...

Зочин 2015-11-06 103.26.195.58

Шийлэгдамба 1 хулгайч, цаана нь 75 байгаа

Зочин 2015-11-06 103.229.122.61

2010 ОНД ХҮРЭЛБААТАР САЙДЫН ҮЕД ТЭНДЕР НЬ ШАЛГАРААД ОДОО АЖИЛАА ЭХЛЭЖ БАЙГАА АСУУДЛААР ШАЛГАЖ БАЙГАА ЮМ ГЭНЭ ЭЭ БОРООНЫ ДАРА ЦУВАА НӨМРӨВ ГЭДЭГ ШИГ ЦУВАА ТАЙЛХАА МАРТСАН БОЛОЛТОЙ ЭР ХҮН ШИГ АЖИЛАА ӨГӨӨД ШАЛГУУЛХАД БОЛОХГҮЙ НЬ ЮУ БАЙХ ВЭ ГЭХДЭЭ ЯМАРЧ ТӨСӨВ НЭМЖ БАТЛААГҮЙ БАЙХАД ЯМАР Л ХЭРЭГ ГАРАВ ГЭЖ ДЭЭ ГҮТГЭЖ НЭР ХҮНДИЙГ НЬ НЭГ Ч БОЛОВ УНАГАЖ АВАХ САНАА ШҮҮ ЮМ БОЛОВ УУ ДАА ЯМАР БАЯРЦОГТ ШИГ ЭЭЖ ААВЫГАА ДУУДААД УЙЛЖ ДУУЛААД БАЙГАА БИШ ДЭЭ СҮРЖИГНЭХ ШААРДЛАГАГҮЙ ХАРИН АР ХУДРАГААР НЬ ЮУ БОЛОХ ГЭЭД БАЙГААГ Л ХАРЖ СУУ

Зочин 2015-11-06 103.229.122.61

ЦӨМИЙН ХАЯГДАЛ БУЛШЛАХ АЖИЛ ЯВАГДАХ ГЭЖ БАЙГАА СУРАГ БАЙНАА МӨН НОЁНУУЛ.ТТ.ХАЛХГОЛ ГЭЭД Л БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ МӨН ТӨВИЙГ САХИХ БОДЛОГО Ч ГЭСЭН СОНСГОЛОНТОЙ БОЛОВЧ ГАЗАР ЗҮЙН БАЙРЛАЛЫН ХУВЬД НЭН ТОХИРОМГҮЙ ХОЁР ХӨРШ МААНЬ ОЛОН УЛСЫН ХЭМЖЭЭНД САНАЛ АВАХ ГЭХЭЭР НЬ ТӨВИЙГ САХИЖ БАЙНАА ГЭЭД Л МААНАЙГААД СУУХ Л ХЭРЭГ БОЛЖ ХАРИУД НЬ ХЯТАДЫН НЭГ МУЖ УЛСЫН ДАЙНЫ Л ЮМ БОЛЖ ХУВИРНА ДА

Зочин 2015-11-06 182.160.34.134

ymar hurdan ornol ve

Зочин 2015-11-06 112.72.15.234

Яана аа...Ийгээд амитан болов оо зайлуул...Энхээгийн зам ч нэг их сайн зам биш дээ.

Зочин 2015-11-06 122.201.24.236

Баярцогтын мартсан мөнгө найзаасаа зээлсэн мөнгө, Эрүүл мэндийн сайд байсан Хүрэлбаатарын сейфтэйгээ алддаг мөнгө мөн л найзынх нь гэсэн, одоо энэ Шийлэгийнх бас найзынх нь гэнээ.Найзууд нь авилгачид юмуу хаашаа юм.

Зочин 2015-11-06 202.21.106.156

ene er ni yul bolood bna da. ravdaan medeelel bainuu. gaduur bol anhaaral saniulah ajillgaa l geed bhiim bna shu.

Зочин 2015-11-06 150.129.142.213

Зайсан толгойн газрыг хуссан хулгайч өрөөндөө доллар хадгалах нь тодорхой Угаасаа дарга хулгайч шүү дээ

Хх 2015-11-06 103.26.194.30

Энэ хувалзнууд тумний херенгийг сороод байхаар монгол улс ийм байгаа нь ойлгомтой. Бугдийг нь шатаах юмсан

Зочин 2015-11-06 202.9.40.174

Unen mun ni yag uneneeree oldnoo harj l baitsgaaya taminee ogtsrono gedeg ch no shuu

Irgen 2015-11-06 202.72.245.122

Хїн нь байвал хэрэг олдно оо,

Зочин 2015-11-06 182.160.32.116

хөдөө царайлсан новшийг шоронд нь хатаагаад өг.....Амь тавина наадах чинь...

Зочин 2015-11-06 182.160.32.116

хөдөө царайлсан новшийг шоронд нь хатаагаад өг.....Амь тавина наадах чинь...

zochin 2015-11-06 202.9.43.249

huduu tsarailah gej yu gesen ug ve? Uuriin chini ug garal tegeheer haanaas gesen ug ve?

Hotyn hulgaich 2015-11-06 202.21.106.105

Hotyn muu bogino bodoltoi hulgaich mini. Eelj chin irene dee gaigui. Bat-Uul mini.

Зочин 2015-11-06 103.57.95.202

Бүх сайд нар авч байгаа. Ингэх гэж л сайд руу үхэлддэг юм биш үү

Зочин 2015-11-06 103.229.122.61

ЭНЭ ХҮН М.ЭНХБОЛД Ч ЮМУУ БЯМБАЦОГТООС АВСАН МӨНГӨ Л ДӨӨ ХӨӨ ГЭЭД ХЭВТЭЭД БАЙХАД ОВОО ОЛОН ХҮН ЧИРЭЭД ХАЯЖ БОЛНО ШҮҮ ДЭЭ ИЙМ Л ОРЧИНД БИД АМЬДАРЧ БАЙГАА ШҮҮ ЭНД ХҮНИЙ ЭРХ АРДЧИЛАЛ МАРДЧИЛАЛ ЕР ХАМААГҮЙ МОНГОЛ УЛСЫН ТУСГААР ТОГТНОЛЫГ Л АЛДАГДУУЛАХ АЖИЛЛАГААНЫ ЗӨВХӨН ЭХЛЭЛ ШҮҮ МАЛНУУДАА

undesten 2015-11-06 182.160.36.211

avilgiin zagalmailsan etseg number one n avliga yaj avahiig zaaj ugsun yum bgaa bizdee,shorondoo orj uur mergejil ezemshij bai gulug

Санаснаас ухаантай юм гээч 2015-11-06 150.129.142.207

Ингэж эвтэйхэн мултрах аргаа олж байна шүү. Уг нь энэ юмнуудыбг ясыг .нь цайртал мөрдөөд ялыг нь өгөх хэрэгтэй юм шүү дээ. Шийлэгдэмбаа чамд эзэмшсэн мэргэжил гэж байна уу түүгээрээ хоолоо олж идэл дээ. Тэр МАН-ын муруй амтай нөхөр Содбилэг бил үү тэр нөхөртэй битгий барьц. Тэр ч нөхрийн нүгэл нүдээрээ удахгүй гарна.

Зочин 2015-11-06 202.21.106.111

манай сайд дарга нар бас л агуу их мөнгө эргэлдүүлж бн шүү. 500 саяийг би зүүдэндээ ч харагүй юм бн. Шийлэгдамбийг бүүр шүтчихлээ. Сугар ахаасаа нээх дутахааргүй юм бн кккк

Зочин 2015-11-06 126.251.1.30

ELBEGDORJIN ENHBAYARIN ESREG HIIJ BGA HORT BAS NEGEN AJILLAGAA MONGOL ULS TAIWAN BAIHAA BOLILOOO YANDAA!!!!

Зочин 2015-11-06 202.21.106.111

Гуцваа муу МАХНы авлигч

Зочин 2015-11-06 203.194.118.114

Ene yavah tsag n bolson. Gazriin naimaachin, avilgachin shde. Eruul mendiin salbariig bas tsulmuj duusgaj bsn yum. Ter turiin nariiniig n yagaad zugeer orhiod bna?!!! TErnii garii useg buh zuil deer n baih yostoi

Зочин 2015-11-06 59.153.113.149

газар, уурхай зарж лус савдагийг доромжилсон бусад хүмүүс ч гэсэн ээлжээ хүлээж байгаарай.

zochin 2015-11-06 68.174.162.130

H. Enhbayariin namaas songogdson said biz dee. Zever hun geed ooriigoo tunhaglaad ailiin erh huuhed shig aashlaad baidag Enhbayariin?

Зочин 2015-11-06 103.26.193.90

Шалигдамба сайхан болж дээ

Зочин 2015-11-06 122.201.24.55

Яасан ч хариугүй тайлбарав дээ, ингээд л гүрийгээд байж дээ

uptop 2015-11-06 103.26.194.5

naiziinxaa mungiig xadgalj , xuvidaa xereglex gej baisan . avilga bish gen. mun saixan avxiinmaa . gertei naizaasaa avaxgyi dee .hehehe

Зочин 2015-11-06 103.26.193.90

Мууг дагавал могойн хорлол, усны эх нь булингартай бол адаг нь шавартай

Зочин 2015-11-06 103.26.193.90

Амташсан хэрээ арван гурав гэж яваад алуулж дээ

Зочин 2015-11-06 103.26.193.90

Богд уулын олон мянган га газраар тоглосон бузар амьтаны нугэл нудээр нь гарчээ

bnmnbm 2015-11-06 202.179.10.150

Элбэгдоржыг л байнга хэрэгт холбогдуулан бичиж байх юм,тийм баримт байдаг бол ил тод гаргаад зохих газраар олон түмний хяналт дор шалгуулалдаа,нэрээ нууцалсан нэг нөхөр л байнга ийм юм бичиж зүхэж занаж байх юм,би Элбэгдорж гэдэг хувь хүнийг биш монгол төрийн тэргүүний ерөнхийлөгч гэдэг өндөр алба сэнтийн нэр хүндийг эрхэмлэж ийнхүү ярьж байна,ил тод гаргаад ярьж чадахгүй байж ингэж донгосож байх хэрэг юу байна,энэ сэтгэгдлүүдийг хүүхэд багачууд залуучууд хэн хүнгүй уншдаг болохоор би тэднээс ч санаа зовох юм,юманд чинь хэм хэмжээ-ил ярих ярихгүй бичих бичихгүй зүйл гэж байдаг шүүдээ,энэ нэг ил тод байдал гэдэг далбаан дор ингэж хэмжээ хязгааргүй цуурдаг явдалыг дэг журамтай зүй зарчимтай болгомоор юм,ийм зах замбараагүй явдал бол хүүхэд залуучуудын хүмүүжилд ч ихээхэн муугаар нөлөөлөж байгааг төр засаг яагаад анхаарахгүй байна.

Зөв бичжээ, дэмжиж байна... 2015-11-06 202.179.20.82

Элбэгдоржыг л байнга хэрэгт холбогдуулан бичиж байх юм,тийм баримт байдаг бол ил тод гаргаад зохих газраар олон түмний хяналт дор шалгуулалдаа,нэрээ нууцалсан нэг нөхөр л байнга ийм юм бичиж зүхэж занаж байх юм,би Элбэгдорж гэдэг хувь хүнийг биш монгол төрийн тэргүүний ерөнхийлөгч гэдэг өндөр алба сэнтийн нэр хүндийг эрхэмлэж ийнхүү ярьж байна,ил тод гаргаад ярьж чадахгүй байж ингэж донгосож байх хэрэг юу байна,энэ сэтгэгдлүүдийг хүүхэд багачууд залуучууд хэн хүнгүй уншдаг болохоор би тэднээс ч санаа зовох юм,юманд чинь хэм хэмжээ-ил ярих ярихгүй бичих бичихгүй зүйл гэж байдаг шүүдээ,энэ нэг ил тод байдал гэдэг далбаан дор ингэж хэмжээ хязгааргүй цуурдаг явдалыг дэг журамтай зүй зарчимтай болгомоор юм,ийм зах замбараагүй явдал бол хүүхэд залуучуудын хүмүүжилд ч ихээхэн муугаар нөлөөлөж байгааг төр засаг яагаад анхаарахгүй байна.

zochin 2015-11-06 202.21.106.115

ene muu fizda mongol tor mongoliin ard tumniig doromjilhoo bolih heregtei

Зочин 2015-11-06 122.201.24.55

ХҮМҮҮС ЭЭ БОДОЖ ҮЗЭГТҮН ... Маргааш зарим замыг хааж дугуйн марафон зохиох юм гэнэ. Хотын төвд иймэрхүү спорт арга хэмжээ зохиож худлаа шоудаж оролцогсдын эрүүл мэндийг хордуулахаа болиосой. Улаанбаатар маань өнөөдөр цул хар тугалга, азот, бусад хүнд металлуудын хор агуулсан хот болчихсон шүү дээ. Тэр тусмаа хүйтэн сэрүүний улиралд ... Дөрвөн уул маань ч тийм болчихсон, ургамал усны бүтцэд ч өөрчлөлт хэдийн орчихсон. Онгоцноос харахад ТЭЦ-4 яндан, ТВ-ийн антенаас өөр торойх юмгүй хаймрын утаа шиг хав хар угаар л 4 уулын дунд харагдаж байсан шүү. Хойшоо Сэлбийн эх, урагшаа Их тэнгэр, Нүхт энэ тэр бол бүр сураггүй. Манай нисгэгчид тулдаа газардаж орхисон, тэр үеийн Кориан эйр буцаж байсан юмдаг. Ийм байхад хотод хүмүүсийг уриалж бүр марафон зохионо гэдэг үнэхээр алуур хийж байгаагаас ялгагдах уу. Ямар Төр, нийслэл, эрх баригчидын бодлого гэж ийм хорлонтой бодлого байдаг байна аа. Ядаж Хүй долоон худаг руу гарч хийвэл өөр хэрэг. Үгүй бол больцгоогтүн гэж уриалмаар байна

zochin 2015-11-06 202.9.43.121

Namiin darga ny avilgaliin Z.etseg gej baihad tyynees iimerkhyy khyyhedyyd toroh ny argagyi bizdee. Gaihah yum alga. Ooriin 4 ooroo bairiig 6 oroo bolgoh geed naizaasaa mongo zeelsen geed baigaa yum uu daa tailbarlaj baigaagaar ny bol.

Зочин 2015-11-06 59.153.113.149

энэ зураг дээрх Шийлэгдамбын харцыг хар даа, яг луйварчин байгаа биз. энэ хүн эрүүл мэндийг өөд нь татахад сэтгэл гаргалаа юу. яана аа хүн мэдчихсэн үү гэсэн юм шиг харцтай.

ШЭЭДЭГДАМБА 2015-11-06 202.9.43.144

500 хан саяд сүртэй юмаа

Зочин 2015-11-06 180.149.78.29

Лууварчингууд цагаандаа гарсан.Идэх тусмаа албан тушаал ахидаг.Элбэгдоржийн ивээлд багтвал АТГ харсан хараагүй юм шиг өнгөрнө.Баярцогтыг С.Баярыг харалдаа

Зочин 2015-11-06 180.149.78.29

Лууварчингууд цагаандаа гарсан.Идэх тусмаа албан тушаал ахидаг.Элбэгдоржийн ивээлд багтвал АТГ харсан хараагүй юм шиг өнгөрнө.Баярцогтыг С.Баярыг харалдаа

Зочин 2015-11-06 180.149.78.29

Лууварчингууд цагаандаа гарсан.Идэх тусмаа албан тушаал ахидаг.Элбэгдоржийн ивээлд багтвал АТГ харсан хараагүй юм шиг өнгөрнө.Баярцогтыг С.Баярыг харалдаа

Зочин 2015-11-06 59.153.113.149

энэ төрд ажилладаг бүх хүнийг тагнаж чагнаж, камераар харж байх хэрэгтэй. Япон, солонгос за ер нь бараг бүх улс энэ арга хэрэгждэг гэдэг нь ойлгомжтой. Киноноос нь л цухас харахад шүү дээ. Хоорондоо шивэгнэлдэж байгааг нь 90 оны ургах наран кинонууд японууд чагнаад, бүгдийг нь л камерээр хараад байдаг. одоо бол манайхныг ч шалданаар нь хараад сууж байгаа.

Зочин 2015-11-06 103.229.122.61

ҮНЭНДЭЭ ТЭНЭГ ХҮН ИТГЭХЭЭР ҮЙЛДЭЛ ГЭХДЭЭ ЗОХИОН БАЙГУУЛСАН БАЙХЫГ ХЭН ҮГҮЙСГЭХ ЮМ РЭ

Г.БАТХҮҮ ЯВСАН ГАЗАР БАЛАГТАЙ БАТГАНА ЯВСАН ГАЗАР 2015-11-06 122.201.22.56

ОХУ-РУУ НЭВТЭРЭХЭД АВДАГ ЦЭНХЭР БИЧИГНИЙ НАЙМААЧИД БОЛОХ Г.БАТХҮҮГИЙН ХӨЛ ГАР БОЛСОН NARTAM-ЫН ГҮЙЦЭТГЭХ ЗАХИРАЛ НАРАНПҮРЭВ ТҮҮНИЙ ХӨЛ ГАР БҮДҮҮН БӨӨГИЙТЭЙ ХҮҮХЭН НАРЫГ ШАЛГУУЛМААР БАЙНА.ХЭД ХОНОГИЙН ӨМНӨ ТУС БАЙГУУЛЛАГА ЦЭНХЭР БИЧГИЙГ 700 МЯНГАН ТӨГРӨГӨӨР ШАГЛАДАГ НЬ БАРИГДАЖ УЛС ОРОН ДАЯАР ЗАРЛАГДСАНААС ХОЙШ ЭНЭ ОНЫ КВОТ БОЛГОЖ ОХУ-ЫН ТАЛААС 2000 ШИРХЭГ ИРСЭН НЬ ДУУСЧИХСАН ГЭЭД БАЙСАН ӨНӨӨХ БИЧГЭЭ УЛААН-ҮД БАЙГАЛЬ ДАЛАЙ РУУ АЯЛАЛ ЗОХИОН БАЙГУУЛДАГ МОНГОЛ АЯЛАЛ, БУБУСТУР, ТЭНГЭР ТРЭЙВЭЛ ЗЭРЭГ 9 ХӨН БАЙГУУЛЛАГА АВЧ БАЙХААР БОЛГОЖ ҮГСЭН ХУЙВАЛДАЖ ОЛГОЖ ЭХЭЛСЭН НЬ ЭНЭ ТББ ХИЧНЭЭН НО-ТОЙ БАЙГУУЛЛАГА БОЛОХЫГ ДАВХАР БАТАЛЖ ӨГЛӨӨ. МОНГОЛЫН АВТО ТЭЭВЭРЧДИЙН НЭГДСЭН ХОЛБОО НЭРТЭЙ Г.БАТХҮҮ ЕРӨНХИЙЛӨГЧТЭЙ ЭНЭ ТББ АВТО ТЭЭВЭРЧДИЙН ЭРХ АШГИЙГ ХАМГААЛЖ БАЙХААР БАЙГУУЛЛАГА НЬ ХАРИН Ч АВТО ТЭЭВЭРЧИД АРД ИРГЭДИЙН ШҮДНИЙ ӨВЧИН БОЛЖ ОХУ-ЫН ТЭЭВРИЙН ЯАМНААС ИРҮҮЛСЭН ЦЭНХЭР БИЧГИЙГ ЗАМААС НЬ ЧЭНЖИЛСЭН НАЙМААЛСАН ХҮНД СУРТЛЫН ҮҮР УУРХАЙ БОЛСОН ЛУЙВАРЧИД БАЙНА . ЗАСГИЙН ОНОШИЛГООНД ОРООД ТЭНЦЧИХСЭН ХУВИЙНХАА АВТОБУСААР, ЦАГДААГЫН ШАЛГАЛТ ӨГӨӨД АВСАН ЖОЛООНЫ ҮНЭМЛЭХТЭЙ ЗА БҮР ТУХАЙН АНГИЛАЛЫН МЭРГЭШСЭН ҮНЭМЛЭХТЭЙ ЖУУЛЧИН ЗӨВШӨӨРӨЛТЭЙ ТЭЭВЭРЧИД, АХ ДҮҮ, НАЙЗ НӨХӨД, АЛБАН БАЙГУУЛЛАГААРАА, ОРОН НУТГААРАА ОХУ УЛААН-ҮД БАЙГАЛЬ ДАЛАЙ ИТГЭЛТ ХАМБАРУУ ЯВАХ ГЭСЭН АРД ТҮМНИЙ ЭРХ АШГИЙГ ЭНЭ ХЭДЭН БАТХҮҮГИЙН ГӨЛӨГНҮҮД БООМИЛЖ ЗӨВХӨН ТЭР OUTBOND-ЫН ЗӨВШӨӨРӨЛТЭЙ ГЭЭД БАЙГАА 9 ХӨН КОМПАНИД МӨНГӨӨ ТӨЛЖ ЯВАХААС ӨӨР БОЛОМЖГҮЙ БОЛГОЖ ҮГСЭН ХУЙВАЛДАЖ БАЙГААГ ШАЛГАЖ ӨГӨХ БОЛИУЛАХ ГАЗАР БАЙНА УУ? ЗТЯ-НЫ САЙД ЗОРИГТ АЖЛАА ХИЙМЭЭР БАЙНА. АЯЛАЛ ЖУУЛЧЛАЛЫН УНТАА САЙД АЖЛАА ХИЙМЭЭР БАЙНА .ОДОО ӨГЧ БАЙГАА НӨХЦӨЛ НЬ ЭНЭ ХЭДЭН ХУВЬ ХҮМҮҮСИЙН БОДОЖ ОЛСОН ЯМАРЧ ХҮН АВАХЫН АРГАГҮЙ МАШ ОЛОН ШАЛГУУР, БИЧИГ БАРИМТ БҮРДҮҮЛХЭЭР УИХ-ЫН ГИШҮҮН, ОНГОЦНЫ НИСГЭГЧ, ВАГОНЫ МАШИНИСТ, УРАН НУГАРААЧ БОЛОХООС Ч ХҮНД НӨХЦӨЛ ШАЛГУУР ЗААСАН БАЙДАГ .ЭНЭ ДАВАРСАН ГӨЛӨГНҮҮДИЙГ ДАРЖ ӨГӨХ АТГ, ШӨХТГ, ЗТЯ-НЫ БОАЖЯ-НЫ САЙД НЬ ЭНЭ ТББ-ЫН ЧЭНЖҮҮДИЙГ ШАЛГАМААР БАЙНА.NARTAM ГЭЖ НАРТАЙ ӨДРИЙН ТАМ БОЛСОН ГАЗАР БАЙНА

Зочин 2015-11-06 122.201.24.55

улстөрийн тохироо, эсвэл туг тахиулах. Бодлогогүй л алхам хийж дээ.

Зочин 2015-11-06 202.179.17.21

Дэмий хүн дагаж явж баларч байгаа юм. Энхбаяр матсанаас гарцаагүй

Зочин 2015-11-06 182.160.3.231

Гардуулжээ, АТГ гарцаагүй араанд нь хийж... АТГ мэрэгжлийн ажилласан юм байна.

ЭНХ БАЯР 2015-11-06 202.9.43.144

ХУЛГАЙН МӨНГИЙГ ДАНСААР АВАХ ДЭМИЙ БАЙДАГ ЮМ

Zochin 2015-11-06 31.33.41.104

Uuriin munguu gerteel hadgaldag biz dee esvel bankind

РАВДАН 2015-11-06 202.70.46.207

ДОТООД МЭДЭЭН ДЭЭР ЭНХБАЯРЫНХАА АЛДРЫГ БАДРУУЛААД, ГАДААД МЭДЭЭН ДЭЭР ПУТИНЫ АЛДРЫГ БАДРУУЛААД БАЙХАД Ч БОЛООД Л ЯВЧИХНА ДОО.

тт 2015-11-06 202.9.43.144

ӨӨРИЙН ХҮСЭЛТЭЭР ГЭНҮҮ ХҮСВЭЛ САЙДАА ХИЙГЭЭД СУУЖ БАЙХ ЮМУУ

РАВДАН 2015-11-06 202.70.46.207

ЧИ УГ НЬ ГАДААД МЭДЭЭН ДЭЭР НАДТАЙ ЦУГ ЕРТӨНЦИЙГ ЗАХИРАГЧ ПҮҮЖЭЭГИЙН АЛДРЫГ БАДРУУЛЖ АНУСЫНХНЫГ АЛИНГИЙ НЬ АЛДУУЛЖ БАЙМААР НӨХӨР ШИГ.

Зочин 2015-11-06 59.153.113.149

путин ямар элэгтэйдээ буриадад амрах юм уу. хилээ эргэж, энэ хавь юу болж байна л гэж явахгүй юу. одоо буриад бужигнавал аугаа Орос гэж үгүй болно биз дээ.

Зочин 2015-11-06 122.201.24.242

Владимируудыг Монгол гаралтай л гэдэг юм В.Путин үнэхээр Монголчуудад элэгтэй С.Щойгу гэдэг энүүхэн Увсын цаахна байдаг Тагна-Урианхайн Чаданд төрсөн Монгол гаралтай генералыг Батлан хамгаалахын сайдаараа томилсон , Тувад амарч , Итгэлт хамбад мөргөж байсан Наргиан болгоход түүний "любовница" Алина Кабаева чинь татар-монгол гэдэг биз дээ Нэгэнтээ В.В.Путин "Би Монгол шиг онигор нүдтэй" гэж байсан санагдах юм

Зочин 2015-11-06 59.153.113.149

энэ хэдээс өөр Орост юу үлдсэн юм.

РАВДАН 2015-11-06 202.70.46.207

ӨӨ ЗА ЗА. ЭНХБАЯР ЧИНЬ ЯВСААР БАЙГААД ПУТИНЫ ДАЙСАН БОЛЧИХДОГ ЮМ БАЙНА. САНАА ГЭЖ СОБАК БАЙНА ШҮҮ. ГОРЬДСОНЫ ЧИНЬ ГАРЗ ЭНХБАЯРЫГ ГУТААЖ БАРАХ УУ АЙН. ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ Л ГЭЕ ДЭЭ.

Zochin 2015-11-06 31.33.41.104

chi enhbayriin hocknogo doloogch bn

Zaluuchuudaas...? 2015-11-06 59.153.115.91

Suuliin ued zaluuchuud bugdiig chaddag, meddeg gesen PR ih hiij baina. Tednii ihenh ne hagas hugas angliar yaridag, baruund jaahan surguuli kurs togsson ongiroo, sagsuu nohod. Tednii orond angli hel medehgui ch eh oron ard tumnee meddeg, Itgelt mayagiin uhaantai jinhene doch hursen, dorov dar san at met humuus heregtee baina. MAN, AN , MAHN iin zaluuchuud Enhbayariin heldgeer ***** doloogchid shuu dee. Tiimees 16 ond shine humuusiig songo

Зочин 2015-11-06 59.153.113.149

боловсролтой мөртөлөө ядуу яваа хүмүүс одоо фашизм эсвэл соц-зм байгуулах хөрс бүрэлдэж байна ш дээ. Эсвэл цэргийн диктатур тогтох.

тт 2015-11-06 202.9.43.144

аймаар золиг юмаа

Зочин 2015-11-06 103.229.122.61

ЗА ТЭГЭЭД Ч БОЛОВРОЛТОЙ Ч ЯДУУ ЯВААД БАЙГАА ХҮМҮҮС ИЙМ ЮМ СОНСОХООРОО ӨЛГӨЖ АВААД Л ҮЗЭН ЯДААД Л ӨЛӨН ЯДУУ ХҮНИЙ ДУХАН ДЭЭР ЮУ Ч БИЧСЭН ОЙЛГОХ ТЭНХЭЛГҮЙ БОЛТЛОО ТАЧЪАДААД БАЙДАГ ЮМ ШИГ ИЙМ ХӨРСӨН ДЭЭР ЯМАРЧ НИЙГМИЙГ БАЙГУУЛЖ БОЛНО ГЭХДЭЭ ЛАВ ХҮНЛЭГ ИНЭРЭНГҮЙ НИЙГЭМ БИШ ШҮҮ

Зочин 2015-11-06 59.153.113.149

боловсролтой мөртөлөө ядуу яваа хүмүүс одоо фашизм эсвэл соц-зм байгуулах хөрс бүрэлдэж байна ш дээ.

HASAR 2015-11-06 202.179.29.61

Нэг эвсэл болж хэзээч болохгүй. Сая АН-тай эвсээд хэдхэн хоногийн дотор яаж дүвчигнэвээ. Нөгөө Баянсэлэнгэ, Баасанхүү, Тэрбишдагва нар чинь дахиад л УИХ-ын гишүүн , төрийн сайд болох гэж хашгична. Янз бүрээр шантажлана. Харин тун нарийн болзолтойгоор нэгдэж болох юм. Гэхдээ Энхбаяр хувийхаа эрх ашгийн үүднээс хэнтэйч нэгдэж, хэнээсч урваж цөхидгүй итгэж үл болох “БИРД” болохыг мартаж үл болно. ЕР НЬ ЭНХБАЯР ГЭЖ ХЭН БЭ? 1.Намуудын дотор хор найруулж ЗГ-аа унагадаг улс төрийн бохир аргыг санаачлагч-багш нь Энхбаяр. 2.Давхар дээл буюу Үндсэн хуулийн дордохын долоон өөрчлөлтийг санаачилж хэрэгжжүлсэн багш нь мөн Энхбаяр. 3.Хэн өөрийх нь өмнөөс үг дуугарсан хүнийг барьж шоронд хийж залхаадаг, сонгуульд нэр дэвших боломжийг хаадаг бохир санааны багш вэ? Яах аргагүй Энхбаяр. Хүрэлсүх, Занданшатар, Бадамжунай гээд өөрийхээ намын хүмүүсийг бариулж шоронд суулгаж, УИХ-д нэр дэвших боломжийг нь хааж байсан бэлэн жишээ байна. Мэхэт мэхэндээ гэгч болсондоо. Мөн өөрийх нь вассал байгаагүй өөрийн бодолтой байсан С.Баяр, Нямдорж, Сү.Батболд гээд бүгдийг өс хонзон санан, үргэлж үзэн ядан үглэж дуулна. Тэр Баянсэлэнгэ мэт “ Морь унасан толгойгүй “ хүмүүсийг л үнэлдэг. 4.Их өөрийг тэглэх нэрээр Айванхоугаас 250 сая доллар авч Оюутолгойг ашиглах зөвшөөрөлийг анх өгч хязгааргүй эрх олгосоноор Оюутолгойг гадаадынханд золиосолсон хүн бол Энхббаяр. Үнэн чанартаа их өрийг Касъянов, Энхбаяр хоёр шийдээгүй, тийм эрхэч байхгүй Путины даалгавраар шийдсэн, мөн МУ-ын Гадаад яам болон Элчин сайд С.Баяр нарын уйгагүй идэвхитэй харилцааны үр дүн байсан. Ер нь Путин монголчуудад их элэгтэй үүнийгээ үг хэлээр биш үйл хөдлөлөөрөө харуулдаг. Буриадад 2удаа амарч, Түвад амарч малчин хүүхэдтэй монгол эмээл хазаартай мориор зугаалж үнэтэй Швейцари цаг бэлэглэж байсан, ОХУ-ын ерөнхийлөгчид өөр амарчиж олигтой газар олдохгүй байсан гэжүү, үгүйдээ үгүй, үүнийг үйл хөдлөлөөрө үзэл бодлоо илэрхийлэх гэдэг юм. Халимагт очиж захын хороололын ядуустай танилцаж шууд байр өгч Халимагууд баярлан уйлцгааж байсан, Хакаст үерийн гамшигт өртсөн хүмүүсийг богино хугацаанд орон байртай болгох үүрэг өгч шууд өөрөө хяналт тавьж биелэлтийг нь 2 ч удаа өөрийн биеэр очиж шалгаж байсан гээд баримт нотолгоо зөндөө бий. Одоо ОХУ-ын түүхийн сурахад Монголын байлдан дагуулалтын талаар маш муухайгаар доромжлон бичдэг байсныг өөрчилж огт өөр өнцөгөөс бичдэг болгож байна. Харин манайхан нэг их ойлгохгүй байх шиг. 5.МАХН нэрнээс Х үсгийг хасна гэж хамгийн их хашгирч байсан хүн бол мөнөөх Энхбаяр. Энэ бол үнэхээр зөв байсан, хувьсгалч гэсэн хэт туйлширсан үзэлээсээ салж эвсэлд үл нэгдэх, төвийг сахих намын үзэл баримтлал стратегээ зөв тодорхойлох, коммунист нэрнээсээ татгалзаж гадаад дахь нэр хүндээ дээшлүүлэх алсын хараатай онч мэргэн бодлого байсан, гэвч Хүрэлсүх тэргүүтэй намын хамт олон үүнийг ойлгож МАН нэрийг авангуут өөрийн үзэл бодлоосоо урваж гэнэт нөгөө Х үсэгтээ хайр зарлаж сонгуульд ялагдсан хувийн өс хонзонгоо намын хамт олоноос авах атгаг санаа өвөрлөн эхнэр Цолмондоо хязгааргүй эрх мэдэл өгсөнөөс үүдэн 2006 оноос эхэлсэн МАН доторхи хагаралыг намаа задлан бутаргах үйл ажиллагаа болгон идэвхитэй шургуу явуулж эхэлсэн, юу үнэн энэ үнэн.Хэрэвээ МАХН хэвээрээ үлдсэн бол Энхбаяр МАН байгууллаа, энэ хуучин хоцрогдсон коммунистуудаас сална гэсэн бодлого явуулахаар бэлдэж байсан нь бас үнэн. Бас нэг үнэн бий. Энхбаяр бол сайн боловсрол эзэмшсэн чадварлаг зохион байгуулагч. Гэхдээ үг үйлдэл 2 нь их зөрдөг хүн юм. Бурханы шашин шүтдэг гүн ухааныг нь эзэмшсэн гэж өөрийгээ байнга сурталчилдаг, олон ном товхимол бичиж орчуулсан нь үнэн боловч өөртөө шингээж аваагүй бололтой. Aсуудлыг бодитоор ухаарах билгийн хараа нь сохорч сонгуульд ялагдсан шалтгаанаа өрөөл бусдаас бус өөрөөсөө тухайлбал өөрийх нь бүгдийгдарангуйлах зан чанар, авгайгий нь эрх мэдлийн шунал түүний нэр хүндийг нам дотор төдийгүй нийгэм дотор бага багаар унагасаар байсаан гэдгийг ойлгоогүй . Нэгэнт эрүүлээр сэтгэж чадахаа больсон хүн сонгуульд ялагдсан ялагдлаа хүлээн зөвшөөрч чадалгүй бүх бурууг бусдаас хайж явсаар сөрөг хүчнийхээ урьханд амархан орж өөрийн намаа унагаснаараа бас өөрийг нь хамгаалах хүчийг үгүй хийж өөрөө өөртөө шорон захиалсан хүн. Сонгуулийхаа ялагдалд бодитой зөв дүгнэлт хийж хүлээцтэй тэвчээртэй байж чадалгүй хэт яарч байгаа боломжоо харж чадсангүй алдсан. Энхбаярт ахин УИХ-д орж ирэх, УИХ-ын дарга, Ерөнхий сайд болох ахин МУ-ын Ерөнхийлөгчид өрсөлдөх бүх боломж байсан. Одооч энэ боломж бараг л үгүй болсон байна. МОНГОЛ ТӨРИЙГ ИЙМ АРЧААГҮЙ БАЙДАЛД ХҮРГЭСЭН ГОЛ ЭЗЭН БОЛ ЯАХ АРГАГҮЙ ЭНХБАЯР МӨНӨӨС МӨН.

Зочин 2015-11-06 103.229.122.61

ЗҮЙЛЧИЛЭЛЭЭ Ч ХОЛЬЖ ХУТГААД НЭГ Л ИХ ШУДРАГА ЦАРАЙ ГАРГААД ИРГЭНИЙ ХЭРЭГ АЛБАН ТУШААЛЫН ХЭРГЭЭ Ч ЯЛГАЖ ОЙЛГОЖ ЧАДДАГ ЮМ БОЛОВ УУ ДАА ЭНЭ МАХНЫ МАШИН

РАВДАН 2015-11-06 202.70.46.207

ӨӨ ЗА ЗА ЭНХБАЯР МӨНГӨ ОЛЖ ИРЭХГҮЙ БОЛ ЗОДНО ГЭСЭН ГЭХ ГЭЭД БАЙНА УУ? БУРНА Ч ГЭЖ ҮЗҮҮЛЖ БАЙХ ШИВ.

Зочин 2015-11-06 103.229.122.61

ОТГОНБАЯР 385 000 ДОЛЛАР ГЭЭД БАЙСНАА ТӨГРӨГ БАЙСАН ЮМАА НЭГ МОЛИГО ХОЁР ЖОГО ГЭЭД ХЭНЭГ ҮГҮЙ ЯРИАД СУУЖ БАЙДАГ ГАРУУД ШҮҮ ДЭЭ МОНГОЛЫН АТГ ХӨГИЙН ХӨГЖӨӨНТӨЙ НӨХӨД ШҮҮ БАС ТЭГЭЭД УХААНААСАА ИЛҮҮ ЭРХ МЭДЭЛТЭЙ ГЭЖ БАЙГАА

Зочин 2015-11-06 202.70.44.146

naana chine mungu bsanaa uruu huleej bgaan bish uu teneg yumuu

Зочин 2015-11-06 103.57.92.85

Н.Энхбаяр монго олж ир, намын байрны турээсийн монгийг тол гэж дарамтлаад Шийлэгээд хунд байсан байхоо. Ашгуй одоо авлига авах чинь хэцуу юм байна гээд чадахгуй байж сайд болох гэж зутгэгчдийн тоо буурах байгаа даа

Зочин 2015-11-06 112.72.15.234

МИНИЙ ШҮҮГЭЭНД ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ МӨНГӨ БАЙГААГ МЭДЭЭГҮЙ гээд л гүрийчихгүй... ЯАХ АРГАГҮЙ Л ГАРДУУЛЧИЖ ДЭЭ ЗАЙЛУУЛ

Хэцүү болжээ. 2015-11-06 103.26.192.190

Хэцүү ч юмаа даа. Отгонбаяраас л сургамж авчээ. Мессеж бичээд, дансаа явуулаад байж болдоггүй юм байна гээд өрөөндөө цүнхэлж авчруулаад тоолж сууж дээ зайлуул

Зочин 2015-11-06 150.129.142.213

Өөрийн хүсэлтээр огцорсон гэхээр үйлдэл дээрээ баригдсан гэж үнэн юм байна Шийлэгдамба дархлагдсан төрийн хулгайч гэдгийг олон хүн мэднэ Энхбаярын намын хамгаалалтанд орж баригдахгүй яваад байсан

Зочин 2015-11-06 103.229.122.61

ЕР НЬ МӨНГӨ БАЙХГҮЙ БАЙСАН Ч БАЙЖ БОЛНО ШҮҮ ДЭЭ ХЭН БАЙГАА ГЭЭД БАТЛААД БАЙГАА ЮМ БЭ АТГ ХЭНЭЭР Ч ЮУ Ч ХЭЛҮҮЛДЭГ Л ЮМ БАЙХЧИНИ БИЛЭЭ БАГАНУУРЫН ДАРГА ОТГОБИЛЭГ.ЭДИЙН ЗАСАГЧ ТАТВАРЫН ЭРДЭНЭХАЛИУН ГЭЭД Л ТОТЬ ШИГ НЭГ Л ЮМ ЯРИАД БАЙСАН ШҮҮ ДЭЭ ТЭГЭЭД Ч ИНГЭЖ ХЭЛЭХГҮЙ БОЛ ЧИ 25 ЖИЛ АВНА ШҮҮ ГЭХЭД ХЭНЧ ГЭСЭН САНДАРСАН ДАРАМТАНД ОРСОН БОЛ ХЭЛЖ Л ТААРНА ШҮҮ ДЭЭ МӨНГӨ АВААД ХҮН ОРООД ИРСЭН НЬ ҮҮНЭН Л БАЙГАА БИЗДЭЭ ЭНЭ ЧИНЬ ЭД МӨРИЙН БАРИМТ ГЭЭД Л ШАХААД БАЙХАД ӨМГӨӨЛӨГЧ ГЭРЧ ГЭЖ БАЙСАН БИШ АМИА АВААД Л ГАРХЫГ БОДНО БИЗДЭЭ ТЭР ЛХҮМБИЙН ХЭРЭГ ЯГ Л ИНГЭЖ ЭХЛЭЭД ХЭДЭН ХҮНИЙ АМЬДРАЛААР ТОГЛОСНЫГ АРДЧИЛСАН НАМЫН НӨХӨД ХАЛАГЛААД Л ЯРИАД БАЙДАГ БИЗДЭЭ ОДОО ӨӨРСДӨӨ ЭРХ МЭДЭЛТЭЙ БОЛХООРОО ИЙМ ЮМЫГ ДАВТАЖ Л БАЙНА ЭНЭ ДҮР ЭСГЭСЭН АРДЧИЛАГЧИД ГЭЖ

РАВДАН 2015-11-06 202.70.46.207

ЗА ЯАХАВ ЯАХАВ ШАЛГАДАГ Л ЮМ БАЙГАА БИЗ. ХАРИН БАТҮҮЛИЙН ХҮҮГЭЭС АВСАН ГЭЖ ГАРЧ ИРВЭЛ ЯАНАА ЯАНАА!!

Зочин 2015-11-06 122.201.24.242

Зөв л алхам хийсэн байна Яагаад өөрийнх нь өрөөнд мөнгө байж болдоггүй юм Захын нэг наймаачин залуугийн сейфэнд 1 сая доллар байж л байгаа Яг одоо бол Улс төрийн намуудын лидерүүдийг шоронд хийлээ гээд Намынх нь рейтинг унахгүй , 3-4 жилийн өмнө бол өөр байсан Эрх баригчид эрх мэдэл албан тушаалаа хадгалж үлдэхийн тулд өрсөлдөгчидөө цөөвөр чоно шиг барьж идэж байгааг Монголчууд андахаа байсан Цаг үеэ мэдэрцгээ буруу л ажиллаад байна даа Эрхэм дээдэс минь

Хөөрхий 2015-11-06 103.26.192.190

Тэр мөнгийг нь АТГ бас хураагаад атгачихсан уу. Одоо нөгөөдүүл нь мөнгөө буцааж авах гээд зовооно доо зайлуул.

zochin 2015-11-06 103.23.51.4

jinhene hulgaichid bol turd alba haaj bga novshnuud shde bugd hulgaich nar uur tedend amidrah arga bhgui.shat buhendee ard tumnee daramtalj hahuuli avdag.dandaa deeremchdiig bid tatvaraar tejeej bndaa

Засаг огцор 2015-11-06 202.9.40.145

Та нар бүгд адил. Ганц энэ биш. Бүгд огцор.

Засаг огцор 2015-11-06 202.9.40.145

Та нар бүгд адил. Ганц энэ биш. Бүгд огцор.

Зочин 2015-11-06 59.153.113.149

одоо хүмүүс баталгаатайгаар нь, дараа нь мурихгүйгээр нь дансаар л явуулдаг ш дээ. Шийлэгдамбад ядаж хэдэн жилийн өмнө хийсэн гэрээ байгаа байлгүй дээ.

Zo 2015-11-06 150.129.140.44

Hhhh

Зочин 2015-11-06 59.153.113.149

суунгуутаа удааггүй ийм хэрэгт унахыг бодоход МАХН-ы луйварчид сурсан аргаараа хөдлөнө гээд отож байж дээ. үхэр царайлчихаад энэ нь дороо л оодроно л доо мэдээж. нэг цагаан толгойтой өвгөн хэргээ битгий хүлээ гээд л захиад байна.

Зочин 2015-11-06 59.153.113.149

суунгуутаа удааггүй ийм хэрэгт унахыг бодоход МАХН-ы луйварчид сурсан аргаараа хөдлөнө гээд отож байж дээ. үхэр царайлчихаад энэ нь дороо л оодроно л доо мэдээж. нэг цагаан толгойтой өвгөн хэргээ битгий хүлээ гээд л захиад байна.

Зочин 2015-11-06 124.158.124.183

Avilgatai temtseh gazar suuliin 25 jiliin dotor ulsiin mongo horongiig alban tushaal erh medlee ashiglan huvidaa avj asar ih bayjsan uls torchdiig bugdiin barij shalgah heregtei. zohih yal shiitgeliig onooj horongiig huraaj ard tumendee tus dem bolooroi

Зочин 2015-11-06 103.229.122.61

МӨРДӨН БАЙЦААЛТЫН ШАТАНД МЭДЭГДЭЛ ХИЙХИЙГ ХОРИГЛООД Л ҮГ ДУГАРГАДАГГҮЙ БИШ БИЛҮҮ ЭНЭ ХҮНИЙГ БОЛХООР ЧӨЛӨӨТӨЙ ЗАРЛУУЛААД Л ҮНЭН ШОГ ЮМ БОЛЖ БАЙНА ДАА

Зочин 2015-11-06 202.70.43.74

Хэдэн он бээ Найзаасаа монго бэлнээр зээлдэг болоо юу Банк, банкны данс, зээлийн карт байхгуй ээ эсвэл мэддэггуй гэх байх хахахах Дурын чавганц л оюутан охиндоо монго явуулахдаа банкаар явуулж байна Тэгэхэд хаха цунхэнд хийгээд л ороонд нь авчирч огоод л шулсдэж тоолоод л 1990 онд хойшоо тарвагааны наймаанд явах гэж байхад л ийм байсан даа

Хувийн мөнгө гэв үү?!? 2015-11-06 27.123.214.108

Хувийн хэрэгцээндээ зээлсэн мөнгө албан өрөөнд нь байдаг бас сонин л юм! Уг нь бол эртний танил найз нь юм бол тэгээд мөнгөө зээлж авч байгаа юм бол ёс ёроо бодоод гэртээ уриад нэг дайлж цайлаад ч юм уу болдоггүй юм болов уу! За заавал дайлж цайлах алба үгүй ч гэлээ төр нийгмийн байдал хардалга эргэлзээгээр дүүрэн байгаа өнөө цагт Засгийн газрын бүхэл бүтэн нэг том салбар болох эрүүл мэнд, спортын салбарыг толгойлж байгаа хүн нь албан ажил дээрээ их хэмжэнний мөнгө хадгалж байх хэмжээний гэнэн нэгэн юм уу. Аль эсвэл хаашдаа нотолж чадахгүй юм чинь ам өчигөө тааруулаад юу ч гэж өчисөн яахав гэж байна уу?!? Аль эсвэл энэ АТГ гэдэг чинь "Ногоон Малгайтанууд"-н хойд дүр болоо юм болов уу!?! Үнэн худлыг зааглахад улам л бэрх эргэлзээний манан улам бүр өтгөрсөөр!

Зочин 2015-11-06 202.70.38.182

Тэнэг хүн хуурч байгаа биш дээ. Дэндүү арга ядсан хүний тайлбар байна даа найзаа мөнгө зээлсэн ч гэх шиг, Одоо ийм юманд итгэх хүүхэд ч байхгүй шүү. Одоо нөгөө найз нь тийм би зээлсэн гэж хэлнэ, түүнийг нотлох гэж зөндөө юм болно доо. Хайран сайхан төрийн сайдын нэр хүнд, ард түмний итгэл.

Зочин 2015-11-06 202.21.112.202

Гаалийн Баатар ч бас танилаасаа зээлсэн мөнгөө машиндаа авч яваад баригдсан бил үү? Жаахан баримжаатай хусмаар юм даа.

Зочин 2015-11-06 202.21.112.202

Гаалийн Баатар ч бас танилаасаа зээлсэн мөнгөө машиндаа авч яваад баригдсан бил үү? Жаахан баримжаатай хусмаар юм даа.

Зочин 2015-11-06 122.201.28.5

НАМУУДАД ИХ ЦЭВЭРЛЭГЭЭ ХИЙХИЙГ ШААРДАЖ БАЙНА.

zochin 2015-11-06 103.23.51.4

n.enhbayar daramtlaad saidiin suudlinhaa mungiig hahuulaar avsan n barigdaa biz.hj

худалч Шийлэгээ 2015-11-06 202.170.69.58

зааа тэгээд танилаасаа мөнгө зээлээд өрөөндөө хадгалаад л хаха элэг хатаахаа больдоо.

zo 2015-11-06 43.242.243.160

Сайдаа баривчлаад энэ төр засаг дампуурч цөвүүн цаг ирсэний дохио шүү Яасан ч байж болно хуулийн дагуу л бүх зүйл явагдах ёстой Хуулиа дээдлэх нь АРДЧИЛАЛ ын зарчим гээ биз дээ залуус аа

Зочин 2015-11-06 103.229.122.61

БАГАНУУРЫН ЭДИЙН ЗАСАГЧИЙГ ЧАЦГЫГ НЬ САВИРТАЛ АЙЛГАЖ БАЙГААД ХОХИРОГЧООР ОРУУЛЖ ЧАДАЖ БАЙГАА ЮМ ЧИНЬ ЭНЭ ЗЭРГИЙН УРХИЙГ ХАРИН Ч ТӨВӨГГҮЙ ХИЙНЭ БИЗДЭЭ НЭГ НӨХРИЙГ ҮХТЭЛ НЬ ДАРАМТАЛЖ БАЙГААД Л ХЭДЭН ДОЛЛАРТОЙ ӨРӨӨНД НЬ ОРУУЛААД АВСАН БАЙХАД Л 40 ЭЭ ОРООД АЖИЛАА ХИЙГЭЭД СУУЖ БАЙГАА ХҮНИЙГ ДАРАМТАНД ОРУУЛААД Л БУСАД НЬ АТГ ГАРТ ОРЛОО Л ГЭСЭН ҮГ БИЗДЭЭ ИЙМЭРХҮҮ КИНО МӨН ИХИЙГ ҮЗСЭН БИШ ҮҮ ОДООГИЙН ПАРЛАМЕНТ ЭНЭ БАЙДЛЫГ ЗАСАХГҮЙ БОЛ ЭНЭ УЛС ОРНЫГ ЯАЖ МӨХӨӨЖ БАЙСНАА ОЙЛГОХ ЦАГ ТУН УДАХГҮЙ ШҮҮ ТА НАРЫН ЭЭЛЖ Ч ИРНЭ ГЭДЭГТ ИТГЭЛТЭЙ БАЙНА

иргэн 2015-11-06 202.70.45.237

АТГ-д баяр хүргэе. Энэ бол тэдний хийх ёстой ажил. Сайн байна.

ха ха ха 2015-11-06 103.26.192.190

Өргөдлөө өгөөд гарч бай, би янзлая гэж дээрээс нь үүрэгдэж л дээ. Ингээд бас нэг залуу Энхбаярын золионд даший шог болов оо.

Зочин 2015-11-06 202.9.40.57

Ene bol uuruu bicheegyi, zahialgaaar bichsen medeelel baina.Hevlel medeelliinhen odoo bolimoor yum. Buh setgyylchdiin ed hurungiig shalgaad yzvel sonin l too garna daa

Zasagiin gazar ogtsoroh eostoi 2015-11-06 91.231.169.123

Kabinetees ni neg said ni avilgaliin hetegt holbogdono gedeg bol zasag terguulj baigaa AH-luivarchid yamar baigaa ni hend ch oilgomjtoi.Tiimees daraagiin zasagiig AH-s songoh ch shasrdlga alga yaaraltai parlament,zasagiin gaxriig zereg ogtsoruulj Mongold eruul saruul emh tsegtstei niigemiig bii bolgohiin tuld hugtsaanaas umnu songuuli yavuulah ni Mongoliin hoich ireeduid nen adhigtai ***** hezee ch umhiigee tavihgui bolohoor 2016- onii 6-sariig huleeh shasrdlaggui bna.Ingej gemeene dahin taivan zamasr ardchilalaa avch uldeh gants bolomj bna ugui gevel Mongold boslogo temtsel uimeen samuun garah ni negent todorhoi bolloo.

Зочин 2015-11-06 59.153.114.14

Огцорсон биш, огцрох хүсэлтээ гаргасан байна л даа. Зөв алхам. Тэгээд үнэн мөнийг нь тогтооно биз.АТГ ор үндэсгүй юманд чгоомой хөдлөхгүй гэж би бодоод байсан юм. Мөнгө өгч, авсан асуудал байж л даа. Гэхдээ энэ нь түүнийг буруутай гэдгийг тогтоосон хэрэг биш лдээ. Шүүх л эцсийн шийдвэр гаргана. Хэрэв шүүх түүний буруутайг тогтоовол МАХН-ын түүнийг өмөөрөөд байсан Шарваа мэтийн нөхдүүд хэцүүдэх байхдаа. Буруутай биш бол ч яах вээ.

Зочин 2015-11-06 119.40.100.222

аймаар их мєнгє байна.тооныхоо оронгоо андуурсан юм бишїї. хаашаа юм єрєє дїїрэн мєнгє байсан юмуу

Зочин 2015-11-06 122.201.28.5

Төрийг ингэж л баяжих хэрэгсэл болгож байгаа юм даа. Төр ялзарчээ, их цэвэрлэгээ хэрэгтэй.

Зочин 2015-11-06 202.21.106.133

Тэнэг хунийг хуурч бгаа юм шиг найзынхаа монгийг ажилдаа хадгалдагч гэх шиг догосдог балай вэ

зочин 2015-11-06 202.179.28.70

Хайран сайхан МАХН -ын минь нэр хүнд

Hudlaa yu ch avaagui 2015-11-06 202.21.124.18

Ingej bichsen ni unen uu???? Hudlaagaasaa ingej bichsen bolgood bga yum bishuu

Зочин 2015-11-06 202.21.106.133

Uuriin huselteer bhdaa yahavdee shorond bgaa huneer turiin saidiin albiig hiilgehiimuu haashaa yum ,tertei tergui ogtsruulah ni huuli shuudee enhbayriin doodoh gej uls turchid bolohoor tegdeg yum bish bol yostoi dongosvoo,Shiilegdamba emnelgiin darga naraas mungu nehdeg ni baaraagui unenshdee

Зочин 2015-11-06 178.196.167.240

Хэнийг хуурч байгам зээлсэнч гэх шиг ..

Зочин 2015-11-06 59.153.113.149

Сайд дарга болохоороо олон жилийн найзаасаа зээлсэн мөнгөө сейфэнд хийж хадгалаад л байдаг. ЭМЯ-ны 2 ч нөхөр сэйфтэй мөнгөө алдаж байсан түүхтэй биз дээ. бас тэр Сугар гээд нэг товарищ найзаасаа бэлгэнд л баахан юм аваад байсан гэж тайлбар тавиад байсан. Тендер хариуцсан хүмүүс яасан ч их зээлсэн мөнгөө буцааж авдаг юм.

Зочин 2015-11-06 103.57.93.76

ЗӨВ ШҮҮ

зочин 2015-11-06 202.179.28.70

яагаад ажил дээрээ мөнгө хадгалдаг юм бэ

Зочин 2015-11-06 103.26.192.18

Тийм их мөнгийг бэлнээр аваад л, хэрэв ил тод зээлж байгаа мөнгө бол хувийн дансаараа л авна биз дээ, тэгээд бас хувьдаа хэрэглэх байсан юм бол албаны өрөөнд юунд хадгалана вэ, ер нь энэ улс төрчид иргэдийг тэнэг хүмүүс байна гэж бодоод байдаг юмаа даа. Улс төрд олон жил ажиллаад хэд хэдэн байртай, унаа тэрэгтэй, хөрөнгөтэй болсон бүх л том жижиг албан тушаалтнууд ямар нэг хэмжээгээр хууль зөрчсөн гэсэн үг, иргэд ч гэж иргэд, заримд нь бага идсэн байна яахав гэсэн байдлаар ханддаг, энэ сэтгэлгээгээ өөрсдөө өөрчлөөгүй цагт юу ч өөрчлөгдөхгүй.

UNEN 2015-11-06 80.123.17.133

клептократууд (тѳрѳѳс, тѳрѳѳр баяжсан хулгаайчид) ард түмнийг хар масс хэмээн басамжилж тэнэг хүмүүс гэж ойлгодог Тархи толгой нь тэгтлээ эргүүтсэн байдаг Мѳнгѳнѳѳс ѳѳр юм боддоггүй юм гэсэн. ДОН тусдаг

Зочин 2015-11-06 124.158.109.62

Монголын улс төр залуусаа золиосолдоггүй гэдэгт итгэхийг хүсч байна. Албан тушаалынхаа хүчээр амиа мултлах гэсэн оролдлогуудыг л харсанаас бус ийм зоримог үйлдэл гаргаж байсан нь үгүй. Тэр өөртөө итгэлтэй байгаа нь олон таамгийг давж байх шиг. Дэргэд нь мөнгөнөөс нь тоололцсон юм шиг төсөөлөн харагсад гэгээрэх болтугай. Үнэнийг тогтоодог хуультай улсад амьдарч байгаа гэдэгт Би итгэдэг.

Зочин 2015-11-06 203.91.112.198

САЙДЫН СУУДЛААС ҮНЭТЭЙ МӨНГӨ ГЭХЭЭР ЛАВ Л ГАНЦ ХОЁР ЦҮНХ ДҮҮРЭН ДОЛЛАР БАЙХ НЬ ДЭЭ.

Зочин 2015-11-06 124.158.109.62

Эрүүл мэндийн салбарынхаа ажилчдын нэр хүндийг сэвтээхгүй байхыг хичээж байна. Дээр нь энэ хэрэг улс төрийн нөхцөл байдлаас үүдэн багагүй хугацаа шаардагдах болсон тул би өөрийн хүсэлтээр ажлаасаа чөлөөлөгдөх хүсэлтээ гаргаж байна” gesen bna mal mini

Зочин 2015-11-06 59.153.113.149

ард түмэн ашиг сонирхолоос болоод нэг нэгнээ бариад байна уу? гээд итгэхгүй байна аа зарим нь. надад бол сурцан гарууд хэлмэгдээд ч болсон баригдаж л байвал сайхан байна. яг яагаад баригдсаныг нь баримттай дэлгэж болохгүй юу????

Japanaas 2015-11-06 219.197.27.62

Manai mongold neeree 37 on ergeed irsen yum bishuu de.ATG gedeg hadnii mangaa yag eznee olohgui dandaa erh barigch nariiin gar huluur hudluud baina da

Зочин 2015-11-06 202.179.11.58

Авилгач баригдахаар хэлмэгдсэн болох, ардын хүүхэд хүүхэд баригдвал хэн ч үл тоох болоод байна уу

Зочин 2015-11-06 49.0.185.214

aan tiim uu

Зочин 2015-11-06 203.91.112.198

ГЭМТ ХҮН МАШ ХУРДАН ГЭЛБЭЛЗЭЖ БАЙНА ШҮҮ, ХИЙДГЭЭ ХИЙЖ БАШИЙСАН БОЛОЛТОЙ... ТӨРД АЖИЛЛАЖ БАЯЖИХ ЮМСАН ДААНЧ 4-5 ЖИЛИЙН ТУРШЛАГАТАЙ БАЙХ ГЭДЭГ. ЦЭВЭРЛЭГЧЭЭР ЭХЭЛЖ АЖИЛД ОРДОГ ЮМ БИЛЭЭ ҮҮ.

kkk 2015-11-06 49.0.185.214

***** biz

Зочин 2015-11-06 203.91.112.198

ГЭМТ ХҮН МАШ ХУРДАН ГЭЛБЭЛЗЭЖ БАЙНА ШҮҮЬ ХИЙДГЭЭ ХИЙЖ БАШИЙСАН БОЛОЛТОЙ... ТӨР АЖИЛЛАЖ БАЯЖИХ ЮМСАН ДААНЧ 4-5 ЖИЛИЙН ТУРШЛАГАТАЙ БАЙХ ГЭДЭГ. ЦЭВЭРЛЭГЧЭЭР ЭХЭЛЖ АЖИЛД ОРДОГ ЮМ БИЛЭЭ ҮҮ.

Зочин 2015-11-06 202.179.11.98

no-toi bna daa. olon jiliin tanil nuhruusuu ch geh shig..