З.Баянсэлэнгэ: АТГ намайг шалгаагүй | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

З.Баянсэлэнгэ: АТГ намайг шалгаагүй

Хуучирсан мэдээ: 2015.11.05-нд нийтлэгдсэн

З.Баянсэлэнгэ: АТГ намайг шалгаагүй

Барилга, хот байгуулалтын сайд З.Баянсэлэнгэ нийгэмд үүсээд байгаа дуулиантай асуудлаар мэдээлэл хийлээ.


Тэрээр хэлэхдээ “Эрүүл мэнд спортын сайд Г.Шийлэгдамбыг баривчилсантай холбоотой намайг шалгаж байна гэсэн мэдээлэл цацагдлаа. Би өглөөнөөс хойш ордонд байсан. Намайг шалгаж, мэдүүлэг авах гэсэн нэг ч хүн ирээгүй. Утсаар ярьсан ч хүн байхгүй. Тиймээс надтай холбоотой асуудлаар тайлбар өгөөч гэсэн албан бичгийг АТГ-т хүргүүлэхээр төлөвлөөд байна. Ер нь би аливаа асуудалд улс төрийн болоод хувийн ашиг сонирхлын үүднээс хандаж байсан удаа байхгүй. Цэвэр, шударга, зарчимч байр сууринаас өөрийнхөө үзэл бодлыг чөлөөтэй илэрхийлж байсан. Миний байр суурь улс төрийн фракци намын тоглоом болох ёсгүй гэж бодож байна. Хэрэв намайг буруу зүйл хийсэн гэж үзэж байгаа бол шалгуулахад бэлэн байна” гэсэн юм.

-Та 461-р хорих ангид очсон юм уу?

– Очоогүй.

-Өчигдөр орой очоогүй юм уу?

-Өчигдөр орой ч очоогүй. Бидний хэсэг нөхөд оройн 22 цагийн үед мэдсэн. Ингээд АТГ-аас мэдээлэл авахаар очсон боловч удирдлагууд нь байгаагүй. 

-Танай намын сайдыг АТГ шалгаж байна. Энэ тал дээр таны байр суурь?

-Надад мэдээлэл алга. Энэ бол цэвэр улс төрийн явуулга, захиалга байсан юм болов уу гэсэн хардлага төрж байна.

-Авлига өгсөн хүнийг нь барьсан юм болов уу?

-Мэдэхгүй. Надад үнэндээ мэдээлэл алга.

-МАН, МАХН-тай нэгдэх асуудал яригдаж байна. Таны байр суурь?

-Өчигдөр хоёр намын ахмадууд уулзаж намуудын удирдлагуудад албан бичиг өгсөн гэсэн. Тэр уулзалтын дараа ийм зүйл өрнөж байгаа нь бидний хардлагыг нэмэгдүүлж байна. Албан бичиг өгч, зарим газраас шахалт үзүүлснээр энэ асуудал шийдэгдэхгүй гэж би хэлмээр байна.

Т.ДАВААНЯМ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2015-11-05 59.153.114.21

Энэ хүн өөрөө ч бас эмгэнэл юм. Бүдүүлэг, хоосон толгойтой, гаригаа андуурсан

Зочин 2015-11-05 203.194.118.114

Arts suvarga gedeg kompania sanaj bga biz. Tender ene ter gevel buur tod sanaj bga bizde, bayanselengee?

ИРГЭН 2015-11-05 103.229.120.54

Хөөөее НЯНГАР аа аа, битгий горьд.....Чамайг мөрдөж байгаа, удахгүй шалгана, дараа нь 1худагт суулгана....Тэгээд хаданд гарсан НЯНГАР тамд унасан ЯНХАН болно.......

Зочин 2015-11-05 182.160.3.243

БУРУУ СЭХЭХ Ч ДЭЭ.

Г.БАТХҮҮ ЯВСАН ГАЗАР БАЛАГТАЙ БАТГАНА ЯВСАН ГАЗАР 2015-11-05 122.201.22.162

ОХУ-РУУ НЭВТЭРЭХЭД АВДАГ ЦЭНХЭР БИЧИГНИЙ НАЙМААЧИД БОЛОХ Г.БАТХҮҮГИЙН ХӨЛ ГАР БОЛСОН NARTAM-ЫН ГҮЙЦЭТГЭХ ЗАХИРАЛ НАРАНПҮРЭВ ТҮҮНИЙ ХӨЛ ГАР БҮДҮҮН БӨӨГИЙТЭЙ ХҮҮХЭН НАРЫГ ШАЛГУУЛМААР БАЙНА.ХЭД ХОНОГИЙН ӨМНӨ ТУС БАЙГУУЛЛАГА ЦЭНХЭР БИЧГИЙГ 700 МЯНГАН ТӨГРӨГӨӨР ШАГЛАДАГ НЬ БАРИГДАЖ УЛС ОРОН ДАЯАР ЗАРЛАГДСАНААС ХОЙШ ЭНЭ ОНЫ КВОТ БОЛГОЖ ОХУ-ЫН ТАЛААС 2000 ШИРХЭГ ИРСЭН НЬ ДУУСЧИХСАН ГЭЭД БАЙСАН ӨНӨӨХ БИЧГЭЭ УЛААН-ҮД БАЙГАЛЬ ДАЛАЙ РУУ АЯЛАЛ ЗОХИОН БАЙГУУЛДАГ МОНГОЛ АЯЛАЛ, БУБУСТУР, ТЭНГЭР ТРЭЙВЭЛ ЗЭРЭГ 9 ХӨН БАЙГУУЛЛАГА АВЧ БАЙХААР БОЛГОЖ ҮГСЭН ХУЙВАЛДАЖ ОЛГОЖ ЭХЭЛСЭН НЬ ЭНЭ ТББ ХИЧНЭЭН НО-ТОЙ БАЙГУУЛЛАГА БОЛОХЫГ ДАВХАР БАТАЛЖ ӨГЛӨӨ. МОНГОЛЫН АВТО ТЭЭВЭРЧДИЙН НЭГДСЭН ХОЛБОО НЭРТЭЙ Г.БАТХҮҮ ЕРӨНХИЙЛӨГЧТЭЙ ЭНЭ ТББ АВТО ТЭЭВЭРЧДИЙН ЭРХ АШГИЙГ ХАМГААЛЖ БАЙХААР БАЙГУУЛЛАГА НЬ ХАРИН Ч АВТО ТЭЭВЭРЧИД АРД ИРГЭДИЙН ШҮДНИЙ ӨВЧИН БОЛЖ ОХУ-ЫН ТЭЭВРИЙН ЯАМНААС ИРҮҮЛСЭН ЦЭНХЭР БИЧГИЙГ ЗАМААС НЬ ЧЭНЖИЛСЭН НАЙМААЛСАН ХҮНД СУРТЛЫН ҮҮР УУРХАЙ БОЛСОН ЛУЙВАРЧИД БАЙНА . ЗАСГИЙН ОНОШИЛГООНД ОРООД ТЭНЦЧИХСЭН ХУВИЙНХАА АВТОБУСААР, ЦАГДААГЫН ШАЛГАЛТ ӨГӨӨД АВСАН ЖОЛООНЫ ҮНЭМЛЭХТЭЙ ЗА БҮР ТУХАЙН АНГИЛАЛЫН МЭРГЭШСЭН ҮНЭМЛЭХТЭЙ ЖУУЛЧИН ЗӨВШӨӨРӨЛТЭЙ ТЭЭВЭРЧИД, АХ ДҮҮ, НАЙЗ НӨХӨД, АЛБАН БАЙГУУЛЛАГААРАА, ОРОН НУТГААРАА ОХУ УЛААН-ҮД БАЙГАЛЬ ДАЛАЙ ИТГЭЛТ ХАМБАРУУ ЯВАХ ГЭСЭН АРД ТҮМНИЙ ЭРХ АШГИЙГ ЭНЭ ХЭДЭН БАТХҮҮГИЙН ГӨЛӨГНҮҮД БООМИЛЖ ЗӨВХӨН ТЭР OUTBOND-ЫН ЗӨВШӨӨРӨЛТЭЙ ГЭЭД БАЙГАА 9 ХӨН КОМПАНИД МӨНГӨӨ ТӨЛЖ ЯВАХААС ӨӨР БОЛОМЖГҮЙ БОЛГОЖ ҮГСЭН ХУЙВАЛДАЖ БАЙГААГ ШАЛГАЖ ӨГӨХ БОЛИУЛАХ ГАЗАР БАЙНА УУ? ЗТЯ-НЫ САЙД ЗОРИГТ АЖЛАА ХИЙМЭЭР БАЙНА. АЯЛАЛ ЖУУЛЧЛАЛЫН УНТАА САЙД АЖЛАА ХИЙМЭЭР БАЙНА .ОДОО ӨГЧ БАЙГАА НӨХЦӨЛ НЬ ЭНЭ ХЭДЭН ХУВЬ ХҮМҮҮСИЙН БОДОЖ ОЛСОН ЯМАРЧ ХҮН АВАХЫН АРГАГҮЙ МАШ ОЛОН ШАЛГУУР, БИЧИГ БАРИМТ БҮРДҮҮЛХЭЭР УИХ-ЫН ГИШҮҮН, ОНГОЦНЫ НИСГЭГЧ, ВАГОНЫ МАШИНИСТ, УРАН НУГАРААЧ БОЛОХООС Ч ХҮНД НӨХЦӨЛ ШАЛГУУР ЗААСАН БАЙДАГ .ЭНЭ ДАВАРСАН ГӨЛӨГНҮҮДИЙГ ДАРЖ ӨГӨХ АТГ, ШӨХТГ, ЗТЯ-НЫ БОАЖЯ-НЫ САЙД НЬ ЭНЭ ТББ-ЫН ЧЭНЖҮҮДИЙГ ШАЛГАМААР БАЙНА.NARTAM ГЭЖ НАРТАЙ ӨДРИЙН ТАМ БОЛСОН ГАЗАР БАЙНА.

Зочин 2015-11-05 150.129.141.115

Олон хавар нэгэндээ гэж энэ, цаг нь болж дээ!

Зочин 2015-11-05 103.229.121.6

Гэр хороололд ядуу амьдарч байсанаа амархан мартжээ

Зочин 2015-11-05 103.229.122.19

Авилга авсаныг нь тогтоосон болоод л барьсан байлгүй дэ. Зүгээр байгаа хүнийг барихгүй л байх.Сайн л байна авилгачдыг сайн барих хэхэгтэй

Зочин 2015-11-05 202.179.20.96

дуугий нь сонсохоос муухай, гудамжны хэрүүлч авгай. Нянгар хаданд гарна гэж энийг хэлэх байхдаа.

Зочин 2015-11-05 202.179.20.96

Н.Энхбаяр МАХН-ын нэрийг сэргээж өөрийн эрх мэдэл дор авилга луйварын том сүлжээг бий болгосон

Зочин 2015-11-05 103.57.92.65

юу гэж АТГ ажил дээрээ байна ууууу гээд асуугаад л явж байдаг юм энэ Отгонбаяр эд нар л хариугаа авч чулуу шидэж байгаа байх өө. барих бол гэтээд л бариад авна биз дээ Шийлэг ээ шиг нь

Zochin 2015-11-05 43.242.240.190

Oдoo БХЯ-ны сайд Цолмон болон газрын дарга Алтансүх, Сайханбаяр нарыг шалгуулах хэрэгтэй. Их юм гарна даа.....

Иргэн 2015-11-05 103.57.94.156

Удахгүй шалгана биз дээ

Itgen 2015-11-05 110.3.33.154

MAHN-iinhan AN-iin saltaand havchuulagdaad l bai?! Tegvel uuneesch iluu ih gai gamshigiig oorsdoo amsaj eh oron ard tumend bur ih zovlon zudguuriig avchirah bolno. Odoo MAHN-iinhan aigaad hodolj ch chadahaa bolihnee?!

Зочин 2015-11-05 103.229.121.239

энэ бүдүүлэг балмад авгайг зайлуулаачээ. төр болон иргэдийг доромжилж ханахгүй бна уу?

Зочин 2015-11-05 182.160.32.116

Ичих нүүрээ барсан *****........юм нэгээр дууспаггүй юм .......алийгаа алдана даа чи....

Зочин 2015-11-05 202.170.94.226

Medleg bol hamgiin huchtei zevseg. MAXH-d ter zevseg n baihgui baigaa n urovdoltei

Зочин 2015-11-05 217.172.236.141

medlegtei hun bolovsroltoi humuuziltei bdag

zochin 2015-11-05 66.55.76.131

hfaksljdfhaslk

Ард түмнийг бага доромжлоорой 2015-11-05 162.200.148.200

УИХ бол Монгол төрийн хамгийн дээд байгууллага. Тэнд сууж байгаа 76 бол сайн ч муу ч 3 сая ард түнийг төлөөлдөг билээ. Тэнд худалч хулгайч луйварчидаар дүүрчихээд байхад ч Төрийн минь сүлд өршөө гэж залбирч суудаг тийм л ард түмэн. Та нар хэн ч бай, ямар аргаар, ямар зорилготой наанаа орсон бай, ард түмнийг төлөөлж байгаа гэдгээ хэзээ ч бүү март. УИХ-ын төрийн дээд танхимд, гудамжны үгээр хашигчаадь Монгол төрийг, Монголын ард түмнийг доромжилсныхоо төлөө хариуцлага хүлээх ёстой хүн шүү. Баянсэлэнгэ ээ.

Зочин 2015-11-05 217.172.236.141

mon ene avgaig genekolog,psihiatrd uzuuleh heregtei

Зочин 2015-11-05 103.26.195.46

Эвий гэж шалдаа буучихаж. Эргэж буцах нүүртэй бай дүвчин галзуу минь.

МАХН авилгын сүлжээ болсон 2015-11-05 202.179.11.34

Н.Энхбаяр МАХН-ын нэрийг сэргээж өөрийн эрх мэдэл дор авилга луйварын том сүлжээг бий болгосон