С.Мөнхбат аварга Улсын онцгой комисст 20 сая төгрөг хандивлалаа | News.MN

С.Мөнхбат аварга Улсын онцгой комисст 20 сая төгрөг хандивлалаа

С.Мөнхбат аварга Улсын онцгой комисст 20 сая төгрөг хандивлалаа

С.Мөнхбат аварга Улсын онцгой комисст 20 сая төгрөг хандивлалаа

Монгол Улсын Үндэсний бөхийн 20 дахь аварга Сүхбаатарын Мөнхбат Улсын онцгой комисст  20 сая төгрөгийн хандив өргөлөө. Тэрбээр өнөөдөр хандиваа Улсын онцгой комиссын дарга, Шадар сайд Ө.Энхтүвшинд гардуулсан юм.

Тэрбээр “Би Монгол Улсын 20 дахь аварга учраас 20 сая төгрөг хандивлалаа. Бөхчүүдээ манлайлаад энэхүү хандивыг өгч байна. Аварга гэдэг цол нийгэмд хариуцлагатай том цол гэдэг утгаар энэ хандивыг өргөж байна. Өнөөдөр Монголын ард түмэн нийтээрээ коронавирустэй тэмцэж, энэ өвчний эсрэг нэгдэж тэмцэж чаддаг ард түмэн гэдгээ дэлхийд харуулж чадаж байгаад хувь хүний хувьд их баярлаж байна. Нийт иргэддээ хэлэхэд төр засгийнхаа гаргаж байгаа шийдвэрийг дагаж,нэг нь нийтийнхээ төлөө энэ өвчний эсрэг нэгдэж, тэмцэхийг уриалмаар байна" гэлээ.

Ш.ОЧ

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
30
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

34 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-02-28 150.129.140.63

Ee hoolhii, buyan ni budaa shig delgereg! Saihan setgeliin uzuurt shar tos yavdag yumaa. Avargiin maani haluun holsoo shavhan olj setgelee gargan ogson mongiig zov yymand ni zartsuulaarai!
Nemj helehed ene jiliinnhees surgamj avan buh ail namar bolgon dor hayaj 3 sariin hunsee nootsolj avtsgaaj baiya. Mongoo tsugluulaad hunsee garga, nogoo tsugluulj darshaa beld, gurilaa zuurch gambiraa hii! Hashaandaa ail bolgon nogoogoo tarij suraya. Yum holgond hunii gar harj suudag humuus bish bid!!!!

Avatar

MGL 2020-02-28 150.129.141.52

21, 22 дахь нөхдүүд юу бодож байна…, 23 дахь байгаа билүү?
68-71 дэх нөхдүүд 68 сая иен гээд эхлэх үү…

Avatar

Зочин 2020-02-28 66.181.189.112

Амьд явахад их юм үзэх юмаа

Avatar

зочин 2020-02-28 64.119.18.122

Мунадаг залуу юмаа.Баяр хүргэе.

Avatar

иргэн 2020-02-28 202.179.26.225

мэдрэмжтэй барилддаг шигээ мэдрэмжтэй байнаа аварга , баяр хүргэе

Avatar

zochin 2020-02-28 139.5.217.169

bayar hurgie,,,bokh hun handiv orgoj baigaag ankh udaa harlaa,,,,sonon l baidag yum b na

Avatar

Зочин 2020-02-28 66.181.180.136

Баяр хүргэе. Энэ маягаар ард түмэн хандвал энэ өвчин 1 жил үргэлжилсэн ч эдийн засаг унахгүй. Солонгос дайнаас сүйрсэн улсаа алтан ээмэг бөгжөө хүртэл засагтаа өргөж улсаа аварсан шиг бүх ард түмний хөдөлгөөн өрнөвөл сайнсан

Avatar

Зочин 2020-02-28 49.0.212.74

Tserenbat l uguulsun bish uu irgediig handiv uguuleh sedel turuuleh gej iimerhuu alham hiij bgaa bhaa ternees bsh ene buhchuud karmainaasaa mungu gargahgui ee! Dorjpureviin EMY ugsun 20 say avargiin 20 oor daragdah shiv de!!!!

Avatar

Зочин 2020-02-28 49.0.212.74

Tiim ZG aas iimerhuu handiv maygiin ajil ehluuleh gej iimerhuu ym hiij bgaa bhaa ter ch zuv l duu

Avatar

Зочин 2020-02-28 103.50.207.150

mundag bna

Avatar

Зочин 2020-02-28 103.26.195.120

Өгч чаддаг аврага байна даа.

Avatar

Зочин 2020-02-28 195.46.106.44

Хүний сэтгэл гэдэг энэ л дээ. Энэ ЭМСИЭС, Макс, Алтай констракшн, Апу, Ажнай,Милкхаус, Заг, Монгол базальт, МАК, Гачуурт, гэх мэтчилэн улсын он оны бүх тендерийг болон хөнгөлөлттэй хөнгөлөлтгүй зээлүүдийгавсан, өмч хуйвчлалаар ард түмнийг мэхэлж завшсан, хөрөнгө орлогоо нууж татвараас зугтааж,2-3 удаагийн эдийн засгийн өршөөлд орж төрийн хайр хишгийг хүртэж байсанлуйварчин бэртэгчингүүд, хандив туслалцаа үзүүлж нүглээ жоохон нимгэлэхгүй юм уу. Ард түмэн харж л байна.

Avatar

zochin 2020-02-28 122.201.23.84

Манхбат аварга мундаг ухаантай, эр хүн шиг байна. Одоо УИХ-д байгаа Бат-Эрдэнэ, А.Сүхбат аварга хандив өгдөггүй юм байхдаа

Avatar

Зочин 2020-02-28 103.26.195.120

УИХ-д орчихсон юм чинь өгч яах юм.Орох гэж байгаа нь өгдөг байлгүй

Avatar

Зочин 2020-02-28 122.201.19.99

Бахархаж байна

Avatar

Зочин 2020-02-28 122.201.19.99

Мундаг, бахархаж байна

Avatar

Зочин 2020-02-28 202.179.26.252

АВАРГА 2011 ОНД АВАРГА БОЛДОГ ҮЕДЭЭ 120 КГ ЖИНТЭЙ ӨНДӨР 1,76 МЕТР ӨНДӨР ГЭЖ БАЙСАН. АРАЛ ЧАЦЫН ХУВЬД НЭГ ИХ ААГИЛААД БАЙХААР ТОМ ГЭСЭН ҮГ БИШ. ЖИНХЭНЭ МЭХ ЗАЛЬ ТАРХИ ТОЛГОЙНЫХОО АЖИЛЛАГААГААР БАРИЛДДАГ АВАРГА. ТЭГЖ Л АВАРГА БОЛСОН. УХАМСАР ӨНДӨРТЭЙ АВАРГА ГЭДГЭЭ ХАРУУЛЛАА. МӨНГӨГҮЙ ТҮЛЭХ ТҮЛЭЭГҮЙ ШАХАМ БАЙХДАА АМЬДРАЛАА БОЛДООД СОЛОНГОС ЯВЖ БОЛОХ БАЙСАН Ч БӨХДӨӨ ҮНЭНЧ ҮЛДЭЖ ОЛОН ОЛОН ААВЫН ХҮҮГИЙН БАХАРХАЛ ҮЛГЭР ДУУРИАЛАЛ БОЛСОН АВАРГА. ОДОО Ч ГЭСЭН АВАРГА УХААН ГАРГАЖ Л БАЙНА.

Avatar

Зочин 2020-02-28 202.126.89.48

Wow yahavee yahav uguh uedee ugsun shig ugchee

Avatar

Дангаасүрэн 2020-02-28 64.119.21.32

жудагтай, нүдэнд дулаахан хүү харагддаг.

Avatar

зочин 2020-02-28 103.57.92.67

20 дахь аварга гэдгээ нотоллоо. Энэ нь ч бусдад сайн жишиг болох буйзаа

Avatar

ахмад уурхайчин 2020-02-28 202.9.46.209

Монгол эр хүний од болсон аврага маань бусдадаа ёс жудагаа харуулж сайхан байна. Барилдааныг нь харсанч элдэв хэл амгүй үзэгч олныхоо талархалыг хүлээсэн сайн бөх. Таньд болон таны гэр бүл, бүх хүмүүст эрүүл энх, урт адаан жаргалыг ерөөе.

Avatar

Зочин 2020-02-28 202.131.243.186

хүнсний хэрэгцээгээ өөрсдөө хангах бүрэн боломж бии шүү манайханд.бэлчээриин малын мах,эрүүл хөрснии ногоо,гурил бүгд боломжтой шүү. төр засгаас жаахан дэмжээд өгөөрэй, тэр төв суурин газрыхныхаа хүнсииг урьдчилж мөнгииг нь аваад бэлдээд өгнө гэдэг зөв зохион байгуулбал болох л эд. цаг үеиин энэ байдлыг ашиглан өөрсдөө үйлдвэрлэцгээе, цаашдаа ер нь хүнсээ импортоор авна гэдэг аюултай шүү. хил гааль мэргэжлиин хяналт яадаг билээдээ оймсдоод юу ч оруулж мэднэ,Бид монголчууд

Avatar

Зочин 2020-02-28 202.179.31.90

мэдрэлтэж хий хөөрөөч сдакууд, холбоон дээрээ очоод бусдаа уриалаад зохион байгуулаад явбал жинхэнэ сэтгэл ажил болнооо, энийг чинь л попрол гээд байгаамшд

Avatar

Зочин 2020-02-28 139.5.219.52

Аваргад талархаж байна.
20 000 000 төгрөг бага мөнгө биш.
Жудагтай сайхан монгол эр хүн дээ

Avatar

НАМХАЙ 2020-02-28 202.131.245.6

аргагүй сайхан аварга, баярлалаа

Avatar

зочин 2020-02-28 103.26.195.77

ЖИНХЭНЭ АВАРГА ХҮН ИЙМ БАЙДАГ ЮМ

Avatar

Zochin 2020-02-28 103.26.195.77

ЖИНХЭНЭ МОНГОЛ БӨХ БАЙНА ДАА, АМЖИЛТ ХҮСЬЕ,
АРД ТҮМЭН ЯДАРЧ БАЙХАД АВАРГА ХҮН ШИГ ЗАН ГАРГАЖ БАЙНА ДАА,
МӨН ОЛОН БӨХЧҮҮДЭД НУТГИЙН ТҮМЭН ДЭМЖИЖ ӨРГӨЛ ӨГЧ БАЙСАН Ч МӨНХБАТ АВАРГА ШИГ
ИЙМ БӨХ ДААН Ч ХОВОР ЮМ ДАА

Avatar

Zochin 2020-02-28 202.70.44.46

Iim l er hun dee.

Avatar

Зочин 2020-02-28 43.228.131.45

Энэ байдлаар дамжуулаад Монголчууд бид чинь юм хийж чаддаг амьдарч ирсэн ард түмэн шүү дээ гэдгээ л баталмаар байна?? Хонио хариулах өвс тэжээлээ бэлдэх, өөрсдөө хүнсний ногоогоо тарих, сур элдэх, цагаан идээгээ хийх газар тариалан эрхлэх гүэ юу эсэв дээ? хөдөлсөн болгон мөнгө шүү дээ? тэгээд хуримтлал үүсэнэ. Гаднаас юу ч авахгүйгээр өөрсдийгээ хангана. бүх юм байгаа шүү дээ? айргаа зар?? өөрсдийн ах дүү нарынхаа цагаан идээг, өвлийн идэшийг мөнгийг нь урьдчилж аваад бэлдэж өг? ах дүүсээрээ

Avatar

Зочин 2020-02-28 43.228.131.45

Энэ байдлаар дамжуулаад Монголчууд бид чинь юм хийж чаддаг амьдарч ирсэн ард түмэн шүү дээ гэдгээ л баталмаар байна?? Хонио хариулах өвс тэжээлээ бэлдэх, өөрсдөө хүнсний ногоогоо тарих, сур элдэх, цагаан идээгээ хийх газар тариалан эрхлэх гүэ юу эсэв дээ? хөдөлсөн болгон мөнгө шүү дээ? тэгээд хуримтлал үүсэнэ. Гаднаас юу ч авахгүйгээр өөрсдийгээ хангана. бүх юм байгаа шүү дээ? айргаа зар?? өөрсдийн ах дүү нарынхаа цагаан идээг, өвлийн идэшийг мөнгийг нь урьдчилж аваад бэлдэж өг? ах дүүсээрээ…

Avatar

Зочин 2020-02-28 139.5.219.52

Жинхэнэ Монгол Эр хүн дээ…

Avatar

Зочин 2020-02-28 192.82.70.121

БАХЧҮҮД ИНГЭЖ ЭХЭЛЖ БАЙГАА НЬ САЙШААЛТАЙ. БАЯРЛАЛАА.

Avatar

Зочин 2020-02-28 202.21.117.194

Бахархалтай сайхан аварга юмаа. Иргэд бид Төр засгийн шийдвэрээ хүндэтгэн ухамсартай байх болноо. Монгочлчууд сая уламжлалт цагаан сараар ямар ухамсартай ард түмэн болохоо харуулж чадсан мундаг ард түмэн шүү.

Avatar

Махвал 2020-02-28 103.229.121.135

Баяр хүргэе. Бид хоёр 75-80 настай.Энэ чухал хариуцлагатай үед иргэнийхээ үүргийг гүйцэтгэн, зургаан хүргэнийхээ гэр бүл болох нийт 28 хүүхдүүдтэйгээ золголт хийхийг сайн дураараа татгалзсандаа…Монгол улсын ерөнхийлөгчийн айлчлалд гүн талархалтай хандаж,төр засгаас авч байгаа арга хэмжээг дээд зэргээр дэмжиж байгаагаа илэрхийлье.Уг нь зөв ,бөгөөд дунд зэргийн хатуу гараар барьж чиглүүлэхэд монгол хүмүүс ухамсартай ханддаг юм шүү дээ.Амжилт хүсье.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж