Мун Жэ Инийг огцруулахыг шаардаж байна | News.MN

Мун Жэ Инийг огцруулахыг шаардаж байна

Мун Жэ Инийг огцруулахыг шаардаж байна

Мун Жэ Инийг огцруулахыг шаардаж байна

Өдөрт хэдэн зуугаараа нэмэгдэж буй “Covid-19” халдварт өвчний эсрэг шуурхай ажиллаагүй хэмээн Өмнөд Солонгосын Засгийн газрыг ард иргэд нь шүүмжилж байна. Эрх баригчдын үйл ажиллагаанд сэтгэл дундуур, бухимдалтай байгаа иргэд Өмнөд Солонгосын Ерөнхийлөгч Мун Жэ Инийг огцрохыг шаардан гарын үсэг цуглуулж эхэлжээ. Хөх ордны албан ёсны цахим хуудсанд хоёрдугаар сарын 4-нд байршсан огцруулах бичигт 800 мянга орчим хүн гарын үсэг зураад байгаа аж. Ерөнхийлөгч Мун Жэ Инийг Хятадтай залгаа хилээ хааж, зорчигчдын урсгалыг зогсоогоогүй дээр нь Бээжин рүү халдварт өвчнөөс хамгаалах маскаар тусламж үзүүлснийг ард иргэд эсэргүүцжээ.

Өмнөд Солонгост эмчлүүлж байхдаа нас барсан Монгол Улсын иргэн 36 настай залууг оруулаад коронавирусийн халдвартай 12 хүн тус улсад нас баржээ. Өнөө өглөөний байдлаар халдварын 334 тохиолдол шинээр бүртгэгдэж, нийт 1595 хүн өвчилснийг Өмнөд Солонгосын халдварт өвчинтэй тэмцэх газраас мэдээлжээ. Өмнөд Солонгосын халдварын голомт нь Сөүлээс зүүн хойд зүгт 300 км зайтай орших Тэгү хот болоод байна. Шинээр бүртгэгдсэн 334 халдварын 307 нь Тэгү хотод бүртгэгдсэн бол дөрөв нь хөрш Хойд Гёнсан мужид бүртгэгджээ.

Өмнөд Солонгост одоо тархаад буй нийтийг хамарсан халдвар нь хоёрдугаар сарын 16-нд Тэгү хот дахь Христийн сүмээс эхлэлтэй. Тус сүм нь Өмнөд Солонгос даяар 212 мянган гишүүнтэй аж. Тэднийг бүгдийг нь Засгийн газраас шинжилгээнд хамруулж эхэлжээ. Өмнөд Солонгосын Засгийн газраас халдварын тархалтыг зогсоохын тулд бүхнээ хийж байгаа нөхцөлд шинжилгээ өгөхөөс татгалзсан хүнийг гурван сая воноор торгож байна. Мөн маскны экспортод хязгаарлалт тавьсан юм.

Үүний зэрэгцээ Өмнөд Солонгос улсын эсрэг дэлхийн 17 орон аяллын хориг тавьсны 13 нь хөл хорионы хатуу нөхцөл тавьжээ. Сүүлд Японы засгийн газраас Өмнөд Солонгосын Чёнгдо, Тэгү хотоор сүүлийн 14 хоногт зорчсон хүмүүсийг хилээр нэвтрүүлэхгүй байх хориг тавьжээ.

Эх сурвалж: Strait Times, Yonhap

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ХарамсалтайХарамсалтай
5
ХахаХаха
4
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

30 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ИРГЭН 2020-02-27 183.81.171.2

ХИРИСТИЙН СҮМИЙХЭН МАСК ТАРААЖ БАЙНА ГЭЭД ХААЛГА ТОГШВОЛ БҮҮ ОНГОЙЛГО ..ВИРУС ТАРААГДАХ МАГДАЛТАЙ ГЭНЭЭ СОЛОНГОСТ …МАНАЙХАН Ч БАС АНХААРАХ ХЭРЭГТЭЙ ШҮҮ ..МОНГОЛЧУУДАА

Avatar

Зочин 2020-02-27 43.228.131.45

Монголчууд одоо энэ цагаас хойш энэ хүнд байдлыг далимдуулаад архинаас гараач ээ?? Бүх спиртийг Эмнэлэг ариун цэвэр халдвар судлалд зориул?? Бүх хүмүүс ажилсаг болооч ээ?? Дээр үеийн Малчин Монголчууд шиг ажил болгоныг хийгээч ээ??? Сул ажилгүй залуучуудыг Төр хорооноос судалгаа аваад ажилд дайчлаач ээ??? Хийлгэх ажил их байна шүү дэээ?

Avatar

Зочин 2020-02-27 43.228.131.45

Монголчууд одоо энэ цагаас хойш энэ хүнд байдлыг далимдуулаад архинаас гараач ээ?? Бүх спиртийг Эмнэлэг ариун цэвэр халдвар судлалд зориул?? Бүх хүмүүс ажилсаг болооч ээ?? Дээр үеийн Малчин Монголчууд шиг ажил болгоныг хийгээч ээ??? Сул ажилгүй залуучуудыг Төр хорооноос судалгаа аваад ажилд дайчлаач ээ??? Хийлгэх ажил их байна шүү дэээ???

Avatar

Зочин 2020-02-27 43.228.131.45

Монголчууд одоо энэ цагаас хойш энэ хүнд байдлыг далимдуулаад архинаас гараач ээ?? Бүх спиртийг Эмнэлэг ариун цэвэр халдвар судлалд зориул?? Бүх хүмүүс ажилсаг болооч ээ?? Дээр үеийн Малчин Монголчууд шиг ажил болгоныг хийгээч ээ??? Сул ажилгүй залуучуудыг Төр хорооноос судалгаа аваад ажилд дайчлаач ээ??? Хийлгэх ажил их байна шүү дэээ????

Avatar

Зочин 2020-02-27 59.153.114.82

Солонгосчууд ерөнхийлөгчөө хариуцлагагүй байсан гээд огцруулья гэнэ. Харин манай ерөнхийлөгч айлчилсныг нь огцруулахаар юм байна.

Avatar

medhed iluudehgui 2020-02-27 49.173.8.9

haldvar taraasan sumiin salbar mongold bdag ym bna hynaltiin gazariihan anhaaraldaa avnuu!

Avatar

President 2020-02-27 124.87.179.73

Battulga hujaad ailchlal hiigeed shaaj yavj baidag uu p***a, butsaj ireed Solongost turiin ailchlal hgeed s***h yum bna l daa p***a…..

Avatar

Зочин 2020-02-27 64.119.18.219

Мангар минь яаралтай улсын ажилтай болоод явж баыгаа

Avatar

irgen 2020-02-27 192.82.73.249

Хаха халдварт өвчнөөс урьдчилан сэргийлэх гэж ядаж байгаа улсын ажлаас илүү ажил гэж юу байхав дээ. Ийм үед гадаадад, тэр тусмаа халдварын голомтот улсад гэдэг чинь үнэхээр … хүний л хийдэг ажил байна шүү дээ. Үнэхээр хэлэх ч үг алга дэлхийн бусад улсууд нэг бол эдийн засаг нь амь тавих гээд гуйлга гуйж явна гэж харна нэгэн бол зусардаж явна гэж харна шүү дээ, ард бидний хувьд хэлэхэд ч зүрх хүрэмгүй муухайгаар бодож байна.

Avatar

Зочин 2020-02-27 167.114.254.152

ХЭДЭН БАНКИРУУД ТӨРИЙН ПАРАЗИТУУДТАЙ НИЙЛЖ ГАДААДЫН ЖИЛИЙН 1 ЭЭС 2 ХУВИЙН ХҮҮГИЙН ЗЭЭЛТЭЙ БАНКИЙГ МОНГОЛД НЭЭХГҮЙ МОНОПОЛЬ ЭРХ ЭДЭЛЖ ИРГЭДИЙГ ДАРЛАЖ МӨЛЖИЖ БАЙНА. МӨН АГААРЫН ТЭЭВРИЙН ЛИБЕРАЛ ХУУЛИЙГ БҮРЭН ЧӨЛӨӨЛӨХГҮЙ ЧАНАРГҮЙ ҮЙЛЧИЛГЭЭ ӨНДӨР ҮНЭ ХҮЧЭЭР ИРГЭДЭД ШАХАЖ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2020-02-27 103.212.118.113

Ene yaltchgui unen. Herev gadnii bank oropd irvel huu buurch hadgalamjiin huu bagasah uchraas manai tomchuudad ashiggui baigaa yum

Avatar

Зочин 2020-02-27 202.21.107.116

uhernuud mooroldsoor l bn uu

Avatar

Зочин 2020-02-27 202.21.108.220

Гараад жагс, жагс:))

Avatar

Зочин 2020-02-27 150.129.143.170

Тэгү хот нь Сөүлээс хойд зүгт байдаг гэнэ. Сайхан авах юм аа. Сөүлээс хойд зүг 300 км т хойд со гийн нийслэл Пён ян л байгаа орчуулагч аа

Avatar

Зочин 2020-02-27 125.139.139.107

Mun Je In eronhiilegch mash hund uyiig tuulj bn daa owchin helj ireh bish gehdee l Solongosiin zasfiin gazar erthen onts baidal zarlaj hol horio togtoogooguigees baidal iim hurtsadmal tuwshind hurlee. Mongol unsiin zasgiin gazar mash sain arga hemjee awsan tsaashdaa ch ard irged min uuniig uujuu taiwan huleen awch oilgoj demjeesei bilee. Ene muuhai tahal owchin hurdan namjaasai gej l zalbirch suuna.

Avatar

Ерөнхийлөгчийг огцоруулая 2020-02-27 195.176.3.23

Манайд ч гэсэн ийм байдал үүсгээд байна. Ханиадтай газарт онгоц буулгаад тэр онгоцыг дахин хэрэглэнэ. Баттулгыг огцрох бүрэн үндэслэл болоод байна. Улс орны эрх ашиг тэргүүн эгнээнд байх ёстой.

Avatar

Зочин 2020-02-27 103.10.23.81

ийм үед манай ерөнхийлөгч шиг хятадад айлчиллалвал цаазлах улсууд шү солонгосууд

Avatar

Ж 2020-02-27 64.119.18.219

Тэнэгээ шаардлагатай болоод явж бгаа ном уншиж толгойгоо зөв ажилуул

Avatar

Zochin 2020-02-27 64.119.18.33

TEGU HOTOD BGAA ZARIM MONGOL HUMUUS SEOUL RUU OCHCHOOD SHINJILGEEND SAIN DURAARAA HAMRAGDAHGUI UURLAAD BHIIN SEOUL D IREED 2 HONOJ BGA HUMUUS GOLOMTNOOS N IRCHEED

Avatar

иргэн 2020-02-27 192.82.67.100

Үйлийн үр байна даа. Солонгосууд хэзээ хэнд ямар муу үйл хийсэн юм бол доо

Avatar

So 2020-02-27 124.87.179.73

Odbayart buruu, muu zuil hiisen haha, zuv zugeer ugzguu iluulj, bazuulah heregtei bsan yum…..

Avatar

ЦАМААН СОЛОНГОСУУД 2020-02-27 202.126.88.235

Харин ч хятадын засгийн газраас хатуу арга хэмжээ авсаны ачаар коронавирусыг хяналтандаа авч чадсан шуу монголд бас сайнаар нолоолсон харин солонгосууд салан заднай ажилласнаар монголд илуу их аюул занал учруулаад бн

Avatar

Зочин 2020-02-27 103.212.118.113

zaza manai jenkog avbal avahgui yudaa

Avatar

mgl 2020-02-27 202.9.40.9

Em ni garchihsan yum chini hurdan daragdah baih.

Avatar

Зочин 2020-02-27 37.76.36.124

Солоннос эмнэлэг хөгжсөн газар юм байна тэгсгээд дарчих бизээ хужа аг бодвол

Avatar

Зочин 2020-02-27 202.9.46.27

Хөгжсөн эмнэлэг нь манай иргэнийг бурхан болгочихлоо.

Avatar

Зочин 2020-02-27 103.26.193.103

Танай иргэн чинь дэндүү муудчихаад очсон шүү дээ

Avatar

халх 2020-02-27 202.126.89.98

хужаагын иргэн хужааруугаа зайлнуу

Avatar

Зочин 2020-02-27 150.129.143.170

Үмбүү минь элэг нь муудчихсан, элэг шилжүүлэн суулгах гэж очсон юм. Наад өвчнийг чинь тусаад үхэж байгаа хүмүүс нь настай хүмүүс, суурь өвчтэй хүмүүс байгаа адуу минь.

Avatar

халх 2020-02-27 64.119.18.248

уурлаад яахав илжиг минь хятад их ойрхон ш дээ яв даа яв илжиг минь.ккк

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж