Бангкок-Улаанбаатар нислэгээр ирсэн иргэдийг тусгаарлажээ | News.MN

Бангкок-Улаанбаатар нислэгээр ирсэн иргэдийг тусгаарлажээ

Бангкок-Улаанбаатар нислэгээр ирсэн иргэдийг тусгаарлажээ

Бангкок-Улаанбаатар нислэгээр ирсэн иргэдийг тусгаарлажээ

Бангкок-Улаанбаатар чиглэлийн ОМ-702 дугаартай нислэгээр өнөөдөр өглөө /2020.02.27/ 07.35 цагт БНХАУ-д байсан Монгол Улсын гурван иргэн дамжин ирснийг түр тусгаарлаж, ХӨСҮТ-д шилжүүлжээ. Тэд гурвуулаа халуунтай байсан тул тусгаарлах арга хэмжээ авчээ.

Энэ талаар ХӨСҮТ-ийн Халдварт өвчний тандалт судалгааны албаны дарга А.Амбасэлмаагаас тодруулсан юм. Тэрбээр “Өнөөдөр өглөө /2020.02.27/ 07.00 цагт Бангкок- Улаанбаатар чиглэлийн нислэг газардсан. Бид энэ онгоцноос нийт 14 иргэнийг түр тусгаарлаж, ХӨСҮТ-д шилжүүлээд байна. Эдгээр 14 иргэн БНХАУ-ын хэд хэдэн хотоор дамжин аялсан байсан. Мөн зарим нь БНСУ, АНУ-аас ирсэн. Тиймээс эдгээр иргэдийг ажиглалтаар хянах тусгай өрөөнд түр тусгаарласан.

Мөн өнөө өглөө 08.15 цагт Истанбул-Улаанбаатар чиглэлийн ТК-362 дугаартай нислэгээр БНСУ-аас ирсэн гурав, Итали Улсаас ирсэн 11, нийт 14 Монгол иргэнийг түр тусгаарлаад байна. Үдээс хойш Токиогийн онгоц Улаанбаатар хотод газардана. Улсын онцгой комиссын шийдвэрийн дагуу Япон, БНСУ, Итали улсаас ирж буй иргэдийг 14 хоног ажиглалтаар хяналтад авна. Шаардлагатай сэжигтэй тохиолдол илэрвэл ХӨСҮТ-д ажиглалтаар хянах хүмүүсээ “Жаргалант” сувилал болон “Асралт мед” эмнэлэгт хүлээн авч, 14 хоног түр тусгаарлана. Бас Сэлэнгэ аймгийн Хиагтаар орж ирж буй хүмүүсийг аймгийн эрүүл мэндийн газарт түр тусгаарлах ажлыг зохион байгуулж байна” гэв.

Шинэ коронавирусийн голомттой нутгаар дамжин нислэг үйлдсэн Монгол Улсын тав, АНУ-ын долоон иргэнийг түр тусгаарлаж, нарийвчилсан тандалт хийж байна гэдгийг албаныхан мэдээллээ. Шинэ коронавирус буюу covid-19-ийн халдвартай холбоотойгоор Японы Токио болон Тайландын Вант улсын Бангкок чиглэлийн нислэгээ гуравдугаар сарын 28-ныг хүртэл цуцалж буйгаа МИАТ хоёрдугаар сарын 19-нд мэдэгдсэн. Өнөөдрийн нислэг сүүлийн нислэг байсан гэдгийг албаны эх сурвалж хэлсэн юм.

Ингэснээр Улаанбаатар-Бангкок-Улаанбаатар чиглэлийн хоёрдугаар сарын 29-ний нислэг цуцлагдаж байгаа юм.

А.СҮРЭН

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-02-27 122.201.22.73

Нэгэнт л гадны орныг зориод явсан юм бол тэндээ л үхэх сэхэхээ үзээч ээ. Явахдаа амьдарч болмоор байвал нүдэн байлай чих нь дүлий тэндээ хумсаа нуугаад амьдраад байна үхэх болвол эх орондоо ирнэ гэж бодоогүй биз дээ. Амжилттай байсан ч эрсдэл үүрсэн ч тэндээ дуусах хэрэгтэй. Эх орныхоо хүч чадалгүйг гайхаж гадагшаа гарчихаад өвчин аваад ирвэл өөрөө хамгийн түрүүнд үхнэ гэж ойлгох хэрэгтэй:

Avatar

Зочин 2020-02-27 66.181.166.134

Yun nisleg ve, haasan gee biz dee, ingej ard tumnee huurch doromjlohoo bolioch ee. Nislegee haasan bol haasan l baigaach.

Avatar

Зочин 2020-02-27 202.131.245.243

ГХ-ны сайд, ЗТХ-ийн сайд, ИНЕГ-ын дарга, МИАТ-ын удирдлагатай хатуу хариуцлага тооцох хэрэгтэй.

Avatar

хүннү 2020-02-27 192.82.64.168

Гаднаас ирэх хөдөлгөөнөө хаагаачээ. Азийн улсууд найдваргүй боллоо. бүх нислэгээ зогсоо.

Avatar

haltar avilgach 2020-02-27 202.179.24.31

temer amiinhan ulsaa bodood zorchigch teevree haachihaad baihad ta nar eersdiin mengee bodood baihaa bolil doo

Avatar

Зочин 2020-02-27 66.181.167.239

ingeed l orj ireed baih um bol ingej muihar argaar dotooddoo hul horihoo boliyooooo

Avatar

Зочин 2020-02-27 66.181.182.97

Бангкок-Улаанбаатар чиглэлийн ОМ-702 дугаартай нислэгээр өнөөдөр өглөө /2020.02.27/ 07.35 цагт БНХАУ-д байсан Монгол Улсын гурван иргэн дамжин ирснийг түр тусгаарлаж, ХӨСҮТ-д шилжүүлжээ. Тэд гурвуулаа халуунтай байсан тул тусгаарлах арга хэмжээ авчээ. хамт нисэж ирсан хүмүүсийг нь оруулчихсан юм уу

Avatar

Зочин 2020-02-27 66.181.182.140

oouohol

Avatar

Уншигч 2020-02-27 202.179.31.124

Дотоод хөдөлгөөнөө хориод байхаар гаднаас орж ирэх хөдөлгөөнөө хаагаач дээ. Дотноосоо биш гаднаас өвчин орж ирнэ

Avatar

Зочин 2020-02-27 43.228.131.105

Гаднах хил агаарын хилээ аль эрт хаах бсан юм ялангуях Солонгос Японы нислэгүүдээ арай ороы хаасан даа

Avatar

Зочин 2020-02-27 202.126.89.114

Ihenh ni languu tureeslegch naimaachid delhiigeer tenuuchlen olz haingaa uvchin tusah vii

Avatar

Зочин 2020-02-27 103.14.38.134

БНХАУ амьдрах аргагүй болсон тул Монгол иргэд эх орондоо ирж байна. Монголын төр монгол улсын ард иргэдээ огтхонч харж хандахгүй ирсэн учраас амиа болгох гэж БНХАУ-аас эхлээд дэлхий даяар өөр өөрийнхөө амийг авч явах гэж тарж амьдарч ирсэн. Гэтэл гайтай өвчнөөс болж турж үхэх эсвэл өвчнөөр Хятадад үх дээрээ тулсан учраас ийнхүү эх орондоо ирж байгаа болов уу.

Avatar

Зочин 2020-02-27 202.131.245.243

Нислэгүүдийг хэтэрхий оройтож зогсоож байна шүү.

Avatar

Зочин 2020-02-27 64.119.24.174

МИАТ-ынхан ганц ганц гээд л нислэг үйлдээд байх бололтой шүү.

Avatar

Иргэн 2020-02-27 202.126.89.106

Энд тэнд тэнэж яваад өвчин авчихаад гэнэт Монголоо санасан мэт … энд эцэг эх хань ижил үр хүүхдүүд нь байгаа л байлгүй … тэднийгээ эрсдэлд оруулж байгаагаа ойлгох ухамсар даанч алга даа … хүний эрх гэж хуцах байлгүй, яалтай ч билээ!!! Бидний Монголчууд ухаантай ард түмэн шүү

Avatar

Зочин 2020-02-27 103.14.38.134

Төр буруутай. Ардчилалын 30 жилд монгол хүн эх орондоо амьдрах аргагү болж гадаад улсад боолын ажил хийж ирсэн. Гайтай өвчнөөс болж бүгд турж үхэх эсвэл өвчин тусаж үхэх 2 замаас зугтаж ирж байна гэж ойлгож байна.

Avatar

Зочин 2020-02-27 182.160.39.43

os

Avatar

Зочин 2020-02-27 192.82.70.238

Ийм нөхдүүд л вирус тээж орж ирнэ шүү. Огт оруулмааргүй бнаа.

Avatar

Gombo 2020-02-27 202.21.102.226

ОНЦГОЙ КОММИССИЙНХООН, КАЗАХСТАН-УЛААНБААТАР ЧИГЛЭЛИЙН НИСЛЭГИЙН ТИЙЗ ХЯМД БАЙДАГ УЧИР БНСУ, БНХАУ-ААС ДАМЖИЖ ИРЭЭД БАЙНА, БАРАГ ШАЛГАХГҮЙ, ОНГОЦНООС БУУХАД ХАЛУУН ҮЗЭЭД Л ШУУД БУУЛГААД БАЙНА… ЭНЭ ЧИГЛЭЛИЙН НИСЛЭГЭЭ ЗОГСООГООЧЭЭЭЭ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-02-27 59.153.112.173

Yamar novshnuud n eniig dislike daraad bgan? Zov shdee!! Malmuud ve

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж