Олон улсад шинэ халдварын тоо Хятадыг давж гарав | News.MN

Олон улсад шинэ халдварын тоо Хятадыг давж гарав

Олон улсад шинэ халдварын тоо Хятадыг давж гарав

Олон улсад шинэ халдварын тоо Хятадыг давж гарав

Өнгөрсөн 24 цагийн хугацаанд “covid-19” өвчнөөр  олон улсад шинээр халдвар авсан хүмүүсийн тоо анх удаа Хятадыг давж гарлаа. Тодруулбал, өнгөрсөн хоногт олон улсад халдварын 459 шинэ тохиолдол бүртгэгдсэн бол Хятадад 412 бүртгэгджээ. Дэлхийн эрүүл мэндийн байгууллагын мэдээлснээр анх арванхоёрдугаар сарын 8-нд Ухань хотод бүртгэгдсэнээс хойш хоногт шинээр нэмэгдэж буй халдварын тоо Хятадад өндөр байсан. Гэвч Итали, Өмнөд Солонгос, Япон зэрэг орнуудад халдвар хурдацтай тархаж, шинээр илэрсэн халдварын тоо Хятадынхаас давжээ. Одоогоор олон улсад халдварын тоо 81407 болж, 2772 хүн нас бараад байна. Халдвар Бразиль улсад илэрснээр Латин Америкийн анхны улс болжээ. Саяхан Италийн хойд хэсэгт аялаад ирсэн Бразилийн 61 настай иргэн халдвар авсан аж. Харин Италид халдварын тоо нэмэгдсэнээр 400 болсон ба 12 хүн нас баржээ. Кувэйт улс иргэдээ нүүлгэн шилжүүлэхээр Италийн Милан хот руу онгоц нисгэжээ. Мөн Баруун Африкийн эрэг дэх Испанийн Канари аралд Тенерифэ зочид буудалд 700 хүн карантинд оруулжээ. Мөн Хятадаас өнгөрсөн долоо хоногт эргэж ирсэн нэг хүн халдвар авсан нь тогтоогдсоноор Норвегид анхны тохиолдол бүртгэгдсэн байна. Францад өчигдөр халдварын тоо нэгээр нэмэгдэж 18 болсон ба хоёр хүн нас барж, 12 хүн эдгэрчээ. Гүржид анхны тохиолдол бүртгэгдсэн нь Иранд аялаад ирсэн хүн аж. Мөн Финляндад хоёр тохиолдол илэрсний нэг нь Италид аялаад ирсэн эмэгтэй аж. Пакистанд мөн хоёр тохиолдол бүртгэгдсэн байна. ОХУ-аас Ираны иргэдэд виз олгохоо хязгаарласан ба Өмнөд Солонгос руу нислэгээ цөөрүүлсэн байна. Мөн ОХУ-ын иргэдийг Италид зорчихгүй байхыг анхааруулж, Хятадын эсрэг хилийн хоригоо дөрөвдүгээр сарын 1-ийг хүртэл сунгажээ. ОХУ нь БНХАУ-тай өргөн уудам газар нутгаар хиллэдэг боловч халдварын ердөө хоёр тохиолдол бүртгэгдсэн нь хятад оюутнууд байсан юм.

АНУ-ын ерөнхийлөгч Дональд Трамп болон Холбооны эрүүл мэндийн албаныхан Лхагва гаригт хэвлэлийн хурал зарлаж, халдвартай хэрхэн тэмцэх талаар мэдээлэл хийжээ. Олон улсад халдварын тархалт эрчимтэй нэмэгдэж байгаагаас АНУ-ыг “covid-19’ өвчнөөс  хамгаалахад хүндрэлтэй байна хэмээн албаныхан мэдээлжээ. АНУ-д халдварын 15 дахь тохиолдол бүртгэгдсэн байна. АНУ-аас халдварын эсрэг тэмцэлд 2.5 тэрбум ам.долларын төсөв шаардагдахыг Төлөөлөгчдийн танхимд танилцуулжээ.

Эх сурвалж: Bloomberg

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ГайхмаарГайхмаар
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-02-27 192.82.77.68

Байгаль эхтэйгээ зүй бус харьцсанаас бурхан өвчин илгээж

Avatar

Зочин 2020-02-27 192.82.77.68

амьд үхдэлийн тахал болохвий галзуу өвчинтэй төстэй

Avatar

Zochin 2020-02-27 192.82.67.120

Manaihan l surjugneed bgaa bolohoos haldvar tarhsan japan itali france german geh met orond tooson shinjgui niigmiin amidral heviin baih yum. Manai toriinhon l surjignehee bolimoor yum.

Avatar

Иргэн байна 2020-02-27 202.126.88.45

Хахаха өөрөө хорвоо дээр ганцаараа байх эсвэл амьдралаас уйдааюу бүр галзуурсан адал явдал хайгчууу ккккк

Avatar

Arai ch deee 2020-02-27 150.129.141.177

Ted nar yamar hamaa baihavdee ugaasaa tiim heneggui baidlaasaa bolood l haldvar avaa biz manaih surjigneegui sergiilj bn tiimees ch haldvar alga sain bodmoor yum

Avatar

Зочин 2020-02-27 43.228.131.110

Хятадууд гжэ яачихсан ард оүмэн бэ. Шувууны ханиад Хятад гайхан ханиад бас л Хятад кроновирус бас дахиад л Хятад.

Avatar

Зочин 2020-02-27 207.6.112.23

Zavaan deer ni hodoldog shavj ot horhoi bugdiig iddeg bolohoor bacteria, virus avahgui yah ve dee

Avatar

Umhii hujaa 2020-02-27 124.87.179.73

Umhii hujaa p.izdakuud taarsan yum bolgonoo, yu ch hamaagui gudardag ulun erguu p.izdakuud bolohooroo tegj bgaa yumaa p.izda…..

Avatar

zochin 2020-02-27 182.160.1.195

Hyatadiin tuhai medeelel yagaad baihgui bolchihvoo? Degdelt ni namjtsan yum u?

Avatar

Бату 2020-02-27 150.129.140.121

Хятадууд шинэ өвчин тахалыг дэлхий даяар цацлаа даа,

Avatar

Зочин 2020-02-27 182.160.0.129

Энэ өвчин халуун дулаан орны өвчин юм шиг байна. Монголчууд дажгүй, ……… түй түй. Монголчууд өвдөхгүй ээ.

Avatar

Энн 2020-02-27 66.181.161.52

Дандаа худлаа мэдээ гаргаад бна аа. Хоногт гэж ойлголоо

Avatar

ddd 2020-02-27 49.0.144.72

Залуу хүн дархлаагараа даваад гарчихна.. нэг ч залуу хүн үхээгүй. тэр хятад эмчийг бол Коммнуист нам чимээгүй нухчихсан .. 1 тэрбум 400 сая хүнтэй улсад 2700 хүн юу ч биш.. АНУ-д made in China ханиадыг шал тоохгүй ажил амьдрал хэвийн үргэлжилж байгаа. Монголын хүүхнүүд чинь элдэв сүлжээний эм бэлдмэл, овъёос, ча үр, тереграц бугуйвч, зөгийн жилий өөр юу юу ч билээ аймар лаг лаг юмнууд хэрэглэдэг биздээ. Тэр айхтар дархлаа нь тэгээд байгаа биздээ. ээм өвөө нарын ханиад удахгүй намжих биздээ

Avatar

Зочин 2020-02-27 59.153.113.34

29 nastai zaluuham emch ungursun

Avatar

IRGEN123 2020-02-27 202.179.2.138

Tsagdaa bas taliigach bolsonshd.

Avatar

Gomboo 2020-02-27 202.21.102.226

ОНЦГОЙ КОММИССИЙНХООН, КАЗАХСТАН-УЛААНБААТАР ЧИГЛЭЛИЙН НИСЛЭГИЙН ТИЙЗ ХЯМД БАЙДАГ УЧИР БНСУ, БНХАУ-ААС ДАМЖИЖ ИРЭЭД БАЙНА, БАРАГ ШАЛГАХГҮЙ, ОНГОЦНООС БУУХАД ХАЛУУН ҮЗЭЭД Л ШУУД БУУЛГААД БАЙНА… ЭНЭ ЧИГЛЭЛИЙН НИСЛЭГЭЭ ЗОГСООГООЧЭЭЭЭ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Дүгнэлт 2020-02-27 69.158.246.156

Яагаад ингээд дэвэргээд байна Трамп сая хэвлэлийн хурал хийлээ Америкт энэ ямар ч асуудал хүргэх хэмжээнд байхгүй нийт 15 хүн тогтоогдсон (350сая хүнээс) АНУ ын нутаг дэвсгэрт бусад тоо бол гадаад байгаа америкийн иргэд. АНУ сонгуультай энэ жил бас л сөрөг хүчин өрсөлдөгчдийн дэврэгсэн мэдээлэлийг Монголын сайтууд шууд дүгнэлтэй тавих юмаа. Яагаад ингээд их дэвэргээд байна Монголд сонгуулын сурталчилгаа эхлээд байнуу!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж