Хонгконг: Насанд хүрсэн иргэн бүртээ 1200 доллар олгоно | News.MN

Хонгконг: Насанд хүрсэн иргэн бүртээ 1200 доллар олгоно

Хонгконг: Насанд хүрсэн иргэн бүртээ 1200 доллар олгоно

Хонгконг: Насанд хүрсэн иргэн бүртээ 1200 доллар олгоно

Хятадын засаг захиргааны тусгай бүс Хонгконгийн эрх баригчид шинэ төрлийн коронавирусийн үеийн эдийн засгийн хямралыг даван туулах, ард иргэдийнхээ амьжиргааг дэмжих зорилгоор насанд хүрсэн иргэн бүртээ 10 мянган хонгконг доллар буюу 1200 орчим ам.долларын тэтгэмж өгөхөөр болжээ.

Азийн санхүүгийн төв Хонгконг энэ ажлын хүрээнд 120 сая хонгконг доллар буюу 15,4 сая ам.доллар зарцуулахаар төлөвлөж байгаа ба энэ тэтгэмжийг 18-аас дээш насны долоон сая хүн хүртэх аж.

Мөн хоёр сая орчим татвар төлөгчийн орлогын албан татварыг бууруулах, бага орлоготой иргэдийн орон сууцны түрээсийг тэглэх зэрэг арга хэмжээ авахаа Хонгконгийн эрх баригчид мэдэгдээд байна. Дээр дурдсан бага орлоготой 200 мянга орчим өрхөд нэг удаагийн мөнгөн тэтгэмж олгох юм байна.

Хонгконгийн эдийн засаг 2019 оны гуравдугаар улирлаас суларч эхэлсэн бөгөөд эдийн засгийн өсөлт сүүлийн 15 жилд байгаагүй доод хэмжээндээ хүрчээ. 2020 он гарснаас хойш covid-19 халдварын улмаас эдийн засаг нь улам доройтож эхэлсэн байна. Энэ байдлаараа үргэлжилбэл 2021 оны гуравдугаар сар гэхэд тус хотын эдийн засгийн алдагдал ДНБ-ийх нь 4,8 хувьтай тэнцэх болно гэдгийг Хонгконгийн Сангийн сайд Паул Чан мэдэгджээ.

Эх сурвалж: CNN

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
26
ЗөвЗөв
9
ГайхмаарГайхмаар
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

23 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-02-26 124.158.107.35

манжийг устгасан бодлого байна.

Avatar

Зочин 2020-02-26 103.10.22.36

15 тэрбум доллар байлгүй дээ.

Avatar

Зочин 2020-02-26 112.72.15.6

Ер нь хүү банкны зээлийг түр хугацаагаар зогсоох хэрэгтэй. ЗГ нэг юм бодож байгаа байх гж найдаж байна. Банкны хүү зээлийг түр зогсоохгүй бол ХӨЛ ХОРИО ТОГТООХ ХЭРЭГГҮЙ.

Avatar

Зочин 2020-02-26 66.181.184.171

Яг зөв

Avatar

зочин 2020-02-26 192.82.65.120

Нэг л юм болохоор битгий мөнгө, цалин, хүү гээд байл даа, эрүүл мэндээ бод. Хүний төлөө төрчихсөн юм шиг зангаа ядаж энэ үед тат.

Avatar

Зочин 2020-02-26 66.181.184.171

Хорионд ороод ажилаа хийж чадахгүй мөнгөгүй байгаа хүмүүс банкны хүүг түр зогсоож өгөөч гэх нь буруу биш штээ ямар хүүг тэглээд өг гээд бга биш!!!! Хувиараа ажил хөдөлмөр эрхлэгчид хэцүү бна.Төрийн албаныхан бол ажил нь хэвийн яваад бгаа юм шиг бгаан.

Avatar

Зочин 2020-02-26 103.212.118.113

Hongkong ingeed mongoliin araas orvoo huurhii. Beejingees hiij baigaa yavuulga baihaa. Ediin zasgiig n ingeed sulruulaaf ugvul dahij bosood baihgui biz

Avatar

Зочин 2020-02-26 192.82.70.199

МОНГОЛД БАГА ОРЛОГОТОЙ ЧУУДАД ТАТВАРЫН ХӨНГӨЛӨЛТ ЭДЛҮҮЛЭХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

Зочин 2020-02-26 66.181.176.75

монгол одоо хамгийн сайн өнгөт ко
и машин аваад ХҮК-ийн зурагтай 100000-ын дэвсгэрт гаргаад хэвлээд хүн бүрт 100 сая төгрөг тараах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-02-26 77.111.247.184

Хамгийн сайн Эротик клубт ир — http://Sexcris.Com

Avatar

Зочин 2020-02-26 66.181.185.51

1200 амeрик доллар 3сая 500 мянга орчим монголд байглийн баялгаас жирийн ард 86 мянган төгрөг авна гэнэ Их зөрүү шүү

Avatar

Зочин 2020-02-26 64.119.20.210

Ганц манайх менге тараадаг ч юм биш л бн доо !! Дэлхийн жишиг ер нь ийм байдаг болтой юм бн.

Avatar

Зочин 2020-02-26 150.129.141.132

Тэнэг! Хэзээ, яаж, ямар учраас гээд бодоод үз!

Avatar

Зочин 2020-02-26 66.181.181.187

Монголд банкны болон ББСБ-ын зээлийн хүүг зогсоох хэрэгтэй. Ялангуяа ахуйн зээл, тэтгэврийн, цалингын зээлийн бас жижиг дунд бизнэсийн зээлийн хүүг зогсоох хэрэгтэй.Урьд нь төлөгдсөн төлбөрийг үндсэн зээлээс нь хасч тооц. Мөн хувь хүмүүсийн хоорондын зээлийг ч хүчингүй болгон зогсоох шаардлагатай шүү. Наймаачдын дунд өдрийн зээл гэж мөлжлөг, мөнгө хүүлэлт нэн газар авсан, асар олон хүний амьдралыг там болгодог сурагтай. Үүнийг шууд зарлиг тогтоол гарган хүчингүйд тооц. Мөн гадаад өрийг ч

Avatar

Зочин 2020-02-26 66.181.181.187

зогсоох, хугацаа хойшлуулах, ялангуяа Оюутолгойн хөрөнгө оруулалтын Монголын талын өрийг шууд хүчингүй болгуулах арга зам юу байна, судлах л шаардлагатай

Avatar

ИРГЭН 2020-02-26 192.82.70.118

Яаг үнэн. Бүх бизнесийн маш олон үйл ажиллагаа зогсонго байдалд орж байхад банк болон ббсб нарын хүү явсаар байна. Би саяхан нэг удаа монгол банкны зээлийн ажилтан руу ярьж үзлээ. 12 сараас хойш миний бизнес зогсонго байдалд орсон одоо бүүр хэцүү байдалд орчихлоо учир нь энэ цаг үеийн дэлхийн хэмжээний тахал ханиадын асуудлаас болоод гэж хэлээд миний зээлийн мэдээлэл ямар байна вэ гэдгийг танайхаас асууж болох уу ббсб маань амарсан байна аа асууж чадсангүй гэтэл. ТА ЭР ХҮН ШИГ БАЙЖ АВСАН БОЛ ТӨЛЖ

Avatar

Үргэлжлэл 2020-02-26 192.82.70.118

БАРАГДУУЛАХ Л ЁСТОЙ Л ШДЭЭ. ЯМАР ББСБ БАНК ЯРИАД БАЙГАА ЮМ БЭ. ЕР НЬ ТА ХЭН ЮМ БЭ ЯАХ ГЭЭД БАЙГААН ГЭЖ ҮГ ХЭЛЭХ БОЛОМЖ ОЛГОГҮЙ ЗАГНАЖ АЖИЛАА ХИЙДЭГ ЮМ БАЙНА ЛЭЭ.

Avatar

Зочин 2020-02-26 202.9.40.48

Төгрөгөөр 426.000₮ шүү дээ. Америк доллар биш

Avatar

eze 2020-02-26 64.119.27.182

10k hk dollar 1200 us dollar ;'' )

Avatar

Зочин 2020-02-26 182.160.38.85

10.000hk$*357=3.570.000

Avatar

Baatar 2020-02-26 202.179.27.112

Toogoo zuv medeeleechee. 7'000'000 hund 1'200 USD olgovol 8'400'000'000 USD boln shuu. Yunii chine 15'4 saya USD ve. HKD-oor tootsvol 7'000'000 x 10'000 HKD = 70'000'000'000 HKD bolno shuu

Avatar

Иргэн 2020-02-26 64.119.26.141

Бусад орнууд ингээд иргэнээ бодсон зөв шийдвэр гаргаад байх юм. Манайхан болохоор сонгуулийн өмнө солиотой шийдвэр гаргаад байх юм. Яамаар ч юм бэ дээ.

Avatar

Zasgiin gazar anhaar!!! 2020-02-26 66.181.184.67

Mongol mungu ugduggui yumaa gehed banknii zeeliin huu, tureesiig bugdiid tegleh heregtei bna! mash olom hun suhurch bna!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж