Нас барснаасаа хойш 10 цагийн дараа дахин амилжээ | News.MN

Нас барснаасаа хойш 10 цагийн дараа дахин амилжээ

Нас барснаасаа хойш 10 цагийн дараа дахин амилжээ

Нас барснаасаа хойш 10 цагийн дараа дахин амилжээ

Украины Винниц хотод 83 настай Ксения Дидук гэх эмэгтэй нас барсныг эмч нар бүртгэжээ. Гэвч талийгаач нас барснаасаа хойш 10 цагийн дараа дахин амилсан талаар ТСН мэдээлсэн байна.

Эмч нарын тэмдэглэснээр, талийгаачид амьд байгаа ямар ч шинж тэмдэг илрээгүй аж. Хамаатан садан нь оршуулгын ёслолд нь хэдийнэ бэлдэж, булшны нүхийг нь хүртэл ухаж амжсан байжээ.

Тэтгэврийн хөгшин өдгөө эмч нар болон сэтгүүлчидтэй чөлөөтэй ярилцаж буй бөгөөд эмч нар түүний “дахин амилсан”-ы учрыг олж чадаагүй байгаа аж.

Винниц хотын эмнэлгийн орлогч дарга Татьяна Катилова "Мэдээжийн хэрэг, бид хүний биеийн бүх нөөц боломжийг хараахан бүрэн судалж амжаагүй байна. Би ерөнхий эмчээр 20 жил ажиллахдаа ийм тохиолдолтой анх удаа таарлаа" хэмээн хэлжээ.

Эх сурвалж: SPUTNIK

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
30
ГайхмаарГайхмаар
3
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-02-26 77.111.247.184

Хамгийн сайн Эротик клубт ир — http://Sexcris.Com

Avatar

хэн бэ? 2020-02-26 202.126.89.188

хэн бэ? арай нөгөө Солонгост үхсэн хүн үү?

Avatar

Зочин 2020-02-26 66.181.181.187

Би бол Амь ба Амилалт гэж ЭЗЭН Есүс Христ хэлсэн..Өөрөө ч булшнаасаа 3 дах өдөртөө амилан боссон байдаг. Ийм үзэгдэл нилээн элбэг бөгөөд зөвхөн Христчидийн хувь заяанд биелэл ээ олдог. Учир нь тэд Амьд, Амилсан Бурханд итгэдэг ба өөрсдийнх нь хувь заяанд бас Амилалт биелэл ээ олно гэдэгт итгэдэг. Харин үл итгэгчид нь үүнийг шашны мэхлэлт гэдэг ба үл тоомсорлодог тул ийм мэдээлэл зарлагдан түгэх нь ховор. Харин гадаад Христчин мэдээллийн сайтуудаар ийм гэрчлэл элбэг. Үхлээс дээгүүр Амьдрал бий

Avatar

Зочин 2020-02-26 202.21.109.120

Исүсээ б*******ө чихээд сансарлуу нис

Avatar

Зочин 2020-02-26 202.9.40.58

naadhaa avaad zailaarai

Avatar

Зочин 2020-02-26 103.229.122.226

Хагах үхээд амьдрах тохиолдол зарим онцой хүнд байдгийг хүмүүс аль эрт нээсэн бүү гайх

Avatar

зочин 2020-02-26 124.158.105.98

Вирус тараагчид эднээс хол байгаарай бүгд өвчинтэй байж магад

Avatar

Зочин 2020-02-26 202.9.46.108

сүнс судлаачдад сайхан боломж нээгдэж б.гаа юм биш үү???Их л мэдээлэл гарах байх даа.Энэ талаар сайн анхаарч мэдээгээ дэлгэрүүлээрэй.

Avatar

Худлаа 2020-02-26 103.26.193.85

Хүн үхээд 30 сек зүрх зогсоход тархи үхжинэ. Үхээгүй л байсан байхгүй юу. Эсвэл буруу оношилсон

Avatar

Ksa 2020-02-26 59.153.113.111

Украинчууд угаасаа дүүрчихсэн балайнууд. Сая яав, хятадаас ирж байгаа нутаг нэгтнүүдээ чулуугаар нүүлгэж энэ тэр. Хэрэлдэж маанагтаж байгаад Крымээ алдаж ч байх шиг. Хэдүүлээ л эдэн шиг байхгүй юм шүү, тийм ээ?

Avatar

Зочин 2020-02-26 202.126.89.188

тэр украинчууд чинь танк машин нисэх онгоц хөлөг онгоц гээд юм юмыг хийдэг мундаг хүмүүс. Чи бид сэтэрхий зүү сиймхий самбайгаа ч хийж чадахгүй арчаагүй улс.Ганц маскны үйлдвэрлэж чадахгүй сандарч үхэх гэж байж украинчуудыг муулаад.

Avatar

Зочин 2020-02-26 202.9.46.230

Үхсэн хүнээ оршуулахаасаа өмнө амьд байна уу, үгүй юу гэж татаж, чангааж, чимхэж үзэж баймаар юм байна даа.

Avatar

Зочин 2020-02-26 172.58.139.8

10 цагийн дотор нүхийг нь ухаад бэлдчихдэг?! Арай л шуурхай юу?!

Avatar

Иргэн 2020-02-26 66.181.178.56

Мэдээж бэлэн нүх байгаа байлгүй дээ, буяны ажил хийдэг компаниуд нүхээ бэлдсэн байдын

Avatar